Puck: Prowadzenie zajęć Młody inżynier programuje - dodatkowe zajęcia wzmacniające kompetencje naukowo techniczne wraz z zapewnieniem sprzętu do prowadzenia zajęć oraz przygotowaniem i drukiem podręczników do prowadzenia zajęć


Numer ogłoszenia: 321000 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Puck , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 6730500, 6730534, faks 58 6730533.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.miasto.puck.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć Młody inżynier programuje - dodatkowe zajęcia wzmacniające kompetencje naukowo techniczne wraz z zapewnieniem sprzętu do prowadzenia zajęć oraz przygotowaniem i drukiem podręczników do prowadzenia zajęć.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie innowacyjnych zajęć wzmacniających kompetencje naukowo- techniczne pn. Młody inżynier programuje - dodatkowe zajęcia wzmacniające kompetencje naukowo techniczne wraz z zapewnieniem sprzętu do prowadzenia zajęć oraz przygotowaniem i drukiem podręczników do prowadzenia zajęć w szkole podstawowej i publicznym gimnazjum w Pucku (gmina miasto Puck). Szczegółowo zadanie obejmuje: 1. Przeprowadzenie zajęć dla 192 osób, podczas których uczniowie będą budować, programować oraz testować roboty zbudowane z zestawów LEGO Mindstorms lub równoważnych. Zajęcia odbywać się będą w dwóch cyklach: I cykl: X.2011-VI.2012; II cykl: X.2012- VI.2013 Zajęcia składać się muszą z trzech etapów: budowanie robota na podstawie specjalnie przygotowanej instrukcji krok po kroku, programowanie graficzne oraz testowanie i zabawa zbudowaną konstrukcją. Na zajęciach uczniowie poznają podstawy konstrukcji maszyn oraz techniki programowania. Wymagane jest wykorzystanie graficznego języka programowania. Wymagane jest, aby uczniowie pracowali zawsze w 2os. zespołach, a na każdy zespół przypadał jeden zestaw konstrukcyjny- model pracy zespołowej ma służyć budowaniu pożądanych relacji rówieśniczych oraz nauce pracy w grupie. Należy uwzględnić, że każda z grup musi być prowadzona przez min. dwóch lektorów. Aby zagwarantować trwałość wartości edukacyjnej prowadzonych zajęć. Wykonawca do oferty dołączy autorski program zajęć uwzględniający rozwój kompetencji naukowo- technicznych uczestników zajęć wraz z liczbą odbytych spotkań. Prowadzenie zajęć powinno opierać się na niepowtarzalnym programie nauczania, który ma uwzględniać podział tematyczny spotkań oraz możliwość dostosowania stopnia trudności do wiedzy uczniów. Wymaga się, aby nauka podstaw programowania prowadzona była równolegle z nauką podstaw konstrukcji maszyn po to, aby uczniowie od razu wykorzystywali nowo nabytą wiedzę. Zajęcia prowadzone będą w: Szkole Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku (Puck, ul. Przebendowskiego 27) oraz Publicznym Gimnazjum im. Morskiego Dywizjonu Lotniczego w Pucku (Puck, ul. Nowy Świat 12). Uczestnicy zajęć: W każdym cyklu udział weźmie 96 uczniów, po 48 uczniów z każdej szkoły, którzy utworzą 16 osobowe grupy warsztatowe. Każda grupa odbędzie 20 spotkań z robotyką, każde trwające 3 godziny lekcyjne (łącznie 60 godzin na grupę). Liczba godzin zajęć z robotyki w obu cyklach ogółem wynosi 720 godzin lekcyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć w dziennikach zajęć oraz wykonywania zdjęć potrzebnych do dokumentacji. Po zakończeniu zajęć w poszczególnym semestrze w danej szkole wykonawca dostarczy dokumentację do Biura Projektu. 2. Opracowanie merytoryczne i graficzne Podręcznika. Do prawidłowej realizacji zajęć oraz zapewnienia trwałości projektu konieczne jest opracowanie merytoryczne, graficzne, skład i wydruk podręcznika, który zostanie przekazany uczniom biorącym udział w robotyce. Podręcznik posłuży uczniom do utrwalenia wiedzy oraz pozwoli wrócić do programowania i konstruowania budowli po projekcie. Zakres merytoryczny Podręcznika powinien bazować na autorskim programie dydaktycznym realizowanym podczas zajęć oraz utrwalać treści przerabiane podczas pracy nad konstrukcjami w tym: strukturę algorytmów, naukę instrukcji warunkowych, opis bloczków programowania, podstawowe funkcje elementów elektronicznych koniecznych do pracy robota. Część zamówienia dot. przygotowania podręcznika obejmuje realizację następujących elementów: a) wykonanie projektu graficznego okładek (przedniej i tylnej wew. i zew.) b) wykonanie projektu graficznego stron c) dobór czcionki, skład, łamanie i korekta d) opracowanie rozdziałów merytorycznych nawiązujących do programu zajęć e) przekazanie Zamawiającemu podręcznika do zaopiniowania przed wydrukiem f) wydruk 192 egzemplarzy Podręcznika Opracowanie graficzne musi uwzględniać system identyfikacji wizualnej dla Programu operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów PO KL na okładce Podręcznika. Specyfikacja techniczna podręcznika: Format: B4 Planowany nakład: 192 Okładka, środek: Okładka- 4 strony, oprawa twarda, kolor 4+4, papier kreda 200 gr Środek: min. 10 kart (20 stron),kolor 4+4, papier kreda 135 gr 3. Zakup zestawów edukacyjnych LEGO Mindstorms NXT 2.0 lub równoważnych: Specyfikacja techniczna sprzętu: - Zestaw Lego Mindstorms NXT 2.0 lub równowazny, każdy składający się z : Kostka NXT z 32-bitowym procesorem lub równoważnym, Oprogramowanie NXT-G lub równoważne, Min. 3 serwomotory z wbudowanymi czujnikami obrotu, Min. 1 czujnik koloru, Min. 1 dalmierz ultradźwiękowy, Min. 2 czujniki dotyku.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 73.12.00.00-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał usługę o wartości nie mniejszej niż 250 tysięcy złotych brutto, polegającą na prowadzeniu zajęć z robotyki dla min. 192 uczniów Szkół podstawowych i/lub gimnazjum, która obejmowała: zorganizowanie i prowadzenie zajęć według autorskiego programu dydaktycznego, prowadzenie dokumentacji (dzienniki zajęć, zdjęcia itp.), monitoring i ewaluację postępów w nauce uczestników z wykorzystaniem testów i ankiet. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykładowcy powinni posiadać wykształcenie wyższe w zakresie robotyki, matematyki lub nauk przyrodniczych. 2. doświadczenie w pracy z uczniami szkół podstawowych i/lub gimnazjum. Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
bip.miasto.puck.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck. Sekretariat - pokój 210.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt: Stawiamy na wiedzę!-Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla dzieci i młodzieży z Pucka współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Puck: Prowadzenie zajęć Młody inżynier programuje - dodatkowe zajęcia wzmacniające kompetencje naukowo techniczne wraz z zapewnieniem sprzętu do prowadzenia zajęć oraz przygotowaniem i drukiem podręczników do prowadzenia zajęć


Numer ogłoszenia: 355162 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 321000 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 6730500, 6730534, faks 58 6730533.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć Młody inżynier programuje - dodatkowe zajęcia wzmacniające kompetencje naukowo techniczne wraz z zapewnieniem sprzętu do prowadzenia zajęć oraz przygotowaniem i drukiem podręczników do prowadzenia zajęć.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie innowacyjnych zajęć wzmacniających kompetencje naukowo- techniczne pn. Młody inżynier programuje - dodatkowe zajęcia wzmacniające kompetencje naukowo techniczne wraz z zapewnieniem sprzętu do prowadzenia zajęć oraz przygotowaniem i drukiem podręczników do prowadzenia zajęć w szkole podstawowej i publicznym gimnazjum w Pucku (gmina miasto Puck). Szczegółowo zadanie obejmuje: 1. Przeprowadzenie zajęć dla 192 osób, podczas których uczniowie będą budować, programować oraz testować roboty zbudowane z zestawów LEGO Mindstorms lub równoważnych. Zajęcia odbywać się będą w dwóch cyklach: I cykl: X.2011-VI.2012; II cykl: X.2012- VI.2013 Zajęcia składać się muszą z trzech etapów: budowanie robota na podstawie specjalnie przygotowanej instrukcji krok po kroku, programowanie graficzne oraz testowanie i zabawa zbudowaną konstrukcją. Na zajęciach uczniowie poznają podstawy konstrukcji maszyn oraz techniki programowania. Wymagane jest wykorzystanie graficznego języka programowania. Wymagane jest, aby uczniowie pracowali zawsze w 2os. zespołach, a na każdy zespół przypadał jeden zestaw konstrukcyjny- model pracy zespołowej ma służyć budowaniu pożądanych relacji rówieśniczych oraz nauce pracy w grupie. Należy uwzględnić, że każda z grup musi być prowadzona przez min. dwóch lektorów. Aby zagwarantować trwałość wartości edukacyjnej prowadzonych zajęć. Wykonawca do oferty dołączy autorski program zajęć uwzględniający rozwój kompetencji naukowo- technicznych uczestników zajęć wraz z liczbą odbytych spotkań. Prowadzenie zajęć powinno opierać się na niepowtarzalnym programie nauczania, który ma uwzględniać podział tematyczny spotkań oraz możliwość dostosowania stopnia trudności do wiedzy uczniów. Wymaga się, aby nauka podstaw programowania prowadzona była równolegle z nauką podstaw konstrukcji maszyn po to, aby uczniowie od razu wykorzystywali nowo nabytą wiedzę. Zajęcia prowadzone będą w: Szkole Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku (Puck, ul. Przebendowskiego 27) oraz Publicznym Gimnazjum im. Morskiego Dywizjonu Lotniczego w Pucku (Puck, ul. Nowy Świat 12). Uczestnicy zajęć: W każdym cyklu udział weźmie 96 uczniów, po 48 uczniów z każdej szkoły, którzy utworzą 16 osobowe grupy warsztatowe. Każda grupa odbędzie 20 spotkań z robotyką, każde trwające 3 godziny lekcyjne (łącznie 60 godzin na grupę). Liczba godzin zajęć z robotyki w obu cyklach ogółem wynosi 720 godzin lekcyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć w dziennikach zajęć oraz wykonywania zdjęć potrzebnych do dokumentacji. Po zakończeniu zajęć w poszczególnym semestrze w danej szkole wykonawca dostarczy dokumentację do Biura Projektu. 2. Opracowanie merytoryczne i graficzne Podręcznika. Do prawidłowej realizacji zajęć oraz zapewnienia trwałości projektu konieczne jest opracowanie merytoryczne, graficzne, skład i wydruk podręcznika, który zostanie przekazany uczniom biorącym udział w robotyce. Podręcznik posłuży uczniom do utrwalenia wiedzy oraz pozwoli wrócić do programowania i konstruowania budowli po projekcie. Zakres merytoryczny Podręcznika powinien bazować na autorskim programie dydaktycznym realizowanym podczas zajęć oraz utrwalać treści przerabiane podczas pracy nad konstrukcjami w tym: strukturę algorytmów, naukę instrukcji warunkowych, opis bloczków programowania, podstawowe funkcje elementów elektronicznych koniecznych do pracy robota. Część zamówienia dot. przygotowania podręcznika obejmuje realizację następujących elementów: a) wykonanie projektu graficznego okładek (przedniej i tylnej wew. i zew.) b) wykonanie projektu graficznego stron c) dobór czcionki, skład, łamanie i korekta d) opracowanie rozdziałów merytorycznych nawiązujących do programu zajęć e) przekazanie Zamawiającemu podręcznika do zaopiniowania przed wydrukiem f) wydruk 192 egzemplarzy Podręcznika Opracowanie graficzne musi uwzględniać system identyfikacji wizualnej dla Programu operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów PO KL na okładce Podręcznika. Specyfikacja techniczna podręcznika: Format: B4 Planowany nakład: 192 Okładka, środek: Okładka- 4 strony, oprawa twarda, kolor 4+4, papier kreda 200 gr Środek: min. 10 kart (20 stron),kolor 4+4, papier kreda 135 gr 3. Zakup zestawów edukacyjnych LEGO Mindstorms NXT 2.0 lub równoważnych: Specyfikacja techniczna sprzętu: - Zestaw Lego Mindstorms NXT 2.0 lub równowazny, każdy składający się z : Kostka NXT z 32-bitowym procesorem lub równoważnym, Oprogramowanie NXT-G lub równoważne, Min. 3 serwomotory z wbudowanymi czujnikami obrotu, Min. 1 czujnik koloru, Min. 1 dalmierz ultradźwiękowy, Min. 2 czujniki dotyku.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 73.12.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Stawiamy na wiedzę!- Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla dzieci i młodzieży z Pucka współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RoboNet Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 80-172 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 261900,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    322137,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    322137,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    322137,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck
woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: przetargi@miasto.puck.pl
tel: 58 6730500, 6730534
fax: 586 730 533
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-10-12
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 32100020110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-10-04
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 626 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.miasto.puck.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
73120000-9 Usługi eksperymentalno-rozwojowe
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Prowadzenie zajęć Młody inżynier programuje - dodatkowe zajęcia wzmacniające kompetencje naukowo techniczne wraz z zapewnieniem sprzętu do prowadzenia zajęć oraz przygotowaniem i drukiem podręczników do prowadzenia zajęć RoboNet Sp. z o.o.
Gdańsk
2011-10-27 322 137,00