Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Miasta Braniewa w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Miasta Braniewa
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia są: usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Miasta Braniewa w latach 2011-2013 . Projekt realizowany będzie w ramach POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup - o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: Część 1 - Szkoła Podstawowa nr 3 w Braniewie Indywidualizacja procesu nauczania w Sz.P nr 3 obejmuje 139 uczniów uczestniczących na zajęciach w 5 modułach. Moduł 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (45 uczniów - 9 grup) Moduł 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (39 uczniów - 8 grup) Moduł 3 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej ( 28 uczniów - 3 grupy) Moduł 4 Zajęcia logopedyczne korygujące zaburzenia komunikacyjne ( 12 uczniów - 3 grupy) Moduł 5 Zajęcia korygujące wady postawy ( 15 uczniów - 3 grupy) Łącznie 26 grup w wymiarze 30 godz / rodzaj zajęć = 150 godzin. Produkty: 1)150 godzin zrealizowanych zajęć ( dzienniki zajęć - miesięczne), 2)prezentacja multimedialna z prac w projekcie (płyta CD - uzupełnienie miesięczne - zgodnie z postępem zajęć), Część 2 - Szkoła Podstawowa nr 5 w Braniewie Indywidualizacja procesu nauczania w Sz.P. Nr 5 obejmuje 73 uczniów uczestniczących na zajęciach w 6 modułach. Moduł 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ( 8 uczniów - 2 grupy) Moduł 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ( 10 osób - 2 grupy) Moduł 3 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej ( 10 uczniów - 1 grupa) Moduł 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych ( 13 uczniów - 2 grupy) Moduł 5 Zajęcia logopedyczne korygujące zaburzenia komunikacji ( 12 uczniów - 3 grupy) Moduł 6 Zajęcia korygujące wady postawy ( 20 uczniów - 4 grupy) Łącznie 14 grup w wymiarze 30 godzin/rodzaj zajęć = 180 godzin. Produkty: 1)180 godzin zajęć ( dzienniki zajęć miesięcznie), 2)album fotoreporterski z prac grup - wpisy miesięczne, Część 3 - Szkoła Podstawowa nr 6 w Braniewie Indywidualizacja procesu nauczania w Sz.P. Nr 6 obejmuje 158 uczniów uczestniczących na zajęciach w 6 modułach. Moduł 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ( 40 uczniów - 8 grup) Moduł 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ( 7 uczniów - 2 grupy) Moduł 3 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej ( 5 uczniów - 1 grupa) Moduł 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych ( 78 uczniów - 10 grup) Moduł 5 Zajęcia logopedyczne korygujące zaburzenia komunikacji ( 8 uczniów - 2 grupy) Moduł 6 Zajęcia korygujące wady postawy ( 20 uczniów - 4 grupy) Łącznie 27 grup w wymiarze 30 godzin/rodzaj zajęć = 180 godz Produkty: 1)180 godzin zajęć (dzienniki zajęć miesięczne), 2)album fotoreporterski z prac grup - wpisy miesięczne, 3)kronika zajęć - wpisy miesięczne, 4)prezentacja multimedialna z pracy grup - płyta CD - zakończenie projektu,
Braniewo: Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Miasta Braniewa w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Miasta Braniewa
Numer ogłoszenia: 62734 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta , ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6440102, faks 055 2432928.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.braniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Miasta Braniewa w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Miasta Braniewa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Miasta Braniewa w latach 2011-2013 . Projekt realizowany będzie w ramach POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup - o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: Część 1 - Szkoła Podstawowa nr 3 w Braniewie Indywidualizacja procesu nauczania w Sz.P nr 3 obejmuje 139 uczniów uczestniczących na zajęciach w 5 modułach. Moduł 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (45 uczniów - 9 grup) Moduł 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (39 uczniów - 8 grup) Moduł 3 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej ( 28 uczniów - 3 grupy) Moduł 4 Zajęcia logopedyczne korygujące zaburzenia komunikacyjne ( 12 uczniów - 3 grupy) Moduł 5 Zajęcia korygujące wady postawy ( 15 uczniów - 3 grupy) Łącznie 26 grup w wymiarze 30 godz / rodzaj zajęć = 150 godzin. Produkty: 1)150 godzin zrealizowanych zajęć ( dzienniki zajęć - miesięczne), 2)prezentacja multimedialna z prac w projekcie (płyta CD - uzupełnienie miesięczne - zgodnie z postępem zajęć), Część 2 - Szkoła Podstawowa nr 5 w Braniewie Indywidualizacja procesu nauczania w Sz.P. Nr 5 obejmuje 73 uczniów uczestniczących na zajęciach w 6 modułach. Moduł 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ( 8 uczniów - 2 grupy) Moduł 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ( 10 osób - 2 grupy) Moduł 3 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej ( 10 uczniów - 1 grupa) Moduł 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych ( 13 uczniów - 2 grupy) Moduł 5 Zajęcia logopedyczne korygujące zaburzenia komunikacji ( 12 uczniów - 3 grupy) Moduł 6 Zajęcia korygujące wady postawy ( 20 uczniów - 4 grupy) Łącznie 14 grup w wymiarze 30 godzin/rodzaj zajęć = 180 godzin. Produkty: 1)180 godzin zajęć ( dzienniki zajęć miesięcznie), 2)album fotoreporterski z prac grup - wpisy miesięczne, Część 3 - Szkoła Podstawowa nr 6 w Braniewie Indywidualizacja procesu nauczania w Sz.P. Nr 6 obejmuje 158 uczniów uczestniczących na zajęciach w 6 modułach. Moduł 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ( 40 uczniów - 8 grup) Moduł 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ( 7 uczniów - 2 grupy) Moduł 3 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej ( 5 uczniów - 1 grupa) Moduł 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych ( 78 uczniów - 10 grup) Moduł 5 Zajęcia logopedyczne korygujące zaburzenia komunikacji ( 8 uczniów - 2 grupy) Moduł 6 Zajęcia korygujące wady postawy ( 20 uczniów - 4 grupy) Łącznie 27 grup w wymiarze 30 godzin/rodzaj zajęć = 180 godz Produkty: 1)180 godzin zajęć (dzienniki zajęć miesięczne), 2)album fotoreporterski z prac grup - wpisy miesięczne, 3)kronika zajęć - wpisy miesięczne, 4)prezentacja multimedialna z pracy grup - płyta CD - zakończenie projektu,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca powinien załączyć do oferty następujące oświadczenie: - o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca powinien załączyć do oferty następujące oświadczenie:że posiada wiedzę i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca powinien załączyć do oferty następujące oświadczenie:że posiada potencjał techniczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca powinien załączyć do oferty następujące oświadczenie:1) że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoby wykonujące zamówienie muszą posiadać wymagane kwalifikacje i doświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca powinien załączyć do oferty następujące oświadczenie:że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zadania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1) . zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 7 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy; 2) zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy; 3) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 4) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 5) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy 6) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.braniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Braniewa, ul. Ko.sciuszki 111; 14-500 Braniewo; pok. nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Braniewa; ul. Kościuszki 111; 14-500 Braniewo; pok nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Oferty częściowe obejmują ofertą poszczególne szkoły..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Braniewo: Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Miasta Braniewa w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Miasta Braniewa
Numer ogłoszenia: 130394 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 62734 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta, ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6440102, faks 055 2432928.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Miasta Braniewa w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Miasta Braniewa.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Miasta Braniewa w latach 2011-2013 . Projekt realizowany będzie w ramach POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup - o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: Część 1 - Szkoła Podstawowa nr 3 w Braniewie Indywidualizacja procesu nauczania w Sz.P nr 3 obejmuje 139 uczniów uczestniczących na zajęciach w 5 modułach. Moduł 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (45 uczniów - 9 grup) Moduł 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (39 uczniów - 8 grup) Moduł 3 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej ( 28 uczniów - 3 grupy) Moduł 4 Zajęcia logopedyczne korygujące zaburzenia komunikacyjne ( 12 uczniów - 3 grupy) Moduł 5 Zajęcia korygujące wady postawy ( 15 uczniów - 3 grupy) Łącznie 26 grup w wymiarze 30 godz / rodzaj zajęć = 150 godzin. Produkty: 1)150 godzin zrealizowanych zajęć ( dzienniki zajęć - miesięczne), 2)prezentacja multimedialna z prac w projekcie (płyta CD - uzupełnienie miesięczne - zgodnie z postępem zajęć), Część 2 - Szkoła Podstawowa nr 5 w Braniewie Indywidualizacja procesu nauczania w Sz.P. Nr 5 obejmuje 73 uczniów uczestniczących na zajęciach w 6 modułach. Moduł 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ( 8 uczniów - 2 grupy) Moduł 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ( 10 osób - 2 grupy) Moduł 3 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej ( 10 uczniów - 1 grupa) Moduł 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych ( 13 uczniów - 2 grupy) Moduł 5 Zajęcia logopedyczne korygujące zaburzenia komunikacji ( 12 uczniów - 3 grupy) Moduł 6 Zajęcia korygujące wady postawy ( 20 uczniów - 4 grupy) Łącznie 14 grup w wymiarze 30 godzin/rodzaj zajęć = 180 godzin. Produkty: 1)180 godzin zajęć ( dzienniki zajęć miesięcznie), 2)album fotoreporterski z prac grup - wpisy miesięczne, Część 3 - Szkoła Podstawowa nr 6 w Braniewie Indywidualizacja procesu nauczania w Sz.P. Nr 6 obejmuje 158 uczniów uczestniczących na zajęciach w 6 modułach. Moduł 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ( 40 uczniów - 8 grup) Moduł 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ( 7 uczniów - 2 grupy) Moduł 3 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej ( 5 uczniów - 1 grupa) Moduł 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych ( 78 uczniów - 10 grup) Moduł 5 Zajęcia logopedyczne korygujące zaburzenia komunikacji ( 8 uczniów - 2 grupy) Moduł 6 Zajęcia korygujące wady postawy ( 20 uczniów - 4 grupy) Łącznie 27 grup w wymiarze 30 godzin/rodzaj zajęć = 180 godz Produkty: 1)180 godzin zajęć (dzienniki zajęć miesięczne), 2)album fotoreporterski z prac grup - wpisy miesięczne, 3)kronika zajęć - wpisy miesięczne, 4)prezentacja multimedialna z pracy grup - płyta CD - zakończenie projektu,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju, {Dane ukryte}, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
24480,00
Oferta z najniższą ceną:
24480,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
24480,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 6273420120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-02-29 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 109 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 3 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.braniewo.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Miasta Braniewa, ul. Ko.sciuszki 111; 14-500 Braniewo; pok. nr 19 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Miasta Braniewa w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gmi | Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Poznań | 2012-04-24 | 24 480,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-24 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 24 480,00 zł Minimalna złożona oferta: 24 480,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 24 480,00 zł Maksymalna złożona oferta: 24 480,00 zł |