Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu -Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym niniejszego zamówienia publicznego jest poprawa wyników edukacyjnych uczniów klas 3-6 szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, którzy wezmą udział w zajęciach pozalekcyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie pierwsze Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik np. teatralnych, studiów przypadku, dyskusji, treningów ortograficznych, aktywnego uczenia się z zakresu języka polskiego, elementów historii, geografii, sztuki i kultury na świecie. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ). w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach; 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 4 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, wykorzystanie matematyki w życiu codziennym. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), przy czym zajęcia z matematyki 24 godziny/grupa, zajęcia z nauk przyrodniczych ( m. in. ochrona środowiska, świat ptaków, kosmos, budowa człowieka ) 12 godzin/grupa, w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Zadanie drugie Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej - doradztwo edukacyjne Cel szczegółowy zajęć - nabycie umiejętności kreowania przez uczniów własnej ścieżki edukacyjnej. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik, w tym utworzenie Indywidualnego Planu Działania dla każdego ucznia. 1 godzina zajęć = 45 min., 14 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w miesiącu ( w roku 2014 - 8 godzin, w roku 2015 - 6 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 6 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 8 grup; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 3 grupy. Przeprowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym pedagogiczno-psychologicznych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie u uczniów samooceny; budowanie i rozwijanie poczucia własnej wartości; stwarzanie możliwości do samorealizacji, określanie mocnych i słabych stron; poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, niepowodzeniami i trudnościami: poznanie technik radzenia sobie z lękiem: rozpoznawania uczuć złości, agresji: dokonywanie właściwych wyborów; odkrywanie sposobów rozwiązywania problemów. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik (np. terapia śmiechem) w walce ze stresem, obniżoną samooceną, ćwiczenia rozwijające pouczcie własnej wartości, doskonalące zachowania asertywne, ćwiczenia mające na celu poznanie i kontrolę swoich stanów emocjonalnych, ćwiczenia usprawniające radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi, ćwiczenia usprawniające kontrolę gniewu i agresji. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 27 godzi zajęć grupowych i 9 godzin zajęć indywidualnych ), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 10 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. .Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się Cel szczegółowy zajęć - przełamanie niechęci do czytania, udoskonalenie dotychczasowej techniki czytania, poznanie technik szybkiego czytania z dużym zrozumieniem czytanego tekstu, technik pamięciowych ułatwiających zapamiętywanie dat, pojęć oraz słówek z języka obcego oraz dużych zbiorów informacji, poprawa koncentracji i uwagi, poznanie korzyści z czytania, nabycie nawyku czytania i zdolności twórczego i skutecznego notowania oraz nabycie śmiałości i zaufania do swoich możliwości. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem m. in. ITC oraz różnych technik, w tym autorskich. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - logopedycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wymowy uczniów. Opis zajęć: Zajęcia grupowe i indywidualne z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik logopedycznych. 1 godzina zajęć = 60 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 24 godziny zajęć grupowych i 12 godzin zajęć indywidualnych), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), zajęcia grupowe - do 4 uczniów w grupie. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 7 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-ruchowych Cel szczegółowy zajęć - korekcja wad postawy, poznanie ćwiczeń przeciwdziałających wadom postawy, nauka prawidłowej postawy podczas pracy przy komputerze, przy stole/biurku, podczas chodzenia oraz poznanie zalet samodyscypliny w ćwiczeniach fizycznych usprawniających ciało. Opis zajęć: Zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, wykorzystujących różne ćwiczenia ( w tym z użyciem piłek gimnastycznych ) i techniki (w tym taniec ). 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ) Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.
Starogard Gdański: Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 68441 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.starogardgd.ug.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu -Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym niniejszego zamówienia publicznego jest poprawa wyników edukacyjnych uczniów klas 3-6 szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, którzy wezmą udział w zajęciach pozalekcyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie pierwsze Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik np. teatralnych, studiów przypadku, dyskusji, treningów ortograficznych, aktywnego uczenia się z zakresu języka polskiego, elementów historii, geografii, sztuki i kultury na świecie. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ). w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach; 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 4 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, wykorzystanie matematyki w życiu codziennym. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), przy czym zajęcia z matematyki 24 godziny/grupa, zajęcia z nauk przyrodniczych ( m. in. ochrona środowiska, świat ptaków, kosmos, budowa człowieka ) 12 godzin/grupa, w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Zadanie drugie Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej - doradztwo edukacyjne Cel szczegółowy zajęć - nabycie umiejętności kreowania przez uczniów własnej ścieżki edukacyjnej. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik, w tym utworzenie Indywidualnego Planu Działania dla każdego ucznia. 1 godzina zajęć = 45 min., 14 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w miesiącu ( w roku 2014 - 8 godzin, w roku 2015 - 6 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 6 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 8 grup; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 3 grupy. Przeprowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym pedagogiczno-psychologicznych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie u uczniów samooceny; budowanie i rozwijanie poczucia własnej wartości; stwarzanie możliwości do samorealizacji, określanie mocnych i słabych stron; poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, niepowodzeniami i trudnościami: poznanie technik radzenia sobie z lękiem: rozpoznawania uczuć złości, agresji: dokonywanie właściwych wyborów; odkrywanie sposobów rozwiązywania problemów. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik (np. terapia śmiechem) w walce ze stresem, obniżoną samooceną, ćwiczenia rozwijające pouczcie własnej wartości, doskonalące zachowania asertywne, ćwiczenia mające na celu poznanie i kontrolę swoich stanów emocjonalnych, ćwiczenia usprawniające radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi, ćwiczenia usprawniające kontrolę gniewu i agresji. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 27 godzi zajęć grupowych i 9 godzin zajęć indywidualnych ), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 10 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. .Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się Cel szczegółowy zajęć - przełamanie niechęci do czytania, udoskonalenie dotychczasowej techniki czytania, poznanie technik szybkiego czytania z dużym zrozumieniem czytanego tekstu, technik pamięciowych ułatwiających zapamiętywanie dat, pojęć oraz słówek z języka obcego oraz dużych zbiorów informacji, poprawa koncentracji i uwagi, poznanie korzyści z czytania, nabycie nawyku czytania i zdolności twórczego i skutecznego notowania oraz nabycie śmiałości i zaufania do swoich możliwości. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem m. in. ITC oraz różnych technik, w tym autorskich. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - logopedycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wymowy uczniów. Opis zajęć: Zajęcia grupowe i indywidualne z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik logopedycznych. 1 godzina zajęć = 60 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 24 godziny zajęć grupowych i 12 godzin zajęć indywidualnych), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), zajęcia grupowe - do 4 uczniów w grupie. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 7 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-ruchowych Cel szczegółowy zajęć - korekcja wad postawy, poznanie ćwiczeń przeciwdziałających wadom postawy, nauka prawidłowej postawy podczas pracy przy komputerze, przy stole/biurku, podczas chodzenia oraz poznanie zalet samodyscypliny w ćwiczeniach fizycznych usprawniających ciało. Opis zajęć: Zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, wykorzystujących różne ćwiczenia ( w tym z użyciem piłek gimnastycznych ) i techniki (w tym taniec ). 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ) Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.34.00.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 12.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający określa następujące wymagania w tym zakresie: Wykonawca wykaże doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na świadczeniu co najmniej dwóch usług edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych w ramach zajęć pozalekcyjnych. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia oraz wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający określa następujące wymagania w tym zakresie: Wykonawca najpóźniej od dnia podpisania umowy o wykonanie usługi dysponować będzie osobami zdolnymi do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych tj. posiadającymi niżej określone kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie: a) wymienione w §4 ust.1 rozporządzenia- w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych ( język polski ), rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematycznych, rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk przyrodniczych oraz co najmniej 2 letni staż pracy pedagogicznej w szkole podstawowej, b) wymienione w §11 ust.1 - 3 rozporządzenia - w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego oraz co najmniej 2 letni staż pracy pedagogicznej w szkole podstawowej, c) wymienione w §21, ust. 1-2 rozporządzenia w zakresie zajęć logopedycznych oraz co najmniej 2 letni staż pracy pedagogicznej w szkole podstawowej, d) wymienione w §8 rozporządzenia lub nabyte po ukończeniu studiów licencjackich lub magisterskich o kierunku rehabilitacja ruchowa lub fizjoterapia wraz z przygotowaniem pedagogicznym - w zakresie zajęć korekcyjno-ruchowych oraz co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi w wieku 7-12 lat , e) ukończone wyższe studia magisterskie z zakresu psychologii lub pedagogiki specjalnej/opiekuńczej/resocjalizacyjnej/profilaktyki społecznej/resocjalizacji wraz z przygotowaniem pedagogicznym - w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych pedagogiczno-psychologicznych oraz co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi w wieku 7-12 lat, f) wymienione w §20, ust. 1 lub w §22 rozporządzenia - w zakresie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej - doradztwo edukacyjne oraz co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi w wieku 7-12 lat, g) ukończone wyższe studia ( co najmniej pierwszego stopnia ) - w zakresie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się oraz co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi w wieku 7-12 lat. Zamawiający zastrzega także dla personelu prowadzącego zajęcia pozalekcyjne następujące warunki: a) łączne zaangażowanie w realizację zadań projektach NSRO* nie przekracza 240 godzin miesięcznie, w tym celu każda osoba prowadzi ewidencję godzin i zadań ( nie dotyczy dzieła) realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, z wyłączeniem przypadku, gdy osoba ta wykonuje prace w ramach kilku projektów na podstawie jednego stosunku pracy oraz przekazuje Zamawiającemu w/w ewidencję. b) obciążenie wynikające z wykonywania zadań w więcej niż jednym projekcie nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. Rozporządzenie - rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. z 2013r., Nr 0, poz. 1207); *NSRO Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013 - dokument opracowany w celu realizacji w latach 2007-2013 na terytorium Polski polityki spójności Unii Europejskiej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca wykaże doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na świadczeniu co najmniej dwóch usług edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych w ramach zajęć pozalekcyjnych.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.starogardgd.ug.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Starogard Gdański pok. 19 ( sekretariat) ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Starogard Gdański: Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 93179 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 68441 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym niniejszego zamówienia publicznego jest poprawa wyników edukacyjnych uczniów klas 3-6 szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, którzy wezmą udział w zajęciach pozalekcyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie pierwsze Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik np. teatralnych, studiów przypadku, dyskusji, treningów ortograficznych, aktywnego uczenia się z zakresu języka polskiego, elementów historii, geografii, sztuki i kultury na świecie. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ). w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach; 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 4 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, wykorzystanie matematyki w życiu codziennym. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), przy czym zajęcia z matematyki 24 godziny/grupa, zajęcia z nauk przyrodniczych ( m. in. ochrona środowiska, świat ptaków, kosmos, budowa człowieka ) 12 godzin/grupa, w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Zadanie drugie Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej - doradztwo edukacyjne Cel szczegółowy zajęć - nabycie umiejętności kreowania przez uczniów własnej ścieżki edukacyjnej. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik, w tym utworzenie Indywidualnego Planu Działania dla każdego ucznia. 1 godzina zajęć = 45 min., 14 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w miesiącu ( w roku 2014 - 8 godzin, w roku 2015 - 6 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 6 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 8 grup; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 3 grupy. Przeprowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym pedagogiczno-psychologicznych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie u uczniów samooceny; budowanie i rozwijanie poczucia własnej wartości; stwarzanie możliwości do samorealizacji, określanie mocnych i słabych stron; poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, niepowodzeniami i trudnościami: poznanie technik radzenia sobie z lękiem: rozpoznawania uczuć złości, agresji: dokonywanie właściwych wyborów; odkrywanie sposobów rozwiązywania problemów. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik (np. terapia śmiechem) w walce ze stresem, obniżoną samooceną, ćwiczenia rozwijające pouczcie własnej wartości, doskonalące zachowania asertywne, ćwiczenia mające na celu poznanie i kontrolę swoich stanów emocjonalnych, ćwiczenia usprawniające radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi, ćwiczenia usprawniające kontrolę gniewu i agresji. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 27 godzi zajęć grupowych i 9 godzin zajęć indywidualnych ), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 10 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. .Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się Cel szczegółowy zajęć - przełamanie niechęci do czytania, udoskonalenie dotychczasowej techniki czytania, poznanie technik szybkiego czytania z dużym zrozumieniem czytanego tekstu, technik pamięciowych ułatwiających zapamiętywanie dat, pojęć oraz słówek z języka obcego oraz dużych zbiorów informacji, poprawa koncentracji i uwagi, poznanie korzyści z czytania, nabycie nawyku czytania i zdolności twórczego i skutecznego notowania oraz nabycie śmiałości i zaufania do swoich możliwości. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem m. in. ITC oraz różnych technik, w tym autorskich. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - logopedycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wymowy uczniów. Opis zajęć: Zajęcia grupowe i indywidualne z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik logopedycznych. 1 godzina zajęć = 60 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 24 godziny zajęć grupowych i 12 godzin zajęć indywidualnych), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), zajęcia grupowe - do 4 uczniów w grupie. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 7 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-ruchowych Cel szczegółowy zajęć - korekcja wad postawy, poznanie ćwiczeń przeciwdziałających wadom postawy, nauka prawidłowej postawy podczas pracy przy komputerze, przy stole/biurku, podczas chodzenia oraz poznanie zalet samodyscypliny w ćwiczeniach fizycznych usprawniających ciało. Opis zajęć: Zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, wykorzystujących różne ćwiczenia ( w tym z użyciem piłek gimnastycznych ) i techniki (w tym taniec ). 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ) Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.34.00.00-9, 80.57.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt pn. Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELMAJO -Usługi Szkoleniowe Małgorzata Chlastawa, {Dane ukryte}, 58-310 Szczawno Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 128612,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
109900,00
Oferta z najniższą ceną:
58,90
/ Oferta z najwyższą ceną:
190000,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 6844120140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-03-30 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 431 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.starogardgd.ug.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego | |
80340000-9 | Usługi edukacji specjalnej | |
80570000-0 | Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fund | ELMAJO -Usługi Szkoleniowe Małgorzata Chlastawa Szczawno Zdrój | 2014-04-29 | 109 900,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-04-29 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 801000005 803400009 805700000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 109 900,00 zł Minimalna złożona oferta: 59,00 zł Ilość złożonych ofert: 11 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 4 Minimalna złożona oferta: 59,00 zł Maksymalna złożona oferta: 190 000,00 zł |