Ogłoszenie nr 535230-N-2018 z dnia 2018-03-22 r.

Gmina Witnica: Na Środku Świata” w Nowinach Wielkich - poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu

Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Witnica, krajowy numer identyfikacyjny 21096688100000, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego  6 , 66-460   Witnica, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 216 446, e-mail wrg@witnica.pl, faks 957 515 218.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w siwz.
Adres:
Gmina Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, 66-460 Witnica


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na Środku Świata” w Nowinach Wielkich - poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej.

Numer referencyjny:


Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:



Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:





II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w zakresie (dopuszcza się składanie ofert częściowych) : Część 1: Przeprowadzenie szkolenia doskonalącego/kursu uzupełniającego dla 6 nauczycieli. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia doskonalącego/kursu uzupełniającego dla 6 nauczycieli. Ramowy opis programu nauczania obejmuje 240 godz., przygotowania merytorycznego do prowadzenia przedszkola integracyjnego, dokonywania diagnozy dzieci w oparciu o indywidualny arkusz diagnostyczny, którego wynikiem będzie pełna informacja o dziecku, o jego potrzebach i możliwościach, określenie kierunku oddziaływania na grupę i poszczególne dzieci, dokonywanie wyboru programu wychowawczych przedszkola, opracowanie rozkładu materiału, opracowanie indywidualnych programów szkoleniowych w zakresie artystycznej-terapii, program wsparcia nauczycieli wychowania przedszkolnego współpracujących z dziećmi ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi i pochodzących z odmiennych kulturowo środowisk wychowawczych (treści edukacyjne: a) Nauczyciel wychowania przedszkolnego wobec niepełnosprawności intelektualnej: Wzbogacanie środowiska wychowawczego poprzez angażowanie zróżnicowanych zmysłów wzbogacających stymulacje rozwoju intelektualnego. Programy i ćwiczenia rozwijające kompetencje społeczne. Troska nauczycieli o własne pozytywne nastawienie do współpracy z dziećmi z niepełnosprawnością, działania sprzyjające zachowaniu higieny psychicznej. Troska o zapewnienie dobrej zabawy mimo, konieczności realizowania programu dydaktycznego. Rozwijanie wielodyscyplinarnej współpracy na rzecz wspomagania rozwoju w grupie, poziom rozumienia orzeczeń i zaleceń specjalistycznych (logopeda, psycholog, fizjoterapeuta); b) Praca nauczycieli wychowania przedszkolnego z rodzinami: Organizacja spotkań z rodzicami. Rola komunikacji elektronicznej, opracowanie informacji o dokonaniach dziecka. Włączanie rodziców do współpracy poprzez uświadamianie im ich roli jako współgospodarzy przedszkola w rozwoju dzieci w okresie przedszkolnym. c) Praca z dziećmi z zaburzeniami autystycznymi i dziećmi z zespołem Aspergera: Specyfika programu terapii i edukacji dzieci z autyzmem nauczanie ustrukturyzowane, współpraca na rzecz włączania, wspieranie i nagradzanie wszelkich interakcji społecznych dziecka – elementy terapii behawioralnej. Wsparcie technologiczne głównie wizualne, zawierające wskazówki jak dziecko powinno się zachować (obrazki), przyciągające uwagę dziecka. d) Postępowanie z dziećmi z zaburzeniami mowy: odgrywanie ról rozwoju kompetencji społecznych. Wprowadzanie programów budowania kompetencji językowych. Kształtowanie umiejętności mówienia poprzez dostosowanie dziecku zróżnicowanych doświadczeń językowych (ustnych, pisanych i drukowanych) poprzez oponowanie, czytanie, odgrywanie ról i tworzenie historyjek. Tworzenie warunków zmuszających dzieci do komunikowania się między sobą. Tworzenie sytuacji, w których dzieci muszą same formułować swoje prośby do osób dorosłych. Rozwój umiejętności językowych w zabawie. Zorganizowanie i zakup sprzętów związanych z kompetencjami w mówieniu, słuchaniu, pracy zespołowej. e) Indywidualne traktowanie i uczenie dzieci w grupie przedszkolnej a ich praca w zespole: Stworzenie warunków odbioru indywidualnych zajęć poprzez wyodrębnienie i zorganizowanie odrębnego, wyciszonego miejsca do indywidualnej pracy z dzieckiem. Nagradzanie podejmowania współpracy zespołowej. f) Dzieci z nadpobudliwością ruchową i zaburzeniami emocjonalnymi i zaburzeniami zachowania: Technika wzmacniania właściwych zachowań u dzieci. Odgrywanie ról rozwijających kompetencje społeczne. Wczesna interwencja. g) Dzieci z zaburzeniami narządu ruchu zaburzeniami neurologicznymi: Znaczenie programu wczesnej interwencji, skupiającej się na rozwoju motorycznym, w dalszym rozwoju fizyczno-ruchowym dziecka, niezależnie od przyczyn niepełnosprawności. Konieczność współpracy z rodzicami realizującymi dalszą cześć programu i wdrażających określone nawyki motoryczne. Konieczność współpracy z wielodyscyplinarnym zespołem Specjalistów tj. terapeuci zajęciowi, fizjoterapeuci. Radzenie sobie z problemami związanymi z komunikowaniem się dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością. h) Specyfika postępowania z dziećmi z zaburzeniami wzroku. Rola programów zapewniających: dobry start przedszkolaka z niepełnosprawnością wzrokową, zmniejszającym niekorzystne następstwa niepełnosprawności. Szczególna rola włączania lecz także poznania specyfiki zabawy i włączania do zabawy dzieci z niepełnosprawnością wzrokową. Konieczność współpracy z okulistą, terapeutą zajęciowym oraz instruktorem orientacji przestrzennej. i) Rozpoznawanie dzieci wybitnie zdolnych i rozwijanie talentów: Znaczenie identyfikacji wybitnych zdolności i wczesnej diagnozy potrzeb edukacyjnych u małych dzieci i ich znaczenie dla późniejszych osiągnięć szkolnych. Rola uwrażliwiania nauczycieli na przejawy zachowania wskazujące na różnice indywidualne między dziećmi przeciętnie zdolnymi a wybitnymi. ŁĄCZNIE 240 godz., gdzie 1 godz. = 45 minut. Minimalne wymagane parametry organizacyjne: 1. przeprowadzenie szkolenia/kursu i wydanie zaświadczenia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych; 2. Zapewnienie dla każdego uczestnika szkolenia/kursu materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe muszą być sporządzone w formie elektronicznej, w formacie umożliwiającym odczyt za pomocą bezpłatnych narzędzi, na nośniku typu pendrive; 3. Ubezpieczenie uczestników szkolenia/kursu; 4. Zapewnienie posiłku w czasie zajęć, ciepły posiłek w czasie zajęć trwających powyżej 6 godzin, serwis kawowy w czasie zajęć trwających 4 godziny; 5. prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia/kursu: a) dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, b) kartę czasu pracy trenera, rejestr wydanych zaświadczeń (w wyniku oceny i walidacji uzyskanych kompetencji zgodnie z „Wytycznymi w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020” tj. a) ETAP I – Zakres, b) ETAP II – Wzorzec, ETAP III – Ocena, d) ETAP IV – Porównanie) oraz przekazania kserokopii w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia/kursu.; 6. opatrzenie wszelkiej dokumentacji logotypami, które są dostępne na stronie internetowej http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz informacją o współfinansowaniu zajęć z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Zamawiający zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia pomieszczenia (sali) na realizację zajęć. Część 2: Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia MEN z dnia 30.04.2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. poz. 532) tj.: 1) Zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Liczba dzieci w grupie: do 5. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 13 grup. Spotkania odbywać się będą w tygodniu średnio po 1 godz. x 32 tygodnie. Łącznie 416 godz.; 2) Zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy, które powodują zaburzenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę. Liczba dzieci w grupie: do 3. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 22 grup. Spotkania odbywać się będą w tygodniu średnio po 1 godz. x 32 tygodnie. Łącznie 704 godz.; 3) Zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne oraz inne zajęcia o charakterze terapeutycznym. Liczba dzieci w grupie: do 10. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 7 grup. Spotkania odbywać się będą w tygodniu średnio po 1 godz. x 32 tygodnie. Łącznie 224 godz.; 4) Zajęć dodatkowych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci organizowane od 4 do 8 godz. w miesiącu/grupa, w zależności od możliwości psychofizycznych i potrzeb dzieci. Liczba dzieci w grupie: 3. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 2 grup. Łącznie: 120 godz. 5) Zajęć stymulujących rozwój psychoruchowy tj. gimnastyka korekcyjna oraz rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne organizowane od 4 do 8 godz. w miesiącu/grupa, w zależności od możliwości psychofizycznych i potrzeb dzieci. Liczba dzieci w grupie: do 10. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 7 grup. Łącznie: 420 godz. ŁĄCZNIE 1884 godz., gdzie 1 godz. = 45 minut. Minimalne wymagane parametry organizacyjne: 1. Zapewnienie kadry merytorycznej posiadającej przygotowanie do pracy z małymi dziećmi oraz z minimum rocznym praktycznym doświadczeniem zawodowym w tematyce zgodnej z planowanymi do poprowadzenia zajęciami (każda ze wskazanych w formularzu ofertowym osób musi spełnić oba warunki indywidualnie); 2. zapewnienie dla dziecka i rodzica kompletu materiałów dydaktycznych w ramach każdych zajęć (np. ćwiczenie, podręcznik, film itp.) tj.: 1) Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Łącznie: 65 kpl.; 2) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy, które powodują zaburzenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę. Łącznie: 65 kpl.; 3) Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne oraz inne zajęcia o charakterze terapeutycznym. Łącznie: 65 kpl.; 4) Zajęcia dodatkowe w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci. Łącznie: 6 kpl.; 5) Zajęcia stymulujące rozwój psychoruchowy tj. gimnastyka korekcyjna oraz rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne. Łącznie: 65 kpl. ŁĄCZNIE: 266 kpl. Materiały dydaktyczne objęte przedmiotem zamówienia: muszą być fabrycznie nowe i nieużywane oraz wolne od wad i usterek, muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Wykonawca udzieli na dostarczone materiały dydaktyczne gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 3. prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć: a) dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, b) zeszyt dziecka oraz przekazania kserokopii w/w dokumentacji wraz z minimum 1 egzemplarzem każdego z ww. materiałów dydaktycznych, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia zajęć; 4. opatrzenie wszelkiej dokumentacji logotypami, które są dostępne na stronie internetowej http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz informacją o współfinansowaniu zajęć z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Zamawiający zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia pomieszczenia (sali) na realizację zajęć.


II.5) Główny kod CPV:
80500000-9

Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
80000000-4



II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach:    lub
dniach:

lub

data rozpoczęcia:
  lub
zakończenia:
2018-09-21


II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Część 1 A. Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą posiadającą właściwe uprawnienia oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń nauczycieli przedszkolnych lub szkolnych w zakresie przygotowania merytorycznego nauczycieli do prowadzenia przedszkola integracyjnego. Część 2 A. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: 1) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się; 2) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy, które powodują zaburzenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę; 3) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne oraz inne zajęcia o charakterze terapeutycznym; Powyższe osoby muszą posiadać: • uprawniania do przeprowadzenia zajęć specjalistycznych, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. poz. 532) • lub musi posiadać kwalifikacje określone w przepisach wydanych na podstawie art. 9 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela lub musi spełniać warunki określone w art. 10 ust. 5 pkt 3 i 4 tej ustawy - Karta Nauczyciela;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:








III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu osób (załącznik nr 5 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
CENA100,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy i oświadczenia składane zgodnie z niniejszą umową wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: a) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku:  działania siły wyższej za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie,  zaistnienia innych okoliczności, które nie powstały z winy Wykonawcy,  zawarcia przez Zamawiającego aneksu do umowy o dofinansowanie, wydłużającego termin realizacji projektu. c) w zakresie rzeczowym i wartości zamówienia w przypadku:  w przypadku konieczności wyłączenia lub ograniczenia ilości zajęć na wniosek Zamawiającego wartość umowy zostanie pomniejszona proporcjonalnie do ograniczonego zakresu usługi.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym



IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2018-04-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>

IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr:
1Nazwa:
Przeprowadzenie szkolenia doskonalącego/kursu uzupełniającego dla 6 nauczycieli

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia doskonalącego/kursu uzupełniającego dla 6 nauczycieli. Ramowy opis programu nauczania obejmuje 240 godz., przygotowania merytorycznego do prowadzenia przedszkola integracyjnego, dokonywania diagnozy dzieci w oparciu o indywidualny arkusz diagnostyczny, którego wynikiem będzie pełna informacja o dziecku, o jego potrzebach i możliwościach, określenie kierunku oddziaływania na grupę i poszczególne dzieci, dokonywanie wyboru programu wychowawczych przedszkola, opracowanie rozkładu materiału, opracowanie indywidualnych programów szkoleniowych w zakresie artystycznej-terapii, program wsparcia nauczycieli wychowania przedszkolnego współpracujących z dziećmi ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi i pochodzących z odmiennych kulturowo środowisk wychowawczych (treści edukacyjne: a) Nauczyciel wychowania przedszkolnego wobec niepełnosprawności intelektualnej: Wzbogacanie środowiska wychowawczego poprzez angażowanie zróżnicowanych zmysłów wzbogacających stymulacje rozwoju intelektualnego. Programy i ćwiczenia rozwijające kompetencje społeczne. Troska nauczycieli o własne pozytywne nastawienie do współpracy z dziećmi z niepełnosprawnością, działania sprzyjające zachowaniu higieny psychicznej. Troska o zapewnienie dobrej zabawy mimo, konieczności realizowania programu dydaktycznego. Rozwijanie wielodyscyplinarnej współpracy na rzecz wspomagania rozwoju w grupie, poziom rozumienia orzeczeń i zaleceń specjalistycznych (logopeda, psycholog, fizjoterapeuta); b) Praca nauczycieli wychowania przedszkolnego z rodzinami: Organizacja spotkań z rodzicami. Rola komunikacji elektronicznej, opracowanie informacji o dokonaniach dziecka. Włączanie rodziców do współpracy poprzez uświadamianie im ich roli jako współgospodarzy przedszkola w rozwoju dzieci w okresie przedszkolnym. c) Praca z dziećmi z zaburzeniami autystycznymi i dziećmi z zespołem Aspergera: Specyfika programu terapii i edukacji dzieci z autyzmem nauczanie ustrukturyzowane, współpraca na rzecz włączania, wspieranie i nagradzanie wszelkich interakcji społecznych dziecka – elementy terapii behawioralnej. Wsparcie technologiczne głównie wizualne, zawierające wskazówki jak dziecko powinno się zachować (obrazki), przyciągające uwagę dziecka. d) Postępowanie z dziećmi z zaburzeniami mowy: odgrywanie ról rozwoju kompetencji społecznych. Wprowadzanie programów budowania kompetencji językowych. Kształtowanie umiejętności mówienia poprzez dostosowanie dziecku zróżnicowanych doświadczeń językowych (ustnych, pisanych i drukowanych) poprzez oponowanie, czytanie, odgrywanie ról i tworzenie historyjek. Tworzenie warunków zmuszających dzieci do komunikowania się między sobą. Tworzenie sytuacji, w których dzieci muszą same formułować swoje prośby do osób dorosłych. Rozwój umiejętności językowych w zabawie. Zorganizowanie i zakup sprzętów związanych z kompetencjami w mówieniu, słuchaniu, pracy zespołowej. e) Indywidualne traktowanie i uczenie dzieci w grupie przedszkolnej a ich praca w zespole: Stworzenie warunków odbioru indywidualnych zajęć poprzez wyodrębnienie i zorganizowanie odrębnego, wyciszonego miejsca do indywidualnej pracy z dzieckiem. Nagradzanie podejmowania współpracy zespołowej. f) Dzieci z nadpobudliwością ruchową i zaburzeniami emocjonalnymi i zaburzeniami zachowania: Technika wzmacniania właściwych zachowań u dzieci. Odgrywanie ról rozwijających kompetencje społeczne. Wczesna interwencja. g) Dzieci z zaburzeniami narządu ruchu zaburzeniami neurologicznymi: Znaczenie programu wczesnej interwencji, skupiającej się na rozwoju motorycznym, w dalszym rozwoju fizyczno-ruchowym dziecka, niezależnie od przyczyn niepełnosprawności. Konieczność współpracy z rodzicami realizującymi dalszą cześć programu i wdrażających określone nawyki motoryczne. Konieczność współpracy z wielodyscyplinarnym zespołem Specjalistów tj. terapeuci zajęciowi, fizjoterapeuci. Radzenie sobie z problemami związanymi z komunikowaniem się dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością. h) Specyfika postępowania z dziećmi z zaburzeniami wzroku. Rola programów zapewniających: dobry start przedszkolaka z niepełnosprawnością wzrokową, zmniejszającym niekorzystne następstwa niepełnosprawności. Szczególna rola włączania lecz także poznania specyfiki zabawy i włączania do zabawy dzieci z niepełnosprawnością wzrokową. Konieczność współpracy z okulistą, terapeutą zajęciowym oraz instruktorem orientacji przestrzennej. i) Rozpoznawanie dzieci wybitnie zdolnych i rozwijanie talentów: Znaczenie identyfikacji wybitnych zdolności i wczesnej diagnozy potrzeb edukacyjnych u małych dzieci i ich znaczenie dla późniejszych osiągnięć szkolnych. Rola uwrażliwiania nauczycieli na przejawy zachowania wskazujące na różnice indywidualne między dziećmi przeciętnie zdolnymi a wybitnymi. ŁĄCZNIE 240 godz., gdzie 1 godz. = 45 minut. Minimalne wymagane parametry organizacyjne: 1. przeprowadzenie szkolenia/kursu i wydanie zaświadczenia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych; 2. Zapewnienie dla każdego uczestnika szkolenia/kursu materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe muszą być sporządzone w formie elektronicznej, w formacie umożliwiającym odczyt za pomocą bezpłatnych narzędzi, na nośniku typu pendrive; 3. Ubezpieczenie uczestników szkolenia/kursu; 4. Zapewnienie posiłku w czasie zajęć, ciepły posiłek w czasie zajęć trwających powyżej 6 godzin, serwis kawowy w czasie zajęć trwających 4 godziny; 5. prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia/kursu: a) dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, b) kartę czasu pracy trenera, rejestr wydanych zaświadczeń (w wyniku oceny i walidacji uzyskanych kompetencji zgodnie z „Wytycznymi w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020” tj. a) ETAP I – Zakres, b) ETAP II – Wzorzec, ETAP III – Ocena, d) ETAP IV – Porównanie) oraz przekazania kserokopii w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia/kursu.; 6. opatrzenie wszelkiej dokumentacji logotypami, które są dostępne na stronie internetowej http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz informacją o współfinansowaniu zajęć z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Zamawiający zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia pomieszczenia (sali) na realizację zajęć.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80500000-9,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-21

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
CENA100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
2Nazwa:
Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia MEN z dnia 30.04.2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. poz. 532) tj.: 1) Zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Liczba dzieci w grupie: do 5. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 13 grup. Spotkania odbywać się będą w tygodniu średnio po 1 godz. x 32 tygodnie. Łącznie 416 godz.; 2) Zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy, które powodują zaburzenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę. Liczba dzieci w grupie: do 3. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 22 grup. Spotkania odbywać się będą w tygodniu średnio po 1 godz. x 32 tygodnie. Łącznie 704 godz.; 3) Zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne oraz inne zajęcia o charakterze terapeutycznym. Liczba dzieci w grupie: do 10. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 7 grup. Spotkania odbywać się będą w tygodniu średnio po 1 godz. x 32 tygodnie. Łącznie 224 godz.; 4) Zajęć dodatkowych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci organizowane od 4 do 8 godz. w miesiącu/grupa, w zależności od możliwości psychofizycznych i potrzeb dzieci. Liczba dzieci w grupie: 3. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 2 grup. Łącznie: 120 godz. 5) Zajęć stymulujących rozwój psychoruchowy tj. gimnastyka korekcyjna oraz rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne organizowane od 4 do 8 godz. w miesiącu/grupa, w zależności od możliwości psychofizycznych i potrzeb dzieci. Liczba dzieci w grupie: do 10. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 7 grup. Łącznie: 420 godz. ŁĄCZNIE 1884 godz., gdzie 1 godz. = 45 minut. Minimalne wymagane parametry organizacyjne: 1. Zapewnienie kadry merytorycznej posiadającej przygotowanie do pracy z małymi dziećmi oraz z minimum rocznym praktycznym doświadczeniem zawodowym w tematyce zgodnej z planowanymi do poprowadzenia zajęciami (każda ze wskazanych w formularzu ofertowym osób musi spełnić oba warunki indywidualnie); 2. zapewnienie dla dziecka i rodzica kompletu materiałów dydaktycznych w ramach każdych zajęć (np. ćwiczenie, podręcznik, film itp.) tj.: 1) Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Łącznie: 65 kpl.; 2) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy, które powodują zaburzenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę. Łącznie: 65 kpl.; 3) Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne oraz inne zajęcia o charakterze terapeutycznym. Łącznie: 65 kpl.; 4) Zajęcia dodatkowe w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci. Łącznie: 6 kpl.; 5) Zajęcia stymulujące rozwój psychoruchowy tj. gimnastyka korekcyjna oraz rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne. Łącznie: 65 kpl. ŁĄCZNIE: 266 kpl. Materiały dydaktyczne objęte przedmiotem zamówienia: muszą być fabrycznie nowe i nieużywane oraz wolne od wad i usterek, muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Wykonawca udzieli na dostarczone materiały dydaktyczne gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 3. prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć: a) dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, b) zeszyt dziecka oraz przekazania kserokopii w/w dokumentacji wraz z minimum 1 egzemplarzem każdego z ww. materiałów dydaktycznych, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia zajęć; 4. opatrzenie wszelkiej dokumentacji logotypami, które są dostępne na stronie internetowej http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz informacją o współfinansowaniu zajęć z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Zamawiający zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia pomieszczenia (sali) na realizację zajęć.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80000000-4,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-21

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
CENA100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:







Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500076412-N-2018 z dnia 10-04-2018 r.
Witnica:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer:
535230-N-2018

Data:
22/03/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Witnica, Krajowy numer identyfikacyjny 21096688100000, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego  6, 66-460   Witnica, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 216 446, e-mail wrg@witnica.pl, faks 957 515 218.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:


Numer sekcji:
IV.

Punkt:
6.2.

W ogłoszeniu jest:
Data: 2018-04-10, godzina: 10:00

W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2018-04-13, godzina: 10:00

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
Rozmiar pliku: 36302 KB
Ogłoszenie nr 500137740-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.
Gmina Witnica: Na Środku Świata” w Nowinach Wielkich - poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535230-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500076412-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Witnica, Krajowy numer identyfikacyjny 21096688100000, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego  6, 66-460   Witnica, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 216 446, e-mail wrg@witnica.pl, faks 957 515 218.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Na Środku Świata” w Nowinach Wielkich - poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w zakresie (dopuszcza się składanie ofert częściowych): Część 1: Przeprowadzenie szkolenia doskonalącego/kursu uzupełniającego dla 6 nauczycieli. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia doskonalącego/kursu uzupełniającego dla 6 nauczycieli. Ramowy opis programu nauczania obejmuje 240 godz., przygotowania merytorycznego do prowadzenia przedszkola integracyjnego, dokonywania diagnozy dzieci w oparciu o indywidualny arkusz diagnostyczny, którego wynikiem będzie pełna informacja o dziecku, o jego potrzebach i możliwościach, określenie kierunku oddziaływania na grupę i poszczególne dzieci, dokonywanie wyboru programu wychowawczych przedszkola, opracowanie rozkładu materiału, opracowanie indywidualnych programów szkoleniowych w zakresie artystycznej-terapii, program wsparcia nauczycieli wychowania przedszkolnego współpracujących z dziećmi ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi i pochodzących z odmiennych kulturowo środowisk wychowawczych (treści edukacyjne: a) Nauczyciel wychowania przedszkolnego wobec niepełnosprawności intelektualnej: Wzbogacanie środowiska wychowawczego poprzez angażowanie zróżnicowanych zmysłów wzbogacających stymulacje rozwoju intelektualnego. Programy i ćwiczenia rozwijające kompetencje społeczne. Troska nauczycieli o własne pozytywne nastawienie do współpracy z dziećmi z niepełnosprawnością, działania sprzyjające zachowaniu higieny psychicznej. Troska o zapewnienie dobrej zabawy mimo, konieczności realizowania programu dydaktycznego. Rozwijanie wielodyscyplinarnej współpracy na rzecz wspomagania rozwoju w grupie, poziom rozumienia orzeczeń i zaleceń specjalistycznych (logopeda, psycholog, fizjoterapeuta); b) Praca nauczycieli wychowania przedszkolnego z rodzinami: Organizacja spotkań z rodzicami. Rola komunikacji elektronicznej, opracowanie informacji o dokonaniach dziecka. Włączanie rodziców do współpracy poprzez uświadamianie im ich roli jako współgospodarzy przedszkola w rozwoju dzieci w okresie przedszkolnym. c) Praca z dziećmi z zaburzeniami autystycznymi i dziećmi z zespołem Aspergera: Specyfika programu terapii i edukacji dzieci z autyzmem nauczanie ustrukturyzowane, współpraca na rzecz włączania, wspieranie i nagradzanie wszelkich interakcji społecznych dziecka – elementy terapii behawioralnej. Wsparcie technologiczne głównie wizualne, zawierające wskazówki jak dziecko powinno się zachować (obrazki), przyciągające uwagę dziecka. d) Postępowanie z dziećmi z zaburzeniami mowy: odgrywanie ról rozwoju kompetencji społecznych. Wprowadzanie programów budowania kompetencji językowych. Kształtowanie umiejętności mówienia poprzez dostosowanie dziecku zróżnicowanych doświadczeń językowych (ustnych, pisanych i drukowanych) poprzez oponowanie, czytanie, odgrywanie ról i tworzenie historyjek. Tworzenie warunków zmuszających dzieci do komunikowania się między sobą. Tworzenie sytuacji, w których dzieci muszą same formułować swoje prośby do osób dorosłych. Rozwój umiejętności językowych w zabawie. Zorganizowanie i zakup sprzętów związanych z kompetencjami w mówieniu, słuchaniu, pracy zespołowej. e) Indywidualne traktowanie i uczenie dzieci w grupie przedszkolnej a ich praca w zespole: Stworzenie warunków odbioru indywidualnych zajęć poprzez wyodrębnienie i zorganizowanie odrębnego, wyciszonego miejsca do indywidualnej pracy z dzieckiem. Nagradzanie podejmowania współpracy zespołowej. f) Dzieci z nadpobudliwością ruchową i zaburzeniami emocjonalnymi i zaburzeniami zachowania: Technika wzmacniania właściwych zachowań u dzieci. Odgrywanie ról rozwijających kompetencje społeczne. Wczesna interwencja. g) Dzieci z zaburzeniami narządu ruchu zaburzeniami neurologicznymi: Znaczenie programu wczesnej interwencji, skupiającej się na rozwoju motorycznym, w dalszym rozwoju fizyczno-ruchowym dziecka, niezależnie od przyczyn niepełnosprawności. Konieczność współpracy z rodzicami realizującymi dalszą cześć programu i wdrażających określone nawyki motoryczne. Konieczność współpracy z wielodyscyplinarnym zespołem Specjalistów tj. terapeuci zajęciowi, fizjoterapeuci. Radzenie sobie z problemami związanymi z komunikowaniem się dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością. h) Specyfika postępowania z dziećmi z zaburzeniami wzroku. Rola programów zapewniających: dobry start przedszkolaka z niepełnosprawnością wzrokową, zmniejszającym niekorzystne następstwa niepełnosprawności. Szczególna rola włączania lecz także poznania specyfiki zabawy i włączania do zabawy dzieci z niepełnosprawnością wzrokową. Konieczność współpracy z okulistą, terapeutą zajęciowym oraz instruktorem orientacji przestrzennej. i) Rozpoznawanie dzieci wybitnie zdolnych i rozwijanie talentów: Znaczenie identyfikacji wybitnych zdolności i wczesnej diagnozy potrzeb edukacyjnych u małych dzieci i ich znaczenie dla późniejszych osiągnięć szkolnych. Rola uwrażliwiania nauczycieli na przejawy zachowania wskazujące na różnice indywidualne między dziećmi przeciętnie zdolnymi a wybitnymi. ŁĄCZNIE 240 godz., gdzie 1 godz. = 45 minut. Minimalne wymagane parametry organizacyjne: 1. przeprowadzenie szkolenia/kursu i wydanie zaświadczenia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych; 2. Zapewnienie dla każdego uczestnika szkolenia/kursu materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe muszą być sporządzone w formie elektronicznej, w formacie umożliwiającym odczyt za pomocą bezpłatnych narzędzi, na nośniku typu pendrive; 3. Ubezpieczenie uczestników szkolenia/kursu; 4. Zapewnienie posiłku w czasie zajęć, ciepły posiłek w czasie zajęć trwających powyżej 6 godzin, serwis kawowy w czasie zajęć trwających 4 godziny; 5. prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia/kursu: a) dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, b) kartę czasu pracy trenera, rejestr wydanych zaświadczeń (w wyniku oceny i walidacji uzyskanych kompetencji zgodnie z „Wytycznymi w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020” tj. a) ETAP I – Zakres, b) ETAP II – Wzorzec, ETAP III – Ocena, d) ETAP IV – Porównanie) oraz przekazania kserokopii w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia/kursu.; 6. opatrzenie wszelkiej dokumentacji logotypami, które są dostępne na stronie internetowej http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz informacją o współfinansowaniu zajęć z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Zamawiający zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia pomieszczenia (sali) na realizację zajęć. Część 2: Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia MEN z dnia 30.04.2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. poz. 532) tj.: 1) Zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Liczba dzieci w grupie: do 5. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 13 grup. Spotkania odbywać się będą w tygodniu średnio po 1 godz. x 32 tygodnie. Łącznie 416 godz.; 2) Zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy, które powodują zaburzenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę. Liczba dzieci w grupie: do 3. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 22 grup. Spotkania odbywać się będą w tygodniu średnio po 1 godz. x 32 tygodnie. Łącznie 704 godz.; 3) Zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne oraz inne zajęcia o charakterze terapeutycznym. Liczba dzieci w grupie: do 10. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 7 grup. Spotkania odbywać się będą w tygodniu średnio po 1 godz. x 32 tygodnie. Łącznie 224 godz.; 4) Zajęć dodatkowych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci organizowane od 4 do 8 godz. w miesiącu/grupa, w zależności od możliwości psychofizycznych i potrzeb dzieci. Liczba dzieci w grupie: 3. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 2 grup. Łącznie: 120 godz. 5) Zajęć stymulujących rozwój psychoruchowy tj. gimnastyka korekcyjna oraz rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne organizowane od 4 do 8 godz. w miesiącu/grupa, w zależności od możliwości psychofizycznych i potrzeb dzieci. Liczba dzieci w grupie: do 10. W ramach projektu przewiduje się utworzenie 7 grup. Łącznie: 420 godz. ŁĄCZNIE 1884 godz., gdzie 1 godz. = 45 minut. Minimalne wymagane parametry organizacyjne: 1. Zapewnienie kadry merytorycznej posiadającej przygotowanie do pracy z małymi dziećmi oraz z minimum rocznym praktycznym doświadczeniem zawodowym w tematyce zgodnej z planowanymi do poprowadzenia zajęciami (każda ze wskazanych w formularzu ofertowym osób musi spełnić oba warunki indywidualnie); 2. zapewnienie dla dziecka i rodzica kompletu materiałów dydaktycznych w ramach każdych zajęć (np. ćwiczenie, podręcznik, film itp.) tj.: 1) Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Łącznie: 65 kpl.; 2) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy, które powodują zaburzenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę. Łącznie: 65 kpl.; 3) Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne oraz inne zajęcia o charakterze terapeutycznym. Łącznie: 65 kpl.; 4) Zajęcia dodatkowe w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci. Łącznie: 6 kpl.; 5) Zajęcia stymulujące rozwój psychoruchowy tj. gimnastyka korekcyjna oraz rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne. Łącznie: 65 kpl. ŁĄCZNIE: 266 kpl. Materiały dydaktyczne objęte przedmiotem zamówienia: muszą być fabrycznie nowe i nieużywane oraz wolne od wad i usterek, muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Wykonawca udzieli na dostarczone materiały dydaktyczne gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 3. prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć: a) dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, b) zeszyt dziecka oraz przekazania kserokopii w/w dokumentacji wraz z minimum 1 egzemplarzem każdego z ww. materiałów dydaktycznych, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia zajęć; 4. opatrzenie wszelkiej dokumentacji logotypami, które są dostępne na stronie internetowej http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz informacją o współfinansowaniu zajęć z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Zamawiający zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia pomieszczenia (sali) na realizację zajęć.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV:
80500000-9


Dodatkowe kody CPV:
80000000-4
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR:
1   

NAZWA:
Przeprowadzenie szkolenia doskonalącego/kursu uzupełniającego dla 6 nauczycieli.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
11947.98

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: APPLITI Anna Łuś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 65-093
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
14696.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14696.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14696.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
2   

NAZWA:
Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia MEN z dnia 30.04.2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
94426.02

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Open Education Group Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 15-480
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
116144
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116144
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116144
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

Adres: Plac Andrzeja Zabłockiego 6, 66-460 Witnica
woj. lubuskie
Dane kontaktowe: email: wrg@witnica.pl
tel: 957 216 446
fax: 957 515 218
Termin składania wniosków lub ofert:
2018-04-09
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 535230-N-2018
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2018-03-21
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 164 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/
Informacja dostępna pod: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Przeprowadzenie szkolenia doskonalącego/kursu uzupełniającego dla 6 nauczycieli. APPLITI Anna Łuś
Zielona Góra
2018-06-17 14 696,00
Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia MEN z dnia 30.04.2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i pla Open Education Group Sp. z o.o.
Białystok
2018-06-17 116 144,00