Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w płockich szkołach podstawowych: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku, ul. Cicha 12 a Szkoła Podstawowa nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku, ul. 1 – go Maja 11 Szkoła Podstawowa nr 17 im. Tadeusza Kościuszki w Płocku, ul. Miodowa 13 a Szkoła Podstawowa nr 21 w Płocku, ul. Fryderyka Chopina 62 w ramach projektu pt. „Dla nas każdy uczeń jest ważny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudni
Opis przedmiotu przetargu: przeprowadzenie zajęć dodatkowych w płockich szkołach podstawowych szkoła podstawowa nr 5 im. władysława broniewskiego w płocku, ul. cicha 12 a. szkoła podstawowa nr 6 im. druha wacława milke w płocku, ul. 1 – go maja 11. szkoła podstawowa nr 17 im. tadeusza kościuszki w płocku, ul. miodowa 13 a. szkoła podstawowa nr 21 w płocku, ul. fryderyka chopina 62 w ramach projektu pt. „dla nas każdy uczeń jest ważny” współfinansowanego przez unię europejską z europejskiego funduszu społecznego w ramach programu operacyjnego kapitał ludzki, priorytet ix rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. szkoła podstawowa nr 5 im. wł. broniewskiego w płocku, ul. cicha 12a. opis przedmiotu zamówienia. część 1 prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h, — rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h. część 2 prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h – razem 90 h, — rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h. część 3 prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h, — rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h. część 4 prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h, — rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h razem 60 h. szkoła podstawowa nr 6 imienia druha wacława milke w płocku ul. i maja 11. opis przedmiotu zamówienia. część 5. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 6. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 7. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 8. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 9. prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 10. prowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych – integracja sensoryczna w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 11. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 12. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych humanistycznych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 13. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – plastycznych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 14. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – muzycznych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 15. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – tanecznych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 16. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – teatralnych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h. szkoła podstawowa nr 17 im. tadeusza kościuszki w płocku, ul. miodowa 13 a. opis przedmiotu zamówienia. część 17 prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h – razem 90 h, — rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h. część 18 prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h – razem 90 h, — rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h. część 19 prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 5 grup po 30 h razem 150 h, — rok szkolny 2012/2013, 5 grup po 30 h – razem 150 h. część 20 prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h razem 60 h, — rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h– razem 60 h. część 21 prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii,— rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h – razem 90 h,— rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h, część 22 prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h razem 60 h, — rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h. część 23 prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 24 prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – humanistycznych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h, — rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h. szkoła podstawowa nr 21 w płocku ul. f. chopina 62. opis przedmiotu zamówienia. część 25. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupy – 30 h. część 26. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupy – 30 h. część 27. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupy – 30 h. część 28. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupy – 30 h. część 29. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupy – 30 h. część 30. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 31. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30h. część 32. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h – razem 90 h, — rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h. część 33. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h, — rok szkolny 2012/2013, 2 grupy 30 h – razem 60 h. część 34. prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h, — rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h. część 35. prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h, — rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h. część 36. prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h, — rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h. część 37. prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30h – razem 60h, — rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30h – razem 60h. część 38. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 39. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 40. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. część 41. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – plastyczno teatralnych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h. część 42. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – plastyczno teatralnych w klasach i iii, — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa – 30 h, — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30 h. za jedną godzinę zajęć należy rozumieć 45 minut w przypadku następujących zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy; rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno–przyrodniczych; rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych humanistycznych, plastycznych, muzycznych, tanecznych, teatralnych i plastyczno teatralnych; 60 minut w przypadku następujących zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej specjalistycznych zajęć terapeutycznych – integracja sensoryczna zamówieniem będą objęci uczniowie klasy i iii, dlatego też wskazana jest dobra znajomość środowiska uczniów, z którymi będą prowadzone zajęcia. wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć zamawiającemu dokumenty, potwierdzające jego kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie. ii.1.6)
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 7218820121 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2012-03-03 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | - |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 42 |
| Kryterium ceny: | 100% |
| WWW ogłoszenia: | www.bip.ump.pl |
| Informacja dostępna pod: | Gmina - Miasto Płock Stary Rynek 1, 09-400 płock, woj. mazowieckie |
| Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
