Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego Polska Poczta S.A na rzecz Urzędu Skarbowego w Zambrowie polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu i dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienie jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego Polska Poczta S.A. na rzecz Urzędu Skarbowego w Zambrowie, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu i dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. Zakres świadczonych usług obejmować będzie: a) przesyłki zastrzeżone dla operatora publicznego (tj. przesyłki o wadze do 50 gram): rejestrowane (ekonomiczne i priorytetowe) oraz nierejestrowane (ekonomiczne i priorytetowe) - krajowe i zagraniczne, b) przesyłki niezastrzeżone dla operatora publicznego (tj. przesyłki o wadze powyżej 50 gram): rejestrowane (ekonomiczne i priorytetowe) oraz nierejestrowane (ekonomiczne i priorytetowe) - krajowe i zagraniczne, c) usługi komplementarne do przesyłek rejestrowanych.
Zambrów: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego Polska Poczta S.A na rzecz Urzędu Skarbowego w Zambrowie polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu i dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia.
Numer ogłoszenia: 520398 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Skarbowy w Zambrowie, ul. Jantarowa 16, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2713985, faks 086 2713892
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego Polska Poczta S.A na rzecz Urzędu Skarbowego w Zambrowie polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu i dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienie jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego Polska Poczta S.A. na rzecz Urzędu Skarbowego w Zambrowie, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu i dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. Zakres świadczonych usług obejmować będzie: a) przesyłki zastrzeżone dla operatora publicznego (tj. przesyłki o wadze do 50 gram): rejestrowane (ekonomiczne i priorytetowe) oraz nierejestrowane (ekonomiczne i priorytetowe) - krajowe i zagraniczne, b) przesyłki niezastrzeżone dla operatora publicznego (tj. przesyłki o wadze powyżej 50 gram): rejestrowane (ekonomiczne i priorytetowe) oraz nierejestrowane (ekonomiczne i priorytetowe) - krajowe i zagraniczne, c) usługi komplementarne do przesyłek rejestrowanych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
64.11.00.00-0.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawnaPostępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybuPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze do i ponad 50 g na rzecz Urzędu Skarbowego w Zambrowie oraz ich ewentualnych zwrotów, przy czym udział procentowy przesyłek powyżej 50 g stanowi około 0,05 % całości świadczonej usługi. Oznacza to, że oprócz wzmiankowanej marginalnej części zamówienia w realiach niniejszego przypadku mamy do czynienia z tzw. zastrzeżonymi usługami pocztowymi w rozumieniu art. 47 Prawa pocztowego, z którymi wiąże się monopol naturalny Poczty Polskiej polegający na przyznaniu jej uprzywilejowania cenowego w tym zakresie w stosunku do innych operatorów, którzy zobowiązani są do uiszczania opłaty nie niższej niż dwu i półkrotność opłaty określonej w cenniku operatora publicznego. Taki stan rzeczy ze względu na zakres rzeczowy zamówienia powoduje de facto niemożność dokonania przez innych wykonawców rekompensaty warunków świadczenia zastrzeżonych usług pocztowych przez obniżenie ceny na świadczenie pozostałych usług. W praktyce wyłączona jest zatem prawna możliwość zaproponowania korzystniejszych warunków świadczenia usługi przez innych operatorów niż Poczta Polska Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli jego przedmiotem są usługi, które mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze lub z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Zastrzeżenie to powoduje, iż Poczta Polska S.A. posiada faktyczny monopol na świadczenie zastrzeżonych usług pocztowych. Uzasadnienie dla dokonywania zamówień na usługi zastrzeżone w trybie zamówienia z wolnej ręki znalazło się również w wyroku z dnia 18 grudnia 2007r. Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości w sprawie C-220/06, gdzie stwierdzono, iż art. 7 dyrektywy 97/67/WE pozwala państwom członkowskim zastrzec niektóre rodzaje usług pocztowych dla operatora świadczącego usługi powszechne w zakresie koniecznym do utrzymywania usług powszechnych. W związku z tym, jeżeli usługi pocztowe są (zgodnie z tą dyrektywą) zastrzeżone dla jednego operatora świadczącego usługi powszechne, usługi takie muszą być wyłączone z konkurencji. Dodatkowo należy nadmienić, iż w art. 67 ust. 3 pkt. 1 litera d) ustawy Prawo zamówień publicznych ustawodawca wskazał na możliwość udzielenia zamówienia na zastrzeżone usługi pocztowe w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a) pzp. Dlatego w tym przypadku zachodzą uzasadnione przesłanki do udzielenia zamówienia Poczcie Polskiej S.A. na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 1 lit. a) i lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z podziałem dokonanym przez ustawodawcę i wynikającym z ustawy Prawo pocztowe przesyłek o wadze powyżej 50 gram nie łączy się z przesyłkami zastrzeżonymi (o wadze do 50 gram), zaś w zakresie świadczenia powszechnych usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek o wadze ponad 50 g, ustawa Prawo pocztowe dopuszcza innych niż Poczta Polska S.A. operatorów pocztowych. Dlatego w tym przypadku zachodzi przesłanka do uznania, iż postępowanie na świadczenie usług pocztowych dla urzędu składa się z dwóch części: pierwsza część dotyczy świadczenia usług pocztowych zastrzeżonych, druga część dotyczy świadczenia powszechnych usług pocztowych niezastrzeżonych dla operatora publicznego. Zamawiający może udzielić zamówienia na świadczenie usług dotyczących przesyłek niezastrzeżonych na podstawie art. 4 ust. 8 w związku z art. 6 lit. a). W art. 6 lit. a) Prawa zamówień publicznych ustawodawca pozwala Zamawiającemu w przypadku zamówień udzielanych w częściach na zastosowanie przepisów właściwych dla danej części zamówienia (dla jej wartości), w sytuacji gdy wartość danej części nie przekracza wyrażonej w złotych polskich równowartości kwoty 80 000 euro dla usług i pod warunkiem, że łączna wartość tych części nie wynosi więcej niż 20% wartości zamówienia. W tym postępowaniu zachodzą obie przesłanki, o których mowa w art. 6a) ustawy, bowiem udział wartościowy przesyłek niezastrzeżonych wynosi nie więcej niż 0,05 % w stosunku do szacunkowej wartości całego zamówienia na wykonywanie usług pocztowych. Zatem udzielenie zamówienia operatorowi publicznemu Poczcie Polskiej na świadczenie usług pocztowych niezastrzeżonych na podstawie art. 4 ust. 8 nie stanowi naruszenia obowiązujących przepisów prawa. Jednak za połączeniem tych dwóch rodzajów przesyłek w jednym postępowaniu przemawia fakt, że z przyczyn natury technicznej i organizacyjnej, zapewniającej prawidłowe wykonywanie czynności służbowych przez pracowników Zamawiającego, wskazane jest zapewnienie świadczenia usług pocztowych w ramach umowy z jednym Wykonawcą. Zawarcie dwóch odrębnych umów z różnymi Wykonawcami (jednej dla przesyłek zastrzeżonych, a drugiej dla niezastrzeżonych) byłoby nieracjonalne i nieekonomiczne, bowiem spowodowałoby zwiększenie nakładu i czasu pracy pracowników kancelarii oraz pracowników merytorycznych przygotowujących pocztę (a to mogłoby powodować opóźnienia w ich ekspediowaniu, co jest niedopuszczalne ze względu na zachowanie terminowości pracy urzędu) i rozliczających faktury za wykonane usługi. Za powyższym rozwiązaniem przemawia również fakt, że negocjowane z Pocztą Polską przez Ministerstwo Finansów rabaty i opusty dotyczą również kategorii przesyłek o wadze powyżej 50 gram, co gwarantuje korzystne warunki cenowe (korzystniejsze niż w przypadku zawarcia odrębnych umów). Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Ministerstwem Finansów a Pocztą Polską, która określa warunki udzielania przez jednostki Poczty Polskiej opustów i rabatów za przesyłki nadawane przez jednostki podlegle Ministrowi Finansów (w tym urzędy skarbowe), Urząd jest zobowiązany do jej przestrzegania i stosowania. Ponadto analiza rynku operatorów pocztowych wykazała, że spośród operatorów ujętych w rejestrze prowadzonym przez Prezesa UKE, w części o której mowa w art. 20 ust. 2 pkt. 1 dotyczącej zezwoleń, o których mowa w art. 6 ust. 1 Prawa pocztowego, w chwili obecnej jedynie Poczta Polska S.A. spełnia łącznie warunki określone w ustawie dla świadczenia usług powszechnych, bowiem zakres działalności innych operatorów nie obejmuje wszystkich kategorii usług pocztowych lub działalność ta nie obejmuje całego obszaru Rzeczypospolitej Polskiej i zagranicy czy też nie posiadają odpowiedniego zaplecza technicznego dotyczącego chociażby placówek pocztowych. Ponadto doręczanie pism w urzędzie odbywa się na zasadach przewidzianych w ordynacji podatkowej, a także na podstawie kodeksu postępowania administracyjnego (postępowanie egzekucyjne), kodeksu postępowania karnego i kodeksu postępowania cywilnego. Przepisy tych ustaw różnorodnie określają podmiot realizujący usługi pocztowe. W praktyce tylko przedsiębiorstwo Poczta Polska S.A., dysponując odpowiednim zapleczem technicznym i kadrą, umożliwia zachowanie procedur określających sposób doręczenia pism urzędowych, o których mowa w przepisach tych ustaw (zgodnie z art. 150 Ordynacji podatkowej, w przypadku braku możliwości doręczenia pisma poczta przechowuje pismo przez okres 14 dni w swojej placówce pocztowej) oraz jest jedynym operatorem publicznym, który gwarantuje Zamawiającemu dochowanie przesłanki wynikającej z art. 45 ustawy Prawo Pocztowe (tj. że potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę operatora publicznego ma moc dokumentu urzędowego). Ponadto w chwili obecnej jedynie operator publiczny ma obowiązek świadczenia powszechnych usług pocztowych w sposób ciągły, umożliwiający traktowanie przesyłki listowej jako przesyłki poleconej, uzyskanie potwierdzenia odbioru przesyłki rejestrowanej (art. 46 ustawy Prawo pocztowe). Z uwagi na powyższe oraz z przyczyn natury technicznej i organizacyjnej prawidłowe funkcjonowanie Zamawiającego, w tym wykonywanie czynności związanych podstawową działalnością Urzędu, wymaga zapewnienia świadczenia usług pocztowych w ramach umowy z jednym wykonawcą, co z uwagi na ponad 99,95% udział w zamówieniu usług zastrzeżonych dla Poczty Polskiej determinuje decyzję Zamawiającego o zastosowaniu trybu z wolnej ręki dla przedmiotowego zamówienia. W tych warunkach faktycznych, skoro pozycja monopolisty wynika z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki Poczcie Polskiej uzasadnia brzmienie art. 67 ust. l pkt.l lit. a Pzp., który wyklucza jednocześnie w takich sytuacjach konkurencję pomiędzy wykonawcami. Powyższe okoliczności przesądzają o wyborze przez zamawiającego trybu z wolnej ręki oraz o tym, że zamówienie może zostać sprawnie i prawidłowo zrealizowane tylko przez jednego wykonawcę tj. Pocztę Polską.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul Stawki 2, 00-940 Wraszawa, kraj/woj. mazowieckie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520398-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Przysuski, krajowy numer identyfikacyjny 67022319000000, ul. Aleja Jana Pawła II 10, 26400 Przysucha, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 486 752 553, faks 486 753 672, e-mail zp@powiatprzysuski.eu
Adres strony internetowej (URL): bip.przysucha.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111240-2, 45233222-1, 45233120-6, 34922100-7, 45233000-9, 45111200-0, 45233300-2, 45233220-7, 45233290-8,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3319W Pomyków-Kłonna od km 3+240 do km 12+240 |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 4902465.84 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert 4 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: tak Aglet Sp. z o.o. - Lider, pełnomocnik, aglet401@wp.pl , {Dane ukryte}, 00-511 , Warszawa, kraj/woj. mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: tak Skrót literowy nazwy państwa: Karol Cieśla Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych - Partner, , {Dane ukryte}, 27-225, Pawłów , kraj/woj. świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 4485925,09 Oferta z najniższą ceną/kosztem 4485925,09 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6194259,21 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3303W Ruszkowice-Zdonków-Ryków- etap I |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 422576.00 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert 4 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie „BUDROMOST – STARACHOWICE” Sp. z o. o., techniczny@budromost.pl, {Dane ukryte}, 27-215, Wąchock, kraj/woj. świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 484015,04 Oferta z najniższą ceną/kosztem 484015,04 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 582294,79 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 52039820120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-12-18 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | |
Informacja dostępna pod: | |
Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
64110000-0 | Usługi pocztowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zadanie nr1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3319W Pomyków-Kłonna od km 3+240 do km 12+240 | Aglet Sp. z o.o. - Lider, pełnomocnik Warszawa | 2017-07-12 | 2 242 962,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2017-07-12 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 45233140 45100000 45110000 45111240 45233222 45233120 34922100 45233000 45111200 45233300 45233220 45233290 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 2 Kwota oferty w PLN: 4 485 925,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 485 925,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 485 925,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 194 259,00 zł | |||
Zadanie nr1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3319W Pomyków-Kłonna od km 3+240 do km 12+240 | Karol Cieśla Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych - Partner Pawłów | 2017-07-12 | 2 242 962,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2017-07-12 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 45233140 45100000 45110000 45111240 45233222 45233120 34922100 45233000 45111200 45233300 45233220 45233290 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 2 Kwota oferty w PLN: 4 485 925,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 485 925,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 485 925,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 194 259,00 zł | |||
Zadanie nr2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3303W Ruszkowice-Zdonków-Ryków- etap I | „BUDROMOST – STARACHOWICE” Sp. z o. o. Wąchock | 2017-07-12 | 484 015,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2017-07-12 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 45233140 45100000 45110000 45111240 45233222 45233120 34922100 45233000 45111200 45233300 45233220 45233290 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 484 015,00 zł Minimalna złożona oferta: 484 015,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 484 015,00 zł Maksymalna złożona oferta: 582 295,00 zł |