Stworzenie programu rewitalizacji obszarów zdegradowanych w Mieście Darłowo na lata 2017 - 2027
Opis przedmiotu przetargu: 1.2. Przedmiotem zamówienia jest: 1a. Przeprowadzenie Szkoleń dla powołanego Zespołu ds. rewitalizacji i pracowników Urzędu Miejskiego w Darłowie. Należy założyć, że: Szkolenia stacjonarne odbywać się będą na każdym z etapów pracy nad Lokalnym Programem Rewitalizacji. Podstawą pracy szkoleniowej będą materiał opracowany przez Zespół ds. rewitalizacji. Podczas szkolenia nastąpi weryfikacja opracowanych przed spotkaniem materiałów odnoszących się do LPR. Planuje się organizację, co najmniej 5 szkoleń na każdym z posiedzeń Zespołu ds. rewitalizacji. Zakłada się 8 godzin szkoleniowych na jedno szkolenie. 1b. Szkolenia dla Zespołu ds. rewitalizacji i pracowników jst. Materiały szkoleniowe. Należy skosztorysować, stworzenie oraz druk materiałów szkoleniowych (dydaktycznych). Zakłada się przygotowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla 6 członków Zespołu ds. rewitalizacji. Materiały dydaktyczne obejmować będą materiały dla uczestników szkolenia; materiały dla prowadzącego szkolenie; materiały samokształceniowe. Zakłada się organizację, co najmniej 5 szkoleń (patrz wyżej). 1.c. Szkolenia dla Zespołu ds. rewitalizacji i pracowników jst. catering. Do oferty należy również przyjąć koszty: Cateringu - kawa, herbata i ciastka. Zakłada się przygotowanie cateringu dla 6 członków Zespołu ds. rewitalizacji oraz dodatkowych pracowników jst mających zajmować się wdrożeniem LPR, eksperta. 2.a. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza danych zastanych desk research Analiza dokumentów strategicznych (Studium, MPZP, Strategia rozwiązywania problemów społecznych), analiza ekspercka w celu opracowania opisu powiązań 2.b. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza ekspercka Analiza ekspercka, eksperta ds. planowania strategicznego: analiza potencjałów i barier rewitalizacji; identyfikacja rozmieszczenia i koncentracji problemów technicznych i przestrzennych, analiza dokumentacji zdjęciowej opracowanej w wyniku spacerów studyjnych; analiza SWOT 2.c. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Spacery studyjne Realizacja spacerów studyjnych w celu proces poznania obszarów „w rzeczywistości”, pozyskanie dokumentacji zdjęciowej budynków i obiektów. 3 spacery studyjne. 2.d. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Badanie kwestionariuszowe PAPI Opracowanie scenariusza badania PAPI (metoda zbierania informacji w ilościowych badaniach rynku i opinii publicznej; w badanich tych wywiad z respondentem jest prowadzony osobiście Kontrola realizacji ankiet, sortowanie danych, analizy wynikowe 2.e. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Badanie kwestionariuszowe PAPI Badania z mieszkańcami PAPI (Paper & Pen Personal Interview). Realizacja badań na próbie 100 mieszkańców. 2.f. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Wywiady pogłębione IDI Opracowanie scenariusza, umawianie i realizacja IDI (wywiad indywidualny pogłębiony - Badanie polega na wywiadzie pogłębionym przeprowadzonym z pojedynczymi osobami, rejestrowanym audio) x5 z przedstawicielami gminy i miejskimi NGO’s, przeprowadzenie wywiadów nieustrukturyzowanych, których celem jest zdobycie wiedzy w zakresie opinii, poglądów osób decyzyjnych w gminie pod względem realizacji priorytetów i celów oraz działań programu rewitalizacji. 2.g. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera społeczna. Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie danych na poziomie dla miejscowości obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy społecznej: Ubóstwo. Liczba osób korzystających z zasiłków OPS, Alkoholizm Liczba osób z problemem alkoholowym korzystająca z działalności GKPA. Przemoc. Liczba założonych niebieskich kart. Niepełnosprawność Liczba osób niepełnosprawnych korzystających ze świadczeń OPS Liczba osób pobierających zasiłek pielęgnacyjny, Bezrobocie Liczba zarejestrowanych bezrobotnych, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI (wywiad przeprowadzany za pośrednictwem internetu; realizacja badania odbywa się przy pomocy ankiety umieszczonej na stronach www, lub linka do ankiety wysyłanego drogą mailową) i spacerów studyjnych, opracowanie zbiorczego Index of Multiple Deprivation dla wskaźników sfery społecznej. 2.h. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera gospodarcza Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy gospodarczej: Liczba podmiotów w systemie REGON, Poziom aktywności gospodarczej, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerów studyjnych 2.i. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera środowiskowa Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy środowiskowej: Masa odebranych odpadów w podziale na jednostki terytorialne, dostęp do sieci kanalizacyjnej, sieci wodociągowej, nielegalne wysypiska odpadów, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerów studyjnych 2.j. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera przestrzenno-funkcjonalna Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy przestrzenno-funkcjonalnej: Liczba zabytków, ilość połączeń komunikacji publicznej, które są realizowane przez przewoźników na badanym obszarze, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerów studyjnych 2.k. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera techniczna Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy technicznej: Drogi gminne i ich stan, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerów studyjnych 3.a. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Opracowanie map obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Pozyskanie kopii cyfrowych mapy zasadniczej w celu podkładu mapy wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji; pozyskanie podkładu z zasobu geodezyjnego Starostowa Powiatowego; format A 0 mapy zasadniczej w skali 1: 5000 3.b. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Opracowanie map obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Przygotowanie podkładu do naniesienia danych dot. obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji, weryfikacja numerów działek, danych o użytkowaniu w formie opisów, tytuł załącznika z nr uchwały, marginesy, itp. 3.c. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Opracowanie map obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Wizualizacja danych statystycznych na mapach (program QuantiumGIS lub podobny) w skali 1:5000, opracowanie map do pracy dla Zespołu ds. Rewitalizacji i JTS w postaci jpeg lub tiff; z granicami działek, wprowadzanie uwag do wyznaczonych granic obszaru; 4.a. Realizacja konsultacji społecznych. Przeprowadzenie warsztatów rewitalizacyjnych Organizacja, nabór, umawianie uczestników warsztatów rewitalizacyjnych x 3 4.b. Przeprowadzenie konsultacji społecznych. Warsztaty rewitalizacyjne Należy tu wycenić wynagrodzenie moderatora warsztatów rewitalizacyjnych, 3x warsztatów. Zakłada się powyżej 4 godzin szkoleniowych na jeden warsztat, opracowanie sprawozdania z warsztatów, analiza i opracowanie wniosków i rekomendacji na potrzeby LPR 4.c. Przeprowadzenie konsultacji społecznych. Badanie CAWI Ankieta CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing) polegająca na przeprowadzeniu wywiadu przez poprzez udostępnienie uczestnikom badania kwestionariusza internetowego w celu zebrania opinii o propozycjach przedsięwzięć rewitalizacyjnych, nadawaniu wag w analizie SWOT, zgłaszaniu uwag w ramach konsultacji społecznych, przygotowanie kwestionariusza, wynajęcie platformy badawczej, nadzór nad realizacją badania, analizy wynikowe; 5. Opracowanie projektów rewitalizacyjnych i wskaźniki monitorowania efektów Analiza eksperta ds. planowania strategicznego (przygotowanie projektów, opisy projektów rewitalizacyjnych; lista planowanych podstawowych przedsięwzięć rewitalizacyjnych, wraz z ich opisami zawierającymi w odniesieniu do każdego przedsięwzięcia: nazwę i wskazanie podmiotów je realizujących, zakres realizowanych zadań, lokalizację, szacowaną wartość, prognozowane rezultaty wraz ze sposobem ich oceny w odniesieniu do celów rewitalizacji; charakterystykę pozostałych dopuszczalnych przedsięwzięć rewitalizacyjnych, realizujących kierunki działań); opracowanie systemu wskaźników produktu i rezultatu; 6. Promocja. Druk plakatów informacyjnych format B2, jednostronne/druk: kolor. Materiały oznakowane zostaną zgodnie z wytycznymi Urzędu Marszałkowskiego oraz zawierać będą znaki graficzne Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. 50 sztuk. Program rewitalizacji należy opracować zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015r. (Dz. U. z 2015r., poz. 1777) o rewitalizacji oraz zgodnie z niżej wymienionymi dokumentami: - Wytyczne w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 (http://rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja-4) - Zasady realizacji przedsięwzięć rewitalizacyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 (http://rpo.wzp.pl/www.rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja/zasady-realizacji-przedsiewziec-rewitalizacyjnych-w-ramach-programu-regionalnego) - Praktyczny komentarz do Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (http://rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja-1) - Regulamin konkursu (http://rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja-2). Po opracowaniu programu rewitalizacji dokument zostanie przekazany do Urzędu Marszałkowskiego celem jego weryfikacji przez zespół ds. rewitalizacji pod kątem zgodności z zasadami określonymi w Załączniku nr 1 do Regulaminu. W przypadku wystąpienia zastrzeżeń, program zostanie odesłany Zamawiającemu do korekty. Podstawą do refundacji środków na rzecz Zamawiającego za przygotowanie programu rewitalizacji jest uzyskanie akceptacji zespołu ds. rewitalizacji. Szczególnie ważnym elementem procesu opracowywania bądź aktualizacji programu rewitalizacji jest partycypacja społeczna. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest także do naniesienia do programu rewitalizacji ewentualnych poprawek i uwag przekazanych przez zespół ds. rewitalizacji Urzędu Marszałkowskiego w Szczecinie.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.darlowo.plOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Darłowo, krajowy numer identyfikacyjny 33092093700000, ul. Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3142223 do 26, e-mail , faks 943 142 333.
Adres strony internetowej (URL): http://www.darlowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.darlowo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miejski w Darłowie, Plac Tadeusza Kociuszki 9, 7-150 Darowo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie programu rewitalizacji obszarów zdegradowanych w Mieście Darłowo na lata 2017 - 2027
Numer referencyjny:
EI.7011.26.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia:
usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.2. Przedmiotem zamówienia jest: 1a. Przeprowadzenie Szkoleń dla powołanego Zespołu ds. rewitalizacji i pracowników Urzędu Miejskiego w Darłowie. Należy założyć, że: Szkolenia stacjonarne odbywać się będą na każdym z etapów pracy nad Lokalnym Programem Rewitalizacji. Podstawą pracy szkoleniowej będą materiał opracowany przez Zespół ds. rewitalizacji. Podczas szkolenia nastąpi weryfikacja opracowanych przed spotkaniem materiałów odnoszących się do LPR. Planuje się organizację, co najmniej 5 szkoleń na każdym z posiedzeń Zespołu ds. rewitalizacji. Zakłada się 8 godzin szkoleniowych na jedno szkolenie. 1b. Szkolenia dla Zespołu ds. rewitalizacji i pracowników jst. Materiały szkoleniowe. Należy skosztorysować, stworzenie oraz druk materiałów szkoleniowych (dydaktycznych). Zakłada się przygotowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla 6 członków Zespołu ds. rewitalizacji. Materiały dydaktyczne obejmować będą materiały dla uczestników szkolenia; materiały dla prowadzącego szkolenie; materiały samokształceniowe. Zakłada się organizację, co najmniej 5 szkoleń (patrz wyżej). 1.c. Szkolenia dla Zespołu ds. rewitalizacji i pracowników jst. catering. Do oferty należy również przyjąć koszty: Cateringu - kawa, herbata i ciastka. Zakłada się przygotowanie cateringu dla 6 członków Zespołu ds. rewitalizacji oraz dodatkowych pracowników jst mających zajmować się wdrożeniem LPR, eksperta. 2.a. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza danych zastanych desk research Analiza dokumentów strategicznych (Studium, MPZP, Strategia rozwiązywania problemów społecznych), analiza ekspercka w celu opracowania opisu powiązań 2.b. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza ekspercka Analiza ekspercka, eksperta ds. planowania strategicznego: analiza potencjałów i barier rewitalizacji; identyfikacja rozmieszczenia i koncentracji problemów technicznych i przestrzennych, analiza dokumentacji zdjęciowej opracowanej w wyniku spacerów studyjnych; analiza SWOT 2.c. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Spacery studyjne Realizacja spacerów studyjnych w celu proces poznania obszarów „w rzeczywistości”, pozyskanie dokumentacji zdjęciowej budynków i obiektów. 3 spacery studyjne. 2.d. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Badanie kwestionariuszowe PAPI Opracowanie scenariusza badania PAPI (metoda zbierania informacji w ilościowych badaniach rynku i opinii publicznej; w badanich tych wywiad z respondentem jest prowadzony osobiście Kontrola realizacji ankiet, sortowanie danych, analizy wynikowe 2.e. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Badanie kwestionariuszowe PAPI Badania z mieszkańcami PAPI (Paper & Pen Personal Interview). Realizacja badań na próbie 100 mieszkańców. 2.f. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Wywiady pogłębione IDI Opracowanie scenariusza, umawianie i realizacja IDI (wywiad indywidualny pogłębiony - Badanie polega na wywiadzie pogłębionym przeprowadzonym z pojedynczymi osobami, rejestrowanym audio) x5 z przedstawicielami gminy i miejskimi NGO’s, przeprowadzenie wywiadów nieustrukturyzowanych, których celem jest zdobycie wiedzy w zakresie opinii, poglądów osób decyzyjnych w gminie pod względem realizacji priorytetów i celów oraz działań programu rewitalizacji. 2.g. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera społeczna. Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie danych na poziomie dla miejscowości obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy społecznej: Ubóstwo. Liczba osób korzystających z zasiłków OPS, Alkoholizm Liczba osób z problemem alkoholowym korzystająca z działalności GKPA. Przemoc. Liczba założonych niebieskich kart. Niepełnosprawność Liczba osób niepełnosprawnych korzystających ze świadczeń OPS Liczba osób pobierających zasiłek pielęgnacyjny, Bezrobocie Liczba zarejestrowanych bezrobotnych, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI (wywiad przeprowadzany za pośrednictwem internetu; realizacja badania odbywa się przy pomocy ankiety umieszczonej na stronach www, lub linka do ankiety wysyłanego drogą mailową) i spacerów studyjnych, opracowanie zbiorczego Index of Multiple Deprivation dla wskaźników sfery społecznej. 2.h. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera gospodarcza Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy gospodarczej: Liczba podmiotów w systemie REGON, Poziom aktywności gospodarczej, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerów studyjnych 2.i. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera środowiskowa Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy środowiskowej: Masa odebranych odpadów w podziale na jednostki terytorialne, dostęp do sieci kanalizacyjnej, sieci wodociągowej, nielegalne wysypiska odpadów, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerów studyjnych 2.j. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera przestrzenno-funkcjonalna Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy przestrzenno-funkcjonalnej: Liczba zabytków, ilość połączeń komunikacji publicznej, które są realizowane przez przewoźników na badanym obszarze, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerów studyjnych 2.k. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera techniczna Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy technicznej: Drogi gminne i ich stan, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerów studyjnych 3.a. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Opracowanie map obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Pozyskanie kopii cyfrowych mapy zasadniczej w celu podkładu mapy wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji; pozyskanie podkładu z zasobu geodezyjnego Starostowa Powiatowego; format A 0 mapy zasadniczej w skali 1: 5000 3.b. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Opracowanie map obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Przygotowanie podkładu do naniesienia danych dot. obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji, weryfikacja numerów działek, danych o użytkowaniu w formie opisów, tytuł załącznika z nr uchwały, marginesy, itp. 3.c. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Opracowanie map obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Wizualizacja danych statystycznych na mapach (program QuantiumGIS lub podobny) w skali 1:5000, opracowanie map do pracy dla Zespołu ds. Rewitalizacji i JTS w postaci jpeg lub tiff; z granicami działek, wprowadzanie uwag do wyznaczonych granic obszaru; 4.a. Realizacja konsultacji społecznych. Przeprowadzenie warsztatów rewitalizacyjnych Organizacja, nabór, umawianie uczestników warsztatów rewitalizacyjnych x 3 4.b. Przeprowadzenie konsultacji społecznych. Warsztaty rewitalizacyjne Należy tu wycenić wynagrodzenie moderatora warsztatów rewitalizacyjnych, 3x warsztatów. Zakłada się powyżej 4 godzin szkoleniowych na jeden warsztat, opracowanie sprawozdania z warsztatów, analiza i opracowanie wniosków i rekomendacji na potrzeby LPR 4.c. Przeprowadzenie konsultacji społecznych. Badanie CAWI Ankieta CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing) polegająca na przeprowadzeniu wywiadu przez poprzez udostępnienie uczestnikom badania kwestionariusza internetowego w celu zebrania opinii o propozycjach przedsięwzięć rewitalizacyjnych, nadawaniu wag w analizie SWOT, zgłaszaniu uwag w ramach konsultacji społecznych, przygotowanie kwestionariusza, wynajęcie platformy badawczej, nadzór nad realizacją badania, analizy wynikowe; 5. Opracowanie projektów rewitalizacyjnych i wskaźniki monitorowania efektów Analiza eksperta ds. planowania strategicznego (przygotowanie projektów, opisy projektów rewitalizacyjnych; lista planowanych podstawowych przedsięwzięć rewitalizacyjnych, wraz z ich opisami zawierającymi w odniesieniu do każdego przedsięwzięcia: nazwę i wskazanie podmiotów je realizujących, zakres realizowanych zadań, lokalizację, szacowaną wartość, prognozowane rezultaty wraz ze sposobem ich oceny w odniesieniu do celów rewitalizacji; charakterystykę pozostałych dopuszczalnych przedsięwzięć rewitalizacyjnych, realizujących kierunki działań); opracowanie systemu wskaźników produktu i rezultatu; 6. Promocja. Druk plakatów informacyjnych format B2, jednostronne/druk: kolor. Materiały oznakowane zostaną zgodnie z wytycznymi Urzędu Marszałkowskiego oraz zawierać będą znaki graficzne Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. 50 sztuk. Program rewitalizacji należy opracować zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015r. (Dz. U. z 2015r., poz. 1777) o rewitalizacji oraz zgodnie z niżej wymienionymi dokumentami: - Wytyczne w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 (http://rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja-4) - Zasady realizacji przedsięwzięć rewitalizacyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 (http://rpo.wzp.pl/www.rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja/zasady-realizacji-przedsiewziec-rewitalizacyjnych-w-ramach-programu-regionalnego) - Praktyczny komentarz do Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (http://rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja-1) - Regulamin konkursu (http://rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja-2). Po opracowaniu programu rewitalizacji dokument zostanie przekazany do Urzędu Marszałkowskiego celem jego weryfikacji przez zespół ds. rewitalizacji pod kątem zgodności z zasadami określonymi w Załączniku nr 1 do Regulaminu. W przypadku wystąpienia zastrzeżeń, program zostanie odesłany Zamawiającemu do korekty. Podstawą do refundacji środków na rzecz Zamawiającego za przygotowanie programu rewitalizacji jest uzyskanie akceptacji zespołu ds. rewitalizacji. Szczególnie ważnym elementem procesu opracowywania bądź aktualizacji programu rewitalizacji jest partycypacja społeczna. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest także do naniesienia do programu rewitalizacji ewentualnych poprawek i uwag przekazanych przez zespół ds. rewitalizacji Urzędu Marszałkowskiego w Szczecinie.
II.5) Główny kod CPV:
71241000-9
Dodatkowe kody CPV:
71242000-6, 79311200-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zdolność techniczna Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu 1 usługi, polegającej na sporządzeniu min. jednego lokalnego / gminnego programu rewitalizacji, zakresem zbliżonego do przedmiotu realizacji, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość wykonanej usługi (referencje, poświadczenia, itp.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług (co najmniej 1 usługi, polegającej na sporządzeniu min. jednego lokalnego / gminnego programu rewitalizacji, zakresem zbliżonego do przedmiotu realizacji), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić na formularzu stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ. Dowodami o których mowa powyżej są poświadczenia, referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
13.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 600,00zł (słownie: sześćset złotych 00/100). 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 13.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
doświadczenie Wykonawcy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy, w tym m.in.: - przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy, - zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, - zmiany przepisów dot. obowiązujących stawek podatku VAT, - wprowadzenie istotnych zmian do projektu w wyniku pojawienia się zdarzeń, sytuacji, opinii innych organów, o których Zamawiający nie wiedział w momencie akceptacji koncepcji lub na które nie ma wpływu. - udzielenie zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, W sytuacjach określonych powyżej Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. 2. Niezależnie od postanowień wymienionych powyżej, Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, (iii) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164, z późn. zm.) oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, doświadczenia Wykonawcy i warunków płatności zawartych w ofercie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/11/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Numer:
334251
Data:
02/11/2016
Adres strony internetowej (url): http://darlowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
brak
Punkt:
brak
W ogłoszeniu jest:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
W ogłoszeniu powinno być:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
brak
Punkt:
brak
W ogłoszeniu jest:
Nazwa projektu lub programu
W ogłoszeniu powinno być:
Nazwa projektu lub programu: Dofinansowanie z programu „Pomoc Techniczna 2014 - 2020” z Funduszu Spójności
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Numer:
334251
Data:
02/11/2016
Adres strony internetowej (url): http:www.darlowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
II.8)
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 10/02/2017
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 24/03/2017
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 33425120160 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2016-11-01 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | 131 ZŁ |
Szacowana wartość* | 4 366 PLN - 6 550 PLN |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | http://www.darlowo.pl |
Informacja dostępna pod: | http://www.darlowo.pl |
Okres związania ofertą: | 31 dni |
Kody CPV
71241000-9 | Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy | |
71242000-6 | Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów |