Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na Pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5. kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Informacje ogólne: Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 3 części. Każda część oznacza zatrudnienie jednej osoby pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. Koordynatorzy wyłonieni w drodze niniejszego przetargu odpowiedzialni będą za prowadzenie działań w ramach powołanych sieci. W projekcie zostaną utworzone 4 sieci współpracy i samokształcenia. Wyłonieni Wykonawcy będą zatrudnieni w ramach umowy cywilnoprawnej- umowy zlecenia. Miesięczny wymiar czasu wykonywania usługi dla jednej osoby, pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia wynosi 22 godziny, maksymalnie w całym projekcie wynosi 396 godzin. Rozliczenie faktycznego czasu pracy następować będzie raz w miesiącu po przedłożeniu karty czasu pracy, zgodnie ze wzorem udostępnionym przez Zamawiającego. W przypadku realizacji zadań w innym projekcie, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekroczyć 240 godz. miesięcznie ( na potwierdzenie wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania). 2. Informacje organizacyjne: Każda sieć będzie liczyła 25 uczestników (uczestnikami sieci będą nauczyciele oraz dyrektorzy szkół), odbędą się 3 spotkania każdej sieci w cyklu, zgodnie z harmonogramem i odpowiednio dobranymi formami (spotkanie organizacyjne, ustalenie harmonogramu, określenie potrzeb, wymiana doświadczeń, podsumowanie, omówienie pracy, zaplanowanie sposobów dzielenia się wiedzą) W celu wsparcia do prac zaproszeni będą eksperci zewnętrzni. Członkowie sieci będą pracować na platformie internetowej. Celem wykładów, warsztatów będzie efektywne podniesienie kompetencji zawodowych i umiejętności dydaktycznych związanych z tematyką sieci. W ramach każdej sieci odbędzie się 1 wykład w roku szkolnymx2 lata dla uczestników sieci- zgodnie z tematyką interesującą członków sieci. 3. Obowiązki koordynatora sieci: a) Praca w Komisji Rekrutacyjnej - zrekrutowanie we współpracy z SORE i Dyrektorami szkół/przedszkoli uczestników sieci zgodnie z przyjętymi kryteriami; b) Określenie celu, obszaru pracy sieci; c) Sporządzenie Rocznego Planu Pracy Sieci (RPPS) wraz z harmonogramem pracy sieci, d) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci; e) Pomoc przy pozyskiwaniu ekspertów zewnętrznych poprzez przygotowanie profilu osobowościowego ekspertów, którzy mają uczestniczyć w spotkaniach w ramach sieci, na podstawie potrzeb wynikających z pracy sieci; f) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum wymiany doświadczeń - praca na platformie cyfrowej; g) Udostępnianie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych; h) Przygotowanie i analiza ankiet ewaluacyjnych; i) Organizacja i monitorowanie przebiegu spotkań sieci zaplanowanych w ramach RPPS m.in.: dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, utrzymywanie kontaktu z ekspertami zewnętrznymi, bieżące tworzenie i gromadzenie dokumentacji związanej z pracą sieci (m.in. raport z RPPS, sprawozdania z RPPS, dzienne notatki, dzienne listy obecności, scenariusze lekcji, zaświadczenia, potwierdzenia odbioru, ankiety, itp.); j) Stała współpraca z Koordynatorem Projektu oraz innymi pracownikami projektu w zakresie realizacji projektu, w tym m. in. promocji, sprawozdawczości; k) Promocja działań sieci współpracy i samokształcenia; l) Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu; m) Udział w spotkaniach Zespołu Projektowego według potrzeb; n) Wykonywanie innych poleceń i spraw zleconych przez Koordynatora Projektu; o) Przedłożenie Koordynatorowi Projektu do zatwierdzenia comiesięcznego harmonogramu prac. Rozdział 4. Opis części zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Maksymalna ilość części, na jaką może złożyć ofertę jeden wykonawca - 1. Oferty wykonawców złożone na więcej części zostaną odrzucone z uwagi na niezgodność ich treści z treścią SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część I. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia: sieć dyrektorów Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia; co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci (pełnienie funkcji dyrektora szkoły) Część II. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia: praca z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci- uczeń o specyficznych potrzebach edukacyjnych; kwalifikacje lub kursy w zakresie pracy z uczniem w ramach dowolnego deficytu Część III. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia: sieć wychowawcza Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci -sieć wychowawcza
Pisz: Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 31708 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu , ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 425 47 50, faks 87 425 47 53.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.powiat.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na Pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5. kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Informacje ogólne: Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 3 części. Każda część oznacza zatrudnienie jednej osoby pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. Koordynatorzy wyłonieni w drodze niniejszego przetargu odpowiedzialni będą za prowadzenie działań w ramach powołanych sieci. W projekcie zostaną utworzone 4 sieci współpracy i samokształcenia. Wyłonieni Wykonawcy będą zatrudnieni w ramach umowy cywilnoprawnej- umowy zlecenia. Miesięczny wymiar czasu wykonywania usługi dla jednej osoby, pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia wynosi 22 godziny, maksymalnie w całym projekcie wynosi 396 godzin. Rozliczenie faktycznego czasu pracy następować będzie raz w miesiącu po przedłożeniu karty czasu pracy, zgodnie ze wzorem udostępnionym przez Zamawiającego. W przypadku realizacji zadań w innym projekcie, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekroczyć 240 godz. miesięcznie ( na potwierdzenie wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania). 2. Informacje organizacyjne: Każda sieć będzie liczyła 25 uczestników (uczestnikami sieci będą nauczyciele oraz dyrektorzy szkół), odbędą się 3 spotkania każdej sieci w cyklu, zgodnie z harmonogramem i odpowiednio dobranymi formami (spotkanie organizacyjne, ustalenie harmonogramu, określenie potrzeb, wymiana doświadczeń, podsumowanie, omówienie pracy, zaplanowanie sposobów dzielenia się wiedzą) W celu wsparcia do prac zaproszeni będą eksperci zewnętrzni. Członkowie sieci będą pracować na platformie internetowej. Celem wykładów, warsztatów będzie efektywne podniesienie kompetencji zawodowych i umiejętności dydaktycznych związanych z tematyką sieci. W ramach każdej sieci odbędzie się 1 wykład w roku szkolnymx2 lata dla uczestników sieci- zgodnie z tematyką interesującą członków sieci. 3. Obowiązki koordynatora sieci: a) Praca w Komisji Rekrutacyjnej - zrekrutowanie we współpracy z SORE i Dyrektorami szkół/przedszkoli uczestników sieci zgodnie z przyjętymi kryteriami; b) Określenie celu, obszaru pracy sieci; c) Sporządzenie Rocznego Planu Pracy Sieci (RPPS) wraz z harmonogramem pracy sieci, d) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci; e) Pomoc przy pozyskiwaniu ekspertów zewnętrznych poprzez przygotowanie profilu osobowościowego ekspertów, którzy mają uczestniczyć w spotkaniach w ramach sieci, na podstawie potrzeb wynikających z pracy sieci; f) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum wymiany doświadczeń - praca na platformie cyfrowej; g) Udostępnianie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych; h) Przygotowanie i analiza ankiet ewaluacyjnych; i) Organizacja i monitorowanie przebiegu spotkań sieci zaplanowanych w ramach RPPS m.in.: dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, utrzymywanie kontaktu z ekspertami zewnętrznymi, bieżące tworzenie i gromadzenie dokumentacji związanej z pracą sieci (m.in. raport z RPPS, sprawozdania z RPPS, dzienne notatki, dzienne listy obecności, scenariusze lekcji, zaświadczenia, potwierdzenia odbioru, ankiety, itp.); j) Stała współpraca z Koordynatorem Projektu oraz innymi pracownikami projektu w zakresie realizacji projektu, w tym m. in. promocji, sprawozdawczości; k) Promocja działań sieci współpracy i samokształcenia; l) Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu; m) Udział w spotkaniach Zespołu Projektowego według potrzeb; n) Wykonywanie innych poleceń i spraw zleconych przez Koordynatora Projektu; o) Przedłożenie Koordynatorowi Projektu do zatwierdzenia comiesięcznego harmonogramu prac. Rozdział 4. Opis części zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Maksymalna ilość części, na jaką może złożyć ofertę jeden wykonawca - 1. Oferty wykonawców złożone na więcej części zostaną odrzucone z uwagi na niezgodność ich treści z treścią SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część I. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia: sieć dyrektorów Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia; co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci (pełnienie funkcji dyrektora szkoły) Część II. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia: praca z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci- uczeń o specyficznych potrzebach edukacyjnych; kwalifikacje lub kursy w zakresie pracy z uczniem w ramach dowolnego deficytu Część III. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia: sieć wychowawcza Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci -sieć wychowawcza.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy; pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania- jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów; w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu w sytuacji, gdy w trakcie realizacji projektu wprowadzone będą zmiany dotyczące jego realizacji zatwierdzone przez Instytucję Pośredniczącą. Zmianie w szczególności może podlegać termin realizacji zamówienia, wskaźniki, zadania i harmonogram realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.powiat.pisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Biuro Projektu ul. Warszawska 5 12-200 Pisz tel. 87 423 26 92.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
05.02.2014 godzina 12:15, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu ul. Warszawska 1 12-200 Pisz, pok. 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: sieć dyrektorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia; co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci (pełnienie funkcji dyrektora szkoły).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: praca z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci- uczeń o specyficznych potrzebach edukacyjnych; kwalifikacje lub kursy w zakresie pracy z uczniem w ramach dowolnego deficytu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: sieć wychowawcza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci -sieć wychowawcza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Pisz: Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 53588 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 31708 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 425 47 50, faks 87 425 47 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na Pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5. kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Informacje ogólne: Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 3 części. Każda część oznacza zatrudnienie jednej osoby pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. Koordynatorzy wyłonieni w drodze niniejszego przetargu odpowiedzialni będą za prowadzenie działań w ramach powołanych sieci. W projekcie zostaną utworzone 4 sieci współpracy i samokształcenia. Wyłonieni Wykonawcy będą zatrudnieni w ramach umowy cywilnoprawnej- umowy zlecenia. Miesięczny wymiar czasu wykonywania usługi dla jednej osoby, pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia wynosi 22 godziny, maksymalnie w całym projekcie wynosi 396 godzin. Rozliczenie faktycznego czasu pracy następować będzie raz w miesiącu po przedłożeniu karty czasu pracy, zgodnie ze wzorem udostępnionym przez Zamawiającego. W przypadku realizacji zadań w innym projekcie, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekroczyć 240 godz. miesięcznie ( na potwierdzenie wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania). 2. Informacje organizacyjne: Każda sieć będzie liczyła 25 uczestników (uczestnikami sieci będą nauczyciele oraz dyrektorzy szkół), odbędą się 3 spotkania każdej sieci w cyklu, zgodnie z harmonogramem i odpowiednio dobranymi formami (spotkanie organizacyjne, ustalenie harmonogramu, określenie potrzeb, wymiana doświadczeń, podsumowanie, omówienie pracy, zaplanowanie sposobów dzielenia się wiedzą) W celu wsparcia do prac zaproszeni będą eksperci zewnętrzni. Członkowie sieci będą pracować na platformie internetowej. Celem wykładów, warsztatów będzie efektywne podniesienie kompetencji zawodowych i umiejętności dydaktycznych związanych z tematyką sieci. W ramach każdej sieci odbędzie się 1 wykład w roku szkolnymx2 lata dla uczestników sieci- zgodnie z tematyką interesującą członków sieci. 3. Obowiązki koordynatora sieci: a) Praca w Komisji Rekrutacyjnej - zrekrutowanie we współpracy z SORE i Dyrektorami szkół/przedszkoli uczestników sieci zgodnie z przyjętymi kryteriami;b) Określenie celu, obszaru pracy sieci; c) Sporządzenie Rocznego Planu Pracy Sieci (RPPS) wraz z harmonogramem pracy sieci,d) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci; e) Pomoc przy pozyskiwaniu ekspertów zewnętrznych poprzez przygotowanie profilu osobowościowego ekspertów, którzy mają uczestniczyć w spotkaniach w ramach sieci, na podstawie potrzeb wynikających z pracy sieci; f) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum wymiany doświadczeń - praca na platformie cyfrowej; g) Udostępnianie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych; h) Przygotowanie i analiza ankiet ewaluacyjnych; i) Organizacja i monitorowanie przebiegu spotkań sieci zaplanowanych w ramach RPPS m.in.: dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, utrzymywanie kontaktu z ekspertami zewnętrznymi, bieżące tworzenie i gromadzenie dokumentacji związanej z pracą sieci (m.in. raport z RPPS, sprawozdania z RPPS, dzienne notatki, dzienne listy obecności, scenariusze lekcji, zaświadczenia, potwierdzenia odbioru, ankiety, itp.);j) Stała współpraca z Koordynatorem Projektu oraz innymi pracownikami projektu w zakresie realizacji projektu, w tym m. in. promocji, sprawozdawczości; k) Promocja działań sieci współpracy i samokształcenia;l) Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu; m) Udział w spotkaniach Zespołu Projektowego według potrzeb;n) Wykonywanie innych poleceń i spraw zleconych przez Koordynatora Projektu;o) Przedłożenie Koordynatorowi Projektu do zatwierdzenia comiesięcznego harmonogramu prac. Rozdział 4. Opis części zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Maksymalna ilość części, na jaką może złożyć ofertę jeden wykonawca - 1. Oferty wykonawców złożone na więcej części zostaną odrzucone z uwagi na niezgodność ich treści z treścią SIWZ.Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część I. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia: sieć dyrektorów Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia; co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza;doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo);ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci (pełnienie funkcji dyrektora szkoły) Część II. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia: praca z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych Wymagania:wykształcenie wyższe II stopnia co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza;doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo);ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci- uczeń o specyficznych potrzebach edukacyjnych; kwalifikacje lub kursy w zakresie pracy z uczniem w ramach dowolnego deficytu Część III. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia: sieć wychowawcza Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia, co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo);ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci -sieć wychowawcza.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
2
Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: praca z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Justyna Nowosielska-Chmielewska, {Dane ukryte}, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 14703,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
17820,00
Oferta z najniższą ceną:
17820,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
17820,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 3170820140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-01-27 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 510 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 3 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.powiat.pisz.pl |
Informacja dostępna pod: | Biuro Projektu ul. Warszawska 5 12-200 Pisz tel. 87 423 26 92 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: praca z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych | Justyna Nowosielska-Chmielewska Biała Piska | 2014-02-14 | 17 820,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-14 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 17 820,00 zł Minimalna złożona oferta: 17 820,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 17 820,00 zł Maksymalna złożona oferta: 17 820,00 zł |