Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkól podstawowych
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej dla uczniów ze szkół podstawowych z terenu gminy Biskupiec w ramach realizacji projektu nr WND-POKL.09.02.01-28-169/11 pn.: Indywidualne podejście do uczniów jako gwarancja ich pierwszych sukcesów Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów, poprzez indywidualizację procesu dydaktyczno - wychowawczego w klasach I-III, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych oraz wpływ na podniesienie jakości poziomu kształcenia co spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, nabywanie umiejętności planowania i zagospodarowania czasu wolnego, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, poznanie z innej strony matematyki, poprawę wyników nauczania i wyników sprawdzianu kompetencji po kl III. Prowadzone będą zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji oraz zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęcia logopedyczne korygujące wady wymowy oraz zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników, a także prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych i matematyczno-informatycznych, cykl zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: a)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012, zgodnie z projektem, b)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), c)pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowywaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań Godzina lekcyjna trwa 45 minut . Zamówienie obejmuje prowadzenie, zgodnie z opracowanymi przez zespoły nauczycielskie programami indywidualizacji, niżej wymienionych zajęć podzielonych na poszczególne zadania - jedno zadanie = jedna część . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Zadanie I - wsparcie dla szkoły podstawowej im. Juliana Tuwima w Lipinkach 1. zajęcia dla 5 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją - 60 h 2. zajęcia dla 5 dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 h 3. zajęcia dla 5 dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 45 h 4. zajęcia rozwijające zainteresowania dla 6 dzieci uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 h 5. zajęcia rozwijające zainteresowania 6 dzieci uzdolnionych plastycznie - 30h 6. zajęcia rozwijające zainteresowania 4 dzieci uzdolnionych polonistycznie - 30 h Zadanie II - wsparcie dla szkoły podstawowej im. Jana Pawła II w Łąkorzu 1. zajęcia dla 8 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją - 60 h 2. zajęcia dla 4 dzieci z trudnościami w matematyce - 45 h 3. zajęcia dla 6 dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 2 gr. - po 45 h 4. zajęcia dla 3 dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 45 h Zadanie III - wsparcie dla szkoły podstawowej w Ostrowitem 1. zajęcia dla 6 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym zagrożonych dysleksją - 60h 2. zajęcia dla 5 dzieci z trudnościami w matematyce - 45 h 3. zajęcia dla 12 dzieci z zaburzeniami mowy - 3 gr. po 30h 4. zajęcia rozwijające zainteresowania 5 dzieci uzdolnionych matem - przyrodn. - 30h 5. zajęcia rozwijające zainteresowania 6 dzieci uzdolnionych plastycznie - 30h 6. zajęcia rozwijające zainteresowania 5 dzieci uzdolnionych polonistycznie - 30h Zadanie IV - wsparcie dla szkoły podstawowej w Szwarcenowie 1. zajęcia dla 8 dzieci z trudnościami w czytaniu , w tym zagrożonych dysleksją - 60h 2. zajęcia dla 8 dzieci z trudnościami w matematyce - 60h 3. zajęcia dla 12 dzieci z zaburzeniami mowy - 3 gr po 30h 4. zajęcia rozwijające zainteresowania 7 dzieci uzdolnionych matem. - przyrodn. - 60h 5. zajęcia rozwijające zainteresowania 7 dzieci uzdolnionych polonistycznie - 45h Zadanie V - wsparcie dla szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu 1. zajęcia dla 22 dzieci z trudnościami w czytaniu , w tym zagrożonych dysleksją - 3 gr po 30h 2. zajęcia dla 18 dzieci z trudnościami w matematyce - 3 gr po 30h 3. zajęcia dla 20 dzieci z zaburzeniami mowy - 5 gr po 30h 4. zajęcia rozwijające zainteresowania 14 dzieci uzdolnionych matem. - przyrodn. - 2 gr po 30h 5. zajęcia rozwijające zainteresowania 7 dzieci uzdolnionych polonistycznie - 3 gr po 30h 3. Usługi realizowane będą w szkołach podstawowych znajdujących się na terenie gminy Biskupiec wymienionych powyżej 4. Wykonawca - prowadzący zajęcia pozalekcyjne zobowiązany będzie do realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem wniosku aplikacyjnego, realizacji godzin w ramach projektu, dokumentowania zajęć ( na podstawie dzienników zajęć, list obecności) , sporządzania dokumentacji, sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów oraz do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt.
Biskupiec: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkól podstawowych
Numer ogłoszenia: 349662 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Biskupiec , ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4745057 do 59, faks 56 4747952.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.gminabiskupiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkól podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej dla uczniów ze szkół podstawowych z terenu gminy Biskupiec w ramach realizacji projektu nr WND-POKL.09.02.01-28-169/11 pn.: Indywidualne podejście do uczniów jako gwarancja ich pierwszych sukcesów Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów, poprzez indywidualizację procesu dydaktyczno - wychowawczego w klasach I-III, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych oraz wpływ na podniesienie jakości poziomu kształcenia co spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, nabywanie umiejętności planowania i zagospodarowania czasu wolnego, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, poznanie z innej strony matematyki, poprawę wyników nauczania i wyników sprawdzianu kompetencji po kl III. Prowadzone będą zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji oraz zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęcia logopedyczne korygujące wady wymowy oraz zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników, a także prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych i matematyczno-informatycznych, cykl zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: a)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012, zgodnie z projektem, b)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), c)pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowywaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań Godzina lekcyjna trwa 45 minut . Zamówienie obejmuje prowadzenie, zgodnie z opracowanymi przez zespoły nauczycielskie programami indywidualizacji, niżej wymienionych zajęć podzielonych na poszczególne zadania - jedno zadanie = jedna część . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Zadanie I - wsparcie dla szkoły podstawowej im. Juliana Tuwima w Lipinkach 1. zajęcia dla 5 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją - 60 h 2. zajęcia dla 5 dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 h 3. zajęcia dla 5 dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 45 h 4. zajęcia rozwijające zainteresowania dla 6 dzieci uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 h 5. zajęcia rozwijające zainteresowania 6 dzieci uzdolnionych plastycznie - 30h 6. zajęcia rozwijające zainteresowania 4 dzieci uzdolnionych polonistycznie - 30 h Zadanie II - wsparcie dla szkoły podstawowej im. Jana Pawła II w Łąkorzu 1. zajęcia dla 8 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją - 60 h 2. zajęcia dla 4 dzieci z trudnościami w matematyce - 45 h 3. zajęcia dla 6 dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 2 gr. - po 45 h 4. zajęcia dla 3 dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 45 h Zadanie III - wsparcie dla szkoły podstawowej w Ostrowitem 1. zajęcia dla 6 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym zagrożonych dysleksją - 60h 2. zajęcia dla 5 dzieci z trudnościami w matematyce - 45 h 3. zajęcia dla 12 dzieci z zaburzeniami mowy - 3 gr. po 30h 4. zajęcia rozwijające zainteresowania 5 dzieci uzdolnionych matem - przyrodn. - 30h 5. zajęcia rozwijające zainteresowania 6 dzieci uzdolnionych plastycznie - 30h 6. zajęcia rozwijające zainteresowania 5 dzieci uzdolnionych polonistycznie - 30h Zadanie IV - wsparcie dla szkoły podstawowej w Szwarcenowie 1. zajęcia dla 8 dzieci z trudnościami w czytaniu , w tym zagrożonych dysleksją - 60h 2. zajęcia dla 8 dzieci z trudnościami w matematyce - 60h 3. zajęcia dla 12 dzieci z zaburzeniami mowy - 3 gr po 30h 4. zajęcia rozwijające zainteresowania 7 dzieci uzdolnionych matem. - przyrodn. - 60h 5. zajęcia rozwijające zainteresowania 7 dzieci uzdolnionych polonistycznie - 45h Zadanie V - wsparcie dla szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu 1. zajęcia dla 22 dzieci z trudnościami w czytaniu , w tym zagrożonych dysleksją - 3 gr po 30h 2. zajęcia dla 18 dzieci z trudnościami w matematyce - 3 gr po 30h 3. zajęcia dla 20 dzieci z zaburzeniami mowy - 5 gr po 30h 4. zajęcia rozwijające zainteresowania 14 dzieci uzdolnionych matem. - przyrodn. - 2 gr po 30h 5. zajęcia rozwijające zainteresowania 7 dzieci uzdolnionych polonistycznie - 3 gr po 30h 3. Usługi realizowane będą w szkołach podstawowych znajdujących się na terenie gminy Biskupiec wymienionych powyżej 4. Wykonawca - prowadzący zajęcia pozalekcyjne zobowiązany będzie do realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem wniosku aplikacyjnego, realizacji godzin w ramach projektu, dokumentowania zajęć ( na podstawie dzienników zajęć, list obecności) , sporządzania dokumentacji, sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów oraz do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
n/d
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDla uznania, iż wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda aby wykonawca oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkudla uznania, iż wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda aby wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunków udziału. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz do nauczania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz aby wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunków udziału. ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów tj. oświadczenia stanowiącego zał. nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2.2 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.3 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.biskupiec.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
URZĄD GMINY, UL. RYNEK 1, 13-340 BISKUPIEC.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.11.2011 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY , UL. RYNEK 1, 13-340 BISKUPIEC, POK. NR 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Biskupiec: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych
Numer ogłoszenia: 394528 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 349662 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Biskupiec, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4745057 do 59, faks 56 4747952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej dla uczniów ze szkół podstawowych z terenu gminy Biskupiec w ramach realizacji projektu nr WND-POKL.09.02.01-28-169/11 pn.: Indywidualne podejście do uczniów jako gwarancja ich pierwszych sukcesów Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów, poprzez indywidualizację procesu dydaktyczno - wychowawczego w klasach I-III, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych oraz wpływ na podniesienie jakości poziomu kształcenia co spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, nabywanie umiejętności planowania i zagospodarowania czasu wolnego, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, poznanie z innej strony matematyki, poprawę wyników nauczania i wyników sprawdzianu kompetencji po kl III. Prowadzone będą zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji oraz zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęcia logopedyczne korygujące wady wymowy oraz zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników, a także prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych i matematyczno-informatycznych, cykl zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: a)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012, zgodnie z projektem, b)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), c)pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowywaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań Godzina lekcyjna trwa 45 minut . Zamówienie obejmuje prowadzenie, zgodnie z opracowanymi przez zespoły nauczycielskie programami indywidualizacji, niżej wymienionych zajęć podzielonych na poszczególne zadania - jedno zadanie = jedna część . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Zadanie I - wsparcie dla szkoły podstawowej im. Juliana Tuwima w Lipinkach 1. zajęcia dla 5 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją - 60 h 2. zajęcia dla 5 dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 h 3. zajęcia dla 5 dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 45 h 4. zajęcia rozwijające zainteresowania dla 6 dzieci uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 h 5. zajęcia rozwijające zainteresowania 6 dzieci uzdolnionych plastycznie - 30h 6. zajęcia rozwijające zainteresowania 4 dzieci uzdolnionych polonistycznie - 30 h Zadanie II - wsparcie dla szkoły podstawowej im. Jana Pawła II w Łąkorzu 1. zajęcia dla 8 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją - 60 h 2. zajęcia dla 4 dzieci z trudnościami w matematyce - 45 h 3. zajęcia dla 6 dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 2 gr. - po 45 h 4. zajęcia dla 3 dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 45 h Zadanie III - wsparcie dla szkoły podstawowej w Ostrowitem 1. zajęcia dla 6 dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym zagrożonych dysleksją - 60h 2. zajęcia dla 5 dzieci z trudnościami w matematyce - 45 h 3. zajęcia dla 12 dzieci z zaburzeniami mowy - 3 gr. po 30h 4. zajęcia rozwijające zainteresowania 5 dzieci uzdolnionych matem - przyrodn. - 30h 5. zajęcia rozwijające zainteresowania 6 dzieci uzdolnionych plastycznie - 30h 6. zajęcia rozwijające zainteresowania 5 dzieci uzdolnionych polonistycznie - 30h Zadanie IV - wsparcie dla szkoły podstawowej w Szwarcenowie 1. zajęcia dla 8 dzieci z trudnościami w czytaniu , w tym zagrożonych dysleksją - 60h 2. zajęcia dla 8 dzieci z trudnościami w matematyce - 60h 3. zajęcia dla 12 dzieci z zaburzeniami mowy - 3 gr po 30h 4. zajęcia rozwijające zainteresowania 7 dzieci uzdolnionych matem. - przyrodn. - 60h 5. zajęcia rozwijające zainteresowania 7 dzieci uzdolnionych polonistycznie - 45h Zadanie V - wsparcie dla szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu 1. zajęcia dla 22 dzieci z trudnościami w czytaniu , w tym zagrożonych dysleksją - 3 gr po 30h 2. zajęcia dla 18 dzieci z trudnościami w matematyce - 3 gr po 30h 3. zajęcia dla 20 dzieci z zaburzeniami mowy - 5 gr po 30h 4. zajęcia rozwijające zainteresowania 14 dzieci uzdolnionych matem. - przyrodn. - 2 gr po 30h 5. zajęcia rozwijające zainteresowania 7 dzieci uzdolnionych polonistycznie - 3 gr po 30h 3. Usługi realizowane będą w szkołach podstawowych znajdujących się na terenie gminy Biskupiec wymienionych powyżej 4. Wykonawca - prowadzący zajęcia pozalekcyjne zobowiązany będzie do realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem wniosku aplikacyjnego, realizacji godzin w ramach projektu, dokumentowania zajęć ( na podstawie dzienników zajęć, list obecności) , sporządzania dokumentacji, sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów oraz do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EC EURO CONSULTING sp. z o.o., {Dane ukryte}, 10-578 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 40,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
40,65
Oferta z najniższą ceną:
40,65
/ Oferta z najwyższą ceną:
48,78
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 34966220110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-10-24 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 241 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 6 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.gminabiskupiec.pl |
Informacja dostępna pod: | URZĄD GMINY, UL. RYNEK 1, 13-340 BISKUPIEC |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80310000-0 | Usługi edukacji młodzieży |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych | EC EURO CONSULTING sp. z o.o. Olsztyn | 2011-11-24 | 40,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-11-24 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 41,00 zł Minimalna złożona oferta: 41,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 41,00 zł Maksymalna złożona oferta: 49,00 zł |