Kaźmierz: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania na terenie Gminy Kaźmierz.


Numer ogłoszenia: 43631 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Oświatowy , ul. Szamotulska 20, 64-530 Kaźmierz, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 29 18 065, faks 0-61 29 16 320.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.kazmierz.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania na terenie Gminy Kaźmierz..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego czterech pakietów pomocy dydaktycznych: Pakiet I - Szkoła Podstawowa w Kaźmierzu 1.Multimedialny program do diagnozy i terapii logopedycznej - WERSJA ROZSZERZONA - szt. 1 12 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg ciszący, Szereg syczący, Szereg szumiący, Różnicowanie szeregów, Głoska r i l, Mowa bezdźwięczna, Echokorektor, Sfonem. Aplikacja logopedy. Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 mikrofon dołączony do zestawu Logopedia port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 2. Komputerowy program terapeutyczny do pracy z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i pisaniu - szt. 1 Eduterapeutyczna wersja w zakresie dysleksji jest intranetową aplikacją przeznaczoną do pracowni komputerowej i instalowana na 10 komputerach. Program składa się z aplikacji nauczyciela, programu do diagnozy oraz programu terapeutycznego. Terapia obejmuje: ćwiczenia polegające na uzupełnianiu wyrazów poprzez dopisywanie liter i sylab, ćwiczenia polegające na oddzielaniu słów od siebie, ćwiczenia polegające na budowaniu zdań, ćwiczenia z pamięci i ze słuchu oraz ćwiczenia grafomotoryczne. W tej wersji Aplikacja nauczyciela jest instalowana i uruchamiana na jednym komputerze terapeuty (nauczyciela) - tak zwanym serwerze aplikacji. Aplikacje ucznia (moduły z ćwiczeniami) są instalowane i uruchamiane na komputerach uczniowskich. Uczniowie mają swój login i hasło. Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 3. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 4. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ,Ż 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 5. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 6. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. 7. Labirynt logopedyczny - szt. 1 Gra doskonaląca kontrolę oddechu i ćwicząca mięśnie w obrębie jamy ustnej. Uatrakcyjnia proces usprawniania aparatu oddechowego, artykulacyjnego i fonacyjnego. Pozwala na kontrolowanie oddechu, wydłużanie fazy oddechowej, umożliwia ustalenie prawidłowego toru oddechowego. Zestaw składa się z: Tablicy o wym.: 40 x 30 cm, białe tło, 24 kolorowych elementów trwale przyklejonych tła tablicy, 32 kolorowych słomek Kulki drewnianej (śr. 2 cm) Kulki metalowej (śr. 1 cm) Pakiet II - Szkoła Podstawowa w Bytyniu 1.Multimedialny program do diagnozy i terapii logopedycznej - WERSJA PODSTAWOWA - szt. 1 5 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg ciszący Szereg syczący Szereg szumiący Różnicowanie szeregów Głoska r Aplikacja logopedy Program będzie współpracowała z komputerem o minimalnej konfiguracji: MS Windows XP/Vista/Windows 7 Internet Explorer 6.0 lub wyższy procesor klasy Pentium IV 2,4 GHz oraz 512 MB RAM karta dźwiękowa z wejściem liniowym z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami (w laptopach - karta dźwiękowa PCMCIA z wejściem liniowym) karta graficzna minimalna rozdzielczość 800x600 port USB mysz lub inne urządzenie wskazujące napęd DVD-ROM 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. Pakiet III - Szkoła Podstawowa w Gaju Wielkim 1. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x 2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek. Pakiet IV - Szkoła Podstawowa w Sokolnikach Wielkich 1. Multimedialny program logopedyczny do nauki rozróżniania dźwięków - szt. 1 Multimedialny program zawierający logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Przeznaczony głownie do nauki rozróżniania dźwięków, co stanowi podstawę dla rozwoju mowy. Bez tej, jakże ważnej zdolności, rozwój mowy może być mocno utrudniony, dlatego istotne jest, aby w terapii logopedycznej poświęcić miejsce także temu zagadnieniu. 2. Logopedia - zestaw ramek z przesuwnymi guzikami oraz zestaw książeczek tematycznych - szt. 1 W skład zestawu wchodzą: 3 plastikowe ramki o wym. 22 x 27,2 cm, z 10 przesuwnymi okrągłymi guzikami o śr. 1,8 cm w kolorach: czerwony, zielony, pomarańczowy, żółty, niebieski, czerwony z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, pomarańczowy z białym kółeczkiem, zielony z białym kółeczkiem, niebieski z białym kółeczkiem. Ramka wyposażona jest w specjalne szyny z rowkami, w które wsuwa się guziki zaznaczając właściwą odpowiedź. 6 książeczek tematycznych o następujących tytułach: 1) Trudne głoski SZ, CZ, Ż (x 2) 2) Głoski, litery, sylaby, wyrazy (x 2) 3) Trudne głoski S, SZ, Z, Ż (x 2) 3. Dmuchana loteryjka logopedyczna z piłeczką - szt. 1 Dziecko dmucha w piłeczkę, przesuwając ją z jednego do drugiego otworu, w których zamieszczone są różne obrazki. W skład zestawu wchodzi plastikowa ramka o wymiarach 20x20 cm, piłeczka o średnicy 3,5 cm, 4 dwustronne plansze zwierząt oraz 36 okrągłych kółeczek do zakrywania obrazków. 4. Dmuchana loteryjka logopedyczna z kołem fortuny - szt. 1 Dziecko dmucha w śmigiełko, a za pomocą kolorowych kółeczek zaznacza miejsce w którym koło winno się zatrzymać. W skład zestawu wchodzi plastikowa podstawka wraz z dwustronną kolorową podkładką ze zwierzętami oraz zestaw kółeczek..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kazmierz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Zespół Oświatowy 64-530 Kaźmierz ul. Szamotulska 20.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Gminny Zespół Oświatowy 64-530 Kaźmierz ul. Szamotulska 20 sekretariat Urzędu Gminy w Kaźmierzu pok. nr 1.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt finansowany w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

Adres: ul. Szamotulska 20, 64-530 Kaźmierz
woj. wielkopolskie
Dane kontaktowe: email: obserwator@kazmierz.pl
tel: 0-61 29 18 065
fax: 0-61 29 16 320
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-04-01
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 4363120130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-03-21
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 14 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.kazmierz.pl
Informacja dostępna pod: Gminny Zespół Oświatowy 64-530 Kaźmierz ul. Szamotulska 20
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
39162100-6 Pomoce dydaktyczne