Przeprowadzenie zajęć z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz na przeprowadzenie zajęć z zakresu pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu-uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie-lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010-2012, w ramach POKL, Priorytet IX,Działanie 9.2.współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu: 1) projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu z podziałem na dwie grupy liczące po 10 osób w grupie - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II; 2) pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu z podziałem na dwie grupy liczące po 10 osób w grupie - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC oraz zajęcia z zakresu pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze, mających na celu wzmocnienie potencjału uczennic i uczniów szkoły zawodowej niezbędnego do przyszłego zatrudnienia. 3. Zajęcia z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC: 1) zajęcia powinny odbywać się w trzech modułach: a) Moduł I CAD - SolidEDGE - w ramach zajęć z tego modułu uczennice i uczniowie powinni nabyć umiejętności projektowania i czytania dokumentacji 2D/3D na przykładzie programu SolidEDGE. Uczennice i uczniowie na zajęciach przygotowują model 3D i dokumentację 2D dla elementów toczonych wykonywanych w trzecim module na obrabiarce CNC, b) Moduł II CAM - w ramach zajęć uczennice i uczniowie powinni nabyć umiejętności z zakresu obsługi programu EdgeCAM. Uczennica lub uczeń generuje kody obrabiarkę w oparciu o model bryłowy. W ramach zajęć w tym module każda uczennica lub uczeń generuje kody na obrabiarkę w oparciu o dokumentację przygotowaną w module I, c) Moduł III CNC - obrabiarka CNC - w ramach zajęć uczennice i uczniowie zapoznają się z obsługą obrabiarki CNC ze sterowaniem np. Sinumerik 840D oraz wykonują detal lub detale zaprojektowane w module I; 2) zajęcia muszą obejmować co najmniej 20 godzin (1 godz. zajęć = 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej grupy oraz 2 godziny dodatkowych zajęć na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników; tj. 1 godz. na początku i 1 godziny na zakończenie zajęć; 3) liczba uczestniczek i uczestników biorących udział w zajęciach teoretycznych nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się w godzinach poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub w dni wolne od zajęć szkolnych, nie więcej niż 8 godz. dziennie; 5) zajęcia powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali lekcyjnej wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora szkoły; 6) Wykonawca musi zapewnić odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych, a w szczególności: obrabiarkę sterowaną numerycznie w systemie SINUMERIK 840 D; 7) Wykonawca razem z ofertą musi złożyć Program zajęć uwzględniający liczbę godzin wskazaną w pkt 2 i opis zajęć wskazany w pkt 1; 8) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej materiały szkoleniowe; 9) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 4. Zajęcia z zakresu pneumatyk w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze: 1) zajęcia powinny odbywać się w dwóch modułach: a) Moduł I - nabycie umiejętności projektowania układów pneumatycznych elektropneumatycznych w oparciu o symbole ISO na przykładzie programu FluidSim. Czytanie ze zrozumieniem schematów elektropneumatycznych, analiza układów, b)Moduł II - sterowanie za pomocą rzeczywistych sterowników PLC układów elektropneumatycznych zaprojektowanych w module I. Budowa układów elektropneumatycznych z wykorzystaniem rzeczywistych podzespołów elektropneumatycznych. Budowa urządzeń mechatronicznych. Sterowanie stanowisk MecLAB za pomocą sterowników PLC Fanuc; 2)zajęcia muszą obejmować co najmniej 20 godzin (1 godz. zajęć = 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej grupy oraz 2 godziny dodatkowych zajęć na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników, tj. 1 godz. na początku i 1 godziny na zakończenie zajęć; 3) liczba uczestniczek i uczestników biorących udział w zajęciach teoretycznych nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się w godzinach poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub w dni wolne od zajęć szkolnych, nie więcej niż 8 godz. dziennie; 5) zajęcia powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali lekcyjnej wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora szkoły; 6) Wykonawca musi zapewnić odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych, a w szczególności: oprogramowanie FluidSim na 10 stanowisk oraz min. 2 zestawy MacLAB; 7)Wykonawca razem z ofertą musi złożyć Program zajęć uwzględniający liczbę godzin wskazaną w pkt 2 i opis zajęć wskazany w pkt 1; 8) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej materiały szkoleniowe; 9) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 5. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników; test musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy objętej programem zajęć; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć ankiet: wstępnej i ewaluacyjnej (opracowanych przez Zamawiającego); 5) opracowanie i uzgodnienie z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły harmonogramu zajęć; 6) niezwłoczne powiadamianie koordynatora szkolnego o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie koordynatora szkolnego o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddanie się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) wypracowanie następujących rezultatów: a) co najmniej 90 % uczestniczek i uczestników zakończy udział w zajęciach, b) u uczestniczek i uczestników zajęć nastąpi przyrost wiedzy i umiejętności w zakresie wiedzy specjalistycznej o minimum 40% w stosunku do stanu początkowego; 11) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 12) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, ankiet, rejestru wydanych zaświadczeń i kopii wydanych zaświadczeń, itp., w terminie do 10 dni od ich zakończenia
Świecie: Przeprowadzenie zajęć z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz na przeprowadzenie zajęć z zakresu pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu-uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie-lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010-2012, w ramach POKL, Priorytet IX,Działanie 9.2.współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 67236 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Świecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz na przeprowadzenie zajęć z zakresu pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu-uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie-lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010-2012, w ramach POKL, Priorytet IX,Działanie 9.2.współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu: 1) projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu z podziałem na dwie grupy liczące po 10 osób w grupie - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II; 2) pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu z podziałem na dwie grupy liczące po 10 osób w grupie - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC oraz zajęcia z zakresu pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze, mających na celu wzmocnienie potencjału uczennic i uczniów szkoły zawodowej niezbędnego do przyszłego zatrudnienia. 3. Zajęcia z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC: 1) zajęcia powinny odbywać się w trzech modułach: a) Moduł I CAD - SolidEDGE - w ramach zajęć z tego modułu uczennice i uczniowie powinni nabyć umiejętności projektowania i czytania dokumentacji 2D/3D na przykładzie programu SolidEDGE. Uczennice i uczniowie na zajęciach przygotowują model 3D i dokumentację 2D dla elementów toczonych wykonywanych w trzecim module na obrabiarce CNC, b) Moduł II CAM - w ramach zajęć uczennice i uczniowie powinni nabyć umiejętności z zakresu obsługi programu EdgeCAM. Uczennica lub uczeń generuje kody obrabiarkę w oparciu o model bryłowy. W ramach zajęć w tym module każda uczennica lub uczeń generuje kody na obrabiarkę w oparciu o dokumentację przygotowaną w module I, c) Moduł III CNC - obrabiarka CNC - w ramach zajęć uczennice i uczniowie zapoznają się z obsługą obrabiarki CNC ze sterowaniem np. Sinumerik 840D oraz wykonują detal lub detale zaprojektowane w module I; 2) zajęcia muszą obejmować co najmniej 20 godzin (1 godz. zajęć = 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej grupy oraz 2 godziny dodatkowych zajęć na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników; tj. 1 godz. na początku i 1 godziny na zakończenie zajęć; 3) liczba uczestniczek i uczestników biorących udział w zajęciach teoretycznych nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się w godzinach poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub w dni wolne od zajęć szkolnych, nie więcej niż 8 godz. dziennie; 5) zajęcia powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali lekcyjnej wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora szkoły; 6) Wykonawca musi zapewnić odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych, a w szczególności: obrabiarkę sterowaną numerycznie w systemie SINUMERIK 840 D; 7) Wykonawca razem z ofertą musi złożyć Program zajęć uwzględniający liczbę godzin wskazaną w pkt 2 i opis zajęć wskazany w pkt 1; 8) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej materiały szkoleniowe; 9) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 4. Zajęcia z zakresu pneumatyk w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze: 1) zajęcia powinny odbywać się w dwóch modułach: a) Moduł I - nabycie umiejętności projektowania układów pneumatycznych elektropneumatycznych w oparciu o symbole ISO na przykładzie programu FluidSim. Czytanie ze zrozumieniem schematów elektropneumatycznych, analiza układów, b)Moduł II - sterowanie za pomocą rzeczywistych sterowników PLC układów elektropneumatycznych zaprojektowanych w module I. Budowa układów elektropneumatycznych z wykorzystaniem rzeczywistych podzespołów elektropneumatycznych. Budowa urządzeń mechatronicznych. Sterowanie stanowisk MecLAB za pomocą sterowników PLC Fanuc; 2)zajęcia muszą obejmować co najmniej 20 godzin (1 godz. zajęć = 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej grupy oraz 2 godziny dodatkowych zajęć na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników, tj. 1 godz. na początku i 1 godziny na zakończenie zajęć; 3) liczba uczestniczek i uczestników biorących udział w zajęciach teoretycznych nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się w godzinach poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub w dni wolne od zajęć szkolnych, nie więcej niż 8 godz. dziennie; 5) zajęcia powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali lekcyjnej wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora szkoły; 6) Wykonawca musi zapewnić odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych, a w szczególności: oprogramowanie FluidSim na 10 stanowisk oraz min. 2 zestawy MacLAB; 7)Wykonawca razem z ofertą musi złożyć Program zajęć uwzględniający liczbę godzin wskazaną w pkt 2 i opis zajęć wskazany w pkt 1; 8) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej materiały szkoleniowe; 9) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 5. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników; test musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy objętej programem zajęć; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć ankiet: wstępnej i ewaluacyjnej (opracowanych przez Zamawiającego); 5) opracowanie i uzgodnienie z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły harmonogramu zajęć; 6) niezwłoczne powiadamianie koordynatora szkolnego o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie koordynatora szkolnego o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddanie się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) wypracowanie następujących rezultatów: a) co najmniej 90 % uczestniczek i uczestników zakończy udział w zajęciach, b) u uczestniczek i uczestników zajęć nastąpi przyrost wiedzy i umiejętności w zakresie wiedzy specjalistycznej o minimum 40% w stosunku do stanu początkowego; 11) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 12) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, ankiet, rejestru wydanych zaświadczeń i kopii wydanych zaświadczeń, itp., w terminie do 10 dni od ich zakończenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do przeprowadzenia zajęć z zakresu pneumatyki w oparciu o oprogramowanie FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze oraz co najmniej jedną osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do przeprowadzenia zajęć z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnienia do prowadzenia zajęć przez każdą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Program zajęć; 3) Dokument potwierdzający uprawnienia osoby/osób do złożenia oferty, w przypadku, gdy to nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów (np. pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, o ile ofertę składa pełnomocnik, aktualny dokument rejestrowy z którego wynika umocowanie do podpisania oferty).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół ul. Gen. J. Hallera 9, pok. 405, 86 - 100 Świecie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.03.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół ul. Gen. J. Hallera 9, pok. 405, 86 - 100 Świecie.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-010/10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Świecie: Przeprowadzenie zajęć z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz na przeprowadzenie zajęć z zakresu pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu-uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie-lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010-2012, w ramach POKL, Priorytet IX, Działanie 9.2. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 101114 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 67236 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Świecki, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz na przeprowadzenie zajęć z zakresu pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu-uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie-lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010-2012, w ramach POKL, Priorytet IX, Działanie 9.2. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu: 1) projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu z podziałem na dwie grupy liczące po 10 osób w grupie - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II; 2) pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu z podziałem na dwie grupy liczące po 10 osób w grupie - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC oraz zajęcia z zakresu pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze, mających na celu wzmocnienie potencjału uczennic i uczniów szkoły zawodowej niezbędnego do przyszłego zatrudnienia. 3. Zajęcia z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC: 1) zajęcia powinny odbywać się w trzech modułach: a) Moduł I CAD - SolidEDGE - w ramach zajęć z tego modułu uczennice i uczniowie powinni nabyć umiejętności projektowania i czytania dokumentacji 2D/3D na przykładzie programu SolidEDGE. Uczennice i uczniowie na zajęciach przygotowują model 3D i dokumentację 2D dla elementów toczonych wykonywanych w trzecim module na obrabiarce CNC, b) Moduł II CAM - w ramach zajęć uczennice i uczniowie powinni nabyć umiejętności z zakresu obsługi programu EdgeCAM. Uczennica lub uczeń generuje kody obrabiarkę w oparciu o model bryłowy. W ramach zajęć w tym module każda uczennica lub uczeń generuje kody na obrabiarkę w oparciu o dokumentację przygotowaną w module I, c) Moduł III CNC - obrabiarka CNC - w ramach zajęć uczennice i uczniowie zapoznają się z obsługą obrabiarki CNC ze sterowaniem np. Sinumerik 840D oraz wykonują detal lub detale zaprojektowane w module I; 2) zajęcia muszą obejmować co najmniej 20 godzin (1 godz. zajęć = 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej grupy oraz 2 godziny dodatkowych zajęć na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników; tj. 1 godz. na początku i 1 godziny na zakończenie zajęć; 3) liczba uczestniczek i uczestników biorących udział w zajęciach teoretycznych nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się w godzinach poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub w dni wolne od zajęć szkolnych, nie więcej niż 8 godz. dziennie; 5) zajęcia powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali lekcyjnej wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora szkoły; 6) Wykonawca musi zapewnić odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych, a w szczególności: obrabiarkę sterowaną numerycznie w systemie SINUMERIK 840 D; 7) Wykonawca razem z ofertą musi złożyć Program zajęć uwzględniający liczbę godzin wskazaną w pkt 2 i opis zajęć wskazany w pkt 1; 8) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej materiały szkoleniowe; 9) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 4. Zajęcia z zakresu pneumatyk w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze: 1) zajęcia powinny odbywać się w dwóch modułach: a) Moduł I - nabycie umiejętności projektowania układów pneumatycznych elektropneumatycznych w oparciu o symbole ISO na przykładzie programu FluidSim. Czytanie ze zrozumieniem schematów elektropneumatycznych, analiza układów, b)Moduł II - sterowanie za pomocą rzeczywistych sterowników PLC układów elektropneumatycznych zaprojektowanych w module I. Budowa układów elektropneumatycznych z wykorzystaniem rzeczywistych podzespołów elektropneumatycznych. Budowa urządzeń mechatronicznych. Sterowanie stanowisk MecLAB za pomocą sterowników PLC Fanuc; 2)zajęcia muszą obejmować co najmniej 20 godzin (1 godz. zajęć = 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej grupy oraz 2 godziny dodatkowych zajęć na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników, tj. 1 godz. na początku i 1 godziny na zakończenie zajęć; 3) liczba uczestniczek i uczestników biorących udział w zajęciach teoretycznych nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się w godzinach poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub w dni wolne od zajęć szkolnych, nie więcej niż 8 godz. dziennie; 5) zajęcia powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali lekcyjnej wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora szkoły; 6) Wykonawca musi zapewnić odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych, a w szczególności: oprogramowanie FluidSim na 10 stanowisk oraz min. 2 zestawy MacLAB; 7)Wykonawca razem z ofertą musi złożyć Program zajęć uwzględniający liczbę godzin wskazaną w pkt 2 i opis zajęć wskazany w pkt 1; 8) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej materiały szkoleniowe; 9) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 5. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników; test musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy objętej programem zajęć; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć ankiet: wstępnej i ewaluacyjnej (opracowanych przez Zamawiającego); 5) opracowanie i uzgodnienie z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły harmonogramu zajęć; 6) niezwłoczne powiadamianie koordynatora szkolnego o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie koordynatora szkolnego o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddanie się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) wypracowanie następujących rezultatów: a) co najmniej 90 % uczestniczek i uczestników zakończy udział w zajęciach, b) u uczestniczek i uczestników zajęć nastąpi przyrost wiedzy i umiejętności w zakresie wiedzy specjalistycznej o minimum 40% w stosunku do stanu początkowego; 11) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 12) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, ankiet, rejestru wydanych zaświadczeń i kopii wydanych zaświadczeń, itp., w terminie do 10 dni od ich zakończenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II realizowany przez Powiat Świecki w latach 2010- 2012 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MECHATRONIK Artur Grochowski, {Dane ukryte}, 03-687 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 45100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
39999,60
Oferta z najniższą ceną:
39999,60
/ Oferta z najwyższą ceną:
39999,60
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 6723620120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-03-04 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 79 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.powiat.swiecki.lo.pl |
Informacja dostępna pod: | Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół ul. Gen. J. Hallera 9, pok. 405, 86 - 100 Świecie |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80510000-2 | Usługi szkolenia specjalistycznego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Przeprowadzenie zajęć z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz na przeprowadzenie zajęć z zakresu pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elem | MECHATRONIK Artur Grochowski Warszawa | 2012-03-30 | 39 999,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-03-30 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 805100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 40 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 40 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 40 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 40 000,00 zł |