Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu zajęć/szkoleń (warsztaty i wykłady) w ramach sieci współpracy i samokształcenia projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiot zamówienia - Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu zajęć/szkoleń (warsztaty i wykłady) w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w niżej wymienionych sieciach współpracy i samokształcenia Budowanie spójności edukacyjnej (sieć dla dyrektorów/ek szkół/przedszkoli) a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Organizacja współpracy szkół i przedszkoli w powiecie. Organizacja pracy zespołowej, projektowanie wspólnych działań edukacyjnych. - Planowanie oferty edukacyjnej na poziomie powiatu. Drożność rozwoju edukacyjnego. - Doskonalenie umiejętności zawodowych w ramach powiatowej sieci współpracy i samokształcenia. - Określenie strategii spójności edukacyjnej w powiecie. Zaplanowanie działań rozwoju edukacyjnego. - Monitorowanie i wspomaganie procesu planowania, projektowania i wdrażania działań edukacyjnych spójnych ze strategią rozwoju powiatu. Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Twórcze myślenie - podstawy teoretyczne, cechy charakteryzujące ludzi twórczych, kreatywność i etapy rozwijania kreatywności. - Kreatywność w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. - Aktywne metody nauczania - kreatywność na zajęciach lekcyjnych, pozalekcyjnych i na lekcjach wychowawczych. - Style uczenia się a rozwój twórczego myślenia. - Ćwiczenia rozwijające kreatywność nauczycieli i uczniów. Twórcze rozwiązywanie problemów. Nauczyciele pracują zespołowo a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Podstawy prawne pracy zespołowej. Organizacja pracy zespołów szkolnych. - Budowanie zespołów, role w zespole, komunikacja interpersonalna. - Budowanie klimatu współpracy w zespole, rozwiązywanie sporów i konfliktów. - Odpowiedzialność zespołowa, ćwiczenia budowania i pracy w zespole. - Ewaluacja pracy zespołu. Rozwój zespołów szkolnych a rozwój szkoły. Praca z uczniem młodszym a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Jakich informacji dostarcza analiza gotowości szkolnej dziecka 6 i 7-letniego? - Diagnoza myślenia matematycznego i umiejętności językowych dziecka 6 i 7-letniego. - Skuteczne metody i techniki pracy z młodszym dzieckiem i w grupach mieszanych wiekowo, zgodne z nowoczesnymi koncepcjami kształcenia. - Doskonalenie kompetencji uczniów (rozumowanie, rozwój logicznego myślenia u dzieci młodszych, zastosowanie wiedzy w praktyce, wyszukiwanie i wykorzystywanie informacji. - Wspomaganie edukacji wczesnoszkolnej - formy wsparcia nauczyciela i uczniów (pakiety edukacyjne, programy, pomoce i środki dydaktyczne - kiedy i jak z nich korzystać?). Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Identyfikacja problemów, sposoby zapobiegania i minimalizacji absencji uczniów. Przyczyny absencji. - Jak zainteresować ucznia szkołą? - Jak angażować rodziców w życie szkoły? - Ocenianie szkolne jako jedno z ważnych narzędzi motywowania do aktywnego uczestnictwa w procesie edukacyjnym. - Jak zapobiegać zachowaniom agresywnym i przemocy w szkole? - Jaka jest rola wychowawcy klasy i zespołu klasowego w podnoszeniu bezpieczeństwa w szkole i zapobieganiu absencji? Razem: 100 godzin lekcyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych rozumianych jako poszczególne sieci współpracy i samokształcenia. Warsztaty/wykłady Wykonawca przeprowadzi zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. Zaleca się, aby harmonogram nie kolidował z zajęciami szkolnymi oraz innymi wydarzeniami odbywającymi się w szkole/przedszkolu. Wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom warsztatu/wykładu materiałów szkoleniowych, w szczególności przedstawianych prezentacji oraz opracowanych i wypełnionych arkuszy ćwiczeniowych wraz z wnioskami i rekomendacjami do wykorzystania w procesie edukacyjnym. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do sporządzenia, w porozumieniu z koordynatorem sieci, scenariusza zajęć (warsztatu/wykładu). Wykonawca po ukończeniu przez uczestników form szkoleniowych wystawia uczestnikom zaświadczenia. W ramach promocji projektu Wykonawca jest zobowiązany do: a) oznakowania sal, w których odbywać się będą zajęcia, zgodnie z Wytycznymi PO KL, przygotowanymi tabliczkami przez Zamawiającego, b) poinformowania uczestników o fakcie współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach znaków: PO KL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach PO KL. Zamawiający zapewnia serwis kawowy dla uczestników, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przerwy trwającej min. 20 minut. Sale i pracownie przewidziane na realizację warsztatu udostępniane są Wykonawcy bezpłatnie. Sprzęt i wszelkie pomoce niezbędne do realizacji zadania Wykonawca musi zapewnić na swój koszt, z wyjątkiem tego, czym dysponuje Zamawiający, tj. rzutnikiem, mobilną tablicą multimedialną, komputerem przenośnym, udostępnianego przez koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. W przypadku kilku szkoleń odbywających się jednocześnie i braku dostępnego w/w sprzętu, Wykonawca zapewnia potrzebny sprzęt we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych spotkań, w tym do wykonywania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej wykonanie zadania. Rozliczenie nastąpi na podstawie wystawionej faktury/rachunku, w okresach miesięcznych. Wykonawca /ekspert/ w ramach realizacji zadania jest zobowiązany do wykonania następujących czynności: 1) Ustalenia z koordynatorem sieci współpracy i samokształcenia szczegółowego zakresu tematycznego szkoleń oraz form szkoleniowych realizowanych w ramach sieci współpracy i samokształcenia, 2) Przygotowania scenariuszy poszczególnych zajęć oraz przekazanie koordynatorowi sieci współpracy i samokształcenia do uzgodnienia na 5 dni przed terminem ich realizacji, 3) Stałej współpracy z koordynatorem sieci współpracy i samokształcenia, 4) Opracowania i przekazania Zmawiającemu materiałów szkoleniowych nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń w formie papierowej lub/i elektronicznej dla każdego uczestnika szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny i zawierać logotypy obowiązujące w projekcie, 5) Przeprowadzania szkoleń zgodnie z harmonogramem, 6) Wypełnianie dokumentacji projektowej opracowanej przez biuro projektu oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji zadania, 7) Wystawienia uczestnikom szkoleń zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w danym obszarze z wyszczególnieniem tematów modułów, godzin zajęć praktycznych i teoretycznych. 8) Przeprowadzenia ewaluacji każdego spotkania szkoleniowego i dostarczenie do biura projektu wyników badania ewaluacyjnego do 7 dni po zakończeniu szkolenia. Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona (dotyczy wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki t.j. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. Łączne zaangażowanie zawodowe osoby realizującej przedmiot zamówienia w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy złoży oświadczenie o łącznym zaangażowaniu oraz niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy). Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, zobowiązana będzie do przedkładania wraz z rachunkiem bądź fakturą uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji, w tym w szczególności związanej z rozliczeniem liczby zrealizowanych godzin dydaktycznych form doskonalenia nauczycieli według przekazanego wzoru przez Zamawiającego. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia zaangażowana w realizację więcej niż jednego projektu prowadzi ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO i przedkłada wraz z rachunkiem bądź fakturą
Ryki: Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu zajęć/szkoleń (warsztaty i wykłady) w ramach sieci współpracy i samokształcenia projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 78207 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Rycki , ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.spryki.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu zajęć/szkoleń (warsztaty i wykłady) w ramach sieci współpracy i samokształcenia projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia - Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu zajęć/szkoleń (warsztaty i wykłady) w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w niżej wymienionych sieciach współpracy i samokształcenia Budowanie spójności edukacyjnej (sieć dla dyrektorów/ek szkół/przedszkoli) a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Organizacja współpracy szkół i przedszkoli w powiecie. Organizacja pracy zespołowej, projektowanie wspólnych działań edukacyjnych. - Planowanie oferty edukacyjnej na poziomie powiatu. Drożność rozwoju edukacyjnego. - Doskonalenie umiejętności zawodowych w ramach powiatowej sieci współpracy i samokształcenia. - Określenie strategii spójności edukacyjnej w powiecie. Zaplanowanie działań rozwoju edukacyjnego. - Monitorowanie i wspomaganie procesu planowania, projektowania i wdrażania działań edukacyjnych spójnych ze strategią rozwoju powiatu. Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Twórcze myślenie - podstawy teoretyczne, cechy charakteryzujące ludzi twórczych, kreatywność i etapy rozwijania kreatywności. - Kreatywność w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. - Aktywne metody nauczania - kreatywność na zajęciach lekcyjnych, pozalekcyjnych i na lekcjach wychowawczych. - Style uczenia się a rozwój twórczego myślenia. - Ćwiczenia rozwijające kreatywność nauczycieli i uczniów. Twórcze rozwiązywanie problemów. Nauczyciele pracują zespołowo a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Podstawy prawne pracy zespołowej. Organizacja pracy zespołów szkolnych. - Budowanie zespołów, role w zespole, komunikacja interpersonalna. - Budowanie klimatu współpracy w zespole, rozwiązywanie sporów i konfliktów. - Odpowiedzialność zespołowa, ćwiczenia budowania i pracy w zespole. - Ewaluacja pracy zespołu. Rozwój zespołów szkolnych a rozwój szkoły. Praca z uczniem młodszym a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Jakich informacji dostarcza analiza gotowości szkolnej dziecka 6 i 7-letniego? - Diagnoza myślenia matematycznego i umiejętności językowych dziecka 6 i 7-letniego. - Skuteczne metody i techniki pracy z młodszym dzieckiem i w grupach mieszanych wiekowo, zgodne z nowoczesnymi koncepcjami kształcenia. - Doskonalenie kompetencji uczniów (rozumowanie, rozwój logicznego myślenia u dzieci młodszych, zastosowanie wiedzy w praktyce, wyszukiwanie i wykorzystywanie informacji. - Wspomaganie edukacji wczesnoszkolnej - formy wsparcia nauczyciela i uczniów (pakiety edukacyjne, programy, pomoce i środki dydaktyczne - kiedy i jak z nich korzystać?). Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Identyfikacja problemów, sposoby zapobiegania i minimalizacji absencji uczniów. Przyczyny absencji. - Jak zainteresować ucznia szkołą? - Jak angażować rodziców w życie szkoły? - Ocenianie szkolne jako jedno z ważnych narzędzi motywowania do aktywnego uczestnictwa w procesie edukacyjnym. - Jak zapobiegać zachowaniom agresywnym i przemocy w szkole? - Jaka jest rola wychowawcy klasy i zespołu klasowego w podnoszeniu bezpieczeństwa w szkole i zapobieganiu absencji? Razem: 100 godzin lekcyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych rozumianych jako poszczególne sieci współpracy i samokształcenia. Warsztaty/wykłady Wykonawca przeprowadzi zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. Zaleca się, aby harmonogram nie kolidował z zajęciami szkolnymi oraz innymi wydarzeniami odbywającymi się w szkole/przedszkolu. Wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom warsztatu/wykładu materiałów szkoleniowych, w szczególności przedstawianych prezentacji oraz opracowanych i wypełnionych arkuszy ćwiczeniowych wraz z wnioskami i rekomendacjami do wykorzystania w procesie edukacyjnym. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do sporządzenia, w porozumieniu z koordynatorem sieci, scenariusza zajęć (warsztatu/wykładu). Wykonawca po ukończeniu przez uczestników form szkoleniowych wystawia uczestnikom zaświadczenia. W ramach promocji projektu Wykonawca jest zobowiązany do: a) oznakowania sal, w których odbywać się będą zajęcia, zgodnie z Wytycznymi PO KL, przygotowanymi tabliczkami przez Zamawiającego, b) poinformowania uczestników o fakcie współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach znaków: PO KL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach PO KL. Zamawiający zapewnia serwis kawowy dla uczestników, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przerwy trwającej min. 20 minut. Sale i pracownie przewidziane na realizację warsztatu udostępniane są Wykonawcy bezpłatnie. Sprzęt i wszelkie pomoce niezbędne do realizacji zadania Wykonawca musi zapewnić na swój koszt, z wyjątkiem tego, czym dysponuje Zamawiający, tj. rzutnikiem, mobilną tablicą multimedialną, komputerem przenośnym, udostępnianego przez koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. W przypadku kilku szkoleń odbywających się jednocześnie i braku dostępnego w/w sprzętu, Wykonawca zapewnia potrzebny sprzęt we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych spotkań, w tym do wykonywania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej wykonanie zadania. Rozliczenie nastąpi na podstawie wystawionej faktury/rachunku, w okresach miesięcznych. Wykonawca /ekspert/ w ramach realizacji zadania jest zobowiązany do wykonania następujących czynności: 1) Ustalenia z koordynatorem sieci współpracy i samokształcenia szczegółowego zakresu tematycznego szkoleń oraz form szkoleniowych realizowanych w ramach sieci współpracy i samokształcenia, 2) Przygotowania scenariuszy poszczególnych zajęć oraz przekazanie koordynatorowi sieci współpracy i samokształcenia do uzgodnienia na 5 dni przed terminem ich realizacji, 3) Stałej współpracy z koordynatorem sieci współpracy i samokształcenia, 4) Opracowania i przekazania Zmawiającemu materiałów szkoleniowych nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń w formie papierowej lub/i elektronicznej dla każdego uczestnika szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny i zawierać logotypy obowiązujące w projekcie, 5) Przeprowadzania szkoleń zgodnie z harmonogramem, 6) Wypełnianie dokumentacji projektowej opracowanej przez biuro projektu oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji zadania, 7) Wystawienia uczestnikom szkoleń zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w danym obszarze z wyszczególnieniem tematów modułów, godzin zajęć praktycznych i teoretycznych. 8) Przeprowadzenia ewaluacji każdego spotkania szkoleniowego i dostarczenie do biura projektu wyników badania ewaluacyjnego do 7 dni po zakończeniu szkolenia. Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona (dotyczy wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki t.j. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. Łączne zaangażowanie zawodowe osoby realizującej przedmiot zamówienia w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy złoży oświadczenie o łącznym zaangażowaniu oraz niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy). Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, zobowiązana będzie do przedkładania wraz z rachunkiem bądź fakturą uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji, w tym w szczególności związanej z rozliczeniem liczby zrealizowanych godzin dydaktycznych form doskonalenia nauczycieli według przekazanego wzoru przez Zamawiającego. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia zaangażowana w realizację więcej niż jednego projektu prowadzi ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO i przedkłada wraz z rachunkiem bądź fakturą.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8, 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkoleń (np. warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych dla grupy nauczycieli) potwierdzoną dokumentami wskazującymi należyte wykonanie usługi
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (dla części 1-5): co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na przeprowadzeniu przez ekspertów zewnętrznych szkoleń w ramach sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1) Wykształcenie: studia wyższe II stopnia. 2) Doświadczenie w edukacji: a) ukończone studia lub studia podyplomowe lub dłuższe formy doskonalenia zawodowego (powyżej 40 h) typu kursy/ szkolenia odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, b) ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera lub edukatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych związanych np. z wdrażaniem zmian w systemie edukacji lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego co najmniej przez okres 3 lat lub pełnienie funkcji nauczyciela konsultanta co najmniej przez okres 3 lat. 3) Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych - prowadzenie w okresie ostatnich trzech lat różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. kursów, warsztatów, konsultacji, przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin dydaktycznych. 4) W przypadku części 1 zamówienia: Budowanie spójności edukacyjnej, dodatkowo znajomość zagadnień prawa oświatowego i komunikacji interpersonalnej (potwierdzone posiadaniem kwalifikacji i doświadczenia zawodowego).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - b) doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów w pracy z grupą osób dorosłych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. Osoba jak powyżej musi spełniać wymagania określone w SIWZ. nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizacje przedmiotu zamówienia, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian Wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub Wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy. Wszystkie zmiany mogą być dokonane na podstawie aneksu do umowy wprowadzającego te zmiany podpisanego przez obie strony umowy. Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia umowy w przypadku rozwiązania umowy lub zaprzestania finansowania przez instytucję pośredniczącą
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.spryki.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Rykach przy ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój 214 (II piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
05.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rykach przy ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój 103 (sekretariat - I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Ryki: Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu zajęć/szkoleń (warsztaty i wykłady) w ramach sieci współpracy i samokształcenia projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 109195 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 78207 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Rycki, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu zajęć/szkoleń (warsztaty i wykłady) w ramach sieci współpracy i samokształcenia projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia - Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu zajęć/szkoleń (warsztaty i wykłady) w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w niżej wymienionych sieciach współpracy i samokształcenia: Budowanie spójności edukacyjnej (sieć dla dyrektorów/ek szkół/przedszkoli) a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Organizacja współpracy szkół i przedszkoli w powiecie. Organizacja pracy zespołowej, projektowanie wspólnych działań edukacyjnych. - Planowanie oferty edukacyjnej na poziomie powiatu. Drożność rozwoju edukacyjnego. - Doskonalenie umiejętności zawodowych w ramach powiatowej sieci współpracy i samokształcenia. - Określenie strategii spójności edukacyjnej w powiecie. Zaplanowanie działań rozwoju edukacyjnego. - Monitorowanie i wspomaganie procesu planowania, projektowania i wdrażania działań edukacyjnych spójnych ze strategią rozwoju powiatu. Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Twórcze myślenie - podstawy teoretyczne, cechy charakteryzujące ludzi twórczych, kreatywność i etapy rozwijania kreatywności. - Kreatywność w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. - Aktywne metody nauczania - kreatywność na zajęciach lekcyjnych, pozalekcyjnych i na lekcjach wychowawczych. - Style uczenia się a rozwój twórczego myślenia. - Ćwiczenia rozwijające kreatywność nauczycieli i uczniów. Twórcze rozwiązywanie problemów. Nauczyciele pracują zespołowo a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Podstawy prawne pracy zespołowej. Organizacja pracy zespołów szkolnych. - Budowanie zespołów, role w zespole, komunikacja interpersonalna. - Budowanie klimatu współpracy w zespole, rozwiązywanie sporów i konfliktów. - Odpowiedzialność zespołowa, ćwiczenia budowania i pracy w zespole. - Ewaluacja pracy zespołu. Rozwój zespołów szkolnych a rozwój szkoły. Praca z uczniem młodszym a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Jakich informacji dostarcza analiza gotowości szkolnej dziecka 6 i 7-letniego? - Diagnoza myślenia matematycznego i umiejętności językowych dziecka 6 i 7-letniego. - Skuteczne metody i techniki pracy z młodszym dzieckiem i w grupach mieszanych wiekowo, zgodne z nowoczesnymi koncepcjami kształcenia. - Doskonalenie kompetencji uczniów (rozumowanie, rozwój logicznego myślenia u dzieci młodszych, zastosowanie wiedzy w praktyce, wyszukiwanie i wykorzystywanie informacji. - Wspomaganie edukacji wczesnoszkolnej - formy wsparcia nauczyciela i uczniów (pakiety edukacyjne, programy, pomoce i środki dydaktyczne - kiedy i jak z nich korzystać?). Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Identyfikacja problemów, sposoby zapobiegania i minimalizacji absencji uczniów. Przyczyny absencji. - Jak zainteresować ucznia szkołą? - Jak angażować rodziców w życie szkoły? - Ocenianie szkolne jako jedno z ważnych narzędzi motywowania do aktywnego uczestnictwa w procesie edukacyjnym. - Jak zapobiegać zachowaniom agresywnym i przemocy w szkole? - Jaka jest rola wychowawcy klasy i zespołu klasowego w podnoszeniu bezpieczeństwa w szkole i zapobieganiu absencji? Razem: 100 godzin lekcyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych rozumianych jako poszczególne sieci współpracy i samokształcenia. Warsztaty/wykłady Wykonawca przeprowadzi zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. Zaleca się, aby harmonogram nie kolidował z zajęciami szkolnymi oraz innymi wydarzeniami odbywającymi się w szkole/przedszkolu. Wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom warsztatu/wykładu materiałów szkoleniowych, w szczególności przedstawianych prezentacji oraz opracowanych i wypełnionych arkuszy ćwiczeniowych wraz z wnioskami i rekomendacjami do wykorzystania w procesie edukacyjnym. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do sporządzenia, w porozumieniu z koordynatorem sieci, scenariusza zajęć (warsztatu/wykładu). Wykonawca po ukończeniu przez uczestników form szkoleniowych wystawia uczestnikom zaświadczenia. W ramach promocji projektu Wykonawca jest zobowiązany do: a) oznakowania sal, w których odbywać się będą zajęcia, zgodnie z Wytycznymi PO KL, przygotowanymi tabliczkami przez Zamawiającego, b) poinformowania uczestników o fakcie współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach znaków: PO KL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach PO KL. Zamawiający zapewnia serwis kawowy dla uczestników, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przerwy trwającej min. 20 minut. Sale i pracownie przewidziane na realizację warsztatu udostępniane są Wykonawcy bezpłatnie. Sprzęt i wszelkie pomoce niezbędne do realizacji zadania Wykonawca musi zapewnić na swój koszt, z wyjątkiem tego, czym dysponuje Zamawiający, tj. rzutnikiem, mobilną tablicą multimedialną, komputerem przenośnym, udostępnianego przez koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. W przypadku kilku szkoleń odbywających się jednocześnie i braku dostępnego w/w sprzętu, Wykonawca zapewnia potrzebny sprzęt we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych spotkań, w tym do wykonywania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej wykonanie zadania. Rozliczenie nastąpi na podstawie wystawionej faktury/rachunku, w okresach miesięcznych. Wykonawca /ekspert/ w ramach realizacji zadania jest zobowiązany do wykonania następujących czynności: 1) Ustalenia z koordynatorem sieci współpracy i samokształcenia szczegółowego zakresu tematycznego szkoleń oraz form szkoleniowych realizowanych w ramach sieci współpracy i samokształcenia, 2) Przygotowania scenariuszy poszczególnych zajęć oraz przekazanie koordynatorowi sieci współpracy i samokształcenia do uzgodnienia na 5 dni przed terminem ich realizacji, 3) Stałej współpracy z koordynatorem sieci współpracy i samokształcenia, 4) Opracowania i przekazania Zmawiającemu materiałów szkoleniowych nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń w formie papierowej lub/i elektronicznej dla każdego uczestnika szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny i zawierać logotypy obowiązujące w projekcie, 5) Przeprowadzania szkoleń zgodnie z harmonogramem, 6) Wypełnianie dokumentacji projektowej opracowanej przez biuro projektu oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji zadania, 7) Wystawienia uczestnikom szkoleń zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w danym obszarze z wyszczególnieniem tematów modułów, godzin zajęć praktycznych i teoretycznych. 8) Przeprowadzenia ewaluacji każdego spotkania szkoleniowego i dostarczenie do biura projektu wyników badania ewaluacyjnego do 7 dni po zakończeniu szkolenia. Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona (dotyczy wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki t.j. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. Łączne zaangażowanie zawodowe osoby realizującej przedmiot zamówienia w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy złoży oświadczenie o łącznym zaangażowaniu oraz niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do umowy) Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, zobowiązana będzie do przedkładania wraz z rachunkiem bądź fakturą uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji, w tym w szczególności związanej z rozliczeniem liczby zrealizowanych godzin dydaktycznych form doskonalenia nauczycieli według przekazanego wzoru przez Zamawiającego. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia zaangażowana w realizację więcej niż jednego projektu prowadzi ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO i przedkłada wraz z rachunkiem bądź fakturą..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8, 80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Budowanie spójności edukacyjnej (sieć dla dyrektorów/ek szkół/przedszkoli)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mentor Ośrodek Szkolenie Kadr, {Dane ukryte}, 35-303 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1580,00
Oferta z najniższą ceną:
1580,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3780,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Asentia Consulting Monika Grzesiak Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1640,00
Oferta z najniższą ceną:
1600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3600,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Nauczyciele pracują zespołowo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Asentia Consulting Monika Grzesiak Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1640,00
Oferta z najniższą ceną:
1600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3780,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Praca z uczniem młodszym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Asentia Consulting Monika Grzesiak Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1640,00
Oferta z najniższą ceną:
1640,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3700,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Asentia Consulting Monika Grzesiak Chmura, {Dane ukryte}, 20-356 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1640,00
Oferta z najniższą ceną:
1600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3980,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 7820720150 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2015-05-27 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 87 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 5 |
Kryterium ceny: | 90% |
WWW ogłoszenia: | www.spryki.bip.lubelskie.pl |
Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe w Rykach przy ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój 214 (II piętro) |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Budowanie spójności edukacyjnej (sieć dla dyrektorów/ek szkół/przedszkoli) | Mentor Ośrodek Szkolenie Kadr Rzeszów | 2015-07-23 | 1 580,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-23 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 804000008 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 580,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 580,00 zł Ilość złożonych ofert: 8 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 580,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 780,00 zł | |||
Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? | Asentia Consulting Monika Grzesiak Chmura Lublin | 2015-07-23 | 1 640,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-23 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 804000008 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 640,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 11 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 600,00 zł | |||
Nauczyciele pracują zespołowo | Asentia Consulting Monika Grzesiak Chmura Lublin | 2015-07-23 | 1 640,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-23 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 804000008 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 640,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 12 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 780,00 zł | |||
Praca z uczniem młodszym | Asentia Consulting Monika Grzesiak Chmura Lublin | 2015-07-23 | 1 640,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-23 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 804000008 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 640,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 640,00 zł Ilość złożonych ofert: 8 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 640,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 700,00 zł | |||
Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole | Asentia Consulting Monika Grzesiak Chmura Lublin | 2015-07-23 | 1 640,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-23 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 804000008 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 640,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 8 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 980,00 zł |