Gorzyce: Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.


Numer ogłoszenia: 310498 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół w Gorzycach , ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8362087, faks 015 8362087.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów w ramach projektu pn.Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Powiat Tarnobrzeski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Zespół Szkół Nr 1 w Nowej Dębie, ul. M. Reja 7, 39-460 Nowa Dęba, i Zespół Szkół Nr 2 w Nowej Dębie im. E. Kwiatkowskiego, ul. Kościuszki 101, 39-460 Nowa Dęba. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć: 1. Kurs z profesjonalnej stylizacji i wizualizacji Charakterystyka: kurs specjalistyczny przeprowadzony w pracowni szkoły przez zatrudnionych z zewnątrz profesjonalistów z zakresu stylizacji i wizualizacji. Grupa docelowa: kurs stylizacji obejmie dwie grupy po 8 uczniów głównie z technikum fryzjerskiego. Uzasadnienie (dlaczego): Współcześnie wymagania klientów zmuszają fryzjerów do posiadania wiedzy nie tylko o samej technice fryzjerskiej, ale również o modzie, stylizacji, wizażu i stosowanych kosmetykach. Kurs będzie poszerzeniem tego typu wiedzy i umiejętności. Ważnymi argumentami za przeprowadzeniem kursów jest promocja szkoły w środowisku lokalnym (uczniowie uzyskają za darmo certyfikaty o odbytym kursie), uczniowie zdobędą umiejętności dzięki którym staną się atrakcyjniejsi na rynku pracy, dostosujemy się do potrzeb regionalnego rynku pracy. Szczegóły organizacyjne: kurs oraz sprzęt specjalistyczny zapewniony przez prowadzącego kurs. 2. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (1) - Matematyka w ekonomii Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze Matematyka w ekonomii. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik ekonomista, technik handlowiec. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń procentowych, przekształcania wyrażeń algebraicznych, przeliczeń jednostek miar, obliczeń odsetek, rat kredytów i lokat, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla każdej grupy. W trakcie trwania projektu wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób). Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 3. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (2) - Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik usług fryzjerskich, technik organizacji reklamy. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 4. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (3) - zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie technikum klasy trzecie i czwarte. Uzasadnienie: ilość godzin w programie nauczania jest niewystarczająca na opanowanie w pełni podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najzdolniejszych uczniów mające na celu poszerzenie wiedzy matematycznej . Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 5. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (4) - zajęcia dodatkowe z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie zasadniczej szkoły zawodowej. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 6. Zajęcia wyrównawczych z języka angielskiego i języka niemieckiego (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski)Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego i niemieckiego. Grupa docelowa: zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów w technikum Uzasadnienie: kluczowe kompetencje językowe nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności językowych. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. (Wybór uczestników - najniższa średnia z) Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 7. Język obcy w biznesie (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski) Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe branżowe z języka angielskiego i niemieckiego dla klas technikum handlowego i ekonomicznego. Grupa docelowa: uczniowie klas 3 i 4 technikum handlowego z oceną powyżej 3,5. Uzasadnienie: pracodawcy zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: jedna godzina zajęć na tydzień dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program, który stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu szkolenia wypracowane materiały wykorzystywane będą do dalszego doskonalenia językowego młodzieży w przyszłości. 8. Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego Charakterystyka wydatku: język angielski zawodowy / zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z języka ang. Uzasadnienie: kompetencje językowe nabywane w gimnazjach pozwalają jedynie na opanowaniu podstaw języka angielskiego. Zachodzi więc konieczność zorganizowania dodatkowych zajęć wyrównawczych ze szczególnym uwzględnieniem nauki zawodowego języka angielskiego. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu, 9. Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z matematyki. Uzasadnienie: umiejętności nabywane w gimnazjum z matematyki wymagają gruntownego utrwalenia i uzupełnienia, w szczególności pod kontem matury z matematyki. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu, 10. Zajęcia edukacyjne z zakresu hotelarstwa Charakterystyka wydatku: rozszerzające zajęcia edukacyjne z hotelarstwa w zakresie praktycznym. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego. Uzasadnienie: zgodnie ze spostrzeżeniami pracodawców zakres realizowanych zajęć praktycznych w ramach programu nauczania w zawodzie jest niewystarczający. Istnieje potrzeba opracowania dodatkowego harmonogramu zajęć oraz ich programu we współpracy z pracodawcami i przeszkolenia w tym zakresie uczniów. Wypracowane w ramach projektu materiały oraz metody kształcenia zostaną wykorzystane w dalszym kształceniu w zakresie rozszerzonym z przedmiotów zawodowych. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował program zajęć i skrypt, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej program zajęć i skrypt. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian w postanowieniach zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadkach konieczności zmiany terminu realizacji umowy w związku z: a)brakiem środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nieprzewidzianych przyczyn; b)zmiany terminu realizacji projektu; c)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów KC. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób bezpośrednio realizujących przedmiot umowy po wcześniejszym poinformowaniu przez Wykonawcę na piśmie o konieczności dokonania takiej zmiany, z zastrzeżeniem, że osoby które zostaną włączone do realizacji przedmiotu umowy będą posiadać kwalifikacje i doświadczenie, co najmniej równe kwalifikacjom i doświadczeniu określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zs_gorzyce/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach ul. Żwirki i Wigury 2 39-432 Gorzyce tel./fax. 15/836-20-87 strona internetowa: www.zsgorzyce.pl e-mail: zsgorzyce@wp.pl..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
30.08.2012 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach ul. Żwirki i Wigury 2 39-432 Gorzyce.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego)..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Gorzyce: Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.


Numer ogłoszenia: 333178 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 310498 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8362087, faks 015 8362087.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów w ramach projektu pn.Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Powiat Tarnobrzeski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Zespół Szkół Nr 1 w Nowej Dębie, ul. M. Reja 7, 39-460 Nowa Dęba, i Zespół Szkół Nr 2 w Nowej Dębie im. E. Kwiatkowskiego, ul. Kościuszki 101, 39-460 Nowa Dęba. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć: 1. Kurs z profesjonalnej stylizacji i wizualizacji Charakterystyka: kurs specjalistyczny przeprowadzony w pracowni szkoły przez zatrudnionych z zewnątrz profesjonalistów z zakresu stylizacji i wizualizacji. Grupa docelowa: kurs stylizacji obejmie dwie grupy po 8 uczniów głównie z technikum fryzjerskiego. Uzasadnienie (dlaczego): Współcześnie wymagania klientów zmuszają fryzjerów do posiadania wiedzy nie tylko o samej technice fryzjerskiej, ale również o modzie, stylizacji, wizażu i stosowanych kosmetykach. Kurs będzie poszerzeniem tego typu wiedzy i umiejętności. Ważnymi argumentami za przeprowadzeniem kursów jest promocja szkoły w środowisku lokalnym (uczniowie uzyskają za darmo certyfikaty o odbytym kursie), uczniowie zdobędą umiejętności dzięki którym staną się atrakcyjniejsi na rynku pracy, dostosujemy się do potrzeb regionalnego rynku pracy. Szczegóły organizacyjne: kurs oraz sprzęt specjalistyczny zapewniony przez prowadzącego kurs. 2. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (1) - Matematyka w ekonomii Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze Matematyka w ekonomii. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik ekonomista, technik handlowiec. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń procentowych, przekształcania wyrażeń algebraicznych, przeliczeń jednostek miar, obliczeń odsetek, rat kredytów i lokat, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla każdej grupy. W trakcie trwania projektu wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób). Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 3. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (2) - Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik usług fryzjerskich, technik organizacji reklamy. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 4. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (3) - zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie technikum klasy trzecie i czwarte. Uzasadnienie: ilość godzin w programie nauczania jest niewystarczająca na opanowanie w pełni podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najzdolniejszych uczniów mające na celu poszerzenie wiedzy matematycznej . Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 5. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (4) - zajęcia dodatkowe z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie zasadniczej szkoły zawodowej. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 6. Zajęcia wyrównawczych z języka angielskiego i języka niemieckiego (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski)Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego i niemieckiego. Grupa docelowa: zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów w technikum Uzasadnienie: kluczowe kompetencje językowe nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności językowych. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. (Wybór uczestników - najniższa średnia z) Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 7. Język obcy w biznesie (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski) Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe branżowe z języka angielskiego i niemieckiego dla klas technikum handlowego i ekonomicznego. Grupa docelowa: uczniowie klas 3 i 4 technikum handlowego z oceną powyżej 3,5. Uzasadnienie: pracodawcy zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: jedna godzina zajęć na tydzień dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program, który stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu szkolenia wypracowane materiały wykorzystywane będą do dalszego doskonalenia językowego młodzieży w przyszłości. 8. Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego Charakterystyka wydatku: język angielski zawodowy / zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z języka ang. Uzasadnienie: kompetencje językowe nabywane w gimnazjach pozwalają jedynie na opanowaniu podstaw języka angielskiego. Zachodzi więc konieczność zorganizowania dodatkowych zajęć wyrównawczych ze szczególnym uwzględnieniem nauki zawodowego języka angielskiego. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu, 9. Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z matematyki. Uzasadnienie: umiejętności nabywane w gimnazjum z matematyki wymagają gruntownego utrwalenia i uzupełnienia, w szczególności pod kontem matury z matematyki. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu, 10. Zajęcia edukacyjne z zakresu hotelarstwa Charakterystyka wydatku: rozszerzające zajęcia edukacyjne z hotelarstwa w zakresie praktycznym. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego. Uzasadnienie: zgodnie ze spostrzeżeniami pracodawców zakres realizowanych zajęć praktycznych w ramach programu nauczania w zawodzie jest niewystarczający. Istnieje potrzeba opracowania dodatkowego harmonogramu zajęć oraz ich programu we współpracy z pracodawcami i przeszkolenia w tym zakresie uczniów. Wypracowane w ramach projektu materiały oraz metody kształcenia zostaną wykorzystane w dalszym kształceniu w zakresie rozszerzonym z przedmiotów zawodowych. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował program zajęć i skrypt, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej program zajęć i skrypt. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05.09.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szkoła Języków Perfect A. Kumięga, {Dane ukryte}, 39-460 Nowa Dęba, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 71150,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    63150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    63150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    66715,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: torus0@poczta.onet.pl
tel: 158 362 087
fax: 158 362 087
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-08-29
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 31049820120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-08-21
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 792 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zs_gorzyce/
Informacja dostępna pod: Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach ul. Żwirki i Wigury 2 39-432 Gorzyce tel./fax. 15/836-20-87 strona internetowa: www.zsgorzyce.pl e-mail: zsgorzyce@wp.pl.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80200000-6 Usługi szkolnictwa średniego
80210000-9 Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
80533200-1 Kursy komputerowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców. Szkoła Języków Perfect A. Kumięga
Nowa Dęba
2012-09-05 63 150,00