PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM ZWIĄZANYM Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ OBIEKTU DELEGATURY W SZCZECINIE PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 4D - I ETAP
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją zadania związanego z rozbudową i przebudową budynku stołówki na funkcję biurową z przeznaczeniem na siedzibę Delegatury CBA w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4D - I etap. Inspektor powinien posiadać uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), aktualne zaświadczenia z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Do podstawowych obowiązków Inspektora będzie należało wykonywanie obowiązków określonych dla inspektora nadzoru w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) a w szczególności: reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót branży elektrycznej i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad, sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót, w terminie 5 dni od złożenia przez Wykonawcę wniosku - po uzyskaniu ewentualnej akceptacji wniosku udzielonej przez Inwestora, uczestniczenie w dokonywanych odbiorach częściowych i odbioru końcowego przy udziale Inwestora, uczestniczenie w czynnościach inwentaryzacji wykonanych robót w przypadku ewentualnie przerwanej realizacji robót przez Wykonawcę, kontrolowanie rozliczeń budowy w zakresie wykonanych przez Wykonawcę, a w szczególności polegające na stwierdzaniu zgodności: przedkładanych przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych w zakresie formy zgodnej z zasadami określonymi w SIWZ i w Polskich Standardach Kosztorysowania Robót Budowlanych - wydawnictwo Stowarzyszenia Kosztorysantów Budowlanych 2005, sporządzonych obmiarów powykonawczych robót z zasadami sporządzania obmiarów robót określonymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót oraz kodami pozycji i ich podstawami zawartymi w przedmiarach robót, rzeczywistej ilości wykonanych robót z obmiarami powykonawczymi przedłożonymi przez Wykonawcę, rodzaju i jakości materiałów budowlanych faktyczne wbudowanych z rodzajem i jakością materiałów określonych wyceną ofertową w konfrontacji z dokumentacją projektową, zastosowanych przez Wykonawcę robót cen jednostkowych robót zawartych z ofercie Wykonawcy z cenami jednostkowymi zawartymi w przedkładanych kosztorysach powykonawczych, sprawdzania zestawień wykonawcy zadania inwestycyjnego, wartości zakończonych i odebranych robót wraz z potwierdzeniem kwot do wypłaty, uwarunkowanymi zastrzeżeniami określonymi w odrębnej umowie zawartej przez Inwestora z Wykonawcą. nadzór nad terminowością wykonywania harmonogramu inwestycji, w szczególności w zakresie dotrzymania terminów zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę, realizującego budowę wszelkich dokumentów niezbędnych do odbioru inwestycji i przekazania jej do eksploatacji, kontrola (weryfikowania poprawności i zatwierdzanie) wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy realizującego budowę koniecznych do odbioru i przekazania inwestycji do eksploatacji (w tym certyfikatów, atestów, świadectw jakości i dopuszczenia do stosowania), a następnie przekazywanie ich Inwestorowi, dokonywanie wpisów do dziennika budowy, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót); w czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy w zakresie ciągłości i bieżącego dokonywanych zapisów, uczestnictwo w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Inwestora w trakcie realizacji inwestycji, udział w czynnościach związanych z klasyfikacją materiałów budowlanych planowanych do zdemontowania przez Wykonawcę w trakcie robót rozbiórkowych i demontażowych, zawiadamianie Inwestora o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywania stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, w tym także współpraca z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych w przypadku ustanowienia nadzoru autorskiego przez Inwestora, kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę robót wad stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie o usunięciu wad Inwestora, przygotowywanie Inwestorowi danych niezbędnych do naliczenia kar umownych z tytułu nieterminowego usuwania usterek przez Wykonawcę, nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodności z wymogami użytkowników, przygotowanie materiałów do wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w imieniu Inwestora, przygotowanie zawiadomienia organu nadzoru o zmianach na stanowisku inspektora nadzoru i kierownika budowy, udzielanie wszelkich niezbędnych informacji oraz wyjaśnień, w tym na żądanie Inwestora w formie pisemnej, inne wynikające z umowy zawartej pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą. Głównym założeniem tej inwestycji jest uzyskanie powierzchni użytkowej poprzez wykonanie przebudowy układu ścian działowych w istniejącym budynku, przy spełnieniu kryterium zgodności z obowiązującym stanem prawnym w zakresach: warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy. Planowane jest wykonanie: podziału ściankami działowymi pomieszczeń byłych sal konsumpcyjnych, bilardowej, kinowej i kawiarni w celu utworzenia pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych, instalacji elektrycznych w obiekcie w części związanymi z przebudowanymi pomieszczeniach, wykonanie montażu skrzynek i rozdzielnic, wyłącznika ppoż., koryt kablowych, wewnętrznych linii zasilających, opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego, wraz z niezbędnymi towarzyszącymi robotami budowlanymi.
Warszawa: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM ZWIĄZANYM Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ OBIEKTU DELEGATURY W SZCZECINIE PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 4D - I ETAP
Numer ogłoszenia: 264005 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralne Biuro Antykorupcyjne , Al. Ujazdowskie 9, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 437 13 00, faks 22 437 13 90.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://www.cba.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Służba Specjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM ZWIĄZANYM Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ OBIEKTU DELEGATURY W SZCZECINIE PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 4D - I ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją zadania związanego z rozbudową i przebudową budynku stołówki na funkcję biurową z przeznaczeniem na siedzibę Delegatury CBA w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4D - I etap. Inspektor powinien posiadać uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), aktualne zaświadczenia z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Do podstawowych obowiązków Inspektora będzie należało wykonywanie obowiązków określonych dla inspektora nadzoru w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) a w szczególności: reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót branży elektrycznej i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad, sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót, w terminie 5 dni od złożenia przez Wykonawcę wniosku - po uzyskaniu ewentualnej akceptacji wniosku udzielonej przez Inwestora, uczestniczenie w dokonywanych odbiorach częściowych i odbioru końcowego przy udziale Inwestora, uczestniczenie w czynnościach inwentaryzacji wykonanych robót w przypadku ewentualnie przerwanej realizacji robót przez Wykonawcę, kontrolowanie rozliczeń budowy w zakresie wykonanych przez Wykonawcę, a w szczególności polegające na stwierdzaniu zgodności: przedkładanych przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych w zakresie formy zgodnej z zasadami określonymi w SIWZ i w Polskich Standardach Kosztorysowania Robót Budowlanych - wydawnictwo Stowarzyszenia Kosztorysantów Budowlanych 2005, sporządzonych obmiarów powykonawczych robót z zasadami sporządzania obmiarów robót określonymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót oraz kodami pozycji i ich podstawami zawartymi w przedmiarach robót, rzeczywistej ilości wykonanych robót z obmiarami powykonawczymi przedłożonymi przez Wykonawcę, rodzaju i jakości materiałów budowlanych faktyczne wbudowanych z rodzajem i jakością materiałów określonych wyceną ofertową w konfrontacji z dokumentacją projektową, zastosowanych przez Wykonawcę robót cen jednostkowych robót zawartych z ofercie Wykonawcy z cenami jednostkowymi zawartymi w przedkładanych kosztorysach powykonawczych, sprawdzania zestawień wykonawcy zadania inwestycyjnego, wartości zakończonych i odebranych robót wraz z potwierdzeniem kwot do wypłaty, uwarunkowanymi zastrzeżeniami określonymi w odrębnej umowie zawartej przez Inwestora z Wykonawcą. nadzór nad terminowością wykonywania harmonogramu inwestycji, w szczególności w zakresie dotrzymania terminów zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę, realizującego budowę wszelkich dokumentów niezbędnych do odbioru inwestycji i przekazania jej do eksploatacji, kontrola (weryfikowania poprawności i zatwierdzanie) wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy realizującego budowę koniecznych do odbioru i przekazania inwestycji do eksploatacji (w tym certyfikatów, atestów, świadectw jakości i dopuszczenia do stosowania), a następnie przekazywanie ich Inwestorowi, dokonywanie wpisów do dziennika budowy, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót); w czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy w zakresie ciągłości i bieżącego dokonywanych zapisów, uczestnictwo w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Inwestora w trakcie realizacji inwestycji, udział w czynnościach związanych z klasyfikacją materiałów budowlanych planowanych do zdemontowania przez Wykonawcę w trakcie robót rozbiórkowych i demontażowych, zawiadamianie Inwestora o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywania stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, w tym także współpraca z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych w przypadku ustanowienia nadzoru autorskiego przez Inwestora, kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę robót wad stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie o usunięciu wad Inwestora, przygotowywanie Inwestorowi danych niezbędnych do naliczenia kar umownych z tytułu nieterminowego usuwania usterek przez Wykonawcę, nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodności z wymogami użytkowników, przygotowanie materiałów do wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w imieniu Inwestora, przygotowanie zawiadomienia organu nadzoru o zmianach na stanowisku inspektora nadzoru i kierownika budowy, udzielanie wszelkich niezbędnych informacji oraz wyjaśnień, w tym na żądanie Inwestora w formie pisemnej, inne wynikające z umowy zawartej pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą. Głównym założeniem tej inwestycji jest uzyskanie powierzchni użytkowej poprzez wykonanie przebudowy układu ścian działowych w istniejącym budynku, przy spełnieniu kryterium zgodności z obowiązującym stanem prawnym w zakresach: warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy. Planowane jest wykonanie: podziału ściankami działowymi pomieszczeń byłych sal konsumpcyjnych, bilardowej, kinowej i kawiarni w celu utworzenia pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych, instalacji elektrycznych w obiekcie w części związanymi z przebudowanymi pomieszczeniach, wykonanie montażu skrzynek i rozdzielnic, wyłącznika ppoż., koryt kablowych, wewnętrznych linii zasilających, opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego, wraz z niezbędnymi towarzyszącymi robotami budowlanymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymóg posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymóg posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej (o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto) nad co najmniej 1 robotą elektryczną w budynku w rozumieniu art. 3 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 7 lipca - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymóg dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymóg dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) oraz III.4.3.2) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2) Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia. 3) Załącznikami do ogłoszenia są: a) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia, b) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia, c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do ogłoszenia, d) Wykaz wykonanych usług, stanowiący załącznik nr 4 do ogłoszenia, e) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do ogłoszenia, f) Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, stanowiące załącznik nr 6 do ogłoszenia. 4) Ponadto, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku winni załączyć do oferty pełnomocnictwo, z którego wynika zakres reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego powyższych Wykonawców, w formie oryginału podpisanego przez osobę(by) udzielającą(ce) pełnomocnictwa (pieczątka imienna oraz podpis lub pieczątka firmowa i czytelny podpis) lub w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Ponadto, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
7.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
1) Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału przez Wykonawcę będzie odbywał się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. 2) Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jednak w liczbie nie większej niż 7. 3) W przypadku złożenia przez Wykonawcę większej liczby wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niż przewidziana maksymalna liczba tj. 7, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunku udziału dot. posiadanej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający będzie oceniał posiadana wiedzę i doświadczenie Wykonawców w sposób następujący. Za każdą wykonaną usługę, o której mowa w pkt. III.3.2) ogłoszenia Zamawiający przyzna jeden pkt. W przypadku równej ilości wykonanych usług, o których mowa w pkt. III.3.2) ogłoszenia Zamawiający przyzna wyższą pozycją w rankingu temu Wykonawcy, którego łączna wartość brutto usług będzie wyższa. 4) Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż przewidziana maksymalna liczba tj. 7, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy będą spełniać te warunki.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający zastrzega sobie oprawo do zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby, przy udziale której wykonywany będzie nadzór inwestorski.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zamawiający przekaże Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Finansów Centralnego Biura Antykorupcyjnego, ul. Poleczki 3, 02-822 Warszawa, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Sekretariat Biura Finansów Centralnego Biura Antykorupcyjnego, ul. Poleczki 3, 02-822 Warszawa, pokój nr 2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Numer ogłoszenia: 266139 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
264005 - 2012 data 12.12.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Centralne Biuro Antykorupcyjne, Al. Ujazdowskie 9, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 437 13 00, fax. 22 437 13 90.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.1.3).
W ogłoszeniu jest:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją zadania związanego z rozbudową i przebudową budynku stołówki na funkcję biurową z przeznaczeniem na siedzibę Delegatury CBA w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4D - I etap. Inspektor powinien posiadać uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), aktualne zaświadczenia z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Do podstawowych obowiązków Inspektora będzie należało wykonywanie obowiązków określonych dla inspektora nadzoru w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) a w szczególności: reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót branży elektrycznej i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad, sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót, w terminie 5 dni od złożenia przez Wykonawcę wniosku - po uzyskaniu ewentualnej akceptacji wniosku udzielonej przez Inwestora, uczestniczenie w dokonywanych odbiorach częściowych i odbioru końcowego przy udziale Inwestora, uczestniczenie w czynnościach inwentaryzacji wykonanych robót w przypadku ewentualnie przerwanej realizacji robót przez Wykonawcę, kontrolowanie rozliczeń budowy w zakresie wykonanych przez Wykonawcę, a w szczególności polegające na stwierdzaniu zgodności: przedkładanych przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych w zakresie formy zgodnej z zasadami określonymi w SIWZ i w Polskich Standardach Kosztorysowania Robót Budowlanych - wydawnictwo Stowarzyszenia Kosztorysantów Budowlanych 2005, sporządzonych obmiarów powykonawczych robót z zasadami sporządzania obmiarów robót określonymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót oraz kodami pozycji i ich podstawami zawartymi w przedmiarach robót, rzeczywistej ilości wykonanych robót z obmiarami powykonawczymi przedłożonymi przez Wykonawcę, rodzaju i jakości materiałów budowlanych faktyczne wbudowanych z rodzajem i jakością materiałów określonych wyceną ofertową w konfrontacji z dokumentacją projektową, zastosowanych przez Wykonawcę robót cen jednostkowych robót zawartych z ofercie Wykonawcy z cenami jednostkowymi zawartymi w przedkładanych kosztorysach powykonawczych, sprawdzania zestawień wykonawcy zadania inwestycyjnego, wartości zakończonych i odebranych robót wraz z potwierdzeniem kwot do wypłaty, uwarunkowanymi zastrzeżeniami określonymi w odrębnej umowie zawartej przez Inwestora z Wykonawcą. nadzór nad terminowością wykonywania harmonogramu inwestycji, w szczególności w zakresie dotrzymania terminów zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę, realizującego budowę wszelkich dokumentów niezbędnych do odbioru inwestycji i przekazania jej do eksploatacji, kontrola (weryfikowania poprawności i zatwierdzanie) wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy realizującego budowę koniecznych do odbioru i przekazania inwestycji do eksploatacji (w tym certyfikatów, atestów, świadectw jakości i dopuszczenia do stosowania), a następnie przekazywanie ich Inwestorowi, dokonywanie wpisów do dziennika budowy, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót); w czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy w zakresie ciągłości i bieżącego dokonywanych zapisów, uczestnictwo w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Inwestora w trakcie realizacji inwestycji, udział w czynnościach związanych z klasyfikacją materiałów budowlanych planowanych do zdemontowania przez Wykonawcę w trakcie robót rozbiórkowych i demontażowych, zawiadamianie Inwestora o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywania stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, w tym także współpraca z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych w przypadku ustanowienia nadzoru autorskiego przez Inwestora, kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę robót wad stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie o usunięciu wad Inwestora, przygotowywanie Inwestorowi danych niezbędnych do naliczenia kar umownych z tytułu nieterminowego usuwania usterek przez Wykonawcę, nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodności z wymogami użytkowników, przygotowanie materiałów do wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w imieniu Inwestora, przygotowanie zawiadomienia organu nadzoru o zmianach na stanowisku inspektora nadzoru i kierownika budowy, udzielanie wszelkich niezbędnych informacji oraz wyjaśnień, w tym na żądanie Inwestora w formie pisemnej, inne wynikające z umowy zawartej pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą. Głównym założeniem tej inwestycji jest uzyskanie powierzchni użytkowej poprzez wykonanie przebudowy układu ścian działowych w istniejącym budynku, przy spełnieniu kryterium zgodności z obowiązującym stanem prawnym w zakresach: warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy. Planowane jest wykonanie: podziału ściankami działowymi pomieszczeń byłych sal konsumpcyjnych, bilardowej, kinowej i kawiarni w celu utworzenia pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych, instalacji elektrycznych w obiekcie w części związanymi z przebudowanymi pomieszczeniach, wykonanie montażu skrzynek i rozdzielnic, wyłącznika ppoż., koryt kablowych, wewnętrznych linii zasilających, opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego, wraz z niezbędnymi towarzyszącymi robotami budowlanymi..
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją zadania związanego z rozbudową i przebudową budynku stołówki na funkcję biurową z przeznaczeniem na siedzibę Delegatury CBA w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4D - I etap. Inspektor powinien posiadać uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), aktualne zaświadczenia z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Do podstawowych obowiązków Inspektora będzie należało wykonywanie obowiązków określonych dla inspektora nadzoru w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) a w szczególności: reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót branży elektrycznej i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad, sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót, w terminie 5 dni od złożenia przez Wykonawcę wniosku - po uzyskaniu ewentualnej akceptacji wniosku udzielonej przez Inwestora, uczestniczenie w dokonywanych odbiorach częściowych i odbioru końcowego przy udziale Inwestora, uczestniczenie w czynnościach inwentaryzacji wykonanych robót w przypadku ewentualnie przerwanej realizacji robót przez Wykonawcę, kontrolowanie rozliczeń budowy w zakresie wykonanych przez Wykonawcę, a w szczególności polegające na stwierdzaniu zgodności: przedkładanych przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych w zakresie formy zgodnej z zasadami określonymi w SIWZ i w Polskich Standardach Kosztorysowania Robót Budowlanych - wydawnictwo Stowarzyszenia Kosztorysantów Budowlanych 2005, sporządzonych obmiarów powykonawczych robót z zasadami sporządzania obmiarów robót określonymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót oraz kodami pozycji i ich podstawami zawartymi w przedmiarach robót, rzeczywistej ilości wykonanych robót z obmiarami powykonawczymi przedłożonymi przez Wykonawcę, rodzaju i jakości materiałów budowlanych faktyczne wbudowanych z rodzajem i jakością materiałów określonych wyceną ofertową w konfrontacji z dokumentacją projektową, zastosowanych przez Wykonawcę robót cen jednostkowych robót zawartych z ofercie Wykonawcy z cenami jednostkowymi zawartymi w przedkładanych kosztorysach powykonawczych, sprawdzania zestawień wykonawcy zadania inwestycyjnego, wartości zakończonych i odebranych robót wraz z potwierdzeniem kwot do wypłaty, uwarunkowanymi zastrzeżeniami określonymi w odrębnej umowie zawartej przez Inwestora z Wykonawcą. nadzór nad terminowością wykonywania harmonogramu inwestycji, w szczególności w zakresie dotrzymania terminów zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę, realizującego budowę wszelkich dokumentów niezbędnych do odbioru inwestycji i przekazania jej do eksploatacji, kontrola (weryfikowania poprawności i zatwierdzanie) wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy realizującego budowę koniecznych do odbioru i przekazania inwestycji do eksploatacji (w tym certyfikatów, atestów, świadectw jakości i dopuszczenia do stosowania), a następnie przekazywanie ich Inwestorowi, dokonywanie wpisów do dziennika budowy, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót); w czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy w zakresie ciągłości i bieżącego dokonywanych zapisów, uczestnictwo w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Inwestora w trakcie realizacji inwestycji, udział w czynnościach związanych z klasyfikacją materiałów budowlanych planowanych do zdemontowania przez Wykonawcę w trakcie robót rozbiórkowych i demontażowych, zawiadamianie Inwestora o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywania stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, w tym także współpraca z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych w przypadku ustanowienia nadzoru autorskiego przez Inwestora, kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę robót wad stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie o usunięciu wad Inwestora, przygotowywanie Inwestorowi danych niezbędnych do naliczenia kar umownych z tytułu nieterminowego usuwania usterek przez Wykonawcę, nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodności z wymogami użytkowników, przygotowanie materiałów do wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w imieniu Inwestora, przygotowanie zawiadomienia organu nadzoru o zmianach na stanowisku inspektora nadzoru i kierownika budowy, udzielanie wszelkich niezbędnych informacji oraz wyjaśnień, w tym na żądanie Inwestora w formie pisemnej, inne wynikające z umowy zawartej pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą. Głównym założeniem tej inwestycji jest uzyskanie powierzchni użytkowej poprzez wykonanie przebudowy układu ścian działowych w istniejącym budynku, przy spełnieniu kryterium zgodności z obowiązującym stanem prawnym w zakresach: warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy. Planowane jest wykonanie: podziału ściankami działowymi pomieszczeń byłych sal konsumpcyjnych, bilardowej, kinowej i kawiarni w celu utworzenia pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych, instalacji elektrycznych w obiekcie w części związanymi z przebudowanymi pomieszczeniach, wykonanie montażu skrzynek i rozdzielnic, wyłącznika ppoż., koryt kablowych, wewnętrznych linii zasilających, opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego, instalacji systemu alarmu pożarowego (SAP), wraz z niezbędnymi towarzyszącymi robotami budowlanymi..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4).
W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Finansów Centralnego Biura Antykorupcyjnego, ul. Poleczki 3, 02-822 Warszawa, pokój nr 2.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Finansów Centralnego Biura Antykorupcyjnego, ul. Poleczki 3, 02-822 Warszawa, pokój nr 2.
Warszawa: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM ZWIĄZANYM Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ OBIEKTU DELEGATURY W SZCZECINIE PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 4D - I ETAP
Numer ogłoszenia: 33775 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 264005 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralne Biuro Antykorupcyjne, Al. Ujazdowskie 9, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 437 13 00, faks 22 437 13 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Służba Specjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM ZWIĄZANYM Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ OBIEKTU DELEGATURY W SZCZECINIE PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 4D - I ETAP.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją zadania związanego z rozbudową i przebudową budynku stołówki na funkcję biurową z przeznaczeniem na siedzibę Delegatury CBA w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4D - I etap. Inspektor powinien posiadać uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), aktualne zaświadczenia z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Do podstawowych obowiązków Inspektora będzie należało wykonywanie obowiązków określonych dla inspektora nadzoru w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) a w szczególności: reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót branży elektrycznej i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad, sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót, w terminie 5 dni od złożenia przez Wykonawcę wniosku - po uzyskaniu ewentualnej akceptacji wniosku udzielonej przez Inwestora, uczestniczenie w dokonywanych odbiorach częściowych i odbioru końcowego przy udziale Inwestora, uczestniczenie w czynnościach inwentaryzacji wykonanych robót w przypadku ewentualnie przerwanej realizacji robót przez Wykonawcę, kontrolowanie rozliczeń budowy w zakresie wykonanych przez Wykonawcę, a w szczególności polegające na stwierdzaniu zgodności: przedkładanych przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych w zakresie formy zgodnej z zasadami określonymi w SIWZ i w Polskich Standardach Kosztorysowania Robót Budowlanych - wydawnictwo Stowarzyszenia Kosztorysantów Budowlanych 2005, sporządzonych obmiarów powykonawczych robót z zasadami sporządzania obmiarów robót określonymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót oraz kodami pozycji i ich podstawami zawartymi w przedmiarach robót, rzeczywistej ilości wykonanych robót z obmiarami powykonawczymi przedłożonymi przez Wykonawcę, rodzaju i jakości materiałów budowlanych faktyczne wbudowanych z rodzajem i jakością materiałów określonych wyceną ofertową w konfrontacji z dokumentacją projektową, zastosowanych przez Wykonawcę robót cen jednostkowych robót zawartych z ofercie Wykonawcy z cenami jednostkowymi zawartymi w przedkładanych kosztorysach powykonawczych, sprawdzania zestawień wykonawcy zadania inwestycyjnego, wartości zakończonych i odebranych robót wraz z potwierdzeniem kwot do wypłaty, uwarunkowanymi zastrzeżeniami określonymi w odrębnej umowie zawartej przez Inwestora z Wykonawcą. nadzór nad terminowością wykonywania harmonogramu inwestycji, w szczególności w zakresie dotrzymania terminów zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę, realizującego budowę wszelkich dokumentów niezbędnych do odbioru inwestycji i przekazania jej do eksploatacji, kontrola (weryfikowania poprawności i zatwierdzanie) wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy realizującego budowę koniecznych do odbioru i przekazania inwestycji do eksploatacji (w tym certyfikatów, atestów, świadectw jakości i dopuszczenia do stosowania), a następnie przekazywanie ich Inwestorowi, dokonywanie wpisów do dziennika budowy, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót); w czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy w zakresie ciągłości i bieżącego dokonywanych zapisów, uczestnictwo w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Inwestora w trakcie realizacji inwestycji, udział w czynnościach związanych z klasyfikacją materiałów budowlanych planowanych do zdemontowania przez Wykonawcę w trakcie robót rozbiórkowych i demontażowych, zawiadamianie Inwestora o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywania stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, w tym także współpraca z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych w przypadku ustanowienia nadzoru autorskiego przez Inwestora, kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę robót wad stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie o usunięciu wad Inwestora, przygotowywanie Inwestorowi danych niezbędnych do naliczenia kar umownych z tytułu nieterminowego usuwania usterek przez Wykonawcę, nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodności z wymogami użytkowników, przygotowanie materiałów do wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w imieniu Inwestora, przygotowanie zawiadomienia organu nadzoru o zmianach na stanowisku inspektora nadzoru i kierownika budowy, udzielanie wszelkich niezbędnych informacji oraz wyjaśnień, w tym na żądanie Inwestora w formie pisemnej, inne wynikające z umowy zawartej pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą. Głównym założeniem tej inwestycji jest uzyskanie powierzchni użytkowej poprzez wykonanie przebudowy układu ścian działowych w istniejącym budynku, przy spełnieniu kryterium zgodności z obowiązującym stanem prawnym w zakresach: warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy. Planowane jest wykonanie: podziału ściankami działowymi pomieszczeń byłych sal konsumpcyjnych, bilardowej, kinowej i kawiarni w celu utworzenia pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych, instalacji elektrycznych w obiekcie w części związanymi z przebudowanymi pomieszczeniach, wykonanie montażu skrzynek i rozdzielnic, wyłącznika ppoż., koryt kablowych, wewnętrznych linii zasilających, opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego, wraz z niezbędnymi towarzyszącymi robotami budowlanymi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIERTCONSULTING Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 60-101 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 14360,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
12054,00
Oferta z najniższą ceną:
12054,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
12054,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 26400520120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-12-11 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PO]: | Przetarg Ograniczony |
Czas na realizację: | 90 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | http://www.cba.gov.pl |
Informacja dostępna pod: | Zamawiający przekaże Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
71247000-1 | Nadzór nad robotami budowlanymi | |
71520000-9 | Usługi nadzoru budowlanego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM ZWIĄZANYM Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ OBIEKTU DELEGATURY W SZCZECINIE PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 4D - I ETAP | WIERTCONSULTING Sp. z o.o. Poznań | 2013-03-05 | 12 054,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-03-05 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 715200009 712470001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 12 054,00 zł Minimalna złożona oferta: 12 054,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 12 054,00 zł Maksymalna złożona oferta: 12 054,00 zł |