Dostawa materiałów dydaktycznych ze szkoleniem dla Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w ramach zadania „Kompleksowe doposażenie szkół specjalnych” w projekcie pn.: „Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 – 2018”
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie ul Gliwicka 366 oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych przy ul. Pokoju 4a w Mikołowie materiałów dydaktycznych ze szkoleniem użytkowników w ramach projektu pn.: „Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020,oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zdania: 2.1 Zadanie I 2.1.Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA I „DIAGNOZA FUNKCJONALNA” do ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wraz ze szkoleniem pn.: Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R)E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia – z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób. 2.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2a do SIWZ: 1. Zestaw "INSTRUMENTY MUZYCZNE" lub równoważny . 2. ZESZYT ĆWICZEŃ GRAFICZNYCH nr 1 i nr 2. 3. ZESTAW „ MAŁA MATEMATYKA” lub produkt równoważny. 4. ZESTAW BAJEK „O RYBAKU I ZŁOTEJ RYBCE”, „CALINECZKA”, „JAŚ I MAŁGOSIA” z płytą CD. 5. ZESTAW „GRA CIAŁA” lub równoważny. 6. Zestawy: „SMUTNE I WESOŁE OBRAZY", „PRZYMIOTNIKI I STANY EMOCJONALNE” do teorii umysłu lub produkt równoważny. 7. Zestaw do diagnozy profilu psychoedukacyjnego dla dzieci- zestaw mat. Graficznych do testu PEP-R. 8. Materiały graficzne do diagnozy młodzieży - do testu AAPEP. 9. Zestaw pomocy do diagnozy do profilu psychoedukacyjnego PEP-R E. Schoplera. 10. ZESTAW - ZABAWY DŹWIĘKONAŚLADOWCZE lub zestaw równoważny 11. ZESTAW WSPOMAGAJĄCY MOWĘ –ZESTAW Z LITERKAMI I RYMOWANKAMI z płytą CD 12. ZESTAW CZASOWNIKI . 13. ZESTAWY: "SYGNAŁY", „MIEJSCA”, „KUCHNIA”, „ŁAZIENKA” do rozwijania percepcji słuchowej. 14. Program EDU-3 część 1 i część 4 lub równoważne. 15. Program komputerowy EDU - Jurczyszyn - 2 Multimedia lub równoważny ze szkoleniem opisanym poniżej 16. Program EDU 4XXL Multimedia - program do diagnozy i konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych lub program równoważny. 2.1.2. Szkolenie p.n.:”Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia – z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób”. 2.1.2.1.Opis szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 4 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 2. Wymiar szkolenia – minimum 6 h dla każdego z uczestników; 3. Szkolenie realizowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formie warsztatów z diagnozowania; 4. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe oraz dostęp do wszelkich pomocy naukowych oferowanych w ramach szkolenia w tym zasobów biblioteczno-informacyjnych Wykonawcy oraz materiałów dydaktycznych umieszczanych na stronach internetowych i intranetowych Wykonawcy.; 5. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2.1.2.2. Minimalna tematyka szkolenia w zakresie diagnozy PEP-R część 1 a) Diagnoza pedagogiczna dziecka do 12 roku życia. b) Posługiwanie się testem. c) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru rozwoju. d) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru zachowań. e) Wypełnianie arkuszy ocen. f) Analiza wyników z obszaru rozwoju. 2.2. Zadanie II Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II „BIOFEEDBACK” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wg załącznika nr 2b wraz ze szkoleniami pn.: 1. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD 2. BIOFEEDBACK I stopień. 2.2.1.Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b do SIWZ: 1. Aparat EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny. 2. HEG-System do procomp 5 równoważne 3. Aktualizacja do programu Biograf Infiniti 6.0 lub równoważne. 4. Dodatkowe plansze stymulacyjne Biofeedback EEG lub równoważne 5. Czujnik oddechowy 6. Gry Flash pakiet 5 gier lub równoważne 7. Animacje biograph X Infiniti dvd. 8. BioFun games lub równoważne 9. Gra Zukor Zukor`s Carnival lub równoważna. 10. Fotel masujący wypoczynkowy z ogrzewaniem. 2.2.2. Szkolenie p.n. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD Metoda nIR HEG-biofeedback lub równoważna proponowana podczas szkolenia powinna być nowatorska i w odróżnieniu od powszechnie w Polsce znanej metody EEG-biofeedback ma analizować aktywność trenowanego obszaru mózgu za pomocą podczerwieni, co pozwoli na ocenę procentowej zmiany jego natlenienia. Proponowana metoda ma cechować się prostotą obsługi urządzenia, analizą wyników, a także zredukowaniem do minimum czynności przygotowawczych (bez używania past, klejenia elektrod, przygotowania skóry itp.). W zapisie nie mogą występować artefakty, takie jak mruganie oczami, co pozwoli wykonywać treningi obszarów czołowych bez żadnych zakłóceń. 2..2.2.1.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: a) Szkolenie przeznaczone jest dla 2 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. b) Wymiar szkolenia – minimum 5 h dla każdego z uczestników szkolenia; c) Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; d) Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwę kawową i obiad; e) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2.2.2.2. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g. 2.2.3. Szkolenie BIOFEEDBACK I stopień Program szkolenia powinien obejmować tematykę proponowaną przez BCIA (Biofeedback Certification Institute of America) lub równoważną. Omawiane zagadnienia dotyczyć powinnypodstaw EEG (elektroencefalografii), systemu 10–20, teorii metody biofeedback lub równoważnej, zasad prowadzenia terapii pacjenta, a także protokołów terapeutycznych dla danego zaburzenia. 2.2.3. 1.Szkolenie w części praktycznej powinno obejmować: a) obsługę podstawowych funkcji programu; prowadzenie sesji treningowej, zarządzanie bazą danych; b) przeglądanie i odtwarzanie zapisanych sesji, raportów i statystyk; c) obsługę podstawowych protokołów treningowych; d) obsługę edytora ekranów Lite – w tym dostosowywanie ekranu do potrzeb treningu. 2.2.3.2.W trakcie szkolenia prowadzący powinien zapewnić: a) solidne wprowadzenie teoretyczne, w tym przegląd najnowszych badań naukowych; b) dużą liczbę zajęć praktycznych w małych grupach przy aparaturze; c) pracę z najwyższej klasy aparaturą biofeedback (system Infiniti) lub równoważną; d) pokaz innych metod i urządzeń, w tym metody HEG-biofeedback i metody Warnkego. 2.2.3.3.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 5 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 2. Wymiar szkolenia – minimum 38 h dla każdego z uczestników, podzielone na min. 4 dni wykładowe. 3. Szkolenie przeprowadzi osoba posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie w zakresie objętym szkoleniem. 3. Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; 4. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwy kawowe i obiad; 5. Kurs zakończony ma być egzaminem, a uczestnik ma otrzymać certyfikat upoważniający do prowadzenia diagnostyki, terapii i treningów metodą EEG-biofeedback. 2.2.3.3.2. W trakcie przerwy w szkleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g. g) Analiza wyników z obszaru zachowań. h) Dokumentacja diagnostyczna nanoszenia wyników. i) Szczegółowa charakterystyka rozwoju na podstawie zebranych z diagnozy informacji j) Szczegółowa charakterystyka zaburzeń k) Sformułowanie ogólnych i szczegółowych wniosków z diagnozy. 2.1.2.3.Minimalna tematyka szkolenia część 2: a) Rejestracja oprogramowania. b) Tworzenie dokumentacji dziecka- archiwizacja danych. c) Wpisanie wyników badania do oprogramowania. d) Wygenerowanie wyników diagnozy. e) Przygotowanie opisu diagnozy z uwzględnieniem deficytów parcjalnych. f) Przygotowanie opisu skali zachowam z uwzględnieniem poszczególnych sfer. g) Przygotowanie szczegółowej oceny reakcji na bodźce h) Zakończenie diagnozy i jej pisemne podsumowanie. i) Archiwizacja danych dziecka. 2.1.2.4.Konstrukcja indywidualnego programu edukacyjno – terapeutycznego: a) Przeniesienie danych z diagnozy do druków Indywidualnego Programu Edukacyjno-terapeutycznego z uwzględnieniem deficytów. b) Dokładne uzasadnienie terapii z opisem występujących deficytów w poszczególnych ocenianych obszarach. c) Ustalenie ogólnych i szczegółowych celów terapii w indywidualnym programie edukacyjno – terapeutycznym. d) Wybranie z bazy konspektów odpowiednich konspektów do terapii.2.2. Zadanie II Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II „BIOFEEDBACK” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wg załącznika nr 2b wraz ze szkoleniami pn.: 1. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD 2. BIOFEEDBACK I stopień. 2.2.1.Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b do SIWZ: 1. Aparat EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny. 2. HEG-System do procomp 5 równoważne 3. Aktualizacja do programu Biograf Infiniti 6.0 lub równoważne. 4. Dodatkowe plansze stymulacyjne Biofeedback EEG lub równoważne 5. Czujnik oddechowy 6. Gry Flash pakiet 5 gier lub równoważne 7. Animacje biograph X Infiniti dvd. 8. BioFun games lub równoważne 9. Gra Zukor Zukor`s Carnival lub równoważna. 10. Fotel masujący wypoczynkowy z ogrzewaniem. 2.2.2. Szkolenie p.n. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD Metoda nIR HEG-biofeedback lub równoważna proponowana podczas szkolenia powinna być nowatorska i w odróżnieniu od powszechnie w Polsce znanej metody EEG-biofeedback ma analizować aktywność trenowanego obszaru mózgu za pomocą podczerwieni, co pozwoli na ocenę procentowej zmiany jego natlenienia. Proponowana metoda ma cechować się prostotą obsługi urządzenia, analizą wyników, a także zredukowaniem do minimum czynności przygotowawczych (bez używania past, klejenia elektrod, przygotowania skóry itp.). W zapisie nie mogą występować artefakty, takie jak mruganie oczami, co pozwoli wykonywać treningi obszarów czołowych bez żadnych zakłóceń. 2..2.2.1.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: a) Szkolenie przeznaczone jest dla 2 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. b) Wymiar szkolenia – minimum 5 h dla każdego z uczestników szkolenia; c) Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; d) Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwę kawową i obiad; e) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2.2.2.2. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g. 2.2.3. Szkolenie BIOFEEDBACK I stopień Program szkolenia powinien obejmować tematykę proponowaną przez BCIA (Biofeedback Certification Institute of America) lub równoważną. Omawiane zagadnienia dotyczyć powinny podstaw EEG (elektroencefalografii), systemu 10–20, teorii metody biofeedback lub równoważnej, zasad prowadzenia terapii pacjenta, a także protokołów terapeutycznych dla danego zaburzenia. 2.2.3. 1.Szkolenie w części praktycznej powinno obejmować: a) obsługę podstawowych funkcji programu; prowadzenie sesji treningowej, zarządzanie bazą danych; b) przeglądanie i odtwarzanie zapisanych sesji, raportów i statystyk; c) obsługę podstawowych protokołów treningowych; d) obsługę edytora ekranów Lite – w tym dostosowywanie ekranu do potrzeb treningu. 2.2.3.2.W trakcie szkolenia prowadzący powinien zapewnić: a) solidne wprowadzenie teoretyczne, w tym przegląd najnowszych badań naukowych; b) dużą liczbę zajęć praktycznych w małych grupach przy aparaturze; c) pracę z najwyższej klasy aparaturą biofeedback (system Infiniti) lub równoważną; d) pokaz innych metod i urządzeń, w tym metody HEG-biofeedback i metody Warnkego. 2.2.3.3.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 5 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 2. Wymiar szkolenia – minimum 38 h dla każdego z uczestników, podzielone na min. 4 dni wykładowe. 3. Szkolenie przeprowadzi osoba posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie w zakresie objętym szkoleniem. 3. Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; 4. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwy kawowe i obiad; 5. Kurs zakończony ma być egzaminem, a uczestnik ma otrzymać certyfikat upoważniający do prowadzenia diagnostyki, terapii i treningów metodą EEG-biofeedback. 2.2.3.3.2. W trakcie przerwy w szkleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://powiat_mikolow.bip.gov.plOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Mikołowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 27628477900000, ul. ul. Żwirki i Wigury , 43190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, e-mail zampub@powiat.mikolow.pl, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
Adres strony internetowej (URL): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zacowaniem formy piemnej pod rygorem nieważności. Zaawiajacy nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej
Adres:
Starostwo Powiatowe w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów , wejscie B, parter, kancelaria- pokój 127
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów dydaktycznych ze szkoleniem dla Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w ramach zadania „Kompleksowe doposażenie szkół specjalnych” w projekcie pn.: „Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 – 2018”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie ul Gliwicka 366 oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych przy ul. Pokoju 4a w Mikołowie materiałów dydaktycznych ze szkoleniem użytkowników w ramach projektu pn.: „Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020,oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zdania: 2.1 Zadanie I 2.1.Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA I „DIAGNOZA FUNKCJONALNA” do ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wraz ze szkoleniem pn.: Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R)E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia – z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób. 2.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2a do SIWZ: 1. Zestaw "INSTRUMENTY MUZYCZNE" lub równoważny . 2. ZESZYT ĆWICZEŃ GRAFICZNYCH nr 1 i nr 2. 3. ZESTAW „ MAŁA MATEMATYKA” lub produkt równoważny. 4. ZESTAW BAJEK „O RYBAKU I ZŁOTEJ RYBCE”, „CALINECZKA”, „JAŚ I MAŁGOSIA” z płytą CD. 5. ZESTAW „GRA CIAŁA” lub równoważny. 6. Zestawy: „SMUTNE I WESOŁE OBRAZY", „PRZYMIOTNIKI I STANY EMOCJONALNE” do teorii umysłu lub produkt równoważny. 7. Zestaw do diagnozy profilu psychoedukacyjnego dla dzieci- zestaw mat. Graficznych do testu PEP-R. 8. Materiały graficzne do diagnozy młodzieży - do testu AAPEP. 9. Zestaw pomocy do diagnozy do profilu psychoedukacyjnego PEP-R E. Schoplera. 10. ZESTAW - ZABAWY DŹWIĘKONAŚLADOWCZE lub zestaw równoważny 11. ZESTAW WSPOMAGAJĄCY MOWĘ –ZESTAW Z LITERKAMI I RYMOWANKAMI z płytą CD 12. ZESTAW CZASOWNIKI . 13. ZESTAWY: "SYGNAŁY", „MIEJSCA”, „KUCHNIA”, „ŁAZIENKA” do rozwijania percepcji słuchowej. 14. Program EDU-3 część 1 i część 4 lub równoważne. 15. Program komputerowy EDU - Jurczyszyn - 2 Multimedia lub równoważny ze szkoleniem opisanym poniżej 16. Program EDU 4XXL Multimedia - program do diagnozy i konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych lub program równoważny. 2.1.2. Szkolenie p.n.:”Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia – z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób”. 2.1.2.1.Opis szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 4 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 2. Wymiar szkolenia – minimum 6 h dla każdego z uczestników; 3. Szkolenie realizowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formie warsztatów z diagnozowania; 4. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe oraz dostęp do wszelkich pomocy naukowych oferowanych w ramach szkolenia w tym zasobów biblioteczno-informacyjnych Wykonawcy oraz materiałów dydaktycznych umieszczanych na stronach internetowych i intranetowych Wykonawcy.; 5. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2.1.2.2. Minimalna tematyka szkolenia w zakresie diagnozy PEP-R część 1 a) Diagnoza pedagogiczna dziecka do 12 roku życia. b) Posługiwanie się testem. c) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru rozwoju. d) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru zachowań. e) Wypełnianie arkuszy ocen. f) Analiza wyników z obszaru rozwoju. 2.2. Zadanie II Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II „BIOFEEDBACK” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wg załącznika nr 2b wraz ze szkoleniami pn.: 1. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD 2. BIOFEEDBACK I stopień. 2.2.1.Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b do SIWZ: 1. Aparat EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny. 2. HEG-System do procomp 5 równoważne 3. Aktualizacja do programu Biograf Infiniti 6.0 lub równoważne. 4. Dodatkowe plansze stymulacyjne Biofeedback EEG lub równoważne 5. Czujnik oddechowy 6. Gry Flash pakiet 5 gier lub równoważne 7. Animacje biograph X Infiniti dvd. 8. BioFun games lub równoważne 9. Gra Zukor Zukor's Carnival lub równoważna. 10. Fotel masujący wypoczynkowy z ogrzewaniem. 2.2.2. Szkolenie p.n. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD Metoda nIR HEG-biofeedback lub równoważna proponowana podczas szkolenia powinna być nowatorska i w odróżnieniu od powszechnie w Polsce znanej metody EEG-biofeedback ma analizować aktywność trenowanego obszaru mózgu za pomocą podczerwieni, co pozwoli na ocenę procentowej zmiany jego natlenienia. Proponowana metoda ma cechować się prostotą obsługi urządzenia, analizą wyników, a także zredukowaniem do minimum czynności przygotowawczych (bez używania past, klejenia elektrod, przygotowania skóry itp.). W zapisie nie mogą występować artefakty, takie jak mruganie oczami, co pozwoli wykonywać treningi obszarów czołowych bez żadnych zakłóceń. 2..2.2.1.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: a) Szkolenie przeznaczone jest dla 2 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. b) Wymiar szkolenia – minimum 5 h dla każdego z uczestników szkolenia; c) Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; d) Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwę kawową i obiad; e) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2.2.2.2. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g. 2.2.3. Szkolenie BIOFEEDBACK I stopień Program szkolenia powinien obejmować tematykę proponowaną przez BCIA (Biofeedback Certification Institute of America) lub równoważną. Omawiane zagadnienia dotyczyć powinnypodstaw EEG (elektroencefalografii), systemu 10–20, teorii metody biofeedback lub równoważnej, zasad prowadzenia terapii pacjenta, a także protokołów terapeutycznych dla danego zaburzenia. 2.2.3. 1.Szkolenie w części praktycznej powinno obejmować: a) obsługę podstawowych funkcji programu; prowadzenie sesji treningowej, zarządzanie bazą danych; b) przeglądanie i odtwarzanie zapisanych sesji, raportów i statystyk; c) obsługę podstawowych protokołów treningowych; d) obsługę edytora ekranów Lite – w tym dostosowywanie ekranu do potrzeb treningu. 2.2.3.2.W trakcie szkolenia prowadzący powinien zapewnić: a) solidne wprowadzenie teoretyczne, w tym przegląd najnowszych badań naukowych; b) dużą liczbę zajęć praktycznych w małych grupach przy aparaturze; c) pracę z najwyższej klasy aparaturą biofeedback (system Infiniti) lub równoważną; d) pokaz innych metod i urządzeń, w tym metody HEG-biofeedback i metody Warnkego. 2.2.3.3.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 5 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 2. Wymiar szkolenia – minimum 38 h dla każdego z uczestników, podzielone na min. 4 dni wykładowe. 3. Szkolenie przeprowadzi osoba posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie w zakresie objętym szkoleniem. 3. Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; 4. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwy kawowe i obiad; 5. Kurs zakończony ma być egzaminem, a uczestnik ma otrzymać certyfikat upoważniający do prowadzenia diagnostyki, terapii i treningów metodą EEG-biofeedback. 2.2.3.3.2. W trakcie przerwy w szkleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g. g) Analiza wyników z obszaru zachowań. h) Dokumentacja diagnostyczna nanoszenia wyników. i) Szczegółowa charakterystyka rozwoju na podstawie zebranych z diagnozy informacji j) Szczegółowa charakterystyka zaburzeń k) Sformułowanie ogólnych i szczegółowych wniosków z diagnozy. 2.1.2.3.Minimalna tematyka szkolenia część 2: a) Rejestracja oprogramowania. b) Tworzenie dokumentacji dziecka- archiwizacja danych. c) Wpisanie wyników badania do oprogramowania. d) Wygenerowanie wyników diagnozy. e) Przygotowanie opisu diagnozy z uwzględnieniem deficytów parcjalnych. f) Przygotowanie opisu skali zachowam z uwzględnieniem poszczególnych sfer. g) Przygotowanie szczegółowej oceny reakcji na bodźce h) Zakończenie diagnozy i jej pisemne podsumowanie. i) Archiwizacja danych dziecka. 2.1.2.4.Konstrukcja indywidualnego programu edukacyjno – terapeutycznego: a) Przeniesienie danych z diagnozy do druków Indywidualnego Programu Edukacyjno-terapeutycznego z uwzględnieniem deficytów. b) Dokładne uzasadnienie terapii z opisem występujących deficytów w poszczególnych ocenianych obszarach. c) Ustalenie ogólnych i szczegółowych celów terapii w indywidualnym programie edukacyjno – terapeutycznym. d) Wybranie z bazy konspektów odpowiednich konspektów do terapii.2.2. Zadanie II Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II „BIOFEEDBACK” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wg załącznika nr 2b wraz ze szkoleniami pn.: 1. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD 2. BIOFEEDBACK I stopień. 2.2.1.Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b do SIWZ: 1. Aparat EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny. 2. HEG-System do procomp 5 równoważne 3. Aktualizacja do programu Biograf Infiniti 6.0 lub równoważne. 4. Dodatkowe plansze stymulacyjne Biofeedback EEG lub równoważne 5. Czujnik oddechowy 6. Gry Flash pakiet 5 gier lub równoważne 7. Animacje biograph X Infiniti dvd. 8. BioFun games lub równoważne 9. Gra Zukor Zukor's Carnival lub równoważna. 10. Fotel masujący wypoczynkowy z ogrzewaniem. 2.2.2. Szkolenie p.n. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD Metoda nIR HEG-biofeedback lub równoważna proponowana podczas szkolenia powinna być nowatorska i w odróżnieniu od powszechnie w Polsce znanej metody EEG-biofeedback ma analizować aktywność trenowanego obszaru mózgu za pomocą podczerwieni, co pozwoli na ocenę procentowej zmiany jego natlenienia. Proponowana metoda ma cechować się prostotą obsługi urządzenia, analizą wyników, a także zredukowaniem do minimum czynności przygotowawczych (bez używania past, klejenia elektrod, przygotowania skóry itp.). W zapisie nie mogą występować artefakty, takie jak mruganie oczami, co pozwoli wykonywać treningi obszarów czołowych bez żadnych zakłóceń. 2..2.2.1.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: a) Szkolenie przeznaczone jest dla 2 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. b) Wymiar szkolenia – minimum 5 h dla każdego z uczestników szkolenia; c) Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; d) Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwę kawową i obiad; e) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2.2.2.2. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g. 2.2.3. Szkolenie BIOFEEDBACK I stopień Program szkolenia powinien obejmować tematykę proponowaną przez BCIA (Biofeedback Certification Institute of America) lub równoważną. Omawiane zagadnienia dotyczyć powinny podstaw EEG (elektroencefalografii), systemu 10–20, teorii metody biofeedback lub równoważnej, zasad prowadzenia terapii pacjenta, a także protokołów terapeutycznych dla danego zaburzenia. 2.2.3. 1.Szkolenie w części praktycznej powinno obejmować: a) obsługę podstawowych funkcji programu; prowadzenie sesji treningowej, zarządzanie bazą danych; b) przeglądanie i odtwarzanie zapisanych sesji, raportów i statystyk; c) obsługę podstawowych protokołów treningowych; d) obsługę edytora ekranów Lite – w tym dostosowywanie ekranu do potrzeb treningu. 2.2.3.2.W trakcie szkolenia prowadzący powinien zapewnić: a) solidne wprowadzenie teoretyczne, w tym przegląd najnowszych badań naukowych; b) dużą liczbę zajęć praktycznych w małych grupach przy aparaturze; c) pracę z najwyższej klasy aparaturą biofeedback (system Infiniti) lub równoważną; d) pokaz innych metod i urządzeń, w tym metody HEG-biofeedback i metody Warnkego. 2.2.3.3.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 5 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 2. Wymiar szkolenia – minimum 38 h dla każdego z uczestników, podzielone na min. 4 dni wykładowe. 3. Szkolenie przeprowadzi osoba posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie w zakresie objętym szkoleniem. 3. Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; 4. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwy kawowe i obiad; 5. Kurs zakończony ma być egzaminem, a uczestnik ma otrzymać certyfikat upoważniający do prowadzenia diagnostyki, terapii i treningów metodą EEG-biofeedback. 2.2.3.3.2. W trakcie przerwy w szkleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g.
II.5) Główny kod CPV:
39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
39162110-9, 80510000-2, 48190000-6, 22110000-4, 37000000-8, 48520000-2, 37524100-8, 33196200-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia minimum następujące osoby: dla Zadania I obejmującego szkolenie PEP-R E. Schoplera , - skieruje do przeprowadzenia szkolenia 1 osobę z wykształceniem wyższym pedagogicznym, dysponującą min 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu specjalistycznych szkoleń dotyczących diagnozy funkcjonalnej. dla Zadania II obejmującego szkolenia nIR HEG BIOFEEDBACK i BIOFEEDBACK I stopień. -skieruje do przeprowadzenia szkolenia z zakresu nIR HEG BIOFEEDBACK minimum 1 osobę z wykształceniem wyższym pedagogicznym, dysponującą min. 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu nIR HEG BIOFEEDBACK, która w podanym okresie przeprowadziła min. 5 szkoleń.-skieruje do przeprowadzenia szkolenia z zakresu BIOFEEDBACK I stopień minimum 1 osobę z wykształceniem wyższym pedagogicznym, dysponującą min. 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu BIOFEEDBACK I stopień, która w podanym okresie przeprowadziła min. szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca w zadaniu II może podać tą samą osobę, która spełnia oba warunki w zakresie zdolności zawodowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60.00 |
termin realizacji | 40.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2 2. Strony przewidują możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach: a) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) jeśli dane pozycje pomocy dydaktycznych, będące przedmiotem umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej umowie, a w szczególności w załącznikach do umowy, c) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, d) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dostawę. e) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, f) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy, g) zmiany sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych. h) w przypadkach przewidzianych w art.144 ust.1 pkt.2 - 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/05/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr:
1
Nazwa:
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA I „DIAGNOZA FUNKCJONALNA” do ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wraz ze szkoleniem pn.: Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia – z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2a do SIWZ: 1. Zestaw "INSTRUMENTY MUZYCZNE" lub równoważny . 2. ZESZYT ĆWICZEŃ GRAFICZNYCH nr 1 i nr 2. 3. ZESTAW „ MAŁA MATEMATYKA” lub produkt równoważny. 4. ZESTAW BAJEK „O RYBAKU I ZŁOTEJ RYBCE”, „CALINECZKA”, „JAŚ I MAŁGOSIA” z płytą CD. 5. ZESTAW „GRA CIAŁA” lub równoważny. 6. Zestawy: „SMUTNE I WESOŁE OBRAZY", „PRZYMIOTNIKI I STANY EMOCJONALNE” do teorii umysłu lub produkt równoważny. 7. Zestaw do diagnozy profilu psychoedukacyjnego dla dzieci- zestaw mat. Graficznych do testu PEP-R. 8. Materiały graficzne do diagnozy młodzieży - do testu AAPEP. 9. Zestaw pomocy do diagnozy do profilu psychoedukacyjnego PEP-R E. Schoplera. 10. ZESTAW - ZABAWY DŹWIĘKONAŚLADOWCZE lub zestaw równoważny 11. ZESTAW WSPOMAGAJĄCY MOWĘ –ZESTAW Z LITERKAMI I RYMOWANKAMI z płytą CD 12. ZESTAW CZASOWNIKI . 13. ZESTAWY: "SYGNAŁY", „MIEJSCA”, „KUCHNIA”, „ŁAZIENKA” do rozwijania percepcji słuchowej. 14. Program EDU-3 część 1 i część 4 lub równoważne. 15. Program komputerowy EDU - Jurczyszyn - 2 Multimedia lub równoważny ze szkoleniem opisanym poniżej 16. Program EDU 4XXL Multimedia - program do diagnozy i konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych lub program równoważny. 2.1.2. Szkolenie p.n.:”Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia – z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób”. 2.1.2.1.Opis szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 4 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 2. Wymiar szkolenia – minimum 6 h dla każdego z uczestników; 3. Szkolenie realizowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formie warsztatów z diagnozowania; 4. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe oraz dostęp do wszelkich pomocy naukowych oferowanych w ramach szkolenia w tym zasobów biblioteczno-informacyjnych Wykonawcy oraz materiałów dydaktycznych umieszczanych na stronach internetowych i intranetowych Wykonawcy.; 5. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. Minimalna tematyka szkolenia w zakresie diagnozy PEP-R część 1 : a) Diagnoza pedagogiczna dziecka do 12 roku życia. b) Posługiwanie się testem. c) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru rozwoju. d) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru zachowań. e) Wypełnianie arkuszy ocen. f) Analiza wyników z obszaru rozwoju. g) Analiza wyników z obszaru zachowań. h) Dokumentacja diagnostyczna nanoszenia wyników. i) Szczegółowa charakterystyka rozwoju na podstawie zebranych z diagnozy informacji j) Szczegółowa charakterystyka zaburzeń k) Sformułowanie ogólnych i szczegółowych wniosków z diagnozy. 2.1.2.3.Minimalna tematyka szkolenia część 2: a) Rejestracja oprogramowania. b) Tworzenie dokumentacji dziecka- archiwizacja danych. c) Wpisanie wyników badania do oprogramowania. d) Wygenerowanie wyników diagnozy. e) Przygotowanie opisu diagnozy z uwzględnieniem deficytów parcjalnych. f) Przygotowanie opisu skali zachowam z uwzględnieniem poszczególnych sfer. g) Przygotowanie szczegółowej oceny reakcji na bodźce h) Zakończenie diagnozy i jej pisemne podsumowanie. i) Archiwizacja danych dziecka. 2.1.2.4.Konstrukcja indywidualnego programu edukacyjno – terapeutycznego: a) Przeniesienie danych z diagnozy do druków Indywidualnego Programu Edukacyjno-terapeutycznego z uwzględnieniem deficytów. b) Dokładne uzasadnienie terapii z opisem występujących deficytów w poszczególnych ocenianych obszarach. c) Ustalenie ogólnych i szczegółowych celów terapii w indywidualnym programie edukacyjno – terapeutycznym. d) Wybranie z bazy konspektów odpowiednich konspektów do terapii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39162100-6, 80510000-2, 48190000-6, 48520000-9, 37524100-8, 37000000-8, 22110000-4, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60.00 |
termin realizacji | 40.00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
2
Nazwa:
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II „BIOFEEDBACK” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wg załącznika nr 2b wraz ze szkoleniami pn.: 1. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD 2. BIOFEEDBACK I stopień.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b do SIWZ: 1. Aparat EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny. 2. HEG-System do procomp 5 równoważne 3. Aktualizacja do programu Biograf Infiniti 6.0 lub równoważne. 4. Dodatkowe plansze stymulacyjne Biofeedback EEG lub równoważne 5. Czujnik oddechowy 6. Gry Flash pakiet 5 gier lub równoważne 7. Animacje biograph X Infiniti dvd. 8. BioFun games lub równoważne 9. Gra Zukor Zukor's Carnival lub równoważna. 10. Fotel masujący wypoczynkowy z ogrzewaniem. Szkolenie p.n. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD Metoda nIR HEG-biofeedback lub równoważna proponowana podczas szkolenia powinna być nowatorska i w odróżnieniu od powszechnie w Polsce znanej metody EEG-biofeedback ma analizować aktywność trenowanego obszaru mózgu za pomocą podczerwieni, co pozwoli na ocenę procentowej zmiany jego natlenienia. Proponowana metoda ma cechować się prostotą obsługi urządzenia, analizą wyników, a także zredukowaniem do minimum czynności przygotowawczych (bez używania past, klejenia elektrod, przygotowania skóry itp.). W zapisie nie mogą występować artefakty, takie jak mruganie oczami, co pozwoli wykonywać treningi obszarów czołowych bez żadnych zakłóceń. 1.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: a) Szkolenie przeznaczone jest dla 2 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. b) Wymiar szkolenia – minimum 5 h dla każdego z uczestników szkolenia; c) Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; d) Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwę kawową i obiad; e) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g. 3. Szkolenie BIOFEEDBACK I stopień Program szkolenia powinien obejmować tematykę proponowaną przez BCIA (Biofeedback Certification Institute of America) lub równoważną. Omawiane zagadnienia dotyczyć powinny podstaw EEG (elektroencefalografii), systemu 10–20, teorii metody biofeedback lub równoważnej, zasad prowadzenia terapii pacjenta, a także protokołów terapeutycznych dla danego zaburzenia. 1.Szkolenie w części praktycznej powinno obejmować: a) obsługę podstawowych funkcji programu; prowadzenie sesji treningowej, zarządzanie bazą danych; b) przeglądanie i odtwarzanie zapisanych sesji, raportów i statystyk; c) obsługę podstawowych protokołów treningowych; d) obsługę edytora ekranów Lite – w tym dostosowywanie ekranu do potrzeb treningu. 2.W trakcie szkolenia prowadzący powinien zapewnić: a) solidne wprowadzenie teoretyczne, w tym przegląd najnowszych badań naukowych; b) dużą liczbę zajęć praktycznych w małych grupach przy aparaturze; c) pracę z najwyższej klasy aparaturą biofeedback (system Infiniti) lub równoważną; d) pokaz innych metod i urządzeń, w tym metody HEG-biofeedback i metody Warnkego. 3.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 5 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 2. Wymiar szkolenia – minimum 38 h dla każdego z uczestników, podzielone na min. 4 dni wykładowe. 3. Szkolenie przeprowadzi osoba posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie w zakresie objętym szkoleniem. 3. Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; 4. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwy kawowe i obiad; 5. Kurs zakończony ma być egzaminem, a uczestnik ma otrzymać certyfikat upoważniający do prowadzenia diagnostyki, terapii i treningów metodą EEG-biofeedback. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39162100-6, 80510000-2, 48190000-6, 48520000-9, 33196200-2, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60.00 |
termin realizacji | 40.00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Numer:
73017-2017
Data:
25/04/2017
Adres strony internetowej (url): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data: 05/05/2017, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data: 08/05/2017, godzina: 09:30
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 73017 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Mikołowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 27628477900000, ul. ul. Żwirki i Wigury , 43190 Mikołów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132, e-mail zampub@powiat.mikolow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 80510000-2, 48520000-2, 37524100-8, 33196200-2,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA I „DIAGNOZA FUNKCJONALNA” ... |
Postępowanie/część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Prowadzone postępowanie podlega unieważnieniu, gdyż ogłoszenie o przedmiotowym zamówieniu opublikowane dnia 25 kwietnia 2017r. pod nr 73017-2017 Biuletynu Zamówień Publicznych nie zawiera żądania, zamieszczonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentu w postaci wykazu osób skierowanych przez wykonawców do realizacji zamówienia publicznego, którego wzór stanowił załącznik nr 4 do SIWZ. Niespójność istniejąca między treścią ogłoszenia o zamówieniu, a zapisami SIWZ w zakresie warunków dotyczących zasad prowadzonego postępowania, w tym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, stanowi naruszenie art. 41 pkt 7a i art. 36 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.Ponadto, Zamawiający błędnie zobowiązał Wykonawców do złożenia opisanego wykazu osób na etapie składania ofert, naruszając tym samym art. 26 ust 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. Mając na uwadze zaistniałe błędy, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy i podlega unieważnieniu, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie , , , , , kraj/woj. Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta: IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II „BIOFEEDBACK” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wg załącznika nr 2b wraz ze szkoleniami |
Postępowanie/część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Prowadzone postępowanie podlega unieważnieniu, gdyż ogłoszenie o przedmiotowym zamówieniu opublikowane dnia 25 kwietnia 2017r. pod nr 73017-2017 Biuletynu Zamówień Publicznych nie zawiera żądania, zamieszczonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentu w postaci wykazu osób skierowanych przez wykonawców do realizacji zamówienia publicznego, którego wzór stanowił załącznik nr 4 do SIWZ. Niespójność istniejąca między treścią ogłoszenia o zamówieniu, a zapisami SIWZ w zakresie warunków dotyczących zasad prowadzonego postępowania, w tym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, stanowi naruszenie art. 41 pkt 7a i art. 36 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.Ponadto, Zamawiający błędnie zobowiązał Wykonawców do złożenia opisanego wykazu osób na etapie składania ofert, naruszając tym samym art. 26 ust 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. Mając na uwadze zaistniałe błędy, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy i podlega unieważnieniu, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie , , , , , kraj/woj. Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta: IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 7301720170 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2017-04-24 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | http://powiat_mikolow.bip.gov.pl |
Informacja dostępna pod: | http://powiat_mikolow.bip.gov.pl |
Okres związania ofertą: | 61 dni |
Kody CPV
39162100-6 | Pomoce dydaktyczne | |
39162110-9 | Sprzęt dydaktyczny |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2017-05-19 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 39162100 39162110 80510000 48520000 37524100 33196200 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 0 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2017-05-19 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 39162100 39162110 80510000 48520000 37524100 33196200 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 0 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł |