Wybór Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest wybór Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zamawiający dzieli zamówienie na sześć części. Każdy z Wykonawców uczestniczących w postępowaniu może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć lub sześć części zamówienia. Część 1 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 1 (SORE 1) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 2 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 2 (SORE 2) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 3 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 3 (SORE 3) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 4 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 4 (SORE 4) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 5 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 5 (SORE 5) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 6 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 6 (SORE 6) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Obowiązkowe dodatkowe wymagania / zadania - dla każdego SORE: a) dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań w godzinach zgodnych z potrzebami uczestników, od poniedziałku do piątku. Rozpoczęcie realizacji zadań najwcześniej od godziny 8.00, a zakończenie może trwać najpóźniej do godziny 20.00; b) zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w sobotę i niedzielę; c) konieczność posiadania telefonu komórkowego, emaila; d) obowiązek uczestnictwa w spotkaniach / szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego; e) uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach organizowanych na potrzeby projektu; f) obowiązek ustalania harmonogramu pracy i wypracowywania miesięcznych godzin; g) konieczność prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w projekcie (ewentualne poprawki w dokumentacji nie będą wliczane do ewidencji); h) treści przekazywane z zachowaniem równości szans; i) monitoring treści przekazywanych w trakcie warsztatów grupowych oraz spotkań sieci; j) w sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie usługi obowiązek wyznaczenia osoby z co najmniej równymi kwalifikacjami - za zgodą Zamawiającego. Informacje dodatkowe - dla każdego SORE: a) czas dojazdu do szkół /przedszkoli na zajęcia, szkolenia i inne spotkania, nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy; b) wynagrodzenie obejmuje również: koszty dojazdów, noclegów, wyżywienia, rozmów telefonicznych; c) nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi; d) materiały biurowe zostaną przekazane przez biuro projektu (odbiór osobisty); e) wynagrodzenie jest stałe, niezależne od liczby osób, szkół/przedszkoli; f) zgodnie z Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 24.12.2012 r. łączne zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
Piła: Wybór Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 371218 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zamawiający dzieli zamówienie na sześć części. Każdy z Wykonawców uczestniczących w postępowaniu może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć lub sześć części zamówienia. Część 1 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 1 (SORE 1) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 2 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 2 (SORE 2) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 3 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 3 (SORE 3) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 4 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 4 (SORE 4) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 5 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 5 (SORE 5) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 6 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 6 (SORE 6) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Obowiązkowe dodatkowe wymagania / zadania - dla każdego SORE: a) dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań w godzinach zgodnych z potrzebami uczestników, od poniedziałku do piątku. Rozpoczęcie realizacji zadań najwcześniej od godziny 8.00, a zakończenie może trwać najpóźniej do godziny 20.00; b) zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w sobotę i niedzielę; c) konieczność posiadania telefonu komórkowego, emaila; d) obowiązek uczestnictwa w spotkaniach / szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego; e) uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach organizowanych na potrzeby projektu; f) obowiązek ustalania harmonogramu pracy i wypracowywania miesięcznych godzin; g) konieczność prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w projekcie (ewentualne poprawki w dokumentacji nie będą wliczane do ewidencji); h) treści przekazywane z zachowaniem równości szans; i) monitoring treści przekazywanych w trakcie warsztatów grupowych oraz spotkań sieci; j) w sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie usługi obowiązek wyznaczenia osoby z co najmniej równymi kwalifikacjami - za zgodą Zamawiającego. Informacje dodatkowe - dla każdego SORE: a) czas dojazdu do szkół /przedszkoli na zajęcia, szkolenia i inne spotkania, nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy; b) wynagrodzenie obejmuje również: koszty dojazdów, noclegów, wyżywienia, rozmów telefonicznych; c) nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi; d) materiały biurowe zostaną przekazane przez biuro projektu (odbiór osobisty); e) wynagrodzenie jest stałe, niezależne od liczby osób, szkół/przedszkoli; f) zgodnie z Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 24.12.2012 r. łączne zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia i w tym względzie udokumentuje, że dysponuje co najmniej jedną osobą na każdą część zamówienia, a osoba ta spełnia następujące warunki: a) posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego, c) posiada co najmniej 10-letni staż pracy jako nauczyciel, d) ukończyła szkolenia w zakresie diagnozowania potrzeb rozwojowych szkół placówek edukacyjnych - w wymiarze co najmniej 30 godzin, e) ukończyła szkolenia w zakresie planowania i realizacji wsparcia rozwojowego szkół placówek edukacyjnych - w wymiarze co najmniej 40 godzin, f) przeprowadziła, w ciągu trzech lat przed terminem składania ofert, co najmniej 80 godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi (doświadczenie w pracy w systemie doskonalenia nauczycieli), g) koordynowała pracami zespołów (zespołu szkolnego, zespołu przedmiotowego, zadaniowego, zespołu międzyszkolnego) - w wymiarze co najmniej 50 godzin, w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, h) ukończyła kurs doskonalenia zawodowego w jednym z następujących obszarów: - zmiany w edukacji, - umiejętności społeczne, - stosowanie w pracy technologii informacyjno-komunikacyjnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy, jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3) W przypadku zatrudnienia podwykonawców - informacja o zleceniu prac podwykonawcom - Załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy zgodnie z warunkiem SIWZ, w szczególności zmiany Umowy mogą dotyczyć: a) terminu wykonania przedmiotu Umowy; b) zakresu zamówienia. 2. Zmiany, o których mowa powyżej mogą nastąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy może nastąpić w przypadku - wystąpienia siły wyższej, b) na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
19.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 365.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie prowadzone jest w ramach projektu Wdrożenie systemu doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w powiecie pilskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 1 (SORE 1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 2 (SORE 2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 3 (SORE 3).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 4 (SORE 4).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 5 (SORE 5).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 6 (SORE 6).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Numer ogłoszenia: 375278 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
371218 - 2013 data 12.09.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, fax. 067 2109332.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 365..
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 211..
Piła: Wybór Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 405388 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 371218 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zamawiający dzieli zamówienie na sześć części. Każdy z Wykonawców uczestniczących w postępowaniu może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć lub sześć części zamówienia. Część 1 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 1 (SORE 1) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 2 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 2 (SORE 2) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 3 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 3 (SORE 3) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 4 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 4 (SORE 4) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 5 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 5 (SORE 5) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Część 6 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 6 (SORE 6) 1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób: Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 2. Wykaz zadań SORE (80h/mc): a) stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola, e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola, f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW, g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów, i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur, j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW, l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu, ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. Obowiązkowe dodatkowe wymagania / zadania - dla każdego SORE: a) dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań w godzinach zgodnych z potrzebami uczestników, od poniedziałku do piątku. Rozpoczęcie realizacji zadań najwcześniej od godziny 8.00, a zakończenie może trwać najpóźniej do godziny 20.00; b) zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w sobotę i niedzielę; c) konieczność posiadania telefonu komórkowego, emaila; d) obowiązek uczestnictwa w spotkaniach / szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego; e) uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach organizowanych na potrzeby projektu; f) obowiązek ustalania harmonogramu pracy i wypracowywania miesięcznych godzin; g) konieczność prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w projekcie (ewentualne poprawki w dokumentacji nie będą wliczane do ewidencji); h) treści przekazywane z zachowaniem równości szans; i) monitoring treści przekazywanych w trakcie warsztatów grupowych oraz spotkań sieci; j) w sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie usługi obowiązek wyznaczenia osoby z co najmniej równymi kwalifikacjami - za zgodą Zamawiającego. Informacje dodatkowe - dla każdego SORE: a) czas dojazdu do szkół /przedszkoli na zajęcia, szkolenia i inne spotkania, nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy; b) wynagrodzenie obejmuje również: koszty dojazdów, noclegów, wyżywienia, rozmów telefonicznych; c) nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi; d) materiały biurowe zostaną przekazane przez biuro projektu (odbiór osobisty); e) wynagrodzenie jest stałe, niezależne od liczby osób, szkół/przedszkoli; f) zgodnie z Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 24.12.2012 r. łączne zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie prowadzone jest w ramach projektu Wdrożenie systemu doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w powiecie pilskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 1 (SORE 1)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eurodoradztwo Magdalena Binkowska-Jenczyk, {Dane ukryte}, 64-840 Budzyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 38617,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
46550,00
Oferta z najniższą ceną:
46550,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
46550,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 2 (SORE 2)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eurodoradztwo Magdalena Binkowska-Jenczyk, {Dane ukryte}, 64-840 Budzyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 38617,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
46550,00
Oferta z najniższą ceną:
46550,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
46550,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 3 (SORE 3)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eurodoradztwo Magdalena Binkowska-Jenczyk, {Dane ukryte}, 64-840 Budzyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 38617,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
46550,00
Oferta z najniższą ceną:
46550,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
46550,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 4 (SORE 4)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eurodoradztwo Magdalena Binkowska-Jenczyk, {Dane ukryte}, 64-840 Budzyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 38617,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
46550,00
Oferta z najniższą ceną:
46550,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
46550,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 5 (SORE 5)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eurodoradztwo Magdalena Binkowska-Jenczyk, {Dane ukryte}, 64-840 Budzyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 38617,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
46550,00
Oferta z najniższą ceną:
46550,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
46550,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 6 (SORE 6)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eurodoradztwo Magdalena Binkowska-Jenczyk, {Dane ukryte}, 64-840 Budzyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 38617,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
46550,00
Oferta z najniższą ceną:
46550,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
46550,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 37121820130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-09-11 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 649 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 6 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.powiat.pila.pl |
Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 1 (SORE 1) | Eurodoradztwo Magdalena Binkowska-Jenczyk Budzyń | 2013-10-07 | 46 550,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-10-07 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 46 550,00 zł Minimalna złożona oferta: 46 550,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 46 550,00 zł Maksymalna złożona oferta: 46 550,00 zł | |||
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 2 (SORE 2) | Eurodoradztwo Magdalena Binkowska-Jenczyk Budzyń | 2013-10-07 | 46 550,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-10-07 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 46 550,00 zł Minimalna złożona oferta: 46 550,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 46 550,00 zł Maksymalna złożona oferta: 46 550,00 zł | |||
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 3 (SORE 3) | Eurodoradztwo Magdalena Binkowska-Jenczyk Budzyń | 2013-10-07 | 46 550,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-10-07 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 46 550,00 zł Minimalna złożona oferta: 46 550,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 46 550,00 zł Maksymalna złożona oferta: 46 550,00 zł | |||
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 4 (SORE 4) | Eurodoradztwo Magdalena Binkowska-Jenczyk Budzyń | 2013-10-07 | 46 550,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-10-07 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 46 550,00 zł Minimalna złożona oferta: 46 550,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 46 550,00 zł Maksymalna złożona oferta: 46 550,00 zł | |||
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 5 (SORE 5) | Eurodoradztwo Magdalena Binkowska-Jenczyk Budzyń | 2013-10-07 | 46 550,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-10-07 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 46 550,00 zł Minimalna złożona oferta: 46 550,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 46 550,00 zł Maksymalna złożona oferta: 46 550,00 zł | |||
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 6 (SORE 6) | Eurodoradztwo Magdalena Binkowska-Jenczyk Budzyń | 2013-10-07 | 46 550,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-10-07 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 46 550,00 zł Minimalna złożona oferta: 46 550,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 46 550,00 zł Maksymalna złożona oferta: 46 550,00 zł |