Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w zadania: 1) Zadanie nr 1 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas uczniów I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ; 2) Zadanie nr 2 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ; 3) Zadanie nr 3 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ; 4) Zadanie nr 4 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach matematyczno - przyrodniczych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ; 5) Zadanie nr 5 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami matematycznymi, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ; 6) Zadanie nr 6 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach polonistycznych i językowych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ; 7) Zadanie nr 7 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach artystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 12 do SIWZ; 8) Zadanie nr 8 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z zaburzeniami zachowania, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 13 do SIWZ; 9) Zadanie nr 9 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III uczniów szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 14 do SIWZ; 10) Zadanie nr 10 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 15 do SIWZ; 11) Zadanie nr 11 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci autystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 16 do SIWZ; 12) Zadanie nr 12 - Zakup mebli szkolnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 17 do SIWZ. Możliwe jest zaoferowanie przez Wykonawców produktów równoważnych, przy czym na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia , iż oferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnej wymaga się, aby produkty równoważne były identyczne lub lepsze jak produkty wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wypełnić odpowiednią kolumnę w Kalkulacji ceny oferty stanowiącej załącznik nr 18 do SIWZ dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). W przypadku Zadania nr 1 - Zadania nr 12 Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do n/w szkół: 1) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Chełmie, ul. Obłońska 51, 22-100 Chełm; 2) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Chełmie, ul. Wyszyńskiego 15, 22-100 Chełm; 3) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Chełmie, ul.1 Pułku Szwoleżerów 1, 22-100 Chełm; 4) Szkoła Podstawowa Nr 10 w Chełmie ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm; 5) Szkoła Podstawowa Nr 11 w Chełmie, ul. Wolności 20, 22-100 Chełm; 6) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Chełmie, ul. Wołyńska 1, 22-100 Chełm; 7) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Chełmie, ul. Rejowiecka 76, 22-100 Chełm; 8) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15, 22-100 Chełm; 9) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Chełmie, ul. Połaniecka 10, 22-100 Chełm; 10) Szkoła Podstawowa Nr 12 w Chełmie, ul. Trubakowska 59, 22 - 100 Chełm; na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego odpowiednio w Szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki nr 6 - 17 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy w/w szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca.
Chełm: Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 436976 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Chełm , ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, faks 082 5652254.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w zadania: 1) Zadanie nr 1 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas uczniów I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ; 2) Zadanie nr 2 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ; 3) Zadanie nr 3 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ; 4) Zadanie nr 4 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach matematyczno - przyrodniczych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ; 5) Zadanie nr 5 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami matematycznymi, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ; 6) Zadanie nr 6 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach polonistycznych i językowych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ; 7) Zadanie nr 7 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach artystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 12 do SIWZ; 8) Zadanie nr 8 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z zaburzeniami zachowania, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 13 do SIWZ; 9) Zadanie nr 9 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III uczniów szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 14 do SIWZ; 10) Zadanie nr 10 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 15 do SIWZ; 11) Zadanie nr 11 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci autystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 16 do SIWZ; 12) Zadanie nr 12 - Zakup mebli szkolnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 17 do SIWZ. Możliwe jest zaoferowanie przez Wykonawców produktów równoważnych, przy czym na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia , iż oferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnej wymaga się, aby produkty równoważne były identyczne lub lepsze jak produkty wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wypełnić odpowiednią kolumnę w Kalkulacji ceny oferty stanowiącej załącznik nr 18 do SIWZ dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). W przypadku Zadania nr 1 - Zadania nr 12 Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do n/w szkół: 1) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Chełmie, ul. Obłońska 51, 22-100 Chełm; 2) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Chełmie, ul. Wyszyńskiego 15, 22-100 Chełm; 3) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Chełmie, ul.1 Pułku Szwoleżerów 1, 22-100 Chełm; 4) Szkoła Podstawowa Nr 10 w Chełmie ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm; 5) Szkoła Podstawowa Nr 11 w Chełmie, ul. Wolności 20, 22-100 Chełm; 6) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Chełmie, ul. Wołyńska 1, 22-100 Chełm; 7) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Chełmie, ul. Rejowiecka 76, 22-100 Chełm; 8) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15, 22-100 Chełm; 9) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Chełmie, ul. Połaniecka 10, 22-100 Chełm; 10) Szkoła Podstawowa Nr 12 w Chełmie, ul. Trubakowska 59, 22 - 100 Chełm; na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego odpowiednio w Szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki nr 6 - 17 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy w/w szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączne doświadczenie Wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny Wykonawców
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączną sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika winien złożyć wraz z ofertą stosowny dokument pełnomocnictwa w oryginale (ewentualnie notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa). 2.Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowana przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania zamówienia. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż na okres trwania tych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://chelm.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, Wydział Oświaty, pok. nr 45.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Chełm, parter; ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas uczniów I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.) Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm. ). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 8 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach matematyczno - przyrodniczych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami matematycznymi, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa , w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust.3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach polonistycznych i językowych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach artystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 12 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn, zm.) Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z zaburzeniami zachowania, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 13 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.) Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III uczniów szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 14 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 15 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa , w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci autystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 16 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm. ). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Zakup mebli szkolnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 17 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Chełm: Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 524070 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 436976 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, faks 082 5652254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w zadania: 1) Zadanie nr 1 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas uczniów I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Zadanie nr 2 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3) Zadanie nr 3 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) Zadanie nr 4 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach matematyczno - przyrodniczych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 5) Zadanie nr 5 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami matematycznymi, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6) Zadanie nr 6 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach polonistycznych i językowych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 7) Zadanie nr 7 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach artystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 8) Zadanie nr 8 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z zaburzeniami zachowania, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9) Zadanie nr 9 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III uczniów szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 10) Zadanie nr 10 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 11) Zadanie nr 11 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci autystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6) Zadanie nr 12 - Zakup mebli szkolnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
3
Nazwa:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAL - Sport Paweł Kalita, {Dane ukryte}, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 23414,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
28388,02
Oferta z najniższą ceną:
28350,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
28350,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
8
Nazwa:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z zaburzeniami zachowania, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAG-COM Tomasz Kowalczyk, {Dane ukryte}, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5085,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
6215,50
Oferta z najniższą ceną:
6215,50
/ Oferta z najwyższą ceną:
6215,50
Waluta:
PLN.
Część NR:
9
Nazwa:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III uczniów szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAG-COM Tomasz Kowalczyk, {Dane ukryte}, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2460,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2924,70
Oferta z najniższą ceną:
2924,70
/ Oferta z najwyższą ceną:
2924,70
Waluta:
PLN.
Część NR:
11
Nazwa:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci autystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAG-COM Tomasz Kowalczyk, {Dane ukryte}, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4673,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
8933,00
Oferta z najniższą ceną:
8933,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
8933,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
12
Nazwa:
Zakup mebli szkolnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAG-COM Tomasz Kowalczyk, {Dane ukryte}, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3861,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3990,00
Oferta z najniższą ceną:
3990,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3990,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 43697620120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-11-06 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 10 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 12 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.chelm.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, Wydział Oświaty, pok. nr 45 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
39160000-1 | Meble szkolne | |
39162100-6 | Pomoce dydaktyczne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejs | KAL - Sport Paweł Kalita Rzeszów | 2012-12-21 | 28 388,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-12-21 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 391621006 391600001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 28 388,00 zł Minimalna złożona oferta: 28 350,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 28 350,00 zł Maksymalna złożona oferta: 28 350,00 zł | |||
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z zaburzeniami zachowania, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w | MAG-COM Tomasz Kowalczyk Chełm | 2012-12-21 | 6 215,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-12-21 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 391621006 391600001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 216,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 216,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 216,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 216,00 zł | |||
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III uczniów szkół podstawowych | MAG-COM Tomasz Kowalczyk Chełm | 2012-12-21 | 2 924,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-12-21 Dotyczy cześci nr: 9 Kody CPV: 391621006 391600001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 925,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 925,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 925,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 925,00 zł | |||
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci autystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europej | MAG-COM Tomasz Kowalczyk Chełm | 2012-12-21 | 8 933,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-12-21 Dotyczy cześci nr: 11 Kody CPV: 391621006 391600001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 8 933,00 zł Minimalna złożona oferta: 8 933,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 8 933,00 zł Maksymalna złożona oferta: 8 933,00 zł | |||
Zakup mebli szkolnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego | MAG-COM Tomasz Kowalczyk Chełm | 2012-12-21 | 3 990,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-12-21 Dotyczy cześci nr: 12 Kody CPV: 391621006 391600001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 990,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 990,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 990,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 990,00 zł |