Zielona Góra: Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT - z podziałem na 4 zadania.


Numer ogłoszenia: 81126 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.zdw.zgora.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT - z podziałem na 4 zadania..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, dla zadań pt.: Zadanie nr 1 1.1. Budowa obwodnicy miejscowości Rzepin w ciągu dróg wojewódzkich nr 134 i 139 (dojazd do węzła A2), 1.2. Rozbudowa drogi woj. nr 137 w m. Trzemeszno Lubuskie, 1.3. Rozbudowa drogi woj. nr 138 na odc. od drogi krajowej nr 29 do m Debrznica, Zadanie nr 2 2.1. Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159, Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423, 2.2. Przebudowa drogi woj. nr 159 w km 11+960 do km 12+305 wraz z mostem nad terenem zalewowym rz. Warty w Skwierzynie (estakada), 2.3. Budowa obwodnicy m. Drezdenko - Etap II, Zadanie nr 3 3.1. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 276 na odc. Krosno Odrz. - Radnica, 3.2. Budowa nowego mostu wraz z korektą niebezpiecznego łuku, droga wojewódzka nr 276 Krosno Odrzańskie - Świebodzin, m. Przetocznica, 3.3. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 302 w miejscowości Chlastawa - rondo, Zadanie nr 4 4.1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 296 na odcinku Kożuchów - Żagań w m. Stypułów, 4.2. Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa ul. Żagańska, 4.3. Przebudowa wraz z rozbudową drogi woj. nr 297 na odc. Cisów - granica powiatu, 4.4. Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 297 i 283 w m. Kożuchów (rondo). Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie całości zamówienia (4 zadania) bądź na dowolnie wybrane zadania (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3 lub Zadanie nr 4 ). Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu). W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020. Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..


II.1.5)

   przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.10.00-9.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) Zadanie nr 2 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) Zadanie nr 3 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) Zadanie nr 4 - 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 zł) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA GÓRA nr 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin wniesienia wadium, przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620).


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne usługi* w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; *) przez główne usługi zamawiający rozumie: Wykonanie minimum dwóch usług polegających na wykonaniu Studium Wykonalności w zakresie budowy lub rozbudowy lub przebudowy drogi klasy Z lub wyższej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: -osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu na podstawie dokumentu rejestrowego lub pełnomocnictwa złożonych wraz ze zobowiązaniem). Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do formularza oferty. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy (zał. nr 1a), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z zastrzeżeniem pkt. 6.5. i 6.7. SIWZ). 3. Formularz oferty (Rozdział II SIWZ); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 1)- ORYGINAŁ DOKUMENTU; 5. Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty; 6. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 10


IV.2.2)

   przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

DOTYCZY Zadań 1-4: Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: a) wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie zamówienia bądź w znaczny sposób spowalniających realizację usług w tym m.in.: - niesprzyjające warunki atmosferze (np.: długotrwałe opady deszczu, śniegu, mróz, porywiste wiatry), - klęski żywiołowe (np.: powódź, huragan, trzęsienie ziemi), - niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy, - wyczerpanie limitu środków na dany rok lub nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, - wystąpiły zamówienia dodatkowe, uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wpływające na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, - zmiany wynikające z rozstrzygnięć przetargowych z Wykonawcami robót budowlanych; b) innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności, c) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: - przekazanie odpowiednich dokumentów; d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, - konieczność wprowadzenia zmian w opracowaniach lub dokumentacji technicznej; e) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek zmian w przedmiocie zamówienia, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu Umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; f) zmiany przepisów wydanych przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami; g) przedłużenia procedury przetargowej; h) uwarunkowań społecznych- protesty organizacji ekologicznych, mieszkańców itp. i) wykonania umowy przed terminem umownym; 2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji: a) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotnej jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, c) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy, 3) Zmiany ogólne: a) zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie, b) zmiana nr rachunku Wykonawcy. 4) Zmian korzystnych dla Zamawiającego.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zarząd Dróg Wojewódzkich, al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, (odpłatnie).


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.04.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, pokój nr 5.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Wymagany termin realizacji zamówienia (dla wszystkich zadań) : zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższy, niż 50 dni od dnia podpisania umowy.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zadanie nr 1 1.1. Budowa obwodnicy miejscowości Rzepin w ciągu dróg wojewódzkich nr 134 i 139 (dojazd do węzła A2), 1.2. Rozbudowa drogi woj. nr 137 w m. Trzemeszno Lubuskie, 1.3. Rozbudowa drogi woj. nr 138 na odc. od drogi krajowej nr 29 do m Debrznica,.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu). W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020. Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    71.24.10.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zadanie nr 2 2.1. Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159, Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423, 2.2. Przebudowa drogi woj. nr 159 w km 11+960 do km 12+305 wraz z mostem nad terenem zalewowym rz. Warty w Skwierzynie (estakada), 2.3. Budowa obwodnicy m. Drezdenko - Etap II,.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu). W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020. Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    71.24.10.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 50.


CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zadanie nr 3 3.1. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 276 na odc. Krosno Odrz. - Radnica, 3.2. Budowa nowego mostu wraz z korektą niebezpiecznego łuku, droga wojewódzka nr 276 Krosno Odrzańskie - Świebodzin, m. Przetocznica, 3.3. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 302 w miejscowości Chlastawa - rondo,.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu). W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020. Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    71.24.10.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10


CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zadanie nr 4 4.1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 296 na odcinku Kożuchów - Żagań w m. Stypułów, 4.2. Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa ul. Żagańska, 4.3. Przebudowa wraz z rozbudową drogi woj. nr 297 na odc. Cisów - granica powiatu, 4.4. Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 297 i 283 w m. Kożuchów (rondo)..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu). W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020. Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    71.24.10.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10


Zielona Góra: Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT - z podziałem na 4 zadania.


Numer ogłoszenia: 117398 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 81126 - 2016r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT - z podziałem na 4 zadania..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 ransport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, dla zadań pt.: Zadanie nr 1 1.1. Budowa obwodnicy miejscowości Rzepin w ciągu dróg wojewódzkich nr 134 i 139 (dojazd do węzła A2), 1.2. Rozbudowa drogi woj. nr 137 w m. Trzemeszno Lubuskie, 1.3. Rozbudowa drogi woj. nr 138 na odc. od drogi krajowej nr 29 do m Debrznica, Zadanie nr 2 2.1. Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159, Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423, 2.2. Przebudowa drogi woj. nr 159 w km 11+960 do km 12+305 wraz z mostem nad terenem zalewowym rz. Warty w Skwierzynie (estakada), 2.3. Budowa obwodnicy m. Drezdenko - Etap II, Zadanie nr 3 3.1. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 276 na odc. Krosno Odrz. - Radnica, 3.2. Budowa nowego mostu wraz z korektą niebezpiecznego łuku, droga wojewódzka nr 276 Krosno Odrzańskie - Świebodzin, m. Przetocznica, 3.3. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 302 w miejscowości Chlastawa - rondo, Zadanie nr 4 4.1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 296 na odcinku Kożuchów - Żagań w m. Stypułów, 4.2. Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa ul. Żagańska, 4.3. Przebudowa wraz z rozbudową drogi woj. nr 297 na odc. Cisów - granica powiatu, 4.4. Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 297 i 283 w m. Kożuchów (rondo). Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie całości zamówienia (4 zadania) bądź na dowolnie wybrane zadania (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3 lub Zadanie nr 4 ). Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu). W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020. Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ...


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.10.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Zadanie nr 1


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.05.2016.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz, {Dane ukryte}, 75-581 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 35000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16398,36


  • Oferta z najniższą ceną:
    9840,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    55350,00


  • Waluta:
    PLN .



Część NR:
2   


Nazwa:
Zadanie nr 2


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.05.2016.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz, {Dane ukryte}, 75-581 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 35000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16398,36


  • Oferta z najniższą ceną:
    9840,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    59040,00


  • Waluta:
    PLN .



Część NR:
3   


Nazwa:
Zadanie nr 3


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.05.2016.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz, {Dane ukryte}, 75-581 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 35000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16398,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    9840,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    51660,00


  • Waluta:
    PLN .



Część NR:
4   


Nazwa:
Zadanie nr 4


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.05.2016.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz, {Dane ukryte}, 75-581 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 46666,68 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    21864,48


  • Oferta z najniższą ceną:
    9840,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    66420,00


  • Waluta:
    PLN .


Adres: Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra
woj. lubuskie
Dane kontaktowe: email: m.szpakowska@zdw.zgora.pl
tel: 683 280 300
fax: 683 280 332
Termin składania wniosków lub ofert:
2016-04-17
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 8112620160
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2016-04-06
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 50 dni
Wadium: 1 ZŁ
Szacowana wartość* 33 PLN  -  50 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 4
Kryterium ceny: 90%
WWW ogłoszenia: www.zdw.zgora.pl
Informacja dostępna pod: Zarząd Dróg Wojewódzkich, al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, (odpłatnie)
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
71241000-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zadanie nr 1 Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz
Koszalin
2016-05-11 16 398,00
Zadanie nr 2 Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz
Koszalin
2016-05-11 16 398,00
Zadanie nr 3 Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz
Koszalin
2016-05-11 16 398,00
Zadanie nr 4 Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz
Koszalin
2016-05-11 21 864,00