Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji - SORE - 2 osoby, projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia-realizowanego przez Powiat Nowodworski. część 1 i część 2.
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji -SORE-2 osoby, projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia- realizowanego przez Powiat Nowodworski. 2. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji -SORE jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 31 szkół/przedszkoli funkcjonujących w 16 placówkach oświatowych w ramach realizowanego w powiecie projektu -Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 3. Osoba pełniąca funkcję SORE nie może pełnić innych funkcji SORE w realizowanym projekcie. 4. Głównym celem projektu jest poprawa funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie nowodworskim poprzez kompleksowe wsparcie 31 szkół i przedszkoli spójne z ich potrzebami. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego. 5. Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 100 godzin miesięcznie. 6. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania -RWP zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu system doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. 7. SORE wspiera szkołę-przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. 8. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą-przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. 9. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. 10. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. 11. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. 12. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. 13. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole-przedszkolu, które wspiera. Wymagania dotyczące osoby pełniącej funkcję SORE: 1. Posiada wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Posiada 4 - letni staż pracy w zawodzie 3. Posiada przygotowanie do pracy moderatora lub inne typu np. TERM, ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera; edukatora; moderatora; organizatora rozwoju edukacji; coacha; studia z zakresu organizacji i zarządzania oświatą; certyfikat trenerski; edukatorski; ukończony kurs SORE w wymiarze, co najmniej 80 godzin. 4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych lub kierowaniu spotkaniami, lub warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego lub warsztaty strategiczne lub rady pedagogiczne szkoleniowe lub warsztaty metodyczne. 5. Posiada doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej dorosłych minimum 4 osobami. 6. Doświadczenie w różnych formach pracy prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli -np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo itp. 7. Nie mniej niż 100 godzin lub - minimum 6 miesięczne doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji pracy zespołem np. szkolnym zespołem przedmiotowym, zadaniowym itp. lub - minimum 6 miesięczne doświadczenie w pracy koncepcyjnej z grupą osób dorosłych, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów lub - doświadczenie w pracy: - minimum 3 lata pełnienia funkcji dyrektora szkoły, lub - minimum 3 lata przewodniczącego zespołu nauczycieli, lub - minimum 3 lata szkolnego lidera WDN, lub - minimum 3 lata konsultanta lub - minimum 3 lata doradcy metodycznego Zamówienie podzielono na 2 części. Wykaz szkół-przedszkoli wraz z szacunkową liczbą nauczycieli - potencjalnych uczestników projektu zawarty został w SIWZ. Szczegółowe obowiązki SORE dla każdej części zamówienia. 1. Pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły-przedszkola. 2. Pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną. 3. Wsparcie szkoły-przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania (RPW), ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia -przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego. 4. Wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji -stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą-przedszkolem. 5. Wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, jeśli zaistnieje taka potrzeba. 6. Organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą-przedszkolem. 7. Organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły-przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur -np. organizacja i prowadzenie konsultacji. 8. Monitorowanie przebiegu realizacji RWP, reagowanie na pojawiające się trudności. 9. Dokumentowanie podejmowanych działań -zgodnie z wymogami określonymi w projekcie. 10. Przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników ankiet z przebiegu wspomagania. 11. Przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania -RWP. 12. Przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania -RWP dyrektorowi szkoły-przedszkola oraz radzie pedagogicznej. 13. Udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły-przedszkola w kolejnym roku szkolnym, 14. Ścisła współpraca z zespołem projektowym. 15. Zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem projektu. 16. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
Nowy Dwór Gdański: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji - SORE - 2 osoby, projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia-realizowanego przez Powiat Nowodworski. część 1 i część 2.
Numer ogłoszenia: 440630 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowodworski , ul. gen.Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 55 2473668, faks 55 2473670.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://www.bip.nowydworgdanski.pl/97,przetargi.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji - SORE - 2 osoby, projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia-realizowanego przez Powiat Nowodworski. część 1 i część 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji -SORE-2 osoby, projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia- realizowanego przez Powiat Nowodworski. 2. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji -SORE jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 31 szkół/przedszkoli funkcjonujących w 16 placówkach oświatowych w ramach realizowanego w powiecie projektu -Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 3. Osoba pełniąca funkcję SORE nie może pełnić innych funkcji SORE w realizowanym projekcie. 4. Głównym celem projektu jest poprawa funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie nowodworskim poprzez kompleksowe wsparcie 31 szkół i przedszkoli spójne z ich potrzebami. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego. 5. Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 100 godzin miesięcznie. 6. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania -RWP zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu system doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. 7. SORE wspiera szkołę-przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. 8. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą-przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. 9. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. 10. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. 11. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. 12. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. 13. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole-przedszkolu, które wspiera. Wymagania dotyczące osoby pełniącej funkcję SORE: 1. Posiada wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Posiada 4 - letni staż pracy w zawodzie 3. Posiada przygotowanie do pracy moderatora lub inne typu np. TERM, ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera; edukatora; moderatora; organizatora rozwoju edukacji; coacha; studia z zakresu organizacji i zarządzania oświatą; certyfikat trenerski; edukatorski; ukończony kurs SORE w wymiarze, co najmniej 80 godzin. 4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych lub kierowaniu spotkaniami, lub warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego lub warsztaty strategiczne lub rady pedagogiczne szkoleniowe lub warsztaty metodyczne. 5. Posiada doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej dorosłych minimum 4 osobami. 6. Doświadczenie w różnych formach pracy prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli -np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo itp. 7. Nie mniej niż 100 godzin lub - minimum 6 miesięczne doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji pracy zespołem np. szkolnym zespołem przedmiotowym, zadaniowym itp. lub - minimum 6 miesięczne doświadczenie w pracy koncepcyjnej z grupą osób dorosłych, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów lub - doświadczenie w pracy: - minimum 3 lata pełnienia funkcji dyrektora szkoły, lub - minimum 3 lata przewodniczącego zespołu nauczycieli, lub - minimum 3 lata szkolnego lidera WDN, lub - minimum 3 lata konsultanta lub - minimum 3 lata doradcy metodycznego Zamówienie podzielono na 2 części. Wykaz szkół-przedszkoli wraz z szacunkową liczbą nauczycieli - potencjalnych uczestników projektu zawarty został w SIWZ. Szczegółowe obowiązki SORE dla każdej części zamówienia. 1. Pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły-przedszkola. 2. Pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną. 3. Wsparcie szkoły-przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania (RPW), ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia -przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego. 4. Wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji -stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą-przedszkolem. 5. Wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, jeśli zaistnieje taka potrzeba. 6. Organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą-przedszkolem. 7. Organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły-przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur -np. organizacja i prowadzenie konsultacji. 8. Monitorowanie przebiegu realizacji RWP, reagowanie na pojawiające się trudności. 9. Dokumentowanie podejmowanych działań -zgodnie z wymogami określonymi w projekcie. 10. Przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników ankiet z przebiegu wspomagania. 11. Przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania -RWP. 12. Przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania -RWP dyrektorowi szkoły-przedszkola oraz radzie pedagogicznej. 13. Udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły-przedszkola w kolejnym roku szkolnym, 14. Ścisła współpraca z zespołem projektowym. 15. Zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem projektu. 16. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZmawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie wykazu wykonanych usług wykonawcy, oraz oświadczenia wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZmawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna spełnienie ww. warunku, na podstawie wykazu osób, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty indywidualnej na każdą z części przez osobę fizyczną, Wykonawca wykazuje, że spełnia każdy z warunków przetargu i sam jest zdolny do wykonania zamówienia), oraz na podstawie oświadczenia wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZmawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip.nowydworgdanski.pl/97,przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim ul. gen Władysława Sikorskiego 23 82 - 100 Nowy Dwór Gdański woj. pomorskie pok. 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim ul. gen Władysława Sikorskiego 23 82 - 100 Nowy Dwór Gdański woj. pomorskie pok. 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w ramach projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
CZĘŚĆ SORE 1 -Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Ilość szkół 9, ilość uczniów 1080, liczba nauczycieli 135.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
CZĘŚĆ SORE 2 -Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Ilość szkół 9, ilość uczniów 966, liczba nauczycieli 103.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Nowy Dwór Gdański: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji - SORE - 2 osoby, projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia-realizowanego przez Powiat Nowodworski. Część 1 i część 2.
Numer ogłoszenia: 473460 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 440630 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowodworski, ul. gen.Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 55 2473668, faks 55 2473670.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji - SORE - 2 osoby, projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia-realizowanego przez Powiat Nowodworski. Część 1 i część 2..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji -SORE-2 osoby, projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia- realizowanego przez Powiat Nowodworski. 2. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji -SORE jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 31 szkół/przedszkoli funkcjonujących w 16 placówkach oświatowych w ramach realizowanego w powiecie projektu -Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 3. Osoba pełniąca funkcję SORE nie może pełnić innych funkcji SORE w realizowanym projekcie. 4. Głównym celem projektu jest poprawa funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie nowodworskim poprzez kompleksowe wsparcie 31 szkół i przedszkoli spójne z ich potrzebami. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego. 5. Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 100 godzin miesięcznie. 6. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania -RWP zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu system doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. 7. SORE wspiera szkołę-przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. 8. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą-przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. 9. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. 10. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. 11. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. 12. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. 13. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole-przedszkolu, które wspiera. Wymagania dotyczące osoby pełniącej funkcję SORE: 1. Posiada wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Posiada 4 - letni staż pracy w zawodzie 3. Posiada przygotowanie do pracy moderatora lub inne typu np. TERM, ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera; edukatora; moderatora; organizatora rozwoju edukacji; coacha; studia z zakresu organizacji i zarządzania oświatą; certyfikat trenerski; edukatorski; ukończony kurs SORE w wymiarze, co najmniej 80 godzin. 4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych lub kierowaniu spotkaniami, lub warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego lub warsztaty strategiczne lub rady pedagogiczne szkoleniowe lub warsztaty metodyczne. 5. Posiada doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej dorosłych minimum 4 osobami. 6. Doświadczenie w różnych formach pracy prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli -np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo itp. 7. Nie mniej niż 100 godzin lub - minimum 6 miesięczne doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji pracy zespołem np. szkolnym zespołem przedmiotowym, zadaniowym itp. lub - minimum 6 miesięczne doświadczenie w pracy koncepcyjnej z grupą osób dorosłych, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów lub - doświadczenie w pracy: - minimum 3 lata pełnienia funkcji dyrektora szkoły, lub - minimum 3 lata przewodniczącego zespołu nauczycieli, lub - minimum 3 lata szkolnego lidera WDN, lub - minimum 3 lata konsultanta lub - minimum 3 lata doradcy metodycznego Zamówienie podzielono na 2 części. Wykaz szkół-przedszkoli wraz z szacunkową liczbą nauczycieli - potencjalnych uczestników projektu zawarty został w SIWZ. Szczegółowe obowiązki SORE dla każdej części zamówienia. 1. Pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły-przedszkola. 2. Pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną. 3. Wsparcie szkoły-przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania (RPW), ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia -przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego. 4. Wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji -stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą-przedszkolem. 5. Wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, jeśli zaistnieje taka potrzeba. 6. Organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą-przedszkolem. 7. Organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły-przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur -np. organizacja i prowadzenie konsultacji. 8. Monitorowanie przebiegu realizacji RWP, reagowanie na pojawiające się trudności. 9. Dokumentowanie podejmowanych działań -zgodnie z wymogami określonymi w projekcie. 10. Przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników ankiet z przebiegu wspomagania. 11. Przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania -RWP. 12. Przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania -RWP dyrektorowi szkoły-przedszkola oraz radzie pedagogicznej. 13. Udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły-przedszkola w kolejnym roku szkolnym, 14. Ścisła współpraca z zespołem projektowym. 15. Zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem projektu. 16. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia jest usługa w ramach projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego....
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
CZĘŚĆ SORE 1 -Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Wota, {Dane ukryte}, 82-120 Krynica Morska, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 26016,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
28000,00
Oferta z najniższą ceną:
28000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
28000,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
CZĘŚĆ SORE 2 -Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Lipińska, {Dane ukryte}, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 26016,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
28000,00
Oferta z najniższą ceną:
28000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
28000,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 44063020130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-10-28 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 420 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | http://www.bip.nowydworgdanski.pl/97,przetargi.html |
Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim ul. gen Władysława Sikorskiego 23 82 - 100 Nowy Dwór Gdański woj. pomorskie pok. 17 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
CZĘŚĆ SORE 1 -Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 1. | Katarzyna Wota Krynica Morska | 2013-11-20 | 28 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-11-20 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 28 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 28 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 28 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 28 000,00 zł | |||
CZĘŚĆ SORE 2 -Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 2. | Magdalena Lipińska Elbląg | 2013-11-20 | 28 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-11-20 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 28 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 28 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 28 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 28 000,00 zł |