Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ w szkołach podstawowych w Gminie Drużbice
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Drużbice w ramach projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1.1. Materiały dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dostosowane dla dzieci uczęszczających do I-III klasy szkoły podstawowej oraz posiadać aktualne atesty i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne w pogrupowanych i opisanych niżej pakietach: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Drużbicach: Pakiet 1 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych: 1. Stacja meteorologiczna - 1 szt. Przyrządy niezbędne do obserwacji podstawowych parametrów klimatycznych: temperatury powietrza, prędkości i kierunku wiatru, opadów atmosferycznych. Pomoc powinna posiadać wbudowany zegar słoneczny. 2. Układ słoneczny - 1 szt. Model ruchomy systemu planetarnego 9 planet, sterowany na baterie (baterie na wyposażeniu), podświetlany. Wymagany lektor w języku polskim. 3. Zestaw do eksperymentów technicznych - 1 szt. Zestaw winien zawierać m.in. następujące eksperymenty: labirynt elektryczny, unosząca się piłka, mini odkurzacz, dmuchawa do baniek, latający talerz, filtr kolorów, ruchome elementy. 4. Videomikroskop - 1 szt. Mikroskop z ekranem, na baterie. Powinien posiadać kilka rodzajów powiększenia w przedziale od 20x do maksimum 100x . Pomoc powinna zawierać niezbędne wyposażenie tj. szkiełka z preparatami, szkiełka podstawowe, nakrywki do szkiełek, pojemniczki, szalkę Petriego ze szkłem powiększającym, menzurkę, pęsetę, pipetkę, mieszadełko. Pakiet 2 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją: 5. Alfabet małe litery - 1 szt. Alfabet małe litery pisane - szorstkie. Na płytkach pokrytych w zależności od rodzajów głosek różnym kolorem tła znajdują się małe litery pisane. Poprzez wodzenie palcem po szorstkiej powierzchni liter dziecko będzie mogło poznać nie tylko kształt liter, prawidłowy kierunek wodzenia palcem, ale i pobudzić swoją percepcję sensoryczną. 6. Alfabet duże litery - 1 szt. Alfabet duże litery pisane - szorstkie. Uzupełnienie w/w kompletu małych liter. Pakiet 3 - pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 7. Liczydło stojące - 1 szt. Duże liczydło na stojaku. Korale w minimum 2 kolorach. 8. Waga - 2 szt. Waga o plastikowych, przezroczystych pojemnikach do 500 ml z podziałkami. 9. Plansze magnetyczne - 4 szt. Magnetyczna plansza oraz zestaw magnetycznych elementów do ćwiczeń z zakresu podstawowych operacji matematycznych. Plansza winna być wyposażona w otwory do wieszania na ścianie. Pakiet 4 - pomoce do zajęć logopedycznych: 10. Program multimedialny Mówiące obrazki - 1 szt. Logopedyczne gry i zabawy dla dzieci, program przeznaczony do nauki rozróżniania otaczających dźwięków, pomocny w terapii dzieci z zaburzeniami słuchu i rozwoju języka. Program ten ma pomóc dzieciom uczyć się rozróżniania dźwięków i korzystnie wpłynąć na rozwój funkcji słuchowych. Powinien zawierać interaktywne ilustracje i animacje, które dodatkowo urozmaicą proces terapii. Pakiet 5 - pomoce dydaktyczne do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej: 11. Historyjki /Jak to naprawić/ - 1 szt. Powinny to być historyjki, które pomagają w tworzeniu poprawnych relacji międzyludzkich i uwrażliwianiu na sytuacje problemowe takie jak np. kradzież, przemoc itp. Szkoła Podstawowa w Wadlewie Pakiet 1 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych: 1. Zestaw /Oszczędzamy wodę/ - 1 szt. Winna to być seria historyjek obrazkowych przedstawiających dzieci, które uczą się jak oszczędzać wodę. 2. Szkielet człowieka - 1 szt. Model szkieletu wykonany z tworzywa sztucznego, którego elementy łatwo łączą się ze sobą. Pomocny w zapoznawaniu dzieci z budową człowieka. Wysokość tego szkieletu winna wynosić. minim. 45 cm. 3. Wiatrometr - 1 szt. Przyrząd umożliwiający obserwacje i pomiar siły wiatru. Wykonany z plastiku, posiadający wskaźnik odwzorowujący siłę wiatru. 4. Mikroskop /Jajo/ - 1 szt. Mikroskop i kamera w jednym, posiadający możliwość podłączenia do komputera. Mikroskop winien również umożliwiać robienie zdjęć oglądanym obiektom. Pakiet 2 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją: 5. Kącik manipulacyjny domek - 1 szt. Ścianki, na których zamieszczono elementy do manipulacji: przesuwanka, figury geometryczne, labirynt. Pomoc ma zachęcić dzieci do skupienia i zwrócenia uwagi na kolorowe elementy oraz rozwijać motorykę i sprawność manualną dłoni. 6. Labirynt na ścianę - 1 szt. Labirynt na ścianę z przesuwanymi kształtami. Pomoc ta ma ćwiczyć sprawność manualną i koordynację wzrokowo-ruchową. 7. Detektyw Ortografek - 1 szt. Ortograficzne ćwiczenia percepcji wzrokowej i koncentracji uwagi. Pomoc dla uczniów z dysleksją lub innymi trudnościami w nauce. Pakiet 3 - pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 8. Waga - 1 szt. Waga o plastikowych, przezroczystych pojemnikach do 500 ml z podziałkami. Pakiet 4 - pomoce do zajęć logopedycznych: 9. Teatrzyk stragan - 1 szt. Pomoc dydaktyczna umożliwiająca odgrywanie teatrzyków lalkowych. Produkt zapewnia zabawę kilku osobom. Winien być wykonany z drewna i kolorowej tkaniny. 10. Piramida logopedyczna - 1 szt. Dotyczy spółgłosek: (ś-ż-ć-dż) oraz (p-b, d-t, w-f). Budowanie piramidy odbywa się na zasadzie gry w domino. Zabawa ma rozwijać zdolność myślenia i zapamiętywania oraz wzmacniać koncentrację. 1.3. Podane w opisach nazwy własne (tytuł, artykuł) nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), określają jedynie minimalne wymagania Zamawiającego co do funkcji, które winny spełniać poszczególne pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności przez dokładne opisy oferowanych produktów. 1.4. Przedmiot zamówienia tj. pomoce dydaktyczne Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego. 1.5. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy, od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego, co potwierdzone zostanie odpowiednim protokołem zdawczo-odbiorczym
Drużbice: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ w szkołach podstawowych w Gminie Drużbice
Numer ogłoszenia: 408118 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Drużbice , Drużbice 77A, 97-403 Drużbice, woj. łódzkie, tel. 044 6311078 (79), faks 044 6311259.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.druzbice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ w szkołach podstawowych w Gminie Drużbice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Drużbice w ramach projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1.1. Materiały dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dostosowane dla dzieci uczęszczających do I-III klasy szkoły podstawowej oraz posiadać aktualne atesty i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne w pogrupowanych i opisanych niżej pakietach: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Drużbicach: Pakiet 1 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych: 1. Stacja meteorologiczna - 1 szt. Przyrządy niezbędne do obserwacji podstawowych parametrów klimatycznych: temperatury powietrza, prędkości i kierunku wiatru, opadów atmosferycznych. Pomoc powinna posiadać wbudowany zegar słoneczny. 2. Układ słoneczny - 1 szt. Model ruchomy systemu planetarnego 9 planet, sterowany na baterie (baterie na wyposażeniu), podświetlany. Wymagany lektor w języku polskim. 3. Zestaw do eksperymentów technicznych - 1 szt. Zestaw winien zawierać m.in. następujące eksperymenty: labirynt elektryczny, unosząca się piłka, mini odkurzacz, dmuchawa do baniek, latający talerz, filtr kolorów, ruchome elementy. 4. Videomikroskop - 1 szt. Mikroskop z ekranem, na baterie. Powinien posiadać kilka rodzajów powiększenia w przedziale od 20x do maksimum 100x . Pomoc powinna zawierać niezbędne wyposażenie tj. szkiełka z preparatami, szkiełka podstawowe, nakrywki do szkiełek, pojemniczki, szalkę Petriego ze szkłem powiększającym, menzurkę, pęsetę, pipetkę, mieszadełko. Pakiet 2 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją: 5. Alfabet małe litery - 1 szt. Alfabet małe litery pisane - szorstkie. Na płytkach pokrytych w zależności od rodzajów głosek różnym kolorem tła znajdują się małe litery pisane. Poprzez wodzenie palcem po szorstkiej powierzchni liter dziecko będzie mogło poznać nie tylko kształt liter, prawidłowy kierunek wodzenia palcem, ale i pobudzić swoją percepcję sensoryczną. 6. Alfabet duże litery - 1 szt. Alfabet duże litery pisane - szorstkie. Uzupełnienie w/w kompletu małych liter. Pakiet 3 - pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 7. Liczydło stojące - 1 szt. Duże liczydło na stojaku. Korale w minimum 2 kolorach. 8. Waga - 2 szt. Waga o plastikowych, przezroczystych pojemnikach do 500 ml z podziałkami. 9. Plansze magnetyczne - 4 szt. Magnetyczna plansza oraz zestaw magnetycznych elementów do ćwiczeń z zakresu podstawowych operacji matematycznych. Plansza winna być wyposażona w otwory do wieszania na ścianie. Pakiet 4 - pomoce do zajęć logopedycznych: 10. Program multimedialny Mówiące obrazki - 1 szt. Logopedyczne gry i zabawy dla dzieci, program przeznaczony do nauki rozróżniania otaczających dźwięków, pomocny w terapii dzieci z zaburzeniami słuchu i rozwoju języka. Program ten ma pomóc dzieciom uczyć się rozróżniania dźwięków i korzystnie wpłynąć na rozwój funkcji słuchowych. Powinien zawierać interaktywne ilustracje i animacje, które dodatkowo urozmaicą proces terapii. Pakiet 5 - pomoce dydaktyczne do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej: 11. Historyjki /Jak to naprawić/ - 1 szt. Powinny to być historyjki, które pomagają w tworzeniu poprawnych relacji międzyludzkich i uwrażliwianiu na sytuacje problemowe takie jak np. kradzież, przemoc itp. Szkoła Podstawowa w Wadlewie Pakiet 1 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych: 1. Zestaw /Oszczędzamy wodę/ - 1 szt. Winna to być seria historyjek obrazkowych przedstawiających dzieci, które uczą się jak oszczędzać wodę. 2. Szkielet człowieka - 1 szt. Model szkieletu wykonany z tworzywa sztucznego, którego elementy łatwo łączą się ze sobą. Pomocny w zapoznawaniu dzieci z budową człowieka. Wysokość tego szkieletu winna wynosić. minim. 45 cm. 3. Wiatrometr - 1 szt. Przyrząd umożliwiający obserwacje i pomiar siły wiatru. Wykonany z plastiku, posiadający wskaźnik odwzorowujący siłę wiatru. 4. Mikroskop /Jajo/ - 1 szt. Mikroskop i kamera w jednym, posiadający możliwość podłączenia do komputera. Mikroskop winien również umożliwiać robienie zdjęć oglądanym obiektom. Pakiet 2 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją: 5. Kącik manipulacyjny domek - 1 szt. Ścianki, na których zamieszczono elementy do manipulacji: przesuwanka, figury geometryczne, labirynt. Pomoc ma zachęcić dzieci do skupienia i zwrócenia uwagi na kolorowe elementy oraz rozwijać motorykę i sprawność manualną dłoni. 6. Labirynt na ścianę - 1 szt. Labirynt na ścianę z przesuwanymi kształtami. Pomoc ta ma ćwiczyć sprawność manualną i koordynację wzrokowo-ruchową. 7. Detektyw Ortografek - 1 szt. Ortograficzne ćwiczenia percepcji wzrokowej i koncentracji uwagi. Pomoc dla uczniów z dysleksją lub innymi trudnościami w nauce. Pakiet 3 - pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 8. Waga - 1 szt. Waga o plastikowych, przezroczystych pojemnikach do 500 ml z podziałkami. Pakiet 4 - pomoce do zajęć logopedycznych: 9. Teatrzyk stragan - 1 szt. Pomoc dydaktyczna umożliwiająca odgrywanie teatrzyków lalkowych. Produkt zapewnia zabawę kilku osobom. Winien być wykonany z drewna i kolorowej tkaniny. 10. Piramida logopedyczna - 1 szt. Dotyczy spółgłosek: (ś-ż-ć-dż) oraz (p-b, d-t, w-f). Budowanie piramidy odbywa się na zasadzie gry w domino. Zabawa ma rozwijać zdolność myślenia i zapamiętywania oraz wzmacniać koncentrację. 1.3. Podane w opisach nazwy własne (tytuł, artykuł) nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), określają jedynie minimalne wymagania Zamawiającego co do funkcji, które winny spełniać poszczególne pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności przez dokładne opisy oferowanych produktów. 1.4. Przedmiot zamówienia tj. pomoce dydaktyczne Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego. 1.5. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy, od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego, co potwierdzone zostanie odpowiednim protokołem zdawczo-odbiorczym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.22.00-7, 37.52.41.00-8, 22.11.00.00-4, 22.11.20.00-8, 22.83.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę przy zachowaniu następujących warunków: 1) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 2) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia, bądź gdy konieczność zmiany związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego). 4) Poza w/w sytuacjami zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, b) albo gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. 2. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o niniejsze zamówienie i wynik postępowania oraz jeżeli zmiany te nie naruszą zasady równego traktowania Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.druzbice.pl , www.druzbicegw.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Drużbice, Drużbice 77A, 97-403 Drużbice, pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Drużbice, Drużbice 77A, 97-403 Drużbice, pokój nr 10 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest współfiansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Drużbice: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ w szkołach podstawowych w Gminie Drużbice
Numer ogłoszenia: 492260 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 408118 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Drużbice, Drużbice 77A, 97-403 Drużbice, woj. łódzkie, tel. 044 6311078 (79), faks 044 6311259.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ w szkołach podstawowych w Gminie Drużbice.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Drużbice w ramach projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1.1. Materiały dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dostosowane dla dzieci uczęszczających do I-III klasy szkoły podstawowej oraz posiadać aktualne atesty i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne w pogrupowanych i opisanych niżej pakietach: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Drużbicach: Pakiet 1 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych: 1. Stacja meteorologiczna - 1 szt. Przyrządy niezbędne do obserwacji podstawowych parametrów klimatycznych: temperatury powietrza, prędkości i kierunku wiatru, opadów atmosferycznych. Pomoc powinna posiadać wbudowany zegar słoneczny. 2. Układ słoneczny - 1 szt. Model ruchomy systemu planetarnego 9 planet, sterowany na baterie (baterie na wyposażeniu), podświetlany. Wymagany lektor w języku polskim. 3. Zestaw do eksperymentów technicznych - 1 szt. Zestaw winien zawierać m.in. następujące eksperymenty: labirynt elektryczny, unosząca się piłka, mini odkurzacz, dmuchawa do baniek, latający talerz, filtr kolorów, ruchome elementy. 4. Videomikroskop - 1 szt. Mikroskop z ekranem, na baterie. Powinien posiadać kilka rodzajów powiększenia w przedziale od 20x do maksimum 100x . Pomoc powinna zawierać niezbędne wyposażenie tj. szkiełka z preparatami, szkiełka podstawowe, nakrywki do szkiełek, pojemniczki, szalkę Petriego ze szkłem powiększającym, menzurkę, pęsetę, pipetkę, mieszadełko. Pakiet 2 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją: 5. Alfabet małe litery - 1 szt. Alfabet małe litery pisane - szorstkie. Na płytkach pokrytych w zależności od rodzajów głosek różnym kolorem tła znajdują się małe litery pisane. Poprzez wodzenie palcem po szorstkiej powierzchni liter dziecko będzie mogło poznać nie tylko kształt liter, prawidłowy kierunek wodzenia palcem, ale i pobudzić swoją percepcję sensoryczną. 6. Alfabet duże litery - 1 szt. Alfabet duże litery pisane - szorstkie. Uzupełnienie w/w kompletu małych liter. Pakiet 3 - pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 7. Liczydło stojące - 1 szt. Duże liczydło na stojaku. Korale w minimum 2 kolorach. 8. Waga - 2 szt. Waga o plastikowych, przezroczystych pojemnikach do 500 ml z podziałkami. 9. Plansze magnetyczne - 4 szt. Magnetyczna plansza oraz zestaw magnetycznych elementów do ćwiczeń z zakresu podstawowych operacji matematycznych. Plansza winna być wyposażona w otwory do wieszania na ścianie. Pakiet 4 - pomoce do zajęć logopedycznych: 10. Program multimedialny Mówiące obrazki - 1 szt. Logopedyczne gry i zabawy dla dzieci, program przeznaczony do nauki rozróżniania otaczających dźwięków, pomocny w terapii dzieci z zaburzeniami słuchu i rozwoju języka. Program ten ma pomóc dzieciom uczyć się rozróżniania dźwięków i korzystnie wpłynąć na rozwój funkcji słuchowych. Powinien zawierać interaktywne ilustracje i animacje, które dodatkowo urozmaicą proces terapii. Pakiet 5 - pomoce dydaktyczne do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej: 11. Historyjki /Jak to naprawić/ - 1 szt. Powinny to być historyjki, które pomagają w tworzeniu poprawnych relacji międzyludzkich i uwrażliwianiu na sytuacje problemowe takie jak np. kradzież, przemoc itp. Szkoła Podstawowa w Wadlewie Pakiet 1 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych: 1. Zestaw /Oszczędzamy wodę/ - 1 szt. Winna to być seria historyjek obrazkowych przedstawiających dzieci, które uczą się jak oszczędzać wodę. 2. Szkielet człowieka - 1 szt. Model szkieletu wykonany z tworzywa sztucznego, którego elementy łatwo łączą się ze sobą. Pomocny w zapoznawaniu dzieci z budową człowieka. Wysokość tego szkieletu winna wynosić. minim. 45 cm. 3. Wiatrometr - 1 szt. Przyrząd umożliwiający obserwacje i pomiar siły wiatru. Wykonany z plastiku, posiadający wskaźnik odwzorowujący siłę wiatru. 4. Mikroskop /Jajo/ - 1 szt. Mikroskop i kamera w jednym, posiadający możliwość podłączenia do komputera. Mikroskop winien również umożliwiać robienie zdjęć oglądanym obiektom. Pakiet 2 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją: 5. Kącik manipulacyjny domek - 1 szt. Ścianki, na których zamieszczono elementy do manipulacji: przesuwanka, figury geometryczne, labirynt. Pomoc ma zachęcić dzieci do skupienia i zwrócenia uwagi na kolorowe elementy oraz rozwijać motorykę i sprawność manualną dłoni. 6. Labirynt na ścianę - 1 szt. Labirynt na ścianę z przesuwanymi kształtami. Pomoc ta ma ćwiczyć sprawność manualną i koordynację wzrokowo-ruchową. 7. Detektyw Ortografek - 1 szt. Ortograficzne ćwiczenia percepcji wzrokowej i koncentracji uwagi. Pomoc dla uczniów z dysleksją lub innymi trudnościami w nauce. Pakiet 3 - pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 8. Waga - 1 szt. Waga o plastikowych, przezroczystych pojemnikach do 500 ml z podziałkami. Pakiet 4 - pomoce do zajęć logopedycznych: 9. Teatrzyk stragan - 1 szt. Pomoc dydaktyczna umożliwiająca odgrywanie teatrzyków lalkowych. Produkt zapewnia zabawę kilku osobom. Winien być wykonany z drewna i kolorowej tkaniny. 10. Piramida logopedyczna - 1 szt. Dotyczy spółgłosek: (ś-ż-ć-dż) oraz (p-b, d-t, w-f). Budowanie piramidy odbywa się na zasadzie gry w domino. Zabawa ma rozwijać zdolność myślenia i zapamiętywania oraz wzmacniać koncentrację. 1.3. Podane w opisach nazwy własne (tytuł, artykuł) nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), określają jedynie minimalne wymagania Zamawiającego co do funkcji, które winny spełniać poszczególne pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności przez dokładne opisy oferowanych produktów. 1.4. Przedmiot zamówienia tj. pomoce dydaktyczne Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego. 1.5. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy, od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego, co potwierdzone zostanie odpowiednim protokołem zdawczo-odbiorczym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.22.00-7, 37.52.41.00-8, 22.11.00.00-4, 22.11.20.00-8, 22.83.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt jest współfiansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EDU Pracownia Marcin Kościelak, {Dane ukryte}, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3826,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4874,61
Oferta z najniższą ceną:
4874,61
/ Oferta z najwyższą ceną:
9533,47
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 40811820120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-10-18 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 10 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.druzbice.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Drużbice, Drużbice 77A, 97-403 Drużbice, pokój nr 6 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
22110000-4 | Drukowane książki | |
22112000-8 | Czytanki | |
22830000-7 | Zeszyty ćwiczeń | |
37524100-8 | Gry edukacyjne | |
39162100-6 | Pomoce dydaktyczne | |
39162110-9 | Sprzęt dydaktyczny | |
39162200-7 | Pomoce i artykuły szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ w szkołach podstawowych w Gminie Drużbice | EDU Pracownia Marcin Kościelak Kalisz | 2012-12-05 | 4 874,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-12-05 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 391621006 391621109 391622007 375241008 221100004 221120008 228300007 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 875,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 875,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 4 875,00 zł Maksymalna złożona oferta: 9 533,00 zł |