Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08
Opis przedmiotu przetargu: 1. Cele główne badania 1.1 Celem badania powinno być uzyskanie wiedzy nt. uwarunkowań (czynników, cech) wpływających na: a) uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu; b) możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej na kursach PSIM wiedzy i umiejętności gdzie spożytkowanie rozumie się, jako wykorzystanie przez uczestników szkoleń nowej (nabytej na kursach) wiedzy i umiejętności do realizacji lub wspierania procesu dydaktycznego w szkołach. 1.2. Wykonawca powinien zaproponować i wyspecyfikować grupę czynników i zbadać czy i w jakim stopniu wpłynęły one na efekty opisane w 1.a) oraz 1.b). 1.3. W szczególności wykonawca powinien wyselekcjonować podgrupy czynników istotnie pozytywnie i istotnie negatywnie wpływające na efekty opisane w 1.a) oraz 1.b). 2. Zakres przedmiotowy badania Przedmiotem badania są efekty realizacji projektu pn. Podkarpackie Szkolenie Informatyczno-Metodyczne w skrócie PSIM, przez Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie. 3. Zakres podmiotowy badania Badaniu podlegać będą uczestnicy szkoleń (dyrektorzy szkół i przedszkoli, nauczyciele) realizowanych w ramach zajęć PSIM oraz dyrektorzy szkół i placówek, których nauczyciele rozpoczęli udział w szkoleniach PSIM w okresie po 31.03.2012 roku - minimum 150 respondentów z różnych grup szkoleniowych, w szczególności wszystkich grup objętych tzw. rezultatami twardymi, wyłonionych przez Wykonawcę jako grupa reprezentatywna. 4. Zakres terytorialny - województwo podkarpackie. 5. Pytania badawcze Osiągnięcie celów głównych badania powinno odpowiedzieć na poniższe kwestie: Odnośnie uwarunkowań wpływających na uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu m.in. jaki wpływ miały: -program nauczania danego szkolenia? -sposób realizacji zajęć przez prowadzących (np. czy wiedza i umiejętności przekazywane były w sposób dostępny, przejrzysty itp.)? -pomoce dydaktyczne? -przekazane materiały pomocnicze? -sposób zorganizowania zajęć? -warunki socjalno-bytowe? Uwarunkowania powyższe powinny być odniesione do danych na temat tego: -czy uczestnicy projektu nabyli nieznaną dla nich wcześniej wiedzę i umiejętności zgodne z celami projektu? -czy uczestnicy projektu nabyli umiejętności zgodne z ich oczekiwaniami? -czy nabyli umiejętności i kompetencje zgodne z oczekiwaniami szkół i placówek, z których zostali oddelegowani? -w jakim zakresie udział w szkoleniach wpłynął na modyfikację nauczania przedmiotów w szkole? Odnośnie uwarunkowań determinujących możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej wiedzy i umiejętności przez uczestników kursów PSIM m.in. jaki wpływ miały: -program nauczania danego szkolenia (np. zgodność programu z potrzebami w szkole itp.)? -zakres informatyzacji szkoły? -zakres dotychczasowej informatyzacji procesu dydaktycznego w szkole? -postawa dyrektora szkoły? -postawy uczniów? -działania podjęte przez samego nauczyciela w szkole (z jego inicjatywy)? Uwarunkowania powyższe powinny być odniesione do danych na temat tego: -czy uczestnicy projektu wykorzystują wiedzę i umiejętności zdobyte podczas szkoleń PSIM w procesie nauczania? -w jaki sposób uczestnicy projektu wykorzystują zdobytą wiedzę i umiejętności w realizacji procesu nauczania danego przedmiotu? -jakie trudności napotykali w wykorzystaniu zdobytej wiedzy i umiejętności podczas szkoleń PSIM w szkołach i placówkach? -jakie były motywy zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytej podczas szkoleń PSIM? Pytania badawcze muszą być rozszerzone przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym, pod kątem celów głównych badania wymienionych w pkt. 2. 6. Metodologia badania Badanie powinno dostarczyć wyczerpujących i wiarygodnych odpowiedzi min. na pytania postawione przez zamawiającego. Od realizującego badanie wymaga się wspólnej koncepcji realizacji badania. Wykonawca powinien przedstawić metodologię i planowane techniki badawcze (w tym narzędzia badawcze). Konieczne jest uzupełnienie rozszerzenie listy metod, technik badawczych, metod doboru próby badawczej oraz dodatkowych pytań badawczych, które muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. Minimum metodologiczne powinno zawierać: 1) Analizę dostępnych badań i materiałów programowych, informacji i zestawień od zamawiającego dotyczących realizowanego projektu. 2) Pogłębione wywiady indywidualne z uczestnikami projektu na próbie ustalonej z zamawiającym. 3) Wywiady z dyrektorami szkół, które otrzymały Certyfikatu Kluczowych Kompetencji w Zakresie Wykorzystania Technologii Informacyjnej. 4) Wywiady z nauczycielami, którzy otrzymali Certyfikat kluczowych kompetencji podkarpackiego nauczyciela. 5) Analizę danych pochodzących z zastosowania własnych narzędzi wykonawcy badania a wynikających z celów głównych badania. 6) Analizę studium przypadku - min. 10 przypadków. 7) Min. 3 inne badania ilościowe oraz jakościowe (oprócz powyższych) uczestników projektu a dodatkowo osób odpowiedzialnych za realizacje projektu. 7. Sposób prezentacji badania Wykonawca opracowuje raport poprzedzony wstępną wersją raportu, raport końcowy wraz z prezentacją w formacie Power Point przedstawiającą najważniejsze wnioski i rekomendacje z badania. Do raportu należy dołączyć jednostronicowe (od 2000 do 3000 znaków) jego podsumowanie w języku polskim. Zawartość raportu powinna być następująca: 1) spis treści, 2) wprowadzenie, 3) informacja o zastosowanej metodologii badań, 4) analizę wyników badań, 5) wnioski i rekomendacje (zalecenia), 6) streszczenie -przegląd treści raportu, syntezę wniosków z przeprowadzonych badań, 7) załączniki (np. tabele, wykresy, zestawienia, transkrypcje, mapy, itp.), 8) alfabetyczny wykaz wykorzystanej i cytowanej literatury. Wnioski i rekomendacje powinny zawierać w szczególności propozycje wykorzystania wyników badań do planowania i projektowania oferty szkoleniowej dla nauczycieli w zakresie stosowania technik TI w procesie nauczania. Raport powinien być napisany językiem przystępnym dla odbiorcy nieposiadającego doświadczenia w prowadzeniu badań. Szczególnej uwadze należy poddać sposób formułowania opisów dotyczących zastosowanej metodologii i prezentacji wynikających z jej zastosowania wniosków. Na pierwszej stronie raportu należy umieścić: -nazwę raportu (środek strony), -logotyp projektu (nad nazwą raportu), -logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego informację o treści: Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (dół strony, stopka) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Raport powinien zostać przekazany zamawiającemu w wersji elektronicznej (CD i e-mail) oraz w wersji papierowej (15 egzemplarzy). Wersja papierowa powinna być wyposażona w plastykowe okładki i być zbindowana lub zszyta lub sklejona. 8. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: 1) współpracy merytorycznej z zamawiającym począwszy od etapu budowania koncepcji realizacji badania, 2) opracowania dodatkowych: -metod i technik badawczych (min. 3). -metod doboru próby badawczej (min. 2). -pytań badawczych (min. 10). -narzędzi badawczych (min. 2). 3) przygotowania narzędzi badawczych, 4) realizacji badań w terenie, 5) stałego kontaktu z zamawiającym w sprawie stanu badań i ewentualnych problemów, 6) przekazania zamawiającemu pełnej dokumentacji badań, w tym opisów wszystkich zastosowanych: -metod i technik badawczych, -metod doboru próby badawczej, -pytań badawczych, -narzędzi badawczych, 7) przekazania raportów badań, 8) przekazania praw autorskich w zakresie określonym w umowie, 9) umieszczenia na wszystkich materiałach oznaczeń informujących, że badanie zostało sfinansowane z EFS zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL. 9. Podstawowe dokumenty źródłowe znajdujące się w dyspozycji Zamawiającego: 1) programy szkoleń realizowanych w projekcie, 2) dokumentacja przebiegu szkoleń, 3) dane monitoringowe dot. projektu i raporty z monitoringu, 4) dokumentacja dotycząca projektu dostępna na stronie www.psim.pcen.pl 10. Odbiorcy badania: -Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie -Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie -Urząd Marszałkowski w Rzeszowie 11. Harmonogram prac Wykonawcy 1) w terminie do 15 dni od podpisania umowy - przygotowanie koncepcji badania i uzgodnienia w sprawie technik badawczych (pytań, metod, narzędzi badawczych i wielkości próby), 2) w terminie do 30 dni od podpisania umowy - przedstawienie wstępnej wersji raportu, 3) w terminie do 1 czerwca 2013 roku od podpisania umowy - przedstawienie projektu raportu końcowego, 4) w terminie do 10 czerwca 2013 roku przekazanie raportu końcowego i innej wymaganej dokumentacji dotyczącej badań (przedmiotu zamówienia). Zamawiający wymaga, aby wykonawca dołączył do oferty oprócz wersji papierowej opis badań w wersji elektronicznej (na płycie CD lub DVD).
Rzeszów: Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08
Numer ogłoszenia: 51551 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pcen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Cele główne badania 1.1 Celem badania powinno być uzyskanie wiedzy nt. uwarunkowań (czynników, cech) wpływających na: a) uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu; b) możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej na kursach PSIM wiedzy i umiejętności gdzie spożytkowanie rozumie się, jako wykorzystanie przez uczestników szkoleń nowej (nabytej na kursach) wiedzy i umiejętności do realizacji lub wspierania procesu dydaktycznego w szkołach. 1.2. Wykonawca powinien zaproponować i wyspecyfikować grupę czynników i zbadać czy i w jakim stopniu wpłynęły one na efekty opisane w 1.a) oraz 1.b). 1.3. W szczególności wykonawca powinien wyselekcjonować podgrupy czynników istotnie pozytywnie i istotnie negatywnie wpływające na efekty opisane w 1.a) oraz 1.b). 2. Zakres przedmiotowy badania Przedmiotem badania są efekty realizacji projektu pn. Podkarpackie Szkolenie Informatyczno-Metodyczne w skrócie PSIM, przez Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie. 3. Zakres podmiotowy badania Badaniu podlegać będą uczestnicy szkoleń (dyrektorzy szkół i przedszkoli, nauczyciele) realizowanych w ramach zajęć PSIM oraz dyrektorzy szkół i placówek, których nauczyciele rozpoczęli udział w szkoleniach PSIM w okresie po 31.03.2012 roku - minimum 150 respondentów z różnych grup szkoleniowych, w szczególności wszystkich grup objętych tzw. rezultatami twardymi, wyłonionych przez Wykonawcę jako grupa reprezentatywna. 4. Zakres terytorialny - województwo podkarpackie. 5. Pytania badawcze Osiągnięcie celów głównych badania powinno odpowiedzieć na poniższe kwestie: Odnośnie uwarunkowań wpływających na uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu m.in. jaki wpływ miały: -program nauczania danego szkolenia? -sposób realizacji zajęć przez prowadzących (np. czy wiedza i umiejętności przekazywane były w sposób dostępny, przejrzysty itp.)? -pomoce dydaktyczne? -przekazane materiały pomocnicze? -sposób zorganizowania zajęć? -warunki socjalno-bytowe? Uwarunkowania powyższe powinny być odniesione do danych na temat tego: -czy uczestnicy projektu nabyli nieznaną dla nich wcześniej wiedzę i umiejętności zgodne z celami projektu? -czy uczestnicy projektu nabyli umiejętności zgodne z ich oczekiwaniami? -czy nabyli umiejętności i kompetencje zgodne z oczekiwaniami szkół i placówek, z których zostali oddelegowani? -w jakim zakresie udział w szkoleniach wpłynął na modyfikację nauczania przedmiotów w szkole? Odnośnie uwarunkowań determinujących możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej wiedzy i umiejętności przez uczestników kursów PSIM m.in. jaki wpływ miały: -program nauczania danego szkolenia (np. zgodność programu z potrzebami w szkole itp.)? -zakres informatyzacji szkoły? -zakres dotychczasowej informatyzacji procesu dydaktycznego w szkole? -postawa dyrektora szkoły? -postawy uczniów? -działania podjęte przez samego nauczyciela w szkole (z jego inicjatywy)? Uwarunkowania powyższe powinny być odniesione do danych na temat tego: -czy uczestnicy projektu wykorzystują wiedzę i umiejętności zdobyte podczas szkoleń PSIM w procesie nauczania? -w jaki sposób uczestnicy projektu wykorzystują zdobytą wiedzę i umiejętności w realizacji procesu nauczania danego przedmiotu? -jakie trudności napotykali w wykorzystaniu zdobytej wiedzy i umiejętności podczas szkoleń PSIM w szkołach i placówkach? -jakie były motywy zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytej podczas szkoleń PSIM? Pytania badawcze muszą być rozszerzone przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym, pod kątem celów głównych badania wymienionych w pkt. 2. 6. Metodologia badania Badanie powinno dostarczyć wyczerpujących i wiarygodnych odpowiedzi min. na pytania postawione przez zamawiającego. Od realizującego badanie wymaga się wspólnej koncepcji realizacji badania. Wykonawca powinien przedstawić metodologię i planowane techniki badawcze (w tym narzędzia badawcze). Konieczne jest uzupełnienie rozszerzenie listy metod, technik badawczych, metod doboru próby badawczej oraz dodatkowych pytań badawczych, które muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. Minimum metodologiczne powinno zawierać: 1) Analizę dostępnych badań i materiałów programowych, informacji i zestawień od zamawiającego dotyczących realizowanego projektu. 2) Pogłębione wywiady indywidualne z uczestnikami projektu na próbie ustalonej z zamawiającym. 3) Wywiady z dyrektorami szkół, które otrzymały Certyfikatu Kluczowych Kompetencji w Zakresie Wykorzystania Technologii Informacyjnej. 4) Wywiady z nauczycielami, którzy otrzymali Certyfikat kluczowych kompetencji podkarpackiego nauczyciela. 5) Analizę danych pochodzących z zastosowania własnych narzędzi wykonawcy badania a wynikających z celów głównych badania. 6) Analizę studium przypadku - min. 10 przypadków. 7) Min. 3 inne badania ilościowe oraz jakościowe (oprócz powyższych) uczestników projektu a dodatkowo osób odpowiedzialnych za realizacje projektu. 7. Sposób prezentacji badania Wykonawca opracowuje raport poprzedzony wstępną wersją raportu, raport końcowy wraz z prezentacją w formacie Power Point przedstawiającą najważniejsze wnioski i rekomendacje z badania. Do raportu należy dołączyć jednostronicowe (od 2000 do 3000 znaków) jego podsumowanie w języku polskim. Zawartość raportu powinna być następująca: 1) spis treści, 2) wprowadzenie, 3) informacja o zastosowanej metodologii badań, 4) analizę wyników badań, 5) wnioski i rekomendacje (zalecenia), 6) streszczenie -przegląd treści raportu, syntezę wniosków z przeprowadzonych badań, 7) załączniki (np. tabele, wykresy, zestawienia, transkrypcje, mapy, itp.), 8) alfabetyczny wykaz wykorzystanej i cytowanej literatury. Wnioski i rekomendacje powinny zawierać w szczególności propozycje wykorzystania wyników badań do planowania i projektowania oferty szkoleniowej dla nauczycieli w zakresie stosowania technik TI w procesie nauczania. Raport powinien być napisany językiem przystępnym dla odbiorcy nieposiadającego doświadczenia w prowadzeniu badań. Szczególnej uwadze należy poddać sposób formułowania opisów dotyczących zastosowanej metodologii i prezentacji wynikających z jej zastosowania wniosków. Na pierwszej stronie raportu należy umieścić: -nazwę raportu (środek strony), -logotyp projektu (nad nazwą raportu), -logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego informację o treści: Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (dół strony, stopka) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Raport powinien zostać przekazany zamawiającemu w wersji elektronicznej (CD i e-mail) oraz w wersji papierowej (15 egzemplarzy). Wersja papierowa powinna być wyposażona w plastykowe okładki i być zbindowana lub zszyta lub sklejona. 8. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: 1) współpracy merytorycznej z zamawiającym począwszy od etapu budowania koncepcji realizacji badania, 2) opracowania dodatkowych: -metod i technik badawczych (min. 3). -metod doboru próby badawczej (min. 2). -pytań badawczych (min. 10). -narzędzi badawczych (min. 2). 3) przygotowania narzędzi badawczych, 4) realizacji badań w terenie, 5) stałego kontaktu z zamawiającym w sprawie stanu badań i ewentualnych problemów, 6) przekazania zamawiającemu pełnej dokumentacji badań, w tym opisów wszystkich zastosowanych: -metod i technik badawczych, -metod doboru próby badawczej, -pytań badawczych, -narzędzi badawczych, 7) przekazania raportów badań, 8) przekazania praw autorskich w zakresie określonym w umowie, 9) umieszczenia na wszystkich materiałach oznaczeń informujących, że badanie zostało sfinansowane z EFS zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL. 9. Podstawowe dokumenty źródłowe znajdujące się w dyspozycji Zamawiającego: 1) programy szkoleń realizowanych w projekcie, 2) dokumentacja przebiegu szkoleń, 3) dane monitoringowe dot. projektu i raporty z monitoringu, 4) dokumentacja dotycząca projektu dostępna na stronie www.psim.pcen.pl 10. Odbiorcy badania: -Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie -Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie -Urząd Marszałkowski w Rzeszowie 11. Harmonogram prac Wykonawcy 1) w terminie do 15 dni od podpisania umowy - przygotowanie koncepcji badania i uzgodnienia w sprawie technik badawczych (pytań, metod, narzędzi badawczych i wielkości próby), 2) w terminie do 30 dni od podpisania umowy - przedstawienie wstępnej wersji raportu, 3) w terminie do 1 czerwca 2013 roku od podpisania umowy - przedstawienie projektu raportu końcowego, 4) w terminie do 10 czerwca 2013 roku przekazanie raportu końcowego i innej wymaganej dokumentacji dotyczącej badań (przedmiotu zamówienia). Zamawiający wymaga, aby wykonawca dołączył do oferty oprócz wersji papierowej opis badań w wersji elektronicznej (na płycie CD lub DVD)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.00.00.00-2, 73.11.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 10.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej jedno badanie, którego przedmiotem były badania oświatowe lub socjologiczne o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują minimum 3 osobowym zespołem badawczym o następujących kwalifikacjach: a) Kierownik zespołu badawczego posiadającego: -wykształcenie wyższe w zakresie nauk społecznych, minimum stopień naukowy doktora, -doświadczenie w realizacji minimum trzech projektów badawczych o tematyce oświatowej lub socjologicznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, -doświadczenie w kierowaniu minimum jednym projektem badawczym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. b) Członkowie zespołu badawczego: -Wykształcenie wyższe minimum magisterskie w zakresie nauk społecznych, -doświadczenie w realizacji minimum trzech projektów badawczych o tematyce społecznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I Wypełniony i podpisany druk OFERTA. II Zasoby innych podmiotów: Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wobec powyższego Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty dotyczące w szczególności: 1. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. III. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, 2) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: - siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój Nr 1 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie realizowane na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Numer ogłoszenia: 144434 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
51551 - 2013 data 05.04.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, fax. 17 8534682.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4).
W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój Nr 1 (Sekretariat).
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój Nr 1 (Sekretariat).
Numer ogłoszenia: 150372 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
51551 - 2013 data 05.04.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, fax. 17 8534682.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4).
W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój Nr 1 (Sekretariat)..
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój Nr 1 (Sekretariat)..
Rzeszów: Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08
Numer ogłoszenia: 74927 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 51551 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08. 2. Cele główne badania Cele główne: 1. Celem badania powinno być uzyskanie wiedzy nt. uwarunkowań (czynników, cech) wpływających na: a) uzyskanie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności na kursach PSIM objętych celami projektu; b) możliwości spożytkowania w szkołach zdobytej na kursach PSIM wiedzy i umiejętności gdzie spożytkowanie rozumie się, jako wykorzystanie przez uczestników szkoleń nowej (nabytej na kursach) wiedzy i umiejętności do realizacji lub wspierania procesu dydaktycznego w szkołach. 2. Wykonawca powinien zaproponować i wyspecyfikować grupę czynników i zbadać czy i w jakim stopniu wpłynęły one na efekty opisane w 1.a) oraz 1.b). 3. W szczególności wykonawca powinien wyselekcjonować podgrupy czynników istotnie pozytywnie i istotnie negatywnie wpływające na efekty opisane w 1.a) oraz 1.b). 3. Zakres przedmiotowy badania Przedmiotem badania są efekty realizacji projektu pn. Podkarpackie Szkolenie Informatyczno-Metodyczne w skrócie PSIM, przez Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie. 4. Zakres podmiotowy badania Badaniu podlegać będą uczestnicy szkoleń (dyrektorzy szkół i przedszkoli, nauczyciele) realizowanych w ramach zajęć PSIM oraz dyrektorzy szkół i placówek, których nauczyciele rozpoczęli udział w szkoleniach PSIM w okresie po 31.03.2012 roku - minimum 150 respondentów z różnych grup szkoleniowych, w szczególności wszystkich grup objętych tzw. rezultatami twardymi, wyłonionych przez Wykonawcę jako grupa reprezentatywna. 5. Zakres terytorialny - województwo podkarpackie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.00.00.00-2, 73.11.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie realizowane na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie Szkolenie Informatyczno-Metodyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (POKL.09.04.00-18-133/2008).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EU-CONSULT Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 30666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
11800,00
Oferta z najniższą ceną:
11800,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
62252,76
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 5155120130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-04-04 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 56 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.pcen.pl |
Informacja dostępna pod: | Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
73000000-2 | (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze | |
73110000-6 | Usługi badawcze |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Wykonanie badań naukowych na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08 | EU-CONSULT Sp. z o.o. Gdańsk | 2013-05-14 | 11 800,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-05-14 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 730000002 731100006 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 11 800,00 zł Minimalna złożona oferta: 11 800,00 zł Ilość złożonych ofert: 7 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 3 Minimalna złożona oferta: 11 800,00 zł Maksymalna złożona oferta: 62 253,00 zł |