Roboty dodatkowe w ramach inwestycji pn.: Przebudowa budynku technicznego AGH (Z-11) w Krakowie przy ul. Reymonta 23
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia są prace dodatkowe związane ze zmianą aranżacji pomieszczeń rezerwowych pod przyszłe pomieszczenia ruchu energetycznego i wynikającą z tego potrzebą zmiany w zakresie ślusarki, ścianek działowych, posadzek, instalacji wod-kan, instalacji elektrycznej i prac wykończeniowych w ramach inwestycji Przebudowa budynku technicznego (Z-11) w Krakowie przy ul. Reymonta 23 - część pierwsza zadania (etap III)
Kraków: Roboty dodatkowe w ramach inwestycji pn.: Przebudowa budynku technicznego AGH (Z-11) w Krakowie przy ul. Reymonta 23
Numer ogłoszenia: 63001 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363 , strona internetowa www.dzp.agh.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty dodatkowe w ramach inwestycji pn.: Przebudowa budynku technicznego AGH (Z-11) w Krakowie przy ul. Reymonta 23.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace dodatkowe związane ze zmianą aranżacji pomieszczeń rezerwowych pod przyszłe pomieszczenia ruchu energetycznego i wynikającą z tego potrzebą zmiany w zakresie ślusarki, ścianek działowych, posadzek, instalacji wod-kan, instalacji elektrycznej i prac wykończeniowych w ramach inwestycji Przebudowa budynku technicznego (Z-11) w Krakowie przy ul. Reymonta 23 - część pierwsza zadania (etap III).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.21.40.00-0.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawnaPostępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybuW listopadzie 2010 doszło do awarii transformatora T2-SO2 w związku z tym podjęto decyzję zmierzającą do obniżenia kosztów usunięcia awarii polegającą na przeniesieniu identycznego transformatora, jak uszkodzony, z komory trafo nr 42, ponieważ jest on wykorzystywany wyłącznie do zasilania oświetlenie budynku HD-8. Zasilanie oświetlenia zaplanowano z jego wewnętrznych instalacji. Zasadnym jest więc likwidacja starej rozdzielnicy SO1, która obsługiwałaby wyłącznie transformator w pom. 42 co z kolei pociąga konieczność likwidacja ścianek działowych wydzielających pom. 41 i 42 przez co uzyskuje się powiększenie pom. 40 i 43. Dział Techniczny AGH ze względu na: podpisaną przez Uczelnie umową dotycząca przygotowania indywidualnego projektu kluczowego pod nazwą Centrum Energetyki nr XVI/610/PR/10 w dniu 07.10.2010 podjętą na spotkaniu dniu 02.02.2011 decyzję o rozbudowie pawilonu S-1 AGH, zmuszony jest do zmiany koncepcji zasilania energetycznego obiektów Uczelni. Zasadnym staje się przeznaczenie powiększonych pomieszczeń 40 i 43 na przyszły rozwój infrastruktury energetycznej. To z kolei powoduje konieczność powiększenia otworów drzwiowych celem uniknięcia w przyszłości kolizji z wprowadzanymi urządzeniami jak i nieuniknionej zmiany wykończenia tych pomieszczeń. Roboty dodatkowe w tych pomieszczeniach będą polegać na: dostawie i montażu trzech drzwi segmentowych o zwiększonej powierzchni otwarcia zburzeniu ścian wydzielających obecnie cztery pomieszczenia i wymurowaniu nowych ścianki wraz z wykończeniem tak aby uzyskać dwa pomieszczenia ruchu elektrycznego w ostatnim pomieszczeniu pozostawić kanał technologiczny pod przyszłe wprowadzenie kabli do rozdzielni nn, a resztę posadzek w tym pomieszczeniu podnieść do poziomu zero. Kanał należy odwodnić. W wyniku wprowadzenia do realizacji nowej aranżacji pomieszczeń 40-43, wprowadzonych nadzorem autorskim stwierdzającym nieistotność zmian w świetle przepisów prawa budowlanego, uzyska się trzy uniwersalne pomieszczenia, które można w przyszłości zaadaptować pod pomieszczenia ruchu elektrycznego (rozbudowa rozdzielni głównej i nowe rozdzielnie niskiego napięcia). Roboty budowlane wraz z nowymi instalacjami w świetle zapisów Prawa zamówień publicznych są robotami dodatkowymi i stanowią kontynuację robót podstawowych objętych umową nr RU/163/2010 z dnia 27.10.2010 r. Ich wykonanie jest ściśle powiązane z robotami podstawowymi. Roboty dodatkowe przenikają się lub kolidują z robotami podstawowymi, dlatego zasadnym jest zastosowanie art. 67 ust. 1 pkt 5b W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych czyli braku podstaw do wprowadzenia robót zamiennych, Zamawiający Protokołem konieczności z dnia 20.01.2011 ograniczył wynagrodzenie umowne o wartość prac kolidujących, czyli o okna i stolarkę w powyższych pomieszczeniach. Ze względu na wymogi umowy RU/163/2010, czyli uzyskania pozwolenia na użytkowanie, oraz konieczności zachowania tych samych co przy robotach podstawowych norm i standardów technicznych celowe jest wykonywanie tych prac przez tego samego Wykonawcę. Z powyżej opisanych powodów oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego nie jest możliwe. Dotychczas ustanowiony Kierownik budowy nie może odpowiadać za roboty wykonywane przez innego wykonawcę. Należy zważyć na przepis art. 18 Ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami, który nakłada na Inwestora obowiązek prawidłowego zorganizowania procesu budowlanego w tym m.in. poprzez zapewnienie kierownictwa budowy i ustanowienie Kierownika budowy. Kierownik budowy w myśl obowiązujących przepisów Prawa budowlanego składa oświadczenie o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz innymi przepisami prawa a także składa oświadczenie o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu i porządku Wymienione oświadczenia muszą być dołączone do wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu; uniknięcie wydłużenia czasu przekazania inwestycji do użytkowania co powodowałoby konieczność ponoszenia kosztów związanych m.in. z dozorowaniem obiektu; uniknięcie konieczności poniesienia dodatkowych kosztów wynikających z zapłaty nowemu wykonawcy kosztów urządzenia placu budowy na bardzo ograniczonym terenie. Niewykonanie omawianych robót uniemożliwiłoby Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przekazanie obiektu do użytkowania, jak i również doprowadzi w najbliższej przyszłości do przebudowy nowego budynku. Wyżej wymienione dodatkowe nie były możliwe do przewidzenia w dacie udzielania zamówienia podstawowego gdyż wyżej opisane przesłanki pojawiły się po podpisaniu umowy z Firmą ZRB MURDZA. Omawiane roboty dodatkowe są elementami budynku, których nie można pominąć przy wykonywaniu zamówienia podstawowego. Obiekt nie spełniałby podstawowych standardów wyznaczonych dla tego typu obiektów, a przede wszystkim nie zapewniłby celu, dla którego jest budowany tj. spełnienia obecnych i przyszłych potrzeb użytkowych Dział Technicznego. Wprowadzenie na plac budowy nowego wykonawcy nie znajduje uzasadnienia przede wszystkim ze względu na: 1) dość długotrwały czas wyboru wykonawcy wynikający z procedur wyłaniania wykonawcy w drodze przetargu publicznego w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami i to bez gwarancji skutecznego przeprowadzenia przetargu, 2) ewentualność częściowej utraty przez Zamawiającego gwarancji jakości udzielonej przez Firmę ZRB MURDZA i mogłoby pozbawić zamawiającego prawa dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi. Należy pamiętać że udzielone przez Firmę MURDZA gwarancje obejmują okna i drzwi zewnętrzne (10 lat gwarancji) oraz elewację (5 lat gwarancji), 3) techniczny problem ingerencji w elewację. Nowy Wykonawca nie jest w stanie wykonać drzwi segmentowych w tym samym odcieniu co reszta elewacji ze względu na rozdzielenie zamówienia obecnego i przyszłego Wykonawcy, 4) koniecznością uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. Biorąc powyższe pod uwagę można stwierdzić, że roboty dodatkowe objęte nadzorem autorskim Jednostki Projektowej KWADRAT z Wrocławia winny być wykonywane przez Firmę ZRB MURDZA, a zamówienie winno być udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie Art. 67 ust.1 pkt 5 lit.a i lit.b Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Zakład Remontowo - Budowlany Murdza siedziba: ul. B2/9 32-086 Węgrzce, os. XXX- lecia 4/42, 32-200 Miechów, kraj/woj. małopolskie.
Numer ogłoszenia: 67273 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
63001 - 2011 data 23.02.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
III pkt 1.
W ogłoszeniu jest:
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..
W ogłoszeniu powinno być:
Art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a i lit. b Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r..
Kraków: roboty dodatkowe w ramach inwestycji pn.: Przebudowa budynku technicznego AGH (Z-11) w Krakowie przy ul. Reymonta 23 na podstawie protokołu konieczności z dnia 04.02.2011 ZP/0102/2011
Numer ogłoszenia: 213263 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 63001 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
roboty dodatkowe w ramach inwestycji pn.: Przebudowa budynku technicznego AGH (Z-11) w Krakowie przy ul. Reymonta 23 na podstawie protokołu konieczności z dnia 04.02.2011 ZP/0102/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace dodatkowe związane ze zmianą aranżacji pomieszczeń rezerwowych pod przyszłe pomieszczenia ruchu energetycznego i wynikającą z tego potrzebą zmiany w zakresie ślusarki, ścianek działowych, posadzek, instalacji wod-kan, instalacji elektrycznej i prac wykończeniowych w ramach inwestycji Przebudowa budynku technicznego (Z-11) w Krakowie przy ul. Reymonta 23 - część pierwsza zadania (etap III).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.21.40.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
roboty dodatkowe w ramach inwestycji pn.: Przebudowa budynku technicznego AGH (Z-11) w Krakowie przy ul. Reymonta 23 na podstawie protokołu konieczności z dnia 04.02.2011 ZP/0102/2011
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZRB MURDZA mgr inż. Zygmunt Murdza, {Dane ukryte}, 32-086 Węgrzce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 110178,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
134031,94
Oferta z najniższą ceną:
134031,94
/ Oferta z najwyższą ceną:
134031,94
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W listopadzie 2010 doszło do awarii transformatora T2-SO2 w związku z tym podjęto decyzję zmierzającą do obniżenia kosztów usunięcia awarii polegającą na przeniesieniu identycznego transformatora, jak uszkodzony, z komory trafo nr 42, ponieważ jest on wykorzystywany wyłącznie do zasilania oświetlenie budynku HD-8. Zasilanie oświetlenia zaplanowano z jego wewnętrznych instalacji. Zasadnym jest więc likwidacja starej rozdzielnicy SO1, która obsługiwałaby wyłącznie transformator w pom. 42 co z kolei pociąga konieczność likwidacja ścianek działowych wydzielających pom. 41 i 42 przez co uzyskuje się powiększenie pom. 40 i 43. Dział Techniczny AGH ze względu na: podpisaną przez Uczelnie umową dotycząca przygotowania indywidualnego projektu kluczowego pod nazwą Centrum Energetyki nr XVI/610/PR/10 w dniu 07.10.2010 podjętą na spotkaniu dniu 02.02.2011 decyzję o rozbudowie pawilonu S-1 AGH, zmuszony jest do zmiany koncepcji zasilania energetycznego obiektów Uczelni. Zasadnym staje się przeznaczenie powiększonych pomieszczeń 40 i 43 na przyszły rozwój infrastruktury energetycznej. To z kolei powoduje konieczność powiększenia otworów drzwiowych celem uniknięcia w przyszłości kolizji z wprowadzanymi urządzeniami jak i nieuniknionej zmiany wykończenia tych pomieszczeń. Roboty dodatkowe w tych pomieszczeniach będą polegać na: dostawie i montażu trzech drzwi segmentowych o zwiększonej powierzchni otwarcia zburzeniu ścian wydzielających obecnie cztery pomieszczenia i wymurowaniu nowych ścianki wraz z wykończeniem tak aby uzyskać dwa pomieszczenia ruchu elektrycznego w ostatnim pomieszczeniu pozostawić kanał technologiczny pod przyszłe wprowadzenie kabli do rozdzielni nn, a resztę posadzek w tym pomieszczeniu podnieść do poziomu zero. Kanał należy odwodnić. W wyniku wprowadzenia do realizacji nowej aranżacji pomieszczeń 40-43, wprowadzonych nadzorem autorskim stwierdzającym nieistotność zmian w świetle przepisów prawa budowlanego, uzyska się trzy uniwersalne pomieszczenia, które można w przyszłości zaadaptować pod pomieszczenia ruchu elektrycznego (rozbudowa rozdzielni głównej i nowe rozdzielnie niskiego napięcia). Roboty budowlane wraz z nowymi instalacjami w świetle zapisów Prawa zamówień publicznych są robotami dodatkowymi i stanowią kontynuację robót podstawowych objętych umową nr RU/163/2010 z dnia 27.10.2010 r. Ich wykonanie jest ściśle powiązane z robotami podstawowymi. Roboty dodatkowe przenikają się lub kolidują z robotami podstawowymi, dlatego zasadnym jest zastosowanie art. 67 ust. 1 pkt 5b W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych czyli braku podstaw do wprowadzenia robót zamiennych, Zamawiający Protokołem konieczności z dnia 20.01.2011 ograniczył wynagrodzenie umowne o wartość prac kolidujących, czyli o okna i stolarkę w powyższych pomieszczeniach. Ze względu na wymogi umowy RU/163/2010, czyli uzyskania pozwolenia na użytkowanie, oraz konieczności zachowania tych samych co przy robotach podstawowych norm i standardów technicznych celowe jest wykonywanie tych prac przez tego samego Wykonawcę. Z powyżej opisanych powodów oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego nie jest możliwe. Dotychczas ustanowiony Kierownik budowy nie może odpowiadać za roboty wykonywane przez innego wykonawcę. Należy zważyć na przepis art. 18 Ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami, który nakłada na Inwestora obowiązek prawidłowego zorganizowania procesu budowlanego w tym m.in. poprzez zapewnienie kierownictwa budowy i ustanowienie Kierownika budowy. Kierownik budowy w myśl obowiązujących przepisów Prawa budowlanego składa oświadczenie o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz innymi przepisami prawa a także składa oświadczenie o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu i porządku Wymienione oświadczenia muszą być dołączone do wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu; uniknięcie wydłużenia czasu przekazania inwestycji do użytkowania co powodowałoby konieczność ponoszenia kosztów związanych m.in. z dozorowaniem obiektu; uniknięcie konieczności poniesienia dodatkowych kosztów wynikających z zapłaty nowemu wykonawcy kosztów urządzenia placu budowy na bardzo ograniczonym terenie. Niewykonanie omawianych robót uniemożliwiłoby Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przekazanie obiektu do użytkowania, jak i również doprowadzi w najbliższej przyszłości do przebudowy nowego budynku. Wyżej wymienione dodatkowe nie były możliwe do przewidzenia w dacie udzielania zamówienia podstawowego gdyż wyżej opisane przesłanki pojawiły się po podpisaniu umowy z Firmą ZRB MURDZA. Omawiane roboty dodatkowe są elementami budynku, których nie można pominąć przy wykonywaniu zamówienia podstawowego. Obiekt nie spełniałby podstawowych standardów wyznaczonych dla tego typu obiektów, a przede wszystkim nie zapewniłby celu, dla którego jest budowany tj. spełnienia obecnych i przyszłych potrzeb użytkowych Dział Technicznego. Wprowadzenie na plac budowy nowego wykonawcy nie znajduje uzasadnienia przede wszystkim ze względu na: 1) dość długotrwały czas wyboru wykonawcy wynikający z procedur wyłaniania wykonawcy w drodze przetargu publicznego w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami i to bez gwarancji skutecznego przeprowadzenia przetargu, 2) ewentualność częściowej utraty przez Zamawiającego gwarancji jakości udzielonej przez Firmę ZRB MURDZA i mogłoby pozbawić zamawiającego prawa dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi. Należy pamiętać że udzielone przez Firmę MURDZA gwarancje obejmują okna i drzwi zewnętrzne (10 lat gwarancji) oraz elewację (5 lat gwarancji), 3) techniczny problem ingerencji w elewację. Nowy Wykonawca nie jest w stanie wykonać drzwi segmentowych w tym samym odcieniu co reszta elewacji ze względu na rozdzielenie zamówienia obecnego i przyszłego Wykonawcy, 4) koniecznością uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. Biorąc powyższe pod uwagę można stwierdzić, że roboty dodatkowe objęte nadzorem autorskim Jednostki Projektowej KWADRAT z Wrocławia winny być wykonywane przez Firmę ZRB MURDZA, a zamówienie winno być udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie Art. 67 ust.1 pkt 5 lit.a i lit.b Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 6300120110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-02-22 |
Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
Tryb& postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.dzp.agh.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | |
Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
45214000-0 | Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
roboty dodatkowe w ramach inwestycji pn.: Przebudowa budynku technicznego AGH (Z-11) w Krakowie przy ul. Reymonta 23 na podstawie protokołu konieczności z dnia 04.02.2011 ZP/0102/2011 | ZRB MURDZA mgr inż. Zygmunt Murdza Węgrzce | 2011-08-05 | 134 031,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-08-05 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 452140000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 134 032,00 zł Minimalna złożona oferta: 134 032,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 134 032,00 zł Maksymalna złożona oferta: 134 032,00 zł |