Wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli/ek w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie autorskich materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie 30 szkoleń dla 720 nauczycieli/lek z terenów wiejskich w 5 cyklach /5 grup po 144 osoby/. 2.1. Jeden cykl obejmował będzie: - konferencję otwierającą - trwającą 3h dydaktyczne /1h wprowadzenia + 2h zajęć dydaktycznych/; - 6 edycji szkoleń dla podgrup po 24 osoby /6 podgrup x 24 osoby = 144 osób/; - konferencję podsumowującą - trwającą 3h dydaktyczne /w tym uroczyste wręczenie zaświadczeń/. 2.2. Jedna edycja szkolenia rozumiana jest jako 40 godzin dydaktycznych w ciągu 6 tygodni, dla grupy max. 24-osobowej - w tym pierwsze 2 godziny dydaktyczne zrealizowane będą podczas konferencji otwierającej, a 38 godzin dydaktycznych w trybie e-learningowym w środowisku platformy MOODLE. W ramach każdej edycji dydaktycy zobowiązani będą do aktywnej współpracy z uczestnikami/uczestniczkami /u/u/, świadczenia wsparcia merytorycznego /poprzez konsultacje online/ oraz modyfikacji i aktualizacji kursu na platformie e-learningowej na podstawie wniosków z ewaluacji szkolenia. 2.3. Wykonawca w ramach Akademii TIK zobowiązany będzie do wypracowania łącznie 3 450 h dydaktycznych, w podziale na zadania: Zadanie 1 - Organizacja zajęć /w tym opracowanie materiałów szkoleniowych/ - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 2 - Konferencje otwierające /przygotowanie i poprowadzenie/ - 5 konferencji x 3h = 15 h. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć online - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 4 - Wsparcie merytoryczne uczestników kursu /w tym ocena metodyczna i merytoryczna zadań wykonanych przez u/u, prowadzenie konsultacji online oraz inne czynności mające na celu podnoszenie motywacji u/u szkolenia/ - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 5 - Konferencje zamykające /przygotowanie i poprowadzenie/ - 5 konferencji x 3h = 15 h. 2.4. Szkolenia stacjonarne /konferencje otwierające projekt oraz konferencje podsumowujące projekt/ odbędą się w siedzibie Zamawiającego. Koszt wynajmu sali oraz koszty cateringu dla u/u szkoleń ponosi Zamawiający. 2.5. Szkolenia online odbędą się w środowisku platformy e-learningowej MOODLE zainstalowanej na serwerze Zamawiającego. Koszt utrzymania serwera ponosi Zamawiający. 3. Tematyka i zakres szkolenia. 3.1. W ramach Akademii TIK Wykonawca zobowiązany będzie dla zadania I opracować: a. autorski szczegółowy scenariusz edycji szkolenia /sylabus/, w rozbiciu godzinowym na poszczególne zagadnienia w modułach tematycznych, w formie elektronicznej, edytowalnej, zaakceptowany przez Zamawiającego, b. autorskie interaktywne materiały szkoleniowe zgodnie z ustalonym szczegółowym programem szkolenia, przygotowane do osadzenia w postaci kursu e-learningowego w środowisku platformy MOODLE, każdorazowo akceptowane przez Zamawiającego, c. autorski podręcznik szkolenia stanowiący kompendium wiedzy z zakresu tematycznego szkolenia, w formie elektronicznej, edytowalnej, zaakceptowany przez Zamawiającego. 3.2. Zakres tematyczny szkolenia obejmuje: 1. Moduł 0: Wprowadzenie - Organizacja pracy w kursie /5 godzin dydaktycznych, w tym 2 godziny szkolenia stacjonarnego/; 2. Moduł 1: Wykorzystanie platformy e-learningowej w edukacji /8 godzin dydaktycznych/; 3. Moduł 2: Tworzenie blogu i mikroblogu edukacyjnego /8 godzin dydaktycznych/; 4. Moduł 3: Tworzenie szkolnego lub klasowego kanału YouTube /8 godzin dydaktycznych/; 5. Moduł 4: Prowadzenie projektów edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych /8 godzin dydaktycznych/; 6. Moduł 5: Ewaluacja kursu /3 godziny dydaktyczne/. 4. Wykonawca zapewni minimum 6 dydaktyków do prowadzenia szkoleń, z których każdy posiadać będzie wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych /minimum 2 szkolenia z wykorzystaniem metod kształcenia na odległość/, w tym minimum 1 osobę zdolną do przygotowania interaktywnych materiałów dydaktycznych i osadzenia ich na platformie e-learningowej MOODLE /ver. 2.3+/. 4.1. Zamawiający wymaga, aby każdy ze wskazanych dydaktyków posiadał: a. wiedzę z zakresu planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem technologii informacyjnych i komunikacyjnych, w tym szczególnie metod kształcenia na odległość z wykorzystaniem platformy e-learningowej MOODLE i narzędzi społecznościowych, b. wiedzę z zakresu podstaw prawa autorskiego i praw pokrewnych, w tym szczególnie zasady dozwolonego użytku oraz zasad udzielania licencji i rodzaje licencji otwartych, w tym szczególnie Creative Commons, wiedzę na temat funkcji multimediów w kształceniu zdalnym, c. umiejętność prowadzenia interaktywnych zajęć i konsultacji online, d. umiejętność doboru metod pomiaru dydaktycznego, tworzenia dla nich narzędzi i konstruowania systemu oceniania, e. umiejętność monitorowania realizacji procesu dydaktycznego oraz motywowania u/u szkoleń zdalnych. 4.2. Wymagania szczegółowe dotyczące dydaktyków w podziale na poszczególne moduły szkolenia: 4.2.1. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 1: Wykorzystanie platformy e-learningowej MOODLE w edukacji: a. udokumentowanie przeprowadzenie co najmniej jednego szkolenia online z wykorzystaniem platformy e-learnigowej MOODLE, b. co najmniej roczne doświadczenie w zakresie planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem platformy e-learningowej, c. bardzo dobra znajomość narzędzi platformy e-learningowej MOODLE. 4.2.2. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 2: Tworzenie blogu i mikroblogu edukacyjnego: a. znajomość narzędzi blogowania /serwisy blogowe: Blogger, Wordpress lub Blox oraz serwisy mikroblogowe: Twitter lub Blip/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem narzędzi blogów i mikroblogów, c. prowadzenie własnego blogu lub mikroblogu. 4.2.3. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 3: Tworzenie szkolnego lub klasowego kanału YouTube: a. znajomość darmowych narzędzi do edycji wideo /Windows Live Movie Maker, iMovie, edytor wideo YouTube lub podobne/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem videocastów, c. administrowanie własnym kanałem w serwisie YouTube. 4.2.4. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 4: Prowadzenie projektów edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych: a. umiejętność administrowania oficjalnym profilem na portalu społecznościowym Facebook /fan page/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego w ramach we-learningu, czyli kooperatywnego uczenia się z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych, c. administrowanie co najmniej jednym oficjalnym profilem na portalu społecznościowym Facebook. 4.2.5. Co najmniej 1 osoba posiadająca umiejętności techniczne w zakresie przygotowania interaktywnych materiałów multimedialnych i osadzenia ich w środowisku platformy e-learningowej MOODLE. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Opis Projektu: Projekt e-Tutoring w wiejskiej szkole skierowany jest do nauczycieli/ek pracujących czynnie we wszystkich rodzajach szkół na terenie gmin wiejskich i wiejsko-miejskich województwa śląskiego, posiadających wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym. Celem głównym projektu jest zwiększenie umiejętności posługiwania się narzędziami TIK /technologii informacyjno-komunikacyjnych/ przez nauczycieli/ki z terenów wiejskich. Celami szczegółowymi projektu są: a. zwiększenie wśród nauczycieli/ek przygotowania do wykorzystania narzędzi MOODLE i Web 2.0 podczas zajęć edukacyjnych, b. zwiększenie wśród nauczycieli/ek wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat nowych środowisk kształcenia - platforma edukacyjna i środowiska społecznościowe, c. nabycie umiejętności współpracy zespołowej na platformie e-learningowej - dzielenie się zasobami dydaktycznymi, wymiana doświadczeń w celu treningu umiejętności e-Tutora, d. zwiększenie szans nauczycieli/ek na utrzymanie posiadanego zatrudnienia oraz zdobycie kolejnych stopni awansu zawodowego. Wartość projektu: 725 466,67 PLN. Miejsce realizacji projektu: woj. śląskie. Biuro projektu: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 12/130, 42- 200 Częstochowa, pok. Nr 224.
Częstochowa: Wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 321490 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie , al. Jana Pawła II 126/130, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3606004, 3606014, faks 34 3606239.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.womczest.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli/ek w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie autorskich materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie 30 szkoleń dla 720 nauczycieli/lek z terenów wiejskich w 5 cyklach /5 grup po 144 osoby/. 2.1. Jeden cykl obejmował będzie: - konferencję otwierającą - trwającą 3h dydaktyczne /1h wprowadzenia + 2h zajęć dydaktycznych/; - 6 edycji szkoleń dla podgrup po 24 osoby /6 podgrup x 24 osoby = 144 osób/; - konferencję podsumowującą - trwającą 3h dydaktyczne /w tym uroczyste wręczenie zaświadczeń/. 2.2. Jedna edycja szkolenia rozumiana jest jako 40 godzin dydaktycznych w ciągu 6 tygodni, dla grupy max. 24-osobowej - w tym pierwsze 2 godziny dydaktyczne zrealizowane będą podczas konferencji otwierającej, a 38 godzin dydaktycznych w trybie e-learningowym w środowisku platformy MOODLE. W ramach każdej edycji dydaktycy zobowiązani będą do aktywnej współpracy z uczestnikami/uczestniczkami /u/u/, świadczenia wsparcia merytorycznego /poprzez konsultacje online/ oraz modyfikacji i aktualizacji kursu na platformie e-learningowej na podstawie wniosków z ewaluacji szkolenia. 2.3. Wykonawca w ramach Akademii TIK zobowiązany będzie do wypracowania łącznie 3 450 h dydaktycznych, w podziale na zadania: Zadanie 1 - Organizacja zajęć /w tym opracowanie materiałów szkoleniowych/ - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 2 - Konferencje otwierające /przygotowanie i poprowadzenie/ - 5 konferencji x 3h = 15 h. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć online - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 4 - Wsparcie merytoryczne uczestników kursu /w tym ocena metodyczna i merytoryczna zadań wykonanych przez u/u, prowadzenie konsultacji online oraz inne czynności mające na celu podnoszenie motywacji u/u szkolenia/ - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 5 - Konferencje zamykające /przygotowanie i poprowadzenie/ - 5 konferencji x 3h = 15 h. 2.4. Szkolenia stacjonarne /konferencje otwierające projekt oraz konferencje podsumowujące projekt/ odbędą się w siedzibie Zamawiającego. Koszt wynajmu sali oraz koszty cateringu dla u/u szkoleń ponosi Zamawiający. 2.5. Szkolenia online odbędą się w środowisku platformy e-learningowej MOODLE zainstalowanej na serwerze Zamawiającego. Koszt utrzymania serwera ponosi Zamawiający. 3. Tematyka i zakres szkolenia. 3.1. W ramach Akademii TIK Wykonawca zobowiązany będzie dla zadania I opracować: a. autorski szczegółowy scenariusz edycji szkolenia /sylabus/, w rozbiciu godzinowym na poszczególne zagadnienia w modułach tematycznych, w formie elektronicznej, edytowalnej, zaakceptowany przez Zamawiającego, b. autorskie interaktywne materiały szkoleniowe zgodnie z ustalonym szczegółowym programem szkolenia, przygotowane do osadzenia w postaci kursu e-learningowego w środowisku platformy MOODLE, każdorazowo akceptowane przez Zamawiającego, c. autorski podręcznik szkolenia stanowiący kompendium wiedzy z zakresu tematycznego szkolenia, w formie elektronicznej, edytowalnej, zaakceptowany przez Zamawiającego. 3.2. Zakres tematyczny szkolenia obejmuje: 1. Moduł 0: Wprowadzenie - Organizacja pracy w kursie /5 godzin dydaktycznych, w tym 2 godziny szkolenia stacjonarnego/; 2. Moduł 1: Wykorzystanie platformy e-learningowej w edukacji /8 godzin dydaktycznych/; 3. Moduł 2: Tworzenie blogu i mikroblogu edukacyjnego /8 godzin dydaktycznych/; 4. Moduł 3: Tworzenie szkolnego lub klasowego kanału YouTube /8 godzin dydaktycznych/; 5. Moduł 4: Prowadzenie projektów edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych /8 godzin dydaktycznych/; 6. Moduł 5: Ewaluacja kursu /3 godziny dydaktyczne/. 4. Wykonawca zapewni minimum 6 dydaktyków do prowadzenia szkoleń, z których każdy posiadać będzie wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych /minimum 2 szkolenia z wykorzystaniem metod kształcenia na odległość/, w tym minimum 1 osobę zdolną do przygotowania interaktywnych materiałów dydaktycznych i osadzenia ich na platformie e-learningowej MOODLE /ver. 2.3+/. 4.1. Zamawiający wymaga, aby każdy ze wskazanych dydaktyków posiadał: a. wiedzę z zakresu planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem technologii informacyjnych i komunikacyjnych, w tym szczególnie metod kształcenia na odległość z wykorzystaniem platformy e-learningowej MOODLE i narzędzi społecznościowych, b. wiedzę z zakresu podstaw prawa autorskiego i praw pokrewnych, w tym szczególnie zasady dozwolonego użytku oraz zasad udzielania licencji i rodzaje licencji otwartych, w tym szczególnie Creative Commons, wiedzę na temat funkcji multimediów w kształceniu zdalnym, c. umiejętność prowadzenia interaktywnych zajęć i konsultacji online, d. umiejętność doboru metod pomiaru dydaktycznego, tworzenia dla nich narzędzi i konstruowania systemu oceniania, e. umiejętność monitorowania realizacji procesu dydaktycznego oraz motywowania u/u szkoleń zdalnych. 4.2. Wymagania szczegółowe dotyczące dydaktyków w podziale na poszczególne moduły szkolenia: 4.2.1. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 1: Wykorzystanie platformy e-learningowej MOODLE w edukacji: a. udokumentowanie przeprowadzenie co najmniej jednego szkolenia online z wykorzystaniem platformy e-learnigowej MOODLE, b. co najmniej roczne doświadczenie w zakresie planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem platformy e-learningowej, c. bardzo dobra znajomość narzędzi platformy e-learningowej MOODLE. 4.2.2. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 2: Tworzenie blogu i mikroblogu edukacyjnego: a. znajomość narzędzi blogowania /serwisy blogowe: Blogger, Wordpress lub Blox oraz serwisy mikroblogowe: Twitter lub Blip/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem narzędzi blogów i mikroblogów, c. prowadzenie własnego blogu lub mikroblogu. 4.2.3. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 3: Tworzenie szkolnego lub klasowego kanału YouTube: a. znajomość darmowych narzędzi do edycji wideo /Windows Live Movie Maker, iMovie, edytor wideo YouTube lub podobne/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem videocastów, c. administrowanie własnym kanałem w serwisie YouTube. 4.2.4. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 4: Prowadzenie projektów edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych: a. umiejętność administrowania oficjalnym profilem na portalu społecznościowym Facebook /fan page/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego w ramach we-learningu, czyli kooperatywnego uczenia się z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych, c. administrowanie co najmniej jednym oficjalnym profilem na portalu społecznościowym Facebook. 4.2.5. Co najmniej 1 osoba posiadająca umiejętności techniczne w zakresie przygotowania interaktywnych materiałów multimedialnych i osadzenia ich w środowisku platformy e-learningowej MOODLE. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Opis Projektu: Projekt e-Tutoring w wiejskiej szkole skierowany jest do nauczycieli/ek pracujących czynnie we wszystkich rodzajach szkół na terenie gmin wiejskich i wiejsko-miejskich województwa śląskiego, posiadających wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym. Celem głównym projektu jest zwiększenie umiejętności posługiwania się narzędziami TIK /technologii informacyjno-komunikacyjnych/ przez nauczycieli/ki z terenów wiejskich. Celami szczegółowymi projektu są: a. zwiększenie wśród nauczycieli/ek przygotowania do wykorzystania narzędzi MOODLE i Web 2.0 podczas zajęć edukacyjnych, b. zwiększenie wśród nauczycieli/ek wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat nowych środowisk kształcenia - platforma edukacyjna i środowiska społecznościowe, c. nabycie umiejętności współpracy zespołowej na platformie e-learningowej - dzielenie się zasobami dydaktycznymi, wymiana doświadczeń w celu treningu umiejętności e-Tutora, d. zwiększenie szans nauczycieli/ek na utrzymanie posiadanego zatrudnienia oraz zdobycie kolejnych stopni awansu zawodowego. Wartość projektu: 725 466,67 PLN. Miejsce realizacji projektu: woj. śląskie. Biuro projektu: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 12/130, 42- 200 Częstochowa, pok. Nr 224..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie - Wykonawca warunek spełni, jeżeli wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował minimum 6 dydaktykami do prowadzenia szkoleń, z których każdy posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych /minimum 2 szkolenia z wykorzystaniem metod kształcenia na odległość / w tym minimum 1 osobę zdolną do przygotowania interaktywnych materiałów dydaktycznych i osadzenia ich na platformie e-learningowej MOODLE /ver. 2.3+/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: a. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą i Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; c. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; d. gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; e. Wykonawca może dokonać zmiany dydaktyka wskazanego w wykazie osób, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Osoba wskazana przez Wykonawcę musi spełniać wszystkie wymogi zawarte w SIWZ. 3.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a. gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b. w przypadku przesunięcia terminów wynikających z harmonogramu powodujących wydłużenie okresu realizacji projektu, zatwierdzonych przez IP, c. działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, d. w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 3.2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3.1. dopuszczalne są na następujących warunkach: a. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, b. w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, c. na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.womczest.edu.pl /wejście na stronę przez: przez znaczek BIP, zakładka przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 126/130. biuro Projektu -pok nr 224.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 126/130 w sekretariacie, pok. 206 , II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.Numer projektu: WND-POKL.09.04.00-24-001/12..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Częstochowa: Wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 362204 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 321490 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, al. Jana Pawła II 126/130, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3606004, 3606014, faks 34 3606239.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli/ek w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie autorskich materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie 30 szkoleń dla 720 nauczycieli/lek z terenów wiejskich w 5 cyklach /5 grup po 144 osoby/. 2.1. Jeden cykl obejmował będzie: - konferencję otwierającą - trwającą 3h dydaktyczne /1h wprowadzenia + 2h zajęć dydaktycznych/; - 6 edycji szkoleń dla podgrup po 24 osoby /6 podgrup x 24 osoby = 144 osób/; - konferencję podsumowującą - trwającą 3h dydaktyczne /w tym uroczyste wręczenie zaświadczeń/. 2.2. Jedna edycja szkolenia rozumiana jest jako 40 godzin dydaktycznych w ciągu 6 tygodni, dla grupy max. 24-osobowej - w tym pierwsze 2 godziny dydaktyczne zrealizowane będą podczas konferencji otwierającej, a 38 godzin dydaktycznych w trybie e-learningowym w środowisku platformy MOODLE. W ramach każdej edycji dydaktycy zobowiązani będą do aktywnej współpracy z uczestnikami/uczestniczkami /u/u/, świadczenia wsparcia merytorycznego /poprzez konsultacje online/ oraz modyfikacji i aktualizacji kursu na platformie e-learningowej na podstawie wniosków z ewaluacji szkolenia. 2.3. Wykonawca w ramach Akademii TIK zobowiązany będzie do wypracowania łącznie 3 450 h dydaktycznych, w podziale na zadania: Zadanie 1 - Organizacja zajęć /w tym opracowanie materiałów szkoleniowych/ - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 2 - Konferencje otwierające /przygotowanie i poprowadzenie/ - 5 konferencji x 3h = 15 h. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć online - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 4 - Wsparcie merytoryczne uczestników kursu /w tym ocena metodyczna i merytoryczna zadań wykonanych przez u/u, prowadzenie konsultacji online oraz inne czynności mające na celu podnoszenie motywacji u/u szkolenia/ - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 5 - Konferencje zamykające /przygotowanie i poprowadzenie/ - 5 konferencji x 3h = 15 h. 2.4. Szkolenia stacjonarne /konferencje otwierające projekt oraz konferencje podsumowujące projekt/ odbędą się w siedzibie Zamawiającego. Koszt wynajmu sali oraz koszty cateringu dla u/u szkoleń ponosi Zamawiający. 2.5. Szkolenia online odbędą się w środowisku platformy e-learningowej MOODLE zainstalowanej na serwerze Zamawiającego. Koszt utrzymania serwera ponosi Zamawiający. 3. Tematyka i zakres szkolenia. 3.1. W ramach Akademii TIK Wykonawca zobowiązany będzie dla zadania I opracować: a. autorski szczegółowy scenariusz edycji szkolenia /sylabus/, w rozbiciu godzinowym na poszczególne zagadnienia w modułach tematycznych, w formie elektronicznej, edytowalnej, zaakceptowany przez Zamawiającego, b. autorskie interaktywne materiały szkoleniowe zgodnie z ustalonym szczegółowym programem szkolenia, przygotowane do osadzenia w postaci kursu e-learningowego w środowisku platformy MOODLE, każdorazowo akceptowane przez Zamawiającego, c. autorski podręcznik szkolenia stanowiący kompendium wiedzy z zakresu tematycznego szkolenia, w formie elektronicznej, edytowalnej, zaakceptowany przez Zamawiającego. 3.2. Zakres tematyczny szkolenia obejmuje: 1. Moduł 0: Wprowadzenie - Organizacja pracy w kursie /5 godzin dydaktycznych, w tym 2 godziny szkolenia stacjonarnego/; 2. Moduł 1: Wykorzystanie platformy e-learningowej w edukacji /8 godzin dydaktycznych/; 3. Moduł 2: Tworzenie blogu i mikroblogu edukacyjnego /8 godzin dydaktycznych/; 4. Moduł 3: Tworzenie szkolnego lub klasowego kanału YouTube /8 godzin dydaktycznych/; 5. Moduł 4: Prowadzenie projektów edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych /8 godzin dydaktycznych/; 6. Moduł 5: Ewaluacja kursu /3 godziny dydaktyczne/. 4. Wykonawca zapewni minimum 6 dydaktyków do prowadzenia szkoleń, z których każdy posiadać będzie wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych /minimum 2 szkolenia z wykorzystaniem metod kształcenia na odległość/, w tym minimum 1 osobę zdolną do przygotowania interaktywnych materiałów dydaktycznych i osadzenia ich na platformie e-learningowej MOODLE /ver. 2.3+/. 4.1. Zamawiający wymaga, aby każdy ze wskazanych dydaktyków posiadał: a. wiedzę z zakresu planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem technologii informacyjnych i komunikacyjnych, w tym szczególnie metod kształcenia na odległość z wykorzystaniem platformy e-learningowej MOODLE i narzędzi społecznościowych, b. wiedzę z zakresu podstaw prawa autorskiego i praw pokrewnych, w tym szczególnie zasady dozwolonego użytku oraz zasad udzielania licencji i rodzaje licencji otwartych, w tym szczególnie Creative Commons, wiedzę na temat funkcji multimediów w kształceniu zdalnym, c. umiejętność prowadzenia interaktywnych zajęć i konsultacji online, d. umiejętność doboru metod pomiaru dydaktycznego, tworzenia dla nich narzędzi i konstruowania systemu oceniania, e. umiejętność monitorowania realizacji procesu dydaktycznego oraz motywowania u/u szkoleń zdalnych. 4.2. Wymagania szczegółowe dotyczące dydaktyków w podziale na poszczególne moduły szkolenia: 4.2.1. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 1: Wykorzystanie platformy e-learningowej MOODLE w edukacji: a. udokumentowanie przeprowadzenie co najmniej jednego szkolenia online z wykorzystaniem platformy e-learnigowej MOODLE, b. co najmniej roczne doświadczenie w zakresie planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem platformy e-learningowej, c. bardzo dobra znajomość narzędzi platformy e-learningowej MOODLE. 4.2.2. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 2: Tworzenie blogu i mikroblogu edukacyjnego: a. znajomość narzędzi blogowania /serwisy blogowe: Blogger, Wordpress lub Blox oraz serwisy mikroblogowe: Twitter lub Blip/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem narzędzi blogów i mikroblogów, c. prowadzenie własnego blogu lub mikroblogu. 4.2.3. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 3: Tworzenie szkolnego lub klasowego kanału YouTube: a. znajomość darmowych narzędzi do edycji wideo /Windows Live Movie Maker, iMovie, edytor wideo YouTube lub podobne/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem videocastów, c. administrowanie własnym kanałem w serwisie YouTube. 4.2.4. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 4: Prowadzenie projektów edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych: a. umiejętność administrowania oficjalnym profilem na portalu społecznościowym Facebook /fan page/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego w ramach we-learningu, czyli kooperatywnego uczenia się z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych, c. administrowanie co najmniej jednym oficjalnym profilem na portalu społecznościowym Facebook. 4.2.5. Co najmniej 1 osoba posiadająca umiejętności techniczne w zakresie przygotowania interaktywnych materiałów multimedialnych i osadzenia ich w środowisku platformy e-learningowej MOODLE. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Opis Projektu: Projekt e-Tutoring w wiejskiej szkole skierowany jest do nauczycieli/ek pracujących czynnie we wszystkich rodzajach szkół na terenie gmin wiejskich i wiejsko-miejskich województwa śląskiego, posiadających wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym. Celem głównym projektu jest zwiększenie umiejętności posługiwania się narzędziami TIK /technologii informacyjno-komunikacyjnych/ przez nauczycieli/ki z terenów wiejskich. Celami szczegółowymi projektu są: a. zwiększenie wśród nauczycieli/ek przygotowania do wykorzystania narzędzi MOODLE i Web 2.0 podczas zajęć edukacyjnych, b. zwiększenie wśród nauczycieli/ek wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat nowych środowisk kształcenia - platforma edukacyjna i środowiska społecznościowe, c. nabycie umiejętności współpracy zespołowej na platformie e-learningowej - dzielenie się zasobami dydaktycznymi, wymiana doświadczeń w celu treningu umiejętności e-Tutora, d. zwiększenie szans nauczycieli/ek na utrzymanie posiadanego zatrudnienia oraz zdobycie kolejnych stopni awansu zawodowego. Wartość projektu: 725 466,67 PLN. Miejsce realizacji projektu: woj. śląskie. Biuro projektu: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 12/130, 42- 200 Częstochowa, pok. Nr 224..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.Numer projektu: WND-POKL.09.04.00-24-001/12..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vm.pl Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 50-441 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 276000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
258301,50
Oferta z najniższą ceną:
147600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
514931,78
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 32149020120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-08-28 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 661 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.womczest.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 126/130. biuro Projektu -pok nr 224 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80500000-9 | Usługi szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego n | Vm.pl Sp. z o.o. Wrocław | 2012-09-24 | 258 301,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-09-24 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 805000009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 258 302,00 zł Minimalna złożona oferta: 147 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 3 Minimalna złożona oferta: 147 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 514 932,00 zł |