Krotoszyn: Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.


Numer ogłoszenia: 261951 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Odbiorcy- nauczyciele Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 20 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2013 r. (I tura) 25, 26.02.2014 r. (II tura)SORE: Alina Jańczak Wykłady: 6 godz. Nabycie i zweryfikowanie wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji - ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz jej funkcji w procesie rozwoju placówki. Cele i istota ewaluacji - po co jest? Założenia ewaluacji wewnętrznej i zewnętrznej. Analiza wymagań stawianych placówce. Obszary ewaluacji. Co oznaczają przyznawane placówce oceny? (3h)Procedura prowadzenia ewaluacji - opis kolejnych działań, planowanie działań ewaluacyjnych.Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w przeprowadzeniu ewaluacji wewnętrznej. (3h)Warsztaty: 15 godz.Warunki udanej ewaluacji. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji. Jak przygotować się do ewaluacji zewnętrznej? Przełożenie wyników i wniosków z ewaluacji wewnętrznej na zadania. (5h)Opracowanie i wdrożenie działań służących rozwojowi i doskonaleniu jakości pracy przedszkola - innowacyjne metody pracy. Współpraca ze środowiskiem lokalnym. Współpraca z rodzicami(komunikacja, formy). Oferta przedszkola. Kształcenie kompetencji w zakresie form pracy zespołowej. (10h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec/kwiecień 2014 r. Zadanie 2Ocenianie kształtujące Odbiorcy - nauczyciele Niepublicznego Gimnazjum w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 14 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 23, 27.01.2014 r. (I tura)18, 27.02.2014 r. (II tura)SORE: Agnieszka Gierłowska Wykłady: 6 godz.Ocenianie kształtujące SUS- czym jest, na czym polega?Przygotowanie szkoły do wprowadzenia elementów ok.Warsztaty: 15 godz.Wprowadzenie do szkoły jednolitego systemu oceniania zawierającego elementy ok - opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod ok. na wszystkich przedmiotach i zajęciach oraz jako ocenę zachowania. Motywowanie uczniów, również uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do nauki poprzez wprowadzanie skutecznych metod uczenia się i ich stosowanie.Poszerzenie kompetencji nauczycieli w obszarze stosowania informacji zwrotnej w ocenianiu oraz komunikacji z rodzicami uczniów. Zaznajomienie n-la ze sposobami formułowania IZ adresowanej do ucznia w taki sposób, by motywowała ona ucznia do pracy i przyniosła obustronne korzyści. Prowokowanie ucznia do samooceny i autorefleksji jako sposobu na zwiększenie świadomości dot. własnych osiągnięć edukacyjnych. Konsultacje: 6 godz. terminy: marzeckwiecień 2014 r. Zadanie 3 Budowa koncepcji pracy przedszkola.Odbiorcy - nauczyciele Przedszkola nr 5 w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 10 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2014 r. (I tura) 17, 18.02.2014 r. (II tura)SORE: Irena Grobelna Wykłady: 6 godz. Metody i formy pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.zaprezentowanie nowości (3h)Jak efektywnie rozwijać współpracę z rodzicami i środowiskiem lokalnym (położenie nacisku na środowisko) (3h)Warsztaty: 15 godz.Metody i formy pracy w edukacji umysłowej logiczne myślenie,rozwijanie mowy,praca metodą projektu (5h)Wzorcowe ułożenie koncepcji pracy przedszkola (5h)Model absolwenta - jak osiągnąć założony, wzorcowy rezultat (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Odbiorcy nauczyciele Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 13 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 09, 10.01.2014 r. (I tura) 20, 21.02.2014 r. (II tura)SORE; Joanna Rogowska-Sroka Wykłady: 6 godz. Innowacje pedagogiczne jako ciekawy sposób na realizację podstawy programowej.Aspekty prawne tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową i procedura uzyskania wpisu do rejestru i akceptacji KO (2h)Umiejętność poprawnego tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową - jej części składowe, pułapki i najczęstsze błędy (2h Etapy, procedury wdrażania innowacji pedagogicznych w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi (2h)Warsztaty: 15 godz. Jak wybrać obszar do wprowadzenia innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową? - metody i narzędzia do diagnozy (2h)Przegląd przykładowych innowacji pedagogicznych realizowanych w przedszkolach, w tym również w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi (1h)Tworzenie własnej innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową i zdiagnozowanymi potrzebami przedszkola z oddziałami integracyjnymi. (10h)Jak poprawnie przeprowadzić ewaluację opracowanej innowacji pedagogicznej w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi? (2h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 5 Szkoła promuje wartość edukacji Odbiorcy - nauczyciele I Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wlkp. w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 16 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 30, 31.01.2014 r. (I tura)20, 21.02.2014 r. (II tura) SORE: Sylwia Minta Wykłady: 6 godz. budowanie pozytywnego wizerunku i tożsamości szkoły (logo, strona internetowa, media relations),promowanie wartości edukacji i potrzeby uczenia się w środowisku własnym i lokalnym,pozyskiwanie sponsorów na realizację działań promocyjnych,działania informacyjne i public relations w praktyce szkoły (6h) Warsztaty: 15 godz. analiza form promowania szkoły i ich skuteczność, metody zainteresowania szkołą i jej ofertą edukacyjną uczniów i rodziców, efektywna prezentacja szkoły na targach edukacyjnych, jak radzić sobie z negatywnymi opiniami na temat szkoły, jak zmienić stereotypy i opinie na temat szkoły (5h)kampania wizerunkowo-medialna szkoły - planowanie, wdrażanie, monitoring i ewaluacja kolejnych etapów (5h)strategie i formy współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym oraz instytucjami w celu propagowania edukacji oraz promocji szkoły (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 5.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał-przeprowadził (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) minimum 50 godzin (łącznie) doskonalenia czynnych zawodowo nauczycieli polegających na przeprowadzeniu szkoleń lub warsztatów, których wartość razem wyniosła min 3.000,00 zł brutto. Wykaz winien zawierać tematykę przeprowadzonych szkoleń lub warsztatów, ilość godzin przeprowadzonego doskonalenia, wartości zrealizowanych szkoleń lub warsztatów, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca w miejsce poświadczeń może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje (na podstawie § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich mogą być składane -Dz.U. z 2013 poz. 231) Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego wykazu usług oraz dowodów poświadczających należyte wykonanie bądź wykonywanie usług, na zasadzie spełnia-nie spełnia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 ekspertem - zdolnym do wykonania zamówienia, który posiada wykształcenie magisterskie II stopnia z zakresu nauk pedagogicznych lub społecznych lub psychologicznych lub technicznych, posiada formalne przygotowanie do pracy trenera (posiada dokumenty potwierdzające umiejętności trenerskie np. certyfikat trenera lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły/studiów podyplomowych z zakresu umiejętności trenerskich) -przeprowadził co najmniej 5 szkoleń lub warsztatów dla czynnych zawodowo nauczycieli, rad pedagogicznych. Ponadto Wykonawca złoży informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty na kilka zadań, Wykonawca może powołać się na tę samą osobę przeznaczoną do wykonania poszczególnych zadań, pod warunkiem, że terminy ich realizacji, podane w harmonogramie nie kolidują ze sobą.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz ofertowy b) W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, zamiast dokumentów - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (o których mowa powyżej) - Wykonawca winien złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: Dopuszcza się zmianę osoby, dodanie kolejnych osób do realizacji zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku, Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu, b) Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość 3. Umowa może ulec zmianie również w przypadku zmiany terminu realizacji umowy z uwagi na działanie siły wyższej. 4. Dla potrzeb Umowy siła wyższa oznacza zdarzenie pozostające poza kontrolą Wykonawcy, występujące po podpisaniu Umowy przez obie Strony, przeszkadzające racjonalnemu wykonaniu przez Wykonawcę obowiązków, nie obejmujące winy własnej lub nienależytej staranności Wykonawcy lub osób, którymi się posłużył przy wykonywaniu umowy i nieprzewidywalne w dacie zawarcia niniejszej Umowy ani też niemożliwe do zapobieżenia. 5. Jeżeli siła wyższa spowoduje niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy: a) Wykonawca , który nie wykonał lub nienależycie wykonał swoje zobowiązania ze względu na działanie siły wyższej, zawiadomi w terminie 2 dni, na piśmie Zamawiającego o powstaniu i przewidywanym zakończeniu tego zdarzenia, przedstawiając stosowną dokumentację uzasadniającą w tym zakresie; b) Jeżeli Zamawiający uzna argumentację Wykonawcy, o której mowa w ust. 3 a, za uzasadnioną sporządzi stosowny aneks do umowy. 9. Strona przystąpi do dalszego wykonywania Umowy niezwłocznie po zakończeniu działania siły wyższej


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl lub Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Postępowanie realizowane jest w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim (nr WND POKL.03.05.00-00-157/12) realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zadanie 1 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Odbiorcy- nauczyciele Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 20 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2013 r. (I tura) 25, 26.02.2014 r. (II tura) SORE: Alina Jańczak Wykłady: 6 godz. 1) Nabycie i zweryfikowanie wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji - ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz jej funkcji w procesie rozwoju placówki. Cele i istota ewaluacji - po co jest? Założenia ewaluacji wewnętrznej i zewnętrznej. Analiza wymagań stawianych placówce. Obszary ewaluacji. Co oznaczają przyznawane placówce oceny? (3h) 2) Procedura prowadzenia ewaluacji - opis kolejnych działań, planowanie działań ewaluacyjnych. Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w przeprowadzeniu ewaluacji wewnętrznej. (3h) Warsztaty: 15 godz. 1) Warunki udanej ewaluacji. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji. Jak przygotować się do ewaluacji zewnętrznej? Przełożenie wyników i wniosków z ewaluacji wewnętrznej na zadania. (5h) 2) Opracowanie i wdrożenie działań służących rozwojowi i doskonaleniu jakości pracy przedszkola - innowacyjne metody pracy. Współpraca ze środowiskiem lokalnym. Współpraca z rodzicami(komunikacja, formy). Oferta przedszkola. Kształcenie kompetencji w zakresie form pracy zespołowej. (10h) Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    84.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zadanie 2 Ocenianie kształtujące.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 2 Ocenianie kształtujące Odbiorcy - nauczyciele Niepublicznego Gimnazjum w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 14 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 23, 27.01.2014 r. (I tura) 18, 27.02.2014 r. (II tura) SORE: Agnieszka Gierłowska Wykłady: 6 godz. 1) Ocenianie kształtujące SUS- czym jest, na czym polega? 2) Przygotowanie szkoły do wprowadzenia elementów ok. Warsztaty: 15 godz. 1) Wprowadzenie do szkoły jednolitego systemu oceniania zawierającego elementy ok - opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod ok. na wszystkich przedmiotach i zajęciach oraz jako ocenę zachowania. 2) Motywowanie uczniów, również uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do nauki poprzez wprowadzanie skutecznych metod uczenia się i ich stosowanie. 3) Poszerzenie kompetencji nauczycieli w obszarze stosowania informacji zwrotnej w ocenianiu oraz komunikacji z rodzicami uczniów. Zaznajomienie n-la ze sposobami formułowania IZ adresowanej do ucznia w taki sposób, by motywowała ona ucznia do pracy i przyniosła obustronne korzyści. Prowokowanie ucznia do samooceny i autorefleksji jako sposobu na zwiększenie świadomości dot. własnych osiągnięć edukacyjnych. Konsultacje: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zadanie 3 Budowa koncepcji pracy przedszkola..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 3 Budowa koncepcji pracy przedszkola. Odbiorcy - nauczyciele Przedszkola nr 5 w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 10 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2014 r. (I tura) 17, 18.02.2014 r. (II tura) SORE: Irena Grobelna Wykłady: 6 godz. 1) Metody i formy pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. - zaprezentowanie nowości (3h) 2) Jak efektywnie rozwijać współpracę z rodzicami i środowiskiem lokalnym (położenie nacisku na środowisko) (3h) Warsztaty: 15 godz. 1) Metody i formy pracy w edukacji umysłowej logiczne myślenie,rozwijanie mowy, praca metodą projektu (5h) 2) Wzorcowe ułożenie koncepcji pracy przedszkola (5h) 3) Model absolwenta - jak osiągnąć założony, wzorcowy rezultat (5h) Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zadanie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Odbiorcy nauczyciele Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 13 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 09, 10.01.2014 r. (I tura) 20, 21.02.2014 r. (II tura) SORE; Joanna Rogowska-Sroka Wykłady: 6 godz. 1) Innowacje pedagogiczne jako ciekawy sposób na realizację podstawy programowej. Aspekty prawne tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową i procedura uzyskania wpisu do rejestru i akceptacji KO (2h) 2) Umiejętność poprawnego tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową - jej części składowe, pułapki i najczęstsze błędy (2h) 3) Etapy, procedury wdrażania innowacji pedagogicznych w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi (2h) Warsztaty: 15 godz. 1) Jak wybrać obszar do wprowadzenia innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową? - metody i narzędzia do diagnozy (2h) 2) Przegląd przykładowych innowacji pedagogicznych realizowanych w przedszkolach, w tym również w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi (1h) 3) Tworzenie własnej innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową i zdiagnozowanymi potrzebami przedszkola z oddziałami integracyjnymi. (10h) 4) Jak poprawnie przeprowadzić ewaluację opracowanej innowacji pedagogicznej w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi? (2h) Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Zadanie 5 Szkoła promuje wartość edukacji.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 5 Szkoła promuje wartość edukacji Odbiorcy - nauczyciele I Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wlkp. w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 16 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 30, 31.01.2014 r. (I tura) 20, 21.02.2014 r. (II tura) SORE: Sylwia Minta Wykłady: 6 godz. 1) budowanie pozytywnego wizerunku i tożsamości szkoły (logo, strona internetowa, media relations), 2) promowanie wartości edukacji i potrzeby uczenia się w środowisku własnym i lokalnym, 3) pozyskiwanie sponsorów na realizację działań promocyjnych, 4) działania informacyjne i public relations w praktyce szkoły (6h) Warsztaty: 15 godz. 1) analiza form promowania szkoły i ich skuteczność, metody zainteresowania szkołą i jej ofertą edukacyjną uczniów i rodziców, efektywna prezentacja szkoły na targach edukacyjnych, jak radzić sobie z negatywnymi opiniami na temat szkoły, jak zmienić stereotypy i opinie na temat szkoły (5h) 2) kampania wizerunkowo-medialna szkoły - planowanie, wdrażanie, monitoring i ewaluacja kolejnych etapów (5h) 3) strategie i formy współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym oraz instytucjami w celu propagowania edukacji oraz promocji szkoły (5h) Konsultacje grupowe: 6 godz..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Numer ogłoszenia: 262509 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
261951 - 2013 data 04.12.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, fax. 062 7253423.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    0.

  • W ogłoszeniu jest:
    nie dotyczy.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    nie dotyczy.


II.2) Tekst, który należy dodać:


  • Miejsce, w którym należy dodać tekst:
    II.1.5.

  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
    II.1.5) przewiduje się udzielanie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2013 poz.907ze zmianami)przewidywane zamówienia uzupełniające dotyczyć będą wyłącznie warsztatów i konsultacji grupowych w ilości do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla każdego z zadań..
Adres: ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn
woj. wielkopolskie
Dane kontaktowe: email: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
tel: 627 254 256
fax: 627 253 423
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-12-11
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 26195120130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-12-03
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 139 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 5
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl
Informacja dostępna pod: http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl lub Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe