Usługa edukacyjna polegająca na realizacji form doskonalenia w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim.
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja form doskonalenia nauczycieli (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne) w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. 2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia 600 nauczycieli z 40 szkół /przedszkoli w powiecie konińskim w obszarach wymagających wsparcia. 3. Realizacja form doskonalenia nauczycieli nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 r. i obejmie ogółem 1680 godzin w tym: a) szkolenia rad pedagogicznych - 1080 godzin /40 placówek po 15 godzin warsztatów (3 spotkania po 5 godzin) i 12 godzin wykładów (3 spotkania po 4 godziny) b) konsultacje indywidualne i zbiorowe w ramach obszarów - 600 godzin/ 40 placówek po 10 godzin konsultacji indywidualnych (2 spotkania po 5 godzin) i 5 godzin konsultacji grupowych ( 1 spotkanie). 4. Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, wyniesie około od 6 do 28 osób. 5. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilno- prawnej. 6. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących obszarach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim : 1 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Liczba nauczycieli : 188 Liczba ekspertów : 10 1) Szkoła Podstawowa w Grodźcu 2) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich 3) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych 4) Gimnazjum w Grodźcu 5) Szkoła Podstawowa w Szczepidle 6) Gimnazjum w Brzeźnie 7) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim 8) Szkoła Podstawowa w Rzgowie 9) Gimnazjum w Liścu Wielkim 10) Gimnazjum w Rzgowie 11) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym 12) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej 13) Szkoła Podstawowa w Grochowach 14) ZSE-U w Żychlinie - Liceum Ogólnokształcące 15) ZSE-U w Żychlinie - Technikum 16) Gimnazjum w Rychwale 2 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Liczba nauczycieli : 169 Liczba ekspertów : 6 1) Szkoła Podstawowa w Radolinie 2) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie 3) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku 4) Szkoła Podstawowa w Golinie 5) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym 6) Szkoła Podstawowa w Sadlnie 7) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście 8) Gimnazjum w Boguszycach 9) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie 3 Ocenianie kształtujące Liczba nauczycieli : 70 Liczba ekspertów : 4 1) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach 2) Gimnazjum w Kleczewie 3) Szkoła Podstawowa w Zaryniu 4) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku 5) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Liczba nauczycieli : 9 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Lubstowie 5 Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Liczba nauczycieli : 28 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Golinie Baśniowy Dworek 2) Szkoła Podstawowa w Kawnicach 6 Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Liczba nauczycieli : 30 Liczba ekspertów : 2 1) Gimnazjum w Golinie 7 Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się Liczba nauczycieli : 49 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Wilczynie 2) Gimnazjum w Wilczynie 8 Rodzice są partnerami szkoły Liczba nauczycieli : 8 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Złotkowie 9 Praca z uczniem zdolnym Liczba nauczycieli : 6 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym 10 Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Liczba nauczycieli : 26 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach 2) Szkoła Podstawowa w Rychwale 7. Realizacja form doskonalenia nauczycieli ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim. 8. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, szkoły, lub inne. 9. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji eksperta z innymi funkcjami w Projekcie. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli. 11. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcom harmonogram zajęć w roku szkolnym 2014/2015 najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Szkolenia odbywać się będą głównie w godzinach popołudniowych w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty albo dni wolne od pracy tj. ferie w godzinach dopołudniowych. 12. Zamawiający wymaga, by szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie ze szczegółową tematyką dostarczoną przez Zamawiającego. 13. Obowiązki Wykonawcy : 1) zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) przesyłanie Zamawiającemu za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń szczegółowych scenariuszy szkoleń wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi wykorzystywanymi na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli; 3) przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej po każdym szkoleniu - wzór ankiety zapewnia Zamawiający. 4) zapewnienie sprzętu multimedialnego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku braku możliwości udostępnienie sprzętu przez Zamawiającego. 5) prowadzenie dziennika zajęć i list obecności według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; 6) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia / min 3 zdjęć z zajęć/ 7) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miała dostęp w związku z realizacją zamówienia. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji lub oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będą dokonywały osoby wyznaczone przez Zamawiającego w tym Personel Projektu. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany ekspertów prowadzących formy doskonalenia nauczycieli, w przypadku, gdy nie będą oni spełniać oczekiwań uczestników szkoleń i zamawiającego. W szczególności, gdy będzie to wynikać z wywiadu z uczestnikami lub będzie to wskazane w ankietach ewaluacyjnych. 16. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za działania osób, którymi posługuje się przy wykonaniu usługi oraz za bezpieczeństwo uczestników realizowanej usługi. 19. Zamawiający dysponuje 4 projektorami, 6 flipchartami i 4 ekranami, dla realizacji usługi, które udostępni wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania ze sprzętu z zamawiającym. W razie braku możliwości wykorzystania projektorów, flipchartów i ekranów, udostępnianych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego. 20. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,
Ślesin: Usługa edukacyjna polegająca na realizacji form doskonalenia w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim.
Numer ogłoszenia: 356880 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ślesinie , ul. Żwirki i Wigury 55, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 0632705988, faks 0632705988.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://bip.ppp.konin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna powiatu konińskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna polegająca na realizacji form doskonalenia w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja form doskonalenia nauczycieli (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne) w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. 2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia 600 nauczycieli z 40 szkół /przedszkoli w powiecie konińskim w obszarach wymagających wsparcia. 3. Realizacja form doskonalenia nauczycieli nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 r. i obejmie ogółem 1680 godzin w tym: a) szkolenia rad pedagogicznych - 1080 godzin /40 placówek po 15 godzin warsztatów (3 spotkania po 5 godzin) i 12 godzin wykładów (3 spotkania po 4 godziny) b) konsultacje indywidualne i zbiorowe w ramach obszarów - 600 godzin/ 40 placówek po 10 godzin konsultacji indywidualnych (2 spotkania po 5 godzin) i 5 godzin konsultacji grupowych ( 1 spotkanie). 4. Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, wyniesie około od 6 do 28 osób. 5. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilno- prawnej. 6. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących obszarach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim : 1 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Liczba nauczycieli : 188 Liczba ekspertów : 10 1) Szkoła Podstawowa w Grodźcu 2) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich 3) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych 4) Gimnazjum w Grodźcu 5) Szkoła Podstawowa w Szczepidle 6) Gimnazjum w Brzeźnie 7) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim 8) Szkoła Podstawowa w Rzgowie 9) Gimnazjum w Liścu Wielkim 10) Gimnazjum w Rzgowie 11) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym 12) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej 13) Szkoła Podstawowa w Grochowach 14) ZSE-U w Żychlinie - Liceum Ogólnokształcące 15) ZSE-U w Żychlinie - Technikum 16) Gimnazjum w Rychwale 2 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Liczba nauczycieli : 169 Liczba ekspertów : 6 1) Szkoła Podstawowa w Radolinie 2) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie 3) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku 4) Szkoła Podstawowa w Golinie 5) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym 6) Szkoła Podstawowa w Sadlnie 7) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście 8) Gimnazjum w Boguszycach 9) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie 3 Ocenianie kształtujące Liczba nauczycieli : 70 Liczba ekspertów : 4 1) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach 2) Gimnazjum w Kleczewie 3) Szkoła Podstawowa w Zaryniu 4) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku 5) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Liczba nauczycieli : 9 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Lubstowie 5 Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Liczba nauczycieli : 28 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Golinie Baśniowy Dworek 2) Szkoła Podstawowa w Kawnicach 6 Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Liczba nauczycieli : 30 Liczba ekspertów : 2 1) Gimnazjum w Golinie 7 Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się Liczba nauczycieli : 49 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Wilczynie 2) Gimnazjum w Wilczynie 8 Rodzice są partnerami szkoły Liczba nauczycieli : 8 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Złotkowie 9 Praca z uczniem zdolnym Liczba nauczycieli : 6 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym 10 Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Liczba nauczycieli : 26 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach 2) Szkoła Podstawowa w Rychwale 7. Realizacja form doskonalenia nauczycieli ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim. 8. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, szkoły, lub inne. 9. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji eksperta z innymi funkcjami w Projekcie. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli. 11. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcom harmonogram zajęć w roku szkolnym 2014/2015 najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Szkolenia odbywać się będą głównie w godzinach popołudniowych w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty albo dni wolne od pracy tj. ferie w godzinach dopołudniowych. 12. Zamawiający wymaga, by szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie ze szczegółową tematyką dostarczoną przez Zamawiającego. 13. Obowiązki Wykonawcy : 1) zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) przesyłanie Zamawiającemu za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń szczegółowych scenariuszy szkoleń wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi wykorzystywanymi na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli; 3) przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej po każdym szkoleniu - wzór ankiety zapewnia Zamawiający. 4) zapewnienie sprzętu multimedialnego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku braku możliwości udostępnienie sprzętu przez Zamawiającego. 5) prowadzenie dziennika zajęć i list obecności według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; 6) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia / min 3 zdjęć z zajęć/ 7) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miała dostęp w związku z realizacją zamówienia. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji lub oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będą dokonywały osoby wyznaczone przez Zamawiającego w tym Personel Projektu. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany ekspertów prowadzących formy doskonalenia nauczycieli, w przypadku, gdy nie będą oni spełniać oczekiwań uczestników szkoleń i zamawiającego. W szczególności, gdy będzie to wynikać z wywiadu z uczestnikami lub będzie to wskazane w ankietach ewaluacyjnych. 16. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za działania osób, którymi posługuje się przy wykonaniu usługi oraz za bezpieczeństwo uczestników realizowanej usługi. 19. Zamawiający dysponuje 4 projektorami, 6 flipchartami i 4 ekranami, dla realizacji usługi, które udostępni wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania ze sprzętu z zamawiającym. W razie braku możliwości wykorzystania projektorów, flipchartów i ekranów, udostępnianych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego. 20. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca wykaże że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z doskonaleniem zawodowym nauczycieli stosownie do przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 listopada 2009 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli ( tekst jednolity Dz. U z 2014r. poz. 1041) Publiczna placówka doskonalenia nauczycieli musi posiadać akt założycielski, o którym mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporządzenia. Niepubliczna placówka doskonalenia nauczycieli musi posiadać wpis do ewidencji prowadzonej przez samorząd województwa właściwy ze względu na siedzibę placówki doskonalenia zgodnie z § 24 ust. 1 ww. rozporządzenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał, co najmniej 100 form doskonalenia nauczycieli, co najmniej 12 godzin dydaktycznych każde. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca w wykazie usług, umieści główne usługi wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych usług, określających, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez wykaz usług zamawiający rozumie wykaz głównych usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca musi mieć do dyspozycji osoby (lub sam jest tą osobą) legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do wykonania zamówienia, z których każda spełnia łącznie następujące warunki : 1) warunki ogólne : a) studia wyższe II stopnia, b) przygotowanie do pracy moderatora (ukończone kursy/studia przygotowujące do pracy edukatorskiej i/lub trenera i/lub coacha i/ lub certyfikat trenerski) c) doświadczenie w pracy z dorosłymi (zrealizowanie min 20 szkoleń, w tym 10 powyżej 10 godzin dydaktycznych d) znajomość technologii informacyjno komunikacyjnych 2) warunki dla poszczególnych obszarów wsparcia a) w obszarze Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki, Wykonawca dysponuje 10 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli ( np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci, uczniów do nauki, aktywizowania metod pracy, rozbudzania ciekawości poznawczej, czynników warunkujących dobór sposobów motywowania uczniów do nauki, technik uczenia się i zapamiętywania, budowania poczucia własnej wartości, stylów uczenia, treningu interpersonalnego. b) w obszarze Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?, Wykonawca dysponuje 6. osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli ( np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego analizy wyników egzaminów zewnętrznych i ich wykorzystywania w doskonaleniu pracy dydaktycznej, szkolnej strategii wspierania rozwoju, uczniów, motywowania, aktywizowania, metod i technik pracy z uczniami, indywidualnych strategii uczenia się , dostosowywania metod i form pracy do potrzeb rozwojowych uczniów, udzielania uczniom i rodzicom informacji o postępach i trudnościach w nauce. c) w obszarze Ocenianie kształtujące, Wykonawca dysponuje 4 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących istoty oceniania kształtującego i metod stosowanych w tym ocenianiu, stosowania różnych sposobów sprawdzania poziomu ukształtowania umiejętności uczniów, w tym metod ewaluacyjnych. d) w obszarze Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących opracowywania programów autorskich, innowacji pedagogicznych, modyfikowania programów nauczania pod kątem potrzeb uczniów, narzędzi ewaluacji programu nauczania. e) w obszarze Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących efektywnej komunikacji w szkole, podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych. f) w obszarze Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących efektywności pracy wychowawczej szkoły, szkolnego systemu wartości, współodpowiedzialności szkoły i rodziców za kształtowanie pożądanych postaw uczniów i ich udziału w budowaniu i realizacji programu wychowawczego aspektów wychowania i tworzenia dokumentów wychowawczych szkoły, diagnozy pedagogicznej sytuacji wychowawczych, umiejętności dostosowania form i metod pracy do potrzeb uczniów, zintegrowania działań szkoły i środowiska wokół zadań służących eliminowaniu zagrożeń, wzmacnianiu właściwych zachowań i kształtowaniu postaw uczniów. g) w obszarze Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących uwarunkowań optymalnej realizacji procesów edukacyjnych, umiejętności społecznych, motywowania, aktywizowania, kreatywności współpracy i inicjatyw uczniowskich, metod i technik pracy z uczniami, stylów uczenia się. h) w obszarze Rodzice są partnerami szkoły, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących form integracji i komunikacji szkoły z rodzicami, komunikacji interpersonalnej, informacji prawnych na temat funkcjonowania Rady Rodziców, efektywnej pracy rady Rodziców i jej współpracy z nauczycielami, uczniami i dyrekcją szkoły/ przedszkola i) w obszarze Praca z uczniem zdolnym, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących opracowania zasad powoływania Zespołu do spraw Szkolnego Systemu Wspierania Zdolności, określenie jego zadań, wypracowanie narzędzi, nabycia przez nauczycieli umiejętności planowania i monitorowania efektywnych działań zespołu w zakresie merytorycznym, metodycznym, organizacyjnym i prawno - finansowym, przygotowania i przeprowadzenia ewaluacji działań Zespołu, nabycia przez członków Zespołu ds. Szkolnego Systemu Wspierania Zdolności wiadomości i umiejętności w zakresie budowania i organizowania działań zespołu zadaniowego, prowadzenia dokumentacji pracy zespołu oraz dokumentowania pracy z uczniem zdolnym. j) w obszarze Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących zasad pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (diagnoza, planowanie pracy, budowanie narzędzi), zakresu i sposobów dostosowania wymagań i metod pracy do możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywania IPET-u, metod i form współpracy z rodzicami dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo - zgodnie z opisem w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie zawodowe instytucji szkoleniowej przydatne w realizacji przedmiotu zamówienia - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy. a) w przypadku wystąpienia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zamówienia, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać. b) zmiany przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiana terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) zmiana wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia. e) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. f) zmiany będące następstwem zmian wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim g) zmiany będące następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.ppp.konin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie Filia w Koninie ul. Poznańska 74 62-510 Konin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
05.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie Filia w Koninie ul. Poznańska 74 62-510 Konin Sekretariat (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Program Operacyjny Kapitał Ludzki. PO KL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 364030 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
356880 - 2014 data 27.10.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ślesinie, ul. Żwirki i Wigury 55, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 0632705988, fax. 0632705988.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.1.4).
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja form doskonalenia nauczycieli (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne) w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. 2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia 600 nauczycieli z 40 szkół /przedszkoli w powiecie konińskim w obszarach wymagających wsparcia. 3. Realizacja form doskonalenia nauczycieli nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 r. i obejmie ogółem 1680 godzin w tym: a) szkolenia rad pedagogicznych - 1080 godzin /40 placówek po 15 godzin warsztatów (3 spotkania po 5 godzin) i 12 godzin wykładów (3 spotkania po 4 godziny) b) konsultacje indywidualne i zbiorowe w ramach obszarów - 600 godzin/ 40 placówek po 10 godzin konsultacji indywidualnych (2 spotkania po 5 godzin) i 5 godzin konsultacji grupowych ( 1 spotkanie). 4. Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, wyniesie około od 6 do 28 osób. 5. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilno- prawnej. 6. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących obszarach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim : 1 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Liczba nauczycieli : 188 Liczba ekspertów : 10 1) Szkoła Podstawowa w Grodźcu 2) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich 3) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych 4) Gimnazjum w Grodźcu 5) Szkoła Podstawowa w Szczepidle 6) Gimnazjum w Brzeźnie 7) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim 8) Szkoła Podstawowa w Rzgowie 9) Gimnazjum w Liścu Wielkim 10) Gimnazjum w Rzgowie 11) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym 12) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej 13) Szkoła Podstawowa w Grochowach 14) ZSE-U w Żychlinie - Liceum Ogólnokształcące 15) ZSE-U w Żychlinie - Technikum 16) Gimnazjum w Rychwale 2 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Liczba nauczycieli : 169 Liczba ekspertów : 6 1) Szkoła Podstawowa w Radolinie 2) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie 3) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku 4) Szkoła Podstawowa w Golinie 5) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym 6) Szkoła Podstawowa w Sadlnie 7) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście 8) Gimnazjum w Boguszycach 9) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie 3 Ocenianie kształtujące Liczba nauczycieli : 70 Liczba ekspertów : 4 1) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach 2) Gimnazjum w Kleczewie 3) Szkoła Podstawowa w Zaryniu 4) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku 5) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Liczba nauczycieli : 9 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Lubstowie 5 Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Liczba nauczycieli : 28 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Golinie Baśniowy Dworek 2) Szkoła Podstawowa w Kawnicach 6 Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Liczba nauczycieli : 30 Liczba ekspertów : 2 1) Gimnazjum w Golinie 7 Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się Liczba nauczycieli : 49 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Wilczynie 2) Gimnazjum w Wilczynie 8 Rodzice są partnerami szkoły Liczba nauczycieli : 8 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Złotkowie 9 Praca z uczniem zdolnym Liczba nauczycieli : 6 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym 10 Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Liczba nauczycieli : 26 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach 2) Szkoła Podstawowa w Rychwale 7. Realizacja form doskonalenia nauczycieli ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim. 8. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, szkoły, lub inne. 9. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji eksperta z innymi funkcjami w Projekcie. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli. 11. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcom harmonogram zajęć w roku szkolnym 2014/2015 najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Szkolenia odbywać się będą głównie w godzinach popołudniowych w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty albo dni wolne od pracy tj. ferie w godzinach dopołudniowych. 12. Zamawiający wymaga, by szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie ze szczegółową tematyką dostarczoną przez Zamawiającego. 13. Obowiązki Wykonawcy : 1) zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) przesyłanie Zamawiającemu za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń szczegółowych scenariuszy szkoleń wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi wykorzystywanymi na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli; 3) przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej po każdym szkoleniu - wzór ankiety zapewnia Zamawiający. 4) zapewnienie sprzętu multimedialnego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku braku możliwości udostępnienie sprzętu przez Zamawiającego. 5) prowadzenie dziennika zajęć i list obecności według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; 6) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia / min 3 zdjęć z zajęć/ 7) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miała dostęp w związku z realizacją zamówienia. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji lub oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będą dokonywały osoby wyznaczone przez Zamawiającego w tym Personel Projektu. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany ekspertów prowadzących formy doskonalenia nauczycieli, w przypadku, gdy nie będą oni spełniać oczekiwań uczestników szkoleń i zamawiającego. W szczególności, gdy będzie to wynikać z wywiadu z uczestnikami lub będzie to wskazane w ankietach ewaluacyjnych. 16. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za działania osób, którymi posługuje się przy wykonaniu usługi oraz za bezpieczeństwo uczestników realizowanej usługi. 19. Zamawiający dysponuje 4 projektorami, 6 flipchartami i 4 ekranami, dla realizacji usługi, które udostępni wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania ze sprzętu z zamawiającym. W razie braku możliwości wykorzystania projektorów, flipchartów i ekranów, udostępnianych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego. 20. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,..
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja form doskonalenia nauczycieli (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne) w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. 2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia 600 nauczycieli z 40 szkół /przedszkoli w powiecie konińskim w obszarach wymagających wsparcia. 3. Realizacja form doskonalenia nauczycieli nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 r. i obejmie ogółem 1680 godzin w tym: a) szkolenia rad pedagogicznych - 1080 godzin /40 placówek po 15 godzin warsztatów (3 spotkania po 5 godzin) i 12 godzin wykładów (3 spotkania po 4 godziny) b) konsultacje indywidualne i zbiorowe w ramach obszarów - 600 godzin/ 40 placówek po 10 godzin konsultacji indywidualnych (2 spotkania po 5 godzin) i 5 godzin konsultacji grupowych ( 1 spotkanie). 4. Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, wyniesie około od 6 do 28 osób. 5. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilno- prawnej. 6. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących obszarach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim : 1 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Liczba nauczycieli : 188 Liczba ekspertów : 10 1) Szkoła Podstawowa w Grodźcu 2) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich 3) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych 4) Gimnazjum w Grodźcu 5) Szkoła Podstawowa w Szczepidle 6) Gimnazjum w Brzeźnie 7) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim 8) Szkoła Podstawowa w Rzgowie 9) Gimnazjum w Liścu Wielkim 10) Gimnazjum w Rzgowie 11) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym 12) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej 13) Szkoła Podstawowa w Grochowach 14) ZSE-U w Żychlinie - Liceum Ogólnokształcące 15) ZSE-U w Żychlinie - Technikum 16) Gimnazjum w Rychwale 2 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Liczba nauczycieli : 169 Liczba ekspertów : 6 1) Szkoła Podstawowa w Radolinie 2) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie 3) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku 4) Szkoła Podstawowa w Golinie 5) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym 6) Szkoła Podstawowa w Sadlnie 7) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście 8) Gimnazjum w Boguszycach 9) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie 3 Ocenianie kształtujące Liczba nauczycieli : 70 Liczba ekspertów : 4 1) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach 2) Gimnazjum w Kleczewie 3) Szkoła Podstawowa w Zaryniu 4) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku 5) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Liczba nauczycieli : 9 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Lubstowie 5 Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Liczba nauczycieli : 28 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Golinie Baśniowy Dworek 2) Szkoła Podstawowa w Kawnicach 6 Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Liczba nauczycieli : 30 Liczba ekspertów : 2 1) Gimnazjum w Golinie 7 Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się Liczba nauczycieli : 49 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Wilczynie 2) Gimnazjum w Wilczynie 8 Rodzice są partnerami szkoły Liczba nauczycieli : 8 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Złotkowie 9 Praca z uczniem zdolnym Liczba nauczycieli : 6 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym 10 Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Liczba nauczycieli : 26 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach 2) Szkoła Podstawowa w Rychwale 7. Realizacja form doskonalenia nauczycieli ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim. 8. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, szkoły, lub inne. 9. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji eksperta z innymi funkcjami w Projekcie. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli. 11.Po podpisaniu umowy, najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji harmonogram realizacji form doskonalenia. Wykonawca przygotuje w/w harmonogram na podstawie przekazanego przez Zamawiającego planu zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2014/2015, prowadzonych w każdej placówce biorącej udział w projekcie. Formy doskonalenia odbywać się będą głównie w godzinach popołudniowych w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty albo dni wolne od pracy tj. ferie w godzinach dopołudniowych. 12. Zamawiający wymaga, by szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie ze szczegółową tematyką dostarczoną przez Zamawiającego. 13. Obowiązki Wykonawcy : 1) zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) przesyłanie Zamawiającemu za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń szczegółowych scenariuszy szkoleń wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi wykorzystywanymi na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli; 3) przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej po każdym szkoleniu - wzór ankiety zapewnia Zamawiający. 4) zapewnienie sprzętu multimedialnego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku braku możliwości udostępnienie sprzętu przez Zamawiającego. 5) prowadzenie dziennika zajęć i list obecności według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; 6) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia / min 3 zdjęć z zajęć/ 7) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miała dostęp w związku z realizacją zamówienia. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji lub oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będą dokonywały osoby wyznaczone przez Zamawiającego w tym Personel Projektu. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany ekspertów prowadzących formy doskonalenia nauczycieli, w przypadku, gdy nie będą oni spełniać oczekiwań uczestników szkoleń i zamawiającego. W szczególności, gdy będzie to wynikać z wywiadu z uczestnikami lub będzie to wskazane w ankietach ewaluacyjnych. 16. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za działania osób, którymi posługuje się przy wykonaniu usługi oraz za bezpieczeństwo uczestników realizowanej usługi. 19. Zamawiający dysponuje 4 projektorami, 6 flipchartami i 4 ekranami, dla realizacji usługi, które udostępni wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania ze sprzętu z zamawiającym. W razie braku możliwości wykorzystania projektorów, flipchartów i ekranów, udostępnianych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego. 20. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
III.3.4).
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby (lub sam jest tą osobą) legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do wykonania zamówienia, z których każda spełnia łącznie następujące warunki : 1) warunki ogólne : a) studia wyższe II stopnia, b) przygotowanie do pracy moderatora (ukończone kursy/studia przygotowujące do pracy edukatorskiej i/lub trenera i/lub coacha i/ lub certyfikat trenerski) c) doświadczenie w pracy z dorosłymi (zrealizowanie min 20 szkoleń, w tym 10 powyżej 10 godzin dydaktycznych d) znajomość technologii informacyjno komunikacyjnych 2) warunki dla poszczególnych obszarów wsparcia a) w obszarze Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki, Wykonawca dysponuje 10 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli ( np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci, uczniów do nauki, aktywizowania metod pracy, rozbudzania ciekawości poznawczej, czynników warunkujących dobór sposobów motywowania uczniów do nauki, technik uczenia się i zapamiętywania, budowania poczucia własnej wartości, stylów uczenia, treningu interpersonalnego. b) w obszarze Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?, Wykonawca dysponuje 6. osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli ( np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego analizy wyników egzaminów zewnętrznych i ich wykorzystywania w doskonaleniu pracy dydaktycznej, szkolnej strategii wspierania rozwoju, uczniów, motywowania, aktywizowania, metod i technik pracy z uczniami, indywidualnych strategii uczenia się , dostosowywania metod i form pracy do potrzeb rozwojowych uczniów, udzielania uczniom i rodzicom informacji o postępach i trudnościach w nauce. c) w obszarze Ocenianie kształtujące, Wykonawca dysponuje 4 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących istoty oceniania kształtującego i metod stosowanych w tym ocenianiu, stosowania różnych sposobów sprawdzania poziomu ukształtowania umiejętności uczniów, w tym metod ewaluacyjnych. d) w obszarze Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących opracowywania programów autorskich, innowacji pedagogicznych, modyfikowania programów nauczania pod kątem potrzeb uczniów, narzędzi ewaluacji programu nauczania. e) w obszarze Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących efektywnej komunikacji w szkole, podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych. f) w obszarze Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących efektywności pracy wychowawczej szkoły, szkolnego systemu wartości, współodpowiedzialności szkoły i rodziców za kształtowanie pożądanych postaw uczniów i ich udziału w budowaniu i realizacji programu wychowawczego aspektów wychowania i tworzenia dokumentów wychowawczych szkoły, diagnozy pedagogicznej sytuacji wychowawczych, umiejętności dostosowania form i metod pracy do potrzeb uczniów, zintegrowania działań szkoły i środowiska wokół zadań służących eliminowaniu zagrożeń, wzmacnianiu właściwych zachowań i kształtowaniu postaw uczniów. g) w obszarze Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących uwarunkowań optymalnej realizacji procesów edukacyjnych, umiejętności społecznych, motywowania, aktywizowania, kreatywności współpracy i inicjatyw uczniowskich, metod i technik pracy z uczniami, stylów uczenia się. h) w obszarze Rodzice są partnerami szkoły, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących form integracji i komunikacji szkoły z rodzicami, komunikacji interpersonalnej, informacji prawnych na temat funkcjonowania Rady Rodziców, efektywnej pracy rady Rodziców i jej współpracy z nauczycielami, uczniami i dyrekcją szkoły/ przedszkola i) w obszarze Praca z uczniem zdolnym, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących opracowania zasad powoływania Zespołu do spraw Szkolnego Systemu Wspierania Zdolności, określenie jego zadań, wypracowanie narzędzi, nabycia przez nauczycieli umiejętności planowania i monitorowania efektywnych działań zespołu w zakresie merytorycznym, metodycznym, organizacyjnym i prawno - finansowym, przygotowania i przeprowadzenia ewaluacji działań Zespołu, nabycia przez członków Zespołu ds. Szkolnego Systemu Wspierania Zdolności wiadomości i umiejętności w zakresie budowania i organizowania działań zespołu zadaniowego, prowadzenia dokumentacji pracy zespołu oraz dokumentowania pracy z uczniem zdolnym. j) w obszarze Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących zasad pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (diagnoza, planowanie pracy, budowanie narzędzi), zakresu i sposobów dostosowania wymagań i metod pracy do możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywania IPET-u, metod i form współpracy z rodzicami dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych..
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby (lub sam jest tą osobą) legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do wykonania zamówienia, z których każda spełnia łącznie następujące warunki : 1) warunki ogólne : a) studia wyższe II stopnia, b) przygotowanie do pracy moderatora (ukończone kursy/studia przygotowujące do pracy edukatorskiej i/lub trenera i/lub coacha i/ lub certyfikat trenerski) c) znajomość technologii informacyjno komunikacyjnych 2) warunki dla poszczególnych obszarów wsparcia a) w obszarze Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki, Wykonawca dysponuje 10 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli ( np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci, uczniów do nauki, aktywizowania metod pracy, rozbudzania ciekawości poznawczej, czynników warunkujących dobór sposobów motywowania uczniów do nauki, technik uczenia się i zapamiętywania, budowania poczucia własnej wartości, stylów uczenia, treningu interpersonalnego. b) w obszarze Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?, Wykonawca dysponuje 6. osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli ( np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących budowania narzędzi pomiaru dydaktycznego analizy wyników egzaminów zewnętrznych i ich wykorzystywania w doskonaleniu pracy dydaktycznej, szkolnej strategii wspierania rozwoju, uczniów, motywowania, aktywizowania, metod i technik pracy z uczniami, indywidualnych strategii uczenia się , dostosowywania metod i form pracy do potrzeb rozwojowych uczniów, udzielania uczniom i rodzicom informacji o postępach i trudnościach w nauce. c) w obszarze Ocenianie kształtujące, Wykonawca dysponuje 4 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących istoty oceniania kształtującego i metod stosowanych w tym ocenianiu, stosowania różnych sposobów sprawdzania poziomu ukształtowania umiejętności uczniów, w tym metod ewaluacyjnych. d) w obszarze Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących opracowywania programów autorskich, innowacji pedagogicznych, modyfikowania programów nauczania pod kątem potrzeb uczniów, narzędzi ewaluacji programu nauczania. e) w obszarze Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących efektywnej komunikacji w szkole, podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych. f) w obszarze Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących efektywności pracy wychowawczej szkoły, szkolnego systemu wartości, współodpowiedzialności szkoły i rodziców za kształtowanie pożądanych postaw uczniów i ich udziału w budowaniu i realizacji programu wychowawczego aspektów wychowania i tworzenia dokumentów wychowawczych szkoły, diagnozy pedagogicznej sytuacji wychowawczych, umiejętności dostosowania form i metod pracy do potrzeb uczniów, zintegrowania działań szkoły i środowiska wokół zadań służących eliminowaniu zagrożeń, wzmacnianiu właściwych zachowań i kształtowaniu postaw uczniów. g) w obszarze Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących uwarunkowań optymalnej realizacji procesów edukacyjnych, umiejętności społecznych, motywowania, aktywizowania, kreatywności współpracy i inicjatyw uczniowskich, metod i technik pracy z uczniami, stylów uczenia się. h) w obszarze Rodzice są partnerami szkoły, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących form integracji i komunikacji szkoły z rodzicami, komunikacji interpersonalnej, informacji prawnych na temat funkcjonowania Rady Rodziców, efektywnej pracy rady Rodziców i jej współpracy z nauczycielami, uczniami i dyrekcją szkoły/ przedszkola i) w obszarze Praca z uczniem zdolnym, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących opracowania zasad powoływania Zespołu do spraw Szkolnego Systemu Wspierania Zdolności, określenie jego zadań, wypracowanie narzędzi, nabycia przez nauczycieli umiejętności planowania i monitorowania efektywnych działań zespołu w zakresie merytorycznym, metodycznym, organizacyjnym i prawno - finansowym, przygotowania i przeprowadzenia ewaluacji działań Zespołu, nabycia przez członków Zespołu ds. Szkolnego Systemu Wspierania Zdolności wiadomości i umiejętności w zakresie budowania i organizowania działań zespołu zadaniowego, prowadzenia dokumentacji pracy zespołu oraz dokumentowania pracy z uczniem zdolnym. j) w obszarze Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Wykonawca dysponuje 2 osobami, z których każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (np. rady pedagogiczne, warsztaty, doradztwo edukacyjne) dotyczących zasad pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (diagnoza, planowanie pracy, budowanie narzędzi), zakresu i sposobów dostosowania wymagań i metod pracy do możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywania IPET-u, metod i form współpracy z rodzicami dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4).
W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie Filia w Koninie ul. Poznańska 74 62-510 Konin Sekretariat (parter)..
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie Filia w Koninie ul. Poznańska 74 62-510 Konin Sekretariat (parter)..
Ślesin: Usługa edukacyjna polegająca na realizacji form doskonalenia w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim
Numer ogłoszenia: 404046 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 356880 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ślesinie, ul. Żwirki i Wigury 55, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 0632705988, faks 0632705988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna powiatu konińskiego..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna polegająca na realizacji form doskonalenia w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja form doskonalenia nauczycieli (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne) w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. 2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia 600 nauczycieli z 40 szkół /przedszkoli w powiecie konińskim w obszarach wymagających wsparcia. 3. Realizacja form doskonalenia nauczycieli nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 r. i obejmie ogółem 1680 godzin w tym: a) szkolenia rad pedagogicznych - 1080 godzin /40 placówek po 15 godzin warsztatów (3 spotkania po 5 godzin) i 12 godzin wykładów (3 spotkania po 4 godziny) b) konsultacje indywidualne i zbiorowe w ramach obszarów - 600 godzin/ 40 placówek po 10 godzin konsultacji indywidualnych (2 spotkania po 5 godzin) i 5 godzin konsultacji grupowych ( 1 spotkanie). 4. Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, wyniesie około od 6 do 28 osób. 5. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilno- prawnej. 6. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących obszarach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim : 1 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Liczba nauczycieli : 188 Liczba ekspertów : 10 1) Szkoła Podstawowa w Grodźcu 2) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich 3) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych 4) Gimnazjum w Grodźcu 5) Szkoła Podstawowa w Szczepidle 6) Gimnazjum w Brzeźnie 7) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim 8) Szkoła Podstawowa w Rzgowie 9) Gimnazjum w Liścu Wielkim 10) Gimnazjum w Rzgowie 11) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym 12) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej 13) Szkoła Podstawowa w Grochowach 14) ZSE-U w Żychlinie - Liceum Ogólnokształcące 15) ZSE-U w Żychlinie - Technikum 16) Gimnazjum w Rychwale 2 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Liczba nauczycieli : 169 Liczba ekspertów : 6 1) Szkoła Podstawowa w Radolinie 2) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie 3) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku 4) Szkoła Podstawowa w Golinie 5) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym 6) Szkoła Podstawowa w Sadlnie 7) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście 8) Gimnazjum w Boguszycach 9) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie 3 Ocenianie kształtujące Liczba nauczycieli : 70 Liczba ekspertów : 4 1) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach 2) Gimnazjum w Kleczewie 3) Szkoła Podstawowa w Zaryniu 4) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku 5) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Liczba nauczycieli : 9 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Lubstowie 5 Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Liczba nauczycieli : 28 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Golinie Baśniowy Dworek 2) Szkoła Podstawowa w Kawnicach 6 Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Liczba nauczycieli : 30 Liczba ekspertów : 2 1) Gimnazjum w Golinie 7 Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się Liczba nauczycieli : 49 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Wilczynie 2) Gimnazjum w Wilczynie 8 Rodzice są partnerami szkoły Liczba nauczycieli : 8 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Złotkowie 9 Praca z uczniem zdolnym Liczba nauczycieli : 6 Liczba ekspertów : 2 1) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym 10 Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Liczba nauczycieli : 26 Liczba ekspertów : 2 1) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach 2) Szkoła Podstawowa w Rychwale 7. Realizacja form doskonalenia nauczycieli ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim. 8. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, szkoły, lub inne. 9. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji eksperta z innymi funkcjami w Projekcie. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli. 11.Po podpisaniu umowy, najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji harmonogram realizacji form doskonalenia. Wykonawca przygotuje w/w harmonogram na podstawie przekazanego przez Zamawiającego planu zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2014/2015, prowadzonych w każdej placówce biorącej udział w projekcie. Formy doskonalenia odbywać się będą głównie w godzinach popołudniowych w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty albo dni wolne od pracy tj. ferie w godzinach dopołudniowych. 12. Zamawiający wymaga, by szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie ze szczegółową tematyką dostarczoną przez Zamawiającego. 13. Obowiązki Wykonawcy : 1) zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) przesyłanie Zamawiającemu za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń szczegółowych scenariuszy szkoleń wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi wykorzystywanymi na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli; 3) przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej po każdym szkoleniu - wzór ankiety zapewnia Zamawiający. 4) zapewnienie sprzętu multimedialnego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku braku możliwości udostępnienie sprzętu przez Zamawiającego. 5) prowadzenie dziennika zajęć i list obecności według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; 6) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia / min 3 zdjęć z zajęć/ 7) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miała dostęp w związku z realizacją zamówienia. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji lub oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będą dokonywały osoby wyznaczone przez Zamawiającego w tym Personel Projektu. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany ekspertów prowadzących formy doskonalenia nauczycieli, w przypadku, gdy nie będą oni spełniać oczekiwań uczestników szkoleń i zamawiającego. W szczególności, gdy będzie to wynikać z wywiadu z uczestnikami lub będzie to wskazane w ankietach ewaluacyjnych. 16. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za działania osób, którymi posługuje się przy wykonaniu usługi oraz za bezpieczeństwo uczestników realizowanej usługi. 19. Zamawiający dysponuje 4 projektorami, 6 flipchartami i 4 ekranami, dla realizacji usługi, które udostępni wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania ze sprzętu z zamawiającym. W razie braku możliwości wykorzystania projektorów, flipchartów i ekranów, udostępnianych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego. 20. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Program Operacyjny Kapitał Ludzki. PO KL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRAS Robert Jaworski, {Dane ukryte}, 58-309 Wałbrzych, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 252000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
199920,00
Oferta z najniższą ceną:
199920,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
250320,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 35688020140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-10-26 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 206 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 80% |
WWW ogłoszenia: | http://bip.ppp.konin.pl/ |
Informacja dostępna pod: | Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie Filia w Koninie ul. Poznańska 74 62-510 Konin |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Usługa edukacyjna polegająca na realizacji form doskonalenia w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim | BRAS Robert Jaworski Wałbrzych | 2014-12-09 | 199 920,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-12-09 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 199 920,00 zł Minimalna złożona oferta: 199 920,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 199 920,00 zł Maksymalna złożona oferta: 250 320,00 zł |