Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych, specjalistycznych i dodatkowych w ramach projektu (Wiejska Szkoła Wielką Szansą ).
Opis przedmiotu przetargu: Część I. Prowadzenie zajęć wyrównawczych matematyczno - przyrodniczych ( 400 godzin) oraz języka angielskiego ( 240 godzin) w formie warsztatowej. Wykonawcy będą zobowiązani zrealizować następujące moduły tematyczne: Moduł I. Zajęcia wyrównawcze z matematyki (240h) dla 3 grup x 12 osób w tym 1 grupa zakres programowy szkoły podstawowej klasy 4-6 i 2 grupy zakres programowy klas 1 do 3, w wymiarze min 2h tygodniowo na grupę. Zakres tematyczny: Formułowanie twierdzeń ich logicznego przekształcania i dowodzenia, szukanie kontr przykładów, dostrzeganie zależności i związków, stawianie hipotez i ich dowodzenie, przeprowadzenie analizy i syntezy zadań tekstowych i ich rozwiązywanie. Zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem ICT. Moduł II. Zajęcia fizyko - chemiczne (80h) dla 1 grupy x 12 osób. Zakres programowy na poziomie gimnazjalnym w wymiarze min 2h tygodniowo na grupę. Zakres tematyczny: oddziaływania, stany skupienia, gęstość ciał, ciśnienie hydrostatyczne i atmosferyczne, prawo Pascala i Archimedesa, zasady dynamiki Newtona, wodorotlenki, tlenki niemetali, kwasy, beztlenowe, dysocjacja, elektroliza, reakcje otrzymywania, reakcje wytrąceniowe, roztwory. Moduł III. Geografia praktyczna (80h) dla 1 grupy x 12 osób. Zakres programowy na poziomie gimnazjalnym w wymiarze min 2h tygodniowo na grupę. Zakres tematyczny: mapy, atmosfera, wody, wnętrze ziemi, środowisko przyrodnicze jako ekosystem, człowiek gospodarzem ziemi, środowisko przyrodnicze jako podstawa rozwoju gospodarczego Europy. Moduł IV. Przeprowadzenie zajęć _Angielski w praktyce_ w formie warsztatowej metodą eklektyczną dla 3 grup x 12 osób w wymiarze 240 godzin (80h na grupę) w tym 1 grupa na w zakresie programowym na poziomie szkoły podstawowej klas 4-6 i 2 grupy w zakresie programowym na poziomie Gimnazjum. Częstotliwość zajęć min 2h tygodniowo na grupę. Zakres programowy: - wprowadzenie i przypomnienie reguł i zasad językowych (20 godzin), - nauka formułowania zasad pisanych (20 godzin), - konwersacje językowe z native speaker (10 godzin), - nauka korzystania ze źródeł żywego języka (10 godzin), - gry i zabawy językowe (20 godzin). Cześć II. Przeprowadzenie zajęć w formie warsztatowej _Informatyka dla każdego ECDL_ 160 h w zakresie przygotowującym do zaliczenia egzaminów cząstkowych i końcowego na poziomie ECDL Core dla 2 grup x 12 osób w wymiarze 80h na grupę min 2h tygodniowo na grupę. Zakres tematyczny: - podstawa technik informatycznych i komunikacyjnych (10 godzin), - użytkowanie komputerów (10 godzin), - przetwarzanie tekstów (10 godzin), - arkusze kalkulacyjne (10 godzin), - bazy danych (10 godzin), - grafika menadżerska i prezentacyjna (20 godzin), - przeglądanie stron internetowych i komunikacja (10 godzin) Część III. Przeprowadzenie zajęć indywidualnych z psychologiem, pedagogiem i doradcą zawodowym oraz warsztatów doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości Moduł I. Indywidualne zajęcia z psychologiem i pedagogiem oraz indywidualne i grupowe z doradcą zawodowym - umowa zlecenie - (80 godzin na miesiąc x 10 miesięcy x 3 osoby) . Zakres tematyczny: Określanie mocnych i słabych stron za pomocą analizy Self-SWOT (stworzenie Indywidualnych Planów Działania) i ich optymalne wykorzystanie w procesie nauki, podejmowanie decyzji o planowaniu i wyborze ścieżki kariery zawodowej w tym szkoły wyższej, zwiększenie motywacji do nauki, rozwijanie świadomości posiadanych zdolności, umiejętności i zainteresowań w kontekście planowanych planowanej kariery zawodowej, rozwijanie umiejętności planowania i organizowania własnych działań, uświadamianie konieczności brania odpowiedzialności za własny rozwój, kształtowanie umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji oraz gotowości do korzystania z pomocy wyspecjalizowanych instytucji, poznanie siebie i budowanie poczucia własnej wartości. Wymiar: umowa zlecenie w wymiarze 80 godzin na miesiąc x 3 osoby (psycholog, pedagog i doradca zawodowy). Moduł II. Zajęcia z przedsiębiorczości prowadzone w formie warsztatowej dla 72 osób (6 grup x 12 osób) w wymiarze 240 godzin (40 godzin na grupę) w wymiarze min 2h na tydzień na grupę. Zajęcia obejmą tematykę przedsiębiorczości, inteligencji finansowej i emocjonalnej. Oszczędzanie pieniędzy i inwestowanie w procesie planowania budżetu domowego. Kontrola emocji na etapie wydatkowanie pieniędzy i zarządzanie czasem w kontekście planowania wydatków.
Kamionka: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych, specjalistycznych i dodatkowych w ramach projektu (Wiejska Szkoła Wielką Szansą ).
Numer ogłoszenia: 273941 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Kamionce , ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka, woj. lubelskie, tel. 81 8527039, faks 81 8527058.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.kamionka.eurzad.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
www.kamionka.eurzad.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych, specjalistycznych i dodatkowych w ramach projektu (Wiejska Szkoła Wielką Szansą )..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I. Prowadzenie zajęć wyrównawczych matematyczno - przyrodniczych ( 400 godzin) oraz języka angielskiego ( 240 godzin) w formie warsztatowej. Wykonawcy będą zobowiązani zrealizować następujące moduły tematyczne: Moduł I. Zajęcia wyrównawcze z matematyki (240h) dla 3 grup x 12 osób w tym 1 grupa zakres programowy szkoły podstawowej klasy 4-6 i 2 grupy zakres programowy klas 1 do 3, w wymiarze min 2h tygodniowo na grupę. Zakres tematyczny: Formułowanie twierdzeń ich logicznego przekształcania i dowodzenia, szukanie kontr przykładów, dostrzeganie zależności i związków, stawianie hipotez i ich dowodzenie, przeprowadzenie analizy i syntezy zadań tekstowych i ich rozwiązywanie. Zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem ICT. Moduł II. Zajęcia fizyko - chemiczne (80h) dla 1 grupy x 12 osób. Zakres programowy na poziomie gimnazjalnym w wymiarze min 2h tygodniowo na grupę. Zakres tematyczny: oddziaływania, stany skupienia, gęstość ciał, ciśnienie hydrostatyczne i atmosferyczne, prawo Pascala i Archimedesa, zasady dynamiki Newtona, wodorotlenki, tlenki niemetali, kwasy, beztlenowe, dysocjacja, elektroliza, reakcje otrzymywania, reakcje wytrąceniowe, roztwory. Moduł III. Geografia praktyczna (80h) dla 1 grupy x 12 osób. Zakres programowy na poziomie gimnazjalnym w wymiarze min 2h tygodniowo na grupę. Zakres tematyczny: mapy, atmosfera, wody, wnętrze ziemi, środowisko przyrodnicze jako ekosystem, człowiek gospodarzem ziemi, środowisko przyrodnicze jako podstawa rozwoju gospodarczego Europy. Moduł IV. Przeprowadzenie zajęć _Angielski w praktyce_ w formie warsztatowej metodą eklektyczną dla 3 grup x 12 osób w wymiarze 240 godzin (80h na grupę) w tym 1 grupa na w zakresie programowym na poziomie szkoły podstawowej klas 4-6 i 2 grupy w zakresie programowym na poziomie Gimnazjum. Częstotliwość zajęć min 2h tygodniowo na grupę. Zakres programowy: - wprowadzenie i przypomnienie reguł i zasad językowych (20 godzin), - nauka formułowania zasad pisanych (20 godzin), - konwersacje językowe z native speaker (10 godzin), - nauka korzystania ze źródeł żywego języka (10 godzin), - gry i zabawy językowe (20 godzin). Cześć II. Przeprowadzenie zajęć w formie warsztatowej _Informatyka dla każdego ECDL_ 160 h w zakresie przygotowującym do zaliczenia egzaminów cząstkowych i końcowego na poziomie ECDL Core dla 2 grup x 12 osób w wymiarze 80h na grupę min 2h tygodniowo na grupę. Zakres tematyczny: - podstawa technik informatycznych i komunikacyjnych (10 godzin), - użytkowanie komputerów (10 godzin), - przetwarzanie tekstów (10 godzin), - arkusze kalkulacyjne (10 godzin), - bazy danych (10 godzin), - grafika menadżerska i prezentacyjna (20 godzin), - przeglądanie stron internetowych i komunikacja (10 godzin) Część III. Przeprowadzenie zajęć indywidualnych z psychologiem, pedagogiem i doradcą zawodowym oraz warsztatów doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości Moduł I. Indywidualne zajęcia z psychologiem i pedagogiem oraz indywidualne i grupowe z doradcą zawodowym - umowa zlecenie - (80 godzin na miesiąc x 10 miesięcy x 3 osoby) . Zakres tematyczny: Określanie mocnych i słabych stron za pomocą analizy Self-SWOT (stworzenie Indywidualnych Planów Działania) i ich optymalne wykorzystanie w procesie nauki, podejmowanie decyzji o planowaniu i wyborze ścieżki kariery zawodowej w tym szkoły wyższej, zwiększenie motywacji do nauki, rozwijanie świadomości posiadanych zdolności, umiejętności i zainteresowań w kontekście planowanych planowanej kariery zawodowej, rozwijanie umiejętności planowania i organizowania własnych działań, uświadamianie konieczności brania odpowiedzialności za własny rozwój, kształtowanie umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji oraz gotowości do korzystania z pomocy wyspecjalizowanych instytucji, poznanie siebie i budowanie poczucia własnej wartości. Wymiar: umowa zlecenie w wymiarze 80 godzin na miesiąc x 3 osoby (psycholog, pedagog i doradca zawodowy). Moduł II. Zajęcia z przedsiębiorczości prowadzone w formie warsztatowej dla 72 osób (6 grup x 12 osób) w wymiarze 240 godzin (40 godzin na grupę) w wymiarze min 2h na tydzień na grupę. Zajęcia obejmą tematykę przedsiębiorczości, inteligencji finansowej i emocjonalnej. Oszczędzanie pieniędzy i inwestowanie w procesie planowania budżetu domowego. Kontrola emocji na etapie wydatkowanie pieniędzy i zarządzanie czasem w kontekście planowania wydatków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuPosiadanie wykształcenia adekwatnego do specyfiki przeprowadzanych zajęć CZĘŚĆ I. Moduł I. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne w kierunku nauczania przedmiotu matematyka. Minimum trzy letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu matematyka w zakresie programowym w szkole podstawowej (klasy 4-6) i_lub gimnazjum. Moduł II. Zajęcia fizyko - chemiczne - wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne w kierunku nauczania przedmiotu fizyka i_lub chemia. Minimum trzy letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu fizyka i_lub chemia w zakresie programowym gimnazjum. Moduł III. Geografia praktyczna - wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne w kierunku nauczania przedmiotu geografia. Minimum trzy letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu geografia w zakresie programowym w gimnazjum. Moduł IV. Przeprowadzenie zajęć _Angielski w praktyce_ wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne w kierunku nauczania przedmiotu język angielski. Minimum trzy letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu język angielski w zakresie programowym w szkole podstawowej (klasy 4-6) i_lub gimnazjum. Cześć II. Przeprowadzenie zajęć w formie warsztatowej _Informatyka dla każdego ECDL_ - wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne w kierunku nauczania przedmiotu informatyka. Minimum trzy letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu informatyka w zakresie programowym w szkole podstawowej (klasy 4-6) i_lub gimnazjum. Nie wymaga się uprawnień do instruktorskich do prowadzenie zajęć ECDL Core. Część III. Przeprowadzenie zajęć indywidualnych z psychologiem, pedagogiem i doradcą zawodowym oraz warsztatów doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości Moduł I. Indywidualne zajęcia z psychologiem, pedagogiem oraz indywidualne i grupowe z doradcą zawodowym - umowa zlecenie - 80 godzin na miesiąc x 10 miesięcy x 3 osoby. Psycholog - wykształcenie wyższe, uprawnienia psychologiczne. Minimum trzy letnie doświadczenie w zawodzie psycholog lub minimum 2 zrealizowane projekty z EFS w wymiarze minimum 40 godzin szkoleniowych. Pedagog - wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne (specjalizacja pedagog szkolny). Minimum trzy letnie doświadczenie w zawodzie pedagog lub minimum 2 zrealizowane projekty z EFS na stanowisku pedagog w wymiarze minimum 40 godzin szkoleniowych. Doradca zawodowy - wykształcenie wyższe, uprawnienia do przeprowadzania doradztwa zawodowego. Minimum trzy letnie doświadczenie w zawodzie doradca zawodowy lub minimum 2 zrealizowane projekty z EFS na stanowisku doradca zawodowy w wymiarze minimum 40 godzin szkoleniowych. Moduł II. Zajęcia z przedsiębiorczości wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne w kierunku nauczania dowolnego przedmiotu. Minimum trzy letnie doświadczenie w nauczaniu dowolnego przedmiotu w zakresie programowym w szkole podstawowej (klasy 4-6) i_lub gimnazjum. Nie jest wymagane doświadczenie i kwalifikacje z prowadzenia zajęć z przedsiębiorczości. Dopuszcza się łączeniu funkcji przez osobę/osoby jeżeli osoba/y posiada/ją wymagane kwalifikacje i doświadczenie. Jeżeli Wykonawca w przetargu ( niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów -osobach zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji osoby/osób jak wskazano wyżej, na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów o których mowa w pkt X ust. 1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuPatrz pkt. 3.2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu wykonania umowy dopuszczalna jest w sytuacji, gdy nastąpią zmiany przepisów prawnych i wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kamionka.eurzad.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Kamionka 21-132 Kamionka ul. Lubartowska 1 pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
27.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamionka 21-132 Kamionka ul. Lubartowska 1, pokój nr 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt _Wiejska Szkoła Wielką Szansą_ jest współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 27394120110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-10-18 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 309 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 19 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.kamionka.eurzad.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Kamionka 21-132 Kamionka ul. Lubartowska 1 pokój nr 10 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |