Zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu dodatkowych zajęć realizowanych w ramach projektu pt. Gimnazjum przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu dodatkowych zajęć realizowanych w ramach projektu pt. Gimnazjum przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Realizacja zajęć oparta ma zostać na autorskich programach innowacyjnych zajęć z wykorzystaniem m.in. metod projektowych, aktywizujących do twórczości i kreatywności oraz ciekawych warsztatów, a także dodatkowo pokazy slajdów, quizy, mapy myśli, które rozwijają umiejętność korzystania z informacji i wykorzystywania różnych źródeł w procesie zdobywania wiedzy. Przyjęte rozwiązania będą nowe i innowacyjne w odniesieniu do dotychczasowej pracy Gimnazjum w Lubominie. Cel prowadzonych zajęć: wyrównywanie dysproporcji, rozwój i wsparcie zainteresowań, twórczego myślenie i wyobraźni uczniów pozwalające lepiej przyswajać wiedzę oraz osiągać lepsze wyniki nauczania. Metody: do każdych zajęć opracowany zostanie przez Wykonawcę program z zastosowaniem nowych, innowacyjnych metod pracy, m.in. prace warsztatowe, grupowe, gry edukacyjne, inne ustawienie sali, tuto ring, wykorzystanie elementów wizyjnych, multimedialnych. Po stronie Wykonawcy jest opracowanie programu rozwojowego poszczególnych zajęć, sposobu wykorzystania aktualnych technik i narzędzi do pracy z uczniami mającymi trudności w nauce oraz rozwijające zainteresowania i kompetencje kluczowe, rozwijanie zainteresowań ucznia, wdrażanie do twórczego rozwiązywania problemów. Ciekawy i atrakcyjny sposób prezentacji zagadnień, który umożliwia i wspiera proces aktywizowania całego zespołu objętego nauczaniem grupowym. Szczególne wykorzystanie ICT (laptopy) do różnych zajęć i przeprowadzenia części testów. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2013/14 oraz 2014/15 (doradztwo edukacyjno-zawodowe jedynie w 2014/15 r.). Częstotliwość zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających zainteresowania oraz z gimnastyki korekcyjnej: zajęcia systematycznie 1h lekcyjna w tyg. (38 godz. w roku szkolnym po 19 w semestrze (15 IX-XII i 23 I-VI). Częstotliwość zajęć logopedycznych, socjoterapeutycznych oraz edukacyjno-zawodowych wg poniższych odpowiadających im założeniom. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania stanowiące części zamówienia: CZĘŚĆ NR 1. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z trudności w nauce języka polskiego dla 4 grup po 8 osób - Razem 304 h. 2013 r. - 60 h 2014 r. - 152 h 2015 r. - 92 h CZĘŚĆ NR 2. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 2 grup po 8 osób w roku szkolnym 2013/2014 oraz 4 grup w roku szkolnym 204/2015 - Razem 228 h. 2013 r. - 30 h 2014 r. - 106 h 2015 r. - 92 h CZĘŚĆ NR 3. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z trudności w nauce języka angielskiego dla 3 grup po 8 osób - Razem 228 h. 2013 r. - 45 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 4. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z trudności w nauce języka niemieckiego dla 3 grup po 8 osób - Razem 228 h. 2013 r. - 45 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 5. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: polonistyczno-teatralne dla 2 grup po 10 osób - Razem 152 h. 2013 r. - 30 h 2014 r. - 76 h 2015 r. - 46 h CZĘŚĆ NR 6. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: przyrodnicze dla 3 grup po 8 osób - Razem 228 h. 2013 r. - 45 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 7. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: informatyczne ICT dla 3 grup po 8 osób - Razem 228 h. 2013 r. - 45 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 8. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: język angielski dla 3 grup po 10 osób - Razem 228 h. 2013 r. - 45 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 9. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: język niemiecki dla 2 grup po 10 osób - Razem 152 h.. 2013 r. - 30 h 2014 r. - 76 h 2015 r. - 46 h CZĘŚĆ NR 10. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów z dysfunkcjami: logopedyczne, kształtujące mowę, dla 2 grup po 4 osób, częstotliwość średnio co 2 tygodnie (19 h w roku szkolnym przez 2 lata szkolne) - Razem 76 h. 2013 r. - 15 h 2014 r. - 38 h 2015 r. - 23 h CZĘŚĆ NR 11. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów z dysfunkcjami: socjoterapeutyczne, indywidualne i grupowe (zajęcia psychoedukacyjne o charakterze terapeutycznym, poprawa umiejętności emocjonalno-społecznych). Razem 234 h. Grupowe: dla 3 grup po 5 osób, częstotliwość średnio co 2 tygodnie ( 19 h w rokuszkolnym przez 2 lata szkolne) - Razem 114 h Indywidualne: dla 15 os. Po dwa razy (po 1 h) w semestrze na osobę przez 2 lata. Razem 120 h 2013 r. - 51 h 2014 r. - 117 h 2015 r. - 66 h CZĘŚĆ NR 12. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów z dysfunkcjami: gimnastyka korekcyjna, dla 3 grup po 10 osób - Razem 228 h. 2013 r. - 45 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 13. Przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego - zajęcia edukacyjno- zawodowe w roku szkolnym 2014/15, w tym opracowanie systemu wsparcia dla gimnazjalistów zawierającego: kiedy i w jaki sposób zastosować poradnictwo edukacyjno-zawodowego, przeprowadzić diagnozę oraz przedstawić możliwości i wyboru najodpowiedniejszej ścieżki rozwoju. Razem 236 h. Grupowe: dla 3 klas odrębnie, częstotliwość: raz w semestrze po 2 h na klasę. Razem 12 h Indywidualne: dla 112 os. Raz w semestrze na ucznia (po 1 h). Razem 124 h 2014 r. - 118 h 2015 r. - 118 h Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z Gimnazjum w Lubominie, ul. Kopernika 4A 11 - 135 Lubomino - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Umiejętności zdobyte na zajęciach dodatkowych, prowadzonych z wykorzystaniem nowoczesnych form nauczania, mają za zadanie przygotować uczestników Projektu również do osiągnięcia sukcesu w dalszej drodze edukacyjnej. Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie dodatkowych zajęć w godzinach pozalekcyjnych w Gimnazjum w Lubominie: 1. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut. 2. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie przedstawiony przez koordynatora projektu we wrześniu 2013 r. i będzie aktualizowany co semestr. Do obowiązków Wykonawcy prowadzącego zajęcia dodatkowe należy: 1. dbałość o wysoką merytorycznie jakość i rzetelność zajęć. 2. systematyczność realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem. 3. systematyczne prowadzenie i przekazywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć dodatkowych, w tym kart ewidencji czasu pracy, list obecności, dzienników zajęć i przedkładania ich w ostatnim dniu miesiąca do zatwierdzenia koordynatorowi projektu. 4. przekazywanie koordynatorowi projektu początkowych i co semestralnych opinii i wyników przeprowadzonych testów kompetencji uczestników danych zajęć. 5. terminowe opracowanie i przekazywanie miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych. 6. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.). 7. prowadzenie w przedmiotowym zakresie i w razie konieczności na prośbę koordynatora projektu działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji POKL. Zamawiający wymaga, aby osoby które wykonywać będą zamówienie były dyspozycyjne i dostosowały się do przedstawionego co semestralnie planu zajęć. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadzący zajęcia dodatkowe, posiadali odpowiednie kwalifikacje pedagogiczne adekwatnie do wyżej wymienionych zajęć, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400 z późn. zm.). Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji usługi odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca..
Lubomino: Zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu dodatkowych zajęć realizowanych w ramach projektu pt. Gimnazjum przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 332658 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gimnazjum w Lubominie , ul. Kopernika 4a, 11-135 Lubomino, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 616-07-68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Gimnazjum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu dodatkowych zajęć realizowanych w ramach projektu pt. Gimnazjum przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu dodatkowych zajęć realizowanych w ramach projektu pt. Gimnazjum przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Realizacja zajęć oparta ma zostać na autorskich programach innowacyjnych zajęć z wykorzystaniem m.in. metod projektowych, aktywizujących do twórczości i kreatywności oraz ciekawych warsztatów, a także dodatkowo pokazy slajdów, quizy, mapy myśli, które rozwijają umiejętność korzystania z informacji i wykorzystywania różnych źródeł w procesie zdobywania wiedzy. Przyjęte rozwiązania będą nowe i innowacyjne w odniesieniu do dotychczasowej pracy Gimnazjum w Lubominie. Cel prowadzonych zajęć: wyrównywanie dysproporcji, rozwój i wsparcie zainteresowań, twórczego myślenie i wyobraźni uczniów pozwalające lepiej przyswajać wiedzę oraz osiągać lepsze wyniki nauczania. Metody: do każdych zajęć opracowany zostanie przez Wykonawcę program z zastosowaniem nowych, innowacyjnych metod pracy, m.in. prace warsztatowe, grupowe, gry edukacyjne, inne ustawienie sali, tuto ring, wykorzystanie elementów wizyjnych, multimedialnych. Po stronie Wykonawcy jest opracowanie programu rozwojowego poszczególnych zajęć, sposobu wykorzystania aktualnych technik i narzędzi do pracy z uczniami mającymi trudności w nauce oraz rozwijające zainteresowania i kompetencje kluczowe, rozwijanie zainteresowań ucznia, wdrażanie do twórczego rozwiązywania problemów. Ciekawy i atrakcyjny sposób prezentacji zagadnień, który umożliwia i wspiera proces aktywizowania całego zespołu objętego nauczaniem grupowym. Szczególne wykorzystanie ICT (laptopy) do różnych zajęć i przeprowadzenia części testów. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2013/14 oraz 2014/15 (doradztwo edukacyjno-zawodowe jedynie w 2014/15 r.). Częstotliwość zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających zainteresowania oraz z gimnastyki korekcyjnej: zajęcia systematycznie 1h lekcyjna w tyg. (38 godz. w roku szkolnym po 19 w semestrze (15 IX-XII i 23 I-VI). Częstotliwość zajęć logopedycznych, socjoterapeutycznych oraz edukacyjno-zawodowych wg poniższych odpowiadających im założeniom. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania stanowiące części zamówienia: CZĘŚĆ NR 1. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z trudności w nauce języka polskiego dla 4 grup po 8 osób - Razem 304 h. 2013 r. - 60 h 2014 r. - 152 h 2015 r. - 92 h CZĘŚĆ NR 2. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 2 grup po 8 osób w roku szkolnym 2013/2014 oraz 4 grup w roku szkolnym 204/2015 - Razem 228 h. 2013 r. - 30 h 2014 r. - 106 h 2015 r. - 92 h CZĘŚĆ NR 3. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z trudności w nauce języka angielskiego dla 3 grup po 8 osób - Razem 228 h. 2013 r. - 45 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 4. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z trudności w nauce języka niemieckiego dla 3 grup po 8 osób - Razem 228 h. 2013 r. - 45 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 5. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: polonistyczno-teatralne dla 2 grup po 10 osób - Razem 152 h. 2013 r. - 30 h 2014 r. - 76 h 2015 r. - 46 h CZĘŚĆ NR 6. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: przyrodnicze dla 3 grup po 8 osób - Razem 228 h. 2013 r. - 45 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 7. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: informatyczne ICT dla 3 grup po 8 osób - Razem 228 h. 2013 r. - 45 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 8. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: język angielski dla 3 grup po 10 osób - Razem 228 h. 2013 r. - 45 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 9. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: język niemiecki dla 2 grup po 10 osób - Razem 152 h.. 2013 r. - 30 h 2014 r. - 76 h 2015 r. - 46 h CZĘŚĆ NR 10. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów z dysfunkcjami: logopedyczne, kształtujące mowę, dla 2 grup po 4 osób, częstotliwość średnio co 2 tygodnie (19 h w roku szkolnym przez 2 lata szkolne) - Razem 76 h. 2013 r. - 15 h 2014 r. - 38 h 2015 r. - 23 h CZĘŚĆ NR 11. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów z dysfunkcjami: socjoterapeutyczne, indywidualne i grupowe (zajęcia psychoedukacyjne o charakterze terapeutycznym, poprawa umiejętności emocjonalno-społecznych). Razem 234 h. Grupowe: dla 3 grup po 5 osób, częstotliwość średnio co 2 tygodnie ( 19 h w rokuszkolnym przez 2 lata szkolne) - Razem 114 h Indywidualne: dla 15 os. Po dwa razy (po 1 h) w semestrze na osobę przez 2 lata. Razem 120 h 2013 r. - 51 h 2014 r. - 117 h 2015 r. - 66 h CZĘŚĆ NR 12. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów z dysfunkcjami: gimnastyka korekcyjna, dla 3 grup po 10 osób - Razem 228 h. 2013 r. - 45 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 13. Przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego - zajęcia edukacyjno- zawodowe w roku szkolnym 2014/15, w tym opracowanie systemu wsparcia dla gimnazjalistów zawierającego: kiedy i w jaki sposób zastosować poradnictwo edukacyjno-zawodowego, przeprowadzić diagnozę oraz przedstawić możliwości i wyboru najodpowiedniejszej ścieżki rozwoju. Razem 236 h. Grupowe: dla 3 klas odrębnie, częstotliwość: raz w semestrze po 2 h na klasę. Razem 12 h Indywidualne: dla 112 os. Raz w semestrze na ucznia (po 1 h). Razem 124 h 2014 r. - 118 h 2015 r. - 118 h Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z Gimnazjum w Lubominie, ul. Kopernika 4A 11 - 135 Lubomino - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Umiejętności zdobyte na zajęciach dodatkowych, prowadzonych z wykorzystaniem nowoczesnych form nauczania, mają za zadanie przygotować uczestników Projektu również do osiągnięcia sukcesu w dalszej drodze edukacyjnej. Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie dodatkowych zajęć w godzinach pozalekcyjnych w Gimnazjum w Lubominie: 1. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut. 2. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie przedstawiony przez koordynatora projektu we wrześniu 2013 r. i będzie aktualizowany co semestr. Do obowiązków Wykonawcy prowadzącego zajęcia dodatkowe należy: 1. dbałość o wysoką merytorycznie jakość i rzetelność zajęć. 2. systematyczność realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem. 3. systematyczne prowadzenie i przekazywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć dodatkowych, w tym kart ewidencji czasu pracy, list obecności, dzienników zajęć i przedkładania ich w ostatnim dniu miesiąca do zatwierdzenia koordynatorowi projektu. 4. przekazywanie koordynatorowi projektu początkowych i co semestralnych opinii i wyników przeprowadzonych testów kompetencji uczestników danych zajęć. 5. terminowe opracowanie i przekazywanie miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych. 6. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.). 7. prowadzenie w przedmiotowym zakresie i w razie konieczności na prośbę koordynatora projektu działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji POKL. Zamawiający wymaga, aby osoby które wykonywać będą zamówienie były dyspozycyjne i dostosowały się do przedstawionego co semestralnie planu zajęć. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadzący zajęcia dodatkowe, posiadali odpowiednie kwalifikacje pedagogiczne adekwatnie do wyżej wymienionych zajęć, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400 z późn. zm.). Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji usługi odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca...
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenia o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 2) i oświadczenie o posiadaniu uprawnień (wzór zał. nr 4)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenia o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 2),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenia o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 2),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający żąda aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, posiadającymi wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje. W przypadku podmiotów zagranicznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował minimum 1 osobą z uprawnieniami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.).Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, iż osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia/kwalifikacje zawodowe.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenia o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 2),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
w stosunku do osób fizycznych oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 5),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w formie aneksów, za zgodą Stron, tylko w zakresie przewidzianym w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ z załącznikami. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach, gdy: 1/ Wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy lub wystąpi działanie siły wyższej, np.: - katastrofalne działanie przyrody kataklizmy, trzęsienie ziemi itp., - katastrofalne działanie ludzkości działania wojenne itp., - zmiana przepisów prawnych, powodująca wydłużenie terminu realizacji zamówienia, - zaburzenia życia zbiorowego np. akty wandalizmu zbiorowego, kradzieże itp. Okoliczności te były niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, skutkując niemożliwością dotrzymania terminu. 2/ Wystąpią inne, wyjątkowo niesprzyjające okoliczności niezdolność do realizacji świadczenia w wyniku długotrwałej choroby, wypadku bądź innych zdarzeń losowych, uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy. 2 . Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących osób odpowiedzialnych za realizację ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego. 3 . Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to zmiany są korzystne dla Zamawiającego i zarazem nie powodują zmiany świadczenia. 4 . Każda zmiana w umowie musi być potwierdzony protokołem konieczności, zatwierdzonym przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gimnazjumwlubominie.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gimnazjum w Lubominie ul. Kopernika 4A 11 - 135 Lubomino..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
27.08.2013 godzina 09:30, miejsce: Gimnazjum w Lubominie ul. Kopernika 4A 11 - 135 Lubomino..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 33265820130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-08-18 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 672 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 13 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.gimnazjumwlubominie.edupage.org |
Informacja dostępna pod: | Gimnazjum w Lubominie ul. Kopernika 4A 11 - 135 Lubomino. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |