Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania na terenie Gminy Kaźmierz.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego czterech pakietów pomocy dydaktycznych: Pakiet I - Szkoła Podstawowa w Kaźmierzu 1.Multimedialny program do diagnozy i terapii logopedycznej - WERSJA ROZSZERZONA - szt. 1 12 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg ciszący, Szereg syczący, Szereg szumiący, Różnicowanie szeregów, Głoska r i l, Mowa bezdźwięczna, Echokorektor, Sfonem. Aplikacja logopedy. Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 mikrofon dołączony do zestawu Logopedia port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 2. Komputerowy program terapeutyczny do pracy z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i pisaniu - szt. 1 Eduterapeutyczna wersja w zakresie dysleksji jest intranetową aplikacją przeznaczoną do pracowni komputerowej i instalowana na 10 komputerach. Program składa się z aplikacji nauczyciela, programu do diagnozy oraz programu terapeutycznego. Terapia obejmuje: ćwiczenia polegające na uzupełnianiu wyrazów poprzez dopisywanie liter i sylab, ćwiczenia polegające na oddzielaniu słów od siebie, ćwiczenia polegające na budowaniu zdań, ćwiczenia z pamięci i ze słuchu oraz ćwiczenia grafomotoryczne. W tej wersji Aplikacja nauczyciela jest instalowana i uruchamiana na jednym komputerze terapeuty (nauczyciela) - tak zwanym serwerze aplikacji. Aplikacje ucznia (moduły z ćwiczeniami) są instalowane i uruchamiane na komputerach uczniowskich. Uczniowie mają swój login i hasło. Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 3. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 4. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ,Ż 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 5. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 6. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. 7. Labirynt logopedyczny - szt. 1 Gra doskonaląca kontrolę oddechu i ćwicząca mięśnie w obrębie jamy ustnej. Uatrakcyjnia proces usprawniania aparatu oddechowego, artykulacyjnego i fonacyjnego. Pozwala na kontrolowanie oddechu, wydłużanie fazy oddechowej, umożliwia ustalenie prawidłowego toru oddechowego. Zestaw składa się z: Tablicy o wym.: 40 x 30 cm, białe tło, 24 kolorowych elementów trwale przyklejonych tła tablicy, 32 kolorowych słomek Kulki drewnianej (śr. 2 cm) Kulki metalowej (śr. 1 cm) Pakiet II - Szkoła Podstawowa w Bytyniu 1.Multimedialny program do diagnozy i terapii logopedycznej - WERSJA PODSTAWOWA - szt. 1 5 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg ciszący Szereg syczący Szereg szumiący Różnicowanie szeregów Głoska r Aplikacja logopedy Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. Pakiet III - Szkoła Podstawowa w Gaju Wielkim 1. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x 2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. Pakiet IV - Szkoła Podstawowa w Sokolnikach Wielkich 1. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x 2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek.

Kaźmierz: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania na terenie Gminy Kaźmierz.
Numer ogłoszenia: 43631 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Oświatowy , ul. Szamotulska 20, 64-530 Kaźmierz, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 29 18 065, faks 0-61 29 16 320.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.kazmierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania na terenie Gminy Kaźmierz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego czterech pakietów pomocy dydaktycznych: Pakiet I - Szkoła Podstawowa w Kaźmierzu 1.Multimedialny program do diagnozy i terapii logopedycznej - WERSJA ROZSZERZONA - szt. 1 12 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg ciszący, Szereg syczący, Szereg szumiący, Różnicowanie szeregów, Głoska r i l, Mowa bezdźwięczna, Echokorektor, Sfonem. Aplikacja logopedy. Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 mikrofon dołączony do zestawu Logopedia port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 2. Komputerowy program terapeutyczny do pracy z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i pisaniu - szt. 1 Eduterapeutyczna wersja w zakresie dysleksji jest intranetową aplikacją przeznaczoną do pracowni komputerowej i instalowana na 10 komputerach. Program składa się z aplikacji nauczyciela, programu do diagnozy oraz programu terapeutycznego. Terapia obejmuje: ćwiczenia polegające na uzupełnianiu wyrazów poprzez dopisywanie liter i sylab, ćwiczenia polegające na oddzielaniu słów od siebie, ćwiczenia polegające na budowaniu zdań, ćwiczenia z pamięci i ze słuchu oraz ćwiczenia grafomotoryczne. W tej wersji Aplikacja nauczyciela jest instalowana i uruchamiana na jednym komputerze terapeuty (nauczyciela) - tak zwanym serwerze aplikacji. Aplikacje ucznia (moduły z ćwiczeniami) są instalowane i uruchamiane na komputerach uczniowskich. Uczniowie mają swój login i hasło. Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 3. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 4. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ,Ż 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 5. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 6. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. 7. Labirynt logopedyczny - szt. 1 Gra doskonaląca kontrolę oddechu i ćwicząca mięśnie w obrębie jamy ustnej. Uatrakcyjnia proces usprawniania aparatu oddechowego, artykulacyjnego i fonacyjnego. Pozwala na kontrolowanie oddechu, wydłużanie fazy oddechowej, umożliwia ustalenie prawidłowego toru oddechowego. Zestaw składa się z: Tablicy o wym.: 40 x 30 cm, białe tło, 24 kolorowych elementów trwale przyklejonych tła tablicy, 32 kolorowych słomek Kulki drewnianej (śr. 2 cm) Kulki metalowej (śr. 1 cm) Pakiet II - Szkoła Podstawowa w Bytyniu 1.Multimedialny program do diagnozy i terapii logopedycznej - WERSJA PODSTAWOWA - szt. 1 5 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg ciszący Szereg syczący Szereg szumiący Różnicowanie szeregów Głoska r Aplikacja logopedy Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. Pakiet III - Szkoła Podstawowa w Gaju Wielkim 1. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x 2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. Pakiet IV - Szkoła Podstawowa w Sokolnikach Wielkich 1. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x 2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kazmierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Zespół Oświatowy 64-530 Kaźmierz ul. Szamotulska 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Gminny Zespół Oświatowy 64-530 Kaźmierz ul. Szamotulska 20 sekretariat Urzędu Gminy w Kaźmierzu pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt finansowany w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 4363120130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-03-21 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 14 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.kazmierz.pl |
Informacja dostępna pod: | Gminny Zespół Oświatowy 64-530 Kaźmierz ul. Szamotulska 20 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
39162100-6 | Pomoce dydaktyczne |