Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu Lepszy start na dobry początek
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu Lepszy start na dobry początek współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach podstawowych: a) Szkoła Podstawowa w Bereście, Berest 20, 33-380 Krynica-Zdrój; b) Szkoła Podstawowa w Tyliczu, ul. Kazimierza Wielkiego 9, 33-383 Tylicz; c) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Krynicy-Zdroju, ul. Piłsudskiego 91, 33-380 Krynica-Zdrój; d) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 158, 33-380 Krynica-Zdrój. 3. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014, po godzinach lekcyjnych, w następującym zakresie: 1) Szkoła Podstawowa w Bereście: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 22 uczniów (3 grupy). - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, w tym także zagrożonych ryzykiem dyskalkuli. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w roku 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 16 uczniów (2 grupy). 2) Szkoła Podstawowa w Tyliczu: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy). - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 12 uczniów (3 grupy). - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 10 uczniów (2 grupy). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie. Łączna liczba godzin: 30, w tym w roku 2012: 3 godziny, w 2013: 27 godzin. Liczba uczestników: 8 uczniów (1 grupa). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników 20 uczniów (3 grupy). 3) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Krynicy-Zdroju: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy). - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łączna liczba godzin: 120, w tym w roku 2012: 12 godzin, w roku 2013: 108 godzin. Liczba uczestników: 16 uczniów (4 grupy). - Zajęcia gimnastyczne korekcyjne dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 10 uczniów (2 grupy). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w roku 2013: 54 godzin. Liczba uczestników 16 uczniów (2 grupy). 4) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Krynicy-Zdroju: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 45 godzin, w roku 2013: 135 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy). - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 45 godzin, w roku 2013: 135 godziny. Liczba uczestników: 12 uczniów (3 grupy). - Zaburzenia rozwoju mowy - zajęcia logopedyczne. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 60 godzin, w roku 2013: 120 godziny. Liczba uczestników: 16 uczniów (4 grupy). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 60 godzin, w roku 2013: 120 godzin. Liczba uczestników: 28 uczniów (4 grupy). - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 196, w tym w roku 2012: 90 godzin, w roku 2013: 106 godzin. Liczba uczestników: 24 uczniów (6 grup). 4. Jeden uczestnik projektu (uczeń) może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć. 5. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487 z późn. zm.). I tak: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut, b) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 45 minut, c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 minut, d) zajęcia dla dzieci ze szczególnymi uzdolnieniami matematyczno-przyrodniczymi - 45 minut, e) gimnastyka korekcyjna - 45 minut, f) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych muzycznie - 45 minut. 6. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. 7. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia sporządzą testy oraz ankiety ewaluacyjne sprawdzające wiedzę każdego uczestnika na początku oraz na końcu przeprowadzonych zajęć, a następnie Wykonawca dokona analizy danych otrzymanych od prowadzących zajęcia, sporządzi opracowanie zbiorcze według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Dokument ten Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 14 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczy badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2012/2013) oraz do 14.12.2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2013/2014 wraz ze zbiorczym podsumowaniem dotyczącym badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy). Wykonawca zapewni jednolitość narzędzi pomiaru wskaźników dla tego samego rodzaju zajęć prowadzonych w poszczególnych szkołach dla roku szkolnego 2012/2013 i 2013/2014. 8. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu wynikającego z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie zobowiązany opracować Regulamin realizacji zajęć dydaktycznych i dostarczyć go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Regulamin będzie zawierał program szkoleń, harmonogram, o którym mowa w pkt 8 oraz zapisy określające dopuszczalną liczbę nieusprawiedliwionych godzin nieobecności na zajęciach, jak również procedury postępowania w przypadku wycofania się ucznia z udziału w zajęciach (przed rozpoczęciem, bądź w ich trakcie), powtarzającej się nieobecności ucznia na zajęciach, (gdy liczba nieusprawiedliwionych godzin przekracza dopuszczalną ilość), rażącego naruszenia zasad uczestnictwa w zajęciach, skreślenia uczestnika z listy uczniów szkoły objętej wsparciem w ramach projektu, samodzielnej rezygnacji uczestnika podpisanej przez rodzica / prawnego opiekuna. Regulamin będzie ponadto określał procedurę zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia z listy uczestników projektu, uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie. 10. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu. 11. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: a) miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), b) imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), c) imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), d) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć do 14 lipca 2013 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2012/2013 oraz do 14 grudnia 2013 r. dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2013/2014, e) dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), f) zbiorcze opracowanie wyników badania rezultatów projektu do 14 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2012/2013) oraz do 14 grudnia 2013 (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2013/2014 oraz zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy). 12. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego. 13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć. 14. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć.
Krynica-Zdrój: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu Lepszy start na dobry początek
Numer ogłoszenia: 423782 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli , ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 4725508, faks 18 4725502.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.krynica-zdroj.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Krynica-Zdrój.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu Lepszy start na dobry początek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu Lepszy start na dobry początek współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach podstawowych: a) Szkoła Podstawowa w Bereście, Berest 20, 33-380 Krynica-Zdrój; b) Szkoła Podstawowa w Tyliczu, ul. Kazimierza Wielkiego 9, 33-383 Tylicz; c) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Krynicy-Zdroju, ul. Piłsudskiego 91, 33-380 Krynica-Zdrój; d) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 158, 33-380 Krynica-Zdrój. 3. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014, po godzinach lekcyjnych, w następującym zakresie: 1) Szkoła Podstawowa w Bereście: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 22 uczniów (3 grupy). - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, w tym także zagrożonych ryzykiem dyskalkuli. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w roku 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 16 uczniów (2 grupy). 2) Szkoła Podstawowa w Tyliczu: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy). - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 12 uczniów (3 grupy). - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 10 uczniów (2 grupy). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie. Łączna liczba godzin: 30, w tym w roku 2012: 3 godziny, w 2013: 27 godzin. Liczba uczestników: 8 uczniów (1 grupa). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników 20 uczniów (3 grupy). 3) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Krynicy-Zdroju: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy). - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łączna liczba godzin: 120, w tym w roku 2012: 12 godzin, w roku 2013: 108 godzin. Liczba uczestników: 16 uczniów (4 grupy). - Zajęcia gimnastyczne korekcyjne dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 10 uczniów (2 grupy). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w roku 2013: 54 godzin. Liczba uczestników 16 uczniów (2 grupy). 4) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Krynicy-Zdroju: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 45 godzin, w roku 2013: 135 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy). - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 45 godzin, w roku 2013: 135 godziny. Liczba uczestników: 12 uczniów (3 grupy). - Zaburzenia rozwoju mowy - zajęcia logopedyczne. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 60 godzin, w roku 2013: 120 godziny. Liczba uczestników: 16 uczniów (4 grupy). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 60 godzin, w roku 2013: 120 godzin. Liczba uczestników: 28 uczniów (4 grupy). - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 196, w tym w roku 2012: 90 godzin, w roku 2013: 106 godzin. Liczba uczestników: 24 uczniów (6 grup). 4. Jeden uczestnik projektu (uczeń) może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć. 5. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487 z późn. zm.). I tak: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut, b) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 45 minut, c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 minut, d) zajęcia dla dzieci ze szczególnymi uzdolnieniami matematyczno-przyrodniczymi - 45 minut, e) gimnastyka korekcyjna - 45 minut, f) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych muzycznie - 45 minut. 6. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. 7. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia sporządzą testy oraz ankiety ewaluacyjne sprawdzające wiedzę każdego uczestnika na początku oraz na końcu przeprowadzonych zajęć, a następnie Wykonawca dokona analizy danych otrzymanych od prowadzących zajęcia, sporządzi opracowanie zbiorcze według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Dokument ten Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 14 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczy badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2012/2013) oraz do 14.12.2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2013/2014 wraz ze zbiorczym podsumowaniem dotyczącym badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy). Wykonawca zapewni jednolitość narzędzi pomiaru wskaźników dla tego samego rodzaju zajęć prowadzonych w poszczególnych szkołach dla roku szkolnego 2012/2013 i 2013/2014. 8. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu wynikającego z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie zobowiązany opracować Regulamin realizacji zajęć dydaktycznych i dostarczyć go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Regulamin będzie zawierał program szkoleń, harmonogram, o którym mowa w pkt 8 oraz zapisy określające dopuszczalną liczbę nieusprawiedliwionych godzin nieobecności na zajęciach, jak również procedury postępowania w przypadku wycofania się ucznia z udziału w zajęciach (przed rozpoczęciem, bądź w ich trakcie), powtarzającej się nieobecności ucznia na zajęciach, (gdy liczba nieusprawiedliwionych godzin przekracza dopuszczalną ilość), rażącego naruszenia zasad uczestnictwa w zajęciach, skreślenia uczestnika z listy uczniów szkoły objętej wsparciem w ramach projektu, samodzielnej rezygnacji uczestnika podpisanej przez rodzica / prawnego opiekuna. Regulamin będzie ponadto określał procedurę zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia z listy uczestników projektu, uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie. 10. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu. 11. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: a) miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), b) imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), c) imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), d) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć do 14 lipca 2013 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2012/2013 oraz do 14 grudnia 2013 r. dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2013/2014, e) dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), f) zbiorcze opracowanie wyników badania rezultatów projektu do 14 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2012/2013) oraz do 14 grudnia 2013 (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2013/2014 oraz zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy). 12. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego. 13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć. 14. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych lub szkoleniowych o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1. - co najmniej 4 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego będącymi jednocześnie czynnymi zawodowo nauczycielami, lub - co najmniej 4 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wszesnoszkolenj lub kształcenia zintegrowanego będącymi jednocześnie czynnymi zawodowo nauczycielami, lub - co najmniej 4 osobami posiadającymi kwalifikacje nabyte w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego będącymi jednocześnie czynnymi zawodowo nauczycielami, lub - co najmniej 4 osobami mającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i posiadające kwalifikacje do nauki w szkole podstawowej oraz w zakresie terapii pedagogicznej będącymi jednocześnie czynnymi zawodowo nauczycielami. 2. - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z logopedii z przygotowaniem pedagogicznym będącymi jednocześnie czynnymi nauczycielami lub logopedami, lub - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii będącymi jednocześnie czynnymi nauczycielami lub logopedami. 3. - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego z kwalifikacjami do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej będącymi jednocześnie czynnymi nauczycielami, lub - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończony kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub ukończone studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjnej będącymi jednocześnie czynnymi nauczycielami. Ta sama osoba nie może prowadzić zajęć w kilku szkołach tj. dwóch lub więcej z uwagi na fakt, że zajęcia w każdej ze szkół rozpoczynają się przeważnie w tym samym dniu i o tej samej godzinie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a) zmiany przepisów prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w tym przepisów regulujących wysokości stawki VAT; b) sytuacji niezależnych od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.krynica-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica - Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica - Zdrój, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Lepszy start na dobry początek jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Numer ogłoszenia: 431628 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
423782 - 2012 data 30.10.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 4725508, fax. 18 4725502.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
III.3.4).
W ogłoszeniu jest:
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1. - co najmniej 4 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego będącymi jednocześnie czynnymi zawodowo nauczycielami, lub - co najmniej 4 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wszesnoszkolenj lub kształcenia zintegrowanego będącymi jednocześnie czynnymi zawodowo nauczycielami, lub - co najmniej 4 osobami posiadającymi kwalifikacje nabyte w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego będącymi jednocześnie czynnymi zawodowo nauczycielami, lub - co najmniej 4 osobami mającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i posiadające kwalifikacje do nauki w szkole podstawowej oraz w zakresie terapii pedagogicznej będącymi jednocześnie czynnymi zawodowo nauczycielami. 2. - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z logopedii z przygotowaniem pedagogicznym będącymi jednocześnie czynnymi nauczycielami lub logopedami, lub - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii będącymi jednocześnie czynnymi nauczycielami lub logopedami. 3. - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego z kwalifikacjami do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej będącymi jednocześnie czynnymi nauczycielami, lub - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończony kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub ukończone studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjnej będącymi jednocześnie czynnymi nauczycielami. Ta sama osoba nie może prowadzić zajęć w kilku szkołach tj. dwóch lub więcej z uwagi na fakt, że zajęcia w każdej ze szkół rozpoczynają się przeważnie w tym samym dniu i o tej samej godzinie.
W ogłoszeniu powinno być:
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1. - co najmniej 4 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego, lub - co najmniej 4 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wszesnoszkolenj lub kształcenia zintegrowanego, lub - co najmniej 4 osobami posiadającymi kwalifikacje nabyte w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego, lub - co najmniej 4 osobami mającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i posiadające kwalifikacje do nauki w szkole podstawowej oraz w zakresie terapii pedagogicznej. 2. - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z logopedii z przygotowaniem pedagogicznym, lub - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii. 3. - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego z kwalifikacjami do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, lub - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończony kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub ukończone studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjnej. Ta sama osoba nie może prowadzić zajęć w kilku szkołach tj. dwóch lub więcej z uwagi na fakt, że zajęcia w każdej ze szkół rozpoczynają się przeważnie w tym samym dniu i o tej samej godzinie.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4).
W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica - Zdrój, pokój nr 5.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica - Zdrój, pokój nr 5.
Krynica-Zdrój: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu Lepszy start na dobry początek
Numer ogłoszenia: 467592 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 423782 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 4725508, faks 18 4725502.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Krynica-Zdrój.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu Lepszy start na dobry początek.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu Lepszy start na dobry początek współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach podstawowych: a) Szkoła Podstawowa w Bereście, Berest 20, 33-380 Krynica-Zdrój; b) Szkoła Podstawowa w Tyliczu, ul. Kazimierza Wielkiego 9, 33-383 Tylicz; c) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Krynicy-Zdroju, ul. Piłsudskiego 91, 33-380 Krynica-Zdrój; d) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 158, 33-380 Krynica-Zdrój. 3. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014, po godzinach lekcyjnych, w następującym zakresie: 1) Szkoła Podstawowa w Bereście: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 22 uczniów (3 grupy). - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, w tym także zagrożonych ryzykiem dyskalkuli. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w roku 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 16 uczniów (2 grupy). 2) Szkoła Podstawowa w Tyliczu: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy). - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 12 uczniów (3 grupy). - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 10 uczniów (2 grupy). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie. Łączna liczba godzin: 30, w tym w roku 2012: 3 godziny, w 2013: 27 godzin. Liczba uczestników: 8 uczniów (1 grupa). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników 20 uczniów (3 grupy). 3) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Krynicy-Zdroju: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy). - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łączna liczba godzin: 120, w tym w roku 2012: 12 godzin, w roku 2013: 108 godzin. Liczba uczestników: 16 uczniów (4 grupy). - Zajęcia gimnastyczne korekcyjne dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 10 uczniów (2 grupy). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w roku 2013: 54 godzin. Liczba uczestników 16 uczniów (2 grupy). 4) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Krynicy-Zdroju: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 45 godzin, w roku 2013: 135 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy). - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 45 godzin, w roku 2013: 135 godziny. Liczba uczestników: 12 uczniów (3 grupy). - Zaburzenia rozwoju mowy - zajęcia logopedyczne. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 60 godzin, w roku 2013: 120 godziny. Liczba uczestników: 16 uczniów (4 grupy). - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 60 godzin, w roku 2013: 120 godzin. Liczba uczestników: 28 uczniów (4 grupy). - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 196, w tym w roku 2012: 90 godzin, w roku 2013: 106 godzin. Liczba uczestników: 24 uczniów (6 grup). 4. Jeden uczestnik projektu (uczeń) może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć. 5. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487 z późn. zm.). I tak: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut, b) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 45 minut, c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 minut, d) zajęcia dla dzieci ze szczególnymi uzdolnieniami matematyczno-przyrodniczymi - 45 minut, e) gimnastyka korekcyjna - 45 minut, f) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych muzycznie - 45 minut. 6. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. 7. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia sporządzą testy oraz ankiety ewaluacyjne sprawdzające wiedzę każdego uczestnika na początku oraz na końcu przeprowadzonych zajęć, a następnie Wykonawca dokona analizy danych otrzymanych od prowadzących zajęcia, sporządzi opracowanie zbiorcze według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Dokument ten Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 14 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczy badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2012/2013) oraz do 14.12.2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2013/2014 wraz ze zbiorczym podsumowaniem dotyczącym badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy). Wykonawca zapewni jednolitość narzędzi pomiaru wskaźników dla tego samego rodzaju zajęć prowadzonych w poszczególnych szkołach dla roku szkolnego 2012/2013 i 2013/2014. 8. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu wynikającego z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie zobowiązany opracować Regulamin realizacji zajęć dydaktycznych i dostarczyć go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Regulamin będzie zawierał program szkoleń, harmonogram, o którym mowa w pkt 8 oraz zapisy określające dopuszczalną liczbę nieusprawiedliwionych godzin nieobecności na zajęciach, jak również procedury postępowania w przypadku wycofania się ucznia z udziału w zajęciach (przed rozpoczęciem, bądź w ich trakcie), powtarzającej się nieobecności ucznia na zajęciach, (gdy liczba nieusprawiedliwionych godzin przekracza dopuszczalną ilość), rażącego naruszenia zasad uczestnictwa w zajęciach, skreślenia uczestnika z listy uczniów szkoły objętej wsparciem w ramach projektu, samodzielnej rezygnacji uczestnika podpisanej przez rodzica / prawnego opiekuna. Regulamin będzie ponadto określał procedurę zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia z listy uczestników projektu, uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie. 10. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu. 11. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: a) miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), b) imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), c) imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), d) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć do 14 lipca 2013 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2012/2013 oraz do 14 grudnia 2013 r. dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2013/2014, e) dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), f) zbiorcze opracowanie wyników badania rezultatów projektu do 14 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2012/2013) oraz do 14 grudnia 2013 (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2013/2014 oraz zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy). 12. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego. 13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć. 14. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt Lepszy start na dobry początek jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NZOZ Podkarpackie Centrum Logopedyczne GADUŁA s.c. Urszula Wojnarowska-Curyło, Małgorzata Rodzoń, {Dane ukryte}, 35-045 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 98870,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
84288,00
Oferta z najniższą ceną:
84288,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
91077,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 42378220120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-10-29 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 388 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.krynica-zdroj.pl |
Informacja dostępna pod: | Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica - Zdrój |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu Lepszy start na dobry początek | NZOZ Podkarpackie Centrum Logopedyczne GADUŁA s.c. Urszula Wojnarowska-Curyło, Małgorzata Rodzoń Rzeszów | 2012-11-22 | 84 288,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-11-22 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 84 288,00 zł Minimalna złożona oferta: 84 288,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 84 288,00 zł Maksymalna złożona oferta: 91 077,00 zł |