IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany osoby prowadzącej szkolenie w sytuacji zdarzenia losowego lub innego zdarzenia udokumentowanego, noszącego znamiona siły wyższej na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć. Warunkiem wyrażenia zgody na dokonanie takiej zmiany jest zapewnienie osoby prowadzącej szkolenie o co najmniej takich samych kwalifikacjach, takim samym tytułem zawodowym lub naukowym i doświadczeniu jak osoba wskazana w umowie, spełniającej wszystkie wymagania dotyczące kadry szkoleniowej wymienione w ogłoszeniu o zamówieniu, 2) zmiany terminu przeprowadzenia szkolenia na termin późniejszy niż termin wskazany w specyfikacji, w sytuacji zdarzenia na które Wykonawca nie miał wpływu lub dla podniesienia jakości świadczonej usługi, pod warunkiem ustalenia z Zamawiającym indywidualnych zasad rozliczenia zadania. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2018-08-21, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe: Część nr:
| 1 | Nazwa:
| Nauczyciel i rodzic na drodze wychowania ku wartościom |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Konferencja z modułem dyskusji panelowej Cel 1. Propagowanie aktywności nauczycieli w obszarze kształtowania postaw i wartości w procesie wychowania. 2. Zaangażowanie uczestników do wspomagania wychowanków w poznawaniu wartości ważnych dla prawidłowego rozwoju jednostki i społeczeństwa. 3. Współdziałanie nauczycieli i rodziców w rozwijaniu umiejętności wskazywania dzieciom i młodzieży motywów własnego działania. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji IX-XI 2018 Liczba uczestników 100 Liczba grup 1 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 3 godziny zegarowe Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne Uczestnicy po zakończeniu konferencji powinni otrzymać abstrakty wystąpień lub materiały dotyczące omawianych zagadnień. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy (kawa, ciastka) Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej 1. Wymagany udział osób z dorobkiem naukowym w dyscyplinach związanych z tematem konferencji. 2. Prowadzący jednocześnie muszą wykazać się: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z omawianego tematu, b) praktycznym podejściem do rozwiązań w ramach przedstawianej tematyki. 3. Zadanie obowiązkowo prowadzić będą co najmniej 3 osoby. 4. W dyskusji panelowej biorą udział wszyscy wykonawcy konferencji. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Program powinien uwzględnić w treści wystąpień m. in. aksjologiczne wymiary zapisów podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły, a także zadania szkoły i nauczycieli wynikające z koncepcji integralnego rozwoju ucznia. Cześć poświęcona prezentacji dobrych praktyk powinna wskazać na przykłady praktycznych rozwiązań, eksponujących problematykę aksjomoralną w ramach celów i zadań przedszkola oraz szkoły w zakresie wartości. W drugiej części panelu zalecane wzięcie udziału w dyskusji zebranych uczestników konferencji. Ostatecznie celem programu jest stymulowanie procesu samowychowania uczniów w celu budowania przez nich zhierarchizowanego świata wartości, jak również wyrabianie w wychowankach postawy tolerancji wobec różnorodności światopoglądowej ludzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 2 | Nazwa:
| Nauczyciel i rodzic na drodze wychowania ku wartościom – konferencja Elbląg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Konferencja z modułem dyskusji panelowej Cel 1. Propagowanie aktywności nauczycieli w obszarze kształtowania postaw i wartości w procesie wychowania. 2. Zaangażowanie uczestników do wspomagania wychowanków w poznawaniu wartości ważnych dla prawidłowego rozwoju jednostki i społeczeństwa. 3. Współdziałanie nauczycieli i rodziców w rozwijaniu umiejętności wskazywania dzieciom i młodzieży motywów własnego działania. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji IX-XI 2018 Liczba uczestników 60 Liczba grup 1 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 3 godziny zegarowe Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne Uczestnicy po zakończeniu konferencji powinni otrzymać abstrakty wystąpień lub materiały dotyczące omawianych zagadnień. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy (kawa, ciastka) Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej 1. Wymagany udział osób z dorobkiem naukowym w dyscyplinach związanych z tematem konferencji. 2. Prowadzący jednocześnie muszą wykazać się: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z omawianego tematu, b) praktycznym podejściem do rozwiązań w ramach przedstawianej tematyki. 3. Zadanie obowiązkowo prowadzić będą co najmniej 3 osoby. 4. W dyskusji panelowej biorą udział wszyscy wykonawcy konferencji. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Program powinien uwzględnić w treści wystąpień m. in. aksjologiczne wymiary zapisów podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły, a także zadania szkoły i nauczycieli wynikające z koncepcji integralnego rozwoju ucznia. Cześć poświęcona prezentacji dobrych praktyk powinna wskazać na przykłady praktycznych rozwiązań, eksponujących problematykę aksjomoralną w ramach celów i zadań przedszkola oraz szkoły w zakresie wartości. W drugiej części panelu zalecane wzięcie udziału w dyskusji zebranych uczestników konferencji. Ostatecznie celem programu jest stymulowanie procesu samowychowania uczniów w celu budowania przez nich zhierarchizowanego świata wartości, jak również wyrabianie w wychowankach postawy tolerancji wobec różnorodności światopoglądowej ludzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 3 | Nazwa:
| Skuteczne sprawowanie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły w procesie przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego – warsztaty Ełk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Warsztat Cel Wspomaganie dyrektorów szkół w procesie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego. Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł – 6 godzin dydaktycznych II moduł – 5 godziny dydaktyczne III moduł – 4 godzin dydaktycznych IV moduł – 3 godziny dydaktyczne V moduł – 2 godziny dydaktyczne. Adresaci dyrektorzy szkół Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla dyrektora do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Jakościowe monitorowanie realizacji podstawy programowej. II moduł: Opracowanie planu nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły. III moduł: Budowa arkusza obserwacji zajęć edukacyjnych. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. V moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 4 | Nazwa:
| Budowanie autorytetu nauczyciela – etyka zawodu – konferencja Olsztyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Forma Konferencja z modułem dyskusji panelowej Cel 1. Uświadomienie nauczycielom roli autorytetu w podnoszeniu etosu współczesnej polskiej szkoły. 2. Kształtowanie przez nauczycieli norm moralnych i obyczajowych w oparciu o Kodeks etyczny zawodu nauczyciela (przegląd stanowisk). 3. Podjęcie refleksji nad ogółem dyrektyw społeczno-moralnego postępowania nauczycieli we współczesnym świecie w stosunkach z uczniami, ich rodzicami lub opiekunami oraz innymi nauczycielami. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji IX-XI 2018 Liczba uczestników 150 Liczba grup 1 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 3 godziny zegarowe Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne Uczestnicy po zakończeniu konferencji powinni otrzymać abstrakty wystąpień lub materiały dotyczące omawianych zagadnień. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej 1. Wymagany udział osób z dorobkiem naukowym w dyscyplinach związanych z tematem konferencji. 2. Prowadzący jednocześnie muszą wykazać się: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z omawianego tematu, b) praktycznym podejściem do rozwiązań w ramach przedstawianej tematyki. 3. Zadanie obowiązkowo prowadzić będą co najmniej 3 osoby. 4. W dyskusji panelowej biorą udział wszyscy wykonawcy konferencji. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treść wystąpień konferencyjnych musi dotyczyć kluczowych komponentów etyki zawodu nauczyciela, w tym: - autorytet zewnętrzny a autorytet wewnętrzny, - cechy osobowościowe na drodze do powszechnego uznania i budowania autorytetu nauczyciela, - budowanie autorytetu nauczyciela we współczesnej szkole, - etyka nauczycielska i moralność nauczyciela, - normy moralne regulujące współpracę w zespołach nauczycielskich, - przestrzeganie zasad pedagoga-nauczyciela w kontakcie z uczniami (podmiotowości, szanowania prywatności ucznia, pluralizmu jako otwarcia na inność), - rola czynników zewnętrznych (schludny wygląd, dobra prezencja) w osiąganiu powszechnego uznania w pracy nauczyciela. W drugiej części panelu zalecane wzięcie udziału w dyskusji zebranych uczestników konferencji. Program powinien umożliwić wsparcie nauczycieli w rozwiązywaniu ich dylematów etycznych napotykanych w pracy zawodowej w kontekście etycznych wyzwań współczesności.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 5 | Nazwa:
| Budowanie autorytetu nauczyciela – etyka zawodu – konferencja Elbląg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Forma Konferencja z modułem dyskusji panelowej Cel 1. Uświadomienie nauczycielom roli autorytetu w podnoszeniu etosu współczesnej polskiej szkoły. 2. Kształtowanie przez nauczycieli norm moralnych i obyczajowych w oparciu o Kodeks etyczny zawodu nauczyciela (przegląd stanowisk). 3. Podjęcie refleksji nad ogółem dyrektyw społeczno-moralnego postępowania nauczycieli we współczesnym świecie w stosunkach z uczniami, ich rodzicami lub opiekunami oraz innymi nauczycielami. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji IX-XI 2018 Liczba uczestników 80 Liczba grup 1 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 3 godziny zegarowe Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne Uczestnicy po zakończeniu konferencji powinni otrzymać abstrakty wystąpień lub materiały dotyczące omawianych zagadnień. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy, przekąski dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej 1. Wymagany udział osób z dorobkiem naukowym w dyscyplinach związanych z tematem konferencji. 2. Prowadzący jednocześnie muszą wykazać się: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z omawianego tematu, b) praktycznym podejściem do rozwiązań w ramach przedstawianej tematyki. 3. Zadanie obowiązkowo prowadzić będą co najmniej 3 osoby. 4. W dyskusji panelowej biorą udział wszyscy wykonawcy konferencji. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treść wystąpień konferencyjnych musi dotyczyć kluczowych komponentów etyki zawodu nauczyciela, w tym: - autorytet zewnętrzny a autorytet wewnętrzny, - cechy osobowościowe na drodze do powszechnego uznania i budowania autorytetu nauczyciela, - budowanie autorytetu nauczyciela we współczesnej szkole, - etyka nauczycielska i moralność nauczyciela, - normy moralne regulujące współpracę w zespołach nauczycielskich, - przestrzeganie zasad pedagoga-nauczyciela w kontakcie z uczniami (podmiotowości, szanowania prywatności ucznia, pluralizmu jako otwarcia na inność), - rola czynników zewnętrznych (schludny wygląd, dobra prezencja) w osiąganiu powszechnego uznania w pracy nauczyciela. W drugiej części panelu zalecane wzięcie udziału w dyskusji zebranych uczestników konferencji. Program powinien umożliwić wsparcie nauczycieli w rozwiązywaniu ich dylematów etycznych napotykanych w pracy zawodowej w kontekście etycznych wyzwań współczesności.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 6 | Nazwa:
| Skuteczne sprawowanie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły w procesie przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego – warsztaty Elbląg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Warsztat Cel Wspomaganie dyrektorów w procesie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł – 6 godzin dydaktycznych II moduł – 5 godziny dydaktyczne III moduł – 4 godzin dydaktycznych IV moduł – 3 godziny dydaktyczne V moduł – 2 godziny dydaktyczne. Adresaci dyrektorzy szkół Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla dyrektora do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Jakościowe monitorowanie realizacji podstawy programowej. II moduł: Opracowanie planu nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły. III moduł: Budowa arkusza obserwacji zajęć edukacyjnych. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. V moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 7 | Nazwa:
| Sztuka dialogu: nauczyciel, uczeń, rodzic – warsztaty Elbląg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Metoda warsztaty 2 Cel Wsparcie nauczycieli w procesie wychowania do wartości poprzez ukazanie znaczenia rozmowy, jako narzędzia wychowawczego tak w sensie indywidualnym jak i społecznym (rozwój umiejętności komunikowania się) 3 Liczba uczestników (łącznie) 20 4 Liczba grup 1 5 Liczba uczestników w grupie 20 6 Miejsce szkolenia każdej grupy Elbląg 7 Termin realizacji IX-XI 2018 8 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 6 godzin dydaktycznych 9 Adresaci nauczyciele wszystkich typów szkół 10 Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów 11 Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika 12 Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru - co najmniej dwie osoby posiadające kwalifikacje, dorobek naukowy lub zawodowy oraz bardzo dobrą znajomość przedmiotowego tematu i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. 13 Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści warsztatów powinny uwzględniać m. in.: - uporządkowanie wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej: znaczenie mowy ciała, aktywnego słuchania, zadawania pytań, stosowania technik lingwistycznych itp. - komunikacja nauczyciel-uczeń, nauczyciel-rodzic, - poznanie różnych rodzajów rozmów prowadzących do porozumienia oraz sposobów ich przeprowadzania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 35,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 8 | Nazwa:
| Każdy uczeń ma talent - odkrywanie mocnych stron, zasobów zdolności - nauczyciel w roli tutora, mentora, coacha – warsztaty Olsztyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma warsztat Cel Przygotowanie kadry nauczycielskiej różnych specjalności ze wszystkich etapów edukacyjnych do organizowania i realizacji pracy z uczniem zdolnym w szkole, z uwzględnieniem tutoringu, mentoringu i coachingu. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji IX-XI 2018 Liczba uczestników 20 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 40 Czas trwania 10 godzin dydaktycznych Adresaci nauczyciele różnych specjalności, wszystkie etapy edukacyjne Materiały dydaktyczne Materiały przygotowane przez prowadzących oraz wypracowane przez grupy warsztatowe. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów z zakresu omawianego obszaru - co najmniej dwie osoby posiadające kwalifikacje, dorobek naukowy lub zawodowy oraz bardzo dobrą znajomość przedmiotowego tematu i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Warsztaty powinny obejmować następujące obszary: Psychologiczno-pedagogiczne i prawne uwarunkowania pracy z uczniem zdolnym; Charakterystyka ucznia zdolnego; Metody poznawania uczniów zdolnych; Umiejętności i możliwości diagnozy zdolności; Wspieranie rozwoju emocjonalnego i społecznego uczniów zdolnych; Rozwijanie i wzmacnianie sprawności twórczego myślenia; Metody pracy z uczniem zdolnym (tutoring, mentoring, coaching).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 9 | Nazwa:
| Cyber (nie)bezpieczni - profilaktyka przemocy rówieśniczej - konferencja Elbląg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Konferencja z modułem dyskusji panelowej Cel Rozwijanie wieloaspektowego rozumienia zjawiska przemocy rówieśniczej, poznanie zasad i typów działań wobec przemocy oraz dostarczenie wiedzy i umiejętności praktycznych, pomocnych w codziennej pracy z uczniem. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji IX-XI 2018 Liczba uczestników 80 Liczba grup 1 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 3 godziny zegarowe Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne nie przewiduje się Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy (kawa, ciastka) Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej 1. Wymagany udział osób z dorobkiem naukowym w dyscyplinach związanych z tematem konferencji. 2. Prowadzący jednocześnie muszą wykazać się: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z omawianego tematu, b) praktycznym podejściem do rozwiązań w ramach przedstawianej tematyki. 3. Zadanie obowiązkowo prowadzić będą co najmniej 3 osoby. 4. W dyskusji panelowej biorą udział wszyscy wykonawcy konferencji. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Konferencja z modułem dyskusji panelowej powinna obejmować treści dotyczące m. in.: 1. Cyberprzemoc i zagrożenia płynące z mediów społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem bullyingu i cyberbullyingu jako nowych form agresji rówieśniczej. 2. Diagnoza, przeciwdziałanie, formy pomocy i wsparcia uczniów dotkniętych bullyingiem i cyberbullyingiem – rola szkoły. 3. Współpraca szkoły z rodzicami w przygotowaniu dzieci do właściwego korzystania z cyberprzestrzeni. 4. Prawne aspekty cyberprzemocy i środki ochrony prawnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 10 | Nazwa:
| Wspieranie uzdolnień szansą rozwoju ucznia – konferencja Olsztyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Konferencja z modułem dyskusji panelowej Cel Przygotowanie kadry nauczycielskiej różnych specjalności ze wszystkich etapów edukacyjnych do organizowania pracy z uczniem zdolnym w szkole. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji IX-XI 2018 Liczba uczestników 150 Liczba grup 1 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 3 godziny zegarowe Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne nie przewiduje się Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy (kawa, ciastka) Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej 1. Wymagany udział osób z dorobkiem naukowym w dyscyplinach związanych z tematem konferencji. 2. Prowadzący jednocześnie muszą wykazać się: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z omawianego tematu, b) praktycznym podejściem do rozwiązań w ramach przedstawianej tematyki. 3. Zadanie obowiązkowo prowadzić będą co najmniej 3 osoby. 4. W dyskusji panelowej biorą udział wszyscy wykonawcy konferencji. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Konferencja z modułem dyskusji panelowej powinna obejmować treści dotyczących m. in.: 1. Portret psychologiczny ucznia zdolnego, w tym alfabet potrzeb młodych talentów. 2. Kształtowanie umiejętności psychospołecznych, w tym miejsce umiejętności psychospołecznych w szkole. 3. Rola szkoły i innych instytucji we wspieraniu ucznia zdolnego. Efektywne metody pracy z uczniem zdolnym. 4. Młodzi zdolni: potrzeby a ich realizacja w praktyce szkolnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 11 | Nazwa:
| Wspieranie uzdolnień szansą rozwoju ucznia – konferencja Elbląg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Konferencja z modułem dyskusji panelowej Cel Przygotowanie kadry nauczycielskiej różnych specjalności ze wszystkich etapów edukacyjnych do organizowania pracy z uczniem zdolnym w szkole. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji IX-XI 2018 Liczba uczestników 80 Liczba grup 1 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 3 godziny zegarowe Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne nie przewiduje się Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy (kawa, ciastka) Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej 1. Wymagany udział osób z dorobkiem naukowym w dyscyplinach związanych z tematem konferencji. 2. Prowadzący jednocześnie muszą wykazać się: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z omawianego tematu, b) praktycznym podejściem do rozwiązań w ramach przedstawianej tematyki. 3. Zadanie obowiązkowo prowadzić będą co najmniej 3 osoby. 4. W dyskusji panelowej biorą udział wszyscy wykonawcy konferencji. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Konferencja z modułem dyskusji panelowej powinna obejmować treści dotyczących m. in.: 1. Portret psychologiczny ucznia zdolnego, w tym alfabet potrzeb młodych talentów. 2. Kształtowanie umiejętności psychospołecznych, w tym miejsce umiejętności psychospołecznych w szkole. 3. Rola szkoły i innych instytucji we wspieraniu ucznia zdolnego. Efektywne metody pracy z uczniem zdolnym. 4. Młodzi zdolni: potrzeby a ich realizacja w praktyce szkolnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 12 | Nazwa:
| „Od smutku do nadziei” – pomoc uczniom w depresji – konferencja Elbląg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Konferencja z modułem dyskusji panelowej Cel Nabycie przez nauczycieli kompetencji w zakresie rozpoznawania u uczniów zachowań depresyjnych i samobójczych. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji IX-XI 2018 Liczba uczestników 80 Liczba grup 1 Czas trwania zajęć dla 1 grupy 3 godziny zegarowe Adresaci dyrektorzy szkół, nauczyciele Materiały dydaktyczne nie przewiduje się Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy (kawa, ciastka) Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej 1. Wymagany udział osób z dorobkiem naukowym w dyscyplinach związanych z tematem konferencji. 2. Prowadzący jednocześnie muszą wykazać się: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z omawianego tematu, b) praktycznym podejściem do rozwiązań w ramach przedstawianej tematyki. 3. Zadanie obowiązkowo prowadzić będą co najmniej 3 osoby. 4. W dyskusji panelowej biorą udział wszyscy wykonawcy konferencji. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Konferencja z modułem dyskusji panelowej powinna obejmować treści dotyczących m. in.: 1. Zaburzeń depresyjnych u dzieci i młodzieży – etiologia, przebieg i leczenie. 2. Obniżenia nastroju u dzieci i młodzieży a zachowania ucieczkowe, formy profilaktyki możliwe do zastosowania w szkole, w tym znaczenie budowania relacji interpersonalnych, poczucia własnej wartości oraz sensu życia. 3. Możliwości i formy interwencji kryzysowej na poziomie szkoły. Kontekstowa ocena sytuacji ucznia. 4. Współpraca szkoły z rodzicami dziecka w depresji. 5. Panele dyskusyjny: - Jak rozmawiać z osobą zagrożoną samobójstwem. - Jak zapobiegać depresji – przykłady działań profilaktycznych w szkole.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 13 | Nazwa:
| Skuteczne sprawowanie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły w procesie przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty – warsztaty Olsztyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Warsztat Cel Wspomaganie dyrektorów w procesie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 80 Liczba grup 4 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł – 6 godzin dydaktycznych II moduł – 5 godziny dydaktyczne III moduł – 4 godzin dydaktycznych IV moduł – 3 godziny dydaktyczne V moduł – 2 godziny dydaktyczne. Adresaci dyrektorzy szkół Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla dyrektora do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Jakościowe monitorowanie realizacji podstawy programowej. II moduł: Opracowanie planu nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły. III moduł: Budowa arkusza obserwacji zajęć edukacyjnych. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu ósmoklasisty. V moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu ósmoklasisty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 14 | Nazwa:
| Skuteczne sprawowanie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły w procesie przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty – warsztaty Elbląg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Warsztat Cel Wspomaganie dyrektorów w procesie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł – 6 godzin dydaktycznych II moduł – 5 godziny dydaktyczne III moduł – 4 godzin dydaktycznych IV moduł – 3 godziny dydaktyczne V moduł – 2 godziny dydaktyczne. Adresaci dyrektorzy szkół Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla dyrektora do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Jakościowe monitorowanie realizacji podstawy programowej. II moduł: Opracowanie planu nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły. III moduł: Budowa arkusza obserwacji zajęć edukacyjnych. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu ósmoklasisty. V moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu ósmoklasisty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Program szkolenia | 35,00 |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 15 | Nazwa:
| Skuteczne sprawowanie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły w procesie przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty – warsztaty Ełk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Warsztat Cel Wspomaganie dyrektorów w procesie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty. Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł – 6 godzin dydaktycznych II moduł – 5 godziny dydaktyczne III moduł – 4 godzin dydaktycznych IV moduł – 3 godziny dydaktyczne V moduł – 2 godziny dydaktyczne. Adresaci dyrektorzy szkół Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla dyrektora do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Jakościowe monitorowanie realizacji podstawy programowej. II moduł: Opracowanie planu nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły. III moduł: Budowa arkusza obserwacji zajęć edukacyjnych. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu ósmoklasisty. V moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu ósmoklasisty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 16 | Nazwa:
| Jak skutecznie przygotować ucznia do egzaminu maturalnego z matematyki? – warsztaty Olsztyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Warsztat Cel Wspomaganie nauczycieli matematyki w zakresie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 100 Liczba grup 5 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł – 6 godzin dydaktycznych II moduł – 4 godziny dydaktyczne III moduł – 5 godzin dydaktycznych IV moduł – 3 godziny dydaktyczne V moduł – 2 godziny dydaktyczne. Adresaci nauczyciele matematyki Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Osoba posiadająca status czynnego egzaminatora egzaminu maturalnego (dotyczy modułu nr I). Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Planowanie pracy nauczyciela - analiza podstawy programowej w kontekście budowy narzędzi pomiaru efektów nauczania (testów, sprawdzianów) oraz arkusza egzaminacyjnego. II moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. III moduł: Jak sprawić, żeby uczniowi chciało się chcieć? - nowoczesne, aktywizujące formy i metody pracy z uczniem. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. V moduł: Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem i właściwie planować czas pracy?
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 17 | Nazwa:
| Jak skutecznie przygotować ucznia do egzaminu maturalnego z matematyki? – warsztaty Elbląg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Warsztat Cel Wspomaganie nauczycieli matematyki w zakresie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 60 Liczba grup 3 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł – 6 godzin dydaktycznych II moduł – 4 godziny dydaktyczne III moduł – 5 godzin dydaktycznych IV moduł – 3 godziny dydaktyczne V moduł – 2 godziny dydaktyczne. Adresaci nauczyciele matematyki Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Osoba posiadająca status czynnego egzaminatora egzaminu maturalnego (dotyczy modułu nr I). Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Planowanie pracy nauczyciela - analiza podstawy programowej w kontekście budowy narzędzi pomiaru efektów nauczania (testów, sprawdzianów) oraz arkusza egzaminacyjnego. II moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. III moduł: Jak sprawić, żeby uczniowi chciało się chcieć? - nowoczesne, aktywizujące formy i metody pracy z uczniem. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. V moduł: Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem i właściwie planować czas pracy?
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 18 | Nazwa:
| Jak skutecznie przygotować ucznia do egzaminu maturalnego z matematyki? – warsztaty Ełk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Warsztat Cel Wspomaganie nauczycieli matematyki w zakresie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego. Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 60 Liczba grup 3 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł – 6 godzin dydaktycznych II moduł – 4 godziny dydaktyczne III moduł – 5 godzin dydaktycznych IV moduł – 3 godziny dydaktyczne V moduł – 2 godziny dydaktyczne. Adresaci nauczyciele matematyki Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Osoba posiadająca status czynnego egzaminatora egzaminu maturalnego (dotyczy modułu nr I). Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Planowanie pracy nauczyciela - analiza podstawy programowej w kontekście budowy narzędzi pomiaru efektów nauczania (testów, sprawdzianów) oraz arkusza egzaminacyjnego. II moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. III moduł: Jak sprawić, żeby uczniowi chciało się chcieć? - nowoczesne, aktywizujące formy i metody pracy z uczniem. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. V moduł: Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem i właściwie planować czas pracy?
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 19 | Nazwa:
| Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego w kontekście podstawy programowej i zadań egzaminacyjnych – warsztaty Olsztyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Warsztat Cel Zapoznanie nauczycieli z założeniami egzaminu ósmoklasisty w kontekście nowej podstawy programowej z języka polskiego w szkole podstawowej oraz wspomaganie w zakresie efektywnego realizowania treści i skutecznego przygotowania uczniów do egzaminu. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 80 Liczba grup 4 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 16 godzin dydaktycznych Adresaci nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie, w tym osoba posiadająca status czynnego egzaminatora. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: 1. Założenia i zasady tworzenia arkusza egzaminacyjnego, dobór tekstów oraz budowa zadań egzaminacyjnych, w tym: – nowa podstawa programowa a egzamin ósmoklasisty, – założenia egzaminu ósmoklasisty, – porównanie egzaminu gimnazjalnego i ósmoklasisty, – opis arkusza egzaminacyjnego, – sposób doboru tekstów do arkusza, – charakterystyka zadań na egzaminie i zasady konstruowania zadań, – ćwiczenia w dobieraniu tekstów oraz budowaniu zadań. 2. Interpretacja utworu literackiego i tworzenie wypowiedzi na egzaminie ósmoklasisty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 20 | Nazwa:
| Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego w kontekście podstawy programowej i zadań egzaminacyjnych – warsztaty Elbląg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Warsztat Cel Zapoznanie nauczycieli z założeniami egzaminu ósmoklasisty w kontekście nowej podstawy programowej z języka polskiego w szkole podstawowej oraz wspomaganie w zakresie efektywnego realizowania treści i skutecznego przygotowania uczniów do egzaminu. Miejsce szkolenia Elbląg Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 16 godzin dydaktycznych Adresaci nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie, w tym osoba posiadająca status czynnego egzaminatora. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: 1. Założenia i zasady tworzenia arkusza egzaminacyjnego, dobór tekstów oraz budowa zadań egzaminacyjnych, w tym: – nowa podstawa programowa a egzamin ósmoklasisty, – założenia egzaminu ósmoklasisty, – porównanie egzaminu gimnazjalnego i ósmoklasisty, – opis arkusza egzaminacyjnego, – sposób doboru tekstów do arkusza, – charakterystyka zadań na egzaminie i zasady konstruowania zadań, – ćwiczenia w dobieraniu tekstów oraz budowaniu zadań. 2. Interpretacja utworu literackiego i tworzenie wypowiedzi na egzaminie ósmoklasisty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 21 | Nazwa:
| Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego w kontekście podstawy programowej i zadań egzaminacyjnych – warsztaty Ełk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Warsztat Cel Zapoznanie nauczycieli z założeniami egzaminu ósmoklasisty w kontekście nowej podstawy programowej z języka polskiego w szkole podstawowej oraz wspomaganie w zakresie efektywnego realizowania treści i skutecznego przygotowania uczniów do egzaminu. Miejsce szkolenia Ełk Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 40 Liczba grup 2 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 16 godzin dydaktycznych Adresaci nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla nauczyciela do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie, w tym osoba posiadająca status czynnego egzaminatora. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: 1. Założenia i zasady tworzenia arkusza egzaminacyjnego, dobór tekstów oraz budowa zadań egzaminacyjnych, w tym: – nowa podstawa programowa a egzamin ósmoklasisty, – założenia egzaminu ósmoklasisty, – porównanie egzaminu gimnazjalnego i ósmoklasisty, – opis arkusza egzaminacyjnego, – sposób doboru tekstów do arkusza, – charakterystyka zadań na egzaminie i zasady konstruowania zadań, – ćwiczenia w dobieraniu tekstów oraz budowaniu zadań. 2. Interpretacja utworu literackiego i tworzenie wypowiedzi na egzaminie ósmoklasisty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 35,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 22 | Nazwa:
| Skuteczne sprawowanie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły w procesie przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego – warsztaty Olsztyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Forma Warsztat Cel Wspomaganie dyrektorów w procesie efektywnego przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego. Miejsce szkolenia Olsztyn Termin realizacji X-XI 2018 r. Liczba uczestników 80 Liczba grup 4 Liczba uczestników w grupie 20 Czas trwania 2 dni (pięć modułów): I moduł – 6 godzin dydaktycznych II moduł – 5 godziny dydaktyczne III moduł – 4 godzin dydaktycznych IV moduł – 3 godziny dydaktyczne V moduł – 2 godziny dydaktyczne. Adresaci dyrektorzy szkół Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne konieczne do realizacji tematu, w tym pakiet edukacyjny dla dyrektora do praktycznego zastosowania. Uczestnicy mogą także wypracować własne materiały podczas warsztatów. Catering (forma, wymagania ilościowe, inne wymagania) bufet kawowy z co najmniej ciepłymi napojami i przekąską dla każdego uczestnika Szczegółowe wymagania dotyczące kadry szkoleniowej Wymagany udział specjalistów - praktyków z bardzo dobrą znajomością przedmiotowego tematu i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie. Szczegółowe wymagania dotyczące programu Treści powinny uwzględniać: I moduł: Jakościowe monitorowanie realizacji podstawy programowej. II moduł: Opracowanie planu nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły. III moduł: Budowa arkusza obserwacji zajęć edukacyjnych. IV moduł: Narzędzia mikroewaluacji w procesie skutecznego przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego. V moduł: Kompetencje kluczowe w procesie przygotowania ucznia do egzaminu maturalnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Program szkolenia | 35,00 |
2. Doświadczenie osoby/osób prowadzących w organizacji szkoleń z danego zakresu | 0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: