Ogłoszenie nr 626121-N-2019 z dnia 2019-11-21 r.

Gmina i Miasto Szadek: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 221 000 Euro na dostawę: pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku w związku z realizacją projektu nr RPLD.11.01.02-10-0117/18 pt. „SZKOŁA MARZEŃ" realizowanego przez Gminę i Miasto Szadek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu

Projekt nr RPLD.11.01.02-10-0117/18 pt. „SZKOŁA MARZEŃ" realizowanego przez Gminę i Miasto Szadek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Szadek, krajowy numer identyfikacyjny 73093446000000, ul. ul. Warszawska  3 , 98-240  Szadek, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 215 004, e-mail urzad@ugimszadek.pl, faks 438 215 773.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szadek.biuletyn.net


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szadek.biuletyn.net


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 221 000 Euro na dostawę: pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku w związku z realizacją projektu nr RPLD.11.01.02-10-0117/18 pt. „SZKOŁA MARZEŃ" realizowanego przez Gminę i Miasto Szadek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Numer referencyjny:
21/19

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:



Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:



Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:





II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Figuraki - gra Podczas gry dzieci uczą się rozpoznawać figury geometryczne: koło, kwadrat, trójkąt i prostokąt. Figury występują w sześciu kolorach, a dzieci rzucają dwiema kostkami. Wylosowane elementy muszą zostać ułożone na planszy. 5 2. Logiczne kształty Zestaw zawiera 24 karty aktywności i 60 zalaminowanych kształtów i figur do wykorzystania. 5 3. Kółka i spółka - gra gra polega na układaniu obrazków na czas, z dostępnych figur geometrycznych. Zawartość zestawu:  plansza  4 pionki  45 kart  64 figury  3 żetony dla najszybszych graczy  instrukcja 5 4. Tangram obrazkowy W skład zestawu wchodzą:  2 zestawy 7 drewnianych klocków w woreczku  15 kart z wzorami  instrukcja oraz rozwiązania 5 5. Ułóż kształty Zestaw zawiera:  drewniane pudełko  2 ramki  48 magnetycznych drewnianych form geometrycznych  28 kart do układania 5 6. Figury i kształty - układanka z kartami zadań Zestaw zawiera:  Plastikowe opakowanie  3 kształty  6 kolorów  20 dwustronnych kart zadań z lakierowanej tektury  360 plastikowych elementów  produkt w języku angielskim. 5 7. Kolory, kształty i wielkości Gra do nauki rozpoznawania i nazywania podstawowych kolorów, figur geometrycznych i wielkości (mały, średni, duży). Zestaw zawiera: 25 kart i 25 plastikowych ramek Pomoc powinna posiadać system autokontroli na odwrocie każdej karty 5 8. Układanka geometryczna Pomoc powinna zawierać: 20 kart formatu A4 ze wzorami. 5 9. Kształty do układanki geometrycznej Zestaw zawiera: 16 szt. różnych kształtów wykonanych ze sklejki 5 10. Kształty - tangram Gra Tangram składająca się z następujących elementów:  4 plansze z grubego kartonu,  32 trójkąty większych,  32 trójkąty mniejszych,  16 kwadratów,  Klepsydra,  Kostka,  podstawa na elementy do układania. 5 11. Geoland - odkrywamy symetrię Zestaw do nauki geometrii, w skład którego wchodzi:  plastikowa baza,  4 plastikowe lustra,  32 kartonowe dwustronne karty pracy,  30 plastikowych kształtów geometrycznych. 5 12. Wielkoformatowe gry planszowe - gra z figurami Duże plansze z różnokolorowymi aranżacjami powinny być wykonane z solidnej tkaniny, nadającej się do prania w pralce automatycznej. Do zestawu powinny być dołączone stalowe szpilki oraz specjalne otwory w planszy pozwalające na stabilne przymocowanie jej do podłoża na zewnątrz, np. na trawie. Plansze powinny posiadać antypoślizgowy spód, co pozwala na bezpieczną zabawę w pomieszczeniach. Do zestawu dołączone powinny być: instrukcja, 4 szpilki i torba do przechowywania. 5 13. Naklejanki - gra naklejanka Zima Gra składająca się z 16 papierowych arkuszy z obrazkami, po dwa z każdego wzoru i 14 arkuszy z naklejkami. 5 14. Gra naklejanka Zamki Gra składająca się z 20 papierowych arkuszy z obrazkami, po dwa z każdego wzoru i 20 arkuszy z naklejkami 5 15. Gra naklejanka zwierzaki Gra składająca się z 16 papierowych arkuszy z obrazkami, po dwa z każdego wzoru i 11 arkuszy z naklejkami 5 16. Układ współrzędnych X,Y plansza Plansza wykonana z tworzywa, która prezentuje układ współrzędnych z ruchomymi osiami X i Y, 50 kołeczków • 30 gumek recepturek 5 17. Karty do zadań geometrycznych wraz z geoplanem Karty zadań do wykorzystania z geoplanem (Dwustronna podstawa z umieszczonymi na niej kołeczkami, na które nakłada się elastyczne gumki, uzyskując geometryczne wzory), 12 dwustronnych kart z tworzywa sztucznego, 5 18. Posortuj kształty 6 pudełek, 90 kart z kształtami 5 19. Figury geometryczne z kartami zadań Figury uczą rozpoznawania kształtów i kolorów, sortowania i przeliczania. Są też doskonałym ćwiczeniem usprawniającym małą motorykę i koordynację wzrokowo-ruchową. W praktycznym, plastikowym opakowaniu: 3 kształty, 6 kolorów, 20 dwustronnych kart zadań z lakierowanej tektury o wym. 19 x 12 cm, 360 plastikowych elem. o wym. 3 x 3 cm, produkt w języku angielskim. 5 20. Figury geometryczne w 3 rozmiarach Zestaw 8 różnych kształtów w 3 wielkościach 5 21. Mozaika Duży zestaw podstaw i kolorowych nap do układania, składający się z następujących elementów: 1560 nap, 10 podstaw sześciokątnych, 10 podstaw kwadratowych 5 22. Małe kolorowe figury Zestaw składający się z 60 szt. 5 figur (sześciokąty, kwadraty, koła, prostokąty, trójkąty) z tworzywa sztucznego w 3 kolorach (niebieski, czerwony, żółty) 5 23. Kolorowe figury 60 figur w 5 kształtach, 3 kolorach i 2 grubościach z tworzywa sztucznego 5 24. Karty aktywności - figury geometryczne 20 dwustronnych kart A4 5 25. Tarcze do kart aktywności - figury geometryczne Tarcze przeznaczone do pracy z zestawem kart aktywności i z Kolorowymi figurami lub z samym zestawem figur - 6 szt. 5 26. Karty aktywności - geometryczne kształty Zestaw zawierający różnorodne zadania wraz z odpowiedziami. Karty przeznaczone są do pracy z zestawem Geometrycznych kształtów. Zestaw składający się z 16 dwustronnych kart A4. 5 27. Klocki Dienesa Środek dydaktyczny przeznaczony do rozwoju logicznego myślenia i do nauki matematyki. Zestaw zawiera: 60 klocków, 12 plansz (kart pracy) z przykładowymi zadaniami, 3 sznurki, instrukcję. 5 28. Plansze z zadaniami Dwie dwustronne tablice z grubego kartonu, o wymiarach 48 x 35 cm, do wykorzystania z 4 plastikowymi kostkami oraz kompletem figur 5 29. Kostki oraz figury do plansz z zadaniami 4 kostki o wym. ok. 2 x 2 cm: na ściankach kostek umieszczone są symbole: mały-duży, cienki-gruby, czerwony-niebieski-żółty, okrągły-kwadratowy-trójkątny-prostokątny. 60 figur w 5 kształtach, 3 kolorach i 2 grubościach z tworzywa sztucznego: wymiary największego elementu: 7,5 cm, gr. 5 mm lub 1,7 mm 5 30. Plansza dydaktyczna - trójkąty Plansza dydaktyczna, która przedstawia rodzaje trójkątów podzielonych ze względu na boki: różnoboczny, równoboczny, równoramienny oraz ze względu na kąty: ostrokątny, prostokątny, rozwartokątny. Podano również wzory na pole powierzchni trójkąta równobocznego i dowolnego. Wymiary: 70 cm x 100 cm; Wykonanie:Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę. 5 31. Kolorowe bryły Zawartość zestawu: 1. Stożek 2. Kula 3. Półkula 4. Walec - 2 szt. 5. Sześcian - 2 szt. 6. Prostopadłościan o podstawie kwadratu 7. Graniastosłup prawidłowy trójkątny 8. Graniastosłup prawidłowy sześciokątny 9. Ostrosłup prawidłowy trójkątny 10. Ostrosłup prawidłowy czworokątny 11. Prostopadłościan o podstawie trójkąta - 2 szt. 12. Prostopadłościan o podstawie prostokąta 13. Prostopadłościan o podstawie sześciokąta 14. Prostopadłościan o podstawie pięciokąta Wysokość brył: do 10 cm Wszystkie bryły w atrakcyjnych - "żywych" kolorach, wykonane z tworzywa wysokiej jakości. 5 32. Bryły geometryczne z tworzywa Zestaw brył geometrycznych z siatkami jest idealny do przeprowadzania praktycznych zajęć z zakresu symetrii, obwodu, pola, powierzchni i objętości. Składa się z 8 przezroczystych brył trójwymiarowych i 8 dwuwymiarowych oraz kolorowych siatek z trwałego tworzywa sztucznego. Każda bryła posiada swoją siatkę, którą można umieścić w środku bryły. Bryły można także napełniać wodą lub materiałem sypkim w celu porównania ich objętości. Skład zestawu: 8 brył: walec, stożek, sześcian, prostopadłościan, graniastosłup trójkątny, graniastosłup sześciokątny, czworościan, ostrosłup o podstawie kwadratu. Wysokość brył: 7,6 cm 5 33. Geometria wokół nas Zestaw 8 brył geometrycznych, w których można umieszczać szablony, na których przedstawiono przedmioty domowego użytku; 8 szt.; dł. boku ok. 8 cm;24 kartonowe szablony 5 34. Figury geometryczne w przestrzeni Zestaw złożony z: 50 fotografii o wym. 19,5 x 13,5 cm (25 dwustronnych kart); 14 geometrycznych figur przestrzennych (stożek, prostopadłościan, ostrosłup itp.);15 patyczków o dł. 15 cm i podstawki do prezentacji kart 5 35. Składane bryły geometryczne Zestaw składający się z 11 przezroczystych brył (walec, stożek, sześcian, czworościan, prostopadłościan, ostrosłup o podstawie kwadratu, graniastosłup trójkątny, graniastosłup sześciokątny) z wyjmowaną górną ścianką. W środku każdej bryły powinny znajdować się kolorowe składane formy wykonane z grubego tworzywa. • 11 elementów o wym. podstawy 10,5 cm 5 36. Zestaw konstrukcyjny do budowania brył Zestaw kolorowych kulek i patyczków z tworzywa sztucznego, w różnych rozmiarach i kształtach, do tworzenia przestrzennych konstrukcji geometrycznych. W komplecie zestaw kart zadań. Całość zamknięta w praktycznym, plastikowym pudełku. • 270 patyczków o dł. od 3,3 do 12,5 cm • 60 kulek o śr. 1,7 cm • 20 dwustronnych kart ze wzorami z lakierowanego kartonu o wym. 17,5 x 11,5 cm 5 37. Zestaw do budowania brył Skład kompletu: łącznik niebieski 3 × 30 sztuk; łącznik żółty 2 × 20 sztuk; łącznik czerwony 2 × 12 sztuk; kule połączeniowe 60 sztuk 5 38. Piłeczki i patyczki do brył Zestaw kolorowych, drobnych piłeczek i patyczków różnych rozmiarów do tworzenia przestrzennych konstrukcji geometrycznych. • 40 szt. czerwonych patyczków o dł. 12,5 cm • 40 szt. niebieskich patyczków o dł. 10,5 cm • 40 szt. żółtych patyczków o dł. 8,2 cm • 40 szt. zielonych patyczków o dł. 6,9 cm • 45 szt. fioletowych patyczków o dł. 5,3 cm • 45 szt. pomarańczowych patyczków o dł. 3,3 cm • 80 szt. piłeczek z otworami w 6 kolorach • 330 elem. 5 39. Karty zadań Zestaw dwustronnych kart zadań z grubego, lakierowanego kartonu z wzorami o dwóch stopniach trudności: 20 kart; format: A4 5 40. Układanka przestrzenna Zestaw zawiera kulki w różnych kolorach oraz patyczki o różnych długościach, dzięki którym można budować przestrzenne układy. Skład: 36 kulek o śr. 3,5 cm; patyczki: 6 x 14,5 cm, 8 x 10 cm, 16 x 6,5 cm, 4 x 4 cm 5 41. Magnetyczna linijka gigant Miarka o długości 3 m. Za pomocą elementów magnetycznych, które wchodzą w skład pomocy, można łatwo zilustrować działania matematyczne takie jak dodawanie czy odejmowanie. • 39 szt. dwustronnych tabliczek • 38 szt. magnesów do oznaczania (30 o śr. 20 mm i 8 o śr. 30 mm) 5 42. Miara na podłogę od 0-30 Mata z wytrzymałego winylu, za pomocą której można ćwiczyć dodawanie oraz odejmowanie. Uczy pracy w zespole, ćwiczy pamięć, logiczne myślenie oraz działania na liczbach. Liczby parzyste i nieparzyste oznaczone są różnymi kolorami (czerwony, niebieski). Mata pomaga również w ćwiczeniach koordynacji wzrokowo-ruchowej dzieci. • wym. 660 x 30 cm 5 43. Taśma miarowa Taśma dwustronna zwijana. Z jednej strony centymetry i milimetry, po drugiej – cale; dł. taśmy 20 m. 5 44. Linijka - 3 j.miary Linijka z tworzywa sztucznego z 3 różnymi podziałkami - mm, cm i dm. Powinna istnieć możliwość wymiany skali - po wyjęciu zatyczki można wyjąć karton z nadrukowaną skalą i zastąpić ją inną. • wym. 31,5 x 3 cm 5 45. Plansza dydaktyczna - jednostki układu SI Plansza dydaktyczna drukowana na kartonie kredowym o gramaturze 250 g.; Ofoliowana i wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę; wym. 70 x 100 cm 5 46. Przybory matematyczne Wysokiej jakości przybory magnetyczne tablicowe dostępne w obszernym 6-elementowym komplecie ze wskaźnikiem. Przybory dostarczane są wraz z tablicą ścienną do powieszenia. Zawartość: cyrkiel z trójnogiem magnetycznym; linijka z podziałką cm/dm (100 cm), kątomierz dwukierunkowy (50 cm), ekierka równoramienna 90-45-45 (60 cm), ekierka różnoboczna 30-60-90 (60 cm), wskaźnik (100 cm), tablica ścienna (wym. 102 x 55 cm). 5 47. Zestaw trygonometryczny do tablic Wysokiej jakości przybory do odmierzania wartości liczbowych. Wyposażone w uchwyty do trzymania: linijka o dł. 100 cm; 2 ekierki; cyrkiel; kątomierz; magnesy pomocnicze umożliwiające przytwierdzanie przyborów do tablicy 5 48. Waga szkolna Metalowa waga, z płaskimi szalkami. Doskonała do ważenia różnorodnych zabawek, materiałów, jedzenia itp.; wym. 16 x 49 cm x 20 cm; nośność 5 kg. 5 49. Zestaw dużych odważników Zestaw 4 odważników w kartonowym pudełku: 1 x 500g; 2 x 200g; 1 x 100g 5 50. Odważniki z tworzywa (zestaw 40 odważników) 40 odważników o łącznej wadze 220 g, w tym: • 20 szt. 1 g • 10 szt. 5 g • 5 szt. 10 g • 5 szt. 20 g 5 51. Zestaw odważników w pudełku W skład zestawu wchodzi 8 odważników: 1 x 1g; 2 x 2g; 1 x 5g; 2 x 10g; 1 x 20g; 1 x 50g 5 52. Cylindry menzurki (7 cylindrów) 7 cylindrów o pojemności 10, 25, 50, 100, 250, 500 i 1000 ml z widocznie zaznaczoną skalą objętości. Każda menzurka ma „dzióbek” ułatwiający wylewanie z niej odmierzonej cieczy. 5 53. Układanki Schubitrix Układanka na zasadach domina w kształcie trójkątów: 2 układanki po 24 elem. o wym. 6 cm; wkładka do sortowania 10 54. Sześcian 1m3 Konstrukcja sześcianu na stelażu; wym. 1 x 1 m 5 55. Klocki z tworzywa Wymiary: 1 x 1 x 1 cm ; 1000 szt. 5 56. Sześcian litrowy Plastikowy pojemnik z podziałką 1000 ml umożliwiający dokonywanie dokładnych pomiarów różnych materiałów. Powinna być dołączona pokrywka; poj. 1l • wym. 10 x 10 x 10 cm 5 57. Guziki do sortowania i nawlekania Zestaw liczmanów-guzików w różnych kształtach i kolorach. • 90 szt. • wym. ok. 4 cm 5 58. Kolorowe pastylki Plastikowe korale do ćwiczeń manipulacyjnych, nawlekania, liczenia, sortowania, odmierzania. • 100 szt. • 5 kolorów • śr. 25 mm • 6 sznureczków o dł. 75 cm 5 59. Sznureczki • 12 kolorowych sznureczków o dł. 1 m 5 60. Szpulki drewniane kolorowe Drewniane szpulki do sortowania i przeliczania: 50 szt. różne kolory, wym. od 1 cm do 3,5 cm 5 61. Dywanik do pracy indywidualnej Prostokątny kawałek wykładziny, przy którym uczeń w dowolnej dla siebie pozycji, bez ograniczeń ławki i krzesełka, poznaje, uczy się, liczy na konkretnych przestrzennych przykładach i pomocach, bez zapisywania i papierowej edukacji, dbając jednocześnie o ład i porządek. Wymiary 30 x 40 cm; różne kolory. 55 62. Warsztat ABAK 2 podstawy z 5 trzpieniami służą do sortowania korali w 10 kształtach i 10 kolorach. Pomoc służy do wprowadzenia podstawowych pojęć sortowania i przeliczania poprzez manipulację. • wym. podstawy 26 x 8 x 12 cm • 87 elem. o śr. 4 cm • 42 karty pracy 5 63. Abak do sortowania Pomoc służy do wprowadzenia podstawowych pojęć sortowania i przeliczania poprzez manipulację. • 2 podstawy z 5 trzpieniami o wym. 26 x 8 x 12 cm • 100 elem. o śr. 4 cm 5 64. Obrazkowe rytmy 24 karty zawierające 72 zadania z prostymi algorytmami o wym. 33 x 11,5 cm • 320 kartoników o wym. 3,2 x 3,2 cm 5 65. Klasyfikacja kolorów i nauka liczenia W skład zestawu wchodzą: • 4 kostki o boku 3,5 cm • 300 kolorowych liczmanów o śr. 3,1 cm • 36 naklejek z kolorami, cyframi, kropkami i znakami działań matematycznych 5 66. Sortowanie i klasyfikacja Zestaw składa się z 248 elementów o wym. 5 x 5 cm; instrukcja 5 67. Tabela do liczenia (plansze) 10 dwustronnych zalaminowanych plansz do liczenia od 1 do 100. Po drugiej zaś stronie kwadraty są puste, można je wypełnić dowolną ilością liczb. • wym. 28 x 28 cm 5 68. Klocki matematyczne z kartami zadań Duży zestaw kolorowych klocków różnego typu do zabaw i ćwiczeń matematycznych: sortowania, dopasowywania, łączenia itp. Dodatkowo zestaw zawiera karty zadań według których można układać różne kombinacje. W praktycznym, plastikowym opakowaniu na kółkach. • wym. opak. 40 x 30 x 20 cm • 4 elem. plastikowej podstawy o wym. 20 x 20 cm • 400 kwadratowych klocków do łączenia o dł. boku 2 cm, w 10 kolorach • 50 trójkątnych klocków do łączenia o dł. boku 2 cm, w 5 kolorach • 50 półokrągłych klocków do łączenia o dł. boku 2 cm, w 5 kolorach • 14 + 28 kart zadań z lakierowanej tektury o wym. 17,5 x 11,5 cm 5 69. Zestaw matematyczny z kartami zadań Wieloelementowy zestaw do zabaw i ćwiczeń matematycznych: sortowania, dopasowywania, porównywania zbiorów, kształtów i kolorów, liczenia itp. W skład zestawu wchodzą: • 716 liczmanów (kolorowe żetony, spinacze, kształty, owoce, pojazdy, dinozaury, owady, pionki) • 12 dwustronnych kart o wym. 28 x 21,5 cm • 3 ruletki • kostka z cyframi • 6 miseczek do sortowania 5 70. Żetony do liczenia 250szt. Kolorowe, transparentne żetony do liczenia: śr. 19 mm; 6 kolorów; 250 szt. 5 71. Rodzina - liczmany Zestaw gumowych liczmanów przedstawiających członków rodziny, w 6 kształtach i 6 kolorach, do przeliczania i sortowania; 72 szt. 5 72. Liczmany sześciany Gra matematyczna: 24 karty o wym. 24,5 x 5,6 cm; 24 plastikowe ramki o wym. 6,6 x 7,6 cm 5 73. Liczmany geometryczne kształty Drewniane klocki do sortowania i konstruowania: 102 szt.; 6 kolorów; wym. 2 x 2 cm; 5 74. Liczmany ogniwa Plastikowe elementy do przeliczania, sortowania i łączenia w długie łańcuchy: 100 szt.; 4 kolory; wym. 4 x 1,7 cm 5 75. Patyczki do liczenia Pomoc do nauki przeliczania, sortowania, mierzenia, dodawania i odejmowania: 1000 szt.; 10 kolorów; śr. 3 mm; dł. 10 cm; dł. 5 cm 5 76. Drewniane sześciany Służą do przeliczania oraz sortowania: wykonane z drewna; 100 szt.; wym. 2 x 2 x 2 cm 5 77. Drewniany zestaw do nauki liczenia Skład: drewniane pudełko o wym. 21,8 x 15,8 x 3,3 cm • tablica o wym. 21 x 15 x 0,3 cm • 27 elem. o wym. 3 x 3 x 1 cm • 100 patyczków o dł. 10,2 cm • 3 kawałki kredy o dł. 8 cm • gąbka do tablicy o wym. 5 x 3 x 1 cm 5 78. Koraliki do liczenia 100 Zestaw 10 sznurków z koralikami, pogrupowanymi naprzemiennie (5 lub 10 białych, 5 lub 10 czerwonych, itd.). • 10 sznurków w zestawie ; śr. 10 mm; 100 koralików na sznurku (w układzie: 10 białych, 10 czerwonych); dł. 169 cm 5 79. Kolorowe kostki systemu dziesiętnego Komplet kostek do nauki liczenia, sortowania, mierzenia, dodawania i odejmowania, składający się ze 121 elem. Zawartość zestawu: • 100 kostek o wym. 1 x 1 cm • 10 kostek o wym. 10 x 1 x 1 cm • 10 kostek o wym. 10 x 10 x 1 cm • 1 kostka o wym. 10 x 10 x 10 cm • każdy rodzaj kostek w innym kolorze (4 kolory) 5 80. Piramida 1-10 Zabawa kształci zdolność rozpoznawania i nazywania kolorów, segregowania i liczenia, rozwija koordynację ruchowo-wzrokową. • 55 szt. pastylek • podstawa ze sznureczkami do nakładania • wym. 42,5 x 8,5 cm 5 81. Liczydło dziesiątkowe W praktycznym, plastikowym opakowaniu.: 81 plastikowych koralików o śr. 2,5 cm • 9 patyczków o dł. 10 cm • 3 podstawy o śr. 13 cm • 9 x 10 plastikowych cyfr o wym. 2 x 2 cm 5 82. duże liczydło na stojaku Koraliki w 2 kolorach. • wym. 85 x 120 cm 5 83. Korale matematyczne 100 Drewniane korale w kolorze czerwonym i niebieskim, gruby, porowaty sznurek. • 1 szt. • 100 koralików na 1 sznurku 10 84. Wieszak na matematyczne korale Drewniany, na 30 sznurków. Pozwala na utrzymywanie korali w należytym porządku i sprawia, że są łatwo dostępne. Dostarczany bez korali. • wym. 60 x 10 cm 10 85. Drewniane liczydło z tablicą • wym. liczydła z tablicą 25 x 9 x 30 cm • wym. tablicy 25 x 23,8 x 1 cm • 22 magnesy o wym. od 2,6 x 1,6 x 0,2 cm do 5,6 x 3,1 x 0,2 cm • 3 kawałki kredy o dł. 7,6 cm • pisak do tablicy o dł. 11,3 cm • gąbka o wym. 5,2 x 3 x 1,1 cm 5 86. Kołeczki - policzmy do 20 10 niebieskich i 10 czerwonych kołeczków oraz panel. • wym. panela 25 x 6 x 1 cm • wys. kołeczków 2,5 cm 5 87. Kołeczki i liczby 10 tabliczek z liczbami i odpowiednią ilością otworków do wkładania kołeczków. Dzięki zabawie dzieci przyswajają pojęcia zbiorów, liczb. • 10 tabliczek • 110 kołeczków w 2 kolorach 5 88. Klocki matematyczne Komplet klocków zawiera: • 15 szt. klocków białych, jedynek (1) • 10 szt. klocków różowych, dwójek (2) • 7 szt. klocków niebieskich, trójek (3) • 6 szt. klocków czerwonych, czwórek (4) • 5 szt. klocków żółtych, piątek (5) • 3 szt. klocków fioletowych, szóstek (6) • 3 szt. klocków zielonych, siódemek (7) • 3 szt. klocków wiśniowych, ósemek (8) • 3 szt. klocków granatowych, dziewiątek (9) • 2 szt. klocków pomarańczowych, dziesiątek (10) • 2 szt. klocków czarnych (wszystkie ścianki) z białymi znakami: +, -, •, :, <, =. 5 89. Pomidor edukacyjny Pluszowy pomidor z 10 kolorowymi piłeczkami w środku; wym. 33 x 35 x 29 cm; śr. piłeczki 11 cm 5 90. Mandarynka - liczymy na konkretach Pluszowa mandarynka z 10 cząstkami w środku, zapinana na rzepy i guzik. Cząstki łączone na rzepy; wym. mandarynki 48 x 36 x 28 cm; wym. cząstek 28 x 15 x 10 cm 5 91. Wieża liczb 6 kostek o boku 11 cm • wys. po ustawieniu 66 cm 5 92. Pierwsze kroki z klockami NUMICON - zestaw indywidualny 32 kształty Numicon (10 pojedynczych, 5 podwójnych, 3 potrójne, po 2 ze wszystkich pozostałych rodzajów - aż do 10) • 52 kołeczki Numicon • podstawa • książeczka zyg-zak • 1 sznurówka • 2 dwustronne plansze z wzorami • zestaw kart 0-10 • woreczek na elementy • przewodnik z ćwiczeniami 5 93. Zestaw 80 kształtów Numicon Kolorowe elementy Numicon. • po 10 szt. kształtów 1, 2, 3, 4, 5, 10 • 5 szt. kształtów 6, 7, 8, 9 5 94. Oś liczbowa do prezentacji - plansze Plansze, na których ukazane są za pomocą kształtów Numicon liczby od 0 do 21. • dł. plansz 286 cm;• 3 plansze 5 95. Oś liczbowa dla ucznia - zestaw plansz Zestaw plansz, które są pomniejszoną wersją osi liczbowych do prezentacji; 5 plansz 5 96. Oś liczbowa - układ dziesiętny Plansza przedstawiająca wielokrotność liczby 10. Doskonała do działań arytmetycznych. Może składać się z 2 elementów.; dł. całkowita 138 cm 5 97. kostki matematyczne Numicon 4 kostki z liczbami i symbolem Numicon 5 98. Domino z pianki Piankowe domino z dużymi elementami. Zabawa polegająca na zestawianiu ze sobą kostek o tej samej liczbie oczek. Kształtuje logiczne myślenie, zdolności poznawcze oraz wytrwałość. Całość umieszczona w praktycznej torebce zamykanej na suwak, z uchwytem, wykonanej z tworzywa sztucznego. • 28 elem. • wym. 18 x 9 x 1 cm 5 99. Zestaw kości matematycznych Zestaw kości daje wiele możliwości zabaw z matematyką. Poręczna walizka z przezroczystego tworzywa sztucznego ułatwia przechowywanie; 162 kości do gier matematycznych; 14 różnych rodzajów 5 100. Koszulki - tabliczki do pisania Można pisać po nich kredą;2 dwustronne tabliczki do pisania (kratka i linia) • wym. 50 x 35 cm 5 101. Liczbowa przekładanka Doskonała pomoc matematyczna do wprowadzenia i utrwalenia jedności, dziesiątek i setek. 15 102. Cyferki magnetyczne w walizce 100 kartoników magnetycznych z cyframi o wym. 2 x 2 cm • 30 kartoników magnetycznych ze znakami arytmetycznymi o wym. 2 x 2 cm • 42 kartoniki magnetyczne z obrazkami o wym. 3 x 3 cm • 1 marker suchościeralny • pudełko z magnetyczną tablicą 5 103. Guziki matematyczne Plastikowe korale do ćwiczeń manipulacyjnych, nawlekania, liczenia, sortowania, odmierzania. • 110 szt. • 5 kolorów • śr. 40 mm • 6 sznureczków o dł. 75 cm • 2 sznurki zakończone klockami o dł. 57 cm 5 104. Dodawanie i odejmowanie - gra edukacyjna Gra edukacyjna, która uczy dodawania i odejmowania, a jednocześnie kojarzenia koncepcji cyfr i ilości; wym. podstawy 30 x 14 x 2 cm 5 105. Matematyczny twister Duże plansze z różnokolorowymi aranżacjami. Plansze powinny być wykonane z solidnej tkaniny, nadającej się do prania w pralce automatycznej. Dołączone do zestawu stalowe szpilki oraz specjalne otwory w planszy pozwalające na stabilne przymocowanie jej do podłoża na zewnątrz, np. na trawie. Plansze posiadają antypoślizgowy spód, co pozwala na bezpieczną zabawę w pomieszczeniach. Do każdej z nich dołączone są: instrukcja, 4 szpilki i torba do przechowywania; wym. ok. 150x150 cm; w zestawie 2 kostki z cyframi z pianki o wym. 5x5 cm 5 106. Przekraczanie progu dziesiętnego - plansze Dwustronne plansze z polami od 1 do 20 oraz pustymi polami do nauki liczenia; 10 plansz o wym. 30 x 8 cm 5 107. Żetony - zestaw klasowy Dwustronne żetony do plansz Przekraczanie progu dziesiątkowego; 400 szt.; śr. 25 mm 5 108. Liczmany magnetyczne 100 szt. dwustronnych, niebiesko-czerwonych żetonów magnetycznych; śr. 5 cm; tacka do sortowania 5 109. Paski magnetyczne do liczmanów 6 magnetycznych plansz to wspaniała pomoc do nauki liczenia w zakresie do 20. Paski wykonane z papieru; 4 plansze o wym. 30 x 8 cm z 5 pustymi polami; 1 z liczbami od 1 do 10 o wym. 60 x 8 cm;1 z liczbami od 11 do 20 o wym. 60 x 8 cm 5 110. Domi - dopełnianie do 30 DOMI - dopełnianie do 30 to materiał edukacyjny: dopełnia do pełnych dziesiątek w zakresie 30; służący do wykonywania prostych obliczeń; służący do obliczania sumy trzech liczb w zakresie 30; służący do zapisywania odpowiednich formuł matematycznych; służący do obliczania i dobierania brakujących składników; wykorzystuje związek dodawania z odejmowaniem do ustalenia wartości niewiadomej liczby; dowolnym sposobem oblicza wartość liczby stanowiącej dopełnienie do 30. 5 111. Domi dopełnianie do 100 DOMI- dopełnianie do 100, to materiał edukacyjny służący do ćwiczenia: rozróżniania pojęć: suma, różnica; dopełnia do pełnych dziesiątek w zakresie 100; dodawania kilku liczb w zakresie 100; wykorzystywania związku dodawania z odejmowaniem do ustalenia wartości niewiadomej liczby; ustalania dowolnym sposobem wartości liczby stanowiącej dopełnienie do 100. 5 112. Zestaw do działań matematycznych W skład zestawu wchodzi 101 kart z cyframi od 0 do 100: 40 kart (po 4 szt. z cyframi od 0 do 9), 11 kart (od 0 do 10), 6 kart (od 10 do 15), 22 karty (po 2 szt. od 10 do 20) oraz 36 kart ze znakami działań matematycznych; 216 kartoników o wym. 4,8 x 4,8 cm; walizeczka z tworzywa 5 113. Trójkąty - działania matematyczne - dodawanie Zestaw trójkątów z grubego, lakierowanego kartonu o podstawie 10 cm; 24 trójkąty 5 114. Trójkąty - działania matematyczne - odejmowanie Zestaw trójkątów z grubego, lakierowanego kartonu o podstawie 10 cm; 24 trójkąty 5 115. Matematyczne kwadraty z tablicą Duża tablica z magnetycznymi liczbami, które można różnie układać. Liczby przedstawione są w dwóch kolorach: niebieski - liczby parzyste i czerwony - liczby nieparzyste; tablica w aluminiowej ramce, wym. 60 x 60 cm; kwadraty magnetyczne od 1 do 100 wym. 5 x 5 cm 5 116. Schubitrix dodawanie i odejmowanie do 100 Układanka na zasadach domina w kształcie trójkątów: 2 układanki po 24 elem. o wym. 6 cm wkładka do sortowania; pomagają w zrozumieniu pojęć matematycznych (odejmowanie i dodawanie w zakresie 100); różne poziomy trudności; dla 1-4 graczy 5 117. Matematyczna makatka Posiada 100 przezroczystych kieszeni do umieszczania kart z cyframi. Wykonana z tworzywa odpornego na wodę. Do zawieszenia na ścianie. • wym. 68 x 68 cm • 100 kartoników dwustronnie zadrukowanych z białymi i czerwonymi cyframi • wym. 1 karty 5 x 5 cm • instrukcja 5 118. Tabliczka mnożenia - plansze Plansze z zabawnymi postaciami, które pomagają w nauce mnożenia; 13 plansz o wym. 28,75 x 41,25 cm 5 119. Bingo mnożenie i dzielenie w zakresie 100 Gra dla 2-6 graczy; 2 zestawy po 6 kart (mnożenie i dzielenie); 108 kartoników z działaniami 5 120. Mnożenie - domino Pomoc zawiera 4 zestawy po 24 tabliczki. Zestaw 1: żółte tabliczki to mnożenie przez 2 i 3. Zestaw 2: czerwone tabliczki to mnożenie przez 4 i 5. Zestaw 3: zielone tabliczki to mnożenie przez 6 i 7. Zestaw 4: niebieski tabliczki to mnożenie przez 8 i 9. • 24 elem. o wym. 4 x 8 cm 5 121. Plansze dydaktyczne - wzory skróconego mnożenia Plansza dydaktyczna drukowana na kartonie kredowym o gramaturze 250 g. Ofoliowana i wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę; wym. 70 x 100 cm 5 122. Ułamki - kolorowe elementy z tworzywa sztucznego Kolorowe elementy wykonane z tworzywa sztucznego • 51 szt. w 9 kolorach • wym. największego elem. 2,5 cm x 20 cm • wym. najmniejszego elem. 2,5 cm x 1,6 cm 5 123. Magnetyczne ułamki Doskonała pomoc do poznania najważniejszych właściwości ułamków. Duże listwy o jednakowej długości podzielone na części, aby zobrazować całość oraz ułamki 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 1/6, 1/8, 1/10 i 1/12. Listwy wykonane są z estetycznego, wytrzymałego tworzywa w atrakcyjnych kolorach; 9 różnych kolorów; od 1/1 do 1/12; wym. 1/1 100 x 10 cm 5 124. Ułamki - drewniana układanka Zestaw do nauki ułamków. Pomoc wykonana z drewna, kolejne podziały od 1 do 1/10 oznaczone są różnymi kolorami; 39 elementów; wym. 23,5 x 27,5 cm 5 125. Makatka z ułamkami Duża przejrzysta makatka z kieszonkami z przezroczystego tworzywa. Łatwa do przymocowania do ściany. Zestaw zawierający kolorowe kartoniki z zapisem ułamków zwykłych, dziesiętnych i procentów; wym. makatki 68,5 x 50 cm; 9 kieszonek na kartonowe paski 5 126. Ułamki koło 9 kolorowych kół, wykonanych z przezroczystego plastiku, podzielonych od 1/2 do 1/12 części. • śr. 8,7 cm • 51 elem. umieszczonych w solidnym, plastikowym pojemniku 5 127. Pierwsze ułamki domino Duże elementy z tworzywa sztucznego i żywe kolory domina zachęcają do nauki ułamków. Poszczególne części całości wyrażone powinny być cyfrą oraz obrazkiem, które należy dopasować do siebie; 24 elem. o wym. 6 x 12 cm 5 128. Ułamki równoważne - domino Domino, które polega na dopasowaniu ułamków równoważnych np. 6/9 = 2/3. Elementy wykonane są z tworzywa sztucznego; 24 elem. o wym. 4 x 8 cm 5 129. Ułamkowe wieże Gra dla 2-4 dzieci. Zawartość: 51 ułamkowych klocków do łączenia; podzielone na różne rodzaje ułamków oraz kolory 5 130. System dziesiętny (plansza) Tablica ułatwiająca różne operacje na liczbach. Z rysunkowym oznaczeniem systemu dziesiętnego; możliwość pisania za pomocą markerów suchościeralnych; wykonana z tworzywa sztucznego; wym. 58 x 40 cm 5 131. System dziesiętny (klocki) Skład elementów 1 x 1, 1 x 10, 1 x 100, 1 x 1000, 1 x 10 000, 1 x 100 000, 1 x 1 000 000. 5 132. Plansze dydaktyczne - ułamki Plansza dydaktyczna drukowana na kartonie kredowym o gramaturze 250 g. Ofoliowana i wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę.; wym. 70 x 100 cm 5 133. Plansze dydaktyczne - procent Plansza dydaktyczna drukowana na kartonie kredowym o gramaturze 250 g. Ofoliowana i wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę; wym. 70 x 100 cm 5 134. Zestaw demonstracyjny magnetycznych pieniędzy Skład zestawu: • banknot 200 zł o wym. 18,2 x 9,1 cm, 3 szt. • banknot 100 zł o wym. 17,4 x 8,7 cm, 3 szt. • banknot 50 zł o wym. 16,7 x 8,4 cm, 4 szt. • banknot 20 zł o wym. 15,9 x 8,0 cm, 4 szt. • banknot 10 zł o wym. 15,3 x 7,6 cm, 6 szt. • moneta 5 zł o śr. 72,7 mm, 6 szt. • moneta 2 zł o śr. 65,1 mm, 6 szt. • moneta 1 zł o śr. 70 mm, 10 szt. • moneta 50 gr o śr. 62 mm, 10 szt. • moneta 20 gr o śr. 56 mm, 5 szt. • moneta 10 gr o śr. 50 mm, 10 szt. • moneta 5 gr o śr. 59 mm, 12 szt. • moneta 2 gr o śr. 53 mm, 12 szt. • moneta 1 gr o śr. 47 mm, 12 szt. • żetony ze znakami działań matematycznych o śr. 60 mm, 40 szt. 5 135. Magnetyczne pieniądze - zestaw ucznia Monety i banknoty w zestawie: • 200 zł: 3 szt. • 100 zł: 3 szt. • 50 zł: 4 szt. • 20 zł: 4 szt. • 10 zł: 6 szt. • 5 zł: 6 szt. • 2 zł: 8 szt. • 1 zł: 16 szt. • 50 gr: 10 szt. • 20 gr: 5 szt. • 10 gr: 10 szt. • 5 gr: 13 szt. • 2 gr: 17 szt. • 1 gr: 12 szt. 5 136. Karty pracy do zestawu magnetycznych pieniędzy Zestaw kart do kształtowania u dzieci pojęcia wartości pieniądza. 5 137. Pieniądze Euro Kopie papierowych banknotów do celów edukacyjnych i zabawy. • 7 nominałów po 17 szt. • wym. od 11 x 6 cm do 6,5 x 13 cm 5 138. Kasa edukacyjna plansza • 4 pionki • kostka • 30 żetonów • po 25 sztuk banknotów 200, 100, 50, 20, 10 zł • po 4 sztuki monet 5, 2, 1 zł, 50, 20, 10, 5, 2, 1 gr • pojemnik na pieniądze • dla 2-4 graczy 5 139. Klepsydry piaskowe (30s.) Klepsydry piaskowe: 30 sekund 5 140. Klepsydry piaskowe (1 min.) Klepsydry piaskowe: 1 minuta 5 141. Klepsydry piaskowe (5 min.) Klepsydry piaskowe: 5 minut 5 142. Zegar organizujący czas Zegar ze specjalną tarczą i mechanizmem zegara pozwala zilustrować dzieciom przedział czasowy: 5-, 10-, 15- i 30-minutowy; śr. 36 cm 5 143. Zegar z magnesami Duży zegar demonstracyjny, wyposażony w magnesy, dzięki czemu może być umieszczany na tablicy. Zsynchronizowane wskazówki. • śr. 41 cm 5 144. Zegar nauka czasu 24h Zegar z tworzywa. • wym. 30 cm 5 145. Czas i zegar - tablica magnetyczna Duża plansza magnetyczna w kształcie zegara. Do wpisywania i zaznaczenia odpowiedniej godziny na zegarze. • wym. 37,5 x 30 cm 5 146. Tablica czasu dla uczniów Tablice suchościeralne, które pomagają przedstawić upływający czas. Wykonane z elastycznego tworzywa sztucznego; format: A4; 10 szt. 5 147. Małe plansze - zegar 5 plansz suchościeralnych z zegarem analogowym. Godzinny system 24 h oraz zaznaczone minuty. Do wpisywania i zaznaczenia odpowiedniej godziny na zegarze. • wym. 16 x 12,5 cm 5 148. Małe zegary edukacyjne Do nauki odczytywania godzin na tarczy oraz zapisywania ich w formie elektronicznej. Tworzywo tarczy pozwala na łatwe ścieranie zapisanej godziny. Zegary dostarczane są bez markera. • 5 szt. • wym. 12,5 x 16 cm 5 149. Zegary do nauki godzin Tarcze do nauki zapisywania i odczytu czasu w dwóch formach: klasyczny zegar ze wskazówkami i zegar elektroniczny. Wykonane z lakierowanego kartonu, z możliwością pisania mazakiem suchościeralnym. • 6 szt. o wym. 13 x 9 cm 5 150. Aktywna mata - czas Plansza zawierająca wskazówki w dwóch kolorach; z 2 nadmuchiwanymi kostkami: winylowa mata o wym. 137 x 137 cm; 4 kostki o boku 13 cm; 20 kart; instrukcja 5 151. Poznajemy godziny - gra • 1 plansza o wym. 33,5 x 26,2 cm • 4 pionki • 1 kostka do gry • 30 żetonów 4 x 7 szt. (+ 2 zapasowe) • „karty czasu” • 2 zegary o śr. 11,5 cm • instrukcja • dla 2-4 graczy 5 152. Zegar - puzzle Kolorowy, drewniany zegar do nauki godzin i cyferek. Wszystkie elementy można wyjmować i wkładać jak puzzle; wym. 30 x 30 cm 5 153. Puzzle – mój dzień Drewniane puzzle edukacyjne, Całość została zapakowana w poręczne, kartonowe pudełko z uchwytem ze sznurka: koło - zegar z oznaczeniami poszczególnych godzin o śr. 13 cm; 48 elem. o wym. ok. 10 x 7 cm; drewniana podstawka pod zegar; śr. po złożeniu 46 cm 5 154. Domino czasowe przed południem Domino edukacyjne zawierające 3 gry oparte na regułach czasu. Zawartość pudełka • 48 kartoników z zegarami i godzinami 5 155. Domino czasowe po południu Domino edukacyjne zawierające 3 gry oparte na regułach czasu. Zawartość pudełka • 48 kartoników z zegarami i godzinami 5 156. Planowanie codziennych czynności - gra Gra polega na wypełnianiu tablicy obrazkami przedstawiającymi czynności, które dziecko ma wykonać o różnych porach dnia. Zestaw zawiera: makatka z przezroczystymi kieszonkami o wym. 105 x 35 cm • 36 kart przedstawiających czynności o wym. 9 x 9 cm • 36 kart przedstawiających zegar wskazujący różne pory o wym. 9 x 9 cm • 72 karty przedstawiające różne godziny o wym. 9 x 4,5 cm • 12 kart oznaczających porę przedpołudniową (am) lub popołudniową (pm) o wym. 9 x 9 cm 5 157. Zegar - plan dnia Dookoła tarczy umieszczone są symbole czynności, które dziecko wykonuje w ciągu doby. Obrazki są magnetyczne, co pozwala dzieciom samodzielnie dopasowywać czynności do odpowiedniej godziny. • wym. 71 x 71 cm • 26 magnetycznych obrazków 5 158. Kalendarz magnetyczny na wszystkie pory roku Kalendarz zawiera: • 9 obrazków o wym. 5 x 5 cm, z codziennymi czynnościami, do umieszczania w okienkach domku • 6 obrazków o wym. 5 x 5 cm, z warunkami atmosferycznymi • 2 strzałki do zaznaczania temperatury oraz właściwego miesiąca i pory roku • 1 kółko do zaznaczania dni tygodnia • 1 komin do zaznaczania dnia w danym miesiącu • wym. 52 x 60 cm • posiada otwory służące do zawieszania na ścianie • pakowany w kopertę z tektury falistej 5 159. Dni tygodnia Duże plansze z różnokolorowymi aranżacjami. Plansze wykonane powinny być z solidnej tkaniny, nadającej się do prania w pralce automatycznej. Dołączone do zestawu stalowe szpilki oraz specjalne otwory w planszy pozwalają na stabilne przymocowanie jej do podłoża na zewnątrz, np. na trawie. Plansze powinny posiadać antypoślizgowy spód. Do każdej z nich dołączone są: instrukcja, 4 szpilki i torba do przechowywania; wym. ok. 150 x 150 cm 5 160. Miesiące i pory roku Zawartość: • plansza o wym. 33,5 x 26,2 cm • 4 pionki • kostka do gry • 4 puzzle o wym. 15 x 11,3 cm po 6 elem. • tabliczki z nazwami miesięcy • tabliczki z nazwami dni • 8 żetonów • instrukcja 5 161. Pory roku - plansze Duże plansze z różnokolorowymi aranżacjami. Plansze wykonane są z solidnej tkaniny, nadającej się do prania w pralce automatycznej. Dołączone do zestawu stalowe szpilki oraz specjalne otwory w planszy pozwalają na stabilne przymocowanie jej do podłoża na zewnątrz, np. na trawie. Plansze powinny posiada antypoślizgowy spód. Do każdej z nich dołączone są: instrukcja, 4 szpilki i torba do przechowywania; wym. ok. 150 x 150 cm 5 162. Kalendarz - tablica magnetyczna Tablica magnetyczna, na której można umieszczać różne elementy kalendarza. Ilustracje posiadają magnes, dzięki czemu można dowolnie manipulować nimi na tablicy. • tablica magnetyczna o wym. 70 x 50 cm • 4 ilustracje z porami roku • 16 ilustracji-puzzli, z których można utworzyć każdy krajobraz klimatyczny • 6 strzałek w kolorze żółtym, czerwonym i niebieskim • 31 kartoników (cyfry od 1 do 31) - 17 kartoników (do ułożenia roku) • 10 winiet z zajęć szkolnych • torba z magnesami samoprzylepnymi, przewodnik pedagogiczny i plan zajęć 5 163. Kalendarz tygodniowy Kalendarz tygodniowy: plansza z materiału z plastikowymi kieszonkami o wym. 78 x 43 cm; 83 karty z obrazkami, datami, dniami tygodnia 5 164. Makatka domek - cztery pory roku Makatka umożliwia ustawienie pory roku, miesiąca, dnia tygodnia, temperatury, pogody i zmian zachodzących w przyrodzie. Kalendarz zawierający szereg ruchomych elementów przyczepionych za pomocą rzepów, w tym 4 części dwustronne: 1. Korona drzewa - po lewej stronie ozdobiona jest wiosennymi kwiatami, po prawej znajdują się zielone liście i ruchome elementy: 5 jabłuszek oraz 10 żółtych liści, dzięki którym można ustawić dekorację letnią i jesienną. 2. Choinka - po lewej stronie jest gładka, po prawej ozdobiona świąteczną dekoracją. 3. Dwie części trawy - po lewej stronie zielona z kwiatami, po prawej biały śnieg. Oprócz wyżej wymienionych elementów w komplecie powinny znajdować się ruchome części: 12 miesięcy, 12 cyfr, 7 dni tygodnia, 4 pory roku, 4 lalki, 4 chmurki, wiatr, słoneczko i kotek, który jest wskaźnikiem temperatury. Pod domkiem powinna znajdować się obszerna kieszeń, w której można schować zbędne elementy. Całość wykonana jest z miękkiej i lekkiej tkaniny wypełnionej gąbką. Do ściany mocowana jest za pomocą szlufek. • wym. 136 x 90 cm 5 165. Makatka Zamek z kalendarzem - czerwona Pomoc dydaktyczna zaprojektowana tak, by ułatwić dziecku zrozumienie pojęcia czasu i w jaki sposób go dzielimy. Centralną część planszy zajmują cztery okna z ruchomymi okiennicami. Otwarte okno sygnalizuje, jaka jest pora roku. W znajdujących się na środku drzwiach stoi postać. Jest to mały chłopiec, „Nowy Rok”, uosabiający pierwsze półrocze albo starzec z długą białą brodą, „Stary Rok”, który rządzi drugim półroczem. Lewa strona to spis miesięcy. Podzielone zostały kolorami na cztery okresy związane z porami roku. Przy każdym miesiącu jest czytelny, łatwy do zapamiętania symbol. Przypinane na rzepy ruchome cyfry umożliwiają wpisywanie dokładnej daty. Prawą stronę zamku zajmuje wieża zegarowa. Jej dolną część, wyposażoną w ruchome strzałki, zajmuje spis dni tygodnia. Z boku znajduje się duży, czytelny termometr. Nad dachami umieszczone jest, podzielone na dzień i noc, niebo. Ustawiając godzinę na zegarze można w połączeniu ze słońcem i księżycem, zademonstrować, co to jest doba i kiedy, w zależności od pory roku, dzień jest krótszy albo dłuższy. Na niebie znajdują się czytelne symbole pogody - chmury i wiatr. Dzięki wielofunkcyjności kalendarza można precyzyjnie pokazać, że jest np. druga połowa roku, zima, 15 grudnia, poniedziałek, godz. 16:00, zapada zmierzch, wieje wiatr, pada śnieg i jest -6 st. C. Zamek wyposażony jest w ruchome przyczepiane na rzepy elementy: • 12 cyfr • 2 postacie • 2 strzałki • słońce • księżyc • 4 chmurki • wiatr • głęboka wygodna kieszeń • wym. 139 x 102 cm 5 166. Makatka zegar czynności i pór roku - czerwona Zegar został zaprojektowany tak, aby ułatwić nauczycielowi wyjaśnienie nie tylko zasad odczytywania godzin i minut w ciągu doby, lecz także zjawisk astronomicznych, zmienności długości dnia i nocy w ciągu roku. Umieszczone na dzwonku zegara symbole poszczególnych pór roku, napisy „dzień” i „noc” oraz wskazówki „świt” i „zmierzch” umożliwiają wyjaśnienie dzieciom w sposób obrazowy i czytelny, że np. zimą dzień zaczyna się o godzinie ósmej, a kończy się około szesnastej, zaś latem świt wstaje o godzinie czwartej, a zmierzch zapada o godzinie dwudziestej pierwszej. Jesienią i wiosną następuje zrównanie długości dnia i nocy. Dookoła tarczy umieszczone są symbole czynności, które dziecko wykonuje w ciągu doby. Zielona wskazówka ma określić, co będzie robione w danej chwili. Pod tarczą znajduje się pojemna kieszeń z dodatkowym wyposażeniem. Ruchome elementy to 3 wskazówki, 2 napisy: „dzień” i „noc”, 4 pory roku i 12 czynności. Wszystkie te czynności mają przyszyty rzep, dzięki któremu można je przyczepiać w dowolne miejsce obrazu. • wym. 78 x 100 cm 5 167. Makatka Chatka z kalendarzem Kalendarz zawiera elementy z nazwami dni i miesięcy, które pozwalają uaktualniać informacje w ciągu całego roku. Elementy są łatwe do przyczepiania za pomocą rzepów, a kiedy nie są używane mogą być przechowywane w obszernej kieszeni znajdującej się z tyłu makatki. • wym. 85 x 85 cm 5 168. Plansze dydaktyczne - działania na liczbach i wyrażeniach Plansza dydaktyczna drukowana na kartonie kredowym o gramaturze 250 g. Ofoliowana i wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę; wym. 70 x 100 cm 5 169. Plansza dydaktyczna - ułamki Plansza dydaktyczna drukowana na kartonie kredowym o gramaturze 250 g. Ofoliowana i wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę; wym. 70 x 100 cm 5 170. Plansza dydaktyczna - trójkąty Plansza dydaktyczna drukowana na kartonie kredowym o gramaturze 250 g. Ofoliowana i wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę; wym. 70 x 100 cm 5 171. Plansza dydaktyczna - zegar czasu Plansza dydaktyczna drukowana na kartonie kredowym o gramaturze 250 g. Ofoliowana i wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę; wym. 70 x 100 cm 5 172. Plansza dydaktyczna kolory i kształty Plansza dydaktyczna drukowana na kartonie kredowym o gramaturze 250 g. Ofoliowana i wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę; wym. 70 x 100 cm 5 173. Plansza dydaktyczna działania arytmetyczne Plansza dydaktyczna drukowana na kartonie kredowym o gramaturze 250 g. Ofoliowana i wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę; wym. 70 x 100 cm 5 174. Plansza układ współrzędnych Plansza z tworzywa, która prezentuje układ współrzędnych z ruchomymi osiami X i Y, dzięki czemu możemy dostosowywać planszę do poziomu wykonywanych ćwiczeń. Do planszy dołączone są kołeczki, które umożliwiają nanoszenie punktów na płaszczyźnie, a gumki pozwalają na zaznaczanie linii prostych i krzywych. Gumki pozwalają również na tworzenie figur: trójkątów, prostokątów itp. Pomoc doskonała do nauki określania położenia punktu przez określenie jego współrzędnych, określania długości odcinków itp. Ułatwia wprowadzanie pojęć matematycznych związanych z osią współrzędnych. • 1 plansza o wym. 24,5 x 24,5 cm • 50 kołeczków • 30 gumek recepturek 5 175. Plansza ścienna: tabliczka mnożenia i ułamki, 2-stronna Zalaminowane, dwustronne plansze: format: 61 x 86 cm. 5 176. Plansza ścienna: tabliczka mnożenia Plansze z zabawnymi postaciami, które pomagają w nauce mnożenia. • 13 plansz o wym. 28,75 x 41,25 cm 5 177. Plansza ścienna: liczymy od 1 do 10 Plansza do nauczania liczenia od 1 do 10. Format: 70 x 100 cm, foliowana dwustronnie, z metalowymi listwami i zawieszką. 5 178. Plansza ścienna: liczymy od 11 do 20 Plansza do nauczania liczenia od 11 do 20. Format: 70 x 100 cm, foliowana dwustronnie, z metalowymi listwami i zawieszką. 5 179. Pomoc do odbić symetrycznych i lustrzanych Pomoc dydaktyczna do ćwiczeń (i zabaw) z zakresu symetrii osiowej i odbić lustrzanych, jak również tworzenia cieni obiektów trójwymiarowych. Zestaw edukacyjny składa się z podstawy o wymiarach 17x17 cm (grubość 1 cm) wykonanej z białego, grubego tworzywa z rowkami na dwóch bokach do wsuwania luster; dwóch srebrnych luster - bezpiecznych, nietłukących - każdy o wymiarach15x15 cm oraz 10 kolorowych kart z wzorami do symetrii i odbić, w tym dwie kratkowane do powielania i tworzenia własnych wzorów. Wysuwane lustra można też wykorzystywać oddzielnie. Pomoc bezpieczna, nietłukąca. Wymiary: 17 x 17 x 15 (H) cm. 5 180. Komplet elementów do budowy szkieletów brył podstawowy Pomoc dostępna w dwóch wersjach - podstawowej i zaawansowanej. Komplet zawiera elementy łączące ("wierzchołki" brył) o zróżnicowanych kolorach i ilości bolców łączących się z rurkami (różne kolory, sztywne i giętkie). Obie wersje zawierają po 380 sztuk elementów łączących oraz odpowiednio 400 rurek (w. podstawowej) oraz 500 rurek (w. zaawansowanej). Na zdjęciu widoczna wersja podstawowa, obecnie sprzedawana w pudełku jednokomorowym z tworzywa sztucznego z pokrywą. 5 181. Zestaw 8 brył 2w1 rozkładanych Zestaw 8 "otwartych" brył geometrycznych (h=8 cm) wykonanych z przezroczystego plastiku: stożek, walec, sześcian, prostopadłościan, graniastosłupy prawidłowe - trójkątny i sześciokątny, ostrosłupy prawidłowe - trójkątny i czworokątny. Wszystkie bryły można napełniać płynem lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości. Wszystkie posiadają kolorowe siatki, które wsuwa się w środek transparentnych elementów zestawu. Zestaw wielofunkcyjny prezentujący bryły jednocześnie w trzech i w dwóch wymiarach. 5 182. Magnetyczne bryły - ułamki zestaw 20-elementowy Zestaw zawiera 20 elementów składających się na 8 brył: 4 kule i 4 sześciany. Bryły podzielone są na części obrazujące różne ułamki: 1/2, 1/3 i 1/4 oraz jedną całość (1/1). Elementy są magnetyczne (magnesy znajdują się wewnątrz brył), co ułatwia ich łączenie oraz wzajemną wymianę (różne kolory). Podstawowy wymiar brył: 7,5 cm. Bardzo przydatna pomoc dydaktyczna, która w kolorowy, 3-wymiarowy sposób objaśnia i prezentuje pojęcia podstawowych ułamków. 5 183. Zestaw 10 wielkich brył transparentnych Zestaw 10 różnych brył geometrycznych o wzorcowej wysokości 15 cm, wykonanych z przezroczystego plastiku: stożek, kula, półkula, walec, sześcian, prostopadłościan, graniastosłupy prawidłowe - trójkątny i sześciokątny, ostrosłupy prawidłowe - trójkątny i czworokątny. Wszystkie bryły posiadają otwory do napełniania płynem lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości. Podstawy brył są kolorowe, ale także transparentne. Kolory podstaw odpowiadają kolorom brył z Zestawu 10 kolorowych brył. 5 184. Zestaw 12 transparentnych brył do porównywania Zestaw 12 różnych brył geometrycznych przeznaczonych do uczniowskich ćwiczeń grupowych (h=5 cm) w szkole, wykonanych z kolorowego, przezroczystego plastiku. Bryły posiadają otwory w podstawach oraz wyjmowane podstawy umożliwiające napełnianie ich płynem lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości. Zestaw zawiera: sześcian, walec, stożek, kula, półkula, ostrosłup trójkątny, ostrosłup kwadratowy, graniastosłupy (prostopadłościany) o podstawie kwadratowej i prostokątnej oraz graniastosłupy o podstawie trójkątnej (2 różne) i sześciokątnej. 5 185. Sześcian - 1000 jednostek, rozkładany Pomoc ta (decymetr sześcienny) pozwala w bardzo obrazowy sposób wyjaśnić przestrzenne pojęcie objętości. W skład zestawu wchodzą: 10 prostopadłościanów (płyt) 10x10x1 j. (1 jedn.=1cm), 20 prostopadłościanów 10x1x1 j., 100 sześcianów (klocków) 1x1x1 j., jeden sześcian 10x10x10 j. i transparentne pudełko. Elementy wciskane jak klocki. Całość wykonana z kolorowego plastiku. 5 186. Zestaw 6 brył z wyjmowanymi przekrojami Zestaw tworzy sześć transparentnych brył (sześcian, prostopadłościan, walec, ostrosłup, graniastosłup kwadratowy oraz kula) ze specjalnie przygotowanymi podstawami, w których umieszczać można różne przekroje danej bryły. Wszystkie elementy wykonane są z tworzywa sztucznego. Wysokość: 10 cm. 5 187. Zestaw LITR do porównywania objętości Zestaw 6 różnych pojemników-brył o jednakowej wysokości 11 cm, wykonanych z przezroczystego plastiku: 2 walce, 2 prostopadłościany, 2 graniastosłupy trójkątne. Wszystkie posiadają kalibrację na ściankach pomocną w trakcie napełniania pojemników płynem lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości. Połowa pojemników ma objętość 1 litra, pozostałe mają objętość 0,5 litra. 5 188. Przyrząd tablicowy magnetyczny do budowy trójkątów i twierdzenia Talesa Magnetyczny przyrząd tablicowy do budowy trójkątów, prezentacji i obliczania wysokości i pola trójkątów, prezentacji i mierzenia kątów oraz demonstracji prawa Talesa i prawa Pitagorasa. Można też wykorzystać przyrząd jako oś liczbową i ćwiartkę układu współrzędnych. Jest magnetyczny i duży, widoczny jest więc w szkole z każdego miejsca w klasie. Przyrząd wykonany jest z kolorowego plexiglasu z wygrawerowanymi (a więc nieścieralnymi) punktami i jednostkami. Składa się z połączonych ramion głównych, każdy długości 65 cm, dwóch ramion pomocniczych, każdy o długości 60 cm, oraz kątomierza 0-90 stopni. 5 189. Plansza: układ współrzędnych do rysowania trójkątów Plansza laminowana, oprawiona w drążki 5


II.5) Główny kod CPV:
39162100-6

Dodatkowe kody CPV:




II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach:    lub
dniach:

lub

data rozpoczęcia:
  lub
zakończenia:

Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
14


II.9) Informacje dodatkowe:
Okres realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. W celu otrzymania większej ilość punktów w tym kryterium, należy zaoferować krótszy termin realizacji zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:








III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:



III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji dostawy40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: a) wystąpienia warunków i zdarzeń losowych niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, takich jak klęsk żywiołowych, innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, które skutkują niemożliwością terminowego wykonania umowy; wówczas może zostać zmieniony termin dostawy, o czas w którym występowały zdarzenia uniemożliwiające realizację niniejszej umowy; b) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; c) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, przy czym w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku, podatek VAT będzie naliczony zgodnie ze stawką obowiązującą na dzień wystawienia faktury, z tym że: - w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian, - w przypadku obniżenia stawki podatku VAT zmianie ulegnie jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian; d) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert. e) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji, wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym



IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2019-12-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






Adres: ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek
woj. łódzkie
Dane kontaktowe: email: urzad@ugimszadek.pl
tel: 438 215 004
fax: 438 215 773
Termin składania wniosków lub ofert:
2019-12-01
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 626121-N-2019
ID postępowania Zamawiającego: 21/19
Data publikacji zamówienia: 2019-11-21
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: www.szadek.biuletyn.net
Informacja dostępna pod: www.szadek.biuletyn.net
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
39162100-6 Pomoce dydaktyczne