Biała Podlaska: Zakup wraz z dostawą książek oraz oprogramowania na potrzeby projektu pt.Nie jestem Syzyfem, wolę być Einsteinem .


Numer ogłoszenia: 321016 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 , ul. Leszczynowa 16, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 342-69-51, faks 83 342-69-51.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bialapodlaska.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą książek oraz oprogramowania na potrzeby projektu pt.Nie jestem Syzyfem, wolę być Einsteinem ..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Domino z mnożeniem i dzieleniem - Gry i zabawy dydaktyczne z Sową Mądralą Książeczka uczy w formie zabawy tabliczki mnożenia oraz dzielenia, wykorzystując przy tym popularną grę domino. W książce umieszczono 12 zestawów kartoników, po 20 kartoników w każdym zestawie. Dzięki temu można co dzień bawić się innym zestawem, a gra nie jest monotonna. To rozwiązanie pozwala też poznać dziecku własności mnożenia, w tym przemienność mnożenia. Wydawnictwo Harmonia 2. Matematyczne zabawy dla kangurków-Książka do nauki matematyki. Praca zbiorowa. Wydawnictwo Aksjomat 3.Kangurkowe skoki w matematykę - Książka do nauki matematyki. Wydawnictwo Aksjomat 4. Matematyczne przygody Kangurków-Książka do nauki matematyki . Wydawnictwo Aksjomat 5.Książka Jak robić film-Książka Jak zrobić film jest przeznaczona dla dzieci od 9 do 13 lat. Celem książki jest rozbudzenie dziecięcej wyobraźni i dostarczenie młodym czytelnikom podstawowej wiedzy z zakresu języka filmu. Zawarte w publikacji porady wskażą młodzieży jak wykorzystywać środki audiowizualne do wyrażania własnych myśli oraz jaki wykorzystać je by budować sensy, wyrażać emocje, przekazywać informacje, ale także - aby manipulować odbiorcą. Realizacja ćwiczeń proponowanych przez autora książki rozwija nie tylko myślenie twórcze, ale i analityczne. Książka stanowi świetną lekturę także dla nauczycieli, chcących włączyć audiowizualne środki przekazu do swoich narzędzi dydaktycznych. Autor: Andrić Radivoje Wydawnictwo Filmpro s.c. 6.Książka -Zabawa z bajką - seria KOPCIUSZEK Autor: Cristina Picazo, Monserrat Llongueras Wydawnictwo Jedność 7.Ilustrowany słownik języka rosyjskiego + CD-ROM Ilustrowany słownik języka rosyjskiego (Iłliustrirowannyj słowar russkij jazyk) + CD-ROM - to ilustrowany słownik języka rosyjskiego dla dzieci i młodzieży przeznaczony na różne poziomy znajomości języka. Zawiera ponad 1000 wyrazów pogrupowanych w 43 tematach (poczynając od tematów prostych takich jak dom, rodzina, szkoła, praca i kończąc na tematach bardziej zaawansowanych takich ekologia i astronomia). Na końcu słownika znajduje się indeks wszystkich wyrazów wraz z numerami stron, na których te wyrazy występują. W komplecie znajduje się płyta CD-ROM. Format 21x29,7 cm, 96 kolorowych stron Wydawnictwo ELI 8.Stupieni. Język rosyjski - Podręcznik z ćwiczeniami. Szkoła podstawowa. Kurs dla początkujących z CD audio. Autor: Beata Gawęcka-Ajchel, Anna Żelezik 9.Flet podłużny (Podręcznik - samouczek).Książka zawiera wskazówki dotyczące gry na flecie, kierowane wprost do ucznia. Tekst uzupełniony jest ilustracjami, ćwiczeniami i wyborem popularnych melodii na flet podłużny. Autor:Jadwiga Socha. Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne bądź równoważna książka będąca pomocą w nauce gry na flecie. 10.Tańce integracyjne w pracy z grupą cz. 1 + płyta Autor: Leszek Gęca Wydawnictwo Klanza 11.Tańce integracyjne w pracy z grupą cz. 2 Autor: Leszek Gęca Wydawnictwo Klanza 12.Zabawy z chustą-Książka jest zbiorem różnorodnych pomysłów do wykorzystania chusty podczas zabaw z kolorową chustą i tunelem. W książce wskazane są ogromne możliwości zastosowania chusty: zabawa może przybierać różne formy, odbywać się w dowolnym miejscu (w sali, na wolnym powietrzu), jest także atrakcyjna dla osób z każdej kategorii wiekowej. Autor: Anna Wasilak.Wydawnictwo Klanza 13.Dzieciaki z ulicy Tulipanowej, czyli Prawa Małych i Dużych-Opowiadania poruszają tematy ważnych praw dziecka (a zarazem obowiązków wobec innych). Problemy przedstawione są w bardzo jasny sposób - każda z historii jest przykładem - zrozumiałym i życiowym.Autor: Joanna Krzyżanek.Wydawnictwo Jedność 14.Żyć w zgodzie. Zabawy zapobiegające agresji.Książka zawiera program, plan pracy, przykłady zabaw z dziećmi oraz scenariusze spotkań z rodzicami. Autor: Joanna Domagała, Wiesława Kuban, Maria Nowicka Wydawnictwo: BEA 15.Zestaw 5 książek do programowania - Od matematyki do programowania. Wszystko, co każdy programista wiedzieć powinien. Autor: Wiesław Rychlicki Wydawnictwo Helion 2. Wstęp do programowania w języku C++ Autor: Radosław Sokół Wydawnictwo Helion 3. Wstęp do programowania z przykładami w Turbo Pascalu Autor: Krystyna Koleśnik Wydawnictwo Helion 4. Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III Autor: Andrzej Kierzkowski Wydawnictwo Helion 5. Turbo Pascal. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami Autor: Mirosław J. Kubiak Wydawnictwo Helion 16.Oprogramowanie-Plansze interaktywne 2.0.CD-ROM, licencja 1-stanowiskowa. Szkoła podstawowa. Klasa 4-6 Wyd. WSIP.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.11.00.00-4, 48.00.00.00-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2.formularz oferty.( przy składaniu przez wykonawców oferty wspólnej - jest to dokument wspólny), 3.formularz cenowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
bip.bialapodlaska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta 21-500 Biała Podlaska ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 Referat Zamówień Publicznych pok. nr 230.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
08.10.2014 godzina 15:30, miejsce: Urząd Miasta 21-500 Biała Podlaska ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 Kancelaria Ogólna pok. nr 8.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 323784 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
321016 - 2014 data 29.09.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2, ul. Leszczynowa 16, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 342-69-51, fax. 83 342-69-51.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Poz. 16 Przedmiotu zamówienia - 16.Oprogramowanie-Plansze interaktywne 2.0.CD-ROM, licencja 1-stanowiskowa. Szkoła podstawowa. Klasa 4-6 Wyd. WSIP..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Poz. 16 Przedmiotu zamówienia - 16.Oprogramowanie-Plansze interaktywne matematyka 2.0.CD-ROM, licencja 1-stanowiskowa. Szkoła podstawowa. Klasa 4-6 Wyd. WSIP..


II.2) Tekst, który należy dodać:


  • Miejsce, w którym należy dodać tekst:
    II.1.4).

  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
    II.1.4) Określenie przedmiotu powinno być - poz.16.Oprogramowanie-Plansze interaktywne matematyka 2.0.CD-ROM, licencja 1-stanowiskowa. Szkoła podstawowa. Klasa 4-6 Wyd. WSIP..


Biała Podlaska: Zakup wraz z dostawą książek oraz oprogramowania na potrzeby projektu pt. Nie jestem Syzyfem, wolę być Einsteinem .


Numer ogłoszenia: 222769 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 321016 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2, ul. Leszczynowa 16, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 342-69-51, faks 83 342-69-51.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą książek oraz oprogramowania na potrzeby projektu pt. Nie jestem Syzyfem, wolę być Einsteinem ..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą książek oraz oprogramowania na potrzeby projektu pt. Nie jestem Syzyfem, wolę być Einsteinem . Domino z mnożeniem i dzieleniem - Gry i zabawy dydaktyczne z Sową Mądralą Książeczka uczy w formie zabawy tabliczki mnożenia oraz dzielenia, wykorzystując przy tym popularną grę domino. W książce umieszczono 12 zestawów kartoników, po 20 kartoników w każdym zestawie. Dzięki temu można co dzień bawić się innym zestawem, a gra nie jest monotonna. To rozwiązanie pozwala też poznać dziecku własności mnożenia, w tym przemienność mnożenia. Wydawnictwo Harmonia 2. Matematyczne zabawy dla kangurków-Książka do nauki matematyki. Praca zbiorowa. Wydawnictwo Aksjomat 3.Kangurkowe skoki w matematykę - Książka do nauki matematyki. Wydawnictwo Aksjomat 4. Matematyczne przygody Kangurków-Książka do nauki matematyki . Wydawnictwo Aksjomat 5.Książka Jak robić film-Książka Jak zrobić film jest przeznaczona dla dzieci od 9 do 13 lat. Celem książki jest rozbudzenie dziecięcej wyobraźni i dostarczenie młodym czytelnikom podstawowej wiedzy z zakresu języka filmu. Zawarte w publikacji porady wskażą młodzieży jak wykorzystywać środki audiowizualne do wyrażania własnych myśli oraz jaki wykorzystać je by budować sensy, wyrażać emocje, przekazywać informacje, ale także - aby manipulować odbiorcą. Realizacja ćwiczeń proponowanych przez autora książki rozwija nie tylko myślenie twórcze, ale i analityczne. Książka stanowi świetną lekturę także dla nauczycieli, chcących włączyć audiowizualne środki przekazu do swoich narzędzi dydaktycznych. Autor: Andrić Radivoje Wydawnictwo Filmpro s.c. 6.Książka -Zabawa z bajką - seria KOPCIUSZEK Autor: Cristina Picazo, Monserrat Llongueras Wydawnictwo Jedność 7.Ilustrowany słownik języka rosyjskiego + CD-ROM Ilustrowany słownik języka rosyjskiego (Iłliustrirowannyj słowar russkij jazyk) + CD-ROM - to ilustrowany słownik języka rosyjskiego dla dzieci i młodzieży przeznaczony na różne poziomy znajomości języka. Zawiera ponad 1000 wyrazów pogrupowanych w 43 tematach (poczynając od tematów prostych takich jak dom, rodzina, szkoła, praca i kończąc na tematach bardziej zaawansowanych takich ekologia i astronomia). Na końcu słownika znajduje się indeks wszystkich wyrazów wraz z numerami stron, na których te wyrazy występują. W komplecie znajduje się płyta CD-ROM. Format 21x29,7 cm, 96 kolorowych stron Wydawnictwo ELI 8.Stupieni. Język rosyjski - Podręcznik z ćwiczeniami. Szkoła podstawowa. Kurs dla początkujących z CD audio. Autor: Beata Gawęcka-Ajchel, Anna Żelezik 9.Flet podłużny (Podręcznik - samouczek).Książka zawiera wskazówki dotyczące gry na flecie, kierowane wprost do ucznia. Tekst uzupełniony jest ilustracjami, ćwiczeniami i wyborem popularnych melodii na flet podłużny. Autor:Jadwiga Socha. Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne bądź równoważna książka będąca pomocą w nauce gry na flecie. 10.Tańce integracyjne w pracy z grupą cz. 1 + płyta Autor: Leszek Gęca Wydawnictwo Klanza 11.Tańce integracyjne w pracy z grupą cz. 2 Autor: Leszek Gęca Wydawnictwo Klanza 12.Zabawy z chustą-Książka jest zbiorem różnorodnych pomysłów do wykorzystania chusty podczas zabaw z kolorową chustą i tunelem. W książce wskazane są ogromne możliwości zastosowania chusty: zabawa może przybierać różne formy, odbywać się w dowolnym miejscu (w sali, na wolnym powietrzu), jest także atrakcyjna dla osób z każdej kategorii wiekowej. Autor: Anna Wasilak.Wydawnictwo Klanza 13.Dzieciaki z ulicy Tulipanowej, czyli Prawa Małych i Dużych-Opowiadania poruszają tematy ważnych praw dziecka (a zarazem obowiązków wobec innych). Problemy przedstawione są w bardzo jasny sposób - każda z historii jest przykładem - zrozumiałym i życiowym.Autor: Joanna Krzyżanek.Wydawnictwo Jedność 14.Żyć w zgodzie. Zabawy zapobiegające agresji.Książka zawiera program, plan pracy, przykłady zabaw z dziećmi oraz scenariusze spotkań z rodzicami. Autor: Joanna Domagała, Wiesława Kuban, Maria Nowicka Wydawnictwo: BEA 15.Zestaw 5 książek do programowania - Od matematyki do programowania. Wszystko, co każdy programista wiedzieć powinien. Autor: Wiesław Rychlicki Wydawnictwo Helion 2. Wstęp do programowania w języku C++ Autor: Radosław Sokół Wydawnictwo Helion 3. Wstęp do programowania z przykładami w Turbo Pascalu Autor: Krystyna Koleśnik Wydawnictwo Helion 4. Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III Autor: Andrzej Kierzkowski Wydawnictwo Helion 5. Turbo Pascal. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami Autor: Mirosław J. Kubiak Wydawnictwo Helion 16.Oprogramowanie-Plansze interaktywne 2.0.CD-ROM, licencja 1-stanowiskowa. Szkoła podstawowa. Klasa 4-6 Wyd. WSIP..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.11.00.00-4, 48.00.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.10.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HATOR Katarzyna Poznań, {Dane ukryte}, 85-010 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 702,80 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    814,94


  • Oferta z najniższą ceną:
    814,94
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1340,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Leszczynowa, 21-500 Biała Podlaska
woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: zso2bp@poczta.onet.pl
tel: 83 342-69-51
fax: 83 342-69-51
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-10-07
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 32101620140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-09-28
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 14 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.bialapodlaska.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miasta 21-500 Biała Podlaska ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 Referat Zamówień Publicznych pok. nr 230
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
22110000-4 Drukowane książki
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zakup wraz z dostawą książek oraz oprogramowania na potrzeby projektu pt. Nie jestem Syzyfem, wolę być Einsteinem . HATOR Katarzyna Poznań
Bydgoszcz
2014-10-21 814,00