Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy. Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Do zadań Wykonawcy należy: ETAP I. PRZYGOTOWANIE KOMPETENCYJNYCH OPISÓW STANOWISK PRACY (PROFILÓW KOMPETENCYJNYCH) DLA 219 STANOWISK URZĘDNICZYCH W 6 URZĘDACH W ramach powyższego Etapu I Wykonawca powinien przeprowadzić: I.Analizę dokumentacji i audyt istniejących opisów stanowisk w 6 Urzędach poprzez: a)zapoznanie się ze strukturą organizacyjną 6 Urzędów i profilami zadaniowymi (na podstawie dokumentacji z 6 JST: Regulaminów Organizacyjnych, Schematów organizacyjnych, Zakresów czynności urzędników, Formularzy okresowych ocen pracowników, Dokumentacji z przeprowadzonego naboru na wolne stanowiska oraz obowiązującej Ustawy o pracownikach samorządowych) b)przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury i harmonogramu działań oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod). II.Analizę specyfiki pracy 219 osób na stanowiskach urzędniczych poprzez: a)zapoznanie się ze specyfiką pracy na podstawie zakresów czynności pracowników, b)zapoznanie się z wymaganiami kwalifikacyjnymi dla stanowisk pracowniczych, c)konsultacje wśród osób odpowiedzialnych za sprawy kadrowe, d)określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań na danym stanowisku. Opracowanie modelowych profili kompetencyjnych dla 219 urzędników w oparciu o: a)identyfikację kompetencji pracownika nieodzownych dla sprawnego funkcjonowania na danym stanowisku. Opis kompetencji powinien zawierać kartę kompetencyjną oraz wyskalowane opisy kompetencji i musi zostać przygotowany według wzoru przygotowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Opis kompetencji powinien zawierać co najmniej: a)informacje ogólne dotyczące stanowiska (nazwa i symbol stanowiska pracy, nazwa komórki organizacyjnej, kategoria zaszeregowania, nazwa bezpośredniego przełożonego), b)zakres obowiązków - zadania i czynności wykonywane na stanowisku, c)poziom wymaganych kompetencji (wykształcenie, wiedza, umiejętności, doświadczenie, uprawnienia, cechy osobowościowe). d)zakres odpowiedzialności ze względu na umiejscowienie i funkcję stanowiska pracy w strukturze Urzędu. Podsumowaniem Etapu I jest raport pt (Przygotowanie profili kompetencyjnych dla 219 stanowisk pracy). Etap I trwa 2 miesiące od momentu podpisania umowy. ETAP II. PRZEPROWADZENIE AUDYTÓW DIAGNOZUJĄCYCH KOMPETENCJE (POSTAWY-WIEDZĘ-UMIEJĘTNOŚCI) WŚRÓD 219 URZĘDNIKÓW W ramach powyższego Etapu II Wykonawca powinien przeprowadzić: I Badanie kompetencji wśród 219 pracowników w oparciu o zaprojektowane metody i narzędzia. Podsumowaniem tej części Etapu II będzie raport zawierający wyniki badania kompetencji kadr poprzez wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych oraz rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w perspektywie co najmniej 2 lat. II Wytypowanie 116 pracowników do szkoleń zaplanowanych w ramach odrębnych zadań w projekcie. Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie imiennej listy tych pracowników, którzy powinni zostać objęci wsparciem w ramach szkoleń zdefiniowanych w zadaniach nr 7,8 i 9 wniosku o dofinansowanie projektu. Zestawienie powinno zawierać co najmniej: a)imię i nazwisko pracownika, b)nazwę komórki organizacyjnej danego urzędu, c)płeć i wiek pracownika, d)przyporządkowanie pracownika do odpowiedniego modułu szkoleń. Szkolenia, które nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zaplanowane dla 9 grup w ramach 3 zadań: Zadanie 7, Zadanie 8, Zadanie 9. Cykl szkoleń dla każdej grupy to 6 dni spotkań w czasie pracy x 8 godzin lekcyjnych=48 godzin lekcyjnych Zadanie: 7.SZKOLENIA OGÓLNE I SPECJALISTYCZNE DLA 42 URZĘDNIKÓW z 6 JST WEDŁUG POTRZEB STANOWISKA PRACY w ramach 3 alternatywnych grup. Trzy moduły alternatywne dla 3 zróżnicowanych grup: 1.Przygotowanie i rozliczanie projektów UE (EFS, RPO i POIG) 2.Rachunkowość budżetowa i finanse publiczne 3.Profesjonalna obsługa klienta Zadanie 8.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 26 URZĘDNIKÓW z 6 JST NA KIEROWNICZYCH STANOWISKACH URZĘDNICZYCH w ramach 2 jednolitych grup. Jeden moduł tożsamy dla 2 jednolitych grup: 1.Ustawa o ochronie informacji niejawnych, zamówienia publiczne, zarządzanie ryzykiem, metodyka tworzenia prawa miejscowego, kontrola zarządcza, Zadanie 9.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 48 URZĘDNIKÓW z 6 JST PRZYGOTOWUJĄCYCH DECYZJE ADMINISTRACYJNE w ramach 4 alternatywnych grup wg zakresu przygotowanie decyzji administracyjnych pod względem formalnym i merytorycznym. Cztery moduły alternatywne dla 4 zróżnicowanych grup: 1.Sprawy podatkowe 2.Sprawy obywatelskie 3.Sprawy z zagospodarowania przestrzennego, budownictwa i ochrony środowiska 4.Sprawy z gospodarki nieruchomościami i drogownictwa Podsumowaniem Etapu II są 2 raporty: 1) 6 Audytów badających luki kompetencyjne 219 urzędników 2) Wytypowanie 116 osób do szkoleń w ramach zadań i modułów zaplanowanych w Zadaniu 7, Zadaniu 8 i Zadaniu 9 we wniosku o dofinansowanie projektu. Etap II trwa 4 miesięcy od momentu podpisania umowy. ETAP III. PRZEPROWADZENIE ANALIZY POTRZEB URZĘDNIKÓW W ASPEKCIE ZDIAGNOZOWANYCH LUK KOMPETENCYJNYCH I POTRZEB SZKOLENIOWYCH 116 PRACOWNIKÓW W TYM OKREŚLENIE SPECYFICZNYCH PROBLEMÓW OSÓB 45+ CO W EFEKCIE POZWOLI NA ZAPROPONOWANIE SZCZEGÓŁOWEJ TEMATYKI I PROGRAMU SZKOLEŃ W PROJEKCIE. W ramach powyższego Etapu III Wykonawca powinien przeprowadzić: I. Analizę potrzeb - diagnoza potrzeb szkoleniowych 116 pracowników. Za pomocą różnorodnych narzędzi (testy wiedzy, ankiety, wywiady) Wykonawca dokona oceny wiedzy, umiejętności i postaw pracowników wytypowanych do szkoleń tak aby zostały określone ich potrzeby szkoleniowe. W szczególności musi zostać uwzględniona specyfika problemów i potrzeb pracowników powyżej 45 roku życia. II. Określenie szczegółowej tematyki wsparcia dla potrzeb zadań szkoleniowych. Należy zaproponować szczegółowy program zajęć dla uczestników w ramach poszczególnych MODUŁÓW wymienionych w Zadaniach 7, 8 i 9. Zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW powinien zostać uzgodniony z Zamawiającym oraz zawierać co najmniej: a)Nazwa zadania szkoleniowego oraz nazwa danego Modułu b)Opis szkolenia (cel szkolenia, zagadnienia - tematy, które powinny zostać omówione oraz wiedza i umiejętności, które będą nabyte zgodnie z diagnozą potrzeb szkoleniowych). c)Propozycję podręczników dla uczestników. Podsumowaniem Etapu III jest 1 raport: 1) Analiza potrzeb szkoleniowych 116 urzędników i wyspecyfikowanie zakresu szkoleń, w szczególności dla grupy 45+ Etap III trwa 5 miesięcy od momentu podpisania umowy. ETAP IV. WDROŻENIE MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR W 6 JST W ramach powyższego etapu Wykonawca powinien: I.Zaproponować model rozwoju kompetencji kadr oparty na aktualnych przepisach prawnych w aspekcie przeprowadzonych analiz oraz polityki równości płci, co usprawni nabór-dobór nowych pracowników oraz umożliwi prowadzenie okresowej oceny pracowników. W rezultacie urzędy będą dysponować skutecznym narzędziem rozwoju kompetencji zasobów ludzkich, który pozwoli na precyzyjne ustalanie potrzeb szkoleniowych, wyboru metod podnoszenia kompetencji, co zostanie wykorzystane na potrzeby procesów kadrowych, m.in. przy naborze nowych pracowników, okresowych ocenach pracowników, planowaniu ścieżek karier, motywowaniu i samorozwoju. Model ten powinien uwzględniać: a)Metodologię budowy i sporządzania modelowych profili kompetencyjnych dopasowanej do specyfiki 6 urzędów z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników b)Metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników oraz eliminacji zdiagnozowanych luk kompetencyjnych głównie w oparciu o odpowiednie szkolenia c)Metodologię systematycznej oceny oraz doboru ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników. d)Metodologię dokonywania naborów na wolne stanowiska. Wykonawca powinien przygotować wzorcowe dokumenty/formularze w przedmiotowych zakresach. II.Przeszkolić 18 pracowników z 6 Urzędów (szkolenie czterodniowe) w zakresie: a)Sporządzania modelowych profili kompetencyjnych - 1 dzień b)Wykonywania weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników - 1 dzień c)Przeprowadzenia okresowych ocen pracowników - 1 dzień d)Przeprowadzenia naboru pracowników- 1 dzień Wykonawca powinien przygotować materiały szkoleniowe dla potrzeb szkoleń. Podsumowaniem Etapu IV jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST: 1) Metodyka i wdrożenie -Modelu Rozwoju i Kompetencji Kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników na podstawie aktualnych opisów stanowisk Etap IV trwa 6 miesięcy od momentu podpisania umowy. ETAP V. AUDYT KOŃCOWY I ZEBRANIE OPINII NA TEMAT WDROŻONEGO SYSTEMU W 6 JST W ramach powyższego etapu Wykonawca musi przeprowadzić: 1)Weryfikację poprawności funkcjonowania systemu i ewentualne wprowadzenie usprawnień. 2)Zebranie opinii nt. wdrożonego systemu i weryfikację osiągnięcia zaplanowanego wskaźnika miękkiego: Usprawnienie naboru/doboru nowych pracowników oraz oceny/ścieżki awansu dotychczasowych pracowników (zgodnie z zasadą równości szans Kobiet i Mężczyzn, w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników) o 30% w 2012 w stosunku do 2011r. Podsumowaniem Etapu V jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST: 1) Zebranie opinii wśród kierowników i osób z działów Kadrowo-Szkoleniowych 6 Urzędów na temat przydatności wdrożonego systemu w procesach kadrowych. Etap V trwa 7 miesięcy od momentu podpisania umowy. Wytyczne EFS Wszystkie opracowane dokumenty zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i przekazane Zamawiającemu w formie papierowej (1 egzemplarz - zbindowany lub w inny sposób trwale złączony) oraz w tożsamej z nią edytowalnej formie elektronicznej (na przykład MS Word - plik z rozszerzeniem: .rtf, .doc albo .docx) zapisanej na płycie CD albo DVD. PoPodwykonawcy: W Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Etap I - 2 miesiące od dnia zawarcia umowy. Etap II - 4 miesiące od dnia zawarcia umowy. Etap III - 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Etap IV - 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Etap V - 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Żnin: Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy.
Numer ogłoszenia: 59283 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Żninie , ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, faks 052 3031302.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.powiat.znin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy. Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Do zadań Wykonawcy należy: ETAP I. PRZYGOTOWANIE KOMPETENCYJNYCH OPISÓW STANOWISK PRACY (PROFILÓW KOMPETENCYJNYCH) DLA 219 STANOWISK URZĘDNICZYCH W 6 URZĘDACH W ramach powyższego Etapu I Wykonawca powinien przeprowadzić: I.Analizę dokumentacji i audyt istniejących opisów stanowisk w 6 Urzędach poprzez: a)zapoznanie się ze strukturą organizacyjną 6 Urzędów i profilami zadaniowymi (na podstawie dokumentacji z 6 JST: Regulaminów Organizacyjnych, Schematów organizacyjnych, Zakresów czynności urzędników, Formularzy okresowych ocen pracowników, Dokumentacji z przeprowadzonego naboru na wolne stanowiska oraz obowiązującej Ustawy o pracownikach samorządowych) b)przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury i harmonogramu działań oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod). II.Analizę specyfiki pracy 219 osób na stanowiskach urzędniczych poprzez: a)zapoznanie się ze specyfiką pracy na podstawie zakresów czynności pracowników, b)zapoznanie się z wymaganiami kwalifikacyjnymi dla stanowisk pracowniczych, c)konsultacje wśród osób odpowiedzialnych za sprawy kadrowe, d)określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań na danym stanowisku. Opracowanie modelowych profili kompetencyjnych dla 219 urzędników w oparciu o: a)identyfikację kompetencji pracownika nieodzownych dla sprawnego funkcjonowania na danym stanowisku. Opis kompetencji powinien zawierać kartę kompetencyjną oraz wyskalowane opisy kompetencji i musi zostać przygotowany według wzoru przygotowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Opis kompetencji powinien zawierać co najmniej: a)informacje ogólne dotyczące stanowiska (nazwa i symbol stanowiska pracy, nazwa komórki organizacyjnej, kategoria zaszeregowania, nazwa bezpośredniego przełożonego), b)zakres obowiązków - zadania i czynności wykonywane na stanowisku, c)poziom wymaganych kompetencji (wykształcenie, wiedza, umiejętności, doświadczenie, uprawnienia, cechy osobowościowe). d)zakres odpowiedzialności ze względu na umiejscowienie i funkcję stanowiska pracy w strukturze Urzędu. Podsumowaniem Etapu I jest raport pt (Przygotowanie profili kompetencyjnych dla 219 stanowisk pracy). Etap I trwa 2 miesiące od momentu podpisania umowy. ETAP II. PRZEPROWADZENIE AUDYTÓW DIAGNOZUJĄCYCH KOMPETENCJE (POSTAWY-WIEDZĘ-UMIEJĘTNOŚCI) WŚRÓD 219 URZĘDNIKÓW W ramach powyższego Etapu II Wykonawca powinien przeprowadzić: I Badanie kompetencji wśród 219 pracowników w oparciu o zaprojektowane metody i narzędzia. Podsumowaniem tej części Etapu II będzie raport zawierający wyniki badania kompetencji kadr poprzez wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych oraz rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w perspektywie co najmniej 2 lat. II Wytypowanie 116 pracowników do szkoleń zaplanowanych w ramach odrębnych zadań w projekcie. Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie imiennej listy tych pracowników, którzy powinni zostać objęci wsparciem w ramach szkoleń zdefiniowanych w zadaniach nr 7,8 i 9 wniosku o dofinansowanie projektu. Zestawienie powinno zawierać co najmniej: a)imię i nazwisko pracownika, b)nazwę komórki organizacyjnej danego urzędu, c)płeć i wiek pracownika, d)przyporządkowanie pracownika do odpowiedniego modułu szkoleń. Szkolenia, które nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zaplanowane dla 9 grup w ramach 3 zadań: Zadanie 7, Zadanie 8, Zadanie 9. Cykl szkoleń dla każdej grupy to 6 dni spotkań w czasie pracy x 8 godzin lekcyjnych=48 godzin lekcyjnych Zadanie: 7.SZKOLENIA OGÓLNE I SPECJALISTYCZNE DLA 42 URZĘDNIKÓW z 6 JST WEDŁUG POTRZEB STANOWISKA PRACY w ramach 3 alternatywnych grup. Trzy moduły alternatywne dla 3 zróżnicowanych grup: 1.Przygotowanie i rozliczanie projektów UE (EFS, RPO i POIG) 2.Rachunkowość budżetowa i finanse publiczne 3.Profesjonalna obsługa klienta Zadanie 8.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 26 URZĘDNIKÓW z 6 JST NA KIEROWNICZYCH STANOWISKACH URZĘDNICZYCH w ramach 2 jednolitych grup. Jeden moduł tożsamy dla 2 jednolitych grup: 1.Ustawa o ochronie informacji niejawnych, zamówienia publiczne, zarządzanie ryzykiem, metodyka tworzenia prawa miejscowego, kontrola zarządcza, Zadanie 9.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 48 URZĘDNIKÓW z 6 JST PRZYGOTOWUJĄCYCH DECYZJE ADMINISTRACYJNE w ramach 4 alternatywnych grup wg zakresu przygotowanie decyzji administracyjnych pod względem formalnym i merytorycznym. Cztery moduły alternatywne dla 4 zróżnicowanych grup: 1.Sprawy podatkowe 2.Sprawy obywatelskie 3.Sprawy z zagospodarowania przestrzennego, budownictwa i ochrony środowiska 4.Sprawy z gospodarki nieruchomościami i drogownictwa Podsumowaniem Etapu II są 2 raporty: 1) 6 Audytów badających luki kompetencyjne 219 urzędników 2) Wytypowanie 116 osób do szkoleń w ramach zadań i modułów zaplanowanych w Zadaniu 7, Zadaniu 8 i Zadaniu 9 we wniosku o dofinansowanie projektu. Etap II trwa 4 miesięcy od momentu podpisania umowy. ETAP III. PRZEPROWADZENIE ANALIZY POTRZEB URZĘDNIKÓW W ASPEKCIE ZDIAGNOZOWANYCH LUK KOMPETENCYJNYCH I POTRZEB SZKOLENIOWYCH 116 PRACOWNIKÓW W TYM OKREŚLENIE SPECYFICZNYCH PROBLEMÓW OSÓB 45+ CO W EFEKCIE POZWOLI NA ZAPROPONOWANIE SZCZEGÓŁOWEJ TEMATYKI I PROGRAMU SZKOLEŃ W PROJEKCIE. W ramach powyższego Etapu III Wykonawca powinien przeprowadzić: I. Analizę potrzeb - diagnoza potrzeb szkoleniowych 116 pracowników. Za pomocą różnorodnych narzędzi (testy wiedzy, ankiety, wywiady) Wykonawca dokona oceny wiedzy, umiejętności i postaw pracowników wytypowanych do szkoleń tak aby zostały określone ich potrzeby szkoleniowe. W szczególności musi zostać uwzględniona specyfika problemów i potrzeb pracowników powyżej 45 roku życia. II. Określenie szczegółowej tematyki wsparcia dla potrzeb zadań szkoleniowych. Należy zaproponować szczegółowy program zajęć dla uczestników w ramach poszczególnych MODUŁÓW wymienionych w Zadaniach 7, 8 i 9. Zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW powinien zostać uzgodniony z Zamawiającym oraz zawierać co najmniej: a)Nazwa zadania szkoleniowego oraz nazwa danego Modułu b)Opis szkolenia (cel szkolenia, zagadnienia - tematy, które powinny zostać omówione oraz wiedza i umiejętności, które będą nabyte zgodnie z diagnozą potrzeb szkoleniowych). c)Propozycję podręczników dla uczestników. Podsumowaniem Etapu III jest 1 raport: 1) Analiza potrzeb szkoleniowych 116 urzędników i wyspecyfikowanie zakresu szkoleń, w szczególności dla grupy 45+ Etap III trwa 5 miesięcy od momentu podpisania umowy. ETAP IV. WDROŻENIE MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR W 6 JST W ramach powyższego etapu Wykonawca powinien: I.Zaproponować model rozwoju kompetencji kadr oparty na aktualnych przepisach prawnych w aspekcie przeprowadzonych analiz oraz polityki równości płci, co usprawni nabór-dobór nowych pracowników oraz umożliwi prowadzenie okresowej oceny pracowników. W rezultacie urzędy będą dysponować skutecznym narzędziem rozwoju kompetencji zasobów ludzkich, który pozwoli na precyzyjne ustalanie potrzeb szkoleniowych, wyboru metod podnoszenia kompetencji, co zostanie wykorzystane na potrzeby procesów kadrowych, m.in. przy naborze nowych pracowników, okresowych ocenach pracowników, planowaniu ścieżek karier, motywowaniu i samorozwoju. Model ten powinien uwzględniać: a)Metodologię budowy i sporządzania modelowych profili kompetencyjnych dopasowanej do specyfiki 6 urzędów z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników b)Metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników oraz eliminacji zdiagnozowanych luk kompetencyjnych głównie w oparciu o odpowiednie szkolenia c)Metodologię systematycznej oceny oraz doboru ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników. d)Metodologię dokonywania naborów na wolne stanowiska. Wykonawca powinien przygotować wzorcowe dokumenty/formularze w przedmiotowych zakresach. II.Przeszkolić 18 pracowników z 6 Urzędów (szkolenie czterodniowe) w zakresie: a)Sporządzania modelowych profili kompetencyjnych - 1 dzień b)Wykonywania weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników - 1 dzień c)Przeprowadzenia okresowych ocen pracowników - 1 dzień d)Przeprowadzenia naboru pracowników- 1 dzień Wykonawca powinien przygotować materiały szkoleniowe dla potrzeb szkoleń. Podsumowaniem Etapu IV jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST: 1) Metodyka i wdrożenie -Modelu Rozwoju i Kompetencji Kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników na podstawie aktualnych opisów stanowisk Etap IV trwa 6 miesięcy od momentu podpisania umowy. ETAP V. AUDYT KOŃCOWY I ZEBRANIE OPINII NA TEMAT WDROŻONEGO SYSTEMU W 6 JST W ramach powyższego etapu Wykonawca musi przeprowadzić: 1)Weryfikację poprawności funkcjonowania systemu i ewentualne wprowadzenie usprawnień. 2)Zebranie opinii nt. wdrożonego systemu i weryfikację osiągnięcia zaplanowanego wskaźnika miękkiego: Usprawnienie naboru/doboru nowych pracowników oraz oceny/ścieżki awansu dotychczasowych pracowników (zgodnie z zasadą równości szans Kobiet i Mężczyzn, w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników) o 30% w 2012 w stosunku do 2011r. Podsumowaniem Etapu V jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST: 1) Zebranie opinii wśród kierowników i osób z działów Kadrowo-Szkoleniowych 6 Urzędów na temat przydatności wdrożonego systemu w procesach kadrowych. Etap V trwa 7 miesięcy od momentu podpisania umowy. Wytyczne EFS Wszystkie opracowane dokumenty zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i przekazane Zamawiającemu w formie papierowej (1 egzemplarz - zbindowany lub w inny sposób trwale złączony) oraz w tożsamej z nią edytowalnej formie elektronicznej (na przykład MS Word - plik z rozszerzeniem: .rtf, .doc albo .docx) zapisanej na płycie CD albo DVD. PoPodwykonawcy: W Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Etap I - 2 miesiące od dnia zawarcia umowy. Etap II - 4 miesiące od dnia zawarcia umowy. Etap III - 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Etap IV - 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Etap V - 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.20.00.00-4, 79.63.30.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWeryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWeryfikacja spełnienia warunku będzie następować w oparciu o wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi dotyczyły wdrożenia modelu kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników, w tym jednej usługi dla jednostek sektora finansów publicznych na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy, rozumianego jako: -przygotowanie kompetencyjnych opisów stanowisk pracy -przeprowadzenie audytów diagnozujących kompetencje pracowników -dokonanie analizy potrzeb szkoleniowych pracowników w aspekcie zdiagnozowanych luk kompetencyjnych -wdrożenie modelu rozwoju kompetencji kadr usprawniającego nabór nowych pracowników oraz prowadzenie okresowej oceny dotychczasowych pracowników i zostały wykonane należycie - sporządzony na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWeryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWeryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia ( art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWeryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób. 2. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zmiana umowy musi być zgodna z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Wykonawca rażąco naruszy postanowienia umowy, niezależnie od zaistnienia przesłanek z art. 144 Prawa zamówień publicznych. Zgodnie z treścią art. 144 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 4.1 Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4.2 Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; 4.3 Zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; 2) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmian przepisów; 4.4 Innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4.5 W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 5.Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego może nastąpić: 1) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewiedzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, 2) W przypadku o którym mowa w niniejszym ustępie pkt 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www. bip.powiat.znin.pl w katalogu Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 88-400 Żnin biuro nr 12 I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
01.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 88-400 Żnin Sekretariat Starosty Żnińskiego pokó nr 19 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Żnin: Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego.
Numer ogłoszenia: 63412 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 59283 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Żninie, ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, faks 052 3031302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego. ETAP I. PRZYGOTOWANIE KOMPETENCYJNYCH OPISÓW STANOWISK PRACY (PROFILÓW KOMPETENCYJNYCH) DLA 219 STANOWISK URZĘDNICZYCH W 6 URZĘDACH W ramach powyższego Etapu I Wykonawca powinien przeprowadzić: I.Analizę dokumentacji i audyt istniejących opisów stanowisk w 6 Urzędach poprzez: a)zapoznanie się ze strukturą organizacyjną 6 Urzędów i profilami zadaniowymi (na podstawie dokumentacji z 6 JST: Regulaminów Organizacyjnych, Schematów organizacyjnych, Zakresów czynności urzędników, Formularzy okresowych ocen pracowników, Dokumentacji z przeprowadzonego naboru na wolne stanowiska oraz obowiązującej Ustawy o pracownikach samorządowych) b)przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury i harmonogramu działań oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod). II.Analizę specyfiki pracy 219 osób na stanowiskach urzędniczych poprzez: a)zapoznanie się ze specyfiką pracy na podstawie zakresów czynności pracowników, b)zapoznanie się z wymaganiami kwalifikacyjnymi dla stanowisk pracowniczych, c)konsultacje wśród osób odpowiedzialnych za sprawy kadrowe, d)określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań na danym stanowisku. III.Opracowanie modelowych profili kompetencyjnych dla 219 urzędników w oparciu o: a)identyfikację kompetencji pracownika nieodzownych dla sprawnego funkcjonowania na danym stanowisku. Opis kompetencji powinien zawierać kartę kompetencyjną oraz wyskalowane opisy kompetencji i musi zostać przygotowany według wzoru przygotowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Opis kompetencji powinien zawierać co najmniej: a)informacje ogólne dotyczące stanowiska (nazwa i symbol stanowiska pracy, nazwa komórki organizacyjnej, kategoria zaszeregowania, nazwa bezpośredniego przełożonego), b)zakres obowiązków - zadania i czynności wykonywane na stanowisku, c)poziom wymaganych kompetencji (wykształcenie, wiedza, umiejętności, doświadczenie, uprawnienia, cechy osobowościowe). d)zakres odpowiedzialności ze względu na umiejscowienie i funkcję stanowiska pracy w strukturze Urzędu. Podsumowaniem Etapu I jest raport pt -Przygotowanie profili kompetencyjnych dla 219 stanowisk pracy. Etap I trwa 2 miesiące od momentu podpisania umowy. ETAP II. PRZEPROWADZENIE AUDYTÓW DIAGNOZUJĄCYCH KOMPETENCJE (POSTAWY/WIEDZĘ/UMIEJĘTNOŚCI) WŚRÓD 219 URZĘDNIKÓW W ramach powyższego Etapu II Wykonawca powinien przeprowadzić: I Badanie kompetencji wśród 219 pracowników w oparciu o zaprojektowane metody i narzędzia. Podsumowaniem tej części Etapu II będzie raport zawierający wyniki badania kompetencji kadr poprzez wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych oraz rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w perspektywie co najmniej 2 lat. II Wytypowanie 116 pracowników do szkoleń zaplanowanych w ramach odrębnych zadań w projekcie. Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie imiennej listy tych pracowników, którzy powinni zostać objęci wsparciem w ramach szkoleń zdefiniowanych w zadaniach nr 7,8 i 9 wniosku o dofinansowanie projektu. Zestawienie powinno zawierać co najmniej: aimię i nazwisko pracownika, b)nazwę komórki organizacyjnej danego urzędu, c)płeć i wiek pracownika, d)przyporządkowanie pracownika do odpowiedniego modułu szkoleń. Szkolenia, które nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zaplanowane dla 9 grup w ramach 3 zadań: Zadanie 7, Zadanie 8, Zadanie 9. Cykl szkoleń dla każdej grupy to 6 dni spotkań w czasie pracy x 8 godzin lekcyjnych=48 godzin lekcyjnych Zadanie: 7.SZKOLENIA OGÓLNE I SPECJALISTYCZNE DLA 42 URZĘDNIKÓW z 6 JST WEDŁUG POTRZEB STANOWISKA PRACY w ramach 3 alternatywnych grup. Trzy moduły alternatywne dla 3 zróżnicowanych grup: 1.Przygotowanie i rozliczanie projektów UE (EFS, RPO i POIG) 2.Rachunkowość budżetowa i finanse publiczne 3.Profesjonalna obsługa klienta Zadanie 8.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 26 URZĘDNIKÓW z 6 JST NA KIEROWNICZYCH STANOWISKACH URZĘDNICZYCH w ramach 2 jednolitych grup. Jeden moduł tożsamy dla 2 jednolitych grup: 1.Ustawa o ochronie informacji niejawnych, zamówienia publiczne, zarządzanie ryzykiem, metodyka tworzenia prawa miejscowego, kontrola zarządcza, Zadanie 9.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 48 URZĘDNIKÓW z 6 JST PRZYGOTOWUJĄCYCH DECYZJE ADMINISTRACYJNE w ramach 4 alternatywnych grup wg zakresu przygotowanie decyzji administracyjnych pod względem formalnym i merytorycznym. Cztery moduły alternatywne dla 4 zróżnicowanych grup: 1.Sprawy podatkowe 2.Sprawy obywatelskie 3.Sprawy z zagospodarowania przestrzennego, budownictwa i ochrony środowiska 4.Sprawy z gospodarki nieruchomościami i drogownictwa Podsumowaniem Etapu II są 2 raporty: 1) 6 Audytów badających luki kompetencyjne 219 urzędników 2)Wytypowanie 116 osób do szkoleń w ramach zadań i modułów zaplanowanych w Zadaniu 7, Zadaniu 8 i Zadaniu 9 we wniosku o dofinansowanie projektu. Etap II trwa 4 miesięcy od momentu podpisania umowy. ETAP III. PRZEPROWADZENIE ANALIZY POTRZEB URZĘDNIKÓW W ASPEKCIE ZDIAGNOZOWANYCH LUK KOMPETENCYJNYCH I POTRZEB SZKOLENIOWYCH 116 PRACOWNIKÓW W TYM OKREŚLENIE SPECYFICZNYCH PROBLEMÓW OSÓB 45+ CO W EFEKCIE POZWOLI NA ZAPROPONOWANIE SZCZEGÓŁOWEJ TEMATYKI I PROGRAMU SZKOLEŃ W PROJEKCIE. W ramach powyższego Etapu III Wykonawca powinien przeprowadzić: I. Analizę potrzeb - diagnoza potrzeb szkoleniowych 116 pracowników. Za pomocą różnorodnych narzędzi (testy wiedzy, ankiety, wywiady) Wykonawca dokona oceny wiedzy, umiejętności i postaw pracowników wytypowanych do szkoleń tak aby zostały określone ich potrzeby szkoleniowe. W szczególności musi zostać uwzględniona specyfika problemów i potrzeb pracowników powyżej 45 roku życia. II. Określenie szczegółowej tematyki wsparcia dla potrzeb zadań szkoleniowych. Należy zaproponować szczegółowy program zajęć dla uczestników w ramach poszczególnych MODUŁÓW wymienionych w Zadaniach 7, 8 i 9. Zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW powinien zostać uzgodniony z Zamawiającym oraz zawierać co najmniej: a)Nazwa zadania szkoleniowego oraz nazwa danego Modułu b)Opis szkolenia (cel szkolenia, zagadnienia - tematy, które powinny zostać omówione oraz wiedza i umiejętności, które będą nabyte zgodnie z diagnozą potrzeb szkoleniowych). c)Propozycję podręczników dla uczestników. Podsumowaniem Etapu III jest 1 raport: 1) Analiza potrzeb szkoleniowych 116 urzędników i wyspecyfikowanie zakresu szkoleń, w szczególności dla grupy 45 plus Etap III trwa 5 miesięcy od momentu podpisania umowy. ETAP IV. WDROŻENIE MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR W 6 JST W ramach powyższego etapu Wykonawca powinien: I.Zaproponować model rozwoju kompetencji kadr oparty na aktualnych przepisach prawnych w aspekcie przeprowadzonych analiz oraz polityki równości płci, co usprawni nabór/dobór nowych pracowników oraz umożliwi prowadzenie okresowej oceny pracowników. W rezultacie urzędy będą dysponować skutecznym narzędziem rozwoju kompetencji zasobów ludzkich, który pozwoli na precyzyjne ustalanie potrzeb szkoleniowych, wyboru metod podnoszenia kompetencji, co zostanie wykorzystane na potrzeby procesów kadrowych, m.in. przy naborze nowych pracowników, okresowych ocenach pracowników, planowaniu ścieżek karier, motywowaniu i samorozwoju. Model ten powinien uwzględniać: a)Metodologię budowy i sporządzania modelowych profili kompetencyjnych dopasowanej do specyfiki 6 urzędów z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników b)Metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników oraz eliminacji zdiagnozowanych luk kompetencyjnych głównie w oparciu o odpowiednie szkolenia c)Metodologię systematycznej oceny oraz doboru ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników. d)Metodologię dokonywania naborów na wolne stanowiska. Wykonawca powinien przygotować wzorcowe dokumenty-formularze w przedmiotowych zakresach. II.Przeszkolić 18 pracowników z 6 Urzędów (szkolenie czterodniowe) w zakresie: a)Sporządzania modelowych profili kompetencyjnych - 1 dzień b)Wykonywania weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników - 1 dzień c)Przeprowadzenia okresowych ocen pracowników - 1 dzień d)Przeprowadzenia naboru pracowników- 1 dzień Wykonawca powinien przygotować materiały szkoleniowe dla potrzeb szkoleń. Podsumowaniem Etapu IV jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST: 1) Metodyka i wdrożenie -Modelu Rozwoju i Kompetencji Kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników na podstawie aktualnych opisów stanowisk Etap IV trwa 6 miesięcy od momentu podpisania umowy. ETAP V. AUDYT KOŃCOWY I ZEBRANIE OPINII NA TEMAT WDROŻONEGO SYSTEMU W 6 JST W ramach powyższego etapu Wykonawca musi przeprowadzić: 1)Weryfikację poprawności funkcjonowania systemu i ewentualne wprowadzenie usprawnień. 2)Zebranie opinii nt. wdrożonego systemu i weryfikację osiągnięcia zaplanowanego wskaźnika miękkiego: Usprawnienie naboru-doboru nowych pracowników oraz oceny-ścieżki awansu dotychczasowych pracowników (zgodnie z zasadą równości szans Kobiet i Mężczyzn, w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników) o 30% w 2012 w stosunku do 2011r. Podsumowaniem Etapu V jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST: 1) Zebranie opinii wśród kierowników i osób z działów Kadrowo-Szkoleniowych 6 Urzędów na temat przydatności wdrożonego systemu w procesach kadrowych . Etap V trwa 7 miesięcy od momentu podpisania umowy. Wytyczne EFS Wszystkie opracowane dokumenty zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i przekazane Zamawiającemu w formie papierowej (1 egzemplarz - zbindowany lub w inny sposób trwale złączony) oraz w tożsamej z nią edytowalnej formie elektronicznej (na przykład MS Word - plik z rozszerzeniem: .rtf, .doc albo .docx) zapisanej na płycie CD albo DVD. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.20.00.00-4, 79.63.30.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nowe Motywacje Spółka z o. o., {Dane ukryte}, 31-309 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 34000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
41820,00
Oferta z najniższą ceną:
41820,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
321000,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 5928320110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-02-20 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 579 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.powiat.znin.pl |
Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 88-400 Żnin biuro nr 12 I piętro |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
73200000-4 | Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju | |
79633000-0 | Rozwój personelu |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego. | Nowe Motywacje Spółka z o. o. Kraków | 2011-04-04 | 41 820,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-04-04 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 732000004 796330000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 41 820,00 zł Minimalna złożona oferta: 41 820,00 zł Ilość złożonych ofert: 7 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 41 820,00 zł Maksymalna złożona oferta: 321 000,00 zł |