Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość, realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch zadań opisanych poniżej: Zadanie nr 1: Zarządzanie projektem Zadanie 2. Usługi edukacyjne Zadanie Nr 1 Zarządzanie projektem Zakres obowiązków podmiotu zarządzającego projektem Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. Do obowiązków podmiotu zarządzającego należeć będzie: a) opracowanie planu realizacji projektu, b) opracowanie wzorów dokumentów i list kontrolnych, c) opracowanie zasad przepływu informacji i dokumentacji projektowej, d) nadzór nad postępem finansowym i rzeczowym realizacji projektu, e) monitoring kwalifikowalności kosztów w projekcie, f) opracowanie listy ryzyk i zarządzanie ryzykiem w projekcie, g) nadzorowanie formalnej obsługi uczestników projektu, h) formalna obsługa projektu, i) obsługa organizacyjna projektu, j) opracowanie wniosków o płatność zgodnie z obowiązującym harmonogramem płatności oraz nadzorowanie realizacji płatności w ramach projektu, k) zarządzanie zespołem projektowym , l) koordynacja obsługi organizacyjnej procesu realizacji szkoleń, m) koordynacja działań promocyjnych w projekcie, n) monitoring działań rekrutacyjnych w projekcie, o) monitoring wsparcia w projekcie, p) prowadzenie dokumentacji finansowej i sprawozdawczości, w tym opis i weryfikacja dokumentów finansowych i procesu rozliczeń z Instytucją Pośredniczącą - zgodnie z harmonogramem płatności, q) realizacja spotkań monitorujących postęp projektu spotkania z zespołem projektowym, r) monitoring dokumentacji projektowej s) doradztwo w zakresie realizacji działań w projekcie, t) kontakty robocze z Instytucją Pośredniczącą i z opiekunem projektu, u) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektowej, v) wprowadzanie zmian do wniosku o dofinansowanie, w) przeprowadzenie szkolenia z zakresu równości płci w obszarze projektu. Kluczowe decyzje dotyczące projektu (zmiany merytoryczne) podejmowane będą przez podmiot zarządzający w porozumieniu z dyrektorem szkoły oraz organem prowadzącym Zadanie Nr 2 Usługi edukacyjne Zakres obowiązków podmiotu świadczącego usługi edukacyjne Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. Do obowiązków podmiotu świadczącego usługi edukacyjne należeć będzie zapewnienie realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem zawartym we wniosku o dofinansowanie w tym: 1.Zapewnienie doświadczonej kadry pedagogicznej do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, komunikacji biznesowej w języku angielskim i języku niemieckim, wyrównujących szanse edukacyjne oraz organizacji i wspomagania kształcenia modułowego w okresie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem, w tym zajęcia: a. z języka angielskiego w biznesie - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-12 uczniów w grupie, b. z języka niemieckiego w biznesie - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-12 uczniów w grupie, c. z matematyki - poziom rozszerzony - 2 grupy po 36 dni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie, d. w zakresie obsługi programu CHART - oprogramowania do zarządzania dla hoteli - 6 grup po 30 tygodni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie, e. wyrównawcze z języka angielskiego - 4 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie, f. wyrównawcze z języka niemieckiego - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie15 uczniów w grupie g. wyrównawcze z matematyki - 6 grup po 30 dni 2 godziny dziennie15 uczniów w grupie, h. w zakresie obsługi pakietu programu INSERT- oprogramowania do obsługi finansowo-księgowej i kadrowej jednostek gospodarczych - 4 grupy po 30 dni 2 godziny dziennie15 uczniów w grupie, 2. Zapewnienie nadzorowania modyfikacji pakietów edukacyjnych przez doświadczonego eksperta kształcenia modułowego posiadającego kwalifikacje dydaktyczne i niezbędną wiedzę z zakresu kształcenia modułowego. 3.Zapewnienie wykonania w terminie modyfikacji pakietów edukacyjnych 4.Zapewnienie opracowania szczegółowych programów zajęć zgodnie z treściami ramowymi zawartymi we wniosku o dofinansowanie: Język angielski i niemiecki w biznesie Ramowy program zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z języka niemieckiego/angielskiego jako języka biznesowego dla kursu o wymiarze 60 godz. a. informacje o działalności gospodarczej w krajach niemieckiego angielskiego obszaru językowego. 4 godz. b. kreowanie wizerunku firmy.10godz. c. aplikowanie o pracę. 12 godz. d. prowadzenie nowoczesnej korespondencji handlowej. 12 godz. e. organizacja i przebieg negocjacji, dyskusji, zebrań. 12 godz. f. prowadzenie rozmów telefonicznych. 10 godz. Matematyka - poziom rozszerzony Ramowy program zajęć dodatkowych z matematyki dla kursu o wymiarze 72 godz. a. wykorzystanie i tworzenie informacji: - umiejętność używania języka matematycznego do opisu rozumowania i uzyskanych wyników - 12 godzin, b. wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji: - umiejętność interpretowania pojęć matematycznych i operowania obiektami matematycznymi - 12 godzin. c. modelowanie matematyczne: - umiejętność budowania modelu matematycznego danej sytuacji z uwzględnieniem ograniczeń i zastrzeżeń - 20 godzin. d. użycie i tworzenie strategii: - umiejętność tworzenia strategii rozwiązującej problem - 20 godzin. e. rozumowanie i argumentacja: - umiejętność tworzenia łańcucha argumentów i uzasadniania jego poprawności - 8 godzin. Obsługa programu CHART - oprogramowania do zarządzania dla hoteli Program kursu o wymiarze 60 godzin zgodnie z funkcjami właściwymi dla programu. Język angielski i język niemiecki - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne Ramowy program zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego i języka angielskiego dla kursu o wymiarze 60 godz. Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych słuchaczy w zakresie kręgów tematycznych określonych w standardach wymagań egzaminacyjnych będących podstawą przeprowadzania egzaminu maturalnego. a. człowiek - dane personalne, wygląd zewnętrzny, cechy charakteru, uczucia i emocje. 4 godz. b. dom - miejsce zamieszkania, opis domu, pomieszczeń domu i ich wyposażenia, wynajmowanie mieszkania, 4 godz. c. szkoła - przedmioty nauczania, oceny i wymagania, życie szkoły, kształcenie pozaszkolne. 4 godz. d. praca - popularne zawody i związane z nimi czynności, warunki pracy i zatrudnienia, praca dorywcza. 4 godz. e. życie rodzinne i towarzyskie - okresy życia, członkowie rodziny, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego, święta i uroczystości, styl życia. 4 godz. f. żywienie - artykuły spożywcze, przygotowanie potraw, posiłki, lokale gastronomiczne. 4 godz. g. zakupy i usługi - rodzaje sklepów, towary, sprzedawanie i kupowanie, reklama, korzystanie z usług. 4 godz. h. podróżowanie i turystyka - środki transportu, baza noclegowa, informacja turystyczna, wycieczki, zwiedzanie, wypadki i awarie. 4 godz. i. kultura - podstawowe dziedziny kultury, twórcy i ich dzieła, uczestnictwo w kulturze. 4 godz. j. sport - popularne dyscypliny sportu, podstawowy sprzęt sportowy, imprezy sportowe. 4 godz. k. zdrowie - higieniczny tryb życia, podstawowe schorzenia, ich objawy i leczenie, niepełnosprawni, uzależnienia. 4 godz. l. nauka, technika - odkrycia naukowe, wynalazki, obsługa i korzystanie z podstawowych urządzeń technicznych. 4 godz. m. świat przyrody - klimat, świat roślin i zwierząt, krajobraz, zagrożenie i ochrona środowiska naturalnego, klęski żywiołowe. 4 godz. n. państwo i społeczeństwo - struktura państwa, urzędy, organizacje międzynarodowe, konflikty wewnętrzne i międzynarodowe, przestępczość. 4 godz. o. elementy wiedzy o krajach niemieckiego angielskiego obszaru językowego. 4 godz Matematyka - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne z matematyki Ramowy program zajęć wyrównawczych matematyki dla kursu o wymiarze 60 godz. a. Wykorzystanie i tworzenie informacji: - umiejętność interpretowani a tekstu matematycznego i formułowania uzyskanych wyników - 16 godzin, b. Wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji: - umiejętność używania prostych, dobrze znanych obiektów matematycznych -16 godzin. c. Modelowanie matematyczne: - umiejętność dobierania modelu matematycznego do prostej sytuacji - 12 godzin. d. Użycie i tworzenie strategii: - umiejętność stosowania strategii, która jasno wynika z treści zadania - 8 godzin. e. Rozumowanie i argumentacja: - umiejętność prowadzenia prostego rozumowania, składającego się z niewielkiej liczby kroków - 8 godzin Wspomaganie modułowego programu kształcenia Ramowy program zajęć modułowych z zakresu obsługi pakietu programu INSERT dla kursu o wymiarze 60 godz. a) Rachmistrz GT moduł do obsługi finansowo - księgowej przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną ewidencję księgową, b) SUBIEKT GT moduł do obsługi gospodarki magazynowej i sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych, c) GRATYFIKANT GT moduł do obsługi kadr i płac i sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych, d) REWIZOR GT moduł do obsługi finansowo - księgowej przedsiębiorstw prowadzących pełną ewidencję księgową. 5 Zapewnienie opracowanie planów wynikowych do realizowanych programów, 6 Opracowanie narzędzi pomiaru dydaktycznego: testy, karty pracy, ćwiczenia, 7 Koordynowanie prowadzenia dokumentacji przebiegu kształcenia, 8 Systematyczne monitorowanie postępów uczniów oraz zapewnienie ewaluacji procesu kształcenia 9 Koordynowanie dostosowania procesu kształcenia do potrzeb i możliwości uczniów 10 Zapewnienie prowadzenia zajęć dydaktycznych zgodnie z harmonogramem, 11 Zapewnienie realizacji treści programowych zawartych w szczegółowym programie zajęć, 12 Zapewnienie przestrzegania przez prowadzących regulaminów i zasad obowiązujących w miejscu realizacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem regulaminu pracy w tym przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p-poż i zapisów kodeksu etycznego nauczyciela w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. 13 Koordynowanie pracy zespołu nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne.
Tomaszów Mazowiecki: Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość, realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00
Numer ogłoszenia: 325236 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. , ul. Św. Antoniego 57/61, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 43 36, faks 44 724 43 36.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zsp2.nasztomaszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość, realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch zadań opisanych poniżej: Zadanie nr 1: Zarządzanie projektem Zadanie 2. Usługi edukacyjne Zadanie Nr 1 Zarządzanie projektem Zakres obowiązków podmiotu zarządzającego projektem Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. Do obowiązków podmiotu zarządzającego należeć będzie: a) opracowanie planu realizacji projektu, b) opracowanie wzorów dokumentów i list kontrolnych, c) opracowanie zasad przepływu informacji i dokumentacji projektowej, d) nadzór nad postępem finansowym i rzeczowym realizacji projektu, e) monitoring kwalifikowalności kosztów w projekcie, f) opracowanie listy ryzyk i zarządzanie ryzykiem w projekcie, g) nadzorowanie formalnej obsługi uczestników projektu, h) formalna obsługa projektu, i) obsługa organizacyjna projektu, j) opracowanie wniosków o płatność zgodnie z obowiązującym harmonogramem płatności oraz nadzorowanie realizacji płatności w ramach projektu, k) zarządzanie zespołem projektowym , l) koordynacja obsługi organizacyjnej procesu realizacji szkoleń, m) koordynacja działań promocyjnych w projekcie, n) monitoring działań rekrutacyjnych w projekcie, o) monitoring wsparcia w projekcie, p) prowadzenie dokumentacji finansowej i sprawozdawczości, w tym opis i weryfikacja dokumentów finansowych i procesu rozliczeń z Instytucją Pośredniczącą - zgodnie z harmonogramem płatności, q) realizacja spotkań monitorujących postęp projektu spotkania z zespołem projektowym, r) monitoring dokumentacji projektowej s) doradztwo w zakresie realizacji działań w projekcie, t) kontakty robocze z Instytucją Pośredniczącą i z opiekunem projektu, u) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektowej, v) wprowadzanie zmian do wniosku o dofinansowanie, w) przeprowadzenie szkolenia z zakresu równości płci w obszarze projektu. Kluczowe decyzje dotyczące projektu (zmiany merytoryczne) podejmowane będą przez podmiot zarządzający w porozumieniu z dyrektorem szkoły oraz organem prowadzącym Zadanie Nr 2 Usługi edukacyjne Zakres obowiązków podmiotu świadczącego usługi edukacyjne Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. Do obowiązków podmiotu świadczącego usługi edukacyjne należeć będzie zapewnienie realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem zawartym we wniosku o dofinansowanie w tym: 1.Zapewnienie doświadczonej kadry pedagogicznej do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, komunikacji biznesowej w języku angielskim i języku niemieckim, wyrównujących szanse edukacyjne oraz organizacji i wspomagania kształcenia modułowego w okresie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem, w tym zajęcia: a. z języka angielskiego w biznesie - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-12 uczniów w grupie, b. z języka niemieckiego w biznesie - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-12 uczniów w grupie, c. z matematyki - poziom rozszerzony - 2 grupy po 36 dni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie, d. w zakresie obsługi programu CHART - oprogramowania do zarządzania dla hoteli - 6 grup po 30 tygodni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie, e. wyrównawcze z języka angielskiego - 4 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie, f. wyrównawcze z języka niemieckiego - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie15 uczniów w grupie g. wyrównawcze z matematyki - 6 grup po 30 dni 2 godziny dziennie15 uczniów w grupie, h. w zakresie obsługi pakietu programu INSERT- oprogramowania do obsługi finansowo-księgowej i kadrowej jednostek gospodarczych - 4 grupy po 30 dni 2 godziny dziennie15 uczniów w grupie, 2. Zapewnienie nadzorowania modyfikacji pakietów edukacyjnych przez doświadczonego eksperta kształcenia modułowego posiadającego kwalifikacje dydaktyczne i niezbędną wiedzę z zakresu kształcenia modułowego. 3.Zapewnienie wykonania w terminie modyfikacji pakietów edukacyjnych 4.Zapewnienie opracowania szczegółowych programów zajęć zgodnie z treściami ramowymi zawartymi we wniosku o dofinansowanie: Język angielski i niemiecki w biznesie Ramowy program zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z języka niemieckiego/angielskiego jako języka biznesowego dla kursu o wymiarze 60 godz. a. informacje o działalności gospodarczej w krajach niemieckiego angielskiego obszaru językowego. 4 godz. b. kreowanie wizerunku firmy.10godz. c. aplikowanie o pracę. 12 godz. d. prowadzenie nowoczesnej korespondencji handlowej. 12 godz. e. organizacja i przebieg negocjacji, dyskusji, zebrań. 12 godz. f. prowadzenie rozmów telefonicznych. 10 godz. Matematyka - poziom rozszerzony Ramowy program zajęć dodatkowych z matematyki dla kursu o wymiarze 72 godz. a. wykorzystanie i tworzenie informacji: - umiejętność używania języka matematycznego do opisu rozumowania i uzyskanych wyników - 12 godzin, b. wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji: - umiejętność interpretowania pojęć matematycznych i operowania obiektami matematycznymi - 12 godzin. c. modelowanie matematyczne: - umiejętność budowania modelu matematycznego danej sytuacji z uwzględnieniem ograniczeń i zastrzeżeń - 20 godzin. d. użycie i tworzenie strategii: - umiejętność tworzenia strategii rozwiązującej problem - 20 godzin. e. rozumowanie i argumentacja: - umiejętność tworzenia łańcucha argumentów i uzasadniania jego poprawności - 8 godzin. Obsługa programu CHART - oprogramowania do zarządzania dla hoteli Program kursu o wymiarze 60 godzin zgodnie z funkcjami właściwymi dla programu. Język angielski i język niemiecki - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne Ramowy program zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego i języka angielskiego dla kursu o wymiarze 60 godz. Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych słuchaczy w zakresie kręgów tematycznych określonych w standardach wymagań egzaminacyjnych będących podstawą przeprowadzania egzaminu maturalnego. a. człowiek - dane personalne, wygląd zewnętrzny, cechy charakteru, uczucia i emocje. 4 godz. b. dom - miejsce zamieszkania, opis domu, pomieszczeń domu i ich wyposażenia, wynajmowanie mieszkania, 4 godz. c. szkoła - przedmioty nauczania, oceny i wymagania, życie szkoły, kształcenie pozaszkolne. 4 godz. d. praca - popularne zawody i związane z nimi czynności, warunki pracy i zatrudnienia, praca dorywcza. 4 godz. e. życie rodzinne i towarzyskie - okresy życia, członkowie rodziny, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego, święta i uroczystości, styl życia. 4 godz. f. żywienie - artykuły spożywcze, przygotowanie potraw, posiłki, lokale gastronomiczne. 4 godz. g. zakupy i usługi - rodzaje sklepów, towary, sprzedawanie i kupowanie, reklama, korzystanie z usług. 4 godz. h. podróżowanie i turystyka - środki transportu, baza noclegowa, informacja turystyczna, wycieczki, zwiedzanie, wypadki i awarie. 4 godz. i. kultura - podstawowe dziedziny kultury, twórcy i ich dzieła, uczestnictwo w kulturze. 4 godz. j. sport - popularne dyscypliny sportu, podstawowy sprzęt sportowy, imprezy sportowe. 4 godz. k. zdrowie - higieniczny tryb życia, podstawowe schorzenia, ich objawy i leczenie, niepełnosprawni, uzależnienia. 4 godz. l. nauka, technika - odkrycia naukowe, wynalazki, obsługa i korzystanie z podstawowych urządzeń technicznych. 4 godz. m. świat przyrody - klimat, świat roślin i zwierząt, krajobraz, zagrożenie i ochrona środowiska naturalnego, klęski żywiołowe. 4 godz. n. państwo i społeczeństwo - struktura państwa, urzędy, organizacje międzynarodowe, konflikty wewnętrzne i międzynarodowe, przestępczość. 4 godz. o. elementy wiedzy o krajach niemieckiego angielskiego obszaru językowego. 4 godz Matematyka - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne z matematyki Ramowy program zajęć wyrównawczych matematyki dla kursu o wymiarze 60 godz. a. Wykorzystanie i tworzenie informacji: - umiejętność interpretowani a tekstu matematycznego i formułowania uzyskanych wyników - 16 godzin, b. Wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji: - umiejętność używania prostych, dobrze znanych obiektów matematycznych -16 godzin. c. Modelowanie matematyczne: - umiejętność dobierania modelu matematycznego do prostej sytuacji - 12 godzin. d. Użycie i tworzenie strategii: - umiejętność stosowania strategii, która jasno wynika z treści zadania - 8 godzin. e. Rozumowanie i argumentacja: - umiejętność prowadzenia prostego rozumowania, składającego się z niewielkiej liczby kroków - 8 godzin Wspomaganie modułowego programu kształcenia Ramowy program zajęć modułowych z zakresu obsługi pakietu programu INSERT dla kursu o wymiarze 60 godz. a) Rachmistrz GT moduł do obsługi finansowo - księgowej przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną ewidencję księgową, b) SUBIEKT GT moduł do obsługi gospodarki magazynowej i sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych, c) GRATYFIKANT GT moduł do obsługi kadr i płac i sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych, d) REWIZOR GT moduł do obsługi finansowo - księgowej przedsiębiorstw prowadzących pełną ewidencję księgową. 5 Zapewnienie opracowanie planów wynikowych do realizowanych programów, 6 Opracowanie narzędzi pomiaru dydaktycznego: testy, karty pracy, ćwiczenia, 7 Koordynowanie prowadzenia dokumentacji przebiegu kształcenia, 8 Systematyczne monitorowanie postępów uczniów oraz zapewnienie ewaluacji procesu kształcenia 9 Koordynowanie dostosowania procesu kształcenia do potrzeb i możliwości uczniów 10 Zapewnienie prowadzenia zajęć dydaktycznych zgodnie z harmonogramem, 11 Zapewnienie realizacji treści programowych zawartych w szczegółowym programie zajęć, 12 Zapewnienie przestrzegania przez prowadzących regulaminów i zasad obowiązujących w miejscu realizacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem regulaminu pracy w tym przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p-poż i zapisów kodeksu etycznego nauczyciela w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. 13 Koordynowanie pracy zespołu nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie uznany za spełniony, wówczas gdy Wykonawca wykaże, że przeprowadził szkolenia edukacyjne w liczbie godzin min. 400 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie oraz wykaże, że uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkua) (dotyczy zadania Nr1): Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia niżej wymienione warunki udziału: Lp. Warunek udziału 1 Minimum 2 letnie doświadczenie personelu w realizacji usług sprawozdawczości i zarządzania. 2 Dysponuje osobami, które współpracowały z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie organizowania szkoleń w ramach projektów UE. 3 Personel biorący udział w wykonywaniu zamówienia musi posiadać certyfikaty potwierdzające kompetencje w zarządzaniu projektami miękkimi: a) Ukończone szkolenia w zakresie praktycznego zarządzania i rozliczania projektów EFS b) Udokumentowana znajomość metodyki zarządzania projektami (metodyki PMI lub równoważnej) - przynajmniej jeden członek zespołu 4 Dysponuje osobami , które posiadają minimum 6-miesięczne doświadczenie we współpracy z zagraniczną instytucją edukacyjną z kraju UE. 5 Zapewnienie 2-osobowego zespołu do realizacji usługi zarządzania, który posiada następujące kwalifikacje: a) minimum dwuletnia praktyka przynajmniej jednego członka zespołu w zarządzaniu w branży edukacyjnej (np. zarząd, właściciel firmy) 6 b) doświadczenie przynajmniej jednego członka zespołu w zarządzaniu projektami EFS (min. 1 projekt) 7 c) doświadczenie zespołu w realizacji łącznie minimum 1 projektu EFS, w przynajmniej następującym zakresie: rozliczanie, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczość; 8 d) ukończone studia magisterskie w zakresie zarządzania przynajmniej przez jednego członka zespołu 9 e) ukończone studia podyplomowe w zakresie funduszy strukturalnych przynajmniej przez jednego członka zespołu 10 f) minimum 8-letnie doświadczenie przynajmniej jednego członka zespołu personelu wykonawcy w branży edukacyjnej b) (dotyczy zadania Nr 2): Lp. Warunek udziału 1 Minimum roczne doświadczenie wykonawcy w realizacji usług szkoleniowych 2 Przynajmniej 5 trenerów posiadających przygotowanie pedagogiczne 3 Minimum jeden ekspert w zakresie kształcenia modułowego 4. Przynajmniej 8 letnie doświadczenie w branży edukacyjnej osoby odpowiedzialnej ze strony wykonawcy za koordynowanie usług i współpracę z zamawiającym 5. Dysponuje osobami, które współpracowały z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie realizacji szkoleń w ramach projektów UE. 6. Trenerzy biorący udział w wykonywaniu zamówienia muszą być nauczycielami dyplomowanymi lub mianowanymi (poza szkoleniami komputerowymi ), a ekspert kształcenia modułowego musi być autorem minimum jednego pakietu edukacyjnego; 7. Trenerzy biorący udział w wykonywaniu zamówienia muszą być nauczycielami czynnymi zawodowo. 8. Trenerzy kształcenia zawodowego muszą mieć doświadczenie w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych lub kształcenia modułowego potwierdzone zrealizowaniem przynajmniej 200 godzin w ramach konkretnego przedmiotu, modułu (na podstawie oświadczenia) w szkole ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem maturalnym 9. Trenerzy kształcenia ogólnego muszą mieć przynajmniej 6 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela odpowiednich przedmiotów ogólnokształcących (j. angielski, matematyka, język niemiecki, technologia informacyjna lub informatyka lub przedmiotów, których treści programowe realizowane są w oparciu o technologie informacyjną) potwierdzone zrealizowaniem przynajmniej 200 godzin w ramach konkretnego przedmiotu (na podstawie oświadczenia) w szkole ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem maturalnym
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy (art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach 1) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy, 2) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 3) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 4) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zsp2.nasztomaszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica, 97-200 Tomaszów Maz. ul. Św. Antoniego 57,61 pokój nr 1.2. I piętro Sekretariat, budynek A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica, 97-200 Tomaszów Maz. ul. Św. Antoniego 57,61 pokój nr 1.2. I piętro Sekretariat, budynek A.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
projekt pn.: Szansa na przyszłość realizowany przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-01 11-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Tomaszów Mazowiecki: Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015/11-00
Numer ogłoszenia: 439928 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 325236 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz., ul. Św. Antoniego 57/61, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 43 36, faks 44 724 43 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015/11-00.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015/11-00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 79.42.10.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt pn.: Szansa na przyszłość realizowany przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015/11-00.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DT SOLUTIONS, {Dane ukryte}, 94-054 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 287430,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
282673,17
Oferta z najniższą ceną:
282673,17
/ Oferta z najwyższą ceną:
282673,17
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 32523620110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-10-06 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 714 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 70% |
WWW ogłoszenia: | www.zsp2.nasztomaszow.pl |
Informacja dostępna pod: | Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica, 97-200 Tomaszów Maz. ul. Św. Antoniego 57,61 pokój nr 1.2. I piętro Sekretariat, budynek A |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
79421000-1 | Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych | |
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I | DT SOLUTIONS Łódź | 2011-12-28 | 282 673,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-12-28 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 794210001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 282 673,00 zł Minimalna złożona oferta: 282 673,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 282 673,00 zł Maksymalna złożona oferta: 282 673,00 zł |