Delimitacja granic Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego (KKSOF). Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle do roku minimum 2020 - II POSTĘPOWANIE
Opis przedmiotu przetargu: ETAP I. Delimitacja granic KKSOF - dofinansowywanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 w ramach projektu Zintegrowane podejście terytorialne szansą rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego Obszar badawczy winien obejmować swoim zasięgiem następujące JST - gminy: Kędzierzyn-Koźle, Reńska Wieś, Cisek, Bierawa, Pawłowiczki, Polska Cerekiew, Ujazd, Leśnica, Strzelce Opolskie, Zawadzkie, Jemielnica oraz powiaty: kędzierzyńsko-kozielski i strzelecki. W celu realizacji tego zadania Wykonawca: 1) Przeprowadzi analizy, badania i diagnozy w celu delimitacji obszaru funkcjonalnego, wariantów jego zasięgu oraz wskazania wzajemnych powiązań funkcjonalnych między jednostkami administracyjnymi (jst) oraz innymi aktorami rozwoju obszaru wewnątrz jego granic i poza nimi, przy zachowaniu m.in. modelu: nauka-biznes-administracja, a także wskazania potencjału obszaru w oparciu, o który może nastąpić jego rozwój; 2) Przygotuje analizy na potrzeby aktualizacji lokalnych dokumentów planistycznych i strategicznych w celu dostosowania ich do obowiązujących aktów prawa, w tym m.in. KPZK 2030, wytycznych UE w zakresie polityki spójności, zasad rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność oraz zintegrowanych inwestycji terytorialnych wraz modelem wspólnego programowania wielopoziomowego JST i planowania przestrzennego, 3) Przeprowadzeni konsultacje społeczne. Ponadto zamówienie obejmuje: 4) Opracowanie wstępnego harmonogramu prac i działań, który zostanie załączony do oferty a uściślony będzie ostatecznie na etapie zawarcia umowy i stanowił będzie jej załącznik. 5) Przygotowanie prezentacji multimedialnej w formacie .ppt (lub innym umożliwiającym zamieszczenie materiału na stronie internetowej) podsumowującej prowadzone prace badawcze związanie z: delimitacją obszaru, wskazaniem rozwiązań wariantowych oraz możliwych kierunkach rozwoju w oparciu o posiadany potencjał 6) Przedstawienie wyników badań podczas spotkania z udziałem Radnych Rady Miasta, Gmin, Powiatów biorących udział w badaniu. 7) Prezentacja (niezależnie od pkt. 6) wyników prowadzonych prac na dwóch otwartych konferencjach organizowanych w ramach projektu. 8) Współpraca z wybranym w postępowaniu przetargowym wykonawcą odpowiedzialnym za prowadzenie kampanii promocyjnej projektu. Współpraca będzie polegała na przekazywaniu materiałów, które posłużą do przygotowania artykułów prasowych Wykonawca przygotuje poglądowy harmonogram prowadzonych prac, który stanowić będzie załącznik do umowy ETAP II. Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle - płatne w całości ze środków Gminy Kędzierzyn-Koźle, realizowane poza projektem Zintegrowane podejście terytorialne szansą Rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego Obszar badawczy winien obejmować swoim zasięgiem gminę Kędzierzyn-Koźle, W celu realizacji tego zadania Wykonawca: 1) Przedstawi zakładany harmonogram prac obejmujący niżej prowadzone działania a kończący się opracowaniem dokumentu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle i gotowością Wykonawcy do zaprezentowania wyniku prowadzonych prac podczas posiedzeń komisji problemowych oraz sesji Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle w miesiącu czerwcu 2014 roku. (Harmonogram zostanie ostatecznie uzgodniony na etapie zawarcia umowy i stanowił będzie jej załącznik). 2) Dokona diagnozy sytuacji obecnej w sferze społecznej, gospodarczej, przestrzennej, która uzupełniona zostanie o analizę SWOT. Diagnoza zostanie przeprowadzona na obszarze badawczym stanowiącym teren gminy Kędzierzyn-Koźle, na podstawie przeprowadzonych przez Wykonawcę: - badań ankietowych wśród mieszkańców miasta (próba reprezentatywna minimum 500 osób), - spotkań warsztatowych (zakładana ilość spotkań minimum 5) w grupach, w skład których wejdą przedstawiciele środowisk nauki, gospodarki, kultury, sportu, organizacji pozarządowych oraz pracownicy wskazanych Wydziałów Urzędu Miasta oraz gminnych jednostek administracyjnych, - badań statystycznych, które wykorzystywane będą do przedstawienia dynamiki zmian (na podstawie danych pochodzących z lat 2007-2012) Wykonawca we własnym zakresie pozyska dane niezbędne do przygotowania dokumentu. 3) Wystąpi do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska oraz do Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego z zapytaniem o obowiązek opracowania lub odstąpienia od opracowania Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko dla projektu przygotowywanego dokumentu. W przypadku pozytywnej opinii któregokolwiek z w/w podmiotów Wykonawca uzgodni zakres i stopień uszczegółowienia prognozy oddziaływania na środowisko. W następnej kolejności opracuje sam bądź przy udziale podmiotów trzecich Prognozę oddziaływania na środowisko projektu dokumentu, która podda pod konsultacje społeczne oraz przedstawi do zaopiniowania właściwym organom wojewódzkich dyrekcji ochrony środowiska oraz inspekcji sanitarnej. Zawartość prognozy oddziaływania na środowisko sporządzanej dla planów miejscowych określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dn. 14.11.2002 w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, (Dz. U. Nr 197, poz. 1667) 4) Przeprowadzi proces konsultacji społecznych programu oddziaływania na środowisko oraz projektu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wyniki prowadzonych konsultacji i uwagi wniesione podczas komisji problemowych Rady Miasta zostaną zamieszczone w odpowiednich dokumentach. 5) Przygotuje projekt dokumentu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle, który powinien zawierać takie elementy jak: -opis metodologii prowadzonych badań diagnostycznych, -wyniki prowadzonych badań diagnostycznych wraz z analizą SWOT, -nakreślenie wizji i misji, -opracowanie celów strategicznych i operacyjnych, -uwzględnienie zagadnień związanych z Kędzierzyńsko-Kozielski Subregionalnym Obszarem Funkcjonalnym oraz Lokalnym Programem Rewitalizacji -system wdrażania strategii wraz ze wskazaniem źródeł finansowania, -harmonogram monitorowania realizacji strategii, ewaluacja wraz z opracowaniem listy wskaźników temu służących, -wyniki konsultacji społecznych projektu dokumentu, -podsumowanie strategicznej oceny oddziaływania dokumentu na środowisko (o ile przygotowanie tego dokumentu będzie wymagane). 6) Przedstawi dokument na posiedzeniach komisji problemowych i sesji Rady Miasta. 7) Wykonawca przygotuje prezentację multimedialną w formacie .ppt (lub innym umożliwiającym zamieszczenie prezentacji na stronie internetowej) podsumowującą powstały dokument, w tym: diagnozy, cele, założenia Strategii Rozwoju Miasta a także raport z konsultacji społecznej celem zaprezentowania wyników szerszej grupie odbiorców. Prezentacja powinna zawierać poza częścią opisową elementy graficzne, tabele, wykresy itp. 8) Przeprowadzenie konsultacji społecznych opracowywanego dokumentu a także (jeżeli taka będzie decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska lub Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego) wykonanie samodzielnie lub zlecenie na własny koszt opracowania projektu dokumentu prognozy oddziaływania na środowisko. UWAGI OGÓLNE 1. Zamawiający zastrzega, że prace dot. ETAPU I i ETAPU II powinny być prowadzone jednocześnie, niezależnie od siebie, wg przygotowanych harmonogramów działań. 2. Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystanie wyników prowadzonych przez niego badań. Informacje zawarte w przygotowanym raporcie mogą zostać wykorzystane przez inne podmioty, odpowiedzialne za opracowanie dokumentów planistycznych, strategicznych dla KKSOF jak również przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i GUS.
Kędzierzyn-Koźle: Delimitacja granic Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego (KKSOF). Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle do roku minimum 2020 - II POSTĘPOWANIE
Numer ogłoszenia: 332844 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.kedzierzynkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Delimitacja granic Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego (KKSOF). Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle do roku minimum 2020 - II POSTĘPOWANIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ETAP I. Delimitacja granic KKSOF - dofinansowywanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 w ramach projektu Zintegrowane podejście terytorialne szansą rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego Obszar badawczy winien obejmować swoim zasięgiem następujące JST - gminy: Kędzierzyn-Koźle, Reńska Wieś, Cisek, Bierawa, Pawłowiczki, Polska Cerekiew, Ujazd, Leśnica, Strzelce Opolskie, Zawadzkie, Jemielnica oraz powiaty: kędzierzyńsko-kozielski i strzelecki. W celu realizacji tego zadania Wykonawca: 1) Przeprowadzi analizy, badania i diagnozy w celu delimitacji obszaru funkcjonalnego, wariantów jego zasięgu oraz wskazania wzajemnych powiązań funkcjonalnych między jednostkami administracyjnymi (jst) oraz innymi aktorami rozwoju obszaru wewnątrz jego granic i poza nimi, przy zachowaniu m.in. modelu: nauka-biznes-administracja, a także wskazania potencjału obszaru w oparciu, o który może nastąpić jego rozwój; 2) Przygotuje analizy na potrzeby aktualizacji lokalnych dokumentów planistycznych i strategicznych w celu dostosowania ich do obowiązujących aktów prawa, w tym m.in. KPZK 2030, wytycznych UE w zakresie polityki spójności, zasad rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność oraz zintegrowanych inwestycji terytorialnych wraz modelem wspólnego programowania wielopoziomowego JST i planowania przestrzennego, 3) Przeprowadzeni konsultacje społeczne. Ponadto zamówienie obejmuje: 4) Opracowanie wstępnego harmonogramu prac i działań, który zostanie załączony do oferty a uściślony będzie ostatecznie na etapie zawarcia umowy i stanowił będzie jej załącznik. 5) Przygotowanie prezentacji multimedialnej w formacie .ppt (lub innym umożliwiającym zamieszczenie materiału na stronie internetowej) podsumowującej prowadzone prace badawcze związanie z: delimitacją obszaru, wskazaniem rozwiązań wariantowych oraz możliwych kierunkach rozwoju w oparciu o posiadany potencjał 6) Przedstawienie wyników badań podczas spotkania z udziałem Radnych Rady Miasta, Gmin, Powiatów biorących udział w badaniu. 7) Prezentacja (niezależnie od pkt. 6) wyników prowadzonych prac na dwóch otwartych konferencjach organizowanych w ramach projektu. 8) Współpraca z wybranym w postępowaniu przetargowym wykonawcą odpowiedzialnym za prowadzenie kampanii promocyjnej projektu. Współpraca będzie polegała na przekazywaniu materiałów, które posłużą do przygotowania artykułów prasowych Wykonawca przygotuje poglądowy harmonogram prowadzonych prac, który stanowić będzie załącznik do umowy ETAP II. Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle - płatne w całości ze środków Gminy Kędzierzyn-Koźle, realizowane poza projektem Zintegrowane podejście terytorialne szansą Rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego Obszar badawczy winien obejmować swoim zasięgiem gminę Kędzierzyn-Koźle, W celu realizacji tego zadania Wykonawca: 1) Przedstawi zakładany harmonogram prac obejmujący niżej prowadzone działania a kończący się opracowaniem dokumentu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle i gotowością Wykonawcy do zaprezentowania wyniku prowadzonych prac podczas posiedzeń komisji problemowych oraz sesji Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle w miesiącu czerwcu 2014 roku. (Harmonogram zostanie ostatecznie uzgodniony na etapie zawarcia umowy i stanowił będzie jej załącznik). 2) Dokona diagnozy sytuacji obecnej w sferze społecznej, gospodarczej, przestrzennej, która uzupełniona zostanie o analizę SWOT. Diagnoza zostanie przeprowadzona na obszarze badawczym stanowiącym teren gminy Kędzierzyn-Koźle, na podstawie przeprowadzonych przez Wykonawcę: - badań ankietowych wśród mieszkańców miasta (próba reprezentatywna minimum 500 osób), - spotkań warsztatowych (zakładana ilość spotkań minimum 5) w grupach, w skład których wejdą przedstawiciele środowisk nauki, gospodarki, kultury, sportu, organizacji pozarządowych oraz pracownicy wskazanych Wydziałów Urzędu Miasta oraz gminnych jednostek administracyjnych, - badań statystycznych, które wykorzystywane będą do przedstawienia dynamiki zmian (na podstawie danych pochodzących z lat 2007-2012) Wykonawca we własnym zakresie pozyska dane niezbędne do przygotowania dokumentu. 3) Wystąpi do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska oraz do Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego z zapytaniem o obowiązek opracowania lub odstąpienia od opracowania Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko dla projektu przygotowywanego dokumentu. W przypadku pozytywnej opinii któregokolwiek z w/w podmiotów Wykonawca uzgodni zakres i stopień uszczegółowienia prognozy oddziaływania na środowisko. W następnej kolejności opracuje sam bądź przy udziale podmiotów trzecich Prognozę oddziaływania na środowisko projektu dokumentu, która podda pod konsultacje społeczne oraz przedstawi do zaopiniowania właściwym organom wojewódzkich dyrekcji ochrony środowiska oraz inspekcji sanitarnej. Zawartość prognozy oddziaływania na środowisko sporządzanej dla planów miejscowych określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dn. 14.11.2002 w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, (Dz. U. Nr 197, poz. 1667) 4) Przeprowadzi proces konsultacji społecznych programu oddziaływania na środowisko oraz projektu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wyniki prowadzonych konsultacji i uwagi wniesione podczas komisji problemowych Rady Miasta zostaną zamieszczone w odpowiednich dokumentach. 5) Przygotuje projekt dokumentu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle, który powinien zawierać takie elementy jak: -opis metodologii prowadzonych badań diagnostycznych, -wyniki prowadzonych badań diagnostycznych wraz z analizą SWOT, -nakreślenie wizji i misji, -opracowanie celów strategicznych i operacyjnych, -uwzględnienie zagadnień związanych z Kędzierzyńsko-Kozielski Subregionalnym Obszarem Funkcjonalnym oraz Lokalnym Programem Rewitalizacji -system wdrażania strategii wraz ze wskazaniem źródeł finansowania, -harmonogram monitorowania realizacji strategii, ewaluacja wraz z opracowaniem listy wskaźników temu służących, -wyniki konsultacji społecznych projektu dokumentu, -podsumowanie strategicznej oceny oddziaływania dokumentu na środowisko (o ile przygotowanie tego dokumentu będzie wymagane). 6) Przedstawi dokument na posiedzeniach komisji problemowych i sesji Rady Miasta. 7) Wykonawca przygotuje prezentację multimedialną w formacie .ppt (lub innym umożliwiającym zamieszczenie prezentacji na stronie internetowej) podsumowującą powstały dokument, w tym: diagnozy, cele, założenia Strategii Rozwoju Miasta a także raport z konsultacji społecznej celem zaprezentowania wyników szerszej grupie odbiorców. Prezentacja powinna zawierać poza częścią opisową elementy graficzne, tabele, wykresy itp. 8) Przeprowadzenie konsultacji społecznych opracowywanego dokumentu a także (jeżeli taka będzie decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska lub Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego) wykonanie samodzielnie lub zlecenie na własny koszt opracowania projektu dokumentu prognozy oddziaływania na środowisko. UWAGI OGÓLNE 1. Zamawiający zastrzega, że prace dot. ETAPU I i ETAPU II powinny być prowadzone jednocześnie, niezależnie od siebie, wg przygotowanych harmonogramów działań. 2. Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystanie wyników prowadzonych przez niego badań. Informacje zawarte w przygotowanym raporcie mogą zostać wykorzystane przez inne podmioty, odpowiedzialne za opracowanie dokumentów planistycznych, strategicznych dla KKSOF jak również przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i GUS..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.00.00.00-2, 90.71.10.00-4, 90.71.21.00-2, 73.22.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług (w zakresie usług i dostaw w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) o charakterze jak niżej: a) wykonanie, co najmniej jednej analizy, ekspertyzy lub opracowania obejmującego tematykę związaną z delimitacją miejskiego obszaru funkcjonalnego na zlecenie MRR lub JST bądź też przeprowadzenie, co najmniej jednego badania związanego z delimitacją mof, które przedstawione zostało na konferencji o ogólnopolskim wymiarze albo opublikowane w zeszytach (publikacjach) naukowych. b) wykonanie, co najmniej jednego opracowania Strategii Rozwoju (np.: gminy, powiatu, miasta, województwa, etc) o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto, którego przedmiotem było m.in. wykonanie badań diagnostycznych wraz z opracowanie strategii rozwoju dla obszaru zamieszkiwanego przez minimum 50.000 osób W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDysponowanie, co najmniej minimum czterema (4) osobami łącznie, zdolnymi do wykonania zamówienia i skierowanymi do realizacji tego zamówienia, w tym: a) Koordynator - osoba z wykształceniem wyższym, która przynajmniej jeden raz samodzielnie lub jako członek zespołu, wykonała/uczestniczyła w diagnozowaniu sytuacji społeczno-gospodarczej, przestrzennej oraz merytorycznym opracowaniu dokumentu programowego wykorzystanego w polityce spójności dla obszaru zamieszkałego przez nie mniej niż 50 tys. mieszkańców, b) Ekspert - osoba posiadająca tytuł naukowy bądź stopień naukowy w dziedzinie nauk ekonomicznych lub socjologii (zgodnie z Rozporządzeniem MNSW z 8.08.2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych - Dz. U. Nr 179, poz. 1065), która samodzielnie lub w zespole autorskim wykonała co najmniej jedno badanie społeczno-gospodarcze lub przestrzenne dla obszaru zamieszkałego przez nie mniej niż 50 tys. mieszkańców wraz z przygotowaniem ekspertyzy/opracowania w zakresie rozwoju regionalnego, miejskiej polityki terytorialnej w odniesieniu do przyszłej perspektywy programowej 2014-2020, która o ile nie była wykonywana na zlecenie MRR, Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Administracji i cyfryzacji lub jst została wydana w zeszytach (publikacjach) naukowych lub zaprezentowana na konferencji naukowej o ogólnopolskim wymiarze bądź zmiażdżysz c) Członkowie Zespołu - dwie osoby z wykształceniem wyższym ekonomicznym, które przynajmniej 2 razy przygotowywały opracowania/ analizy dotyczących dokumentów planistycznych Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej wymienionych funkcji. W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadające prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy Wykonawca zagraniczny składa oświadczenie jak wyżej. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy nie prowadzący działalności, a występujący wspólnie składają wymagane oświadczenie. W przypadku osoby udostępniającej swoje zasoby zgodnie z art. 26 ust. 2b i biorącej udział w realizacji części zamówienia składa także niniejszy dokument.; Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.; Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska i z załączonymi harmonogramami wstępnymi.; Istotne postanowienia umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek.; Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy jak niżej: Termin wykonania usług objętych umową może ulec zmianie w następujących przypadkach, skutkujących niemożnością dotrzymania tego terminu: a) z uwagi na znaczący udział podmiotów trzecich w prowadzonych badaniach i ich terminów realizacji oraz problemów niezależnych od Wykonawcy, Metody badawcze, doboru próby lub zmiennych statystycznych, mogą ulec zmianie, zgodnie z zaproponowaną przez Wykonawcę metodologią i pozytywnie zaopiniowaną przez Zamawiającego, bez zmiany wartości umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32, pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32 pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zintegrowane podejście terytorialne szansą rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 Wnioskodawca: Gmina Kędzierzyn-Koźle Nr umowy: DPT/BDG-II/POPT/85/13.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Kędzierzyn-Koźle: Delimitacja granic Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego (KKSOF). Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle do roku minimum 2020 - II POSTĘPOWANIE
Numer ogłoszenia: 374378 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 332844 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Delimitacja granic Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego (KKSOF). Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle do roku minimum 2020 - II POSTĘPOWANIE.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
ETAP I. Delimitacja granic KKSOF - dofinansowywanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 w ramach projektu Zintegrowane podejście terytorialne szansą rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego Obszar badawczy winien obejmować swoim zasięgiem następujące JST - gminy: Kędzierzyn-Koźle, Reńska Wieś, Cisek, Bierawa, Pawłowiczki, Polska Cerekiew, Ujazd, Leśnica, Strzelce Opolskie, Zawadzkie, Jemielnica oraz powiaty: kędzierzyńsko-kozielski i strzelecki. W celu realizacji tego zadania Wykonawca: 1) Przeprowadzi analizy, badania i diagnozy w celu delimitacji obszaru funkcjonalnego, wariantów jego zasięgu oraz wskazania wzajemnych powiązań funkcjonalnych między jednostkami administracyjnymi (jst) oraz innymi aktorami rozwoju obszaru wewnątrz jego granic i poza nimi, przy zachowaniu m.in. modelu: nauka-biznes-administracja, a także wskazania potencjału obszaru w oparciu, o który może nastąpić jego rozwój; 2) Przygotuje analizy na potrzeby aktualizacji lokalnych dokumentów planistycznych i strategicznych w celu dostosowania ich do obowiązujących aktów prawa, w tym m.in. KPZK 2030, wytycznych UE w zakresie polityki spójności, zasad rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność oraz zintegrowanych inwestycji terytorialnych wraz modelem wspólnego programowania wielopoziomowego JST i planowania przestrzennego, 3) Przeprowadzeni konsultacje społeczne. Ponadto zamówienie obejmuje: 4) Opracowanie wstępnego harmonogramu prac i działań, który zostanie załączony do oferty a uściślony będzie ostatecznie na etapie zawarcia umowy i stanowił będzie jej załącznik. 5) Przygotowanie prezentacji multimedialnej w formacie .ppt (lub innym umożliwiającym zamieszczenie materiału na stronie internetowej) podsumowującej prowadzone prace badawcze związanie z: delimitacją obszaru, wskazaniem rozwiązań wariantowych oraz możliwych kierunkach rozwoju w oparciu o posiadany potencjał 6) Przedstawienie wyników badań podczas spotkania z udziałem Radnych Rady Miasta, Gmin, Powiatów biorących udział w badaniu. 7) Prezentacja (niezależnie od pkt. 6) wyników prowadzonych prac na dwóch otwartych konferencjach organizowanych w ramach projektu. 8) Współpraca z wybranym w postępowaniu przetargowym wykonawcą odpowiedzialnym za prowadzenie kampanii promocyjnej projektu. Współpraca będzie polegała na przekazywaniu materiałów, które posłużą do przygotowania artykułów prasowych Wykonawca przygotuje poglądowy harmonogram prowadzonych prac, który stanowić będzie załącznik do umowy ETAP II. Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle - płatne w całości ze środków Gminy Kędzierzyn-Koźle, realizowane poza projektem Zintegrowane podejście terytorialne szansą Rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego Obszar badawczy winien obejmować swoim zasięgiem gminę Kędzierzyn-Koźle, W celu realizacji tego zadania Wykonawca: 1) Przedstawi zakładany harmonogram prac obejmujący niżej prowadzone działania a kończący się opracowaniem dokumentu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle i gotowością Wykonawcy do zaprezentowania wyniku prowadzonych prac podczas posiedzeń komisji problemowych oraz sesji Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle w miesiącu czerwcu 2014 roku. (Harmonogram zostanie ostatecznie uzgodniony na etapie zawarcia umowy i stanowił będzie jej załącznik). 2) Dokona diagnozy sytuacji obecnej w sferze społecznej, gospodarczej, przestrzennej, która uzupełniona zostanie o analizę SWOT. Diagnoza zostanie przeprowadzona na obszarze badawczym stanowiącym teren gminy Kędzierzyn-Koźle, na podstawie przeprowadzonych przez Wykonawcę: - badań ankietowych wśród mieszkańców miasta (próba reprezentatywna minimum 500 osób), - spotkań warsztatowych (zakładana ilość spotkań minimum 5) w grupach, w skład których wejdą przedstawiciele środowisk nauki, gospodarki, kultury, sportu, organizacji pozarządowych oraz pracownicy wskazanych Wydziałów Urzędu Miasta oraz gminnych jednostek administracyjnych, - badań statystycznych, które wykorzystywane będą do przedstawienia dynamiki zmian (na podstawie danych pochodzących z lat 2007-2012) Wykonawca we własnym zakresie pozyska dane niezbędne do przygotowania dokumentu. 3) Wystąpi do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska oraz do Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego z zapytaniem o obowiązek opracowania lub odstąpienia od opracowania Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko dla projektu przygotowywanego dokumentu. W przypadku pozytywnej opinii któregokolwiek z w/w podmiotów Wykonawca uzgodni zakres i stopień uszczegółowienia prognozy oddziaływania na środowisko. W następnej kolejności opracuje sam bądź przy udziale podmiotów trzecich Prognozę oddziaływania na środowisko projektu dokumentu, która podda pod konsultacje społeczne oraz przedstawi do zaopiniowania właściwym organom wojewódzkich dyrekcji ochrony środowiska oraz inspekcji sanitarnej. Zawartość prognozy oddziaływania na środowisko sporządzanej dla planów miejscowych określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dn. 14.11.2002 w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, (Dz. U. Nr 197, poz. 1667) 4) Przeprowadzi proces konsultacji społecznych programu oddziaływania na środowisko oraz projektu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wyniki prowadzonych konsultacji i uwagi wniesione podczas komisji problemowych Rady Miasta zostaną zamieszczone w odpowiednich dokumentach. 5) Przygotuje projekt dokumentu Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle, który powinien zawierać takie elementy jak: -opis metodologii prowadzonych badań diagnostycznych, -wyniki prowadzonych badań diagnostycznych wraz z analizą SWOT, -nakreślenie wizji i misji, -opracowanie celów strategicznych i operacyjnych, -uwzględnienie zagadnień związanych z Kędzierzyńsko-Kozielski Subregionalnym Obszarem Funkcjonalnym oraz Lokalnym Programem Rewitalizacji -system wdrażania strategii wraz ze wskazaniem źródeł finansowania, -harmonogram monitorowania realizacji strategii, ewaluacja wraz z opracowaniem listy wskaźników temu służących, -wyniki konsultacji społecznych projektu dokumentu, -podsumowanie strategicznej oceny oddziaływania dokumentu na środowisko (o ile przygotowanie tego dokumentu będzie wymagane). 6) Przedstawi dokument na posiedzeniach komisji problemowych i sesji Rady Miasta. 7) Wykonawca przygotuje prezentację multimedialną w formacie .ppt (lub innym umożliwiającym zamieszczenie prezentacji na stronie internetowej) podsumowującą powstały dokument, w tym: diagnozy, cele, założenia Strategii Rozwoju Miasta a także raport z konsultacji społecznej celem zaprezentowania wyników szerszej grupie odbiorców. Prezentacja powinna zawierać poza częścią opisową elementy graficzne, tabele, wykresy itp. 8) Przeprowadzenie konsultacji społecznych opracowywanego dokumentu a także (jeżeli taka będzie decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska lub Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego) wykonanie samodzielnie lub zlecenie na własny koszt opracowania projektu dokumentu prognozy oddziaływania na środowisko. UWAGI OGÓLNE 1. Zamawiający zastrzega, że prace dot. ETAPU I i ETAPU II powinny być prowadzone jednocześnie, niezależnie od siebie, wg przygotowanych harmonogramów działań. 2. Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystanie wyników prowadzonych przez niego badań. Informacje zawarte w przygotowanym raporcie mogą zostać wykorzystane przez inne podmioty, odpowiedzialne za opracowanie dokumentów planistycznych, strategicznych dla KKSOF jak również przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i GUS..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.00.00.00-2, 90.71.10.00-4, 90.71.21.00-2, 73.22.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zintegrowane podejście terytorialne szansą rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 Wnioskodawca: Gmina Kędzierzyn-Koźle Nr umowy: DPT/BDG-II/POPT/85/13.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EU-CONSULT SP. Z O.O., {Dane ukryte}, Gdańsk, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 235655,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
87330,00
Oferta z najniższą ceną:
87330,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
116235,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 33284420130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-08-18 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 305 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.kedzierzynkozle.pl |
Informacja dostępna pod: | Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32, pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
73000000-2 | (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze | |
73220000-0 | Usługi doradcze w zakresie rozwoju | |
90711000-4 | Ocena oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną | |
90712100-2 | Planowanie rozwoju środowiska miejskiego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Delimitacja granic Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego (KKSOF). Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Kędzierzyn-Koźle do roku minimum 2020 - II POSTĘPOWANIE | EU-CONSULT SP. Z O.O. Gdańsk | 2013-09-16 | 87 330,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-09-16 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 730000002 907110004 907121002 732200000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 87 330,00 zł Minimalna złożona oferta: 87 330,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 87 330,00 zł Maksymalna złożona oferta: 116 235,00 zł |