Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żary.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żary. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach. Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. 3.1. Zadanie nr I. - Szkoła Podstawowa w Bieniowie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013, -90 godzin zajęć dla 10 uczniów. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 10 uczniów. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, dla 10 uczniów. 4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 60 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012 dla 8 uczniów. 5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 60 godzin w ciągu roku szkolnego 2011/2012, 2012/2013 dla 10 uczniów. 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo-zajęcia matematyczno-przyrodnicze z obserwacją - 90 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 10 uczniów. 7. Zajęcia Daję słowo rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 90 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013, dla 10 uczniów. 8. Zajęcia komputerowe Praca metodą projektów rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 60 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012 dla 10 uczniów. 3.2.Zadanie nr II-Szkoła Podstawowa w Grabiku: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 120 godzin w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 8 uczniów 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 10 uczniów. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 180 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 12 uczniów. 4. Zajęcia Klub Młodego Odkrywcy rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie i w zakresie nauk przyrodniczych - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 8 uczniów. 5. Zajęcia instrumentalno-wokalne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 10 uczniów. 3.3. Zadanie nr III Szkoła Podstawowa w Lubanicach: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 90 godzin realizowane w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 12 uczniów. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych realizowane w roku szkolnym - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 4 uczniów. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 8 uczniów. 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2011/2012, 2012/2013 dla 10 uczniów. 5. Zajęcia Odkrywam świat rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 11 uczniów. 6. Zajęcia teatralne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych twórczo - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 20 uczniów. 3.4 Zadanie nr IV Szkoła Podstawowa w Mirostowicach Dolnych: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin realizowane w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 15 uczniów. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych realizowane w roku szkolnym - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 15 uczniów. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 12 uczniów. 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2011/2012, 2012/2013 dla 15 uczniów. 5. Zajęcia Magia liczb i zjawisk rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 12 uczniów. 6. Zajęcia teatralne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych twórczo - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 20 uczniów. 3.5 Zadanie nr V Szkoła Podstawowa w Olbrachtowie: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 90 godzin realizowane w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 4 uczniów. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 4 uczniów. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 180 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 15 uczniów. 4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 90 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012 dla 8 uczniów. 5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011 dla 10 uczniów. 6. Zajęcia Mały Ekolog rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 4 uczniów. 3.6 Zadanie nr VI Szkoła Podstawowa w Olszyńcu: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 180 godzin realizowane w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 5 uczniów. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych realizowane w roku szkolnym - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 4 uczniów. 3. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 90 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012 dla 3 uczniów. 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 8 uczniów. 5. Zajęcia Koło żywego słowa rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 60 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012 dla 3 uczniów. 3.7 Zadanie nr VII Szkoła Podstawowa w Złotniku: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 180 godzin zajęć realizowane w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 12 uczniów. 2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin w ciągu roku szkolnego 2011/2012, 2012/2013, dla 6 uczniów. 3. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 145 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 5 uczniów. 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin w ciągu roku szkolnego 2011/2012, 2012/2013 dla 12 uczniów. 5. Zajęcia Język angielski rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego - 108 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, dla 10 uczniów.
Żary: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żary.
Numer ogłoszenia: 410188 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół , Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 0-68 374 35 38, faks 0-68 374 35 38.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.gminazary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żary..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żary. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach. Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. 3.1. Zadanie nr I. - Szkoła Podstawowa w Bieniowie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013, -90 godzin zajęć dla 10 uczniów. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 10 uczniów. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, dla 10 uczniów. 4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 60 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012 dla 8 uczniów. 5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 60 godzin w ciągu roku szkolnego 2011/2012, 2012/2013 dla 10 uczniów. 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo-zajęcia matematyczno-przyrodnicze z obserwacją - 90 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 10 uczniów. 7. Zajęcia Daję słowo rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 90 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013, dla 10 uczniów. 8. Zajęcia komputerowe Praca metodą projektów rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 60 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012 dla 10 uczniów. 3.2.Zadanie nr II-Szkoła Podstawowa w Grabiku: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 120 godzin w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 8 uczniów 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 10 uczniów. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 180 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 12 uczniów. 4. Zajęcia Klub Młodego Odkrywcy rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie i w zakresie nauk przyrodniczych - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 8 uczniów. 5. Zajęcia instrumentalno-wokalne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 10 uczniów. 3.3. Zadanie nr III Szkoła Podstawowa w Lubanicach: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 90 godzin realizowane w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 12 uczniów. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych realizowane w roku szkolnym - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 4 uczniów. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 8 uczniów. 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2011/2012, 2012/2013 dla 10 uczniów. 5. Zajęcia Odkrywam świat rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 11 uczniów. 6. Zajęcia teatralne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych twórczo - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 20 uczniów. 3.4 Zadanie nr IV Szkoła Podstawowa w Mirostowicach Dolnych: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin realizowane w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 15 uczniów. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych realizowane w roku szkolnym - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 15 uczniów. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 12 uczniów. 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2011/2012, 2012/2013 dla 15 uczniów. 5. Zajęcia Magia liczb i zjawisk rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 12 uczniów. 6. Zajęcia teatralne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych twórczo - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 20 uczniów. 3.5 Zadanie nr V Szkoła Podstawowa w Olbrachtowie: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 90 godzin realizowane w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 4 uczniów. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 4 uczniów. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 180 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 15 uczniów. 4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 90 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012 dla 8 uczniów. 5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011 dla 10 uczniów. 6. Zajęcia Mały Ekolog rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 4 uczniów. 3.6 Zadanie nr VI Szkoła Podstawowa w Olszyńcu: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 180 godzin realizowane w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 5 uczniów. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych realizowane w roku szkolnym - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 4 uczniów. 3. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 90 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012 dla 3 uczniów. 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 8 uczniów. 5. Zajęcia Koło żywego słowa rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 60 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012 dla 3 uczniów. 3.7 Zadanie nr VII Szkoła Podstawowa w Złotniku: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 180 godzin zajęć realizowane w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 12 uczniów. 2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin w ciągu roku szkolnego 2011/2012, 2012/2013, dla 6 uczniów. 3. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 145 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 dla 5 uczniów. 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin w ciągu roku szkolnego 2011/2012, 2012/2013 dla 12 uczniów. 5. Zajęcia Język angielski rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego - 108 godzin w ciągu roku szkolnego 2010/2011, 2011/2012, dla 10 uczniów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, w przypadku zmian zasad projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 41.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi: 1. Każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego. 2. Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: Zadanie I.1, I.2, I.6, I.7 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej Zadanie I.3. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii Zadanie I.4 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie pedagogiki Zadanie I.5 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej Zadanie I.8. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie informatyki Zadanie II.1, II.2, II.4, - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej Zadanie II.3 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii Zadanie II.5 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie wychowania muzycznego Zadanie III.1, III.2, III.5 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej Zadanie III.3.- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii Zadanie III.4. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej Zadanie III.6 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym Zadanie IV.1, IV.2, IV.5 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej Zadanie IV.3.- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii Zadanie IV.4. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej Zadanie IV.6 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym Zadanie V.1, V.2, V.6,- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej Zadanie V.3. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii Zadanie V.4 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie pedagogiki Zadanie V.5 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej Zadanie VI.1, VI.2, VI.5, - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej Zadanie VI.3 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie pedagogiki Zadanie VI.4 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej Zadanie VII.1 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej Zadanie VII.2. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii Zadanie VII.3 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie pedagogiki Zadanie VII.4 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej Zadanie VII.5 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie filologii angielskiej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania danego zadania w zamówieniu musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje wymienione w pkt IV.1. podpunkt 2). Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia wypełniony wg załącznika nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 6 ust.1 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy; 2) zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy; 3) w przypadku wystąpienia siły wyższej1 możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 4) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 5) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.gminazary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Żary Aleja Jana Pawła II 6 68-200 Żary.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
22.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Żary Aleja Jana Pawła II 6 68-200 Żary.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt systemowy Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żary. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 41018820100 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2010-12-14 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 921 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 41 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.gminazary.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Żary Aleja Jana Pawła II 6 68-200 Żary |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |