Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiot zamówienia - usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli/ dyrektorów szkół/ przedszkoli z terenu powiatu lubelskiego, biorących udział w w/w projekcie. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Lubelskim poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. W ramach projektu planuje się powołanie 4 sieci, w tym 1 sieci dyrektorów. W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie średnio 25 nauczycieli/ dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli. Członkowie sieci będą spotykać się przeciętnie 10 razy w trakcie trwania projektu (ok. raz na 2 m-ce, w tym po 1 spotkaniu wyjazdowym (wyjazd edukacyjny) dla każdej z sieci w I i II roku jej działalności oraz spotkania z ekspertami). Te same sieci będą przez 2 lata. Pracą sieci kieruje Koordynator sieci. Między spotkaniami nauczyciele/ dyrektorzy będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. Spotkania członków sieci będą się odbywać w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Lublinie, Starostwa Powiatowego w Lublinie, z wyjątkiem spotkań w formie wyjazdów edukacyjnych. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na zadania: Część I - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia -Poza pedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły, Część II - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia -Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki, Część III - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia -Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów, Część IV - pełnienie funkcji koordynatora sieci -Nauczyciele pracują zespołowo. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 35 godzin miesięcznie. W ofercie należy przyjąć, że liczba miesięcy pełnienia funkcji koordynatora wynosi 22. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla części I - IV: 1) zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, współpraca z SORE, 2) organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz jej pracy na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli, 3) opracowanie planów pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) - jeden plan pracy na I rok działalności sieci, drugi plan pracy na II rok działalności sieci i harmonogramu spotkań, 4) opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5) opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6) opracowanie ankiet oraz przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z nauczycielami/ dyrektorami szkół/przedszkoli na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 6) organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 7) kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), 8) wspieranie aktywności nauczycieli/ dyrektorów szkół/ przedszkoli - uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9) motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10) systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11) monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12) promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13) współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14) współpraca przy organizacji i przygotowaniu wyjazdów edukacyjnych, 15) wskazanie merytorycznych wymagań na ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 16) współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu materiałów szkoleniowych, 17) kontakty z ekspertami zewnętrznymi, 18) współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy.
Lublin: Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Numer ogłoszenia: 329826 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Lubelski , ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 52 86 600, faks 81 52 86 601.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://www.splublin.bip.lubelskie.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia - usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli/ dyrektorów szkół/ przedszkoli z terenu powiatu lubelskiego, biorących udział w w/w projekcie. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Lubelskim poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. W ramach projektu planuje się powołanie 4 sieci, w tym 1 sieci dyrektorów. W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie średnio 25 nauczycieli/ dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli. Członkowie sieci będą spotykać się przeciętnie 10 razy w trakcie trwania projektu (ok. raz na 2 m-ce, w tym po 1 spotkaniu wyjazdowym (wyjazd edukacyjny) dla każdej z sieci w I i II roku jej działalności oraz spotkania z ekspertami). Te same sieci będą przez 2 lata. Pracą sieci kieruje Koordynator sieci. Między spotkaniami nauczyciele/ dyrektorzy będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. Spotkania członków sieci będą się odbywać w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Lublinie, Starostwa Powiatowego w Lublinie, z wyjątkiem spotkań w formie wyjazdów edukacyjnych. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na zadania: Część I - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia -Poza pedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły, Część II - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia -Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki, Część III - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia -Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów, Część IV - pełnienie funkcji koordynatora sieci -Nauczyciele pracują zespołowo. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 35 godzin miesięcznie. W ofercie należy przyjąć, że liczba miesięcy pełnienia funkcji koordynatora wynosi 22. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla części I - IV: 1) zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, współpraca z SORE, 2) organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz jej pracy na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli, 3) opracowanie planów pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) - jeden plan pracy na I rok działalności sieci, drugi plan pracy na II rok działalności sieci i harmonogramu spotkań, 4) opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5) opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6) opracowanie ankiet oraz przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z nauczycielami/ dyrektorami szkół/przedszkoli na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 6) organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 7) kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), 8) wspieranie aktywności nauczycieli/ dyrektorów szkół/ przedszkoli - uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9) motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10) systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11) monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12) promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13) współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14) współpraca przy organizacji i przygotowaniu wyjazdów edukacyjnych, 15) wskazanie merytorycznych wymagań na ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 16) współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu materiałów szkoleniowych, 17) kontakty z ekspertami zewnętrznymi, 18) współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNa potwierdzenie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać dysponowanie: a) w części I - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) moderowała kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu - w ilości łącznej co najmniej 2, 2) posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji dyrektora szkoły/ przedszkola, tj. pełniła funkcję dyrektora szkoły/ przedszkola w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. b) w części II - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia o kierunku matematyka, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) moderowała kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu - w ilości łącznej co najmniej 2, 2) posiada doświadczenie w zakresie nauczania matematyki, tj. prowadziła zajęcia z matematyki w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. c) dla części III - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia o kierunku nauczanie początkowe/ edukacja wczesnoszkolna/ wychowanie przedszkolne/ kształcenie zintegrowane, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) moderowała kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu - w ilości łącznej co najmniej 2, 2) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć w przedszkolu lub w klasach I-III szkoły podstawowej, tj. prowadziła zajęcia w przedszkolu lub w klasach I-III szkoły podstawowej w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. d) dla części IV - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 80 godzin, b) moderowała kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu - w ilości łącznej co najmniej 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach opisanych w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Uwagi do pkt III.4.1),pkt III.4.2) i pkt III.4.4) - w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1. oświadczenia wymienione w pkt III.4.1) składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie, 2. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, o ktorym mowa w pkt III.4.2) składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 3. dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w pkt III.4.4) składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 4. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy, 2) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych, zaleceń lub wyrażenia zgody na dokonanie zmian w realizowanym projekcie przez Instytucję Pośredniczącą II, 3) w zakresie zmiany harmonogramu realizacji projektu z zastrzeżeniem, że zmiany te nie spowodują zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 4) w przypadku zmiany kadry realizującej przedmiot zamówienia w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. w szczególności długotrwała choroba, śmierć) oraz wynikającej ze zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego, 5) w przypadku zmiany miejsca świadczenia usługi, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.splublin.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 budynek A, 20-074 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
22.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 budynek A, pok. 102 (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Lublin: Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Numer ogłoszenia: 193037 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 329826 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Lubelski, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 52 86 600, faks 81 52 86 601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia - usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli/ dyrektorów szkół/ przedszkoli z terenu powiatu lubelskiego, biorących udział w w/w projekcie. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Lubelskim poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. W ramach projektu planuje się powołanie 4 sieci, w tym 1 sieci dyrektorów. W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie średnio 25 nauczycieli/ dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli. Członkowie sieci będą spotykać się przeciętnie 10 razy w trakcie trwania projektu (ok. raz na 2 m-ce, w tym po 1 spotkaniu wyjazdowym (wyjazd edukacyjny) dla każdej z sieci w I i II roku jej działalności oraz spotkania z ekspertami). Te same sieci będą przez 2 lata. Pracą sieci kieruje Koordynator sieci. Między spotkaniami nauczyciele/ dyrektorzy będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. Spotkania członków sieci będą się odbywać w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Lublinie, Starostwa Powiatowego w Lublinie, z wyjątkiem spotkań w formie wyjazdów edukacyjnych. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na zadania: Część I - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia -Poza pedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły, Część II - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia -Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki, Część III - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia -Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów, Część IV - pełnienie funkcji koordynatora sieci -Nauczyciele pracują zespołowo. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 35 godzin miesięcznie. W ofercie należy przyjąć, że liczba miesięcy pełnienia funkcji koordynatora wynosi 22. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla części I - IV: 1) zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, współpraca z SORE, 2) organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz jej pracy na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli, 3) opracowanie planów pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) - jeden plan pracy na I rok działalności sieci, drugi plan pracy na II rok działalności sieci i harmonogramu spotkań, 4) opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5) opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6) opracowanie ankiet oraz przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z nauczycielami/ dyrektorami szkół/przedszkoli na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 6) organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 7) kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), 8) wspieranie aktywności nauczycieli/ dyrektorów szkół/ przedszkoli - uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9) motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10) systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11) monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12) promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13) współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14) współpraca przy organizacji i przygotowaniu wyjazdów edukacyjnych, 15) wskazanie merytorycznych wymagań na ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 16) współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu materiałów szkoleniowych, 17) kontakty z ekspertami zewnętrznymi, 18) współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Czernicka-Szpakowska, {Dane ukryte}, 23-110 Krzczonów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 66000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
38500,00
Oferta z najniższą ceną:
38500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
38500,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 32982620130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-08-13 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 677 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 4 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | http://www.splublin.bip.lubelskie.pl. |
Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 budynek A, 20-074 Lublin |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfin | Anna Czernicka-Szpakowska Krzczonów | 2013-09-23 | 38 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-09-23 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 38 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 38 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 38 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 38 500,00 zł |