Wybór 2 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w mieście Opolu.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest: Wybór 2 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w mieście Opolu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 1.Zadaniem SORE będzie przeprowadzenie pełnego cyklu doskonalenia w 7 szkołach w mieście Opole w oparciu o maksymalnie dwie oferty doskonalenia wypracowane w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie pt: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowych wspomaganiu szkół. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2zadania i obejmuje dla każdego zadania: Pełen cykl doskonalenia dla 1 szkoły /przedszkola ( 1 grupa - 20 osób) obejmuje: -wywiad z dyrektorem - 2 godziny -spotkanie z radą pedagogiczną - 2 godziny - warsztat diagnostyczno - rozwojowy - 4 godziny -sporządzenie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) - 5 godzin -proces doskonalenia (formy aktywne) - 27 godzin -konsultacje indywidualne - 10 godzin -wspólna analiza trudności - 5 godzin -ankiety i jej wyniki - 2 godziny - opracowanie sprawozdania - 4 godziny - rekomendacje - 3 godziny -przygotowanie się do poszczególnych elementów RPW (praca własna na podstawie kart czasu pracy) - 21 godzin Czas realizacji 1 oferty dla szkoły/przedszkola w ciągu roku szkolnego wynosi maksymalnie 85 godzin. Czas obejmuje również spotkania SORE z koordynatorem oraz biurem projektu w celu wykonywanej z należytą starannością realizacji zadań projektu. Obowiązkowe dodatkowe wymagania/zadania, to: -dyspozycyjność, która umożliwi realizacje zaplanowanych zadań w godzinach tak aby były one zgodne z potrzebami uczestników oraz umożliwiły realizację zadania, -dostarczenie dokumentacji projektowej w godzinach pracy biura projektu, -opracowanie raportów z przeprowadzonych kwestionariuszy diagnozy potrzeb oraz ankiet, -dostarczenie sprawozdania rocznego do 25 czerwca 2014 do biura projektu, -konieczność posiadania telefonu komórkowego i emaila, -obowiązek uczestnictwa w spotkaniachszkoleniach organizowanych przez Zamawiającego oraz Ośrodek Rozwoju Edukacji, w zakresie dotyczącym realizacji zadania, -obowiązek wypracowania liczby godzin zgodnie z ustalonym harmonogramem, -konieczność prowadzenia ewidencji godzin pracy i zadań realizowanych w projekcie (ewentualne poprawki w dokumentacji nie są wliczane do ewidencji), -treści przekazywane uczestnikom z zachowaniem równości szans, -w sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie usługi obowiązek wyznaczenia nowej osoby z co najmniej równymi kwalifikacjami za zgodą Zamawiającego. Szczegółowy podział zadań dla SORE w jednej szkole z uwzględnieniem liczebności grup na zajęciach warsztatowych - przeciętnie 20 osób w jednej grupie 1) Przeprowadzenie diagnozy przez 1 SORE w 1 placówce - maksymalnie 13 godzin: -wywiad z dyrektorem - 2 godziny, -wywiad z nauczycielami (spotkanie z radą pedagogiczną) - 2 godziny dyd., -warsztat diagnostyczno - rozwojowy dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej -(pogłębiona autodiagnoza i określenie priorytetów rozwojowych szkoły- 4 godziny dyd., -sporządzenie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym szczegółowego harmonogramu jego realizacji z doborem form doskonalenia - 5 godzin. 2) Przeprowadzenie procesu doskonalenia pracy nauczyciel - maksymalnie 27 godzin na grupę: -warsztaty dla nauczycieli (formy aktywne) - 15 godzin dyd. na grupę ok.20 osób, -inne formy spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe) - 12 godzin dyd. na grupę ok. 20 osób. 3) Przełożenie umiejętności na praktykę szkolną - wdrażanie nabytych kompetencji - 15 godzin dyd. na grupę: - konsultacje indywidualne (spotkania coachingowe, indywidualne poradnictwo dla uczestników/czek) - 10 godzin dyd. na grupę, -wspólna analiza trudności związanych z wykorzystaniem bieżącej pracy nowych procedur i zasad działania (konsultacje grupowe) - 5 godzin dyd. na grupę. 4). Monitoring i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania - maksymalnie 9 godzinplacówkę: -przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania - 2 godziny, -opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom - 4 godziny, -przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym - 3 godziny. Szczegółowy harmonogram zajęć wybrani SORE ustalą w porozumieniu z koordynatorem projektu. Wykaz SORE z podziałem na zadania - podział na sześć części: Część Nr 1: Wybór Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji SORE-1 dla szkół: 1.Publiczne Gimnazjum Nr 5 im. Aleksandra Kamińskiego, ul. Ozimska 48 2.Publiczne Gimnazjum Nr 9 Dwujęzyczne w Zespole Szkół Ogólnokształcących, ul. Dubois 28 3.Publiczne Gimnazjum Nr 10 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr II, ul. K. Pułaskiego 6 Maksymalna ilość godzin pracy SORE 1 w jednym roku szkolnym- 507 h Część Nr 2: Wybór Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji SORE-2 dla szkół: 1.Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów, ul. Hubala 2 2.Publiczne Gimnazjum Nr 4 im. Jana Kochanowskiego, ul. 1 Maja 1513.Publiczne Gimnazjum Nr 7 im. Generała Władysława Andersa, ul. Oleska 68 4.Publiczne Gimnazjum Nr 8 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, ul. Lelewela 9 Maksymalna ilość godzin pracy SORE 2 w jednym roku szkolnym- 634 h.
Opole: Wybór 2 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w mieście Opolu.
Numer ogłoszenia: 408028 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Opolu , ul. Walerego Wróblewskiego 7, 45-760 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 402 45 10, faks 0-77 402 45 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór 2 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w mieście Opolu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wybór 2 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w mieście Opolu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 1.Zadaniem SORE będzie przeprowadzenie pełnego cyklu doskonalenia w 7 szkołach w mieście Opole w oparciu o maksymalnie dwie oferty doskonalenia wypracowane w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie pt: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowych wspomaganiu szkół. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2zadania i obejmuje dla każdego zadania: Pełen cykl doskonalenia dla 1 szkoły /przedszkola ( 1 grupa - 20 osób) obejmuje: -wywiad z dyrektorem - 2 godziny -spotkanie z radą pedagogiczną - 2 godziny - warsztat diagnostyczno - rozwojowy - 4 godziny -sporządzenie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) - 5 godzin -proces doskonalenia (formy aktywne) - 27 godzin -konsultacje indywidualne - 10 godzin -wspólna analiza trudności - 5 godzin -ankiety i jej wyniki - 2 godziny - opracowanie sprawozdania - 4 godziny - rekomendacje - 3 godziny -przygotowanie się do poszczególnych elementów RPW (praca własna na podstawie kart czasu pracy) - 21 godzin Czas realizacji 1 oferty dla szkoły/przedszkola w ciągu roku szkolnego wynosi maksymalnie 85 godzin. Czas obejmuje również spotkania SORE z koordynatorem oraz biurem projektu w celu wykonywanej z należytą starannością realizacji zadań projektu. Obowiązkowe dodatkowe wymagania/zadania, to: -dyspozycyjność, która umożliwi realizacje zaplanowanych zadań w godzinach tak aby były one zgodne z potrzebami uczestników oraz umożliwiły realizację zadania, -dostarczenie dokumentacji projektowej w godzinach pracy biura projektu, -opracowanie raportów z przeprowadzonych kwestionariuszy diagnozy potrzeb oraz ankiet, -dostarczenie sprawozdania rocznego do 25 czerwca 2014 do biura projektu, -konieczność posiadania telefonu komórkowego i emaila, -obowiązek uczestnictwa w spotkaniachszkoleniach organizowanych przez Zamawiającego oraz Ośrodek Rozwoju Edukacji, w zakresie dotyczącym realizacji zadania, -obowiązek wypracowania liczby godzin zgodnie z ustalonym harmonogramem, -konieczność prowadzenia ewidencji godzin pracy i zadań realizowanych w projekcie (ewentualne poprawki w dokumentacji nie są wliczane do ewidencji), -treści przekazywane uczestnikom z zachowaniem równości szans, -w sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie usługi obowiązek wyznaczenia nowej osoby z co najmniej równymi kwalifikacjami za zgodą Zamawiającego. Szczegółowy podział zadań dla SORE w jednej szkole z uwzględnieniem liczebności grup na zajęciach warsztatowych - przeciętnie 20 osób w jednej grupie 1) Przeprowadzenie diagnozy przez 1 SORE w 1 placówce - maksymalnie 13 godzin: -wywiad z dyrektorem - 2 godziny, -wywiad z nauczycielami (spotkanie z radą pedagogiczną) - 2 godziny dyd., -warsztat diagnostyczno - rozwojowy dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej -(pogłębiona autodiagnoza i określenie priorytetów rozwojowych szkoły- 4 godziny dyd., -sporządzenie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym szczegółowego harmonogramu jego realizacji z doborem form doskonalenia - 5 godzin. 2) Przeprowadzenie procesu doskonalenia pracy nauczyciel - maksymalnie 27 godzin na grupę: -warsztaty dla nauczycieli (formy aktywne) - 15 godzin dyd. na grupę ok.20 osób, -inne formy spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe) - 12 godzin dyd. na grupę ok. 20 osób. 3) Przełożenie umiejętności na praktykę szkolną - wdrażanie nabytych kompetencji - 15 godzin dyd. na grupę: - konsultacje indywidualne (spotkania coachingowe, indywidualne poradnictwo dla uczestników/czek) - 10 godzin dyd. na grupę, -wspólna analiza trudności związanych z wykorzystaniem bieżącej pracy nowych procedur i zasad działania (konsultacje grupowe) - 5 godzin dyd. na grupę. 4). Monitoring i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania - maksymalnie 9 godzinplacówkę: -przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania - 2 godziny, -opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom - 4 godziny, -przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym - 3 godziny. Szczegółowy harmonogram zajęć wybrani SORE ustalą w porozumieniu z koordynatorem projektu. Wykaz SORE z podziałem na zadania - podział na sześć części: Część Nr 1: Wybór Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji SORE-1 dla szkół: 1.Publiczne Gimnazjum Nr 5 im. Aleksandra Kamińskiego, ul. Ozimska 48 2.Publiczne Gimnazjum Nr 9 Dwujęzyczne w Zespole Szkół Ogólnokształcących, ul. Dubois 28 3.Publiczne Gimnazjum Nr 10 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr II, ul. K. Pułaskiego 6 Maksymalna ilość godzin pracy SORE 1 w jednym roku szkolnym- 507 h Część Nr 2: Wybór Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji SORE-2 dla szkół: 1.Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów, ul. Hubala 2 2.Publiczne Gimnazjum Nr 4 im. Jana Kochanowskiego, ul. 1 Maja 1513.Publiczne Gimnazjum Nr 7 im. Generała Władysława Andersa, ul. Oleska 68 4.Publiczne Gimnazjum Nr 8 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, ul. Lelewela 9 Maksymalna ilość godzin pracy SORE 2 w jednym roku szkolnym- 634 h..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu osób przewidzianych do realizacji zadania wraz z informacjami o ich wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: Dla zadania 1,2.: dysponowanie osobą posiadającą: - wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, - ukończone studia podyplomowe lub min. 2 kursy, szkolenia z zakresu edukacji dorosłych lub kształcenia ustawicznego lub kursów trenerskich - min. 100 godz. , - doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu zajęć z dorosłymi - nauczycielami min. 200 godz. (np. konsultant, doradca metodyczny, moderator, trener, coach), - autorstwo min. 3 publikacji w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nią czynności. Wzór wykazu załączono do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa). Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin, 2. zmiany przepisów prawnych podatku VAT mających wpływ na cenę umowy, 3. zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 4. zmiany osób wyszczególnionych w § 4 wzoru umowy, 5. wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.modn.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Opolu, ul. Walerego Wróblewskiego 7, 45-760 Opole..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Opolu, ul. Walerego Wróblewskiego 7, 45-760 Opole, pok. nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 40802820130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-10-07 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 576 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.modn.opole.pl |
Informacja dostępna pod: | Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Opolu, ul. Walerego Wróblewskiego 7, 45-760 Opole. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne | |
80500000-9 | Usługi szkoleniowe |