Współprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć Łatwe zadania dla dwóch grup uczniów klas I/II mających problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - POKL. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do e
Opis przedmiotu przetargu: Współprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć Łatwe zadania dla dwóch grup uczniów klas I/II mających problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Ilość godzin dla osoby prowadzącej zajęcia w każdej z dwóch grup - 53 godziny, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców- 1 godzina, - dokonanie diagnozy wstępnej 4 dzieci- 4 godziny, - współprowadzenie zajęć - 40 godzin, w tym 14 godzin do realizacji w terminie do 10 grudnia 2011r. - dokonanie diagnozy końcowej 4 dzieci, w tym udzielenie informacji rodzicowi - 8 godzin. Termin realizacji - od podpisania umowy do 30 maja 2012 roku. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy : 1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas I/II szkoły podstawowej dla dwóch 8 osobowych grup dzieci (20 zajęć po 2 godziny z jedną grupą). 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców. 4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi diagnostycznych pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt.10 6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne u 4 dzieci zakwalifikowanych do udziału w zajęciach (1 h na dziecko). 7) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko), w tym udzielenie indywidualnej informacji każdemu rodzicowi. 8) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców. 9) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 10) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego poprawie w zakresie funkcjonowania percepcyjno- motorycznego, 11) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 12) Terminowe prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 13) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 14) Opracowanie programu pracy z grupą. 15) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć. 16) Współpraca z kadrą projektu. 17) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 18) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 19) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 20) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia publicznego: 1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.
Ciechanów: Współprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć Łatwe zadania dla dwóch grup uczniów klas I/II mających problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - POKL. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do e
Numer ogłoszenia: 337030 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie , ul. Wyzwolenia 10a, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 26 73, faks 023 672 26 73.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Współprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć Łatwe zadania dla dwóch grup uczniów klas I/II mających problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - POKL. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do e.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Współprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć Łatwe zadania dla dwóch grup uczniów klas I/II mających problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Ilość godzin dla osoby prowadzącej zajęcia w każdej z dwóch grup - 53 godziny, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców- 1 godzina, - dokonanie diagnozy wstępnej 4 dzieci- 4 godziny, - współprowadzenie zajęć - 40 godzin, w tym 14 godzin do realizacji w terminie do 10 grudnia 2011r. - dokonanie diagnozy końcowej 4 dzieci, w tym udzielenie informacji rodzicowi - 8 godzin. Termin realizacji - od podpisania umowy do 30 maja 2012 roku. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy : 1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas I/II szkoły podstawowej dla dwóch 8 osobowych grup dzieci (20 zajęć po 2 godziny z jedną grupą). 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców. 4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi diagnostycznych pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt.10 6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne u 4 dzieci zakwalifikowanych do udziału w zajęciach (1 h na dziecko). 7) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko), w tym udzielenie indywidualnej informacji każdemu rodzicowi. 8) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców. 9) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 10) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego poprawie w zakresie funkcjonowania percepcyjno- motorycznego, 11) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 12) Terminowe prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 13) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 14) Opracowanie programu pracy z grupą. 15) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć. 16) Współpraca z kadrą projektu. 17) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 18) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 19) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 20) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia publicznego: 1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.41.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunkówokreślonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
jak w pkt I.1).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie, 06-400 Ciechanów, ul. Wyzwolenia 10 A-Sekretariat, pokój nr 201, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Współprowadzenie zajęć - grupa I..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Ilość godzin dla osoby prowadzącej zajęcia w każdej z dwóch grup - 53 godziny, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców- 1 godzina, - dokonanie diagnozy wstępnej 4 dzieci- 4 godziny, - współprowadzenie zajęć - 40 godzin, w tym 14 godzin do realizacji w terminie do 10 grudnia 2011r. - dokonanie diagnozy końcowej 4 dzieci, w tym udzielenie informacji rodzicowi - 8 godzin. Termin realizacji - od podpisania umowy do 30 maja 2012 roku. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy : 1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas I/II szkoły podstawowej dla dwóch 8 osobowych grup dzieci (20 zajęć po 2 godziny z jedną grupą). 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców. 4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi diagnostycznych pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt.10 6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne u 4 dzieci zakwalifikowanych do udziału w zajęciach (1 h na dziecko). 7) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko), w tym udzielenie indywidualnej informacji każdemu rodzicowi. 8) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców. 9) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 10) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego poprawie w zakresie funkcjonowania percepcyjno- motorycznego, 11) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 12) Terminowe prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 13) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 14) Opracowanie programu pracy z grupą. 15) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć. 16) Współpraca z kadrą projektu. 17) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 18) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 19) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 20) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia publicznego: 1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.41.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Współprowadzenie zajęć - grupa II..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Ilość godzin dla osoby prowadzącej zajęcia w każdej z dwóch grup - 53 godziny, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców- 1 godzina, - dokonanie diagnozy wstępnej 4 dzieci- 4 godziny, - współprowadzenie zajęć - 40 godzin, w tym 14 godzin do realizacji w terminie do 10 grudnia 2011r. - dokonanie diagnozy końcowej 4 dzieci, w tym udzielenie informacji rodzicowi - 8 godzin. Termin realizacji - od podpisania umowy do 30 maja 2012 roku. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy : 1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas I/II szkoły podstawowej dla dwóch 8 osobowych grup dzieci (20 zajęć po 2 godziny z jedną grupą). 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców. 4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi diagnostycznych pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt.10 6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne u 4 dzieci zakwalifikowanych do udziału w zajęciach (1 h na dziecko). 7) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko), w tym udzielenie indywidualnej informacji każdemu rodzicowi. 8) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców. 9) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 10) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego poprawie w zakresie funkcjonowania percepcyjno- motorycznego, 11) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 12) Terminowe prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 13) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 14) Opracowanie programu pracy z grupą. 15) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć. 16) Współpraca z kadrą projektu. 17) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 18) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 19) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 20) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia publicznego: 1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.41.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Ciechanów: Współprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć Łatwe zadania dla dwóch grup uczniów klas I/II mających problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edu
Numer ogłoszenia: 368628 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 337030 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie, ul. Wyzwolenia 10a, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 26 73, faks 023 672 26 73.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Współprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć Łatwe zadania dla dwóch grup uczniów klas I/II mających problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edu.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Współprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć Łatwe zadania dla dwóch grup uczniów klas I-II mających problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Ilość godzin dla osoby prowadzącej zajęcia w każdej z dwóch grup - 53 godziny, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców- 1 godzina, - dokonanie diagnozy wstępnej 4 dzieci- 4 godziny, - współprowadzenie zajęć - 40 godzin, w tym 14 godzin do realizacji w terminie do 10 grudnia 2011r. - dokonanie diagnozy końcowej 4 dzieci, w tym udzielenie informacji rodzicowi - 8 godzin. Termin realizacji - od podpisania umowy do 30 maja 2012 roku. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy : 1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas I/II szkoły podstawowej dla dwóch 8 osobowych grup dzieci (20 zajęć po 2 godziny z jedną grupą). 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców. 4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi diagnostycznych pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt.10 6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne u 4 dzieci zakwalifikowanych do udziału w zajęciach (1 h na dziecko). 7) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko), w tym udzielenie indywidualnej informacji każdemu rodzicowi. 8) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców. 9) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 10) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego poprawie w zakresie funkcjonowania percepcyjno- motorycznego, 11) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 12) Terminowe prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 13) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 14) Opracowanie programu pracy z grupą. 15) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć. 16) Współpraca z kadrą projektu. 17) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 18) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 19) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 20) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.41.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: projekt Poradnia równych szans współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Współprowadzenie zajęć - grupa I.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Milena Załuska, Bożena Walczak, {Dane ukryte}, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
12720,00
Oferta z najniższą ceną:
12720,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
17643,70
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Współprowadzenie zajęć - grupa II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Emilia Górczyk, Wioletta Gębala, {Dane ukryte}, 06- 40 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
12720,00
Oferta z najniższą ceną:
12720,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
17643,70
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 33703020110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-10-13 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 219 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | http://stciechanow.bip.org.pl |
Informacja dostępna pod: | jak w pkt I.1) |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80410000-1 | Różne usługi szkolne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Współprowadzenie zajęć - grupa I. | Milena Załuska, Bożena Walczak Ciechanów | 2011-11-07 | 12 720,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-11-07 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 12 720,00 zł Minimalna złożona oferta: 12 720,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 12 720,00 zł Maksymalna złożona oferta: 17 644,00 zł | |||
Współprowadzenie zajęć - grupa II | Emilia Górczyk, Wioletta Gębala Ciechanów | 2011-11-07 | 12 720,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-11-07 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 12 720,00 zł Minimalna złożona oferta: 12 720,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 12 720,00 zł Maksymalna złożona oferta: 17 644,00 zł |