Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III - zajęcia edukacyjne
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Łabowa. 2.Zajęcia w ramach projektu prowadzone będą w 4 szkołach Gminy Łabowa: 1) Szkoła Podstawowa w Czaczowie 2) Szkoła Podstawowa w Maciejowej 3) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi 4) Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Łabowej - Szkoła Podstawowa Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części Część I Szkoła Podstawowa w Czaczowie 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 1grupa 8 uczniów, tj. 30godz. 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń - maj 18godz 2) Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy = 11 uczniów tj. 60godz ( po 30 godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń - maj 36godz 3)Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 1grupa= 5uczniów tj. 30godz 2012r. listopad- grudzień 12godz 2013r. styczeń- maj 18godz. 4) Zajęcia rozwijające zainteresowanie uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych 1 grupa 8uczniów tj. 30godz 2012r. listopad-grudzień 12godz 2013r. styczeń - maj 18godz 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć plastyczno - technicznych 1 grupa 8uczniów 2012r. tj. 30godz. 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz Ogółem 180godz Część II Szkoła Podstawowa w Maciejowej 1)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 3grupyx 8uczniów = 24uczniów tj.90godz. ( po 30godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 36godz 2013r. styczeń -maj 54godz. 2)Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1grupa 8 uczniów tj. 30godz.2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń -maj 18godz. 3)Zajęcia rozwijające zainteresowanie uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych 2 grupyx8uczniów =16 uczniów tj. 60godz.( po 30godz.każda) 2012r. listopad-grudzień 2012r. 24godz. 2013r. styczeń-maj 36 godz 4)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z języka angielskiego 3grupyx 8 uczniów = 24 uczniów tj. 90 godz. (po 30godz każda) 2012r. listopad-grudzień 36godz. 2013r. styczeń -maj 54 godz Ogółem 270 Część III Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi. 1)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 2grupy x 8 uczniów = 16 uczniów tj.60godz( po 30godz. każda)2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń-maj 36godz. 2)Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1grupax8uczniówtj.30godz. 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz. 3)Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2grupy x4uczniów=8uczniów tj. 60godz.( po 30godz. każda) 2012r. listopad -grudzień 24godz. 2013r styczeń-maj 36godz. 4)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym 1 grupa 8 uczniów tj. 30godz 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz. 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie polonistyczno - teatralnym 1 grupa 8 uczniów tj. 30 godz.2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz. Ogółem 210godz. Część IV Zespół Szkolno -Gimnazjalny w Łabowej - Szkoła Podstawowa 1)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 2 grupy x 8 uczniów = 16 uczniów tj. 60 godz.(po30godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń-maj 36 godz. 2)Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1 grupa 8 uczniów tj. 30 godz. 2012r. listopad -maj 12 godz. 2013r. styczeń- maj 18 godz. 3) Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 3 grupy x 5 uczniów = 15 uczniów tj. 90godz. ( po 30godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 36godz. 2013r. styczeń-maj- 50godz. 4)Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 4 grupy x 4 uczniów = 16 uczniów tj. 120godz. ( po 30godz. każda) 2012r. listopad -grudzień 48godz. 2013r. styczeń-maj 72 godz. 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym 2 grupy x 8ucziów =16 uczniów tj. 60godz( po 30godz każda)2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń-maj 36 godz. Ogółem 360godz. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr. 228, poz. 1487): a)zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 minut, b)zajęcia gimnastyki korekcyjnej - 60 minut, c)zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami: w pisaniu i czytaniu, w zdobywaniu umiejętności matematycznych i przyrodniczych 45 minut, d)zajęcia rozwijające zainteresowania - 45 minut. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej poza obowiązkowymi zajęciami lekcyjnymi. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. Wykonawca zapewni osiągnięcie docelowych wskaźników projektu określonych we wniosku o dofinansowanie we wskazanych poniżej zadaniach: -poprawa umiejętności uczniów ze zdiagnozowanymi deficytami logopedycznymi - dotyczy wszystkich uczestników zajęć logopedycznych, -korygowanie wad postawy i poprawa kondycji fizycznej uczniów ze zdiagnozowanymi wadami postawy - dotyczy wszystkich uczestników gimnastyki korekcyjnej, -poprawa umiejętności uczniów poprzez zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania oraz z matematyki - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, -rozwijanie szczególnych zainteresowań uczniów w tym: zainteresowań matematyczno-przyrodniczych, językami obcymi, plastycznych, technicznych, teatralnych i polonistycznych. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą ewaluację projektu, sporządzą raport z ewaluacji w terminie ustalonym przez Zamawiającego, prowadzić będą także dokumentację szkoleń w postaci dzienników zajęć. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikającym z wniosku o dofinansowanie oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miesięcznego planu zajęć. Zmiana przedmiotowego planu zajęć nie wymaga formy aneksu do umowy. Taka zmiana wymaga jedynie formy pisemnej. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach placówkach oraz z zapisami wniosków o dofinansowanie projektu. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: -miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), -imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), -imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), -lista obecności uczniów (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), -opisowa indywidualna ocena każdego ucznia na koniec projektu, -zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć osobno dla każdej grupy oraz do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dziecka, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiazany umiesci logo i oznaczenia wskazane przez Zamawiajacego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz korespondencji prowadzonej w związku z realizacją umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach na zakończenie zajęć.
Łabowa: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III - zajęcia edukacyjne
Numer ogłoszenia: 402268 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Obsługi Szkół w Łabowej , Łabowa 38, 33-336 Łabowa, woj. małopolskie, tel. 18 475 13 98, faks 18 41 41 947.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.labowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Gminna jednostak organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III - zajęcia edukacyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Łabowa. 2.Zajęcia w ramach projektu prowadzone będą w 4 szkołach Gminy Łabowa: 1) Szkoła Podstawowa w Czaczowie 2) Szkoła Podstawowa w Maciejowej 3) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi 4) Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Łabowej - Szkoła Podstawowa Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części Część I Szkoła Podstawowa w Czaczowie 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 1grupa 8 uczniów, tj. 30godz. 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń - maj 18godz 2) Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy = 11 uczniów tj. 60godz ( po 30 godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń - maj 36godz 3)Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 1grupa= 5uczniów tj. 30godz 2012r. listopad- grudzień 12godz 2013r. styczeń- maj 18godz. 4) Zajęcia rozwijające zainteresowanie uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych 1 grupa 8uczniów tj. 30godz 2012r. listopad-grudzień 12godz 2013r. styczeń - maj 18godz 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć plastyczno - technicznych 1 grupa 8uczniów 2012r. tj. 30godz. 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz Ogółem 180godz Część II Szkoła Podstawowa w Maciejowej 1)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 3grupyx 8uczniów = 24uczniów tj.90godz. ( po 30godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 36godz 2013r. styczeń -maj 54godz. 2)Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1grupa 8 uczniów tj. 30godz.2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń -maj 18godz. 3)Zajęcia rozwijające zainteresowanie uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych 2 grupyx8uczniów =16 uczniów tj. 60godz.( po 30godz.każda) 2012r. listopad-grudzień 2012r. 24godz. 2013r. styczeń-maj 36 godz 4)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z języka angielskiego 3grupyx 8 uczniów = 24 uczniów tj. 90 godz. (po 30godz każda) 2012r. listopad-grudzień 36godz. 2013r. styczeń -maj 54 godz Ogółem 270 Część III Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi. 1)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 2grupy x 8 uczniów = 16 uczniów tj.60godz( po 30godz. każda)2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń-maj 36godz. 2)Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1grupax8uczniówtj.30godz. 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz. 3)Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2grupy x4uczniów=8uczniów tj. 60godz.( po 30godz. każda) 2012r. listopad -grudzień 24godz. 2013r styczeń-maj 36godz. 4)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym 1 grupa 8 uczniów tj. 30godz 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz. 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie polonistyczno - teatralnym 1 grupa 8 uczniów tj. 30 godz.2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz. Ogółem 210godz. Część IV Zespół Szkolno -Gimnazjalny w Łabowej - Szkoła Podstawowa 1)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 2 grupy x 8 uczniów = 16 uczniów tj. 60 godz.(po30godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń-maj 36 godz. 2)Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1 grupa 8 uczniów tj. 30 godz. 2012r. listopad -maj 12 godz. 2013r. styczeń- maj 18 godz. 3) Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 3 grupy x 5 uczniów = 15 uczniów tj. 90godz. ( po 30godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 36godz. 2013r. styczeń-maj- 50godz. 4)Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 4 grupy x 4 uczniów = 16 uczniów tj. 120godz. ( po 30godz. każda) 2012r. listopad -grudzień 48godz. 2013r. styczeń-maj 72 godz. 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym 2 grupy x 8ucziów =16 uczniów tj. 60godz( po 30godz każda)2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń-maj 36 godz. Ogółem 360godz. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr. 228, poz. 1487): a)zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 minut, b)zajęcia gimnastyki korekcyjnej - 60 minut, c)zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami: w pisaniu i czytaniu, w zdobywaniu umiejętności matematycznych i przyrodniczych 45 minut, d)zajęcia rozwijające zainteresowania - 45 minut. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej poza obowiązkowymi zajęciami lekcyjnymi. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. Wykonawca zapewni osiągnięcie docelowych wskaźników projektu określonych we wniosku o dofinansowanie we wskazanych poniżej zadaniach: -poprawa umiejętności uczniów ze zdiagnozowanymi deficytami logopedycznymi - dotyczy wszystkich uczestników zajęć logopedycznych, -korygowanie wad postawy i poprawa kondycji fizycznej uczniów ze zdiagnozowanymi wadami postawy - dotyczy wszystkich uczestników gimnastyki korekcyjnej, -poprawa umiejętności uczniów poprzez zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania oraz z matematyki - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, -rozwijanie szczególnych zainteresowań uczniów w tym: zainteresowań matematyczno-przyrodniczych, językami obcymi, plastycznych, technicznych, teatralnych i polonistycznych. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą ewaluację projektu, sporządzą raport z ewaluacji w terminie ustalonym przez Zamawiającego, prowadzić będą także dokumentację szkoleń w postaci dzienników zajęć. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikającym z wniosku o dofinansowanie oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miesięcznego planu zajęć. Zmiana przedmiotowego planu zajęć nie wymaga formy aneksu do umowy. Taka zmiana wymaga jedynie formy pisemnej. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach placówkach oraz z zapisami wniosków o dofinansowanie projektu. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: -miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), -imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), -imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), -lista obecności uczniów (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), -opisowa indywidualna ocena każdego ucznia na koniec projektu, -zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć osobno dla każdej grupy oraz do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dziecka, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiazany umiesci logo i oznaczenia wskazane przez Zamawiajacego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz korespondencji prowadzonej w związku z realizacją umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach na zakończenie zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNależy wykazać wykonanie co najmniej 1 usługi edukacyjnej, będącej przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNależy wykazać dysponowanie osobami, dla poszczególnych zajęć: a) Zajęcia logopedyczne - czynny zawodowo nauczyciel posiadający kwalifikacje lub logopeda; b) Zajęcia gimnastyki korekcyjnej - czynny zawodowo nauczyciel posiadający kwalifikacje; c) Zajęcia wyrównawcze - czynny zawodowo nauczyciel posiadający kwalifikacje; d) Zajęcia rozwijające zainteresowania w zakresie języka angielskiego - czynny zawodowo nauczyciel posiadający kwalifikacje e) Zajęcia rozwijające zainteresowania - czynny zawodowo nauczyciel posiadający kwalifikacje.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Referencje
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach i przy zachowaniu następujących warunków: 1. Przedłużenie terminu realizacji zajęć ponad termin 31 maja 2013 r. w sytuacji, gdy zajęcia nie będą mogły zostać zrealizowane we wskazanym w § 2 terminie z powodu: 1) Działania siły wyższej 2) Opóźnień w przekazywaniu Zamawiającemu środków na realizację zajęć przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II Stopnia) 3) Opóźnienia w procesie rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych, bez względu na przyczynę opóźnienia. 2. Zmiana rodzajów zajęć (zwiększenie ilości jednych przy zmniejszeniu lub rezygnacji z innych zajęć), nie więcej jednak niż do 10% w ramach określonych zajęć. 3. Rezygnacja przez Zamawiającego z niektórych zajęć ze względu na: 1) Działania siły wyższej 2) Zdarzenia losowe 3) Brak zainteresowania Beneficjentów Ostatecznych przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do ilości godzin zajęć, z których zrezygnowano. 4. Nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. 5. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.labowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Zespół Obsługi Szkół w Łabowej 33-336 Łabowa 38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Łabowej 33-336 Łabowa 38.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Łabowa, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zawarcia umowy ramowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Szkoła Podstawowa w Czaczowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 1grupa 8 uczniów, tj. 30godz. 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń - maj 18godz 2) Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy = 11 uczniów tj. 60godz ( po 30 godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń - maj 36godz 3)Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 1grupa= 5uczniów tj. 30godz 2012r. listopad- grudzień 12godz 2013r. styczeń- maj 18godz. 4) Zajęcia rozwijające zainteresowanie uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych 1 grupa 8uczniów tj. 30godz 2012r. listopad-grudzień 12godz 2013r. styczeń - maj 18godz 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć plastyczno - technicznych 1 grupa 8uczniów 2012r. tj. 30godz. 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz Ogółem 180godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Szkoła Podstawowa w Maciejowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 3grupyx 8uczniów = 24uczniów tj.90godz. ( po 30godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 36godz 2013r. styczeń -maj 54godz. 2)Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1grupa 8 uczniów tj. 30godz.2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń -maj 18godz. 3)Zajęcia rozwijające zainteresowanie uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych 2 grupyx8uczniów =16 uczniów tj. 60godz.( po 30godz.każda) 2012r. listopad-grudzień 2012r. 24godz. 2013r. styczeń-maj 36 godz 4)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z języka angielskiego 3grupyx 8 uczniów = 24 uczniów tj. 90 godz. (po 30godz każda) 2012r. listopad-grudzień 36godz. 2013r. styczeń -maj 54 godz Ogółem 270.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 2grupy x 8 uczniów = 16 uczniów tj.60godz( po 30godz. każda)2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń-maj 36godz. 2)Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1grupax8uczniówtj.30godz. 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz. 3)Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2grupy x4uczniów=8uczniów tj. 60godz.( po 30godz. każda) 2012r. listopad -grudzień 24godz. 2013r styczeń-maj 36godz. 4)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym 1 grupa 8 uczniów tj. 30godz 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz. 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie polonistyczno - teatralnym 1 grupa 8 uczniów tj. 30 godz.2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz. Ogółem 210godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zespół Szkolno -Gimnazjalny w Łabowej - Szkoła Podstawowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 2 grupy x 8 uczniów = 16 uczniów tj. 60 godz.(po30godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń-maj 36 godz. 2)Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1 grupa 8 uczniów tj. 30 godz. 2012r. listopad -maj 12 godz. 2013r. styczeń- maj 18 godz. 3) Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 3 grupy x 5 uczniów = 15 uczniów tj. 90godz. ( po 30godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 36godz. 2013r. styczeń-maj- 50godz. 4)Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 4 grupy x 4 uczniów = 16 uczniów tj. 120godz. ( po 30godz. każda) 2012r. listopad -grudzień 48godz. 2013r. styczeń-maj 72 godz. 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym 2 grupy x 8ucziów =16 uczniów tj. 60godz( po 30godz każda)2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń-maj 36 godz. Ogółem 360godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 40226820120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-10-16 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 219 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 4 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.labowa.pl |
Informacja dostępna pod: | Gminny Zespół Obsługi Szkół w Łabowej 33-336 Łabowa 38 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |