Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnicy i Jasieniec wspierane narzędziami telekomunikacyjnymi
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych dla zadań: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i dodatkowe zajęcia (pozalekcyjne i pozaszkolne) dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnica i Jasieniec wspierane narzędziami teleinformatycznymi w klasach IV-VI szkół podstawowych na terenie gminy Jasieniec Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język polski Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka Zajęcia matematyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Zajęcia przyrodnicze ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Zajęcia artystyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku ojczystym Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym - język angielski Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji matematycznych Zajęcia należy przeprowadzić we wskazanych Szkołach w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.) Zajęcia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo. Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem będą dostosowane do sugestii uczestników zajęć oraz ich planów zajęć, a Wykonawca będzie gotowy do pracy we wskazanym czasie. Wskazane terminy nie mogą kolidować z obowiązkami, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczęszczających w zajęciach. Wykonawca dostarczy uzgodniony z dyrektorem szkoły harmonogram realizacji zajęć w przeciągu 5 dni od dnia podpisania umowy na okres do dnia 30 czerwca 2014 r., zgodnie z którym będzie prowadził poszczególne zajęcia. Harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w danej Szkole skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów Szkół Podstawowych przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie opracowany w terminie do 5 września 2014 r. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Celem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych jest wyrównywanie braków edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej uczniów z klas IV-VI, Celem zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest pobudzanie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych; nabycie przez ich uczestników podstawowych kompetencji kluczowych takich jak; matematyczne, językowe, umiejętności uczenia się, organizowania czasu i informacji, kompetencji społecznych i obywatelskich. Przygotowanie uczestników zajęć do uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym również w późniejszych etapach nauki i życia. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej
Jasieniec: Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnicy i Jasieniec wspierane narzędziami telekomunikacyjnymi
Numer ogłoszenia: 36810 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jasieniec , ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie, tel. 48 6613570, faks 48 6613581.
Adres strony internetowej zamawiającego:
jasieniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnicy i Jasieniec wspierane narzędziami telekomunikacyjnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych dla zadań: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i dodatkowe zajęcia (pozalekcyjne i pozaszkolne) dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnica i Jasieniec wspierane narzędziami teleinformatycznymi w klasach IV-VI szkół podstawowych na terenie gminy Jasieniec Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język polski Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka Zajęcia matematyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Zajęcia przyrodnicze ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Zajęcia artystyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku ojczystym Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym - język angielski Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji matematycznych Zajęcia należy przeprowadzić we wskazanych Szkołach w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.) Zajęcia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo. Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem będą dostosowane do sugestii uczestników zajęć oraz ich planów zajęć, a Wykonawca będzie gotowy do pracy we wskazanym czasie. Wskazane terminy nie mogą kolidować z obowiązkami, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczęszczających w zajęciach. Wykonawca dostarczy uzgodniony z dyrektorem szkoły harmonogram realizacji zajęć w przeciągu 5 dni od dnia podpisania umowy na okres do dnia 30 czerwca 2014 r., zgodnie z którym będzie prowadził poszczególne zajęcia. Harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w danej Szkole skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów Szkół Podstawowych przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie opracowany w terminie do 5 września 2014 r. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Celem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych jest wyrównywanie braków edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej uczniów z klas IV-VI, Celem zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest pobudzanie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych; nabycie przez ich uczestników podstawowych kompetencji kluczowych takich jak; matematyczne, językowe, umiejętności uczenia się, organizowania czasu i informacji, kompetencji społecznych i obywatelskich. Przygotowanie uczestników zajęć do uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym również w późniejszych etapach nauki i życia. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 20.02.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt XII.1.1. - na druku, którego wzór został dołączony do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych wymienionego w pkt XII.1.1. - na druku, którego wzór został dołączony do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, która: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku rodzaju zajęć odpowiadające do danej części zamówienia, - posiada minimum 3 letni staż pracy jako nauczyciel, - posiada przygotowanie pedagogiczne. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego Wykazu osób na druku, którego wzór został dołączony do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, która: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku rodzaju zajęć odpowiadające do danej części zamówienia, - posiada minimum 3 letni staż pracy jako nauczyciel, - posiada przygotowanie pedagogiczne. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego Wykazu osób na druku, którego wzór został dołączony do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt XII.1.1. - na druku, którego wzór został dołączony do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5.1. Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika - w formie załącznika - w formie załącznika nr 6; 5.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie załącznika nr 7; 5.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające informacje na temat: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty - w formie załącznika nr 8.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
e-bip.pl/Start/75
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Jasieniec Warecka 42 pok. 11 05-604 Jasieniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.02.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Jasieniec Warecka 42 pok. 14 05-604 Jasieniec.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język polski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego c) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć d) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) e) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego f) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci g) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji h) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji i) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje: a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego c) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć d) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla każdej z 2 grup maksymalnie 8 osobowych w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) e) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego f) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci g) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji h) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji i) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego c) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć d) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) e) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego f) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci g) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji h) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji i) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia matematyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć c) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) d) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego e) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci f) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji g) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji h) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu -Zajęcia przyrodnicze ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć c) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) d) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego e) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci f) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji g) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji h) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia artystyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć c) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) d) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego e) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci f) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji g) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji h) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbroszy Dużej - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego c) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć d) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) e) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego f) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci g) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji h) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji i) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbroszy Dużej - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego c) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć d) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) e) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego f) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci g) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji h) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji i) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku ojczystym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć c) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) d) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego e) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci f) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji g) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji h) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbroszy Dużej Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym - język angielski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć c) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) d) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego e) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci f) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji g) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji h) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbroszy Dużej Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć c) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) d) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego e) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci f) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji g) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji h) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Jasieniec: Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnicy i Jasieniec wspierane narzędziami telekomunikacyjnymi.
Numer ogłoszenia: 169288 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 36810 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie, tel. 48 6613570, faks 48 6613581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnicy i Jasieniec wspierane narzędziami telekomunikacyjnymi..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych dla zadań: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i dodatkowe zajęcia (pozalekcyjne i pozaszkolne) dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnica i Jasieniec wspierane narzędziami teleinformatycznymi w klasach IV-VI szkół podstawowych na terenie gminy Jasieniec Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język polski Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka Zajęcia matematyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Zajęcia przyrodnicze ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Zajęcia artystyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku ojczystym Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym - język angielski Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji matematycznych Zajęcia należy przeprowadzić we wskazanych Szkołach w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.) Zajęcia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo. Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem będą dostosowane do sugestii uczestników zajęć oraz ich planów zajęć, a Wykonawca będzie gotowy do pracy we wskazanym czasie. Wskazane terminy nie mogą kolidować z obowiązkami, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczęszczających w zajęciach. Wykonawca dostarczy uzgodniony z dyrektorem szkoły harmonogram realizacji zajęć w przeciągu 5 dni od dnia podpisania umowy na okres do dnia 30 czerwca 2014 r., zgodnie z którym będzie prowadził poszczególne zajęcia. Harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w danej Szkole skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów Szkół Podstawowych przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie opracowany w terminie do 5 września 2014 r. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Celem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych jest wyrównywanie braków edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej uczniów z klas IV-VI, Celem zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest pobudzanie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych; nabycie przez ich uczestników podstawowych kompetencji kluczowych takich jak; matematyczne, językowe, umiejętności uczenia się, organizowania czasu i informacji, kompetencji społecznych i obywatelskich. Przygotowanie uczestników zajęć do uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym również w późniejszych etapach nauki i życia. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt - Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnica i Jasieniec wspierane narzędziami telekomunikacyjnymi - współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
2
Nazwa:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Stykowska, {Dane ukryte}, 05-604 Jasieniec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
6720,00
Oferta z najniższą ceną:
1939,20
/ Oferta z najwyższą ceną:
6720,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia artystyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Czesław Cholewa, {Dane ukryte}, 05-604 Jasieniec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3360,00
Oferta z najniższą ceną:
1939,20
/ Oferta z najwyższą ceną:
3360,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aneta Sewastianowicz, {Dane ukryte}, 05-604 Jasieniec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3360,00
Oferta z najniższą ceną:
1939,20
/ Oferta z najwyższą ceną:
3360,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia matematyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aneta Sewastianowicz, {Dane ukryte}, 05-604 Jasieniec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3360,00
Oferta z najniższą ceną:
1939,20
/ Oferta z najwyższą ceną:
3360,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
1
Nazwa:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język polski.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krystyna Merska, {Dane ukryte}, 05-600 Grójec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3360,00
Oferta z najniższą ceną:
1939,20
/ Oferta z najwyższą ceną:
3360,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu -Zajęcia przyrodnicze ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Rutkowska, {Dane ukryte}, 05-600 Grójec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3360,00
Oferta z najniższą ceną:
1939,20
/ Oferta z najwyższą ceną:
3360,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 3681020140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-01-30 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 378 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 11 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | jasieniec.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Jasieniec Warecka 42 pok. 11 05-604 Jasieniec |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski. | Monika Stykowska Jasieniec | 2014-05-20 | 6 720,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-05-20 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 801000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 720,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 939,00 zł Ilość złożonych ofert: 6 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 5 Minimalna złożona oferta: 1 939,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 720,00 zł | |||
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia artystyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej. | Czesław Cholewa Jasieniec | 2014-05-20 | 3 360,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-05-20 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 801000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 360,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 939,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 939,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 360,00 zł | |||
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka. | Aneta Sewastianowicz Jasieniec | 2014-05-20 | 3 360,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-05-20 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 801000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 360,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 939,00 zł Ilość złożonych ofert: 6 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 939,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 360,00 zł | |||
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia matematyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej. | Aneta Sewastianowicz Jasieniec | 2014-05-20 | 3 360,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-05-20 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 801000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 360,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 939,00 zł Ilość złożonych ofert: 6 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 939,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 360,00 zł | |||
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język polski. | Krystyna Merska Grójec | 2014-05-20 | 3 360,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-05-20 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 801000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 360,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 939,00 zł Ilość złożonych ofert: 6 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 939,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 360,00 zł | |||
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu -Zajęcia przyrodnicze ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej. | Dorota Rutkowska Grójec | 2014-05-20 | 3 360,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-05-20 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 801000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 360,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 939,00 zł Ilość złożonych ofert: 6 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 939,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 360,00 zł |