Racibórz: szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu


Numer ogłoszenia: 42463 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa , ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4155020, faks 032 4155020 w. 139.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Na niniejszy przedmiot zamówienia składa się: I Opracowanie programów i materiałów edukacyjnych. Cztery programy szkoleń maja zostać opracowane do prowadzenia zajęć z 4 tematów: - Zakładanie firmy, - Biznesplan, - Pozyskiwanie funduszy europejskich, - Język angielski w biznesie. Będą one wraz z materiałami multimedialnymi i innymi środkami dydaktycznymi (prezentacje w Power Poincie, przykładowe projekty, karty ćwiczeń) podstawą do prowadzenia szkoleń programowych w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. II Prowadzenie szkoleń programowych: zakładanie firmy, biznes plan, pozyskiwanie funduszy. ZAKŁADANIE FIRMY Cele: - przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia nowych podmiotów gospodarczych poprzez przekazanie wiedzy na temat różnych aspektów związanych z otwieraniem i rozwijaniem działalności gospodarczej, - zwiększenie realnych szans uczestników na odniesienie sukcesu na otwartym rynku, - kształtowanie w uczestnikach postaw pro - przedsiębiorczych, - uwrażliwienie na błędy popełniane przez młodych przedsiębiorców w trakcie zakładania i rozwijania własnych firm. Oczekiwane efekty: - uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na skuteczne otworzenie działalności gospodarczej i zaplanowanie jej funkcjonowania, - uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę na temat podstawowych mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem, co wymiernie wpłynie na zdolność efektywnego konkurowania na otwartym rynku, - wzrost atrakcyjności zawodu (przedsiębiorca) i jego lepsze spostrzeganie przez uczestników. BIZNESPLAN Cele: - przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia biznesplanów poprzez przekazanie stosownej wiedzy i umiejętności, - uwrażliwienie na błędy popełniane przy tworzeniu biznesplanów, które uniemożliwiają ich efektywne wykorzystanie jako narzędzi zarządzania, - zwiększenie realnych szans uczestników na pozyskanie środków na własną działalność w projektach, gdzie rzetelny i profesjonalnie opracowany biznesplan stanowi podstawę ubiegania się o fundusze. Oczekiwane efekty: - uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na samodzielne konstruowanie biznesplanów, - uczestnicy będą uwrażliwieni na kwestie błędów myślowych i decyzyjnych jakie mogą popełnić konstruując biznesplan oraz będą umieli im przeciwdziałań wskutek czego tworzone biznesplany będą bardziej rzetelne, - uczestnicy będą bardziej skuteczni w działaniach zmierzających do pozyskiwania środków na rozwój działalności gospodarczej. POZYSKIWANIE FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA WŁASNE POMYSŁY PROJEKTOWE Cele: - Zapoznanie uczestników szkolenia z dostępnymi możliwościami pozyskania funduszy z PO KL na realizację własnych pomysłów projektowych. - Przekazanie praktycznych wskazówek oraz wskazanie dobrych praktyk, jak napisać (dobry projekt) na pozyskanie funduszy w ramach PO KL (Działania 7.3 i 9.5). - Realizacja warsztatów - krok po kroku- z wypełniania dokumentacji niezbędnej do pozyskania środków unijnych, na przykładzie dokumentacji dostępnej w ramach PO KL (Plany Działań, dokumentacja konkursowa, generator wniosków). Oczekiwane efekty: - Nabycie umiejętności identyfikacji projektów możliwych do finansowania z PO KL. - Poznanie zasad umożliwiających przygotowanie prawidłowego wniosku o dotację na realizację własnego projektu. - Zdobycie umiejętności rozpoznania swojego potencjału w wyścigu o środki unijne - Czy mój pomysł ma szansę na dotację? - Nabycie umiejętności pisania wniosków o dofinansowanie i pracy z generatorem wniosków. - Opracowanie własnego wniosku o dofinansowanie w ramach wybranego Działania: 7.3 lub 9.5 PO KL. III Przeprowadzenie szkoleń językowych - język angielski biznesu. ANGIELSKI W BIZNESIE Cele: - przygotowanie uczestników szkolenia do posługiwania się słownictwem biznesowym i konstrukcjami gramatycznymi w codziennych sytuacjach, - rozszerzenie wiedzy merytorycznej uczestników szkolenia z zakresu tematyki biznesowej Oczekiwane efekty: - uczestnicy nabędą umiejętność swobodnego komunikowania się w świecie biznesu - używając słownictwa biznesowego oraz odpowiednich struktur gramatycznych i wyrażeń, - uczestnicy posiądą wiedzę merytoryczną z zakresu tematyki biznesowej. IV Opracowanie podręcznika do konstruowania ePotrfolio dla uczestników projektu. Podręcznik z konstruowania ePortfolio ma mieć formę przewodnika metodycznego opisującego filozofię tworzenia ePortfolio (definicja i jego funkcje) oraz instrukcję tworzenia krok po kroku ePortfolio na MAHARZE. V Opracowanie softwaru do tworzenia ePortfolio. Opracowanie, uruchomienie polskojęzycznego softwaru do tworzenia ePortfolio w oparciu o OpenSource CMS MAHARA (na licencji GNU General Public License), na którym będą prowadzone warsztaty dla studentów z konstruowania ePortfolio. Głównym celem jest zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci z wykorzystaniem metody ePortfolio przy wykorzystaniu MAHARY. VI Prowadzenie warsztatów z konstruowania ePortfolio. Warsztaty konstruowania ePortfolio mają być prowadzone na polskojęzycznej wersji MAHARY przez trenerów mających duże doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć w ramach projektów finansowanych z EFS (PO KL) i programów edukacyjnych Unii Europejskiej. Studenci podczas zajęć mają skonstruować swoje indywidualne ePortfolio i stworzyć przy jej wykorzystaniu społeczność użytkowników zorientowanych na realizację wspólnych przedsięwzięć. W ostatecznej formie indywidualne ePortfolio stworzone w MAHARZE mają posłużyć do zbudowania pierwszej w Polsce profesjonalnej platformy z ePortfoliami studentów PWSZ w Raciborzu. Warsztat konstruowania ePortfolio Cel główny: zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci zwykorzystaniem metody ePortfolio Cele szczegółowe: - określenie struktury zarządzania własnym wizerunkiem i reputacją w sieci z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa - poznanie metody eP jako metody wspierania rozwoju zawodowego i osobistego oraz narzędzia wspierającego zarządzania własną tożsamością - opanowanie narzędzi do tworzenia i rozwijania ePortfolio - wzbudzenie zainteresowania studentów do wykorzystania nowoczesnych technologii do wspierania procesu uczenia się oraz określenie obszarów wykorzystania ePortfolio w kontekście rozwoju kariery naukowej i zawodowej Rezultaty: - umiejętność planowania i rozwijania własnego ePortfolio - umiejętność selekcji artefaktów pod kątem wybranego celu - umiejętność tworzenia artefaktów przy pomocy wybranych narzędzi produkcyjnokomunikacyjnych - zwiększenie świadomości wykorzystania narzędzi komunikacyjnych w uczeniu się i kształtowaniu własnego wizerunku zawodowego w Sieci - stworzenie indywidualnego ePortfolio przy pomocy wskazanych narzędzi internetowych VII Standaryzacja ePortfolio. Standaryzacja ePortfolio skonstruowanego w MAHARZE ma mieć charakter oceny ePortfolio studenckiego w oparciu o standardowe tabele ewaluacyjne oparte na 10 stopniowej skali. VIII Redaktorzy Portalu. W ramach projektu ma być prowadzony portal edukacyjny, którego tematyka ma dotyczyć zagadnień związanych ze stosowaniem ePortfolio w edukacji, rozwoju i karierze. Na portalu mają być zamieszczane na bieżąco publikacje w formie artykułów, felietonów, prezentacji, filmów, przewodników i praktycznych wskazówek dotyczących historii, funkcji i zasad konstruowania oraz stosowania ePortfolio w trzech obszarach: - w rozwoju osobistym, zawodowym i instytucjonalnym, - w doradztwie zawodowym, - w dydaktyce szkolnej i uniwersyteckiej. IX Doradztwo projektowe i biznesowe Doradztwo projektowego ma mieć charakter indywidualny i grupowy. Skierowane będzie do uczestników szkoleń programowych z tego tematu. W ramach doradztwa zatrudnieni eksperci mają pomóc uczestnikom szkoleniem dopracować pomysły projektowe i projekty w ostatecznym kształcie i ocenić ich zgodność z obowiązującymi w PO KL kryteriami formalnymi, merytorycznymi, horyzontalnymi i strategicznymi. Doradztwo biznesowe ma mieć wyłącznie charakter indywidualny w wymiarze 2 h godzin dla każdego uczestnika szkoleń programowych z tworzenia biznesplanu. Zatrudnieni eksperci mają uczestnikom pomóc przygotować ostateczna wersję Biznesplanu składanego na konkurs, który zostanie ogłoszony w ramach projektu.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.53.00.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Opracowanie programów i materiałów edukacyjnych. Wymagane są osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w tworzeniu programów i materiałów szkoleniowych. 2. Prowadzenie szkoleń programowych: zakładanie firmy, biznes plan, pozyskiwanie funduszy. - Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie biznesowe, tj. prowadzą działalność gospodarczą lub posiadają doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi w ramach przedsiębiorstw lub zarządzania projektami, przez okres minimum jednego roku. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w realizacji szkoleń realizowanych w ramach EFS Działanie 6.2. PO KL w wymiarze minimum 45 godzin, dla osób będących potencjalnymi przedsiębiorcami. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która posiadając doświadczenie biznesowe w myśl myślnika pierwszego, posiada również doświadczenie w realizacji zajęć dla słuchaczy studiów pierwszego i drugiego stopnia, bądź dla słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie nie mniejszym niż 50 godzin. - Wymagane są co najmniej trzy osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają kompetencje w zakresie grupowego kształcenia osób dorosłych potwierdzone certyfikatami ukończenia stosownych kursów przygotowujących do pracy w charakterze trenera, wykładowcy, nauczyciela lub edukatora. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w realizacji szkoleń dla biznesu w wymiarze minimum 150 godzin szkoleniowych. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która jest członkiem jednej z organizacji zrzeszającej trenerów, wykładowców, edukatorów lub menedżerów świadczących usługi dla biznesu. 3. Przeprowadzenie szkoleń językowych. - Wymagane są osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają wykształcenie wyższe i legitymują się tytułem magistra filologii angielskiej. - Wymagane są co najmniej dwie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają minimum czteroletnie doświadczenie w zakresie uczenia języka angielskiego w szkołach językowych lub uczelniach wyższych. - Wymagane są co najmniej dwie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla pracowników minimum trzech różnych firm, w zakresie wykorzystywania języka angielskiego w biznesie. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie biznesowe, co oznacza że prowadzi własną działalność gospodarczą lub posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi w ramach przedsiębiorstw lub zarządzania projektami. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w zakresie tłumaczeń książek lub artykułów o treściach związanych z biznesem.. 4. Opracowanie podręcznika do konstruowania ePotrfolio dla uczestników projektu. Wymagane są osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w tworzeniu tego typu podręczników dot. konstruowania ePortfolio na Maharze. 5. Opracowanie softwaru do tworzenia ePortfolio. Wymagane są co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają 2 letnie doświadczenie w modyfikowaniu, tłumaczeniu, zarządzaniu i administrowaniu MAHARĄ. 6. Prowadzenie warsztatów z konstruowania ePortfolio, standaryzacja ePortfolio. - Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie we wdrażaniu metody ePortfolio i standaryzacji ePortfolio skonstruowanych na MAHARZE w ramach projektów finansowanych z programów edukacyjnych Unii Europejskiej lub Europejskiego Funduszu Społecznego. 7. Redaktorzy Portalu. - Wymagane są osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w prowadzeniu tego typu portali, redagowaniu treści i materiałów edukacyjnych dotyczących ePortfolio i narzędzi do ich konstruowania (MAHARA i Blogger.com). 8. Doradztwo projektowe i biznesowe. Doradztwo biznesowe: - Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie biznesowe, tj. prowadzą działalność gospodarczą lub posiadają doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi w ramach przedsiębiorstw lub zarządzania projektami. - Wymagane są co najmniej dwie osoby, które posiadają doświadczenie w zakresie pisania biznesplanów lub wniosków o dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej, co oznacza, że opracowały co najmniej jeden biznesplan lub wniosek o dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej, który został pozytywnie oceniony, co z kolei pozwolił tym osobom otrzymać środki z Europejskiego Funduszu Społecznego lub innego źródła, na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w realizacji szkoleń realizowanych w ramach EFS Działanie 6.2. PO KL w wymiarze minimum 45 godzin, dla osób będących potencjalnymi przedsiębiorcami. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w zakresie doradztwa biznesowego w zakresie prowadzenia analiz przedsiębiorstw, w zakresie marketingu, sprzedaży lub opracowywania i wdrażania systemów i narzędzi wspomagających zarządzanie i rozwój przedsiębiorstw. Doradztwo projektowe: - Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z pozyskiwania środków z Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym co najmniej jedna osoba, która prowadziła tego typu szkolenia dla studentów uczelni wyższych. - Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w pozyskiwaniu środków z PO KL na realizację projektów w ramach Priorytetu III, VII i IX, co oznacza, że opracowały co najmniej po jednym projekcie w każdym z tych priorytetów i uzyskały pozytywną ocenę oraz dofinansowanie na ich realizację. Szczegółowy opis warunku w tym zakresie: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 SIWZ ( należy załączyć do wykazu kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz CV osób wykonujących zamówienie, z opisem doświadczenia i umiejętności, potwierdzających spełnienie warunków zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych zawartych w CV.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej określonych przypadkach: 1. W przypadku braku chętnych do uczestnictwa w szkoleniach przewiduje się zmniejszenie liczby uczestników (ilości grup - uczestników w grupach). W ww przypadkach Zamawiający może sporządzić aneks do umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.pwsz.raciborz.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (w pokoju nr 140 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację bezpłatnie..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, Sekretariat Prorektorów.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europrjskiej w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Racibórz: szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu


Numer ogłoszenia: 73975 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 42463 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4155020, faks 032 4155020 w. 139.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Na niniejszy przedmiot zamówienia składa się: I Opracowanie programów i materiałów edukacyjnych. Cztery programy szkoleń maja zostać opracowane do prowadzenia zajęć z 4 tematów: - Zakładanie firmy, - Biznesplan, - Pozyskiwanie funduszy europejskich, - Język angielski w biznesie. Będą one wraz z materiałami multimedialnymi i innymi środkami dydaktycznymi (prezentacje w Power Poincie, przykładowe projekty, karty ćwiczeń) podstawą do prowadzenia szkoleń programowych w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. II Prowadzenie szkoleń programowych: zakładanie firmy, biznes plan, pozyskiwanie funduszy. ZAKŁADANIE FIRMY Cele: - przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia nowych podmiotów gospodarczych poprzez przekazanie wiedzy na temat różnych aspektów związanych z otwieraniem i rozwijaniem działalności gospodarczej, - zwiększenie realnych szans uczestników na odniesienie sukcesu na otwartym rynku, - kształtowanie w uczestnikach postaw pro - przedsiębiorczych, - uwrażliwienie na błędy popełniane przez młodych przedsiębiorców w trakcie zakładania i rozwijania własnych firm. Oczekiwane efekty: - uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na skuteczne otworzenie działalności gospodarczej i zaplanowanie jej funkcjonowania, - uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę na temat podstawowych mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem, co wymiernie wpłynie na zdolność efektywnego konkurowania na otwartym rynku, - wzrost atrakcyjności zawodu (przedsiębiorca) i jego lepsze spostrzeganie przez uczestników. BIZNESPLAN Cele: - przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia biznesplanów poprzez przekazanie stosownej wiedzy i umiejętności, - uwrażliwienie na błędy popełniane przy tworzeniu biznesplanów, które uniemożliwiają ich efektywne wykorzystanie jako narzędzi zarządzania, - zwiększenie realnych szans uczestników na pozyskanie środków na własną działalność w projektach, gdzie rzetelny i profesjonalnie opracowany biznesplan stanowi podstawę ubiegania się o fundusze. Oczekiwane efekty: - uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na samodzielne konstruowanie biznesplanów, - uczestnicy będą uwrażliwieni na kwestie błędów myślowych i decyzyjnych jakie mogą popełnić konstruując biznesplan oraz będą umieli im przeciwdziałań wskutek czego tworzone biznesplany będą bardziej rzetelne, - uczestnicy będą bardziej skuteczni w działaniach zmierzających do pozyskiwania środków na rozwój działalności gospodarczej. POZYSKIWANIE FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA WŁASNE POMYSŁY PROJEKTOWE Cele: - Zapoznanie uczestników szkolenia z dostępnymi możliwościami pozyskania funduszy z PO KL na realizację własnych pomysłów projektowych; - Przekazanie praktycznych wskazówek oraz wskazanie dobrych praktyk, jak napisać (dobry projekt) na pozyskanie funduszy w ramach PO KL (Działania 7.3 i 9.5); - Realizacja warsztatów krok po kroku z wypełniania dokumentacji niezbędnej do pozyskania środków unijnych, na przykładzie dokumentacji dostępnej w ramach PO KL (Plany Działań, dokumentacja konkursowa, generator wniosków). Oczekiwane efekty: - Nabycie umiejętności identyfikacji projektów możliwych do finansowania z PO KL; - Poznanie zasad umożliwiających przygotowanie prawidłowego wniosku o dotację na realizację własnego projektu; - Zdobycie umiejętności rozpoznania swojego potencjału w wyścigu o środki unijne - Czy mój pomysł ma szansę na dotację?; - Nabycie umiejętności pisania wniosków o dofinansowanie i pracy z generatorem wniosków; - Opracowanie własnego wniosku o dofinansowanie w ramach wybranego Działania: 7.3 lub 9.5 PO KL. III Przeprowadzenie szkoleń językowych - język angielski biznesu. ANGIELSKI W BIZNESIE Cele: - przygotowanie uczestników szkolenia do posługiwania się słownictwem biznesowym i konstrukcjami gramatycznymi w codziennych sytuacjach; - rozszerzenie wiedzy merytorycznej uczestników szkolenia z zakresu tematyki biznesowej Oczekiwane efekty: - uczestnicy nabędą umiejętność swobodnego komunikowania się w świecie biznesu - używając słownictwa biznesowego oraz odpowiednich struktur gramatycznych i wyrażeń; - uczestnicy posiądą wiedzę merytoryczną z zakresu tematyki biznesowej. IV Opracowanie podręcznika do konstruowania ePotrfolio dla uczestników projektu. Podręcznik z konstruowania ePortfolio ma mieć formę przewodnika metodycznego opisującego filozofię tworzenia ePortfolio (definicja i jego funkcje) oraz instrukcję tworzenia krok po kroku ePortfolio na MAHARZE. V Opracowanie softwaru do tworzenia ePortfolio. Opracowanie, uruchomienie polskojęzycznego softwaru do tworzenia ePortfolio w oparciu o OpenSource CMS MAHARA (na licencji GNU General Public License), na którym będą prowadzone warsztaty dla studentów z konstruowania ePortfolio. Głównym celem jest zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci z wykorzystaniem metody ePortfolio przy wykorzystaniu MAHARY. VI Prowadzenie warsztatów z konstruowania ePortfolio. Warsztaty konstruowania ePortfolio mają być prowadzone na polskojęzycznej wersji MAHARY przez trenerów mających duże doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć w ramach projektów finansowanych z EFS (PO KL) i programów edukacyjnych Unii Europejskiej. Studenci podczas zajęć mają skonstruować swoje indywidualne ePortfolio i stworzyć przy jej wykorzystaniu społeczność użytkowników zorientowanych na realizację wspólnych przedsięwzięć. W ostatecznej formie indywidualne ePortfolio stworzone w MAHARZE mają posłużyć do zbudowania pierwszej w Polsce profesjonalnej platformy z ePortfoliami studentów PWSZ w Raciborzu. Warsztat konstruowania ePortfolio Cel główny: zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci z wykorzystaniem metody ePortfolio Cele szczegółowe: - określenie struktury zarządzania własnym wizerunkiem i reputacją w sieci z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa - poznanie metody eP jako metody wspierania rozwoju zawodowego i osobistego oraz narzędzia wspierającego zarządzania własną tożsamością - opanowanie narzędzi do tworzenia i rozwijania ePortfolio - wzbudzenie zainteresowania studentów do wykorzystania nowoczesnych technologii do wspierania procesu uczenia się oraz określenie obszarów wykorzystania ePortfolio w kontekście rozwoju kariery naukowej i zawodowej Rezultaty: - umiejętność planowania i rozwijania własnego ePortfolio - umiejętność selekcji artefaktów pod kątem wybranego celu - umiejętność tworzenia artefaktów przy pomocy wybranych narzędzi produkcyjnokomunikacyjnych - zwiększenie świadomości wykorzystania narzędzi komunikacyjnych w uczeniu się i kształtowaniu własnego wizerunku zawodowego w Sieci - stworzenie indywidualnego ePortfolio przy pomocy wskazanych narzędzi internetowych VII Standaryzacja ePortfolio. Standaryzacja ePortfolio skonstruowanego w MAHARZE ma mieć charakter oceny ePortfolio studenckiego w oparciu o standardowe tabele ewaluacyjne oparte na 10 stopniowej skali. VIII Redaktorzy Portalu. W ramach projektu ma być prowadzony portal edukacyjny, którego tematyka ma dotyczyć zagadnień związanych ze stosowaniem ePortfolio w edukacji, rozwoju i karierze. Na portalu mają być zamieszczane na bieżąco publikacje w formie artykułów, felietonów, prezentacji, filmów, przewodników i praktycznych wskazówek dotyczących historii, funkcji i zasad konstruowania oraz stosowania ePortfolio w trzech obszarach: - w rozwoju osobistym, zawodowym i instytucjonalnym, - w doradztwie zawodowym, - w dydaktyce szkolnej i uniwersyteckiej. IX Doradztwo projektowe i biznesowe Doradztwo projektowego ma mieć charakter indywidualny i grupowy. Skierowane będzie do uczestników szkoleń programowych z tego tematu. W ramach doradztwa zatrudnieni eksperci mają pomóc uczestnikom szkoleniem dopracować pomysły projektowe i projekty w ostatecznym kształcie i ocenić ich zgodność z obowiązującymi w PO KL kryteriami formalnymi, merytorycznymi, horyzontalnymi i strategicznymi. Doradztwo biznesowe ma mieć wyłącznie charakter indywidualny w wymiarze 2 h godzin dla każdego uczestnika szkoleń programowych z (Tworzenia biznesplanu). Zatrudnieni eksperci mają uczestnikom pomóc przygotować ostateczna wersję Biznesplanu składanego na konkurs, który zostanie ogłoszony w ramach projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.03.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: NELAGO - SVENBERG Michał Makselan, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Katowice, kraj/woj. śląskie.
  • T&M SILOE Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 608307,48 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    665620,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    665620,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    665620,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: joanna.russok@pwsz.raciborz.edu.pl
tel: 324 155 020
fax: 032 4155020 w. 139
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-02-14
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 4246320110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-02-06
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 685 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.bip.pwsz.raciborz.edu.pl
Informacja dostępna pod: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (w pokoju nr 140 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację bezpłatnie.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu Konsorcjum: NELAGO - SVENBERG Michał Makselan
Katowice
2011-03-04 332 810,00
szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu T
Zawiercie
2011-03-04 332 810,00