Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla projektów inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Chmielnik
Opis przedmiotu przetargu: 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla trzech projektów inwestycyjnych Gminy Chmielnik. Zamówienie prowadzone jest w 2 częściach, z następującym podziałem: • I część zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad projektem pn. „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Chmielniku o salę gimnastyczną wraz z łącznikiem, zapleczem socjalno – technicznym oraz infrastrukturą towarzyszącą”, polegającego na wielobranżowym nadzorze inwestorskim w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz - w specjalności drogowej. Opis inwestycji podlegającej nadzorowi: Przedmiotem robót budowlanych jest budowa i wyposażenie budynku 1-kondygnacyjnego, przeznaczonego na salę gimnastyczną wraz z zapleczem socjalno technicznym oraz łącznikiem z budynkiem Szkoły Podstawowej w Chmielniku o następujących parametrach: Wysokość: 10,98 m Szerokość: 31,38 m Długość: 50,00 m Budynek niepodpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej z elementami prefabrykowanymi i żelbetowymi. Ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych gr. 25 cm z izolacja termiczna gr. 18 cm z wełny mineralnej. Dach pokryty blachą tytan – cynk na rąbek stojący. Konstrukcja dachu z dźwigarów z drewna klejonego. Sala gimnastyczna wraz z zapleczem socjalno-technicznym, zostanie połączona z istniejącym budynkiem Szkoły Podstawowej za pomocą łącznika. W projektowanym budynku sali gimnastycznej znajdować się będą: - sala sportowa, - pokój trenera, - łazienka trenera, - magazyn sprzętu sportowego, - przestrzeń komunikacyjna z przedsionkami, - sanitariaty ogólnodostępne w tym oddzielne dla osób niepełnosprawnych, - szatnie męskie i damskie z węzłami sanitarnymi, - pomieszczenie na sprzęt porządkowy, W sali sportowej zaprojektowano boisko centralne do gry w: - koszykówkę, - piłkę ręczną, - piłkę siatkową, - tenisa ziemnego. Przedmiotem zamówienia jest także budowa instalacji, m.in.: - zewnętrznej i wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, - instalacji wodociągowej (ciepłej i zimnej wody), - elektrycznej, - wentylacyjnej ( mechanicznej), - przeciwpożarowej, - centralnego ogrzewania i technologia kotłowni. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę instalacji monitoringu : 5 kamer zewnętrznych szerokokątnych usytuowanych na elewacji sali gimnastycznej oraz 4 kamery wewnętrzne zgodnie z Projektem Monitoringu stanowiącym załącznik nr 9.8 do SIWZ. W ramach infrastruktury towarzyszącej należy wykonać roboty drogowe oraz zagospodarowanie terenu: - drogę pożarową z kostki brukowej betonowej gr, 8cm od strony północnej, - dojścia do nowo wybudowanej części budynku z kostki betonowej gr. 6cm, - 10 miejsc postojowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5x5,5m, - 2 miejsca o wymiarach 3,6x 5,5m dla samochodów osób niepełnosprawnych ( 4 miejsca parkingowe zlokalizowane w południowej części o nawierzchni z kostki betonowej, pozostałe 8 miejsc na istniejącej nawierzchni asfaltowej poprzez wymalowanie linii), - wykonanie trawników oraz niskie nasadzenia wokół sali gimnastycznej, - zamontowanie nowych ławek oraz koszy na śmieci. Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie budynku w sygnalizację pożarową i urządzenia gaśnicze zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz wyposażenie budynku w meble i akcesoria łazienkowe. Wartość robót budowlanych 5 451 857,25 zł. Postępowanie przetargowe na realizację rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną jest dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod linkiem: https://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=chmielnik/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=228&podmenu=228&str=1&id=2955 Projekt pn. „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Chmielniku o salę gimnastyczną wraz z łącznikiem, zapleczem socjalno – technicznym oraz infrastrukturą towarzyszącą” realizowany jest z dofinansowaniem ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Ministerstwa Sportu i Turystyki. • II część zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad dwoma projektami : 1) „Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Chmielnik” 2) „Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Chmielnik – etap II” ( łącznie 87 punktów zapalnych). Opis inwestycji podlegającej nadzorowi: Projekty polegają na modernizacji oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Chmielnik (województwo świętokrzyskie) z zastosowaniem nowych opraw w technologii LED zintegrowanych z systemem informatycznym pozwalającym na sterowanie i monitorowanie urządzeniami oświetlenia drogowego. Modernizowane oprawy będą zamontowane na istniejących słupach elektroenergetycznych niskiego napięcia i słupach wydzielonych. Prace modernizacyjne uwzględniają demontaż funkcjonujących opraw wraz wysięgnikami i nieizolowanych przewodów zasilających, które zostaną zastąpione nowymi oprawami LED z wysięgnikami. W zakresie prac znajduje się również podwieszenie przewodów izolowanych (AsXSn 2x25mm2) oraz montaż nowych niezależnych skrzyń zasilająco-sterowniczych wraz z urządzeniami sterowniczymi i zabezpieczającymi obwody oświetlenia drogowego. Projekt Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Chmielnik - ETAP I przewiduje m.in.: - demontaż 1673 szt. istniejących opraw wyposażonych w wyładowcze źródła światła o różnym stopniu zużycia wraz z demontażem towarzyszącego osprzętu m.in. wysięgników, przewodów nieizolowanych; - montaż 1384 szt. nowych opraw oświetleniowych typu LED, w tym montaż 114 szt. opraw w nowej lokalizacji na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, jako uzupełnienie oświetlenia drogowego oraz montaż nowego osprzętu m.in. skrzyń sterowniczo-pomiarowych, a w przypadku linii napowietrznych przewodów izolowanych i wysięgników. Po demontażu istniejących opraw zostaną w ich miejsce zainstalowane oprawy ze źródłami LED. Optymalizację geometrii zawieszenia opraw realizuje się poprzez zastosowanie opraw z regulacją kąta nachylenia dla uzyskania jak najlepszych efektów oświetleniowych, w tym zgodności parametrów z normą PN-EN 13201. W ramach zadania przewidziano wyniesienie punktów sterowania i rozliczania energii elektrycznej z obiektów zamkniętych Operatora Systemu Dystrybucyjnego energii tj. PGE Dystrybucja S.A. na stanowiska nie stwarzające ograniczeń dostępności. Wyniesienie punktów sterowania musi uwzględniać wytyczne Zamawiającego dotyczące zmniejszenia ilości punktów sterowania/poboru energii elektrycznej, przedstawione w załączniku do niniejszego dokumentu. Realizacja ETAPU I realizowana jest ze wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020, w ramach działania 6.2 Promowanie strategii niskoemisyjnych oraz zrównoważona mobilność miejska - ZIT KOF. Projekt Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Chmielnik - ETAP II przewiduje min.: - demontaż 557 szt. istniejących opraw wyposażonych w wyładowcze źródła światła o różnym stopniu zużycia wraz z demontażem towarzyszącego osprzętu m.in. wysięgników, przewodów nieizolowanych; - montaż 704 szt. nowych opraw oświetleniowych typu LED, w tym montaż 147 szt. opraw w nowej lokalizacji na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, jako uzupełnienie oświetlenia drogowego oraz montaż nowego osprzętu m.in. skrzyń sterowniczo-pomiarowych, przewodów izolowanych i wysięgników. Po demontażu opraw istniejących zostaną w ich miejsce zainstalowane oprawy ze źródłami LED. Należy zainstalować wysięgnik zgodnie z PFU. Optymalizację geometrii zawieszenia opraw realizuje się poprzez zastosowanie opraw z regulacja kąta nachylenia dla uzyskania jak najlepszych efektów oświetleniowych w tym zgodności parametrów z normą PN-EN 13201. W ramach zadania przewidziano wyniesienie punktów sterowania i rozliczania energii elektrycznej z obiektów zamkniętych Operatora Systemu Dystrybucyjnego energii tj. PGE Dystrybucja S.A. na stanowiska nie stwarzające ograniczeń dostępności. Wartość robót budowlanych 4 366 500,00 zł. Realizacja ETAPU II realizowana jest ze wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020, w ramach działania 3.4 Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej. Postępowanie przetargowe na realizację rzeczową projektu Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Chmielnik etap I i etap II jest dostępne pod linkiem: https://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=chmielnik/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=228&podmenu=228&str=8&id=2732 2.2. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego regulują zapisy SIWZ; Wzór umowy - załącznik nr 2 stanowiący integralną część SIWZ. Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego należeć będzie w szczególności nadzór nad realizacją i wykonywaniem wszelkich czynności związanych z Inwestycją (roboty budowlane i montażowe) od rozpoczęcia prac przez głównego wykonawcę do zakończenia realizacji rzeczowej zadania: - Planowany termin zakończenia realizacji projektu Rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną – 30.04.2020r. - Planowany termin zakończenia realizacji modernizacji oświetlenia – 17.05.2019r. 2.3. Miejsce realizacji robót budowlanych związanych z rozbudową Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną: Chmielnik, ulica Szkolna 7. 2.4.Miejsce realizacji prac montażowych związanych z modernizacją oświetlenia ulicznego: teren całej gminy Chmielnik, powiat kielecki, województwo świętokrzyskie tj. Borzykowa, Celiny, Chmielnik, Chomentówek, Ciecierze, Grabowiec, Holendry, Jasień, Kotlice, Lipy, Lubania, Łagiewniki, Ługi, Minostowice, Piotrkowice, Przededworze, Suliszów, Sędziejowice, Suchowola, Suskrajowice, Szyszczyce, Śladków Duży, Śladków Mały, Zrecze Chałupczańskie, Zrecze Duże, Zrecze Małe. 2.5. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór całego procesu inwestycyjnego dla robót w danej branży zgodnie z opracowaną dokumentacją; ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. 2016 poz. 290 ze zm.); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 108, poz. 953 ze zm.) oraz umowy z wykonawcami robót budowlanych a w szczególności: 1) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, warunkami pozwolenia na budowę, zgłoszeniem robót, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, m.in. poprzez: zatwierdzenie przed rozpoczęciem robót materiałów, urządzeń i elementów instalacji, które podlegać będą zabudowie w zakresie zgodności z SIWZ oraz oferty wykonawcy robót i kontrolowanie robót budowlanych / montażu oświetlenia w oparciu o elementy zatwierdzone. Zatwierdzenie następuje po przygotowaniu przez wykonawcę robót propozycji zestawienia tabelarycznego, katalogowych materiałów, urządzeń i elementów instalacji oraz zdjęć montowanych elementów przez Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego; kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót dostaw, montaży, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, p.poż. i ochrony środowiska; kontrola zgodności wykonania robót z umową zawartą z wykonawcą robót; inspekcje będą prowadzone w szczególności w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót budowlanych, dostaw i montaży oświetlenia oraz zgodności wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami umowy z wykonawcą robót, dokumentacją projektową oraz z aktualną wiedzą techniczną, prawidłową praktyką inżynierską i sztuką budowlaną; nadzorowanie i pisemne informowanie Zamawiającego o zabezpieczeniach stosowanych na terenie budowy, przeciwdziałanie nieprawidłowościom mogącym spowodować zagrożenia dla osób przebywających na terenie, na którym realizowane będą roboty lub mienia znajdującego się na tym terenie; wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, znajduje się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innego środka odurzającego, nie używa wymaganych zabezpieczeń przewidzianych przepisami BHP; pisemne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń projektowych wraz z propozycją rozwiązań; pisemne informowanie Zamawiającego o problemach i możliwych nieprawidłowościach mogących powstać w wyniku realizacji przedmiotu umowy wraz z propozycją rozwiązań; udzielania Zamawiającemu i wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; sprawdzenie czy roboty w obrębie nieruchomości wykonują osoby wskazane w ofercie wykonawcy robót; zgłaszania Zamawiającemu przypadków, w których rozwiązania projektowe odbiegają od przyjętych rozwiązań stosowanych w praktyce, w wyniku których może dojść do pogorszenia uzyskania efektu ekologicznego i rzeczowego wraz z przedstawieniem propozycji rozstrzygnięcia. Analiza przypadków winna być prowadzona przez Inspektora na podstawie ustaleń wynikających z dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem robót; weryfikacja przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów zgłaszających umowy z podwykonawcami, dalszymi podwykonawcami w celu zapewnienia zgodności zatrudniania podwykonawców i dalszych podwykonawców z warunkami umowy z wykonawcą robót – w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia otrzymania ww. dokumentów; kontrola rozliczeń wykonawcy robót z podwykonawcami oraz podwykonawców z dalszymi podwykonawcami w zakresie określonym w umowie z Wykonawcą Robót. 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, m.in. poprzez: sprawdzanie czy wykonano roboty przy użyciu materiałów i urządzeń wymienionych w zatwierdzonej przez Inspektora dokumentacji projektowej, SIWZ, umowie z Wykonawcą Robót oraz w ofercie Wykonawcy Robót. Brak wykonania jakiegokolwiek elementu wymienionego w dokumentacji projektowej bez uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym takiego działania na zasadach określonych w umowie z wykonawcą robót, niewłaściwe wykonanie robót stanowi podstawę odmowy odbioru robót przez Inspektora. Zła jakość wykonanych zdjęć przez Wykonawcę Robót (będących w jego zakresie) lub ich brak w dniu dbioru częściowego spowoduje odmowę odbioru robót. Brak protokołów prób i pomiarów podczas odbioru częściowego powoduje odmowę odbioru robót; sprawdzanie jakości urządzeń, wykonywanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń, materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i/lub nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (wyłącznie posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty), współdziałanie z wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania najwyższych efektów w zakresie wykonywanych postanowień umowy z wykonawcą robót w tym jakości wykonanych prac i zamontowanych urządzeń; sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych urządzeń, materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu urządzeń, materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; sprawdzanie kompletności wykonanych robót budowlanych i montażowych, z uwzględnieniem wymagań dokumentacji projektowej, SIWZ, umowy z wykonawcą robót oraz zasad wiedzy technicznej; nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia; pobieranie prób materiałów, urządzeń do badań weryfikujących ich jakość na zlecenie Zamawiającego. zlecenie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości; zlecenie dokonania przez wykonawcę robót na jego koszt, odkrywek elementów robót budzących wątpliwości, w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem; uczestniczenie przy przeprowadzeniu prób, pomiarów i sprawdzeń m.in. elektrycznych, w tym wszelkich tego rodzaju czynności wymienionych w dokumentacji projektowej, SIWZ i umowie z wykonawcą robót, w tym robót ulegających zakryciu; podejmowanie w toku realizacji dostawy i montażu instalacji OZE decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych tej budowy, pod warunkiem uzyskania wyraźnej akceptacji Zamawiającego dla takiej decyzji. 3) sprawdzanie, odbiór (częściowy/końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, m.in. poprze: dokonywanie w imieniu Zamawiającego odbioru robót (częściowych i końcowych), w tym ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru; sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych instalacji kolektorów słonecznych i instalacji fotowoltaicznych i przekazywanie ich do użytkowania; sprawdzania w toku inspekcji i odbioru ciśnienia w instalacji wodnej, glikolowej w tym w naczyniach zbiorczych, sprawdzania ciśnienia w sieci wodociągowej; prowadzenie inspekcji wykonanych robót w każdej z lokalizacji, elementów instalacji kolektorów słonecznych, fotowoltaicznych w tym także na wysokości; prowadzenie inspekcji robót ulegających zakryciu, badanie poprawności wykonania instalacji w tym pH, temperatury zamarzania, stężenia płynu solarnego, ciśnienia; przygotowanie i wypełnienie protokołu odbioru zgodnego z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Protokół odbioru (częściowego, końcowego, po usunięciu wad) wypełnia Inspektor, odpowiadając w całości za poprawność danych oraz informacji w nich zawartych. Inspektor poświadcza prawidłowość wykonania robót podpisem oraz pieczęcią zawierającą informację: imię, nazwisko, rodzaj uprawnień; sprawdzanie kompletności dokumentów przedłożonych przez wykonawcę robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego w tym dokumentacji fotograficznej sporządzonej przez Wykonawcę Robót w zakresie ujętym w umowie z wykonawcą robót; sprawdzanie wykonania przez Wykonawcę Robót obowiązków związanych z przywróceniem nieruchomości do stanu poprzedniego, usunięciem uszkodzeń na nieruchomości lub na nieruchomościach sąsiednich spowodowanych wykonywaniem robót, usunięciem zanieczyszczeń i odpadów z terenu prowadzonych prac. Stwierdzenie przez Inspektora braku wykonania przez Wykonawcę Robót obowiązków w powyższym zakresie stanowi podstawę do odmowy dokonania odbioru częściowego danej instalacji. 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót oraz wytycznymi dotyczącymi rozliczania otrzymanych dofinansowań, m.in. poprzez: prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową z wykonawcą robót oraz harmonogramem rzeczowo -finansowym z Wykonawcą robót, dokonanie analizy i zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo–finansowych; potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, usterek; kontrola usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad, uczestniczenie w przejęciu przez Zamawiającego od Wykonawcy robót usuniętych wad – potwierdzonych protokołem; odpowiednio wyprzedzające informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania, pogorszenie jakości robót lub zwiększenie kosztów, oraz pomoc w inicjowaniu i podejmowaniu działań zapobiegawczych i naprawczych; potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót, jako podstawy do fakturowania częściowego i końcowego, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą robót; przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z wykonawcą robót, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur, raportów, sprawozdań itp. dokumentów związanych z rozliczeniem umowy z wykonawcą robót, podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami; informowanie pisemne Zamawiającego o konieczności wykonania dodatkowej niezbędnej dokumentacji odbiorowej, powykonawczej. Brak wymienionych dokumentów w dacie odbioru częściowego powoduje odmowę odbioru; nadzór nad sposobem prowadzenia instalacji w obrębie nieczynnych przewodów wentylacyjnych w szczególności w zakresie bezpieczeństwa zamieszkiwanych i użytkowanych pomieszczeń w zakresie ich odpowiedniej wentylacji. Podpisanie protokołu odbioru przez Inspektora potwierdza spełnienie wymienionego warunku; przedstawienie Zamawiającemu propozycji rozstrzygnięcia wątpliwości natury technicznej, jakości wykonanych robót powstałych w toku prowadzonych prac jak i po ich zakończeniu (w tym także zgłaszanych przez właścicieli nieruchomości), a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu; udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowego projektu; uczestnictwo naradach dotyczącym Projektu w celu podejmowania bieżących decyzji, odnośnie wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp robót, oraz sporządzenia protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu; sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z postępu realizowanych zadań z uwzględnieniem: szczegółowego opisu działań dot. realizowanego Projektu; opisu rzeczywistego postępu finansowego Projektu w porównaniu z planowanym; ogólnego opisu analizy ryzyka realizowanego Projektu oraz podjętych działań zaradczych; opisu trudności w realizacji Projektu przewidzianych w następnym okresie sprawozdawczym; ogólnego opisu o dalszych krokach/działaniach przewidywanych w kolejnym okresie sprawozdawczym. Raport winien zostać przekazany w ciągu 2 dni po zakończeniu danego miesiąca, będącego okresem sprawozdawczym, w wersji papierowej oraz w elektronicznej edytowalnej. poświadczenia terminu zakończenia robót; doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót, a także jeśli to możliwe, zapobiegania potencjalnym roszczeniom Wykonawcy Robót, opóźnieniom w realizacji Projektu; powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją projektową sporządzoną na zlecenie Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, wraz z przedstawieniem propozycji możliwych rozwiązań zamiennych i kalkulacji ich ewentualnego wpływu na koszty robót lub weryfikacji analogicznych rozwiązań lub kalkulacji przedkładanych przez Wykonawcę Robót; sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej wykonawcy robót; zweryfikowania i zatwierdzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie zapewnienie dostarczenia jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową w formie ustalonej z Zamawiającym; wydanie poleceń przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót –po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego; opiniowanie, wskazywanie i nadzorowanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Robót, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym w związku z ewentualnymi skargami właścicieli budynków prywatnych objętych robotami, jak i właścicieli nieruchomości sąsiednich; regularne przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej korespondencji związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy i robót w zakresie realizowanych robót; dokonywanie w odpowiednich terminach i formach, o ile tego wymagają stosowne przepisy lub postanowienia umowne wynikające z zawartych umów przez Zamawiającego, a dotyczących realizowanego Projektu inwestycyjnego, rozliczeń częściowych lub okresowych, sprawozdawczości, monitoringu, ewaluacji przedmiotu Projektu; w przypadku kontroli realizacji projektu przez uprawnione organy Nadzoru Budowlanego, instytucję finansującą projekt to jest w szczególności Instytucję Zarządzającą RPO WŚ na lata 2014-2020 oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, Inspektor zobowiązany jest do natychmiastowego przedłożenia dokumentacji i stosownych rozliczeń do stanu faktycznego zaawansowania realizacji projektu; zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych nieprawidłowości i wad w wykonywanych obiektach oraz proponowanie sposobu ich usunięcia; sprawdzanie wykonanych robót i powiadamiania wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót, sprawdzanie protokołów odbioru częściowego wykonanych robót i ich zatwierdzanie; dokonywanie wpisów w dzienniku budowy (w przypadku konieczności jego prowadzenia) lub zeszycie budowy oraz wydawanie kierownikowi budowy, kierownikom robót, kierownikom brygad i innym przedstawicielom Wykonawcy Robót (uzgodnionych z Zamawiającym) poleceń określonych przepisami Prawa budowlanego; opracowywanie na wniosek Zamawiającego niezbędnych sprawozdań i udzielanie informacji z postępu robót składanych przedstawicielowi Zamawiającego; sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawcy robót, w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie ewentualnych robót uzupełniających czy dodatkowych, a w przypadku gdyby Zamawiający uznał potrzebę ich wykonania -także pomoc w ustaleniu sposobu wykonania tych robót; kontrolowanie usunięcia przez wykonawcę robót wad i usterek stwierdzonych w czasie wykonywania robót i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej; w przypadku nieterminowego usuwania przez Wykonawcę robót wad i usterek, przygotowanie Zamawiającemu danych, niezbędnych do zastosowania przez Zamawiającego dostępnych mu sankcji, w tym w zakresie naliczania kar umownych z tego tytułu; nakazywania projektantowi sporządzania wszelkich zmian rysunków i specyfikacji, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy; weryfikowania „rysunków powykonawczych” sporządzanych przez wykonawcę robót; przedstawiania Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek wszelkich nieprzewidzianych robót; rozpatrywanie roszczeń wykonawcy robót i przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich; kompletowanie i przekazywanie Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej realizacji projektu, w tym wszelkich notatek, poleceń, protokołów odbiorów, badań, prób, dokumentacji fotograficznej w celu zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w szczególności w kwestiach, w których w trakcie realizacji Projektu wystąpią możliwe roszczenia Zamawiającego wobec Wykonawcy Robót związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Projektu; w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a wykonawcą robót dotyczący realizacji projektu, wsparcie Zamawiającego poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska wykonawcy robót co do przedmiotu sporu. 5) W trakcie realizacji umowy Inspektor będzie zobowiązany zapewnić wszelkie niezbędne urządzenia techniczne, wyposażenie biurowe, pojazdy, środki komunikacji elektronicznej, jakie mogą być potrzebne dla należytego wykonania obowiązków umownych. W szczególności powinien on posiadać dostępne dla wszystkich osób personelu urządzenia pozwalające m.in. na: wykonanie inspekcji robót ulegających zakryciu; wykonanie badania poprawności wykonania prac, urządzenia winny zapewniać dokonanie wiarygodnego, dokładnego, prawidłowego pomiaru poprzez minimum bieżącą kalibrację i posiadanie odpowiednich atestów i dopuszczeń, jeżeli są one wymagane przez właściwe przepisy, instrukcje użytkowania itp. kontrola właściwej realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych Wykonawcy robót; prowadzenie w porozumieniu z Zamawiającym ewidencji wszystkich pracowników Wykonawcy robót, którym zostały powierzone dane beneficjentów; Inspektor dostosuje swój czas pracy do czasu pracy wykonawcy robót w ten sposób aby nie następowały z jego winy opóźnienia w realizacji projektu. 6) Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną oraz przepisami szczegółowymi. 2.6. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. 2.7. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą art. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 1) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Stosowne oświadczenie w swojej treści Formularz ofertowy stanowiący – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.8. Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia dotyczącego statusu przedsiębiorcy ( informacja o charakterze statystycznym wymagana do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, publikowanego przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych) zamieszczonego w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 105 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2016r. poz. 1829 z późn. zm.) za małego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro. Zgodnie z art. 106 ww. ustawy za średniego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro. 2.9. Wybrany w przetargu Wykonawca wraz z podpisana umową przedstawi Zamawiającemu harmonogram płatności zadania stanowiący załącznik nr 1 do umowy.
Gość Zamawiający | Ogłoszenie nr 510063657-N-2019 z dnia 02-04-2019 r. Gmina Chmielnik: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla projektów inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Chmielnik OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej tak Nazwa projektu lub programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 520446-N-2019 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik, Krajowy numer identyfikacyjny 29100974500000, ul. Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 543 273, e-mail inwestycje@chmielnik.com, faks 413 543 273. Adres strony internetowej (url): www.chmielnik.com I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla projektów inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Chmielnik Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IPS.271.14.2019 II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla trzech projektów inwestycyjnych Gminy Chmielnik. Zamówienie prowadzone jest w 2 częściach, z następującym podziałem: • I część zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad projektem pn. „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Chmielniku o salę gimnastyczną wraz z łącznikiem, zapleczem socjalno – technicznym oraz infrastrukturą towarzyszącą”, polegającego na wielobranżowym nadzorze inwestorskim w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz - w specjalności drogowej. Opis inwestycji podlegającej nadzorowi: Przedmiotem robót budowlanych jest budowa i wyposażenie budynku 1-kondygnacyjnego, przeznaczonego na salę gimnastyczną wraz z zapleczem socjalno technicznym oraz łącznikiem z budynkiem Szkoły Podstawowej w Chmielniku o następujących parametrach: Wysokość: 10,98 m Szerokość: 31,38 m Długość: 50,00 m Budynek niepodpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej z elementami prefabrykowanymi i żelbetowymi. Ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych gr. 25 cm z izolacja termiczna gr. 18 cm z wełny mineralnej. Dach pokryty blachą tytan – cynk na rąbek stojący. Konstrukcja dachu z dźwigarów z drewna klejonego. Sala gimnastyczna wraz z zapleczem socjalno-technicznym, zostanie połączona z istniejącym budynkiem Szkoły Podstawowej za pomocą łącznika. W projektowanym budynku sali gimnastycznej znajdować się będą: - sala sportowa, - pokój trenera, - łazienka trenera, - magazyn sprzętu sportowego, - przestrzeń komunikacyjna z przedsionkami, - sanitariaty ogólnodostępne w tym oddzielne dla osób niepełnosprawnych, - szatnie męskie i damskie z węzłami sanitarnymi, - pomieszczenie na sprzęt porządkowy, W sali sportowej zaprojektowano boisko centralne do gry w: - koszykówkę, - piłkę ręczną, - piłkę siatkową, - tenisa ziemnego. Przedmiotem zamówienia jest także budowa instalacji, m.in.: - zewnętrznej i wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, - instalacji wodociągowej (ciepłej i zimnej wody), - elektrycznej, - wentylacyjnej ( mechanicznej), - przeciwpożarowej, - centralnego ogrzewania i technologia kotłowni. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę instalacji monitoringu : 5 kamer zewnętrznych szerokokątnych usytuowanych na elewacji sali gimnastycznej oraz 4 kamery wewnętrzne zgodnie z Projektem Monitoringu stanowiącym załącznik nr 9.8 do SIWZ. W ramach infrastruktury towarzyszącej należy wykonać roboty drogowe oraz zagospodarowanie terenu: - drogę pożarową z kostki brukowej betonowej gr, 8cm od strony północnej, - dojścia do nowo wybudowanej części budynku z kostki betonowej gr. 6cm, - 10 miejsc postojowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5x5,5m, - 2 miejsca o wymiarach 3,6x 5,5m dla samochodów osób niepełnosprawnych ( 4 miejsca parkingowe zlokalizowane w południowej części o nawierzchni z kostki betonowej, pozostałe 8 miejsc na istniejącej nawierzchni asfaltowej poprzez wymalowanie linii), - wykonanie trawników oraz niskie nasadzenia wokół sali gimnastycznej, - zamontowanie nowych ławek oraz koszy na śmieci. Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie budynku w sygnalizację pożarową i urządzenia gaśnicze zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz wyposażenie budynku w meble i akcesoria łazienkowe. Wartość robót budowlanych 5 451 857,25 zł. Postępowanie przetargowe na realizację rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną jest dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod linkiem: https://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=chmielnik/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=228&podmenu=228&str=1&id=2955 Projekt pn. „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Chmielniku o salę gimnastyczną wraz z łącznikiem, zapleczem socjalno – technicznym oraz infrastrukturą towarzyszącą” realizowany jest z dofinansowaniem ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Ministerstwa Sportu i Turystyki. • II część zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad dwoma projektami : 1) „Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Chmielnik” 2) „Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Chmielnik – etap II” ( łącznie 87 punktów zapalnych). Opis inwestycji podlegającej nadzorowi: Projekty polegają na modernizacji oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Chmielnik (województwo świętokrzyskie) z zastosowaniem nowych opraw w technologii LED zintegrowanych z systemem informatycznym pozwalającym na sterowanie i monitorowanie urządzeniami oświetlenia drogowego. Modernizowane oprawy będą zamontowane na istniejących słupach elektroenergetycznych niskiego napięcia i słupach wydzielonych. Prace modernizacyjne uwzględniają demontaż funkcjonujących opraw wraz wysięgnikami i nieizolowanych przewodów zasilających, które zostaną zastąpione nowymi oprawami LED z wysięgnikami. W zakresie prac znajduje się również podwieszenie przewodów izolowanych (AsXSn 2x25mm2) oraz montaż nowych niezależnych skrzyń zasilająco-sterowniczych wraz z urządzeniami sterowniczymi i zabezpieczającymi obwody oświetlenia drogowego. Projekt Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Chmielnik - ETAP I przewiduje m.in.: - demontaż 1673 szt. istniejących opraw wyposażonych w wyładowcze źródła światła o różnym stopniu zużycia wraz z demontażem towarzyszącego osprzętu m.in. wysięgników, przewodów nieizolowanych; - montaż 1384 szt. nowych opraw oświetleniowych typu LED, w tym montaż 114 szt. opraw w nowej lokalizacji na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, jako uzupełnienie oświetlenia drogowego oraz montaż nowego osprzętu m.in. skrzyń sterowniczo-pomiarowych, a w przypadku linii napowietrznych przewodów izolowanych i wysięgników. Po demontażu istniejących opraw zostaną w ich miejsce zainstalowane oprawy ze źródłami LED. Optymalizację geometrii zawieszenia opraw realizuje się poprzez zastosowanie opraw z regulacją kąta nachylenia dla uzyskania jak najlepszych efektów oświetleniowych, w tym zgodności parametrów z normą PN-EN 13201. W ramach zadania przewidziano wyniesienie punktów sterowania i rozliczania energii elektrycznej z obiektów zamkniętych Operatora Systemu Dystrybucyjnego energii tj. PGE Dystrybucja S.A. na stanowiska nie stwarzające ograniczeń dostępności. Wyniesienie punktów sterowania musi uwzględniać wytyczne Zamawiającego dotyczące zmniejszenia ilości punktów sterowania/poboru energii elektrycznej, przedstawione w załączniku do niniejszego dokumentu. Realizacja ETAPU I realizowana jest ze wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020, w ramach działania 6.2 Promowanie strategii niskoemisyjnych oraz zrównoważona mobilność miejska - ZIT KOF. Projekt Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Chmielnik - ETAP II przewiduje min.: - demontaż 557 szt. istniejących opraw wyposażonych w wyładowcze źródła światła o różnym stopniu zużycia wraz z demontażem towarzyszącego osprzętu m.in. wysięgników, przewodów nieizolowanych; - montaż 704 szt. nowych opraw oświetleniowych typu LED, w tym montaż 147 szt. opraw w nowej lokalizacji na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, jako uzupełnienie oświetlenia drogowego oraz montaż nowego osprzętu m.in. skrzyń sterowniczo-pomiarowych, przewodów izolowanych i wysięgników. Po demontażu opraw istniejących zostaną w ich miejsce zainstalowane oprawy ze źródłami LED. Należy zainstalować wysięgnik zgodnie z PFU. Optymalizację geometrii zawieszenia opraw realizuje się poprzez zastosowanie opraw z regulacja kąta nachylenia dla uzyskania jak najlepszych efektów oświetleniowych w tym zgodności parametrów z normą PN-EN 13201. W ramach zadania przewidziano wyniesienie punktów sterowania i rozliczania energii elektrycznej z obiektów zamkniętych Operatora Systemu Dystrybucyjnego energii tj. PGE Dystrybucja S.A. na stanowiska nie stwarzające ograniczeń dostępności. Wartość robót budowlanych 4 366 500,00 zł. Realizacja ETAPU II realizowana jest ze wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020, w ramach działania 3.4 Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej. Postępowanie przetargowe na realizację rzeczową projektu Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Chmielnik etap I i etap II jest dostępne pod linkiem: https://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=chmielnik/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=228&podmenu=228&str=8&id=2732 2.2. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego regulują zapisy SIWZ; Wzór umowy - załącznik nr 2 stanowiący integralną część SIWZ. Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego należeć będzie w szczególności nadzór nad realizacją i wykonywaniem wszelkich czynności związanych z Inwestycją (roboty budowlane i montażowe) od rozpoczęcia prac przez głównego wykonawcę do zakończenia realizacji rzeczowej zadania: - Planowany termin zakończenia realizacji projektu Rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną – 30.04.2020r. - Planowany termin zakończenia realizacji modernizacji oświetlenia – 17.05.2019r. 2.3. Miejsce realizacji robót budowlanych związanych z rozbudową Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną: Chmielnik, ulica Szkolna 7. 2.4.Miejsce realizacji prac montażowych związanych z modernizacją oświetlenia ulicznego: teren całej gminy Chmielnik, powiat kielecki, województwo świętokrzyskie tj. Borzykowa, Celiny, Chmielnik, Chomentówek, Ciecierze, Grabowiec, Holendry, Jasień, Kotlice, Lipy, Lubania, Łagiewniki, Ługi, Minostowice, {Dane ukryte}, Przededworze, Suliszów, Sędziejowice, Suchowola, Suskrajowice, Szyszczyce, Śladków Duży, Śladków Mały, Zrecze Chałupczańskie, Zrecze Duże, Zrecze Małe. 2.5. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór całego procesu inwestycyjnego dla robót w danej branży zgodnie z opracowaną dokumentacją; ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. 2016 poz. 290 ze zm.); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 108, poz. 953 ze zm.) oraz umowy z wykonawcami robót budowlanych a w szczególności: 1) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, warunkami pozwolenia na budowę, zgłoszeniem robót, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, m.in. poprzez: zatwierdzenie przed rozpoczęciem robót materiałów, urządzeń i elementów instalacji, które podlegać będą zabudowie w zakresie zgodności z SIWZ oraz oferty wykonawcy robót i kontrolowanie robót budowlanych / montażu oświetlenia w oparciu o elementy zatwierdzone. Zatwierdzenie następuje po przygotowaniu przez wykonawcę robót propozycji zestawienia tabelarycznego, katalogowych materiałów, urządzeń i elementów instalacji oraz zdjęć montowanych elementów przez Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego; kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót dostaw, montaży, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, p.poż. i ochrony środowiska; kontrola zgodności wykonania robót z umową zawartą z wykonawcą robót; inspekcje będą prowadzone w szczególności w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót budowlanych, dostaw i montaży oświetlenia oraz zgodności wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami umowy z wykonawcą robót, dokumentacją projektową oraz z aktualną wiedzą techniczną, prawidłową praktyką inżynierską i sztuką budowlaną; nadzorowanie i pisemne informowanie Zamawiającego o zabezpieczeniach stosowanych na terenie budowy, przeciwdziałanie nieprawidłowościom mogącym spowodować zagrożenia dla osób przebywających na terenie, na którym realizowane będą roboty lub mienia znajdującego się na tym terenie; wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, znajduje się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innego środka odurzającego, nie używa wymaganych zabezpieczeń przewidzianych przepisami BHP; pisemne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń projektowych wraz z propozycją rozwiązań; pisemne informowanie Zamawiającego o problemach i możliwych nieprawidłowościach mogących powstać w wyniku realizacji przedmiotu umowy wraz z propozycją rozwiązań; udzielania Zamawiającemu i wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; sprawdzenie czy roboty w obrębie nieruchomości wykonują osoby wskazane w ofercie wykonawcy robót; zgłaszania Zamawiającemu przypadków, w których rozwiązania projektowe odbiegają od przyjętych rozwiązań stosowanych w praktyce, w wyniku których może dojść do pogorszenia uzyskania efektu ekologicznego i rzeczowego wraz z przedstawieniem propozycji rozstrzygnięcia. Analiza przypadków winna być prowadzona przez Inspektora na podstawie ustaleń wynikających z dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem robót; weryfikacja przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów zgłaszających umowy z podwykonawcami, dalszymi podwykonawcami w celu zapewnienia zgodności zatrudniania podwykonawców i dalszych podwykonawców z warunkami umowy z wykonawcą robót – w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia otrzymania ww. dokumentów; kontrola rozliczeń wykonawcy robót z podwykonawcami oraz podwykonawców z dalszymi podwykonawcami w zakresie określonym w umowie z Wykonawcą Robót. 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, m.in. poprzez: sprawdzanie czy wykonano roboty przy użyciu materiałów i urządzeń wymienionych w zatwierdzonej przez Inspektora dokumentacji projektowej, SIWZ, umowie z Wykonawcą Robót oraz w ofercie Wykonawcy Robót. Brak wykonania jakiegokolwiek elementu wymienionego w dokumentacji projektowej bez uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym takiego działania na zasadach określonych w umowie z wykonawcą robót, niewłaściwe wykonanie robót stanowi podstawę odmowy odbioru robót przez Inspektora. Zła jakość wykonanych zdjęć przez Wykonawcę Robót (będących w jego zakresie) lub ich brak w dniu dbioru częściowego spowoduje odmowę odbioru robót. Brak protokołów prób i pomiarów podczas odbioru częściowego powoduje odmowę odbioru robót; sprawdzanie jakości urządzeń, wykonywanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń, materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i/lub nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (wyłącznie posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty), współdziałanie z wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania najwyższych efektów w zakresie wykonywanych postanowień umowy z wykonawcą robót w tym jakości wykonanych prac i zamontowanych urządzeń; sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych urządzeń, materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu urządzeń, materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; sprawdzanie kompletności wykonanych robót budowlanych i montażowych, z uwzględnieniem wymagań dokumentacji projektowej, SIWZ, umowy z wykonawcą robót oraz zasad wiedzy technicznej; nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia; pobieranie prób materiałów, urządzeń do badań weryfikujących ich jakość na zlecenie Zamawiającego. zlecenie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości; zlecenie dokonania przez wykonawcę robót na jego koszt, odkrywek elementów robót budzących wątpliwości, w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem; uczestniczenie przy przeprowadzeniu prób, pomiarów i sprawdzeń m.in. elektrycznych, w tym wszelkich tego rodzaju czynności wymienionych w dokumentacji projektowej, SIWZ i umowie z wykonawcą robót, w tym robót ulegających zakryciu; podejmowanie w toku realizacji dostawy i montażu instalacji OZE decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych tej budowy, pod warunkiem uzyskania wyraźnej akceptacji Zamawiającego dla takiej decyzji. 3) sprawdzanie, odbiór (częściowy/końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, m.in. poprze: dokonywanie w imieniu Zamawiającego odbioru robót (częściowych i końcowych), w tym ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru; sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych instalacji kolektorów słonecznych i instalacji fotowoltaicznych i przekazywanie ich do użytkowania; sprawdzania w toku inspekcji i odbioru ciśnienia w instalacji wodnej, glikolowej w tym w naczyniach zbiorczych, sprawdzania ciśnienia w sieci wodociągowej; prowadzenie inspekcji wykonanych robót w każdej z lokalizacji, elementów instalacji kolektorów słonecznych, fotowoltaicznych w tym także na wysokości; prowadzenie inspekcji robót ulegających zakryciu, badanie poprawności wykonania instalacji w tym pH, temperatury zamarzania, stężenia płynu solarnego, ciśnienia; przygotowanie i wypełnienie protokołu odbioru zgodnego z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Protokół odbioru (częściowego, końcowego, po usunięciu wad) wypełnia Inspektor, odpowiadając w całości za poprawność danych oraz informacji w nich zawartych. Inspektor poświadcza prawidłowość wykonania robót podpisem oraz pieczęcią zawierającą informację: imię, nazwisko, rodzaj uprawnień; sprawdzanie kompletności dokumentów przedłożonych przez wykonawcę robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego w tym dokumentacji fotograficznej sporządzonej przez Wykonawcę Robót w zakresie ujętym w umowie z wykonawcą robót; sprawdzanie wykonania przez Wykonawcę Robót obowiązków związanych z przywróceniem nieruchomości do stanu poprzedniego, usunięciem uszkodzeń na nieruchomości lub na nieruchomościach sąsiednich spowodowanych wykonywaniem robót, usunięciem zanieczyszczeń i odpadów z terenu prowadzonych prac. Stwierdzenie przez Inspektora braku wykonania przez Wykonawcę Robót obowiązków w powyższym zakresie stanowi podstawę do odmowy dokonania odbioru częściowego danej instalacji. 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót oraz wytycznymi dotyczącymi rozliczania otrzymanych dofinansowań, m.in. poprzez: prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową z wykonawcą robót oraz harmonogramem rzeczowo -finansowym z Wykonawcą robót, dokonanie analizy i zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo–finansowych; potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, usterek; kontrola usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad, uczestniczenie w przejęciu przez Zamawiającego od Wykonawcy robót usuniętych wad – potwierdzonych protokołem; odpowiednio wyprzedzające informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania, pogorszenie jakości robót lub zwiększenie kosztów, oraz pomoc w inicjowaniu i podejmowaniu działań zapobiegawczych i naprawczych; potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót, jako podstawy do fakturowania częściowego i końcowego, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą robót; przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z wykonawcą robót, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur, raportów, sprawozdań itp. dokumentów związanych z rozliczeniem umowy z wykonawcą robót, podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami; informowanie pisemne Zamawiającego o konieczności wykonania dodatkowej niezbędnej dokumentacji odbiorowej, powykonawczej. Brak wymienionych dokumentów w dacie odbioru częściowego powoduje odmowę odbioru; nadzór nad sposobem prowadzenia instalacji w obrębie nieczynnych przewodów wentylacyjnych w szczególności w zakresie bezpieczeństwa zamieszkiwanych i użytkowanych pomieszczeń w zakresie ich odpowiedniej wentylacji. Podpisanie protokołu odbioru przez Inspektora potwierdza spełnienie wymienionego warunku; przedstawienie Zamawiającemu propozycji rozstrzygnięcia wątpliwości natury technicznej, jakości wykonanych robót powstałych w toku prowadzonych prac jak i po ich zakończeniu (w tym także zgłaszanych przez właścicieli nieruchomości), a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu; udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowego projektu; uczestnictwo naradach dotyczącym Projektu w celu podejmowania bieżących decyzji, odnośnie wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp robót, oraz sporządzenia protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu; sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z postępu realizowanych zadań z uwzględnieniem: szczegółowego opisu działań dot. realizowanego Projektu; opisu rzeczywistego postępu finansowego Projektu w porównaniu z planowanym; ogólnego opisu analizy ryzyka realizowanego Projektu oraz podjętych działań zaradczych; opisu trudności w realizacji Projektu przewidzianych w następnym okresie sprawozdawczym; ogólnego opisu o dalszych krokach/działaniach przewidywanych w kolejnym okresie sprawozdawczym. Raport winien zostać przekazany w ciągu 2 dni po zakończeniu danego miesiąca, będącego okresem sprawozdawczym, w wersji papierowej oraz w elektronicznej edytowalnej. poświadczenia terminu zakończenia robót; doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót, a także jeśli to możliwe, zapobiegania potencjalnym roszczeniom Wykonawcy Robót, opóźnieniom w realizacji Projektu; powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją projektową sporządzoną na zlecenie Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, wraz z przedstawieniem propozycji możliwych rozwiązań zamiennych i kalkulacji ich ewentualnego wpływu na koszty robót lub weryfikacji analogicznych rozwiązań lub kalkulacji przedkładanych przez Wykonawcę Robót; sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej wykonawcy robót; zweryfikowania i zatwierdzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie zapewnienie dostarczenia jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową w formie ustalonej z Zamawiającym; wydanie poleceń przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót –po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego; opiniowanie, wskazywanie i nadzorowanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Robót, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym w związku z ewentualnymi skargami właścicieli budynków prywatnych objętych robotami, jak i właścicieli nieruchomości sąsiednich; regularne przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej korespondencji związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy i robót w zakresie realizowanych robót; dokonywanie w odpowiednich terminach i formach, o ile tego wymagają stosowne przepisy lub postanowienia umowne wynikające z zawartych umów przez Zamawiającego, a dotyczących realizowanego Projektu inwestycyjnego, rozliczeń częściowych lub okresowych, sprawozdawczości, monitoringu, ewaluacji przedmiotu Projektu; w przypadku kontroli realizacji projektu przez uprawnione organy Nadzoru Budowlanego, instytucję finansującą projekt to jest w szczególności Instytucję Zarządzającą RPO WŚ na lata 2014-2020 oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, Inspektor zobowiązany jest do natychmiastowego przedłożenia dokumentacji i stosownych rozliczeń do stanu faktycznego zaawansowania realizacji projektu; zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych nieprawidłowości i wad w wykonywanych obiektach oraz proponowanie sposobu ich usunięcia; sprawdzanie wykonanych robót i powiadamiania wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót, sprawdzanie protokołów odbioru częściowego wykonanych robót i ich zatwierdzanie; dokonywanie wpisów w dzienniku budowy (w przypadku konieczności jego prowadzenia) lub zeszycie budowy oraz wydawanie kierownikowi budowy, kierownikom robót, kierownikom brygad i innym przedstawicielom Wykonawcy Robót (uzgodnionych z Zamawiającym) poleceń określonych przepisami Prawa budowlanego; opracowywanie na wniosek Zamawiającego niezbędnych sprawozdań i udzielanie informacji z postępu robót składanych przedstawicielowi Zamawiającego; sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawcy robót, w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie ewentualnych robót uzupełniających czy dodatkowych, a w przypadku gdyby Zamawiający uznał potrzebę ich wykonania -także pomoc w ustaleniu sposobu wykonania tych robót; kontrolowanie usunięcia przez wykonawcę robót wad i usterek stwierdzonych w czasie wykonywania robót i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej; w przypadku nieterminowego usuwania przez Wykonawcę robót wad i usterek, przygotowanie Zamawiającemu danych, niezbędnych do zastosowania przez Zamawiającego dostępnych mu sankcji, w tym w zakresie naliczania kar umownych z tego tytułu; nakazywania projektantowi sporządzania wszelkich zmian rysunków i specyfikacji, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy; weryfikowania „rysunków powykonawczych” sporządzanych przez wykonawcę robót; przedstawiania Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek wszelkich nieprzewidzianych robót; rozpatrywanie roszczeń wykonawcy robót i przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich; kompletowanie i przekazywanie Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej realizacji projektu, w tym wszelkich notatek, poleceń, protokołów odbiorów, badań, prób, dokumentacji fotograficznej w celu zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w szczególności w kwestiach, w których w trakcie realizacji Projektu wystąpią możliwe roszczenia Zamawiającego wobec Wykonawcy Robót związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Projektu; w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a wykonawcą robót dotyczący realizacji projektu, wsparcie Zamawiającego poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska wykonawcy robót co do przedmiotu sporu. 5) W trakcie realizacji umowy Inspektor będzie zobowiązany zapewnić wszelkie niezbędne urządzenia techniczne, wyposażenie biurowe, pojazdy, środki komunikacji elektronicznej, jakie mogą być potrzebne dla należytego wykonania obowiązków umownych. W szczególności powinien on posiadać dostępne dla wszystkich osób personelu urządzenia pozwalające m.in. na: wykonanie inspekcji robót ulegających zakryciu; wykonanie badania poprawności wykonania prac, urządzenia winny zapewniać dokonanie wiarygodnego, dokładnego, prawidłowego pomiaru poprzez minimum bieżącą kalibrację i posiadanie odpowiednich atestów i dopuszczeń, jeżeli są one wymagane przez właściwe przepisy, instrukcje użytkowania itp. kontrola właściwej realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych Wykonawcy robót; prowadzenie w porozumieniu z Zamawiającym ewidencji wszystkich pracowników Wykonawcy robót, którym zostały powierzone dane beneficjentów; Inspektor dostosuje swój czas pracy do czasu pracy wykonawcy robót w ten sposób aby nie następowały z jego winy opóźnienia w realizacji projektu. 6) Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną oraz przepisami szczegółowymi. 2.6. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: tak II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9 Dodatkowe kody CPV: 71247000-1 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. | ||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 520446-N-2019 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | IPS.271.14.2019 |
Data publikacji zamówienia: | 2019-03-01 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.chmielnik.com |
Informacja dostępna pod: | www.chmielnik.com |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
71520000-9 | Usługi nadzoru budowlanego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad projektem pn. „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Chmielniku o salę gimnastyczną wraz z łącznikiem, zapleczem socjalno – technicznym oraz infrastrukturą towarzyszącą” | Firma Usługowo - Handlowa BANESTO Mateusz Skrzyniarz Kielce | 2019-03-31 | 40 449,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2019-03-31 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 71520000-9 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 40 449,00 zł Minimalna złożona oferta: 40 449,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 40 449,00 zł Maksymalna złożona oferta: 84 870,00 zł | |||
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad dwoma projektami : 1) „Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Chmielnik” 2) „Modernizacja oświetlenia na teren | Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno - Inżynierskie PROSTA - PROJEKT Chmielnik | 2019-03-31 | 14 514,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2019-03-31 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 71520000-9 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 14 514,00 zł Minimalna złożona oferta: 14 514,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 14 514,00 zł Maksymalna złożona oferta: 31 734,00 zł |