Studzienice: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice


Numer ogłoszenia: 264473 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Studzienice , ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie, tel. 059 8216593, faks 059 8216615.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.studzienice.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia będą realizowane w terminie od października 2011 r. do czerwca 2012 r. zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Studzienicach. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 14 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się, uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 13 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Część 2. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Ugoszczy. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 12 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 12 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 9 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Część 3. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Półcznie. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 6 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 4 osoby x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załącznik Nr 2 do SIWZ - spełnia/nie spełnia


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załącznik Nr 2 do SIWZ - spełnia/nie spełnia


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załącznik Nr 2 do SIWZ - spełnia/nie spełnia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do świadczenia usługi prowadzenia zajęć w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej winni posiadać równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załącznik Nr 2 do SIWZ - spełnia/nie spełnia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)dokonanie zmian umowy - jego załącznika, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. zdarzenia losowe, na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy. Zmian może dotyczyć wyłącznie załącznika nr 3 do SIWZ, a więc Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, 2)gdy koniczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
bip.studzienice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, pokój nr 8.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, sekretariat pokój nr 2.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie jest finansowane przez Unię Europejską ze środków Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Studzienicach.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Ugoszczy.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Półcznie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Studzienice: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice


Numer ogłoszenia: 368508 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 264473 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie, tel. 059 8216593, faks 059 8216615.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych ramach projektu pod nazwą Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia będą realizowane w terminie od października 2011 do czerwca 2012 zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Studzienicach. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 14 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się, uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 13 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Część 2. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Ugoszczy. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 12 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 12 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 9 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Część 3. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Półcznie. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 6 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 4 osoby x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Studzienicach.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • pkt 1,5 Katarzyna Sikorska ul. Górna11, 77-143 Studzienice, pkt 3 Sandra Serafinowska Ugoszcz 92, 77-143 Studzienice, pkt 2,6 Żaneta Maliszewska, {Dane ukryte}, 77-133 Tuchomie, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1500,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Ugoszczy


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • pkt 1,2 Maria Magdalena Suchta Ugoszcz45 pkt 3 Sandra Serafinowska Ugoszcz92 pkt 4 Dawid Litwiński Ugoszcz10B/12 pkt 5,6 Wioletta Ratajczak - Toczek, {Dane ukryte}, 77-143 Studzienice, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1500,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Półcznie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • pkt3S.SerafinowskaUgoszcz92 pkt5,6 D.S.-BreskeUgoszcz17,77-143Studzienice pkt4J.Zander ul.Gdańska13,77-116CzarnaDąbrówka pkt1W.Kendzierska Udorpie50/3, {Dane ukryte}, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1500,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Kaszubska 9, 77-143 Studzienice
woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: zamowienia_publiczne@studzienice.pl
tel: 598 216 593
fax: 598 216 610
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-10-16
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 26447320110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-10-06
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 257 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 3
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.studzienice.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, pokój nr 8
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Studzienicach. pkt 1,5 Katarzyna Sikorska ul. Górna11, 77-143 Studzienice, pkt 3 Sandra Serafinowska Ugoszcz 92, 77-143 Studzienice, pkt 2,6 Żaneta Maliszewska
Tuchomie
2011-11-07 1 500,00
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Ugoszczy pkt 1,2 Maria Magdalena Suchta Ugoszcz45 pkt 3 Sandra Serafinowska Ugoszcz92 pkt 4 Dawid Litwiński Ugoszcz10B/12 pkt 5,6 Wioletta Ratajczak - Toczek
Studzienice
2011-11-07 1 500,00
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Półcznie pkt3S.SerafinowskaUgoszcz92 pkt5,6 D.S.-BreskeUgoszcz17,77-143Studzienice pkt4J.Zander ul.Gdańska13,77-116CzarnaDąbrówka pkt1W.Kendzierska Udorpie50/3
Bytów
2011-11-07 1 500,00