Lębork: Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom (poprzez zatrudnienie dwóch doradców zawodowych) i zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie psychologa) uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 52978 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    http://www.powiat-lebork.com/


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom (poprzez zatrudnienie dwóch doradców zawodowych) i zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie psychologa) uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Część I - Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w wymiarze 320 godzin. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku (ZSO nr 1) 2. Świadczenie 320 godzin usług w ramach Szkolnego Ośrodka Karier w okresie marzec-czerwiec 2012 r., średnio po 80 godzin w każdym miesiącu. 3. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej 4. Gromadzenie, aktualizację i udostępnianie Informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa edukacyjno - zawodowych dla uczestników uczestniczek - w tym m.in. opracowania Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego 6. W przypadku zainteresowania uczestnika Projektu opracowaniem Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego - opracowania Planu w uzgodnieniu z uczestnikiem Projektu i psychologiem (po 2 godz. na ucznia) 7. Prowadzenia grupowych zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej 8. Koordynowania działalności informacyjno - doradczej prowadzonej przez szkołę 9. Współpracę z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa zawodowego. 10. Współpracę z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1 11. Współpracę z psychologiem zatrudnionym w ramach ww projektu 12. Wskazywanie osobom zainteresowanym (młodzieży, rodzicom, nauczycielom) źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie regionalnym, ogólnokrajowym, europejskim i światowym na temat: - rynku pracy - trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia - możliwości wykorzystywania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy - instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym - alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym - programów edukacyjnych Unii Europejskiej - porównywalności dyplomów i certyfikatów zawodowych 13. Stosowanie właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego poradnictwa zawodowego, np. rozmowa doradcza, wywiad, obserwacja, analiza dokumentów i ewent. wyników specjalistycznych badań lekarskich, testy zainteresowań i ankiety. 14. Przygotowanie propozycji zestawu materiałów dydaktycznych (np. filmy, książki) potrzebnych do prowadzenia Szkolnego Ośrodka Karier w ZSO nr 1 w Lęborku 15. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, miesięczną ewidencją dokonanych wizyt i konsultacji indywidualnych - z adnotacją o stworzeniu Indywidualnego Planu Edukacyjno -Zawodowego, miesięczną ewidencją zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno - zawodowego, wypełnionymi przez uczestników uczestniczek projektu ankietami. Cele ogólne: Doradztwo edukacyjno - zawodowe dla 865 (550 kobiet i 315 mężczyzn) uczniów i uczennic LO nr 1 w Lęborku i LO nr 2 w Lęborku mające na celu wzrost świadomości uczniów/uczennic w zakresie wyboru ścieżki zawodowej, przygotowanie ich do wyboru ścieżki kariery zawodowej (w tym możliwości dalszego kształcenia) oraz wsparcia uczestników Projektu w rozwiązywaniu problemów dotyczących szeroko rozumianej aktywności zawodowej (w tym w szczególności wyboru zawodu, wymogów, które muszą spełniać kandydaci do pracy w danym zawodzie, umiejętności kontaktu z pracodawcą, uwzględnienie perspektywy niepełnosprawności i z zachowaniem zasady równości szans płci, niestereotypizowanie zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie oraz zmotywowania do aktywnej postawy na rynku pracy). W ramach spotkań uczestnik uczestniczka powinna poznać swój potencjał i nowe możliwości co do swojej przyszłej aktywności zawodowej. Rezultaty do osiągnięcia: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku b) Część II - Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w wymiarze 320 godzin. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku (ZSO nr 2) 2. Świadczenie 320 godzin usług w ramach Szkolnego Ośrodka Karier w okresie marzec-czerwiec 2012 r., średnio po 80 godzin w każdym miesiącu. 3. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej 4. Gromadzenie, aktualizację i udostępnianie Informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa edukacyjno - zawodowych dla uczestników uczestniczek - w tym m.in. opracowania Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego 6. W przypadku zainteresowania uczestnika Projektu opracowaniem Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego - opracowania Planu w uzgodnieniu z uczestnikiem Projektu i psychologiem (po 2 godz. na ucznia) 7. Prowadzenia grupowych zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej 8. Koordynowania działalności informacyjno - doradczej prowadzonej przez szkołę 9. Współpracę z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa zawodowego. 10. Współpracę z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 2 11. Współpracę z psychologiem zatrudnionym w ramach ww projektu 12. Wskazywanie osobom zainteresowanym (młodzieży, rodzicom, nauczycielom) źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie regionalnym, ogólnokrajowym, europejskim i światowym na temat: - rynku pracy - trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia - możliwości wykorzystywania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy - instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym - alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym - programów edukacyjnych Unii Europejskiej - porównywalności dyplomów i certyfikatów zawodowych 13. Stosowanie właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego poradnictwa zawodowego, np. rozmowa doradcza, wywiad, obserwacja, analiza dokumentów i ewent. wyników specjalistycznych badań lekarskich, testy zainteresowań i ankiety. 14. Przygotowanie propozycji zestawu materiałów dydaktycznych (np. filmy, książki) potrzebnych do prowadzenia Szkolnego Ośrodka Karier w ZSO nr 2 w Lęborku 15. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, miesięczną ewidencją dokonanych wizyt i konsultacji indywidualnych - z adnotacją o stworzeniu Indywidualnego Planu Edukacyjno -Zawodowego, miesięczną ewidencją zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno - zawodowego, wypełnionymi przez uczestników uczestniczek projektu ankietami. Cele ogólne: Doradztwo edukacyjno - zawodowe dla 865 (550 kobiet i 315 mężczyzn) uczniów i uczennic LO nr 1 w Lęborku i LO nr 2 w Lęborku mające na celu wzrost świadomości uczniów uczennic w zakresie wyboru ścieżki zawodowej, przygotowanie ich do wyboru ścieżki kariery zawodowej (w tym możliwości dalszego kształcenia) oraz wsparcia uczestników Projektu w rozwiązywaniu problemów dotyczących szeroko rozumianej aktywności zawodowej (w tym w szczególności wyboru zawodu, wymogów, które muszą spełniać kandydaci do pracy w danym zawodzie, umiejętności kontaktu z pracodawcą, uwzględnienie perspektywy niepełnosprawności i z zachowaniem zasady równości szans płci, niestereotypizowanie zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie oraz zmotywowania do aktywnej postawy na rynku pracy). W ramach spotkań uczestnik uczestniczka powinna poznać swój potencjał i nowe możliwości co do swojej przyszłej aktywności zawodowej. Rezultaty do osiągnięcia: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku c) Część III - Zatrudnienie psychologa w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku i w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w wymiarze 320 godzin. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie badania i diagnozy psychologicznej zgłaszających się lub skierowanych uczestników uczestniczek projektu 2. Świadczenie 320 godzin usług w okresie marzec-czerwiec 2012 r., średnio po 80 godzin w każdym miesiącu (w tym średnio po ok. 40 godzin miesięcznie w każdej ze szkół). 3. Opracowanie Indywidualnego Planu Wsparcia Psychologicznego dla uczniów z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty 4. W uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie indywidualnego oddziaływania terapeutycznego dla uczestników uczestniczek projektu 5. Opracowanie ankiet wejścia i wyjścia dla uczestników projektu 6. Wstępna analiza wyników ankiet 7. Pomoc w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, barier i ograniczeń wynikających z niepełnosprawności, z wyuczonej bezradności lub innych 8. Pomoc w łagodzeniu konfliktów interpersonalnych występujących u uczestników uczestniczek i poprawa ich relacji społecznych, komunikacji interpersonalnej 9. Wspieranie aktywności społecznej i zawodowej uczestników uczestniczek projektu 10. Określenie możliwości psychofizycznych i pomoc w wyborze zawodu lub przekwalifikowania, z zachowaniem zasady równości szans płci, niestereotypizowania zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie 11. Współpraca z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie usług psychologicznych 12. Współpraca z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 13. Współpraca z doradcami zawodowymi zatrudnionymi w ramach w w projektu w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 14. Stosowania właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego poradnictwa psychologicznego 15. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, miesięczną ewidencją dokonanych wizyt i konsultacji indywidualnych - z adnotacją o opracowaniu Indywidualnego Planu Wsparcia Psychologicznej dla uczniów z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty, miesięczną ewidencją zajęć z zakresu opieki psychologicznej, wypełnionymi przez uczestników uczestniczek projektu ankietami, wstępna analiza wyników ankiet 16. Przygotowania propozycji zestawu materiałów dydaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień (np. książki, filmy) do bibliotek szkolnych w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 17. Prowadzenie grupowych spotkań uczniów/uczennic.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1. Co najmniej jedną osobą spełniającą warunki odpowiednio ze względu na poszczególne części zamówienia: Część I: - spełnienie wymagań dla nauczyciela - doradcy zawodowego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowej kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, kiedy można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. - znajomość specyfiki pracy i potrzeb środowiska szkolnego, w którym będzie realizowany przedmiot umowy Część II: - spełnienie wymagań dla nauczyciela - doradcy zawodowego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowej kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, kiedy można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. - znajomość specyfiki pracy i potrzeb środowiska szkolnego, w którym będzie realizowany przedmiot umowy Część III: - spełnienie wymagań dla nauczyciela - psychologa zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowej kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, kiedy można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - znajomość specyfiki pracy i potrzeb środowiska szkolnego, w którym będzie realizowany przedmiot umowy


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art.44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SIWZ. d) Oświadczenie, że dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 6) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień pkt. 3 niniejszego rozdziału. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.powiat-lebork.com/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
w siedzibie zamawiającego.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
05.03.2012 godzina 09:45, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w wymiarze 320 godzin..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku (ZSO nr 1) 2. Świadczenie 320 godzin usług w ramach Szkolnego Ośrodka Karier w okresie marzec-czerwiec 2012 r., średnio po 80 godzin w każdym miesiącu. 3. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej 4. Gromadzenie, aktualizację i udostępnianie Informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa edukacyjno - zawodowych dla uczestników uczestniczek - w tym m.in. opracowania Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego 6. W przypadku zainteresowania uczestnika Projektu opracowaniem Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego - opracowania Planu w uzgodnieniu z uczestnikiem Projektu i psychologiem (po 2 godz. na ucznia) 7. Prowadzenia grupowych zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej 8. Koordynowania działalności informacyjno - doradczej prowadzonej przez szkołę 9. Współpracę z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa zawodowego. 10. Współpracę z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1 11. Współpracę z psychologiem zatrudnionym w ramach ww projektu 12. Wskazywanie osobom zainteresowanym (młodzieży, rodzicom, nauczycielom) źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie regionalnym, ogólnokrajowym, europejskim i światowym na temat: - rynku pracy - trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia - możliwości wykorzystywania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy - instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym - alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym - programów edukacyjnych Unii Europejskiej - porównywalności dyplomów i certyfikatów zawodowych 13. Stosowanie właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego poradnictwa zawodowego, np. rozmowa doradcza, wywiad, obserwacja, analiza dokumentów i ewent. wyników specjalistycznych badań lekarskich, testy zainteresowań i ankiety. 14. Przygotowanie propozycji zestawu materiałów dydaktycznych (np. filmy, książki) potrzebnych do prowadzenia Szkolnego Ośrodka Karier w ZSO nr 1 w Lęborku 15. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, miesięczną ewidencją dokonanych wizyt i konsultacji indywidualnych - z adnotacją o stworzeniu Indywidualnego Planu Edukacyjno -Zawodowego, miesięczną ewidencją zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno - zawodowego, wypełnionymi przez uczestników uczestniczek projektu ankietami. Rezultaty do osiągnięcia: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    85.31.23.20-8, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w wymiarze 320 godzin..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku (ZSO nr 2) 2. Świadczenie 320 godzin usług w ramach Szkolnego Ośrodka Karier w okresie marzec-czerwiec 2012 r., średnio po 80 godzin w każdym miesiącu. 3. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej 4. Gromadzenie, aktualizację i udostępnianie Informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa edukacyjno - zawodowych dla uczestników uczestniczek - w tym m.in. opracowania Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego 6. W przypadku zainteresowania uczestnika Projektu opracowaniem Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego - opracowania Planu w uzgodnieniu z uczestnikiem Projektu i psychologiem (po 2 godz. na ucznia) 7. Prowadzenia grupowych zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej 8. Koordynowania działalności informacyjno - doradczej prowadzonej przez szkołę 9. Współpracę z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa zawodowego. 10. Współpracę z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 2 11. Współpracę z psychologiem zatrudnionym w ramach ww projektu 12. Wskazywanie osobom zainteresowanym (młodzieży, rodzicom, nauczycielom) źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie regionalnym, ogólnokrajowym, europejskim i światowym na temat: - rynku pracy - trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia - możliwości wykorzystywania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy - instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym - alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym - programów edukacyjnych Unii Europejskiej - porównywalności dyplomów i certyfikatów zawodowych 13. Stosowanie właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego poradnictwa zawodowego, np. rozmowa doradcza, wywiad, obserwacja, analiza dokumentów i ewent. wyników specjalistycznych badań lekarskich, testy zainteresowań i ankiety. 14. Przygotowanie propozycji zestawu materiałów dydaktycznych (np. filmy, książki) potrzebnych do prowadzenia Szkolnego Ośrodka Karier w ZSO nr 2 w Lęborku 15. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, miesięczną ewidencją dokonanych wizyt i konsultacji indywidualnych - z adnotacją o stworzeniu Indywidualnego Planu Edukacyjno -Zawodowego, miesięczną ewidencją zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno - zawodowego, wypełnionymi przez uczestników uczestniczek projektu ankietami. Rezultaty do osiągnięcia: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    85.31.23.20-8, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zatrudnienie psychologa w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku i w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w wymiarze 320 godzin..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie badania i diagnozy psychologicznej zgłaszających się lub skierowanych uczestników uczestniczek projektu 2. Świadczenie 320 godzin usług w okresie marzec-czerwiec 2012 r., średnio po 80 godzin w każdym miesiącu (w tym średnio po ok. 40 godzin miesięcznie w każdej ze szkół). 3. Opracowanie Indywidualnego Planu Wsparcia Psychologicznego dla uczniów z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty 4. W uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie indywidualnego oddziaływania terapeutycznego dla uczestników uczestniczek projektu 5. Opracowanie ankiet wejścia i wyjścia dla uczestników projektu 6. Wstępna analiza wyników ankiet 7. Pomoc w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, barier i ograniczeń wynikających z niepełnosprawności, z wyuczonej bezradności lub innych 8. Pomoc w łagodzeniu konfliktów interpersonalnych występujących u uczestników uczestniczek i poprawa ich relacji społecznych, komunikacji interpersonalnej 9. Wspieranie aktywności społecznej i zawodowej uczestników uczestniczek projektu 10. Określenie możliwości psychofizycznych i pomoc w wyborze zawodu lub przekwalifikowania, z zachowaniem zasady równości szans płci, niestereotypizowania zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie 11. Współpraca z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie usług psychologicznych 12. Współpraca z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 13. Współpraca z doradcami zawodowymi zatrudnionymi w ramach ww projektu w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 14. Stosowania właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego poradnictwa psychologicznego 15. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, miesięczną ewidencją dokonanych wizyt i konsultacji indywidualnych - z adnotacją o opracowaniu Indywidualnego Planu Wsparcia Psychologicznej dla uczniów z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty, miesięczną ewidencją zajęć z zakresu opieki psychologicznej, wypełnionymi przez uczestników uczestniczek projektu ankietami, wstępna analiza wyników ankiet 16. Przygotowania propozycji zestawu materiałów dydaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień (np. książki, filmy) do bibliotek szkolnych w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 17. Prowadzenie grupowych spotkań uczniów uczennic.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    85.12.12.70-6, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Lębork: Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom (poprzez zatrudnienie dwóch doradców zawodowych) i zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie psychologa) uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 64933 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 52978 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom (poprzez zatrudnienie dwóch doradców zawodowych) i zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie psychologa) uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
a) Część I - Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w wymiarze 320 godzin. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku (ZSO nr 1) 2. Świadczenie 320 godzin usług w ramach Szkolnego Ośrodka Karier w okresie marzec-czerwiec 2012 r., średnio po 80 godzin w każdym miesiącu. 3. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej 4. Gromadzenie, aktualizację i udostępnianie Informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa edukacyjno - zawodowych dla uczestników uczestniczek - w tym m.in. opracowania Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego 6. W przypadku zainteresowania uczestnika Projektu opracowaniem Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego - opracowania Planu w uzgodnieniu z uczestnikiem Projektu i psychologiem (po 2 godz. na ucznia) 7. Prowadzenia grupowych zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej 8. Koordynowania działalności informacyjno - doradczej prowadzonej przez szkołę 9. Współpracę z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa zawodowego. 10. Współpracę z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1 11. Współpracę z psychologiem zatrudnionym w ramach ww projektu 12. Wskazywanie osobom zainteresowanym (młodzieży, rodzicom, nauczycielom) źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie regionalnym, ogólnokrajowym, europejskim i światowym na temat: - rynku pracy - trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia - możliwości wykorzystywania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy - instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym - alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym - programów edukacyjnych Unii Europejskiej - porównywalności dyplomów i certyfikatów zawodowych 13. Stosowanie właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego poradnictwa zawodowego, np. rozmowa doradcza, wywiad, obserwacja, analiza dokumentów i ewent. wyników specjalistycznych badań lekarskich, testy zainteresowań i ankiety. 14. Przygotowanie propozycji zestawu materiałów dydaktycznych (np. filmy, książki) potrzebnych do prowadzenia Szkolnego Ośrodka Karier w ZSO nr 1 w Lęborku 15. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, miesięczną ewidencją dokonanych wizyt i konsultacji indywidualnych - z adnotacją o stworzeniu Indywidualnego Planu Edukacyjno -Zawodowego, miesięczną ewidencją zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno - zawodowego, wypełnionymi przez uczestników uczestniczek projektu ankietami. Cele ogólne: Doradztwo edukacyjno - zawodowe dla 865 (550 kobiet i 315 mężczyzn) uczniów i uczennic LO nr 1 w Lęborku i LO nr 2 w Lęborku mające na celu wzrost świadomości uczniów/uczennic w zakresie wyboru ścieżki zawodowej, przygotowanie ich do wyboru ścieżki kariery zawodowej (w tym możliwości dalszego kształcenia) oraz wsparcia uczestników Projektu w rozwiązywaniu problemów dotyczących szeroko rozumianej aktywności zawodowej (w tym w szczególności wyboru zawodu, wymogów, które muszą spełniać kandydaci do pracy w danym zawodzie, umiejętności kontaktu z pracodawcą, uwzględnienie perspektywy niepełnosprawności i z zachowaniem zasady równości szans płci, niestereotypizowanie zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie oraz zmotywowania do aktywnej postawy na rynku pracy). W ramach spotkań uczestnik uczestniczka powinna poznać swój potencjał i nowe możliwości co do swojej przyszłej aktywności zawodowej. Rezultaty do osiągnięcia: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku b) Część II - Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w wymiarze 320 godzin. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku (ZSO nr 2) 2. Świadczenie 320 godzin usług w ramach Szkolnego Ośrodka Karier w okresie marzec-czerwiec 2012 r., średnio po 80 godzin w każdym miesiącu. 3. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej 4. Gromadzenie, aktualizację i udostępnianie Informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa edukacyjno - zawodowych dla uczestników uczestniczek - w tym m.in. opracowania Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego 6. W przypadku zainteresowania uczestnika Projektu opracowaniem Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego - opracowania Planu w uzgodnieniu z uczestnikiem Projektu i psychologiem (po 2 godz. na ucznia) 7. Prowadzenia grupowych zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej 8. Koordynowania działalności informacyjno - doradczej prowadzonej przez szkołę 9. Współpracę z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa zawodowego. 10. Współpracę z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 2 11. Współpracę z psychologiem zatrudnionym w ramach ww projektu 12. Wskazywanie osobom zainteresowanym (młodzieży, rodzicom, nauczycielom) źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie regionalnym, ogólnokrajowym, europejskim i światowym na temat: - rynku pracy - trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia - możliwości wykorzystywania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy - instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym - alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym - programów edukacyjnych Unii Europejskiej - porównywalności dyplomów i certyfikatów zawodowych 13. Stosowanie właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego poradnictwa zawodowego, np. rozmowa doradcza, wywiad, obserwacja, analiza dokumentów i ewent. wyników specjalistycznych badań lekarskich, testy zainteresowań i ankiety. 14. Przygotowanie propozycji zestawu materiałów dydaktycznych (np. filmy, książki) potrzebnych do prowadzenia Szkolnego Ośrodka Karier w ZSO nr 2 w Lęborku 15. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, miesięczną ewidencją dokonanych wizyt i konsultacji indywidualnych - z adnotacją o stworzeniu Indywidualnego Planu Edukacyjno -Zawodowego, miesięczną ewidencją zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno - zawodowego, wypełnionymi przez uczestników uczestniczek projektu ankietami. Cele ogólne: Doradztwo edukacyjno - zawodowe dla 865 (550 kobiet i 315 mężczyzn) uczniów i uczennic LO nr 1 w Lęborku i LO nr 2 w Lęborku mające na celu wzrost świadomości uczniów uczennic w zakresie wyboru ścieżki zawodowej, przygotowanie ich do wyboru ścieżki kariery zawodowej (w tym możliwości dalszego kształcenia) oraz wsparcia uczestników Projektu w rozwiązywaniu problemów dotyczących szeroko rozumianej aktywności zawodowej (w tym w szczególności wyboru zawodu, wymogów, które muszą spełniać kandydaci do pracy w danym zawodzie, umiejętności kontaktu z pracodawcą, uwzględnienie perspektywy niepełnosprawności i z zachowaniem zasady równości szans płci, niestereotypizowanie zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie oraz zmotywowania do aktywnej postawy na rynku pracy). W ramach spotkań uczestnik uczestniczka powinna poznać swój potencjał i nowe możliwości co do swojej przyszłej aktywności zawodowej. Rezultaty do osiągnięcia: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku c) Część III - Zatrudnienie psychologa w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku i w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w wymiarze 320 godzin. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie badania i diagnozy psychologicznej zgłaszających się lub skierowanych uczestników uczestniczek projektu 2. Świadczenie 320 godzin usług w okresie marzec-czerwiec 2012 r., średnio po 80 godzin w każdym miesiącu (w tym średnio po ok. 40 godzin miesięcznie w każdej ze szkół). 3. Opracowanie Indywidualnego Planu Wsparcia Psychologicznego dla uczniów z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty 4. W uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie indywidualnego oddziaływania terapeutycznego dla uczestników uczestniczek projektu 5. Opracowanie ankiet wejścia i wyjścia dla uczestników projektu 6. Wstępna analiza wyników ankiet 7. Pomoc w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, barier i ograniczeń wynikających z niepełnosprawności, z wyuczonej bezradności lub innych 8. Pomoc w łagodzeniu konfliktów interpersonalnych występujących u uczestników uczestniczek i poprawa ich relacji społecznych, komunikacji interpersonalnej 9. Wspieranie aktywności społecznej i zawodowej uczestników uczestniczek projektu 10. Określenie możliwości psychofizycznych i pomoc w wyborze zawodu lub przekwalifikowania, z zachowaniem zasady równości szans płci, niestereotypizowania zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie 11. Współpraca z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie usług psychologicznych 12. Współpraca z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 13. Współpraca z doradcami zawodowymi zatrudnionymi w ramach w w projektu w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 14. Stosowania właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego poradnictwa psychologicznego 15. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, miesięczną ewidencją dokonanych wizyt i konsultacji indywidualnych - z adnotacją o opracowaniu Indywidualnego Planu Wsparcia Psychologicznej dla uczniów z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty, miesięczną ewidencją zajęć z zakresu opieki psychologicznej, wypełnionymi przez uczestników uczestniczek projektu ankietami, wstępna analiza wyników ankiet 16. Przygotowania propozycji zestawu materiałów dydaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień (np. książki, filmy) do bibliotek szkolnych w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 17. Prowadzenie grupowych spotkań uczniów/uczennic.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: projekt p.n. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w wymiarze 320 godzin


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wybrany Wykonawca Stowarzyszenie EDUQ, {Dane ukryte}, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    14400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    14400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    17541,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w wymiarze 320 godzin


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie EDUQ, {Dane ukryte}, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    14400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    14400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    32000,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
tel: 598 632 810
fax: 598 632 850
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-03-04
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 5297820120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-02-21
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 117 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 3
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: http://www.powiat-lebork.com/
Informacja dostępna pod: w siedzibie zamawiającego
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80200000-6 Usługi szkolnictwa średniego
80310000-0 Usługi edukacji młodzieży
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 Usługi doradztwa
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w wymiarze 320 godzin Wybrany Wykonawca Stowarzyszenie EDUQ
Lębork
2012-03-21 14 400,00
Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w wymiarze 320 godzin Stowarzyszenie EDUQ
Lębork
2012-03-21 14 400,00