Prowadzenie spotkań (wykładów, warsztatów grupowych, konsultacji grupowych) w ramach procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu obornickiego oraz prowadzenie zajęć (warsztatów) w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w projekcie pn.: Bliżej szkoły - powiat obornicki nauczycielom
Opis przedmiotu przetargu: prowadzenie spotkań (wykładów, warsztatów grupowych, konsultacji grupowych) w ramach procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu obornickiego oraz prowadzenie zajęć (warsztatów) w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w projekcie pn.: Bliżej szkoły - powiat obornicki nauczycielom współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Projekt realizowany jest w ramach umowy o dofinansowanie Nr UDA-POKL.03.05.00-00-008/13-00 z dnia 14 października 2013r. Celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie obornickim poprzez zrealizowanie w okresie XI 2014 - IV 2015 r. 24 Rocznych Planów Wspomagania (RPW) w 20 szkołach i 4 przedszkolach spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia oraz organizację sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli i dyrektorów. Projekt obejmie wsparciem razem 24 instytucje tj. 4 przedszkola, 20 szkół oraz nauczycieli/-lek w nich uczących - ok. 500 osób. Każda z instytucji wybierze jedną ofertę doskonalenia w okresie realizacji projektu. Przewiduje się: - po 15 godz. dydaktycznych warsztatów/szkoleń grupowych; - po 6 godz. dydaktycznych konsultacji na szkołę oraz zajęcia warsztatowe w ramach 4 sieci współpracy i samokształcenia - po 6 godzin dydaktycznych na sieć. 2. Szacunkowa liczba realizacji form doskonalenia nauczycieli wynosi: 2.1 W ramach Rocznego Planu Wspomagania: 1) Szklenia/warsztaty - 540 godzin dydaktycznych 2) Konsultacje grupowe - 144 godzin dydaktycznych Łącznie - 684 godzin dydaktycznych w ramach procesu wspomagania szkół/przedszkoli. 2.2 W ramach sieci współpracy i samokształcenia: 1) zajęcia warsztatowe - 24 godzin dydaktycznych. 3. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w: 3.1 w dziesięciu ofertach w ramach RPW Obszar 1: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki - łącznie 87 godzin a). Szkoła Podstawowa nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Rogoźnie: 3 grupy 51 godzin łącznie; w tym 45 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Szkoła Podstawowa w Ryczywole: 2 grupy 36 godzin łącznie; w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 2: Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły - łącznie 57 godzin a). Zespół Szkół w Gościejewie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Zespół Szkół im. J. Wybickiego w Parkowie: 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 3: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - 141 godzin łącznie a). Gimnazjum nr 2 w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Zespół Szkół im. K. Marcinkowskiego w Ludomach: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, c). Zespół Szkół w Rożnowie: 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, d). Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pruścach: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, e). Gimnazjum nr 1 im. Mazurka Dąbrowskiego w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, f). Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sycynie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 4: Nauczyciel 45+ - 180 godzin łącznie a). Zespół Szkół Agrobiznesu im. Dezyderego Chłapowskiego w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Liceum Ogólnokształcące im. Przemysława II w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, c). Szkoła Podstawowa nr 2 w Rogoźnie: 3 grupy 51 godzin łącznie w tym 45 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, d). Szkoła Podstawowa nr 2 w Obornikach: 3 grupy 51 godzin łącznie w tym 45 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, e). Zespól Szkół im. Gen Tadeusza Kutrzeby w Obornikach: : 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 5: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? - 42 godziny łącznie. a). Zespół Szkól im. H. Cegielskiego w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Przedszkole nr 2 w Obornikach: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 6: Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej - 42 godziny łącznie, a). Przedszkole nr 1 im. Kubusia Puchatka w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Przedszkole nr 4 w Obornikach: : 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 7: Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? - 21 godzin łącznie, a). Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Budziszewku: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 8: Rodzice są partnerami szkoły/przedszkola - 21 godzin łącznie, a). Przedszkole Słoneczne Skrzaty w Parkowie: : 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 9: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet - 21 godzin lacznie, a). Gimnazjum im. Jana Pawła II w Ryczywole: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 10. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? - 72 godziny łącznie, a). Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama Mickiewicza w Obornikach: 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Gimnazjum nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Obornikach: 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, 3.2. w 4 sieciach współpracy i samokształcenia: - łącznie 24 godziny po 6 godzin na każdą sieć 1) Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły 6 godzin 2) Praca z nowoczesnymi technologiami TIK - bezpieczny internet - 6 godzin 3) Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? - 6 godzin 4) Nauczyciele pracują zespołowo - 6 godzin
Rogoźno: Prowadzenie spotkań (wykładów, warsztatów grupowych, konsultacji grupowych) w ramach procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu obornickiego oraz prowadzenie zajęć (warsztatów) w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w projekcie pn.: Bliżej szkoły - powiat obornicki nauczycielom
Numer ogłoszenia: 360700 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. II Armii Wojska Polskiego 1, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 18 316, faks 67 26 18 316.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie spotkań (wykładów, warsztatów grupowych, konsultacji grupowych) w ramach procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu obornickiego oraz prowadzenie zajęć (warsztatów) w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w projekcie pn.: Bliżej szkoły - powiat obornicki nauczycielom.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
prowadzenie spotkań (wykładów, warsztatów grupowych, konsultacji grupowych) w ramach procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu obornickiego oraz prowadzenie zajęć (warsztatów) w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w projekcie pn.: Bliżej szkoły - powiat obornicki nauczycielom współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Projekt realizowany jest w ramach umowy o dofinansowanie Nr UDA-POKL.03.05.00-00-008/13-00 z dnia 14 października 2013r. Celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie obornickim poprzez zrealizowanie w okresie XI 2014 - IV 2015 r. 24 Rocznych Planów Wspomagania (RPW) w 20 szkołach i 4 przedszkolach spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia oraz organizację sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli i dyrektorów. Projekt obejmie wsparciem razem 24 instytucje tj. 4 przedszkola, 20 szkół oraz nauczycieli/-lek w nich uczących - ok. 500 osób. Każda z instytucji wybierze jedną ofertę doskonalenia w okresie realizacji projektu. Przewiduje się: - po 15 godz. dydaktycznych warsztatów/szkoleń grupowych; - po 6 godz. dydaktycznych konsultacji na szkołę oraz zajęcia warsztatowe w ramach 4 sieci współpracy i samokształcenia - po 6 godzin dydaktycznych na sieć. 2. Szacunkowa liczba realizacji form doskonalenia nauczycieli wynosi: 2.1 W ramach Rocznego Planu Wspomagania: 1) Szklenia/warsztaty - 540 godzin dydaktycznych 2) Konsultacje grupowe - 144 godzin dydaktycznych Łącznie - 684 godzin dydaktycznych w ramach procesu wspomagania szkół/przedszkoli. 2.2 W ramach sieci współpracy i samokształcenia: 1) zajęcia warsztatowe - 24 godzin dydaktycznych. 3. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w: 3.1 w dziesięciu ofertach w ramach RPW Obszar 1: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki - łącznie 87 godzin a). Szkoła Podstawowa nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Rogoźnie: 3 grupy 51 godzin łącznie; w tym 45 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Szkoła Podstawowa w Ryczywole: 2 grupy 36 godzin łącznie; w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 2: Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły - łącznie 57 godzin a). Zespół Szkół w Gościejewie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Zespół Szkół im. J. Wybickiego w Parkowie: 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 3: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - 141 godzin łącznie a). Gimnazjum nr 2 w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Zespół Szkół im. K. Marcinkowskiego w Ludomach: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, c). Zespół Szkół w Rożnowie: 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, d). Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pruścach: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, e). Gimnazjum nr 1 im. Mazurka Dąbrowskiego w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, f). Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sycynie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 4: Nauczyciel 45+ - 180 godzin łącznie a). Zespół Szkół Agrobiznesu im. Dezyderego Chłapowskiego w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Liceum Ogólnokształcące im. Przemysława II w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, c). Szkoła Podstawowa nr 2 w Rogoźnie: 3 grupy 51 godzin łącznie w tym 45 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, d). Szkoła Podstawowa nr 2 w Obornikach: 3 grupy 51 godzin łącznie w tym 45 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, e). Zespól Szkół im. Gen Tadeusza Kutrzeby w Obornikach: : 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 5: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? - 42 godziny łącznie. a). Zespół Szkól im. H. Cegielskiego w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Przedszkole nr 2 w Obornikach: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 6: Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej - 42 godziny łącznie, a). Przedszkole nr 1 im. Kubusia Puchatka w Rogoźnie: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Przedszkole nr 4 w Obornikach: : 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 7: Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? - 21 godzin łącznie, a). Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Budziszewku: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 8: Rodzice są partnerami szkoły/przedszkola - 21 godzin łącznie, a). Przedszkole Słoneczne Skrzaty w Parkowie: : 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 9: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet - 21 godzin lacznie, a). Gimnazjum im. Jana Pawła II w Ryczywole: 1 grupa 21 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, Obszar 10. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? - 72 godziny łącznie, a). Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama Mickiewicza w Obornikach: 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, b). Gimnazjum nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Obornikach: 2 grupy 36 godzin łącznie w tym 30 godzin warsztatów oraz 6 godzin wykładów i konsultacji, 3.2. w 4 sieciach współpracy i samokształcenia: - łącznie 24 godziny po 6 godzin na każdą sieć 1) Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły 6 godzin 2) Praca z nowoczesnymi technologiami TIK - bezpieczny internet - 6 godzin 3) Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? - 6 godzin 4) Nauczyciele pracują zespołowo - 6 godzin.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 20.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek o ile Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z doskonaleniem zawodowym nauczycieli stosownie do przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 listopada 2009 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. nr 200, poz. 1537, z późn. zm.). Publiczna placówka doskonalenia nauczycieli musi posiadać akt założycielski, o którym mowa w § 2 ust. 1 ww. Rozporządzenia. Niepubliczna placówka doskonalenia nauczycieli musi posiadać wpis do ewidencji prowadzonej przez samorząd województwa właściwy ze względu na siedzibę placówki doskonalenia zgodnie z § 24 ust. 1 ww. rozporządzenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi i udokumentuje doświadczenie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizację liczby co najmniej 100 form doskonalenia nauczycieli (wykłady, szkolenia, warsztaty, konsultacje, konferencje
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże że dysponuje minimum 5 osobami posiadającymi: - wykształcenie wyższe II stopnia (każda osoba), - doświadczenie szkoleniowe, tj. warsztatowe, wykładowe, konsultacyjne, edukatorskie, eksperckie w realizacji liczby minimum 10 form doskonalenia nauczycieli, w tym tematyka zawarta w pkt. 3 rozdz. III SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3 - zasoby kadrowe - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ppprogozno.repubkika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Rogoźnie, ul. II Armii Wojska Polskiego 1, 64-610 Rogoźno, Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.11.2014 godzina 13:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Rogoźnie, ul. II Armii Wojska Polskiego 1, 64-610 Rogoźno, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 36070020140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-10-29 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 225 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 40% |
WWW ogłoszenia: | www.ppprogozno.repubkika.pl |
Informacja dostępna pod: | Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Rogoźnie, ul. II Armii Wojska Polskiego 1, 64-610 Rogoźno, Sekretariat |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |