Dostawę autorskiego programu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół w Gminie Morzeszczyn w ramach projektu „ Z pasją do nauki” – kompleksowy program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest wybór Dostawcy i dostawa autorskiego programu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół w Gminie Morzeszczyn w ramach projektu „Z pasją do nauki - kompleksowy program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn” w tym : 1. Projekt obejmuje Szkołę Podstawową w Morzeszczynie, Szkołę Podstawową w Nowej Cerkwi oraz Publiczne Gimnazjum w Morzeszczynie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Morzeszczyn. 2. W projekcie uczestniczyć będą uczniowie klas I-VI szkoły podstawowej i klas I-III gimnazjum. Dla uczniów klas I do V szkoły podstawowej i klas I do II gimnazjum przewidziany jest program 2-letni, dla klas VI szkoły podstawowej i klas III gimnazjum przewidziany jest program 1 roczny. 3. Programy zajęć dla uczniów będą ukierunkowane na realizację następującej tematyki: a. podnoszenie sprawności czytania i rozumowania, techniki zapamiętywania, budowanie strategii uczenia się uczniów (do 40% zajęć) b. eksperymenty naukowe dot. matematyki i przedmiotów przyrodniczych (min. 50% zajęć) c. odkrywanie wewnętrznych zasobów uczniów i wspieranie radzenia sobie ze stresem, emocjami, umiejętność pracy zespołowej (do 10% zajęć). 4. Programy zajęć realizowane w poszczególnych grupach wiekowych uczniów powinny być dostosowane do odpowiedniego etapu edukacyjnego i możliwości poznawczych uczniów (min. 3 programy dla szkoły podstawowej dla klas I-II, III-IV i V-VI i min. 1 program dla gimnazjum). 5. Każdy program obejmować powinien: a. autorskie podręczniki dla uczniów, b. szczegółowe scenariusze zajęć i podręczniki dla nauczycieli wraz z wytycznymi dotyczącymi metodyki zajęć, umożliwiające trenerom prowadzenie zajęć bez konieczności dodatkowego przeszkolenia, c. dostęp do platformy e-learningowej związanej z tematyką zajęć. Panel e-learningowy powinien mieć charakter interaktywny, z przeznaczeniem do gier edukacyjnych oraz indywidualnego rozwiązywania zadań przez uczniów, podlegających weryfikacji na platformie przez prowadzących zajęcia. Dostęp wymagany dla uczniów i trenerów w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018. d. zapewnienie help-desku metodycznego dla trenerów w okresie realizacji projektu (rok szkolny 2016/2017 i 2017/2018) umożliwiający szybkie i sprawne udzielanie wyjaśnień i porad dotyczących prowadzonych zajęć, e. opieka metodyczna - prowadzenie hospitacji zajęć (2 hospitacje na program na 1 prowadzącego) oraz spotkania metodyczne (1 spotkanie na semestr x 3 grupy wiekowe) Obowiązkowym elementem autorskich programów w szkole podstawowej i gimnazjum są gry fabularne, dramy i gry społeczne. Gry zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 6. Celem zajęć będzie osiągnięcie przez uczniów następujących efektów kształcenia (każdorazowo adekwatnie do etapu edukacyjnego): Umiejętność uczenia się: 1) Wyższa jakość czytania: a) wzrost tempa czytania o min. 40% (min. 20% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok), b) wzrost stopnia wydobycia informacji z treści o min. 15% (min. 7% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 2) Opanowanie technik pamięciowych: a) piktogramów, b) łańcuchowa, c) zakładek osobistych i cyfrowych, d) rzymski pokój, e) główny system pamięciowy i technika słów zastępczych (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 3) Dłuższy czas koncentracji uwagi o min. 20% (min.10% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 4) Umiejętność organizowania materiału do nauki. Umiejętność notowania Mapami Myśli (dot. uczniów z II i III etapu edukacyjnego). Znajomość podstaw Map Myśli (dot. uczniów z I etapu edukacyjnego) 5) Wykształcenie przekonania „poradzę sobie”. Kompetencje matematyczne: 1) Lepsze rozumienie treści matematycznych zadań tekstowych. 2) Umiejętność rozwiązywania zadań logicznych, w tym: a) zauważanie powtarzalności, b) wyciąganie wniosków (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 3) Poprawa myślenia strategicznego: a) umiejętność tworzenia i użycia strategii, b) umiejętność planowania i wykonania sekwencji działań (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 4) Umiejętność myślenia przestrzennego (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 5) Umiejętność szybkiego zapamiętywania wzorów matematycznych dzięki mnemotechnikom (n/d uczniów z klas I-II SP i uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 6) Umiejętność posłużenia się wiedzą matematyczną w sytuacji geometrycznej. Kompetencje naukowo-techniczne: 1) Umiejętność rozpoznawania zagadnień naukowych. 2) Wzrost zainteresowania badaniem świata pod kątem biologicznym, geograficznym, fizycznym i chemicznym. 3) Umiejętność przeprowadzania doświadczeń i eksperymentów. 4) Umiejętność interpretacji i wykorzystywania dowodów naukowych, wyjaśniania zjawisk przyrodniczych w sposób naukowy (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 7. Zajęcia mają służyć nauce przez zabawę i nie mogą być prostym powieleniem treści i form lekcji. 8. Elementem zajęć powinny być gry fabularne/społeczne i eksperymenty naukowe. 9. Programy, scenariusze i podręczniki powinny być napisane językiem wrażliwym na płeć i niepełnosprawność, by na zajęciach była przekazywana uczniom niestereotypowa wiedza. Podręczniki i scenariusze powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania. 10. Programami zajęć planuje się objąć łącznie 320 uczniów ze Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Morzeszczynie oraz Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi, w tym 241 uczniów będzie realizować program 2-letni (4 semestry zajęć), zaś 79 uczniów – program 1-roczny (2 semestry zajęć). Każda grupa zajęciowa w 1 semestrze będzie realizować 28 godzin zajęć (14 spotkań 2-godzinnych).
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://bip.morzeszczyn.plOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie w ramach projektu „ Z pasją do nauki” – kompleksowy program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn" realizowany w ramach Regionalnewgo Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Diałanie 3.2. Edukacja Ogólna Poddziałanie 3.2.1. Jakość Edukacji Ogólnej współfinansowaego z Europejskiego Funduszu Społecznego go orzeszczyn" Działnie 03.02.Edukacja Ogólna Poddziałanie 03.02.01. Jakość Edukacji Ogólnej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Morzeszczyn, krajowy numer identyfikacyjny 53452300000, ul. ul. 22 Lipca 4, 83132 Morzeszczyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 5362724 w. 14, e-mail urzad@morzeszczyn.pl, faks 585 362 792.
Adres strony internetowej (URL): bip.morzeszczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
bip.morzeszczyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Składanie ofert w formie pisemnej a pośrednictwem operatora pocztopwego w rozumieniu ustawy z dnia 23listopada 2012 roku -Prawo Pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z015 r. poz. 1830) osobiście lub za pośrenictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Morzeszczyn pok. nr 10 (sekretariat) ul. 22 Lipca 4 , 83-132 Morzeszczyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę autorskiego programu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół w Gminie Morzeszczyn w ramach projektu „ Z pasją do nauki” – kompleksowy program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn
Numer referencyjny:
IN.271.ZP-3.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Dostawcy i dostawa autorskiego programu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół w Gminie Morzeszczyn w ramach projektu „Z pasją do nauki - kompleksowy program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn” w tym : 1. Projekt obejmuje Szkołę Podstawową w Morzeszczynie, Szkołę Podstawową w Nowej Cerkwi oraz Publiczne Gimnazjum w Morzeszczynie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Morzeszczyn. 2. W projekcie uczestniczyć będą uczniowie klas I-VI szkoły podstawowej i klas I-III gimnazjum. Dla uczniów klas I do V szkoły podstawowej i klas I do II gimnazjum przewidziany jest program 2-letni, dla klas VI szkoły podstawowej i klas III gimnazjum przewidziany jest program 1 roczny. 3. Programy zajęć dla uczniów będą ukierunkowane na realizację następującej tematyki: a. podnoszenie sprawności czytania i rozumowania, techniki zapamiętywania, budowanie strategii uczenia się uczniów (do 40% zajęć) b. eksperymenty naukowe dot. matematyki i przedmiotów przyrodniczych (min. 50% zajęć) c. odkrywanie wewnętrznych zasobów uczniów i wspieranie radzenia sobie ze stresem, emocjami, umiejętność pracy zespołowej (do 10% zajęć). 4. Programy zajęć realizowane w poszczególnych grupach wiekowych uczniów powinny być dostosowane do odpowiedniego etapu edukacyjnego i możliwości poznawczych uczniów (min. 3 programy dla szkoły podstawowej dla klas I-II, III-IV i V-VI i min. 1 program dla gimnazjum). 5. Każdy program obejmować powinien: a. autorskie podręczniki dla uczniów, b. szczegółowe scenariusze zajęć i podręczniki dla nauczycieli wraz z wytycznymi dotyczącymi metodyki zajęć, umożliwiające trenerom prowadzenie zajęć bez konieczności dodatkowego przeszkolenia, c. dostęp do platformy e-learningowej związanej z tematyką zajęć. Panel e-learningowy powinien mieć charakter interaktywny, z przeznaczeniem do gier edukacyjnych oraz indywidualnego rozwiązywania zadań przez uczniów, podlegających weryfikacji na platformie przez prowadzących zajęcia. Dostęp wymagany dla uczniów i trenerów w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018. d. zapewnienie help-desku metodycznego dla trenerów w okresie realizacji projektu (rok szkolny 2016/2017 i 2017/2018) umożliwiający szybkie i sprawne udzielanie wyjaśnień i porad dotyczących prowadzonych zajęć, e. opieka metodyczna - prowadzenie hospitacji zajęć (2 hospitacje na program na 1 prowadzącego) oraz spotkania metodyczne (1 spotkanie na semestr x 3 grupy wiekowe) Obowiązkowym elementem autorskich programów w szkole podstawowej i gimnazjum są gry fabularne, dramy i gry społeczne. Gry zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 6. Celem zajęć będzie osiągnięcie przez uczniów następujących efektów kształcenia (każdorazowo adekwatnie do etapu edukacyjnego): Umiejętność uczenia się: 1) Wyższa jakość czytania: a) wzrost tempa czytania o min. 40% (min. 20% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok), b) wzrost stopnia wydobycia informacji z treści o min. 15% (min. 7% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 2) Opanowanie technik pamięciowych: a) piktogramów, b) łańcuchowa, c) zakładek osobistych i cyfrowych, d) rzymski pokój, e) główny system pamięciowy i technika słów zastępczych (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 3) Dłuższy czas koncentracji uwagi o min. 20% (min.10% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 4) Umiejętność organizowania materiału do nauki. Umiejętność notowania Mapami Myśli (dot. uczniów z II i III etapu edukacyjnego). Znajomość podstaw Map Myśli (dot. uczniów z I etapu edukacyjnego) 5) Wykształcenie przekonania „poradzę sobie”. Kompetencje matematyczne: 1) Lepsze rozumienie treści matematycznych zadań tekstowych. 2) Umiejętność rozwiązywania zadań logicznych, w tym: a) zauważanie powtarzalności, b) wyciąganie wniosków (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 3) Poprawa myślenia strategicznego: a) umiejętność tworzenia i użycia strategii, b) umiejętność planowania i wykonania sekwencji działań (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 4) Umiejętność myślenia przestrzennego (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 5) Umiejętność szybkiego zapamiętywania wzorów matematycznych dzięki mnemotechnikom (n/d uczniów z klas I-II SP i uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 6) Umiejętność posłużenia się wiedzą matematyczną w sytuacji geometrycznej. Kompetencje naukowo-techniczne: 1) Umiejętność rozpoznawania zagadnień naukowych. 2) Wzrost zainteresowania badaniem świata pod kątem biologicznym, geograficznym, fizycznym i chemicznym. 3) Umiejętność przeprowadzania doświadczeń i eksperymentów. 4) Umiejętność interpretacji i wykorzystywania dowodów naukowych, wyjaśniania zjawisk przyrodniczych w sposób naukowy (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 7. Zajęcia mają służyć nauce przez zabawę i nie mogą być prostym powieleniem treści i form lekcji. 8. Elementem zajęć powinny być gry fabularne/społeczne i eksperymenty naukowe. 9. Programy, scenariusze i podręczniki powinny być napisane językiem wrażliwym na płeć i niepełnosprawność, by na zajęciach była przekazywana uczniom niestereotypowa wiedza. Podręczniki i scenariusze powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania. 10. Programami zajęć planuje się objąć łącznie 320 uczniów ze Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Morzeszczynie oraz Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi, w tym 241 uczniów będzie realizować program 2-letni (4 semestry zajęć), zaś 79 uczniów – program 1-roczny (2 semestry zajęć). Każda grupa zajęciowa w 1 semestrze będzie realizować 28 godzin zajęć (14 spotkań 2-godzinnych).
II.5) Główny kod CPV:
22111000-1
Dodatkowe kody CPV:
80420000-4, 80000000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamówienia uzupełniające dotyczyłyby zakupu dodatkowych podręczników oraz licencji do panelu e-learningowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków udziału dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Warunki zostaną spełnione , gdy Wykonawca wykaże , iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie , dostawy o wartości minium 300.000 złotych obejmujące m.in. dostawę autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla ok. 320 uczniów szkół podstawowych i gimnazjum , na które składały się co najmniej następujące elementy : podręczniki dla uczniów, dostęp do platformy e-learningowej związanej z tematyką zajęć mającą charakter interaktywny , z przeznaczeniem do gier edukacyjnych oraz indywidualnego rozwiązywania zadań przez uczniów, podlegających weryfikacji na platformie przez prowadzących zajęcia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , warunki powyższe musi spełnić jeden z wykonawców - nie dopuszcza się sumowania doświadczenia wykonawców
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw autorskich podręczników dla uczniów zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od terminu składania ofert, w zakresie objętym przedmiotem postępowania, tj. obejmujący założenia dotyczące kluczowych zadań projektu, o których mowa w rozd. IV niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych dostaw. UWAGA! Wykazy dostaw mają dotyczyć tego samego podręcznika, który wykonawca oferuje w niniejszym postępowaniu. Dopuszcza się jedynie nieznaczne odstępstwa wynikające z dopasowania przedmiotu dostawy do przedmiotu postępowania. Wykazy i odpowiadające im referencje powinny zawierać liczbę dostarczonych podręczników, daty realizacji dostaw, ich odbiorców oraz potwierdzenie należytego wykonania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Jaość funkcjonaność programów | 30.00 |
Termin dostawy | 10.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 35907820160 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2016-12-04 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | bip.morzeszczyn.pl |
Informacja dostępna pod: | bip.morzeszczyn.pl |
Okres związania ofertą: | 31 dni |
Kody CPV
22111000-1 | Podręczniki szkolne | |
80420000-4 | Usługi e-learning |