Opracowanie koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy. Przedmiotowa Koncepcja powinna uwzględniać aktualny stan prawny w tym wymogi wynikające z ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. 2011, nr 152, poz. 897 z późn. zm.), wykonana w trzech egzemplarzach w wersji papierowej i na płytach CD. W ramach powyższego opracowanie wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi składającej się z sześciu części, a mianowicie: Etap pierwszy Opracowanie organizacji pracy w jednostce organizacyjnej (Spółka, jednostka budżetowa) zarządzającej systemem gospodarki odpadami w imieniu Miasta Stargard Szczeciński, określenie m. in. potrzeb kadrowych, lokalowych, sprzętowych dla zapewnienia sprawnej organizacji przetargów, kontroli świadczenia usług przez firmy odbierające odpady, prowadzenia monitoringu odpadów i związanej z tym statystki odpadowej, naliczanie opłat dla wytwórców odpadów i prowadzenie windykacji oraz prowadzenie edukacji ekologicznej, weryfikacji deklaracji wraz z propozycją schematu organizacyjnego systemu. Etap drugi W ramach nowej koncepcji gospodarki odpadami dla potrzeb ZZO Stargard: - szczegółowe rozpoznanie rynku lokalnego przedsiębiorców odbierających odpady, - określenie sposobu i zasad prowadzenia odbioru odpadów komunalnych oraz selektywnej zbiórki odpadów w zakresie przewidzianym w ustawie, w zależności od rodzaju nieruchomości i działalności gospodarczej, - określanie zapotrzebowania na sieć stacjonarnych Punktów Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów (platform) oraz Gminnych Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych lub innych rozwiązań alternatywnych, - określenie zasad ustalania częstotliwości i harmonogramu opróżniania pojemników, zapewniającej odpowiedni stan sanitarno-porządkowy, z uwzględnieniem odpadów odbieranych selektywnie. - określenie zasad ustalania zapotrzebowania na pojemniki do zbierania odpadów wraz z określeniem niezbędnej ilości poszczególnych rodzajów pojemników, - oszacowanie kosztów funkcjonowania systemu (odbierania, transportu, zbierania, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych; selektywna zbiórka odpadów, tworzenia i utrzymania punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych; obsługi administracyjnej systemu; monitoringu systemu). - przedstawienie metody i wyliczenie wysokości stawki opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych na podstawie: liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość, ilości zużytej wody z danej nieruchomości, powierzchni lokalu mieszkalnego, oraz od gospodarstwa domowego wraz z propozycją wskazania najbardziej optymalnej metody. - wyliczenie wysokości stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności. - przedstawienie rozwiązań dotyczących odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. - skalkulowanie stawek podwyższonych w przypadku nieselektywnego przekazywania odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości (wysokość stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi zbieranymi i odbieranymi w sposób selektywny). - wyliczenie kosztów odbioru i transportu odpadów objętościowo (za 1m3), wagowo (za 1Mg) i od wielkości pojemnika. - syntetyczny opis istniejącego systemu gospodarki odpadami komunalnymi w Stargardzie Szczecińskim. - określenie szczegółowego harmonogramu działań koniecznych do podjęcia przez Miasto w celu dostosowania obecnie funkcjonującego systemu do nowych uwarunkowań prawnych. - opracowanie modelu współpracy ZZO Stargard z gminami objętymi porozumieniem międzygminnym w zakresie wdrażania, ogłaszania przetargów i zarządzania nowym systemem w tych gminach. - przedstawienie propozycji możliwości podziału obszaru miasta na sektory wywozowe z uwzględnieniem liczby mieszkańców w każdym sektorze, gęstości zaludnienia na danym terenie oraz obszar możliwy do obsługi przez jednego przedsiębiorcę, z określeniem głównych czynników, które powinny determinować wielkość sektora. - określenie spodziewanej masy odpadów komunalnych, które trafią do systemu i średniej ilości odpadów komunalnych wytwarzanych przez osobę w ujęciu objętościowym i wagowym (na podstawie danych posiadanych przez Miasto Stargard Szczeciński, w szczególności wcześniej realizowanych opracowań, zamówionych przez Miasto i podmioty gospodarujące odpadami oraz danych wynikających ze sprawozdań składanych przez podmioty gospodarujące odpadami komunalnymi). - propozycje rodzajów usług podstawowych i dodatkowych np. dostarczanie pojemników oraz ich mycie, odbiór gruzu od przedsiębiorców świadczonych przez Miasto Stargard Szczeciński w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów i określenie wytycznych do ustalenia wysokości cen za te usługi. Etap trzeci Opracowanie projektu regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Stargard Szczeciński oraz niezbędnych projektów uchwał do wdrożenia systemu z uwzględnieniem potrzeb ZZO Stargard Sp. z o.o. m. in.: - w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Stargard Szczeciński. - w sprawie stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi za mieszkańca i pojemnik o określonej pojemności (ustalając stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wziąć pod uwagę: sposób wyliczenia opłaty - liczba mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość lub ilość zużytej wody z danej nieruchomości lub powierzchnia lokalu mieszkalnego; ilość wytwarzanych na terenie gminy odpadów komunalnych; koszty funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi; przypadki, w których właściciele nieruchomości wytwarzają odpady nieregularnie, w szczególności to, że na niektórych nieruchomościach tj. ogrody działkowe, hotele itp. odpady komunalne powstają sezonowo). - w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (należy wziąć pod uwagę warunki miejscowe). - w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (obejmuję wzór deklaracji, objaśnienia dotyczące sposobu jej wypełniania oraz pouczenie, że deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, ponadto powinna zawierać informację o terminach i miejscu składania deklaracji). - w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (powinna zawierać w szczególności ilość odpadów komunalnych odbieranych od właściciela nieruchomości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposób świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych). - w sprawie rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów wraz z wysokością cen za te usługi. - w sprawie wymagań, jakie winien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzenia schronisk (powinna zawierać szczegółowe wymagania jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegającego się o uzyskanie ww. zezwolenia, a także zakres ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzenia schronisk). - w sprawie wymagań, jakie winien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (powinna uwzględniać opis wyposażenia technicznego niezbędnego do realizacji zadania). - w sprawie górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości pozbywających się zebranych odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych w sposób zgodny z przepisami ustawy i przepisami odrębnymi (należy przyjąć stosowanie niższych stawek, jeżeli odpady komunalne są zbierane i odbierane w sposób selektywny, a także rozważyć zróżnicowanie stawki w zależności od gęstości zaludnienia na danym obszarze gminy oraz odległość od miejsca unieszkodliwiania odpadów komunalnych). - w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. - w sprawie sposobu obliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. - w sprawie przejęcia od właścicieli nieruchomości niektórych obowiązków w zakresie pozbywania się nieczystości ciekłych oraz uprzątania chodników. - w sprawie dokumentowania realizacji obowiązków (powinna zawierać wzory sprawozdań z realizacji nałożonych obowiązków w celu ujednolicenia dokumentacji sprawozdawczej). - w sprawie określenia stawki opłat za pojemnik o określonej pojemności. - w sprawie przejęcia obowiązku właścicieli nieruchomości wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych. Etap czwarty Określenie rodzaju przetargu (odbiór, odbiór i zagospodarowanie). Opracowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonywanie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Opis przedmiotu zamówienia powinien zawierać w szczególności: - wymogi związane z przekazaniem odebranych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych; - rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości; - standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska; - obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem; - szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; - szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom zagospodarującym odpady komunalne. Etap piąty Wymagania dla systemu informatycznego obsługującego administrowanie gospodarką odpadami komunalnymi. Etap szósty Koncepcja działań promocyjno-informacyjnych w zakresie nowego systemu.
Stargard Szczeciński: Opracowanie koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy.
Numer ogłoszenia: 45621 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Bogusława IV 15, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 573 35 36, faks 91 573 35 36.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zzo.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy. Przedmiotowa Koncepcja powinna uwzględniać aktualny stan prawny w tym wymogi wynikające z ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. 2011, nr 152, poz. 897 z późn. zm.), wykonana w trzech egzemplarzach w wersji papierowej i na płytach CD. W ramach powyższego opracowanie wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi składającej się z sześciu części, a mianowicie: Etap pierwszy Opracowanie organizacji pracy w jednostce organizacyjnej (Spółka, jednostka budżetowa) zarządzającej systemem gospodarki odpadami w imieniu Miasta Stargard Szczeciński, określenie m. in. potrzeb kadrowych, lokalowych, sprzętowych dla zapewnienia sprawnej organizacji przetargów, kontroli świadczenia usług przez firmy odbierające odpady, prowadzenia monitoringu odpadów i związanej z tym statystki odpadowej, naliczanie opłat dla wytwórców odpadów i prowadzenie windykacji oraz prowadzenie edukacji ekologicznej, weryfikacji deklaracji wraz z propozycją schematu organizacyjnego systemu. Etap drugi W ramach nowej koncepcji gospodarki odpadami dla potrzeb ZZO Stargard: - szczegółowe rozpoznanie rynku lokalnego przedsiębiorców odbierających odpady, - określenie sposobu i zasad prowadzenia odbioru odpadów komunalnych oraz selektywnej zbiórki odpadów w zakresie przewidzianym w ustawie, w zależności od rodzaju nieruchomości i działalności gospodarczej, - określanie zapotrzebowania na sieć stacjonarnych Punktów Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów (platform) oraz Gminnych Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych lub innych rozwiązań alternatywnych, - określenie zasad ustalania częstotliwości i harmonogramu opróżniania pojemników, zapewniającej odpowiedni stan sanitarno-porządkowy, z uwzględnieniem odpadów odbieranych selektywnie. - określenie zasad ustalania zapotrzebowania na pojemniki do zbierania odpadów wraz z określeniem niezbędnej ilości poszczególnych rodzajów pojemników, - oszacowanie kosztów funkcjonowania systemu (odbierania, transportu, zbierania, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych; selektywna zbiórka odpadów, tworzenia i utrzymania punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych; obsługi administracyjnej systemu; monitoringu systemu). - przedstawienie metody i wyliczenie wysokości stawki opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych na podstawie: liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość, ilości zużytej wody z danej nieruchomości, powierzchni lokalu mieszkalnego, oraz od gospodarstwa domowego wraz z propozycją wskazania najbardziej optymalnej metody. - wyliczenie wysokości stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności. - przedstawienie rozwiązań dotyczących odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. - skalkulowanie stawek podwyższonych w przypadku nieselektywnego przekazywania odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości (wysokość stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi zbieranymi i odbieranymi w sposób selektywny). - wyliczenie kosztów odbioru i transportu odpadów objętościowo (za 1m3), wagowo (za 1Mg) i od wielkości pojemnika. - syntetyczny opis istniejącego systemu gospodarki odpadami komunalnymi w Stargardzie Szczecińskim. - określenie szczegółowego harmonogramu działań koniecznych do podjęcia przez Miasto w celu dostosowania obecnie funkcjonującego systemu do nowych uwarunkowań prawnych. - opracowanie modelu współpracy ZZO Stargard z gminami objętymi porozumieniem międzygminnym w zakresie wdrażania, ogłaszania przetargów i zarządzania nowym systemem w tych gminach. - przedstawienie propozycji możliwości podziału obszaru miasta na sektory wywozowe z uwzględnieniem liczby mieszkańców w każdym sektorze, gęstości zaludnienia na danym terenie oraz obszar możliwy do obsługi przez jednego przedsiębiorcę, z określeniem głównych czynników, które powinny determinować wielkość sektora. - określenie spodziewanej masy odpadów komunalnych, które trafią do systemu i średniej ilości odpadów komunalnych wytwarzanych przez osobę w ujęciu objętościowym i wagowym (na podstawie danych posiadanych przez Miasto Stargard Szczeciński, w szczególności wcześniej realizowanych opracowań, zamówionych przez Miasto i podmioty gospodarujące odpadami oraz danych wynikających ze sprawozdań składanych przez podmioty gospodarujące odpadami komunalnymi). - propozycje rodzajów usług podstawowych i dodatkowych np. dostarczanie pojemników oraz ich mycie, odbiór gruzu od przedsiębiorców świadczonych przez Miasto Stargard Szczeciński w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów i określenie wytycznych do ustalenia wysokości cen za te usługi. Etap trzeci Opracowanie projektu regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Stargard Szczeciński oraz niezbędnych projektów uchwał do wdrożenia systemu z uwzględnieniem potrzeb ZZO Stargard Sp. z o.o. m. in.: - w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Stargard Szczeciński. - w sprawie stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi za mieszkańca i pojemnik o określonej pojemności (ustalając stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wziąć pod uwagę: sposób wyliczenia opłaty - liczba mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość lub ilość zużytej wody z danej nieruchomości lub powierzchnia lokalu mieszkalnego; ilość wytwarzanych na terenie gminy odpadów komunalnych; koszty funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi; przypadki, w których właściciele nieruchomości wytwarzają odpady nieregularnie, w szczególności to, że na niektórych nieruchomościach tj. ogrody działkowe, hotele itp. odpady komunalne powstają sezonowo). - w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (należy wziąć pod uwagę warunki miejscowe). - w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (obejmuję wzór deklaracji, objaśnienia dotyczące sposobu jej wypełniania oraz pouczenie, że deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, ponadto powinna zawierać informację o terminach i miejscu składania deklaracji). - w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (powinna zawierać w szczególności ilość odpadów komunalnych odbieranych od właściciela nieruchomości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposób świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych). - w sprawie rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów wraz z wysokością cen za te usługi. - w sprawie wymagań, jakie winien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzenia schronisk (powinna zawierać szczegółowe wymagania jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegającego się o uzyskanie ww. zezwolenia, a także zakres ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzenia schronisk). - w sprawie wymagań, jakie winien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (powinna uwzględniać opis wyposażenia technicznego niezbędnego do realizacji zadania). - w sprawie górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości pozbywających się zebranych odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych w sposób zgodny z przepisami ustawy i przepisami odrębnymi (należy przyjąć stosowanie niższych stawek, jeżeli odpady komunalne są zbierane i odbierane w sposób selektywny, a także rozważyć zróżnicowanie stawki w zależności od gęstości zaludnienia na danym obszarze gminy oraz odległość od miejsca unieszkodliwiania odpadów komunalnych). - w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. - w sprawie sposobu obliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. - w sprawie przejęcia od właścicieli nieruchomości niektórych obowiązków w zakresie pozbywania się nieczystości ciekłych oraz uprzątania chodników. - w sprawie dokumentowania realizacji obowiązków (powinna zawierać wzory sprawozdań z realizacji nałożonych obowiązków w celu ujednolicenia dokumentacji sprawozdawczej). - w sprawie określenia stawki opłat za pojemnik o określonej pojemności. - w sprawie przejęcia obowiązku właścicieli nieruchomości wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych. Etap czwarty Określenie rodzaju przetargu (odbiór, odbiór i zagospodarowanie). Opracowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonywanie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Opis przedmiotu zamówienia powinien zawierać w szczególności: - wymogi związane z przekazaniem odebranych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych; - rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości; - standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska; - obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem; - szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; - szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom zagospodarującym odpady komunalne. Etap piąty Wymagania dla systemu informatycznego obsługującego administrowanie gospodarką odpadami komunalnymi. Etap szósty Koncepcja działań promocyjno-informacyjnych w zakresie nowego systemu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających- do 50 procent
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.31.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych).
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuoświadczenie Wykonawcy - spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuoświadczenie Wykonawcy - spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuoświadczenie Wykonawcy - spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuoświadczenie Wykonawcy - spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuoświadczenie Wykonawcy - spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokument potwierdzajacy, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie na wykonanie podobnej usługi dla miasta zamieszkałego przez co najmniej 50 000 mieszkańców, których przedmiotem było np. opracowanie systemu bądź planu gospodarki odpadami. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że ww. usługa została wykonana należycie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Przed podpisaniem umowy na realizację niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę 70.000,00 PLN (siedemdziesiąt tysięcy złotych ) na cały okres realizacji umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zzo.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o., 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Bogusława IV nr 15. Opłata za SIWZ pokrywa koszt wydruku i przekazania i wynosi 100 PLN..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o., 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Bogusława IV nr 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Stargard Szczeciński: Opracowanie koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy.
Numer ogłoszenia: 100512 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 45621 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bogusława IV 15, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 573 35 36, faks 91 573 35 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
W ramach powyższego opracowanie wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi składającej się z sześciu części/etapów a mianowicie: Etap pierwszy Opracowanie organizacji pracy w jednostce organizacyjnej (Spółka, jednostka budżetowa) zarządzającej systemem gospodarki odpadami w imieniu Miasta Stargard Szczeciński, określenie m. in. potrzeb kadrowych, lokalowych, sprzętowych dla zapewnienia sprawnej organizacji przetargów, kontroli świadczenia usług przez firmy odbierające odpady, prowadzenia monitoringu odpadów i związanej z tym statystki odpadowej, naliczanie opłat dla wytwórców odpadów i prowadzenie windykacji oraz prowadzenie edukacji ekologicznej, weryfikacji deklaracji wraz z propozycją schematu organizacyjnego systemu. Etap drugi W ramach nowej koncepcji gospodarki odpadami dla potrzeb ZZO Stargard: - szczegółowe rozpoznanie rynku lokalnego przedsiębiorców odbierających odpady, - określenie sposobu i zasad prowadzenia odbioru odpadów komunalnych oraz selektywnej zbiórki odpadów w zakresie przewidzianym w ustawie, w zależności od rodzaju nieruchomości i działalności gospodarczej, - określanie zapotrzebowania na sieć stacjonarnych Punktów Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów (platform) oraz Gminnych Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych lub innych rozwiązań alternatywnych, - określenie zasad ustalania częstotliwości i harmonogramu opróżniania pojemników, zapewniającej odpowiedni stan sanitarno-porządkowy, z uwzględnieniem odpadów odbieranych selektywnie. - określenie zasad ustalania zapotrzebowania na pojemniki do zbierania odpadów wraz z określeniem niezbędnej ilości poszczególnych rodzajów pojemników, - oszacowanie kosztów funkcjonowania systemu (odbierania, transportu, zbierania, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych; selektywna zbiórka odpadów, tworzenia i utrzymania punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych; obsługi administracyjnej systemu; monitoringu systemu). - przedstawienie metody i wyliczenie wysokości stawki opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych na podstawie: liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość, ilości zużytej wody z danej nieruchomości, powierzchni lokalu mieszkalnego, oraz od gospodarstwa domowego wraz z propozycją wskazania najbardziej optymalnej metody. - wyliczenie wysokości stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności. - przedstawienie rozwiązań dotyczących odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. - skalkulowanie stawek podwyższonych w przypadku nieselektywnego przekazywania odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości (wysokość stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi zbieranymi i odbieranymi w sposób selektywny). - wyliczenie kosztów odbioru i transportu odpadów objętościowo (za 1m3), wagowo (za 1Mg) i od wielkości pojemnika. - syntetyczny opis istniejącego systemu gospodarki odpadami komunalnymi w Stargardzie Szczecińskim. - określenie szczegółowego harmonogramu działań koniecznych do podjęcia przez Miasto w celu dostosowania obecnie funkcjonującego systemu do nowych uwarunkowań prawnych. - opracowanie modelu współpracy ZZO Stargard z gminami objętymi porozumieniem międzygminnym w zakresie wdrażania, ogłaszania przetargów i zarządzania nowym systemem w tych gminach. - przedstawienie propozycji możliwości podziału obszaru miasta na sektory wywozowe z uwzględnieniem liczby mieszkańców w każdym sektorze, gęstości zaludnienia na danym terenie oraz obszar możliwy do obsługi przez jednego przedsiębiorcę, z określeniem głównych czynników, które powinny determinować wielkość sektora. - określenie spodziewanej masy odpadów komunalnych, które trafią do systemu i średniej ilości odpadów komunalnych wytwarzanych przez osobę w ujęciu objętościowym i wagowym (na podstawie danych posiadanych przez Miasto Stargard Szczeciński, w szczególności wcześniej realizowanych opracowań, zamówionych przez Miasto i podmioty gospodarujące odpadami oraz danych wynikających ze sprawozdań składanych przez podmioty gospodarujące odpadami komunalnymi). - propozycje rodzajów usług podstawowych i dodatkowych np. dostarczanie pojemników oraz ich mycie, odbiór gruzu od przedsiębiorców świadczonych przez Miasto Stargard Szczeciński w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów i określenie wytycznych do ustalenia wysokości cen za te usługi. Etap trzeci Opracowanie projektu regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Stargard Szczeciński oraz niezbędnych projektów uchwał do wdrożenia systemu z uwzględnieniem potrzeb ZZO Stargard Sp. z o.o. m. in.: - w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Stargard Szczeciński. - w sprawie stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi za mieszkańca i pojemnik o określonej pojemności (ustalając stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wziąć pod uwagę: sposób wyliczenia opłaty - liczba mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość lub ilość zużytej wody z danej nieruchomości lub powierzchnia lokalu mieszkalnego; ilość wytwarzanych na terenie gminy odpadów komunalnych; koszty funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi; przypadki, w których właściciele nieruchomości wytwarzają odpady nieregularnie, w szczególności to, że na niektórych nieruchomościach tj. ogrody działkowe, hotele itp. odpady komunalne powstają sezonowo). - w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (należy wziąć pod uwagę warunki miejscowe). - w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (obejmuję wzór deklaracji, objaśnienia dotyczące sposobu jej wypełniania oraz pouczenie, że deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, ponadto powinna zawierać informację o terminach i miejscu składania deklaracji). - w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (powinna zawierać w szczególności ilość odpadów komunalnych odbieranych od właściciela nieruchomości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposób świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych). - w sprawie rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów wraz z wysokością cen za te usługi. - w sprawie wymagań, jakie winien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzenia schronisk (powinna zawierać szczegółowe wymagania jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegającego się o uzyskanie ww. zezwolenia, a także zakres ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzenia schronisk). - w sprawie wymagań, jakie winien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (powinna uwzględniać opis wyposażenia technicznego niezbędnego do realizacji zadania). - w sprawie górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości pozbywających się zebranych odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych w sposób zgodny z przepisami ustawy i przepisami odrębnymi (należy przyjąć stosowanie niższych stawek, jeżeli odpady komunalne są zbierane i odbierane w sposób selektywny, a także rozważyć zróżnicowanie stawki w zależności od gęstości zaludnienia na danym obszarze gminy oraz odległość od miejsca unieszkodliwiania odpadów komunalnych). - w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. - w sprawie sposobu obliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. - w sprawie przejęcia od właścicieli nieruchomości niektórych obowiązków w zakresie pozbywania się nieczystości ciekłych oraz uprzątania chodników. - w sprawie dokumentowania realizacji obowiązków (powinna zawierać wzory sprawozdań z realizacji nałożonych obowiązków w celu ujednolicenia dokumentacji sprawozdawczej). - w sprawie określenia stawki opłat za pojemnik o określonej pojemności. - w sprawie przejęcia obowiązku właścicieli nieruchomości wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych. Etap czwarty Określenie rodzaju przetargu (odbiór, odbiór i zagospodarowanie). Opracowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonywanie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Opis przedmiotu zamówienia powinien zawierać w szczególności: - wymogi związane z przekazaniem odebranych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych; - rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości; - standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska; - obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem; - szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; - szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom zagospodarującym odpady komunalne. Etap piąty Wymagania dla systemu informatycznego obsługującego administrowanie gospodarką odpadami komunalnymi. Etap szósty Koncepcja działań promocyjno-informacyjnych w zakresie nowego systemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.31.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: - INVEST, {Dane ukryte}, 40-082 Katowice, kraj/woj. śląskie.
- Arkadiusz Primus, Invest - Eko Sp. z o.o, {Dane ukryte}, 40-568 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 97500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
72570,00
Oferta z najniższą ceną:
72570,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
230511,84
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 4562120120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-02-26 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 60 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.zzo.stargard.pl |
Informacja dostępna pod: | Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o., 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Bogusława IV nr 15. Opłata za SIWZ pokrywa koszt wydruku i przekazania i wynosi 100 PLN. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
71313000-5 | Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Opracowanie koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego | Konsorcjum: - INVEST Katowice | 2012-03-30 | 36 285,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-03-30 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 713130005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 2 Kwota oferty w PLN: 72 570,00 zł Minimalna złożona oferta: 72 570,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 72 570,00 zł Maksymalna złożona oferta: 230 512,00 zł | |||
Opracowanie koncepcji systemu gospodarki odpadami na głównym obszarze działalności Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. z uwzględnieniem możliwości realizacji przyszłej inwestycji pn. Budowa instalacji mechaniczno - biologicznego | Arkadiusz Primus, Invest - Eko Sp. z o.o Katowice | 2012-03-30 | 36 285,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-03-30 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 713130005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 2 Kwota oferty w PLN: 72 570,00 zł Minimalna złożona oferta: 72 570,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 72 570,00 zł Maksymalna złożona oferta: 230 512,00 zł |