INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE ŁUKOWICA - ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH
Opis przedmiotu przetargu: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Łukowica - zakup usług edukacyjnych. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu przez nauczycieli zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Łukowica w okresie od marca 2012r. do 30 czerwca 2013 r. w następujących jednostkach: Część 1 - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przyszowej Zadanie 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin Zadanie 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin Zadanie 3 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy- 180 godzin . Zadanie 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- plastyka dla dzieci- 60 godzin. Część 2 - Szkoła Podstawowa w Łukowicy Zadanie 5 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 110 godzin. Zadanie 6 Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - 100 godzin. Zadanie 7 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 60 godzin. Zadanie 8 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 100 godzin. Część 3 - Szkoła Podstawowa w Młyńczyskach Zadanie 9 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin. Zadanie 10 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin. Zadanie 11 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin Część 4 - Szkoła Podstawowa w Świdniku Zadanie 12 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin. Zadanie 13 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin. Zadanie 14 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 90 godzin. Cześć 5 - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przyszowej Zadanie 15 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin. Zadanie 16 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin. Zadanie 17 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 60 godzin. Zadanie 18 Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin. Cześć 6 - Szkoła Podstawowa w Stroniu Zadanie 19 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin. Zadanie 20 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin. Zadanie 21 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 90 godzin. Cześć 7 - Szkoła Podstawowa w Roztoce Zadanie 22 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin. Zadanie 23 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin. Zadanie 24 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 60 godzin. Zadanie 25 Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin. Cześć 8 - Szkoła Podstawowa w Jadamwoli Zadanie 26 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin. Zadanie 27 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin Zadanie 28 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 90 godzin. Zadanie 29 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 90 godzin. Cześć 9 - Szkoła Podstawowa w Jastrzębiu Zadanie 30 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin. Zadanie 31 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- j.angielski dla dzieci- 30 godzin Zadanie 32 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin Zadanie 33 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 60 godzin. W ramach zajęć pozalekcyjnych nauczyciele będą przekazywać uczniom postawy uczące wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskiej relacji między płciami, unikania przemocy, będą przekazywać również nie stereotypową wiedzę wyborów życiowych niezależnie od płci. Działanie to będzie jednocześnie stanowiło realizację Standardu V określonego w Zasadach przygotowania realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki autorstwa Instytucji Zarządzającej PO KL. Liczba godzin przeznaczonych na jeden rodzaj zajęć nie jest mniejsza niż 30 godz. w ciągu jednego roku szkolnego (dla każdej szkoły i dla każdego wsparcia oddzielnie) oraz zajęcia będą prowadzone z częstotliwością co najmniej 1 raz w tygodniu.
Łukowica: INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE ŁUKOWICA - ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 43982 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Łukowica , Łukowica 334, 34-606 Łukowica, woj. małopolskie, tel. 018 3301521, faks 018 3335411.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.lukowica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE ŁUKOWICA - ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Łukowica - zakup usług edukacyjnych. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu przez nauczycieli zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Łukowica w okresie od marca 2012r. do 30 czerwca 2013 r. w następujących jednostkach: Część 1 - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przyszowej Zadanie 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin Zadanie 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin Zadanie 3 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy- 180 godzin . Zadanie 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- plastyka dla dzieci- 60 godzin. Część 2 - Szkoła Podstawowa w Łukowicy Zadanie 5 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 110 godzin. Zadanie 6 Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - 100 godzin. Zadanie 7 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 60 godzin. Zadanie 8 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 100 godzin. Część 3 - Szkoła Podstawowa w Młyńczyskach Zadanie 9 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin. Zadanie 10 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin. Zadanie 11 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin Część 4 - Szkoła Podstawowa w Świdniku Zadanie 12 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin. Zadanie 13 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin. Zadanie 14 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 90 godzin. Cześć 5 - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przyszowej Zadanie 15 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin. Zadanie 16 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin. Zadanie 17 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 60 godzin. Zadanie 18 Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin. Cześć 6 - Szkoła Podstawowa w Stroniu Zadanie 19 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin. Zadanie 20 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin. Zadanie 21 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 90 godzin. Cześć 7 - Szkoła Podstawowa w Roztoce Zadanie 22 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin. Zadanie 23 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin. Zadanie 24 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 60 godzin. Zadanie 25 Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin. Cześć 8 - Szkoła Podstawowa w Jadamwoli Zadanie 26 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin. Zadanie 27 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin Zadanie 28 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 90 godzin. Zadanie 29 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 90 godzin. Cześć 9 - Szkoła Podstawowa w Jastrzębiu Zadanie 30 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin. Zadanie 31 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- j.angielski dla dzieci- 30 godzin Zadanie 32 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin Zadanie 33 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 60 godzin. W ramach zajęć pozalekcyjnych nauczyciele będą przekazywać uczniom postawy uczące wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskiej relacji między płciami, unikania przemocy, będą przekazywać również nie stereotypową wiedzę wyborów życiowych niezależnie od płci. Działanie to będzie jednocześnie stanowiło realizację Standardu V określonego w Zasadach przygotowania realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki autorstwa Instytucji Zarządzającej PO KL. Liczba godzin przeznaczonych na jeden rodzaj zajęć nie jest mniejsza niż 30 godz. w ciągu jednego roku szkolnego (dla każdej szkoły i dla każdego wsparcia oddzielnie) oraz zajęcia będą prowadzone z częstotliwością co najmniej 1 raz w tygodniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 33.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunkow udzialu w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNa potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające że Wykonawca : - posiada wykształcenie wyższe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku zajęć określonych w pkt. III SIWZ - jest zawodowo czynnym nauczycielem; - posiada przygotowanie pedagogiczne, - staż pracy nauczyciela wynosi więcej niż 1 rok.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunkow udzialu w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunkow udzialu w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunkow udzialu w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadkow, w których można zatrudnić nauczycieli niemajacych wyzwszego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz.U.z 2009 Nr 50, poz.400/
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Dopuszcza się przesunięcie terminu zapłaty o którym mowa w ust. 3 przez Zamawiającego kwoty wynagrodzenia w przypadku opóźnień w przekazywaniu transz dotacji przez Instytucję Pośredniczącą
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.lukowica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Łukowica 334, 34-606 Łukowica lub Gminny Zespół Ekonomiczno-Admionistracyjny Szkół w Łukowicy, 34-606 Łukowica 285.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
22.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łukowica 334, 34-606 Łukowica pokój Nr 6 piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Łukowica współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 4398220120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-02-13 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 494 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 33 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.lukowica.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Łukowica 334, 34-606 Łukowica lub Gminny Zespół Ekonomiczno-Admionistracyjny Szkół w Łukowicy, 34-606 Łukowica 285 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |