Zajęcia dodatkowe dla przedszkolaków oraz specjalistyczne zajęcia dla osób z najbliższego otoczenia
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja indywidualnych oraz grupowych zajęć dodatkowych dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Białymstoku lub Przedszkola Samorządowego nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku oraz specjalistycznych zajęć dla osób z najbliższego otoczenia (rodzic, opiekun prawny, nauczyciel). 2. Zajęcia dodatkowe realizowane będą w ramach projektu pn. " WND-RPPD.03.01.01-20-0236/17 pn. „Wszystko zaczyna się w przedszkolu”. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa III. Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej. 3. Wykonawcy zobowiązani będą do wskazania w ofercie stawki za godzinę zegarową prowadzenia zajęć. Zamawiający uznaje, że 1 godzina wsparcia stanowi godzinę zegarową = 60 minut. 4. Wsparcie będzie realizowane na podstawie harmonogramu i programu wspólnie opracowanego przez Zamawiającego i Wykonawcę i będącego wynikiem indywidualnej diagnozy uczestników projektu. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż harmonogram i częstotliwość zajęć może ulec zmianie, o czym Zamawiający i Wykonawca zobowiązani są informować się nawzajem. 5. Zamawiający zastrzega możliwość wyboru więcej niż 1 trenera 6. Zajęcia będą realizowane w: Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Białymstoku przy ul. Sokólskiej 2 oraz Przedszkolu Samorządowym nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku przy ul. Stanisława Dubois 12, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 - 16.30 (po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem przedszkola), w salach zapewnionych przez Zamawiającego. 7. Wsparcie prowadzone będzie przez wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów gwarantujących indywidualne podejście do każdego z uczestników projektu i ich najbliższego otoczenia (zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/2470/Wytyczne_zasady_rownosci_szans12052015.pdf) 8. Zajęcia będą prowadzone językiem wrażliwym na płeć. 9. Zamawiający zapłaci tylko za faktycznie zrealizowane zajęcia. 10. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 11. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu realizacji przedmiotowego projektu bądź nieprzewidzianych okoliczności powodujących potrzebę zwiększenia poszczególnych ilości godzin, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 50 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia: 80110000-8 część 1 zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne, w formie treningu umiejętności społecznych (zajęcia terapeutyczne), prowadzone jednocześnie przez dwóch specjalistów. Łączny wymiar wsparcia: 60 godzin zegarowych (1 grupa, 2 specjalistów średnio po 30 godzin zegarowych) część 2 zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne, w formie treningu umiejętności społecznych (zajęcia terapeutyczne), prowadzone jednocześnie przez dwóch specjalistów. Łączny wymiar wsparcia: 60 godzin zegarowych (1 grupa, 2 specjalistów średnio po 30 godzin zegarowych) część 3 pomoc psychologiczno-pedagogiczna (indywidualna i grupowa) dla dziecka oraz rodziców i nauczycieli (specjaliści: psycholog, pedagog, socjoterapeuta, terapeuta sensoryczny, terapeuta ręki). Minimalny wymiar wsparcia: 10 godzin zegarowych/specjalista część 4 pomoc psychologiczno-pedagogiczna (indywidualna i grupowa) dla dziecka oraz rodziców i nauczycieli (specjaliści: psycholog, pedagog, socjoterapeuta, terapeuta sensoryczny, terapeuta ręki). Minimalny wymiar wsparcia: 10 godzin zegarowych/specjalista część 5 zajęcia stymulujące rozwój psychoruchowy Minimalny wymiar wsparcia: 88 godzin zegarowych (średnio 4 grupy po 22 godziny zegarowych na grupę) część 6 zajęcia stymulujące rozwój psychoruchowy Minimalny wymiar wsparcia: 88 godzin zegarowych (średnio 4 grupy po 22 godziny zegarowych na grupę) część 7 zajęcia rozwijające kompetencje społeczno – emocjonalne Łączny wymiar wsparcia: 45 godzin zegarowych (średnio 3 grupy, średnio 15 godzin zegarowych na grupę) część 8 zajęcia rozwijające kompetencje społeczno – emocjonalne Łączny wymiar wsparcia: 45 godzin zegarowych (średnio 3 grupy, średnio 15 godzin zegarowych na grupę) 13. Warunki udziału w postępowaniu: Logopeda: Wymagania: studia wyższe, studia podyplomowe z logopedii lub wyższe studia magisterskie logopedyczne, min. roczne doświadczenie zawodowe lub roczna praktyka zawodowa na stanowisku logopedy. Dodatkowe umiejętności: kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji, obowiązkowość i poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność, wysoka kultura osobista i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Obowiązki: diagnozowanie logopedyczne, w tym prowadzenie badań przesiewowych w celu ustalenia stanu mowy dzieci, prowadzenie porad i konsultacji dla dzieci i rodziców w zakresie stymulacji rozwoju mowy dzieci, w ramach pracy z dziećmi, wspieranie nauczycieli i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno – pedagogicznej, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i złożeniami projektu, opracowanie programu/ planu zajęć dla dzieci / dziecka wynikającego z przepisów obowiązującego prawa oświatowego. Psycholog: Wymagania: wykształcenie wyższe z zakresu psychologii, doświadczenie zawodowe: roczna praca na stanowisku psychologa. Dodatkowe umiejętności: kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji, obowiązkowość i poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność, wysoka kultura osobista i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Obowiązki: badanie diagnostyczne dzieci zgłaszanych na wniosek nauczycieli i rodziców, rozpoznawanie indywidualnych potrzeb dzieci oraz analizowanie przyczyn niepowodzeń, określanie form i sposobów udzielania pomocy dzieciom odpowiednio do rozpoznanych potrzeb, prowadzenie doradztwa psychologicznego dla rodziców i nauczycieli, minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych poprzez prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych z dziećmi, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i złożeniami projektu, opracowanie programu/ planu zajęć dla dzieci / dziecka wynikającego z przepisów obowiązującego prawa oświatowego. Nauczyciel gimnastyki korekcyjnej: Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie – kierunek: fizjoterapia lub wychowanie fizyczne, wykształcenie wyższe pedagogiczne + studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub rehabilitacja ruchowa, 2-letnie doświadczenie w danym obszarze merytorycznym. Dodatkowe umiejętności: kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, wysokie umiejętności komunikacyjne, rzetelność, obowiązkowość. Obowiązki: opracowanie autorskiego programu zajęć dla dzieci w wieku 3-6 lat, prowadzenie zajęć gimnastyki eliminujących wady fizycznego rozwoju dziecka i zapobiegających ich powstawaniu, wykorzystanie pomocy do ćwiczeń korekcyjno-ruchowych zakupionych w ramach projektu, współpraca z rodzicami, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i złożeniami projektu. Pozostali specjaliści: Kwalifikacje: Zamawiający wymaga, aby osoby posiadały minimalne kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 r., poz. 1575). Obowiązki wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2017 r., poz. 1591). 2-letnie doświadczenie w danym obszarze merytorycznym. Dodatkowe obowiązki: opracowanie programu/ planu zajęć dla dzieci / dziecka wynikającego z przepisów obowiązującego prawa oświatowego. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, WARUNKI GWARANCJI Od dnia zawarcia umowy – 31 czerwca 2019 r.
Gość Zamawiający | Ogłoszenie nr 500294384-N-2018 z dnia 08-12-2018 r. Białystok: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 659470-N-2018 Data: 08/12/2018 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Przedszkole Samorządowe nr 4, Krajowy numer identyfikacyjny 20040622700000, ul. ul. Sokólska 2, 15865 Białystok, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 85 652 70 97, e-mail ps4@um.białystok.pl, faks 85 652 70 97. Adres strony internetowej (url): http://ps4.bialystok.pl/ SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: II Punkt: 1 W ogłoszeniu jest: ZP-23/PS4/UEII/18 W ogłoszeniu powinno być: ZP-31/PS4/UEII/18 |
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 659470-N-2018 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | ZP-23/PS4/UEII/18 |
Data publikacji zamówienia: | 2018-12-08 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | http://ps4.bialystok.pl/ |
Informacja dostępna pod: | http://ps4.bialystok.pl/ |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80110000-8 | Usługi szkolnictwa przedszkolnego |