Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanego kursu ECDL lub równoważnego dla uczniów i uczennic szkół zawodowych i technicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014, w ramach których zostanie przeprowadzony certyfikowany kurs ECDL lub równoważny dla 120 uczniów: - ECDL CORE lub równoważny z egzaminami certyfikacyjnymi dla 15 uczniów (1 grupa 15 osób) - ECDL START lub równoważny z egzaminami certyfikacyjnymi dla 105 uczniów (7 grup po 15 osób) ze szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, czyli dla Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w wymiarze 80 godzin dla każdej z grup, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego w latach 2012-2014, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową, obejmującą posługiwanie się narzędziami ICT w zastosowaniach praktycznych. Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym i uznawanym, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że oferowana przez niego usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. ( art.30 ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Szkolenia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych, czyli w 4 wybranych modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. W ramach kursu ECDL lub równoważnego zostaną przeprowadzone: 1.1 Zajęcia ECDL Start lub równoważne (z egzaminami) muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych, czyli w 4 wybranych przez uczestników modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. Kurs obejmuje: Liczbę uczestników ogółem - 105 Liczbę grup ogółem - 7 Liczbę godzin/grupę - 80 Liczbę godzin ogółem - 560 godzina = godzina zegarowa 1 grupa zajęciowa = 15 osób 4 moduły zajęciowe spośród wymienionych w punkcie 1.4.2. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 80 h zegarowych na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkolenia. 1.2 Zajęcia ECDL Core lub równoważne (z egzaminami) muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL CORE lub równoważnych, czyli w 3 wybranych przez uczestników modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. Kurs obejmuje: Liczbę uczestników ogółem - 15 Liczbę grup ogółem - 1 Liczbę godzin - grupę - 80 Liczbę godzin ogółem - 80 godzina = godzina zegarowa 1 grupa zajęciowa = 15 osób 3 moduły zajęciowe spośród wymienionych w punkcie 1.4.2. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 80 h zegarowych na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkolenia. 1.3. Zajęcia powinny mieć charakter stacjonarny i odbywać winny się: - od poniedziałku do soboty; -w szkołach technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj. Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Rybnicka 44, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, ul. Dworcowa 1, Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 11 B, w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach.; -zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Koordynatorem Projektu, dostosowanym do obowiązujących w szkołach planów lekcji oraz do harmonogramu innych zajęć projektowych. 1.4. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1.4.1.Termin realizacji: Od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2014 r. 1. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Koordynatorem Projektu szczegółowego harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji uczestników zajęć. 2. Wykonawca zobowiązuje się podać w ww harmonogramie ilość godzin przeznaczoną na każdy moduł szkoleniowy i jego cenę netto i brutto. 1.4.2.Zakres merytoryczny szkolenia - 4 moduły dla ECDL Start lub równoważnego oraz 3 moduły dla ECDL Core lub równoważnego wybrane przez uczestników projektu spośród następujących: Moduł 1 Podstawy technik informatycznych obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Pojęcia podstawowe (sprzęt, oprogramowanie, technologia informacyjna) 2. Typy komputerów (mainframe, stacja robocza, PC, laptop, notebook, PDA ze względu na szybkość pracy, wydajność, koszt i rodzaje użytkowników) 3. Podstawowe elementy PC (procesor (CPU), dysk twardy, podstawowe urządzenia wejścia i wyjścia, typy pamięci) 4. Urządzenia peryferyjne (mysz, klawiatura, joystick, skaner, panel dotykowy, kamera cyfrowa, mikrofon) 5. Wydajność komputera (szybkość procesora, wielkość pamięci i dysków, jednostki) 6. Pamięci masowe (dyskietka, dyski, ZIP, CD-ROM, taśmy magnetyczne (cartridges), zewnętrzne i wewnętrzne dyski twarde z uwzględnieniem szybkości dostępu do danych, pojemności i kosztów tych urządzeń. 7. Oprogramowanie (typy oprogramowania, różnice pomiędzy systemami operacyjnymi i oprogramowaniem użytkowym) 8. Sieci komputerowe (LAN, WAN, architektura klient-serwer, zasoby sieciowe, Internet, Intranet, Extranet) 9. Pojęcia związane z www. 10. Sieci telefoniczne i komputery (modem, ISDN, ADSL) 11. Zastosowanie komputerów w życiu codziennym 12. Poczta elektroniczna i jej zastosowania. 13. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Moduł 2 Użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Środowisko pracy (uruchamianie i zamykanie komputera, menu start, praca z aplikacjami, okno programu) 2. Otwieranie plików, katalogów (folderów), 3. Zarządzanie plikami (pojęcie pliku, folderu, tworzenie, otwieranie i zapisywanie plików, praca z folderami właściwości plików i folderów, wyszukiwanie zasobów dyskowych, kopiowanie) 4. Wirusy (podstawowe pojęcia, zagrożenia, programy antywirusowe) 5. Drukowanie (pojęcie drukarki, instalacja, podgląd wydruku, wydruk) Moduł 3 Przetwarzanie tekstów obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Zastosowania programu 2. Okno programu 3. Tworzenie i zapisywanie nowego dokumentu, otwieranie i zamykanie utworzonych plików 4. Wykorzystanie pomocy edytora tekstu. 5. Widoki dokumentów 6. Zasady wprowadzania tekstu 7. Formatowanie tekstów (czcionka, akapit, style, odstępy między wierszami, wyrównywanie tekstu) 8. Kopiowanie, wycinanie i wklejanie tekstów 9. Wyszukiwanie i zamiana fragmentów tekstu 10. Punktatory (wstawianie, formatowanie, usuwanie, listy wielopoziomowe) 11. Układ strony (orientacja, marginesy, rozmiar) 12. Nagłówek i stopka strony (numeracja stron) 13. Wstawianie i formatowanie tabeli 14. Wstawianie elementów graficznych 15. Korespondencja seryjna (zastosowania, tworzenie) 16. Wydruk dokumentów (podgląd wydruku, opcje drukowania) 17. Sprawdzanie poprawności ortograficznej i gramatycznej Moduł 4 Arkusze kalkulacyjne obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Zastosowania programu 2. Okno programu 3. Tworzenie i zapisywanie nowego dokumentu, otwieranie i zamykanie utworzonych plików 4. Wykorzystanie pomocy arkusza kalkulacyjnego 5. Pojęcie komórki (wprowadzanie i modyfikacja danych, zaznaczanie) 6. Praca z wierszami i kolumnami (wstawianie, usuwanie, zaznaczanie, zmiana rozmiaru) 7. Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie komórek 8. Sortowanie danych 9. Praca z arkuszami (wstawianie, przenoszenie, kopiowanie, zamiana nazwy, usuwanie) 10. Wstawianie formuł i funkcji (pojęcie formuły, wpisywanie formuł, wykorzystanie wbudowanych funkcji) 11. Adresy komórek (adres względny, bezwzględny i mieszany) 12. Formatowanie komórek (typowe formaty, formatowanie warunkowe) 13. Tworzenie wykresów (kreator wykresów, typy wykresów, modyfikacja istniejących wykresów) 14. Wydruk dokumentu (podgląd, parametry i opcje wydruku) Moduł 5 Użytkowanie baz danych obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Zastosowania programu 2. Teoria baz danych (pojęcia podstawowe - tabela, rekord, kolumna, typy danych, klucz podstawowy, relacje) 3. Okno programu 4. Tworzenie nowych baz danych 5. Wykorzystanie pomocy 6. Tworzenie tabel (kreator tabel, szablony, właściwości pól) 7. Praca z tabelami (dodawanie, modyfikacja i usuwanie rekordów, sortowanie danych) 8. Definiowanie relacji między tabelami (typy relacji, warunki ich tworzenia, tworzenie) 9. Wyszukiwanie danych za pomocą filtrów 10. Tworzenie kwerend (typy kwerend, tworzenie, modyfikacja i usuwanie, kryteria wyszukiwania) 11. Formularze (tworzenie, modyfikacja i usuwanie formularzy, praca z formularzem, zastosowanie filtrów w formularzach) 12. Raporty (tworzenie, modyfikacja i usuwanie, drukowanie). Moduł 6 Grafika menedżerska i prezentacyjna obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Zastosowania programu do tworzenia prezentacji 2. Okno programu 3. Podstawowe zasady tworzenia dobrej prezentacji 4. Wykorzystanie pomocy w programie 5. Tworzenie nowej prezentacji z zastosowaniem wbudowanych szablonów 6. Slajdy (dodawanie nowych slajdów, zmiana układu, wpisywanie treści) 7. Definiowanie wzorca slajdu 8. Formatowanie treści slajdu (pola tekstowe, czcionka, styl, kolory, wyrównanie) 9. Wstawianie obrazów, zdjęć, plików zewnętrznych 10. Wstawianie wykresów, tabel, autokształtów, diagramów, schematów organizacyjnych 11. Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie elementów prezentacji 12. Wprowadzanie animacji (animacje wbudowane, efekty, przejścia slajdów) 13. Przygotowanie pokazu slajdów (sposoby prezentacji, notatki) 14. Drukowanie prezentacji 15. Uruchamianie prezentacji (pokaz slajdów, poruszanie się pomiędzy slajdami). Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja obejmujący następujący zakres tematyczny: a)Internet 1. Podstawowe pojęcia i zasady (HTTP, URL, hiperłącze, ISP, FTP) 2. Budowa adresu www 3. Przeglądarka stron internetowych (zastosowania, przykładowe aplikacje, uruchamianie, okno programu) 4. Otwieranie stron internetowych (wpisywanie adresu, poruszanie się po stronie www, odświeżanie, powrót do wcześniej oglądanych stron) 5. Organizacja pracy w przeglądarce (podstawowe ustawienia, ulubione, historia) 6. Zagrożenia i bezpieczeństwo pracy w Internecie (podstawowe zagrożenia, bezpieczne strony www, certyfikaty stron) 7. Wyszukiwanie informacji (wyszukiwarki internetowe, przykładowe strony, wyszukiwanie zaawansowane) 8. Pobieranie informacji z Internetu (kopiowanie tekstów, obrazów, plików multimedialnych) 9. Wydruk treści strony internetowej b)Poczta elektroniczna 1. Podstawy poczty elektronicznej (zastosowania, zalety, programy pocztowe) 2. Adres e-mail (budowa, przykładowe adresy) 3. Znajomość dobrych zwyczajów w sieci 4. Okno programu pocztowego 5. Tworzenie i wysyłanie nowej poczty (adres, temat, treść, załączniki) 6. Praca z pocztą przychodzącą (otwieranie poczty, drukowanie, odpisywanie, przesyłanie dalej, organizacja poczty elektronicznej, wyszukiwanie listów od wybranego nadawcy) 7. Książka adresowa 8. Bezpieczeństwo poczty elektronicznej (załączniki, nieznany nadawca, podpis i szyfrowanie poczty). 1.5.Zajęcia przeprowadzane będą z wykorzystaniem następujących technik: -Wykłady teoretyczne wsparte prezentacjami multimedialnymi. -Ćwiczenia z wykorzystaniem komputerów, z możliwością bezpośredniej pracy na komputerze na 15 stanowiskach roboczych z dostępem do Internetu. -Dyskusje z uczestnikami zajęć i indywidualna pomoc w zakresie nabycia praktycznych umiejętności i zastosowania omawianych zagadnień stosownie do posiadanego stopnia zaawansowania informatycznego uczestnika. -Ćwiczenia praktyczne mające na celu wskazanie i nabycie umiejętności zastosowania omawianych zagadnień w pracy. -Omówienie systemu i charakteru przeprowadzenia egzaminów kończących zajęcia - przygotowanie uczestników zamierzających przystąpić do egzaminów. 1.6.Warunki niezbędne do realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się: 1. zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 2. zapewnić nieodpłatnie materiały własne i opracowania wykładowców obejmujące swoim zakresem tematykę zajęć oraz jego cały cykl spięte w estetyczny sposób lub zbindowane (lub przekazane w formie elektronicznej), które zostaną wydane uczestnikom zajęć w momencie rozpoczęcia zajęć; 3. zapewnić odpowiedni sprzęt szkoleniowy, niezbędny do przeprowadzenia danego rodzaju kursu; 4. zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego; 5. wydać wszystkim uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (zgodne z wzorem MEN), potwierdzające udział w projekcie i ukończenie szkolenia. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo PO KL, UE, EFS wraz z tekstami opisującymi zaangażowanie środków UE w projekt; 6. zorganizować i przeprowadzić egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne oraz ECDL Core lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważne, egzaminy z poszczególnych modułów dla 120 osób (w sumie 465 egzaminów) oraz do 26% ewentualnych egzaminów poprawkowych tj. do 120 ewentualnych egzaminów poprawkowych; 7. wydać certyfikat uznawany co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny oraz ECDL Core lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy, w postaci papierowej oraz plastikowej karty; 8. przeprowadzić na początku i na końcu zajęć testy wiedzy przygotowane przez Wykonawcę w celu sprawdzenia efektów zajęć; 9. opracować analizę porównawczą wyników testów wiedzy przeprowadzonych na początku i na końcu zajęć; 10. przekazać Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej analizę porównawczą wyników testów wiedzy wraz z kompletem oryginalnych testów; 11. prowadzić dzienniki zajęć oraz listy obecności zajęć i dostarczać je regularnie Zamawiającemu; 12. przekazać po zakończeniu zajęć do Zamawiającego kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz imiennego wykazu osób, które nie ukończyły zajęć; 13. zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wyżej wymaganym zakresom merytorycznym; 14. nie pobierać od uczestników zajęć żadnych opłat; 15. do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu; 16. przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2020 r.

Mikołów: Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanego kursu ECDL lub równoważnego dla uczniów i uczennic szkół zawodowych i technicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 265437 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.mikolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanego kursu ECDL lub równoważnego dla uczniów i uczennic szkół zawodowych i technicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014, w ramach których zostanie przeprowadzony certyfikowany kurs ECDL lub równoważny dla 120 uczniów: - ECDL CORE lub równoważny z egzaminami certyfikacyjnymi dla 15 uczniów (1 grupa 15 osób) - ECDL START lub równoważny z egzaminami certyfikacyjnymi dla 105 uczniów (7 grup po 15 osób) ze szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, czyli dla Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w wymiarze 80 godzin dla każdej z grup, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego w latach 2012-2014, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową, obejmującą posługiwanie się narzędziami ICT w zastosowaniach praktycznych. Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym i uznawanym, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że oferowana przez niego usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. ( art.30 ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Szkolenia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych, czyli w 4 wybranych modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. W ramach kursu ECDL lub równoważnego zostaną przeprowadzone: 1.1 Zajęcia ECDL Start lub równoważne (z egzaminami) muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych, czyli w 4 wybranych przez uczestników modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. Kurs obejmuje: Liczbę uczestników ogółem - 105 Liczbę grup ogółem - 7 Liczbę godzin/grupę - 80 Liczbę godzin ogółem - 560 godzina = godzina zegarowa 1 grupa zajęciowa = 15 osób 4 moduły zajęciowe spośród wymienionych w punkcie 1.4.2. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 80 h zegarowych na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkolenia. 1.2 Zajęcia ECDL Core lub równoważne (z egzaminami) muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL CORE lub równoważnych, czyli w 3 wybranych przez uczestników modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. Kurs obejmuje: Liczbę uczestników ogółem - 15 Liczbę grup ogółem - 1 Liczbę godzin - grupę - 80 Liczbę godzin ogółem - 80 godzina = godzina zegarowa 1 grupa zajęciowa = 15 osób 3 moduły zajęciowe spośród wymienionych w punkcie 1.4.2. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 80 h zegarowych na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkolenia. 1.3. Zajęcia powinny mieć charakter stacjonarny i odbywać winny się: - od poniedziałku do soboty; -w szkołach technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj. Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Rybnicka 44, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, ul. Dworcowa 1, Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 11 B, w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach.; -zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Koordynatorem Projektu, dostosowanym do obowiązujących w szkołach planów lekcji oraz do harmonogramu innych zajęć projektowych. 1.4. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1.4.1.Termin realizacji: Od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2014 r. 1. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Koordynatorem Projektu szczegółowego harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji uczestników zajęć. 2. Wykonawca zobowiązuje się podać w ww harmonogramie ilość godzin przeznaczoną na każdy moduł szkoleniowy i jego cenę netto i brutto. 1.4.2.Zakres merytoryczny szkolenia - 4 moduły dla ECDL Start lub równoważnego oraz 3 moduły dla ECDL Core lub równoważnego wybrane przez uczestników projektu spośród następujących: Moduł 1 Podstawy technik informatycznych obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Pojęcia podstawowe (sprzęt, oprogramowanie, technologia informacyjna) 2. Typy komputerów (mainframe, stacja robocza, PC, laptop, notebook, PDA ze względu na szybkość pracy, wydajność, koszt i rodzaje użytkowników) 3. Podstawowe elementy PC (procesor (CPU), dysk twardy, podstawowe urządzenia wejścia i wyjścia, typy pamięci) 4. Urządzenia peryferyjne (mysz, klawiatura, joystick, skaner, panel dotykowy, kamera cyfrowa, mikrofon) 5. Wydajność komputera (szybkość procesora, wielkość pamięci i dysków, jednostki) 6. Pamięci masowe (dyskietka, dyski, ZIP, CD-ROM, taśmy magnetyczne (cartridges), zewnętrzne i wewnętrzne dyski twarde z uwzględnieniem szybkości dostępu do danych, pojemności i kosztów tych urządzeń. 7. Oprogramowanie (typy oprogramowania, różnice pomiędzy systemami operacyjnymi i oprogramowaniem użytkowym) 8. Sieci komputerowe (LAN, WAN, architektura klient-serwer, zasoby sieciowe, Internet, Intranet, Extranet) 9. Pojęcia związane z www. 10. Sieci telefoniczne i komputery (modem, ISDN, ADSL) 11. Zastosowanie komputerów w życiu codziennym 12. Poczta elektroniczna i jej zastosowania. 13. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Moduł 2 Użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Środowisko pracy (uruchamianie i zamykanie komputera, menu start, praca z aplikacjami, okno programu) 2. Otwieranie plików, katalogów (folderów), 3. Zarządzanie plikami (pojęcie pliku, folderu, tworzenie, otwieranie i zapisywanie plików, praca z folderami właściwości plików i folderów, wyszukiwanie zasobów dyskowych, kopiowanie) 4. Wirusy (podstawowe pojęcia, zagrożenia, programy antywirusowe) 5. Drukowanie (pojęcie drukarki, instalacja, podgląd wydruku, wydruk) Moduł 3 Przetwarzanie tekstów obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Zastosowania programu 2. Okno programu 3. Tworzenie i zapisywanie nowego dokumentu, otwieranie i zamykanie utworzonych plików 4. Wykorzystanie pomocy edytora tekstu. 5. Widoki dokumentów 6. Zasady wprowadzania tekstu 7. Formatowanie tekstów (czcionka, akapit, style, odstępy między wierszami, wyrównywanie tekstu) 8. Kopiowanie, wycinanie i wklejanie tekstów 9. Wyszukiwanie i zamiana fragmentów tekstu 10. Punktatory (wstawianie, formatowanie, usuwanie, listy wielopoziomowe) 11. Układ strony (orientacja, marginesy, rozmiar) 12. Nagłówek i stopka strony (numeracja stron) 13. Wstawianie i formatowanie tabeli 14. Wstawianie elementów graficznych 15. Korespondencja seryjna (zastosowania, tworzenie) 16. Wydruk dokumentów (podgląd wydruku, opcje drukowania) 17. Sprawdzanie poprawności ortograficznej i gramatycznej Moduł 4 Arkusze kalkulacyjne obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Zastosowania programu 2. Okno programu 3. Tworzenie i zapisywanie nowego dokumentu, otwieranie i zamykanie utworzonych plików 4. Wykorzystanie pomocy arkusza kalkulacyjnego 5. Pojęcie komórki (wprowadzanie i modyfikacja danych, zaznaczanie) 6. Praca z wierszami i kolumnami (wstawianie, usuwanie, zaznaczanie, zmiana rozmiaru) 7. Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie komórek 8. Sortowanie danych 9. Praca z arkuszami (wstawianie, przenoszenie, kopiowanie, zamiana nazwy, usuwanie) 10. Wstawianie formuł i funkcji (pojęcie formuły, wpisywanie formuł, wykorzystanie wbudowanych funkcji) 11. Adresy komórek (adres względny, bezwzględny i mieszany) 12. Formatowanie komórek (typowe formaty, formatowanie warunkowe) 13. Tworzenie wykresów (kreator wykresów, typy wykresów, modyfikacja istniejących wykresów) 14. Wydruk dokumentu (podgląd, parametry i opcje wydruku) Moduł 5 Użytkowanie baz danych obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Zastosowania programu 2. Teoria baz danych (pojęcia podstawowe - tabela, rekord, kolumna, typy danych, klucz podstawowy, relacje) 3. Okno programu 4. Tworzenie nowych baz danych 5. Wykorzystanie pomocy 6. Tworzenie tabel (kreator tabel, szablony, właściwości pól) 7. Praca z tabelami (dodawanie, modyfikacja i usuwanie rekordów, sortowanie danych) 8. Definiowanie relacji między tabelami (typy relacji, warunki ich tworzenia, tworzenie) 9. Wyszukiwanie danych za pomocą filtrów 10. Tworzenie kwerend (typy kwerend, tworzenie, modyfikacja i usuwanie, kryteria wyszukiwania) 11. Formularze (tworzenie, modyfikacja i usuwanie formularzy, praca z formularzem, zastosowanie filtrów w formularzach) 12. Raporty (tworzenie, modyfikacja i usuwanie, drukowanie). Moduł 6 Grafika menedżerska i prezentacyjna obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Zastosowania programu do tworzenia prezentacji 2. Okno programu 3. Podstawowe zasady tworzenia dobrej prezentacji 4. Wykorzystanie pomocy w programie 5. Tworzenie nowej prezentacji z zastosowaniem wbudowanych szablonów 6. Slajdy (dodawanie nowych slajdów, zmiana układu, wpisywanie treści) 7. Definiowanie wzorca slajdu 8. Formatowanie treści slajdu (pola tekstowe, czcionka, styl, kolory, wyrównanie) 9. Wstawianie obrazów, zdjęć, plików zewnętrznych 10. Wstawianie wykresów, tabel, autokształtów, diagramów, schematów organizacyjnych 11. Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie elementów prezentacji 12. Wprowadzanie animacji (animacje wbudowane, efekty, przejścia slajdów) 13. Przygotowanie pokazu slajdów (sposoby prezentacji, notatki) 14. Drukowanie prezentacji 15. Uruchamianie prezentacji (pokaz slajdów, poruszanie się pomiędzy slajdami). Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja obejmujący następujący zakres tematyczny: a)Internet 1. Podstawowe pojęcia i zasady (HTTP, URL, hiperłącze, ISP, FTP) 2. Budowa adresu www 3. Przeglądarka stron internetowych (zastosowania, przykładowe aplikacje, uruchamianie, okno programu) 4. Otwieranie stron internetowych (wpisywanie adresu, poruszanie się po stronie www, odświeżanie, powrót do wcześniej oglądanych stron) 5. Organizacja pracy w przeglądarce (podstawowe ustawienia, ulubione, historia) 6. Zagrożenia i bezpieczeństwo pracy w Internecie (podstawowe zagrożenia, bezpieczne strony www, certyfikaty stron) 7. Wyszukiwanie informacji (wyszukiwarki internetowe, przykładowe strony, wyszukiwanie zaawansowane) 8. Pobieranie informacji z Internetu (kopiowanie tekstów, obrazów, plików multimedialnych) 9. Wydruk treści strony internetowej b)Poczta elektroniczna 1. Podstawy poczty elektronicznej (zastosowania, zalety, programy pocztowe) 2. Adres e-mail (budowa, przykładowe adresy) 3. Znajomość dobrych zwyczajów w sieci 4. Okno programu pocztowego 5. Tworzenie i wysyłanie nowej poczty (adres, temat, treść, załączniki) 6. Praca z pocztą przychodzącą (otwieranie poczty, drukowanie, odpisywanie, przesyłanie dalej, organizacja poczty elektronicznej, wyszukiwanie listów od wybranego nadawcy) 7. Książka adresowa 8. Bezpieczeństwo poczty elektronicznej (załączniki, nieznany nadawca, podpis i szyfrowanie poczty). 1.5.Zajęcia przeprowadzane będą z wykorzystaniem następujących technik: -Wykłady teoretyczne wsparte prezentacjami multimedialnymi. -Ćwiczenia z wykorzystaniem komputerów, z możliwością bezpośredniej pracy na komputerze na 15 stanowiskach roboczych z dostępem do Internetu. -Dyskusje z uczestnikami zajęć i indywidualna pomoc w zakresie nabycia praktycznych umiejętności i zastosowania omawianych zagadnień stosownie do posiadanego stopnia zaawansowania informatycznego uczestnika. -Ćwiczenia praktyczne mające na celu wskazanie i nabycie umiejętności zastosowania omawianych zagadnień w pracy. -Omówienie systemu i charakteru przeprowadzenia egzaminów kończących zajęcia - przygotowanie uczestników zamierzających przystąpić do egzaminów. 1.6.Warunki niezbędne do realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się: 1. zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 2. zapewnić nieodpłatnie materiały własne i opracowania wykładowców obejmujące swoim zakresem tematykę zajęć oraz jego cały cykl spięte w estetyczny sposób lub zbindowane (lub przekazane w formie elektronicznej), które zostaną wydane uczestnikom zajęć w momencie rozpoczęcia zajęć; 3. zapewnić odpowiedni sprzęt szkoleniowy, niezbędny do przeprowadzenia danego rodzaju kursu; 4. zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego; 5. wydać wszystkim uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (zgodne z wzorem MEN), potwierdzające udział w projekcie i ukończenie szkolenia. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo PO KL, UE, EFS wraz z tekstami opisującymi zaangażowanie środków UE w projekt; 6. zorganizować i przeprowadzić egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne oraz ECDL Core lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważne, egzaminy z poszczególnych modułów dla 120 osób (w sumie 465 egzaminów) oraz do 26% ewentualnych egzaminów poprawkowych tj. do 120 ewentualnych egzaminów poprawkowych; 7. wydać certyfikat uznawany co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny oraz ECDL Core lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy, w postaci papierowej oraz plastikowej karty; 8. przeprowadzić na początku i na końcu zajęć testy wiedzy przygotowane przez Wykonawcę w celu sprawdzenia efektów zajęć; 9. opracować analizę porównawczą wyników testów wiedzy przeprowadzonych na początku i na końcu zajęć; 10. przekazać Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej analizę porównawczą wyników testów wiedzy wraz z kompletem oryginalnych testów; 11. prowadzić dzienniki zajęć oraz listy obecności zajęć i dostarczać je regularnie Zamawiającemu; 12. przekazać po zakończeniu zajęć do Zamawiającego kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz imiennego wykazu osób, które nie ukończyły zajęć; 13. zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wyżej wymaganym zakresom merytorycznym; 14. nie pobierać od uczestników zajęć żadnych opłat; 15. do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu; 16. przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2020 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiajacy nie opisuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonali ( zakończyli) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 1 usługę szkoleniową, której przedmiotem było zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego wraz z egzaminami i uzyskaniem certyfikatu uznawanego we wszystkich państwach Unii Europejskiej, o wartości usługi minimum 100 000 zł (sto tysięcy złotych) brutto i obejmująca minimum 100 osób,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku- dysponuje minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia trenera w zakresie prowadzenia szkoleń ECDL lub równoważnych; Za równoważne Zamawiający uzna uprawnienia do prowadzenia szkoleń kończących się wydaniem certyfikatu uznawanego, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadającego publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości; - dysponuje minimum dwiema osobami posiadajacymi uprawnienia egzaminatora ECDL lub równoważne; Za równoważne Zamawiający uzna uprawnienia do prowadzenia egzaminów kończących się wydaniem certyfikatu uznawanego, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadającego publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości; - dysponuje minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie i wiedzę w zakresie organizacji minimum jednego szkolenia komputerowego dla uczniów,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiajacy nie opisuje tego warunku. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. II. Inne warunki udziału w postępowaniu . Brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ 2) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4)w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów ( np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 12 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach: a. konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b. gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, c. w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę. d. w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, e. w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usługi, f. zmiany w kolejności i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeń losowych lub innych okoliczności, 3. Zmiana osób przewidzianych do nadzorowania przedmiotu umowy nie wymaga aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.mikolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B,Biuro Podawcze, parter,osobiście lub za zaliczeniem pocztowym:cena 5PLN plus koszt wysyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
27.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołow, wejście B, parter, pokój 127 - kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
do 25.01.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego w latach 2012-2014, jest realizowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Mikołów: Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanego kursu ECDL lub równoważnego dla uczniów i uczennic szkół zawodowych i technicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 10587 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 265437 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Mikołowskiego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanego kursu ECDL lub równoważnego dla uczniów i uczennic szkół zawodowych i technicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014, w ramach których zostanie przeprowadzony certyfikowany kurs ECDL lub równoważny dla 120 uczniów: - ECDL CORE lub równoważny z egzaminami certyfikacyjnymi dla 15 uczniów (1 grupa 15 osób) - ECDL START lub równoważny z egzaminami certyfikacyjnymi dla 105 uczniów (7 grup po 15 osób) ze szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, czyli dla Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w wymiarze 80 godzin dla każdej z grup, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego w latach 2012-2014, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową, obejmującą posługiwanie się narzędziami ICT w zastosowaniach praktycznych. Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym i uznawanym, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że oferowana przez niego usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. ( art.30 ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Szkolenia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych, czyli w 4 wybranych modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. W ramach kursu ECDL lub równoważnego zostaną przeprowadzone: 1.1 Zajęcia ECDL Start lub równoważne (z egzaminami) muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych, czyli w 4 wybranych przez uczestników modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. Kurs obejmuje: Liczbę uczestników ogółem - 105 Liczbę grup ogółem - 7 Liczbę godzin na grupę - 80 Liczbę godzin ogółem - 560 godzina = godzina zegarowa 1 grupa zajęciowa = 15 osób 4 moduły zajęciowe spośród wymienionych w punkcie 1.4.2. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 80 h zegarowych na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkolenia. 1.2 Zajęcia ECDL Core lub równoważne (z egzaminami) muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL CORE lub równoważnych, czyli w 3 wybranych przez uczestników modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. Kurs obejmuje: Liczbę uczestników ogółem - 15 Liczbę grup ogółem - 1 Liczbę godzin na grupę - 80 Liczbę godzin ogółem - 80 godzina = godzina zegarowa 1 grupa zajęciowa = 15 osób 3 moduły zajęciowe spośród wymienionych w punkcie 1.4.2. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 80 h zegarowych na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkolenia. 1.3. Zajęcia powinny mieć charakter stacjonarny i odbywać winny się: - od poniedziałku do soboty; - w szkołach technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj. Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Rybnicka 44, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, ul. Dworcowa 1, Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 11 B, w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach.; - zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Koordynatorem Projektu, dostosowanym do obowiązujących w szkołach planów lekcji oraz do harmonogramu innych zajęć projektowych. 1.4. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1.4.1.Termin realizacji: Od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2014 r. 1. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Koordynatorem Projektu szczegółowego harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji uczestników zajęć. 2. Wykonawca zobowiązuje się podać w ww harmonogramie ilość godzin przeznaczoną na każdy moduł szkoleniowy i jego cenę netto i brutto. 1.4.2.Zakres merytoryczny szkolenia - 4 moduły dla ECDL Start lub równoważnego oraz 3 moduły dla ECDL Core lub równoważnego wybrane przez uczestników projektu spośród następujących: Moduł 1 Podstawy technik informatycznych obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Pojęcia podstawowe (sprzęt, oprogramowanie, technologia informacyjna) 2. Typy komputerów (mainframe, stacja robocza, PC, laptop, notebook, PDA ze względu na szybkość pracy, wydajność, koszt i rodzaje użytkowników) 3. Podstawowe elementy PC (procesor (CPU), dysk twardy, podstawowe urządzenia wejścia i wyjścia, typy pamięci) 4. Urządzenia peryferyjne (mysz, klawiatura, joystick, skaner, panel dotykowy, kamera cyfrowa, mikrofon) 5. Wydajność komputera (szybkość procesora, wielkość pamięci i dysków, jednostki) 6. Pamięci masowe (dyskietka, dyski, ZIP, CD-ROM, taśmy magnetyczne (cartridges), zewnętrzne i wewnętrzne dyski twarde z uwzględnieniem szybkości dostępu do danych, pojemności i kosztów tych urządzeń. 7. Oprogramowanie (typy oprogramowania, różnice pomiędzy systemami operacyjnymi i oprogramowaniem użytkowym) 8. Sieci komputerowe (LAN, WAN, architektura klient-serwer, zasoby sieciowe, Internet, Intranet, Extranet) 9. Pojęcia związane z www. 10. Sieci telefoniczne i komputery (modem, ISDN, ADSL) 11. Zastosowanie komputerów w życiu codziennym 12. Poczta elektroniczna i jej zastosowania. 13. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Moduł 2 Użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Środowisko pracy (uruchamianie i zamykanie komputera, menu start, praca z aplikacjami, okno programu) 2. Otwieranie plików, katalogów (folderów), 3. Zarządzanie plikami (pojęcie pliku, folderu, tworzenie, otwieranie i zapisywanie plików, praca z folderami właściwości plików i folderów, wyszukiwanie zasobów dyskowych, kopiowanie) 4. Wirusy (podstawowe pojęcia, zagrożenia, programy antywirusowe) 5. Drukowanie (pojęcie drukarki, instalacja, podgląd wydruku, wydruk) Moduł 3 Przetwarzanie tekstów obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Zastosowania programu 2. Okno programu 3. Tworzenie i zapisywanie nowego dokumentu, otwieranie i zamykanie utworzonych plików 4. Wykorzystanie pomocy edytora tekstu. 5. Widoki dokumentów 6. Zasady wprowadzania tekstu 7. Formatowanie tekstów (czcionka, akapit, style, odstępy między wierszami, wyrównywanie tekstu) 8. Kopiowanie, wycinanie i wklejanie tekstów 9. Wyszukiwanie i zamiana fragmentów tekstu 10. Punktatory (wstawianie, formatowanie, usuwanie, listy wielopoziomowe) 11. Układ strony (orientacja, marginesy, rozmiar) 12. Nagłówek i stopka strony (numeracja stron) 13. Wstawianie i formatowanie tabeli 14. Wstawianie elementów graficznych 15. Korespondencja seryjna (zastosowania, tworzenie) 16. Wydruk dokumentów (podgląd wydruku, opcje drukowania) 17. Sprawdzanie poprawności ortograficznej i gramatycznej Moduł 4 Arkusze kalkulacyjne obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Zastosowania programu 2. Okno programu 3. Tworzenie i zapisywanie nowego dokumentu, otwieranie i zamykanie utworzonych plików 4. Wykorzystanie pomocy arkusza kalkulacyjnego 5. Pojęcie komórki (wprowadzanie i modyfikacja danych, zaznaczanie) 6. Praca z wierszami i kolumnami (wstawianie, usuwanie, zaznaczanie, zmiana rozmiaru) 7. Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie komórek 8. Sortowanie danych 9. Praca z arkuszami (wstawianie, przenoszenie, kopiowanie, zamiana nazwy, usuwanie) 10. Wstawianie formuł i funkcji (pojęcie formuły, wpisywanie formuł, wykorzystanie wbudowanych funkcji) 11. Adresy komórek (adres względny, bezwzględny i mieszany) 12. Formatowanie komórek (typowe formaty, formatowanie warunkowe) 13. Tworzenie wykresów (kreator wykresów, typy wykresów, modyfikacja istniejących wykresów) 14. Wydruk dokumentu (podgląd, parametry i opcje wydruku) Moduł 5 Użytkowanie baz danych obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Zastosowania programu 2. Teoria baz danych (pojęcia podstawowe - tabela, rekord, kolumna, typy danych, klucz podstawowy, relacje) 3. Okno programu 4. Tworzenie nowych baz danych 5. Wykorzystanie pomocy 6. Tworzenie tabel (kreator tabel, szablony, właściwości pól) 7. Praca z tabelami (dodawanie, modyfikacja i usuwanie rekordów, sortowanie danych) 8. Definiowanie relacji między tabelami (typy relacji, warunki ich tworzenia, tworzenie) 9. Wyszukiwanie danych za pomocą filtrów 10. Tworzenie kwerend (typy kwerend, tworzenie, modyfikacja i usuwanie, kryteria wyszukiwania) 11. Formularze (tworzenie, modyfikacja i usuwanie formularzy, praca z formularzem, zastosowanie filtrów w formularzach) 12. Raporty (tworzenie, modyfikacja i usuwanie, drukowanie). Moduł 6 Grafika menedżerska i prezentacyjna obejmujący następujący zakres tematyczny: 1. Zastosowania programu do tworzenia prezentacji 2. Okno programu 3. Podstawowe zasady tworzenia dobrej prezentacji 4. Wykorzystanie pomocy w programie 5. Tworzenie nowej prezentacji z zastosowaniem wbudowanych szablonów 6. Slajdy (dodawanie nowych slajdów, zmiana układu, wpisywanie treści) 7. Definiowanie wzorca slajdu 8. Formatowanie treści slajdu (pola tekstowe, czcionka, styl, kolory, wyrównanie) 9. Wstawianie obrazów, zdjęć, plików zewnętrznych 10. Wstawianie wykresów, tabel, autokształtów, diagramów, schematów organizacyjnych 11. Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie elementów prezentacji 12. Wprowadzanie animacji (animacje wbudowane, efekty, przejścia slajdów) 13. Przygotowanie pokazu slajdów (sposoby prezentacji, notatki) 14. Drukowanie prezentacji 15. Uruchamianie prezentacji (pokaz slajdów, poruszanie się pomiędzy slajdami). Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja obejmujący następujący zakres tematyczny: a)Internet 1. Podstawowe pojęcia i zasady (HTTP, URL, hiperłącze, ISP, FTP) 2. Budowa adresu www 3. Przeglądarka stron internetowych (zastosowania, przykładowe aplikacje, uruchamianie, okno programu) 4. Otwieranie stron internetowych (wpisywanie adresu, poruszanie się po stronie www, odświeżanie, powrót do wcześniej oglądanych stron) 5. Organizacja pracy w przeglądarce (podstawowe ustawienia, ulubione, historia) 6. Zagrożenia i bezpieczeństwo pracy w Internecie (podstawowe zagrożenia, bezpieczne strony www, certyfikaty stron) 7. Wyszukiwanie informacji (wyszukiwarki internetowe, przykładowe strony, wyszukiwanie zaawansowane) 8. Pobieranie informacji z Internetu (kopiowanie tekstów, obrazów, plików multimedialnych) 9. Wydruk treści strony internetowej b)Poczta elektroniczna 1. Podstawy poczty elektronicznej (zastosowania, zalety, programy pocztowe) 2. Adres e-mail (budowa, przykładowe adresy) 3. Znajomość dobrych zwyczajów w sieci 4. Okno programu pocztowego 5. Tworzenie i wysyłanie nowej poczty (adres, temat, treść, załączniki) 6. Praca z pocztą przychodzącą (otwieranie poczty, drukowanie, odpisywanie, przesyłanie dalej, organizacja poczty elektronicznej, wyszukiwanie listów od wybranego nadawcy) 7. Książka adresowa 8. Bezpieczeństwo poczty elektronicznej (załączniki, nieznany nadawca, podpis i szyfrowanie poczty). 1.5.Zajęcia przeprowadzane będą z wykorzystaniem następujących technik: - Wykłady teoretyczne wsparte prezentacjami multimedialnymi. - Ćwiczenia z wykorzystaniem komputerów, z możliwością bezpośredniej pracy na komputerze na 15 stanowiskach roboczych z dostępem do Internetu. - Dyskusje z uczestnikami zajęć i indywidualna pomoc w zakresie nabycia praktycznych umiejętności i zastosowania omawianych zagadnień stosownie do posiadanego stopnia zaawansowania informatycznego uczestnika. - Ćwiczenia praktyczne mające na celu wskazanie i nabycie umiejętności zastosowania omawianych zagadnień w pracy. - Omówienie systemu i charakteru przeprowadzenia egzaminów kończących zajęcia - przygotowanie uczestników zamierzających przystąpić do egzaminów. 1.6.Warunki niezbędne do realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się: 1. zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 2. zapewnić nieodpłatnie materiały własne i opracowania wykładowców obejmujące swoim zakresem tematykę zajęć oraz jego cały cykl spięte w estetyczny sposób lub zbindowane (lub przekazane w formie elektronicznej), które zostaną wydane uczestnikom zajęć w momencie rozpoczęcia zajęć; 3. zapewnić odpowiedni sprzęt szkoleniowy, niezbędny do przeprowadzenia danego rodzaju kursu; 4. zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego; 5. wydać wszystkim uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (zgodne z wzorem MEN), potwierdzające udział w projekcie i ukończenie szkolenia. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo PO KL, UE, EFS wraz z tekstami opisującymi zaangażowanie środków UE w projekt; 6. zorganizować i przeprowadzić egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne oraz ECDL Core lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważne, egzaminy z poszczególnych modułów dla 120 osób (w sumie 465 egzaminów) oraz do 26% ewentualnych egzaminów poprawkowych tj. do 120 ewentualnych egzaminów poprawkowych; 7. wydać certyfikat uznawany co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny oraz ECDL Core lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy, w postaci papierowej oraz plastikowej karty; 8. przeprowadzić na początku i na końcu zajęć testy wiedzy przygotowane przez Wykonawcę w celu sprawdzenia efektów zajęć; 9. opracować analizę porównawczą wyników testów wiedzy przeprowadzonych na początku i na końcu zajęć; 10. przekazać Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej analizę porównawczą wyników testów wiedzy wraz z kompletem oryginalnych testów; 11. prowadzić dzienniki zajęć oraz listy obecności zajęć i dostarczać je regularnie Zamawiającemu; 12. przekazać po zakończeniu zajęć do Zamawiającego kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz imiennego wykazu osób, które nie ukończyły zajęć; 13. zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wyżej wymaganym zakresom merytorycznym; 14. nie pobierać od uczestników zajęć żadnych opłat; 15. do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu; 16. przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2020 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego w latach 2012-2014, realizowany jest z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATForum Damian Dmuchowski, {Dane ukryte}, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 145922,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
56400,00
Oferta z najniższą ceną:
56400,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
300000,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 26543720120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-12-13 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 550 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.mikolowski.pl |
Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B,Biuro Podawcze, parter,osobiście lub za zaliczeniem pocztowym:cena 5PLN plus koszt wysyłki. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80510000-2 | Usługi szkolenia specjalistycznego | |
80533100-0 | Usługi szkolenia komputerowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanego kursu ECDL lub równoważnego dla uczniów i uczennic szkół zawodowych i technicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Pro | ATForum Damian Dmuchowski Rybnik | 2013-01-18 | 56 400,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-18 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 805331000 805100002 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 56 400,00 zł Minimalna złożona oferta: 56 400,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 56 400,00 zł Maksymalna złożona oferta: 300 000,00 zł |